[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.692 views

Onderwerpen

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En de enige speler van Tottenham die wel betrokken was bij het eerste doelpunt? :P
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:50:
@OPSLAGHOND
Pieken kunnen ze nog wel maar ze hebben in de competitie ook moeite. Het is ook ongelofelijk dat ze nog steeds afhankelijk zijn van Ribery en Robben. Ribery kan wat mij betreft echt niet meer.
Erg vergelijkbaar met het Nederlands Elftal en Robben is ook hier betrokken ...
Allemaal de schuld van Robben dus! :9

[ Voor 43% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-10-2018 19:53 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-01 06:39
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:43:
[...]

@Verwijderd
Ik begrijp dat het gevoelig ligt maar het is gewoon een realistische verhouding op dit moment toch?
Toch hoor ik de laatste jaren wel heel vaak van 'niet-Ajax supporters' dat de ploegen waar Ajax tegen speelt allemaal zogenaamd plots niets meer voorstellen. Bayern staat tweede in de UEFA ranking, Benfica 21e. Spurs en Inter staan respectievelijk 22e en 56e op de coëfficientlijst.
Spurs en Inter staan respectievelijk vijfde en derde in hun competitie, Benfica eerste en Bayern vierde.

Nou zegt dat natuurlijk niet alles over de vorm van de dag, maar ik denk dat München ook wel flink onderschat wordt hier. Zo'n wedstrijd tegen AEK is niet groots, maar die ploeg komt gewoon voor een puntje en is echt volkomen kansloos.
Natuurlijk is de groep van PSV wel wat zwaarder, maar om nu zo ongeveer te doen alsof Inter en Spurs nu opeens potentiële CL winnaars zijn en Bayern en Benfica eigenlijk EL waardig vind ik wel erg overdreven.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 10:52
Mugwump schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:52:
[...]

Toch hoor ik de laatste jaren wel heel vaak van 'niet-Ajax supporters' dat de ploegen waar Ajax tegen speelt allemaal zogenaamd plots niets meer voorstellen. Bayern staat tweede in de UEFA ranking, Benfica 21e. Spurs en Inter staan respectievelijk 22e en 56e op de coëfficientlijst.
Spurs en Inter staan respectievelijk vijfde en derde in hun competitie, Benfica eerste en Bayern vierde.

Nou zegt dat natuurlijk niet alles over de vorm van de dag, maar ik denk dat München ook wel flink onderschat wordt hier. Zo'n wedstrijd tegen AEK is niet groots, maar die ploeg komt gewoon voor een puntje en is echt volkomen kansloos.
Natuurlijk is de groep van PSV wel wat zwaarder, maar om nu zo ongeveer te doen alsof Inter en Spurs nu opeens potentiële CL winnaars zijn en Bayern en Benfica eigenlijk EL waardig vind ik wel erg overdreven.
Niets meer voorstellen klopt natuurlijk niet.
Maar dit Bayern word al jaren met het jaar zwakker. Dit is niet meer het Bayern dat bij de top 5 van de wereld zit.
Ze hebben daar al jaren niet meer doorgeselecteerd.

Benfica is ook niet meer het Benfica van enkele jaren geleden. De Portugeese clubs zijn flink minder geworden sinds 3rd party ownership verboden is.

En puur naar de ranking moet je niet kijken. Inter heeft de laatste jaren niet altijd in Europa gespeeld maar door die rijke eigenaar staat er nu toch weer een team.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Wat maak het nou uit elke cl deelnemer is goed .
Wat Ajax nu presteer is buitengewoon en PSV heeft het wat moeilijker momenteel.
Ik persoonlijk denk dat het komt door de speelstijl van PSV.
Ajax overrompeld de meeste tegenstanders momenteel en heeft wat mazzel dat het niet afgestraft word nog.

• Deadsy
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:58:
Ajax overrompeld de meeste tegenstanders momenteel en heeft wat mazzel dat het niet afgestraft word nog.
Als Ajax en PSV zouden ruilen van groep dan zou ik PSV kans geven om te overwinteren in de CL.

Alleen al het ruilen van Inter en AEK zou al kunnen bepalen of je 3e of 4e word in je groep.

Kijk, ik ben voor Ajax en Ajax doet het goed maar het helpt echt reuze dat hun uit elke pot een mindere ploeg hebben geloot dan PSV.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax heeft vooral overtuigd door de voorrondes overtuigend te winnen, dat was de afgelopen jaren wel anders.
PSV heeft zwaar geloot natuurlijk, maar kan op een goede dag echt wel winnen van Inter of Tottenham.

• Mugwump
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:58:
Ik denk dat het bij PSV eerder aan de achterhoede ligt. De kansen tegen Inter waren er echt wel, maar als je Icardi zoveel vrijheid geeft tussen twee centrale verdedigers dan vraag je ook gewoon om tegendoelpunten.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:48
Nederlandse ploegen zijn de laatste jaren ook niet verwend met lotingen dus het mag best eens.

@Mugwump
Blind en die Marokkaanse back zullen verdedigend ook moeite hebben tegen zo'n lastpak als Icardi. Geen schande overigens. Het is ook maar net hoe zo'n pot loopt vaak.

[ Voor 49% gewijzigd door D-e-n op 24-10-2018 20:04 ]

• Deadsy
Exocet schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:01:
Ajax heeft vooral overtuigd door de voorrondes overtuigend te winnen, dat was de afgelopen jaren wel anders.
PSV heeft zwaar geloot natuurlijk, maar kan op een goede dag echt wel winnen van Inter of Tottenham.
Op een goede dag zie ik ze ook wel winnen van Barca.

@Mugwump
Tja de verdediging is hun zwakste linie. Hoop voor ze dat ze deze in de zomer versterken.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:57:
[...]
En puur naar de ranking moet je niet kijken. Inter heeft de laatste jaren niet altijd in Europa gespeeld maar door die rijke eigenaar staat er nu toch weer een team.
Tja ... bij Italiaanse clubs vind ik het altijd lastig inschatten.
Ik heb nog altijd het gevoel dat er heel veel gesjoemeld wordt in Italië, het lijkt daar nog steeds heel gewoon.

• fevo-1190
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

Als Ajax en PSV zouden ruilen van groep dan zou ik PSV kans geven om te overwinteren in de CL.

Alleen al het ruilen van Inter en AEK zou al kunnen bepalen of je 3e of 4e word in je groep.

Kijk, ik ben voor Ajax en Ajax doet het goed maar het helpt echt reuze dat hun uit elke pot een mindere ploeg hebben geloot dan PSV.
Geen idee zou kunnen.
Benfica vond ik gister beter overkomen dan tottenham vanavond.
Het zijn allemaal moment opnames.
Als Bayern weer de vorm krijg dan zijn ze cl kandidaat nummer 1 in m’n ogen.

PSV speel net zoals vanavond erg ver achteruit.
Wat Ajax juist niet doet.
Ze laten ze veel te dicht bij de 16 komen.

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:03:
[...]

Tja ... bij Italiaanse clubs vind ik het altijd lastig inschatten.
Ik heb nog altijd het gevoel dat er heel veel gesjoemeld wordt in Italië, het lijkt daar nog steeds heel gewoon.
corruptie in Italie? Nee, zeg dat het niet waar is :+
Het zijn toch geen Belgen 8)

Zou nu eigenlijk zeggen haal de Jong eraf en zet Mahlen erin maar dat gaat niet lukken.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:04:
[...]
corruptie in Italie? Nee, zeg dat het niet waar is :+
Het zijn toch geen Belgen 8)
_O-
Zou nu eigenlijk zeggen haal de Jong eraf en zet Mahlen erin maar dat gaat niet lukken.
Het publiek raakt dan in de war, moeten ze juichen of fluiten? :9

• Mugwump
Bij Spurs denken ze volgens mij dat die vijfde man ook voor hun meedoet gezien die voorzet, zelfde kleur sokken. :P

• Deadsy
Dit was het dan denk ik

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mugwump schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:05:
Bij Spurs denken ze volgens mij dat die vijfde man ook voor hun meedoet gezien die voorzet, zelfde kleur sokken. :P
Dat dacht ik net ook bij die voorzet op de vijfde (of zesde?) man.

• Exocet
  • Niet online
Dit was wel een klasse aanval

• D-e-n
Ik had die Gutierrez wel gebracht nu. Misschien heb je de bal dan vaker.

• Deadsy
loopt er iemand warm bij PSV? Want ik zou nu toch aanvallend wisselen want of je nu met 1-2 of 1-3 verliest

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:19
Zo, ze zijn los. Zo ontzettend veel beter dan PSV.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-01 20:28
Jammer, maar absoluut verdiend

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Daar had Viergever toch bij moeten kunnen komen denk ik ...

• Mugwump
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:02:
Nederlandse ploegen zijn de laatste jaren ook niet verwend met lotingen dus het mag best eens.

@Mugwump
Blind en die Marokkaanse back zullen verdedigend ook moeite hebben tegen zo'n lastpak als Icardi. Geen schande overigens. Het is ook maar net hoe zo'n pot loopt vaak.
Blind hoort dan ook niet in de verdediging tegen een goede ploeg en die back hoeft Icardi ook helemaal niet te verdedigen.

Overigens is dit wel weer een typerend voorbeeld. Ik geef aan dat de zwakte bij PSV niet in de speelstijl of voorin ligt maar in de verdediging en er komt gelijk weer een "maar Ajax.." reactie.

• fevo-1190
Jammer hoor!! Kom op psv geef eens wat gas!!! Jeetje man.

Zo statisch voetbal van PSV

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En daarom waren wij Viergever liever kwijt dan rijk. Een beetje denken dat die voorzet nooit zo goed kan komen....

Verwijderd

PSV komt er niet aan te pas helaas

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ai PSV verliest de controle. Kom op niet zo slapjes. Ze tikken zichzelf in slaap zo.

Tweakers Discord

• fevo-1190
Zet verdomme eens wat druk op de bal ! Man o man wat een angsthazen voetbal

• Mugwump
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:07:
Daar had Viergever toch bij moeten kunnen komen denk ik ...
Ik was ook in de veronderstelling dat die gehaald was als back-up. Ik vond het zonde dat hij bij Ajax wegging als prima twaalfde man. Maar kennelijk acht van Bommel het verstandig om hem in de basis te zetten.

• LZ86
Ja, daar stond die Viergever weer eens op de verkeerde plek.

• toolkist
  • Niet online
Mugwump schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:07:
[...]

Blind hoort dan ook niet in de verdediging tegen een goede ploeg en die back hoeft Icardi ook helemaal niet te verdedigen.

Overigens is dit wel weer een typerend voorbeeld. Ik geef aan dat de zwakte bij PSV niet in de speelstijl of voorin ligt maar in de verdediging en er komt gelijk weer een "maar Ajax.." reactie.
Hij snapt ook wel dat een "maar Feyenoord" helemaal op de lachspieren werkt.

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:08:
En daarom waren wij Viergever liever kwijt dan rijk. Een beetje denken dat die voorzet nooit zo goed kan komen....
2e keus weg halen bij je concurrent en dat is dan bij jouw de 1e keus. Dat zegt inderdaad wel iets over het niveau.
Ze hebben nu flink geld gevangen voor de kwalificatie dus er is nu geld, hoop dat ze dit voor de verdediging gebruiken.

• D-e-n
Onder Bosz had Viergever nog wel zijn nuttige inbreng toch? Maar die lijkt vergeten.

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:10:
Onder Bosz had Viergever nog wel zijn nuttige inbreng toch? Maar die lijkt vergeten.
Klopt, maar vind de Ligt en Wober beide beter.

• toolkist
  • Niet online
Goh wie stond er toen naast hem? Naast Sanchez leek iedereen briljant.

• fevo-1190
Kan echt kwaad om worden als spurs wil opbouwen dat moet je niet wachten op je eigen helft!
Ga gewoon eens massaal druk zetten jongens dit is je laatste kans!?

• D-e-n
Wober werd twee weken terug nog door half Nederland afgeschreven dus hoe snel gaat het. Uiteraard is de Ligt tien keer beter.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Momenteel hebben ze zelfs moeite met AEK. Ajax heeft straks gewoon kans
Ajax heeft nog twee lastige uitwedstrijden, wellicht niet eens zo zeer vanwege de kwaliteit van de tegenstander - zeker wat AEK betreft niet. Maar bij wedstrijden in Portugal of Griekenland komen vaak andere randzaken waar Nederlandse ploegen niet altijd even goed mee om kunnen gaan. Het zou zo maar kunnen dat Ajax na zes wedstrijden nog steeds op zeven punten staat.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:22

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV lijkt wel geen druk te willen zetten naar voren :? van bommel met een tactische ten hag ? :+

PSV magwel wat ghost pepper gebruiken

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Mugwump
Was op karakter nog wel beslissend in de Europa League tegen ik meen Schalke uit. Maar structureel is het gewoon niet goed genoeg. Net iets te vaak foutjes.

• fevo-1190
Mugwump schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:13:
[...]

Was op karakter nog wel beslissend in de Europa League tegen ik meen Schalke uit. Maar structureel is het gewoon niet goed genoeg. Net iets te vaak foutjes.
En onrustig aan de bal als er wat druk gezet word.

• Mugwump
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:13:
Kan echt kwaad om worden als spurs wil opbouwen dat moet je niet wachten op je eigen helft!
Ga gewoon eens massaal druk zetten jongens dit is je laatste kans!?
Ik denk dat dat ook een beetje de vermoeidheid is. In de eerste helft deed PSV dat uitstekend en je zag dat de Spurs daar moeite mee hadden.

• fevo-1190
Publiek gaat fluiten en groot gelijk hebben ze!
Zit helemaal niks in psv vanavond.

• D-e-n
@lateef
Voor AEK zijn ze wel volwassen genoeg inmiddels. Ik vind ze nu Europees stabieler dan onder Bosz. Benfica is tricky ja. Maar dan nog geef ik ze kans tegen Bayern. Die groep kan nog best raar lopen.

• Exocet
  • Niet online
Ten Hag zal wel denken: wisselen die nu al?

• fevo-1190
Mugwump schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Ik denk dat dat ook een beetje de vermoeidheid is. In de eerste helft deed PSV dat uitstekend en je zag dat de Spurs daar moeite mee hadden.
Zo intensief was de 1e helft toch ook weer niet?
Ik vind vooral vanavond dat PSV echt te weinig breng.
Je kan niet blijven hangen, zodra je druk zet zie je dat Tottenham meteen de lange bal gaat spelen.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij Ajax zit ook veel meer overtuiging in dan PSV op Europees gebied dan.
De nederlagen tegen Barcelona en Inter laat zijn sporen na, zo lijkt het.

Tweakers Discord

• D-e-n
Malen is niet slecht maar Bergwijn is meer een rustpunt. Die missen ze ook wel. Had ze ook een extra wisseloptie gegeven

• Deadsy
Bij PSV niet echt veel spelers die vooruit voetballen. Blijven toch te vaak met te veel mensen achter de bal
Zou juist nu wat meer risico verwachten en een aanvallende wissel

• fevo-1190
Als je dan Luuk en Lozano zie lopen/ wandelen.
Tjonge echt wel verschil met het felle Benfica en Ajax van gister .
Daar was strijd en passie net zoals PSV daarmee Ajax overrompelde.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07
Wat een reacties hier zeg. Barca>Bayern, Tottenham>Benfica en Inter>Aek. En niet zo'n beetje ook. Kijk alleen al naar Spurs wat daar op het veld staat, 9 minimaal halve finalisten op het WK.

Ik ben voor Ajax en vind het heel knap wat ze presteren maar zet 't ajb wel een beetje in perspectief. Zo zwak om hier psvers te gaan zitten irriteren.

• lateef
G
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:15:
Die groep kan nog best raar lopen.
Dit vooral, ik ben het wel met je eens, maar het kan raar lopen in deze groep en dat zou dan voor Ajax betekenen dat ze op zeven blijven steken.

Ik verwacht echter dat Ajax wint in Athene en minimaal een punt van Benfica pakt en dat die laatste wedstrijd dan op de plekken één en twee gaat. Maar het zou me toch ook weer niet echt verbazen als ze op zeven blijven staan.

• Deadsy
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:20:
Als je dan Luuk en Lozano zie lopen/ wandelen.
Tjonge echt wel verschil met het felle Benfica en Ajax van gister .
Daar was strijd en passie net zoals PSV daarmee Ajax overrompelde.
Dat Luuk er nog staat vind ik bizar. Je hebt bijna niets aan hem met deze snelle opbouw

• Mugwump
Michielgb schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:21:
Wat een reacties hier zeg. Barca>Bayern, Tottenham>Benfica en Inter>Aek. En niet zo'n beetje ook. Kijk alleen al naar Spurs wat daar op het veld staat, 9 minimaal halve finalisten op het WK.

Ik ben voor Ajax en vind het heel knap wat ze presteren maar zet 't ajb wel een beetje in perspectief. Zo zwak om hier psvers te gaan zitten irriteren.
Volgens mij ontkent ook niemand dat PSV een veel zwaardere poule heeft, maar er werd hier gesteld Spurs > Bayern en Inter > Bayern. Je kunt ook overdrijven.

• LZ86
God, die Hendrix. Wat een aanfluiting is die gast toch.

• D-e-n
@lateef
Bij raar lopen denk ik aan Bayern op de derde plaats :)

• fevo-1190
Michielgb schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:21:

Niemand pest elkaar , maar ze proberen eigenlijk Ajax in z’n jasje te zetten dat het niet knap is wat Ajax doe en PSV dat ook zou doen in zo’n poule.
Alle cl deelnemers zijn gewoon top en een wedstrijd blijft een moment opname dus je zal het nooit echt weten.

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:23:
@lateef
Zou wel leuk zijn.

• LZ86
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:23:
[...]

Niemand pest elkaar , maar ze proberen eigenlijk Ajax in z’n jasje te zetten dat het niet knap is wat Ajax doe en PSV dat ook zou doen in zo’n poule.
Alle cl deelnemers zijn gewoon top en een wedstrijd blijft een moment opname dus je zal het nooit echt weten.
Nou, je kan toch niet met droge ogen beweren dat de poule van Ajax net zo sterk is als die van PSV. Begrijp me niet verkeerd, het is moeilijk knap van Ajax. Maar een Bayern compleet uit vorm treffen of een Barcelona met Messi is nogal een verschil. (Idem Benfica en Spurs, zie bij benfica geen Eriksen of Kane lopen en Inter of AEK)

Ik vind het allang best. Zolang 1 van beide NL ploegen maar ver komt, en Ajax heeft daar vanaf de loting al de grootste kans op gezien de kwaliteit van de gelote ploegen.

• D-e-n
@fevo-1190
Het gaat er niet om dat Ajax het niet goed doet. Het gaat er om deze nul punten van PSV te relativeren.

• Deadsy
https://www.ad.nl/nederla...n-einde-seizoen~a410bab8/

Dus Feyenoord gaat het volgend seizoen echt moeilijk krijgen.

Verwijderd

PSV heeft vandaag een instelling van niks. Geen passie, geen vreugde. Alleen maar irritaties, tevens bij het publiek.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:28:
[...]

Nou, je kan toch niet met droge ogen beweren dat de poule van Ajax net zo sterk is als die van PSV. Begrijp me niet verkeerd, het is moeilijk knap van Ajax. Maar een Bayern compleet uit vorm treffen of een Barcelona met Messi is nogal een verschil. (Idem Benfica en Spurs, zie bij benfica geen Eriksen of Kane lopen en Inter of AEK)
Eens, maar PSV geeft wel 2x voorsprong uit handen, tegen Inter en Tottenham.

• lateef
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:23:
@lateef
Dat zou wél leuk zijn :) maar ze spelen nog twee keer thuis, dat geven ze denk ik niet meer weg

• toolkist
  • Niet online
[...]

Nou, je kan toch niet met droge ogen beweren dat de poule van Ajax net zo sterk is als die van PSV.
Maar dat wordt toch ook niet beweerd?

• Deadsy
Dus nu een kwartiertje Vorm

• fevo-1190
[...]

Ik vind het allang best. Zolang 1 van beide NL ploegen maar ver komt, en Ajax heeft daar vanaf de loting al de grootste kans op gezien de kwaliteit van de gelote ploegen.
tuurlijk poule van PSV is sterker dan die van Ajax.
Benfica of spurs zou ik zo geen winnaar kunnen opnoemen.
Kane vind ik overigens zowel bij Spurs en nationale team een zwakke schakel.
Benfica heeft evenals spurs gewoon zeer technische spelers.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

:o rood...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Jezus wat een overtreding van Lloris :/

XXXVI

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:15
Wat een domme keepert zeg.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• D-e-n
Was echt smerig.

• LZ86
Rood joh? Nou. 11 minuten nog voor een wonder.

• Deadsy
Maar deze aanval laat ook de zwakte zien.
Alles draait erom dat er een diepe steekpas is op Lozano.
De Jong is er puur voor de hoekschop.

Haal de Jong eraf.

• Exocet
  • Niet online
Nou , kom op PSV dit is de kans

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ok PSV laat nu eens uberhaupt WAT zien deze wedstrijd .. :P

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat valt ook wel weer mee. Het is gewoon een lompe overtreding, in de categorie spits die mee verdedigd etc.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:32:
Rood joh? Nou. 11 minuten nog voor een wonder.
Tis PSV hé? Die hebben nog 14 - 15 minuten voor iets normaals. :9

Ook prachtig die commentators altijd ... Wat een goede vrije trap ... hij zat er niet in dus waarom is die goed?

[ Voor 20% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-10-2018 20:35 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:24
PolarBear schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:33:
[...]

Dat valt ook wel weer mee. Het is gewoon een lompe overtreding, in de categorie spits die mee verdedigd etc.
Rode kaart en 10minuten met 11 man, of een gelijkspel. Ik snap die keepert wel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Vos

AFCA

Wil PSV wel winnen? Wissel eens ?

Aanvallend ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 24-10-2018 20:36 ]

• fevo-1190
Misschien had PSV dit even nodig en worden ze eindelijk eens wakker.
Waarom niet eerder beginnen met meer intensiteit ik snap dat niet hoor.
Zal dat angst zijn?
Overigens mag publiek ook wel wat meer achter PSV gaan staan.

• Deadsy
Kijk. Cocu had hier Ramselaar ingebracht

• toolkist
  • Niet online
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:31:
Kane vind ik overigens zowel bij Spurs en nationale team een zwakke schakel.
_/-\o_ De zwakke schakel die vorig seizoen 40+ keer scoorde. Hoe briljant vind je de rest dan wel niet?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:35:
[...]
Die wil gewoon als eerste douchen en de rest op een Ambilight TV van Philips kijken in de kleedkamer. :+

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

perreiro eruit 8)7 ,psv had een verdidiger eruit moeten halen en meer risico gaan nemen ...

• D-e-n
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:
Kijk. Cocu had hier Ramselaar ingebracht
Gio Toornstra ;)
Ik ken deze niet eens.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PolarBear schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:33:
Precies. Bal gauw er langs tikken, niet springen en rollen tot alles achter de rug is. Volledig terechte rode kaart, maar ook niet meer dan dat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:35:
[...]

Ze lieten voor de wedstrijd al zien dat die keeper lomp uitkomt bij zulke momenten. Verbaasd me niks wat hij nu dus deed.

• fevo-1190
toolkist schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:
[...]

_/-\o_ De zwakke schakel die vorig seizoen 40+ keer scoorde. Hoe briljant vind je de rest dan wel niet?
Kijk je weleens interlanden?
Dan zou je meteen begrijpen wat ik bedoel ;)

• Deadsy
Vos schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:35:
Wil PSV wel winnen? Wissel eens ?

Aanvallend ;)
Is toch logisch wanneer je achter staat. Achterover leunen.
Dat ze niet feller spelen sinds de 2-1 snapt denk ik niemand.
Er zit bij PSV toch genoeg ervaring om de jongeren aan te sturen.

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Maar dat wordt toch ook niet beweerd?
Nou, er is hier iemand die de kracht van de poule van PSV wel heel erg bagetalliseerd ja.
Maar goed, maakt niet uit.
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Kijk je weleens interlanden?
Dan zou je meteen begrijpen wat ik bedoel ;)
Ja, want interlands zijn dé graadmeter van het niveau van een speler 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 24-10-2018 20:38 ]

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Gio Toornstra ;)
Ik ken deze niet eens.
Al eens gezien, het is eigen jeugd.
Maar het is tenminste een aanvaller. Alleen had ik de Jong eraf gehaald.

• Deadsy
tuurlijk de jong. wie anders

• Exocet
  • Niet online
Hoppaaa

• LZ86
JAAAA Kom op dan NL!

[ Voor 60% gewijzigd door LZ86 op 24-10-2018 20:40 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lol wat een mazzelgoal ... maar hij telt! :D

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Yes! :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:22:
Dat Luuk er nog staat vind ik bizar. Je hebt bijna niets aan hem met deze snelle opbouw
O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
Er op en er over nu!

• Deadsy
Nu opeens gaan ze aanvallen. En begrijp niet waarom Tottenham zich nu opeens zo ver terug laat duwen.
Ja 1 aanvaller minder maar ervoor was het middenveld van hun de baas.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
en dan moet de befaamde blessuretijd nog beginnen!
Pagina: 1 ... 126 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.