Of je moet de uit pot winnen maar dat zie ik niet gebeuren.Exocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:37:
Als je door wilt in de CL moet je deze winnen. Lijkt er niet meer echt in te zitten, weinig kansen
Hoe kan hij hier voor fluiten voor Benfica
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Heb je Benfica de laatste tijd wel gevolgd. Die zijn nou ook niet echt heel geweldig in hun eigen competitie hoor.carpebios schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:34:
Benfica speelt dan ook wel erg matig moet ik zeggen. Ajax heeft even het geluk nodig dat die er wel invliegt.
Neres zal zo wel een beloningswissel krijgen in de 92e minuut, goed getrained die jongen
Omdat hij het verkeerde shirt aan heeftTerranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:37:
Hoe is dit een overtreding van Tadic?
Waarom zou ik die volgen?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:37:
[...]
Heb je Benfica de laatste tijd wel gevolgd. Die zijn nou ook niet echt heel geweldig in hun eigen competitie hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Die scheids hebben ze ergens van straat geplukt of die fluit normaal alleen bij de F'jesTerranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:37:
Hoe is dit een overtreding van Tadic?
Kan Ajax geen PSVtje doen, zo net in de 94e minuut?
Mazraoui SPEEL die bal eens op tijd!
En wtf met de wissels...
En wtf met de wissels...
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 22:39 ]
Zo zonde heb je een paar prima spelers op de bank zitten die nog iets anders kunnen brengen... Waarom maak je daar geen gebruik van. In de laatste minuut hoeft het niet
Verwijderd
Is nu op dit moment ook wel top van hun kunnen. Ook al staan ze eerste in Portugal maar van de 7 wedstrijden al 2 gelijk gespeeld en rest ook niet echt overtuigend gewonnen.carpebios schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Waarom zou ik die volgen?, en dat bekrachtigd toch wat ik zeg, ze spelen dus matig.
Als je ze niet volgt hoe kun je dan concluderen dat ze matig spelen???
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 22:39 ]
Ik zou weigeren. Dat had je 45 minuten eerder kunnen doen.Terranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:38:
Neres zal zo wel een beloningswissel krijgen in de 92e minuut, goed getrained die jongen
Druk zetten, en schieten ipv alsmaar doortikken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb Younes gevonden jongens!dutchgio schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:40:
[...]
Ik zou weigeren. Dat had je 45 minuten eerder kunnen doen.
Haha, Younes had ook gewoon groot gelijk toen.
Nah ze spelen naar vermogen. Ik gok dat je vandaag relateert aan de succesjaren enkele jaren terug? Die zijn al even weg uit Portugal met de wijzigingen mbt "3rd party ownership" van spelers.carpebios schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Waarom zou ik die volgen?, en dat bekrachtigd toch wat ik zeg, ze spelen dus matig.
Verwijderd
Zit ook niet op de bank die loopt nu warmVos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:41:
Zit Neres wel op de bank? Mijn app geeft hem niet aan.
Hij loopt al 45 min lang warmVos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:41:
Zit Neres wel op de bank? Mijn app geeft hem niet aan.
AL sinds de 2e helft begonnen is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:42:
[...]
Zit ook niet op de bank die loopt nu warm
0-0 en van t weekend verliezen van Feyenoord door deze uitputtingslag. Waardeloos.
Dat theater en dus kaarten aannaaien..... man man man.
Ik doe niet mee met die popie Jopie hetze tegen Ten Hag, maar dat hier niet eerder wordt gewisseld is een raadsel. Op zijn minst Dolberg in de 60ste minuut er al af gemoeten.
Verwijderd
Feyenoord is gelukkig volgens sommige hier toch een stuk slechter als Benefica gezien ze nog naar de glorie jaren kijken van een paar jaar terug.jaapstobbe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:43:
0-0 en van t weekend verliezen van Feyenoord door deze uitputtingslag. Waardeloos.
Van Feyenoord verliezen? Hahaha
Verwijderd
Probleem is dat Ten Hag dit soort dingen gewoon te vaak doet. /me is nooit fan geweest van zijn aanstelling als trainer bij Ajax.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:44:
Ik doe niet mee met die popie Jopie hetze tegen Ten Hag, maar dat hier niet eerder wordt gewisseld is een raadsel. Ok zijn minst Dolberg in de 60ste minuut er al af gemoeten.
Zou Ten Hag weten dat een wedstrijd niet veel langer dan 90min duurt?
Ah Neres alsnog niet op z'n eigen plek ipv de slecht spelende Ziyech
88ste minuut. Nou dat is wel redelijk laat ja, maar wie weet niet te laat!
Ik normaal wel maar deze keer niet. Denk niet dat de wissels heel veel meer hadden kunnen brengen.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:44:
Ik doe niet mee met die popie Jopie hetze tegen Ten Hag,
Verwijderd
Denk het niet. Hij snapt het spelletje zoals Ajax moet en kan voetballen vaker niet als wel.Deadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:45:
Zou Ten Hag weten dat een wedstrijd niet veel langer dan 90min duurt?
Minder dan Dolberg had Huntelaar het niet kunnen doen.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:46:
[...]
Ik normaal wel maar deze keer niet. Denk niet dat de wissels heel veel meer hadden kunnen brengen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Echt ten Hag 
Dit was al zo veel eerder nodig, thuis kon je winnen. Waardeloos dit.
Dit was al zo veel eerder nodig, thuis kon je winnen. Waardeloos dit.
Verwijderd
Hoe dat niet. Zet Wober erin voor Schone en schuif Blind door naar het midden waar je nu gewoon geen overheersing hebt.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:46:
[...]
Ik normaal wel maar deze keer niet. Denk niet dat de wissels heel veel meer hadden kunnen brengen.
KJH heeft alleen niet het loopvermogen wat je in deze wedstrijd wel nodig hebt voorin.Vos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Minder dan Dolberg had Huntelaar het niet kunnen doen.
En Huntelaar ipv Dolberg zou ook niets veranderen in speelwijze maar wel in frisheidVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Hoe dat niet. Zet Wober erin voor Schone en schuif Blind door naar het midden waar je nu gewoon geen overheersing hebt.
Probleem ligt daar helemaal niet, maar voorin vandaag. Met name Ziyech niet best met de bal vandaag.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Hoe dat niet. Zet Wober erin voor Schone en schuif Blind door naar het midden waar je nu gewoon geen overheersing hebt.
Verwijderd
Huntelaar eerder voor Ziyech op dit moment.Terranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
En Huntelaar ipv Dolberg zou ook niets veranderen in speelwijze maar wel in frisheid
- tweakduke
Dat en er was behoefte aan verse krachten. Dit soort wedstrijden kost heel veel energie.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Als Ziyech toch met rechts kon trappen....
Verwijderd
Nou hoe vaker je de bal voor de goal krijgt hoe meer kans je op scoren hebt of heb ik dat mis?Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:48:
[...]
Probleem ligt daar helemaal niet, maar voorin vandaag. Met name Ziyech niet best met de bal vandaag.
Zo'n goede trainer is Ten Hag dus. Ik kan niet afwachten op de teksten na afloop: "het ging goed, geen reden om te wisselen".
Tot zover de 16 basisspelers.
Tot zover de 16 basisspelers.
Hahaha voor @Leon Zwiers
PSV-tje?
Omdat Schone en Blind helemaal niet slecht spelen. Ja en foutje af en toe (maar dat heeft de Ligt ook, andere kant op kijken vlak voor Seferovic schiet), maar ook belangrijke onderscheppingen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Woooooooooooooooo
- tweakduke
Op z'n Duits
De verdediger van BenficaDeadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:49:
en bij wie begon het? NERES
Te vroegjaapstobbe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:38:
Kan Ajax geen PSVtje doen, zo net in de 94e minuut?
die verlengde de bal alleen maar
Neres had ook als een blind paard op doel kunnen schieten
en wat gebeurde er zojuist ? , mijn stream viel weg
de positieve vloek houd aan
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hahhaah. wat een doelpunt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als niemand het doet, moet een verdediger het maar doen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Eigen doelpunt zelfs.
Dat kloptDeadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:50:
[...]
die verlengde de bal alleen maar
Neres had ook als een blind paard op doel kunnen schieten
Pfff lekker dit man, op zijn PSV's! Is wel een lekker gevoel zeg
Lucky Ajax mag weer eens met recht geroepen worden
YESSS
Matige pot, maar Hey 3 punten!
Mag toch hopen dat hij dat bellen bellen als grap naar ziyech doet, of is hij ook al zo zielig..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vier van de vijf Ajax goals in de CL komen van hun backs. Dat is wel een hele aparte statistiek
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 23-10-2018 22:52 ]
ik word helemaal gek hier.... de slechtste man van het veld, met een lucky... who ff-ing cares.... lekkerrrr....
Neres in de volgende CL wedstrijd gewoon in de basis. DIe gast kan assists maken, goals en zelfs als hij dit niet doet houd hij altijd wel 2 mensen bezig.
Benfica kan contact opnemen met de Eredivisie clubs die hetzelfde is overkomen tegen PSV.
Mochten ze hulp nodig hebben met het verwerken hiervan.
Mochten ze hulp nodig hebben met het verwerken hiervan.
Dit topic is gesloten.
![]()