Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Zo blijft er niks over en gaan mensen roepen dat Kuipers in een Ajax Pyjama slaapt.Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:50:
En weer geen geel?
Gezien hij net als mij Tukker is heb ik heel veel respect dat hij altijd nee heeft gezegd om een wedstrijd van Twente te fluiten om partijdigheid te voorkomen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 14:52 ]
Ze hebben liever een reglementaire 3-0 nederlaag ipv de slachtpartij die zou kunnen volgenTyphone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:50:
Echt hahaha. Wat die Feyenoorders (op het veld) allemaal doen is een wonder. Willen ze allemaal rood ofwat?
Hij wil denk ik niet dat er een 2e of zelfs 3e Feyenoord speler met rood van het veld gaat.Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:50:
En weer geen geel?
is ie toch wel gewend van zijn supermarkt imperium :-)Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:50:
Lol Kuipers wordt gek van alle administratie
Volgens mij heb je meer aan KJH dan Dolberg tegen 10 man. Laat Schone maar staan voor de vrije trappen en Neres mag nog even wachten tot Feyenoord moe is
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien moeten spelers een barcode op hun shirt krijgen, kan kuipers met een handscanner de administratie bijhoudenschwarzenegger schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:51:
[...]
is ie toch wel gewend van zijn supermarkt imperium :-)
Verwijderd
Wat zei u?Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:52:
Beetje saai zo op deze manier..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Float like a butterfly, sting like a bee.
Naja ik scoor ze liever anders, dus paar erbij nog maar
[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 14:54 ]
alles kan off-topic
Als ik kuipers was had ik hem alsnog gegeven. Eigen schuld dikke bult..Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:51:
Maar als Heijden geen zin heeft om naar je te luisteren geef je hem alsnog toch?
Geweldig doelpunt van Bijlow!
alles kan off-topic
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 14:54 ]
Je denkt toch niet dat makkelie dit gaat terugdraaien.....Ankona schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:53:
Pffff dat was een overtreding var!
Was de bal niet al over de lijn voor de aanraking?Ankona schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
Whaaatttttt. Aanraken is overtreding. Wat heeft die var gesnoven?
Zoet had pech met een terechte ingreep van de technologische scheidsrechter, Bijlow pech dat hij het niet deed.dutchgio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
Bijlow met een 'Zoetje'.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeggen die ook het omgekeerde over Feyenoord?
Jatoolkist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
Maar nu het belangrijkste... Is dit nou een eigen goal of niet?
Ik ken nog wel iemand die de feestvreugde wil temperen met dergelijke opmerkingentoolkist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
Maar nu het belangrijkste... Is dit nou een eigen goal of niet?
Dit is te opzichtig, zelfs voor makkelie in de makkelie arena.schwarzenegger schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
[...]
Je denkt toch niet dat makkelie dit gaat terugdraaien.....
alles kan off-topic
Hoe is dit trouwens een 'Zoetje'?dutchgio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
Bijlow met een 'Zoetje'.
Dit Feyenoord kan niet beter. Met 11 man misschien iets beter maar dat was het.Fleximex schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:55:
En dan sommige Ajax supporters zeuren dat een ploeg als Utrecht tegen Ajax altijd zogenaamd beter speelt.
Dit Feyenoord weet niet wat Strijdlust is
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 28-10-2018 14:56 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ja maar bij Utrecht komt het uit de verf bij Feyenoord ligt er gewoon teveel druk op.Fleximex schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:55:
En dan sommige Ajax supporters zeuren dat een ploeg als Utrecht tegen Ajax altijd zogenaamd beter speelt.
Vind Ajax niet sterk spelen dus voor mij is het behoorlijk saai.
Ben zelf niet echt een persoon die gaat juichen als ik zelf in een game win met 5 tegen 4 ofzo. Maar dat is een karakter verschil.
Neres erbij voor de snelheid en ruimte.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee, juist door die overtreding ging hij over de lijnHupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:54:
[...]
Was de bal niet al over de lijn voor de aanraking?
alles kan off-topic
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat ik vooral de laatste tijd verdenk is dat ze niet teveel tijd kwijt willen zijn. Alle beslissingen moeten te snel genomen worden.Zingo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:56:
Jezus, dan heb je een VAR en keur je dat goed. Het is officieel, het scheidsrechterskorps is gewoon incapabel.
Ze hebben genoeg op de bank maar of je daar blij van word is een andere vraagsnmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:57:
Even serieus, kan Feyenoord nog iets zinnigs met zijn wissels (even los van of Gio daar zin in heeft)? Ik heb niet zo veel kijk op hun reservebank.
Eerder Blind door en Schöne er af.Quad schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:56:
Kan Ten Hag Blind er miss niet uithalen? 4 verdedigers lijken me wat overdreven tegen Feyenoord, kan prima met 3 af.
Neres erbij voor de snelheid en ruimte.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik kan me de dubbele schwalbe van Mols nog herinneren. Twee jaar achter elkaar naaide die ons in de Kuip.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:58:
Vind het wel mooi dat Feyenoorders zitten te zeiken nu over de scheids en var
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Er zit snelheid op de bank, dat zou een optie zijn. Van Persie en Jorgenson zijn kwetsbaar en kan je wellicht sparen.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:58:
Ze hebben genoeg op de bank maar of je daar blij van word is een andere vraag
Je kan ook inhoudelijk ingaan op wat zich voor heeft gedaanVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:58:
Vind het wel mooi dat Feyenoorders zitten te zeiken nu over de scheids en var
Verwijderd
Tja als Kuipers en Makellie consistent waren stonden er nog maar 9 Feyenoorders op het veld. En ja die van Mols was er ook eenTyphone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:59:
[...]
Ik kan me de dubbele schwalbe van Mols nog herinneren. Twee jaar achter elkaar naaide die ons in de Kuip.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 15:01 ]
Wellicht goed om de beelden van Zoet dan terug te gaan kijken. Hij duikt hem niet over de doellijn - en zeker niet in een vergelijkbare manier als Bijlow - maar trekt hem naar zich toe. De knulligheid van dit doelpunt zit hem meer dat de bal door de benen gaat en hij hem daarna niet meer (of net niet) kan stoppen met doorrollen.
Goede dag zeg, wij moeten nog geen vijf minuten terug om een beslissende fout van een scheidsrechter aan te halen (zijn we het wel over eens toch bij de goal?), jij moet bijna terug naar het zwart wit tijdperk.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:59:
[...]
Ik kan me de dubbele schwalbe van Mols nog herinneren. Twee jaar achter elkaar naaide die ons in de Kuip.
Laatste keer dateert van jaren terug, 2012..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Die goal had je kunnen afkeuren ja maar je had ook meer Feyenoorders een kaart kunnen geven.Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:00:
[...]
Je kan ook inhoudelijk ingaan op wat zich voor heeft gedaan
Sterke bijdrage, bedankt.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:01:
[...]
Die goal had je kunnen afkeuren ja maar je had ook meer Feyenoorders een kaart kunnen geven.
Voor Ajacieden kan ik nog bijkomen. Maar als neutrale supporter zit je toch niet te wachten op een wedstrijd die na 5 minuten al gespeeld is en een keepersblunder...Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:55:
Voor Ajacieden en neutrale supporters een prachtige wedstrijd
Ik help je even uit de droom, dat gaat niet gebeuren vandaag.Quad schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:01:
Wordt wel tijd dat Feyenoord eens een klassieker gaat winnen, in de Eredivisie.
Laatste keer dateert van jaren terug, 2012..
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Beschamend om te zien hoeveel afvallende ballen Ajax mist rondom de 16 van Feyenoord. Blijf het ook raar vinden dat Wöber niet speelt en Blind daar weer staat.
Maar Erik weet het beter vrees ik.
Op de man ook.jaapstobbe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:07:
In de lucht wint Feyenoord alles
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Niet gegeven rood voor Toornstra in 2e minuut.ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:01:
[...]
Goede dag zeg, wij moeten nog geen vijf minuten terug om een beslissende fout van een scheidsrechter aan te halen (zijn we het wel over eens toch bij de goal?), jij moet bijna terug naar het zwart wit tijdperk.
Zo ver terug hoeven wij nou ook weer niet.
Die goal HAD afgekeurd moeten worden.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:01:
[...]
Die goal had je kunnen afkeuren ja maar je had ook meer Feyenoorders een kaart kunnen geven.
Dit topic is gesloten.
![]()