Echt zo goed. Heerlijk zo'n spelerExocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:29:
Wat is de Jong toch waanzinnig
Benfica goede ploeg.
Ajax soms wat onrustig. Al met al gelijkwaardig als ik het zo bekijk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Echt zo goed. Heerlijk zo'n spelerExocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:29:
Wat is de Jong toch waanzinnig
Ja hallo ik moest piesen al een kwartierExocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:47:
Geen blessuretijd? Dat klopt natuurlijk nooit
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, maar ik blijf erbij dat Schöne echt een veel te lage handelingssnelheid heeft voor dit soort wedstrijden. Zet nu gewoon Wöber erin en schuif Blind door, dat levert veel meer stabiliteit in de ploeg op.Harribo schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:51:
[...]
Echt zo goed. Heerlijk zo'n speler
Benfica goede ploeg.
Ajax soms wat onrustig. Al met al gelijkwaardig als ik het zo bekijk
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik kijk ook even tegen wie ze spelen. Het is bepaald geen FC Groningen en ze hebben toch genoeg kansen gehad. Achterin mag het wel beter dichtLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:49:
Ajax speelt echt niet zo goed hoor @PWM. Hebben ook wel geluk dat Benfica ook niet scherp is.
Moete echt anders in de 2e helft.
Twee kansen die een spits in vorm er op zeker in krijgt.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:51:
[...]
Zoveel kansen waren er niet hoor, Dolberg was enige grote kans.
Tagliafico van de lijn is ook een kans.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:51:
[...]
Zoveel kansen waren er niet hoor, Dolberg was enige grote kans.
Is ook wel een verschilletje. De nr laatst van de ED vs een BenficaPWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
Ik kijk ook even tegen wie ze spelen. Het is bepaald geen FC Groningen en ze hebben toch genoeg kansen gehad. Achterin mag het wel beter dicht
Wij ook niet, maar de scheids vond het bij een vergelijkbare situatie voor Mazraoui wel geel. Dus dan hoop je dat ie consequent is maar ja...Montaner schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:48:
[...]
Voor wie? Vind het niet eens een overtreding.. Tadic gaat een duel aan wat onmogelijk te winnen valt. Hiervoor wordt wel vaker gefloten omdat het er 'hard'/knullig uit ziet.. maar wie zo een kopduel in gaat moet ook niet een vrije trap mee kunnen krijgen.
Erger is nog dat hij dan op 5 meter loopt en die man die hij schijn verdedigt vaak nog compleet los laat ook....op de 16 meter.Pompi schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:02:
Schone is erg van wat ik "schijnverdedigen" noem, doen alsof je mee verdedigt door er achteraan te sjokken maar nooit echt de bal te onderscheppen of te heroveren en als het hem wel lukt begaat hij een overtreding. Terwijl zijn positie juist draait om het verdedigen. Blind heeft ook soms last van het terug sjokken als zijn verdedigende actie niet lukt, maar stuk minder dan Schone dus inderdaad graag Blind naar middenveld en Wober er in
[ Voor 65% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 22:07 ]
Dat is Ten Hag heLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:07:
Verbazingwekkend ook dat er niet gewisseld is.
En een wissel kwijt...Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:07:
Ook dat nog...Lamprou straks...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Martinusz op 23-10-2018 22:16 ]
Daarom ingrijpenfevo-1190 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:16:
Benfica krijgt wel meer controle nu.
Dat is niet een sterk punt van Ten Hag, die doet dat meestal te laat
Eerste helft prima , maar nu erg dramatischMartinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:18:
Ziyech matig vandaag.
Verwijderd
Die wil zich in de kijker spelen en maakt het zichzelf gewoon weer moeilijk. Hem vervangen voor Huntelaar. Blind na voren schuiven voor Schone en op de plaats van Blind Wober erin.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:18:
Ziyech matig vandaag.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
K to the KillaZ
Verwijderd
Doe maar eerst Wober en Huntelaar Neres kun je later eventueel nog wel wisselen.groggy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:24:
Wober Neres en huntelaar
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 22:25 ]
Ekkelenkamp of Siem Dani de WitVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:24:
O er komt rond minuut 70 een wissel van Ten Hag welke onlogisch is zoals gewoonlijk.
Verwijderd
Jup maakt zicht het de 2e helft zelf echt onmogelijk maar wil zich blijkbaar in de kijker spelen.Exocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:26:
Ziyech loopt zich nu constant vast
Verwijderd
Dit is geen scheids maar gewoon een idioot die ze van straat geplukt hebbenDeadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:29:
zou dit geen rood moeten zijn?
Volledige bewuste overtredingen zouden dat wat mij betreft ook mogen zijn, maar volgens de regels nietDeadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:29:
zou dit geen rood moeten zijn?
Dat staat er volgens mij los van, is gewoon zijn speelstijl. Hij realiseert zich niet dat als t niet wil hij iets eenvoudiger moet voetballen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Jup maakt zicht het de 2e helft zelf echt onmogelijk maar wil zich blijkbaar in de kijker spelen.
Verklaard ook meteen het gezeik over die shirts....Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:29:
[...]
Dit is geen scheids maar gewoon een idioot die ze van straat geplukt hebben
Verwijderd
Deed hij in het begin bij FC Twente een stuk minder. Toen was die echt pur sang voetballer maar nu elke keer weer die trucjes die het soms onnodig lastig maken voor je medespelers en jezelf.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:30:
[...]
Dat staat er volgens mij los van, is gewoon zijn speelstijl. Hij realiseert zich niet dat als t niet wil hij iets eenvoudiger moet voetballen.
Zometeen een 16 jarig talent zijn debuut gunnen voor Van de Beek.tweakduke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:30:
Tijd voor wissels!
Verwijderd
Helemaal niet 0-0 is een aanfluiting voor de wedstrijd helemaal voor Ajax kant.jaapstobbe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:31:
hij gaat er niet in jongens. met 0-0 mag ajax blij zijn.
Niet echt, was hele goede reflex.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:32:
Recht op de keeper af ook
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 22:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Niemand weet hoe Ten Hag denkt en waarschijnlijk hijzelf ook nietMartinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:36:
Zou ten Hag denken dat er ook verlenging is vandaag?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq