Denk dat Feyenoord vooral dik verliezen wil voorkomen.
Hopelijk een leuke aantrekkelijk wedstrijd en veel mooie acties en/of doelpunten!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 28-10-2018 14:37 ]
XXXVI
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gisteren bij PSV niet hoorQuad schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:37:
Bewijst VAR weer z'n waarde.
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En je punt is?ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
Elk jaar als Kuipers de Klassieker fluit krijgt Feyenoord rood.
Wedstrijd niet gezien.
nggyu nglyd
Verwijderd
Dan zou ik de geschiedenisboeken even beter nakijkenph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is onterecht of wat? Die van Toornstra was ook op het randje, allebei bewust.ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kuipers haalt het bloed onder de nagels van de Feyenoord spelers vandaan. Worden ze agressief van
Meer dan terecht dit keer.ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
En met dit soort overtredingen zou dat ook zonder Kuipers zo moeten zijn. Of vond je het wel prima van St. Juste deed?ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
Leuk feitje, niet?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat ligt toch niet aan Kuipers denk ik...ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
Tja, Nijhuis gaan we nooit meer krijgen sinds de klachten uit A'dam. En dat los van deze situaties.ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
Dit is al je 2e rare opmerking die je maakt.dr.lowtune schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:39:
Nu nog een paar gratis strafschoppen voor Ajax en ze zijn weer blij in Amsterdam
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verwijderd
Tja kan niet zo goed tegen zijn verlies denk ik. Moet je niet de scheids gaan aankijken maar vooral je eigen spelers.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:40:
[...]
Dit is al je 2e rare opmerking die je maakt.
Oh, ik ga ook alleen maar op de radio af. Was blijkbaar alleen een reeks van de laatste Klassiekers.
Jammer genoeg zitten we dus voorlopig wel aan Kuipers vastD-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:40:
Tja, Nijhuis gaan we nooit meer krijgen sinds de klachten uit A'dam. En dat los van deze situaties.
[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2018 14:42 ]
Ik ben totaal geen Ajaxfan, maar als je zo kansloos aan een wedstrijd begint als Feyenoord hier doet verdien je het ook gewoon om heel erg hard onderuit te gaan.
Wilde je beweren dat je niet blij zou zijn als dat gebeurt?Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:40:
[...]
Dit is al je 2e rare opmerking die je maakt.
Los daarvan is er een VAR. Dit is altijd rood en de spelers weten dat inmiddels ook mag ik hopen.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:40:
Aaah de gekrenkte zieltjes hebben zich gemeld. Maar als je gewoon je anti Ajax bril afzet is dit een vreselijke overtreding en gewoon 100% terecht.
Dat is een andere discussie. Blijf bij de inhoud.dr.lowtune schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:41:
[...]
Wilde je beweren dat je niet blij zou zijn als dat gebeurt?
Verwijderd
Waarom het wel als feit verkondigen dan? Je hoort wat en herhaalt het maar net als een papegaai?ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:41:
[...]
Oh, ik ga ook alleen maar op de radio af. Was blijkbaar alleen een reeks van de laatste Klassiekers.
dit had zelfs de allerslechtste scheidsrechter (lees gozubuyuk of blom of higler of manschot) nog bestraft met rood...ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
valt kuipers niet aan te rekenen, die maakt die overtreding niet en doet hier alleen wat juist is.
Yip Ajax zit erachter dat St Juste zo een zware overtreding maaktKoppensneller schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:41:
God god, het is allemaal een groot complot tegen Feyenoord door Ajax en de rest het?
Ja, klopt. Ik lig op het strand dus nam het aanVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Waarom het wel als feit verkondigen dan? Je hoort wat en herhaalt het maar net als een papegaai?
Verwijderd
nggyu nglyd
Maarja tot dusver staat het nog 0-0 en zijn er nog geen grote kansen geweest. Straks komt Nieuwkoop erin en het wordt door een muur proberen te komen.
Is het dan niet automatisch 5-0?Terranova schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:44:
Feyenoord gaat met 7 man eindigen als het zo doorgaat
Verwijderd
Aan de andere kant gaf hij hem ook niet geloof ik, vandaar.ephymerous schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:45:
Idioot die Berhuis, vasthouden is gewoon geel, wat heb je nog te klagen?
Haal berghuis er maar vanaf voor Geertruida en hoop door alles op slot te gooien de 0-0 uit te zitten.
alles kan off-topic
VAR staat voor Video Ajax Referee, dat weet toch iedereen?Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:43:
[...]
Yip Ajax zit erachter dat St Juste zo een zware overtreding maakt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wel einde wedstrijd ja, maar dacht 3-0?
Vincent Dave schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
VAR staat voor Video Ajax Referee, dat weet toch iedereen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
0-0 is altijd beter dan 10-0 tochHan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:47:
Dat was dus het plan van Gio... als je het voetballend niet kunt winnen dan maar schoppen, kaarten pakken en tijdrekken
[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-10-2018 14:47 ]
lol alsof Gio ooit een plan heeftHan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:47:
Dat was dus het plan van Gio... als je het voetballend niet kunt winnen dan maar schoppen, kaarten pakken en tijdrekken
doet ie een onana?Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:47:
Vanaf minuut 11 tijdrekken, mag toch hopen op een snelle waarschuwing voor Bijlow.
Advies: ga op eigen zicht af en niet op Radio Rijnmond, iets in mij zegt dat dat niet een heel objectief verslag isph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:45:
[...]
Aan de andere kant gaf hij hem ook niet geloof ik, vandaar.
Is een of ander Engelstalig radio station. Ik ben niet in Europa.toolkist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:48:
[...]
Advies: ga op eigen zicht af en niet op Radio Rijnmond, iets in mij zegt dat dat niet een heel objectief verslag is
Verwijderd
Vandaar dat Feyenoord niet voor hun eigen fans in konden staan ze wisten van het "plan" van GioOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:47:
Volgend jaar zonder uit-supporters en -spelers, stelletje asociale schoppers ...
Ja Schöne mag van mij douchenTyphone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:48:
Ten Hag zou nu meteen Neres moeten brengen of in elk geval snel. Krijg je wat meer diepte. Ajax doet veel te weinig met de ballen en de ruimte die ze krijgen op dit moment.
Verwijderd
Minuut 70 zo ongeveer.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:48:
Ten Hag zou nu meteen Neres moeten brengen of in elk geval snel. Krijg je wat meer diepte. Ajax doet veel te weinig met de ballen en de ruimte die ze krijgen op dit moment.
Het is je waarschijnlijk wel opgevallen dat ik voor Feyenoord ben. Maar als Ajax dit niet 5-0 afstraft moeten ze bij zichzelf te rade gaan.
Wat Feyenoord laat zien is beschamend. En ja, ik baal van die rode kaart, die was echter wel volledig terecht.
Radio CleanMouthph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:48:
Is een of ander Engelstalig radio station. Ik ben niet in Europa.
Dat is niet waar. We kunnen de eerste wissel verwachten rond de 70e minuut. 2e rond de 85e minuut.
Andere trainers trainen op loop patronen e.d. Maar onze trainer is een revolutionair. Hij gaat voor de wissel patroon. Stip wisselen rond de 70e en 85e minuut.
Das veel te vroeg voor die kale. Vanaf minuut 70 gaan z'n assistenten zeuren en rond 85 minuten komt ie er in
Dit topic is gesloten.
![]()