[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.694 views

Onderwerpen

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:57
Op de UEFA-site zijn de punten van de kwalificatieronde niet meegenomen in het resultaat. Als je op de site van Bert Kassies kijkt zie je dat Ajax totaal op 14 punten staat.

Regeren is vooruitschuiven

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-01 15:53
T-MOB schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:50:
Op de UEFA-site zijn de punten van de kwalificatieronde niet meegenomen in het resultaat. Als je op de site van Bert Kassies kijkt zie je dat Ajax totaal op 14 punten staat.
Die site had ik ook even bekeken inderdaad, maar dan https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/tcoef2019.html, waar dezelfde info als op de UEFA site staat...

Ik snap niet meer welke punten dan nou wel of niet meetellen in de ranking

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik zou zeggen dezelfde punten als voor de UEFA-landen-ranking meetellen :P

Dus inclusief bonus-punten voor het bereiken van de CL en halve punten voor de wedstrijden in de voorrondes?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-01 15:53
Since 2018 qualifying rounds and play-offs of the Champions League are no longer rewarded with points because all eliminated clubs get a second chance in the Europa League. Clubs who are eliminated in the first rounds of the Europa League are rewarded with a number of points based on the reached (qualifying) round:
Europa League
P 0.50
Q1 1.00
Q2 1.50
Q3 2.00
Q4 2.50
group stage 3.00 (minimum)
Zoals ik dat lees heeft Ajax dus geen extra punten vanuit de kwalificatie voor de ranking

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Normaal vind ik de site van Kassies handig maar de UEFA is net wat duidelijker:
For 2018/19 matches onwards

UEFA Champions League points system
Group stage participation – 4 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Round of 16 participation – 4 points

Clubs are awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.

N.B. Points are not awarded for elimination in the qualifying rounds or play-offs, since those clubs move to the UEFA Europa League and are awarded points for participation in that competition.

UEFA Europa League points system
Preliminary round elimination – 0.5 points
First qualifying round elimination – 1 point
Second qualifying round elimination – 1.5 points
Third qualifying round elimination – 2 points
Play-off elimination – 2.5 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point

Clubs are guaranteed a minimum of three points if they reach the group stage and are awarded an additional point if they get to the quarter-finals, semi-finals or final.
Ajax heeft dus 4 punten voor het halen van groepsfase UCL, 2x2 voor winst en 1x1 voor gelijkspel.
PSV heeft dus 4 punten voor het halen van groepsfase UCL en verder niets.
Feyenoord heeft 2 punten voor het halen van de 3e kwalificatie ronde UEL.
AZ heeft 1,5 punten voor het halen van de 2e kwalificatie ronde UEL.
Vitesse heeft 2 punten voor het halen van de 3e kwalificatie ronde UEL.

Ajax heeft dus op een halve punt na de helft van de coëfficiëntpunten bij elkaar gesprokkeld.
T-MOB schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:50:
Er staan 4 bonuspunten die ik niet kan plaatsen. Groepsfase UCL is vanaf dit seizoen 4 punten. Ik zie nergens punten voor kwalificatiewedstrijden voor de UCL.

[ Voor 13% gewijzigd door PolarBear op 24-10-2018 14:42 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:20
Mugwump schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:01:
[...]

Nou ja, probleem is gewoon de algehele stand van de Eredivisie. Je speelt al noodgedwongen voorrondes zelfs als je kampioen wordt en ook dit seizoen hebben alle ploegen behalve Ajax en PSV het weer verprutst voor de ranking. PSV heeft dan ook nog eens pech met de loting wat het behalen van punten betreft (wel mooie wedstrijden natuurlijk).

Ajax is vaak wel wat kwetsbaar in voorrondes, niet in de laatste plaats omdat er nogal eens dragende spelers vertrekken in de zomer. Dat maakt structureel CL spelen nog wat lastiger.
Daar zit inderdaad ook wat in ja. Ajax krijgt nog wel problemen in de transfer periode, anderzijds hoop je dan op spelers zoals Tadic of op jongens die niet aan de bak komen bij hun club (Götze :P) en dan bij Ajax hun kans zien. Want Ajax verkoopt zich internationaal gezien natuurlijk wel goed, dus laat dat al een positieve stap zijn.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 10:52
Mosin schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:29:
[...]

Daar zit inderdaad ook wat in ja. Ajax krijgt nog wel problemen in de transfer periode, anderzijds hoop je dan op spelers zoals Tadic of op jongens die niet aan de bak komen bij hun club (Götze :P) en dan bij Ajax hun kans zien. Want Ajax verkoopt zich internationaal gezien natuurlijk wel goed, dus laat dat al een positieve stap zijn.
Denk dat Overmars al een auto reply heeft ingesteld op zijn email account.

Met daarin een prijslijst voor alle spelers en de mededeling dat men voor minder niet hoeft te bellen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:52
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Denk dat Overmars al een auto reply heeft ingesteld op zijn email account.

Met daarin een prijslijst voor alle spelers en de mededeling dat men voor minder niet hoeft te bellen.
Deze winter moet je niks verkopen, anders heeft het allemaal geen zin om te bouwen aan je elftal.
Ik maak mij nu al zorgen over komende zomer, stel de Ligt, Frenkie, ZIyech en Onana worden verkocht bijvoorbeeld. Kun je helemaal opnieuw beginnen -O- met name Frenkie en Ziyech ga je niet snel meer vinden.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

Deze winter moet je niks verkopen, anders heeft het allemaal geen zin om te bouwen aan je elftal.
Ik maak mij nu al zorgen over komende zomer, stel de Ligt, Frenkie, ZIyech en Onana worden verkocht bijvoorbeeld. Kun je helemaal opnieuw beginnen -O- met name Frenkie en Ziyech ga je niet snel meer vinden.
Denk dat als je in januari een speler wilt hebben je de vraagprijs x2 mag betalen.

Verwijderd

Martinusz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

Die 2 zijn inderdaad onvervangbaar. Tadic heb je echter al als vervanger en Gravenberch moet ook prima een creatieve rol in kunnen vullen. Voor de Ligt heb je Schuurs en als keeper vinden we vast wel ergens een pareltje.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-01 10:36
Zo dadelijk al PSV. Ik ben bang op een herhaling van de wedstrijd tegen Inter. Je doet leuk mee, maar kan gewoon het niveauverschil net niet overbruggen.

Maar ik heb het natuurlijk graag mis. Ik zit er weer dus aan mijn geschreeuw zal het niet liggen O-)

• Deadsy
Fleximex schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:50:
Zo dadelijk al PSV. Ik ben bang op een herhaling van de wedstrijd tegen Inter. Je doet leuk mee, maar kan gewoon het niveauverschil net niet overbruggen.

Maar ik heb het natuurlijk graag mis. Ik zit er weer dus aan mijn geschreeuw zal het niet liggen O-)
Ben er zelf ook bang voor. Tenzij ze vroeg een goal weten te maken.

PSV heeft echt pech gehad met de loting waar Ajax echt mazzel had met de loting.

• Martinusz

vroege wedstrijd? bah, ik ga het waarschijnlijk helemaal missen.
Hopen op een stuntje :) hup PSV!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Heb wel vertrouwen in PSV dit moet te doen zijn!
2-1 word het!

• fevo-1190
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:44:
[...]

Die 2 zijn inderdaad onvervangbaar. Tadic heb je echter al als vervanger en Gravenberch moet ook prima een creatieve rol in kunnen vullen. Voor de Ligt heb je Schuurs en als keeper vinden we vast wel ergens een pareltje.
Begin je wel bij 0 Schuurs is nog lang niet op niveau de Ligt en gravenberch is nog erg jong die gaat geen heel seizoen constant draaien.
Ajax moet de portemonnee gewoon trekken dan.
Ga er even vanuit dat de namen die jij noem 100+ miljoen waard zijn samen.

• Deadsy
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

Begin je wel bij 0 Schuurs is nog lang niet op niveau de Ligt en gravenberch is nog erg jong die gaat geen heel seizoen constant draaien.
Ajax moet de portemonnee gewoon trekken dan.
Ga er even vanuit dat de namen die jij noem 100+ miljoen waard zijn samen.
Je zult er altijd op achteruit gaan. Vraag is hoeveel.

• Snowdog
  • Laatst online: 04:22

Yep, kan me hier ook wel in vinden. Jammer dat Bergwijn niet meedoet. Hoewel ik hem vorig seizoen niet geweldig vond, is hij dit seizoen toch wel van toegevoegde waarde en iemand vandaag wel gemist gaat worden waarschijnlijk. Dan maar hopen dat Malen wat leuks kan laten zien I guess. Maar vrees ook dat het gewoon een lastige pot gaat worden waarin PSV het geluk een beetje aan zijn zijde zal moeten hebben.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:19
PSV gaat denk ik af. Hoop van niet natuurlijk, maar ik ze ze echt niet winnen.

• Snowdog
  • Laatst online: 04:22
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:55:
PSV gaat denk ik af. Hoop van niet natuurlijk, maar ik ze ze echt niet winnen.
Da's niet afgaan toch? Afgaan is met 4-0 verliezen ofzo.

• LZ86
Snowdog schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:59:
[...]

Da's niet afgaan toch? Afgaan is met 4-0 verliezen ofzo.
Dat zal het wel worden.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-01 16:07
Gisteren gingen je voorspellingen ook al zo goed @Leon Zwiers. Laten we hopen dat dat vanavond weer zo is ;)

• Deadsy
Hoop op winst alhoewel die kans klein is. Vroeg scoren en je dwingt hun om aan te vallen.
Zou leuk zijn voor PSV en Nederland. Dan heb je als PSV tenminste nog een kans op de 3e plek en die 2.7mln winst premie is ook leuk.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Hopelijk pakt PSV punten vanavond, ik zie kansen tegen Tottenham :)
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:51:
PSV heeft echt pech gehad met de loting waar Ajax echt mazzel had met de loting.
Nou inderdaad, want Benfica en Bayern zijn wel erg zwakke tegenstanders :>

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 24-10-2018 18:17 ]

XXXVI

• Deadsy
ephymerous schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:15:
[...]

Nou inderdaad, want Benfica en Bayern zijn wel erg zwakke tegenstanders :>
Uit hun pot wel ja.
Uit Pot 1 was Bayern een van de zwakkere ploegen en Benfica een van de mindere clubs uit pot 2.
Idem zoals Inter de ploeg uit pot 4 was die niemand wilde loten.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Voor mijn idee bladdert het superimago dat v Bommel heeft opgebouwd wel af, als die vanavond weer duidelijk veliest, Kan geen 9 winstpartijen (2 a 3 met geluk) wat aan doen.

• PolarBear
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:16:
[...]

Uit hun pot wel ja.
Uit Pot 1 was Bayern een van de zwakkere ploegen en Benfica een van de mindere clubs uit pot 2.
Idem zoals Inter de ploeg uit pot 4 was die niemand wilde loten.
Mja, Bayern een van de zwakkere ploegen noemen vind ik wel makkelijk met de kennis van nu. Wellicht niet meer zo goed als 3-4 jaar geleden maar vorig jaar gewoon halve finale UCL gehaald.

• Deadsy
PolarBear schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:31:
[...]

Mja, Bayern een van de zwakkere ploegen noemen vind ik wel makkelijk met de kennis van nu. Wellicht niet meer zo goed als 3-4 jaar geleden maar vorig jaar gewoon halve finale UCL gehaald.
Inderdaad, met de kennis van nu is het makkelijk. Maar toen Ajax in hun groep terecht kwam vond ik het al een van de zwakkere ploegen uit pot 1.
Inderdaad, vorig jaar de halve finale maar niet met glans. Ik volg de Bundesliga en ik vind Bayern de laatste jaren met t jaar minder worden.

De dragende spelers (Robben en Ribery) zijn niet meer in staat om elke wedstrijd 90min lang alles te geven, de reserves zijn dan een stuk minder.
Verdedigend vond ik het vorig jaar soms al vrij slecht en kwamen dan met mazzel goed weg.

Vanwege deze punten zag ik het als een van de clubs uit pot 1 die te doen zouden zijn.

• Deadsy
Ze willen allemaal bij Kane op de foto :D

• PolarBear
  • Niet online
Fluitconcertje voor oud Ajacied :')

• Deadsy
Dan komen ze vandaag flink aan het fluiten want bij Tottenham lopen er een paar rond.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Je kan gelijk zien dat dit CL is, psv dicteert zonder meer opeens NIET de gang van zaken. Voorsprong voor Spurs is op zijn plaats.

Verwijderd

PSV in de CL is inderdaad niet zo vermakelijk om te kijken. Zijn de zwakte broeder in deze poule helaas.

• LZ86
Sjah schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:05:
Je kan gelijk zien dat dit CL is, psv dicteert zonder meer opeens NIET de gang van zaken. Voorsprong voor Spurs is op zijn plaats.
Nou, zo erg is het ook weer niet. Is nog aardig in balans.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:07:
[...]

Nou, zo erg is het ook weer niet. Is nog aardig in balans.
Vanwege de 0-0 ja, niet vanwege het spel. Tottenham zit er straks bovenop en dicteert het spel voornamelijk.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:05:
Heb een paar minuten gemist, maar ik heb echt nog niks gezien waarom de Spurs voor zouden moeten staan.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Lekker dan Zoet, matige keeper op dit niveau.

XXXVI

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-01 20:28
Zoet moet gewoon kunnen vangen, toch?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Fluiten ze Malen ook uit? die komt uit de jeugd van Ajax immers, net als Bergwijn.

Maar ja, hypocrisie is de gemiddelde supporter daar vast niet vreemd.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 24-10-2018 19:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• PolarBear
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:11:
Lekker dan Zoet, matige keeper op dit niveau.
Wilde ik net zeggen.

"Wie niet springt die is een jood", toch altijd fijn dat Ajax deel van de wedstrijd is >:)
Gunner schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:12:
[...]
FTFY ;)

[ Voor 27% gewijzigd door PolarBear op 24-10-2018 19:14 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:12:
[...]

Fluiten ze Malen ook uit? die komt uit de jeugd van Ajax immers, net als Bergwijn.

En vergeet Viergever niet. :)

• toolkist
  • Niet online
Ik dacht dat die scheids geel voor Lozano ging geven. Was meer een schwalbe dan een overtreding

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat was niet eens een overtreding, gelukje

Verwijderd

Nou, PSV mag niet klagen met de scheids tot nu toe. Hopelijk kunnen ze er gebruik van maken.

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:16:
Ik dacht dat die scheids geel voor Lozano ging geven. Was meer een schwalbe dan een overtreding
Lozano krijgt makkelijk de scheids mee inderdaad.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dembele gaat nog rood pakken haha

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01 17:09
Dacht lekker met engels commentaar te gaan kijken op Ziggo maar helaas is het geluid uit het stadion daar zo goed als dicht gedraaid waardoor je bijna naar stilte luistert

• fevo-1190
Pff wat een verschil met gisteravond.
Er zit weinig in dit PSV.
Moet zeggen dat (of lijkt zo) dat er niet bijster veel sfeer is momenteel.

Tot nu toe mag PSV blij zijn dat het nog 0-0 staat.

• LZ86
fevo-1190 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:19:
Pff wat een verschil met gisteravond.
Er zit weinig in dit PSV.
Moet zeggen dat (of lijkt zo) dat er niet bijster veel sfeer is momenteel.

Tot nu toe mag PSV blij zijn dat het nog 0-0 staat.
Tottenham is ook wel een paar klassen beter dan Benfica.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Het zal elkaar niet veel schelen. De PL is ook niet zo geweldig meer.

• fevo-1190
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Heb het over intensiteit en niet eens over de tegenstander.
En zoals er al gezegt werd stel dit tottenham ook niet zo heel veel voor hoor.

Verwijderd

OMG wat een geluk, heerlijk!!!

• LZ86
BAM!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat dacht die keeper dan :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:27

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

tegen de verhouding in :+ do we care ?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Exocet
  • Niet online
Leek hem te verprutsen, valt ie toch binnen. Zit gelukkig mee vanavond

• fevo-1190
Hoppa lekker hoor 1-0!

• toolkist
  • Niet online
Was net te laat om de herhaling goed te zien. Was dit nou een bewust lobje (indien ja: _/-\o_ ) of van richting veranderd (indien ja: boeiend, telt ook)?

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-01 12:59
toolkist schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:26:
[...]

Was net te laat om de herhaling goed te zien. Was dit nou een bewust lobje (indien ja: _/-\o_ ) of van richting veranderd (indien ja: boeiend, telt ook)?
Geen van beide, was een beetje in de val lijkt het!

• Jadero
Het mooie is dat Tottenham nu nog meer moet. Dat kan een interessante pot opleveren

Verwijderd

Crap

Edit: afgekeurd haha

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 19:29 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wij hadden ook geluk gister met schamele 1-0 winnen in de extra tijd. dit ziet er voor PSV mooi uit

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zelfs in de CL zit het PSV mee. :+

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Alles zit mee komt goed d:)b

Tweakers Discord

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
buitenspel? ben ik nou gek? daar gaat de bal gewoon niet heen...

• toolkist
  • Niet online
Dat had toch helemaal niks met buitenspel te maken?

• Martinusz
Meevaller!

• LZ86
Dacht dat ik de enige was die dit buitenspel even niet snap

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-01 12:59
Ik denk dat ik de buitenspel regels niet helemaal snap...maar mooi dat hij is afgekeurd! :D

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-01 06:39
Niet klagen, gewoon uitpakken dat cadeautje. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 13:29
Blijkbaar weet die commentator het wel maar ik snap er niks van. Dit is toch gewoon een doelpunt?

Verwijderd

Het zat eraan te komen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 19:34 ]

• Exocet
  • Niet online
Nu dan wel een doelpunt..

• LZ86
Tja, Tottenham droogt PSV gewoon af als het zo doorgaat.

• Jadero
“Zoet voor de bal” geen flauw idee, maar ik lees het als dat Zoet, de verdediger opheft.

• PolarBear
  • Niet online
Nou dat derde doelpunt van Totenham valt ook nog wel hoor. Matige centrale verdedigers hoor.
Ghengis schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:35:
“Zoet voor de bal” geen flauw idee, maar ik lees het als dat Zoet, de verdediger opheft.
Misschien wel de beste actie van Zoet dan.

[ Voor 59% gewijzigd door PolarBear op 24-10-2018 19:36 ]

• fevo-1190
Wat sta hendrix toch lucht te dekken en telkens te laat pfff

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heel erg jammer.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:45
Zowel Tottenham als Inter zijn gewoon heel erg goed. Ik schat ze hoger in dan Bayern momenteel.

• Deadsy
Voor de snelle counter zijn Lozano en Mahlen perfect, maar aan de Jong heb je dan vrij weinig.

• Pompi
DoeEensGek schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:34:
Blijkbaar weet die commentator het wel maar ik snap er niks van. Dit is toch gewoon een doelpunt?
Na gister vraag ik mij af waar de Uefa al deze 2de rangs scheidsrechters vandaan haalt. Want deze dacht blijkbaar dat Kane mee deed in de aanval of in de weg stond en daarom buitenspel stond....

• Deadsy
uit welke 3e wereld land komt deze scheids eigenlijk?

• Jadero
Deze scheids fluit anders een stuk beter dan die van gister...

• Exocet
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:36:
Zowel Tottenham als Inter zijn gewoon heel erg goed. Ik schat ze hoger in dan Bayern momenteel.
Wellicht de beste teams van de wereld, is dit niveau ooit eerder bereikt? ....

• Deadsy
Ghengis schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:37:
Deze scheids fluit anders een stuk beter dan die van gister...
Ook niet moeilijk. Bij die van gisteren vroeg ik me af of hij zelf zijn veters had gestrikt

• Pompi
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:37:
Slovenie, al zegt dat niet veel want Skomina komt volgens mij ook uit die regionen

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:36:
Niet mee eens, totaal niet.
Het huidige Bayern kan nog (zij het met enige moeite) winnen van beide.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ah de commentator heeft inmiddels ook wat appjes gehad over het doelpunt/buitenspel :+

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

Van de 100x zie ik Inter en Tottenham toch vaker winnen dan Bayern.

• D-e-n
Exocet schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

Wellicht de beste teams van de wereld, is dit niveau ooit eerder bereikt? ....
Niet zo flauw. Beledigd ofzo?

Verwijderd

D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:39:
[...]

Niet zo flauw. Beledigd ofzo?
Tja, met zo'n opmerking vraag je er ook om. Ik schat Feyenoord in als beste club ter wereld. Ook al spelen ze nooit Europees.

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

Momenteel hebben ze zelfs moeite met AEK. Ajax heeft straks gewoon kans

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Wanneer Ajax weer tegen Bayern moet heb je kans dat het puur een pot om de 1e of 2e plek gaat.

• LZ86
Die bal nog op de lat van Pereiro........

• D-e-n
[...]

@Verwijderd
Ik begrijp dat het gevoelig ligt maar het is gewoon een realistische verhouding op dit moment toch?

• fevo-1190
Wat heeft psv als backup voor Hendrix? Wat is die jonge slecht zeg pff...
Luuk ook erg afwezig momenteel.
Dit moet PSV kunnen hoor zo sterk is tottendam ook weer niet.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]
Toch 0 - 2 als eindscore.
Staan ook nog gedeeld eerste in de poule.
Is het dan wel echt met moeite? Of is het onderschatting van de tegenstander of overschatting van de eigen selectie misschien?

• Exocet
  • Niet online

• D-e-n
@OPSLAGHOND
Pieken kunnen ze nog wel maar ze hebben in de competitie ook moeite. Het is ook ongelofelijk dat ze nog steeds afhankelijk zijn van Ribery en Robben. Ribery kan wat mij betreft echt niet meer.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:37:
Op de BBC site:
9:42
Get Involved
#bbcfootball or text 81111 (UK only)

Paul, Ashtead: Is it me or is that Robin van Persie refereeing the Spurs game?!

• fevo-1190
Analyse dat psv gewoon niet aan spelen toekom slaat werkelijk waar nergens op.

Psv speel gewoon zoals altijd op de counter.
Kijk maar eens hoe laag ze staan als tottenham aan de bal is.
Pagina: 1 ... 125 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.