Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:03
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 21:09 ]
La NijmaisonLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:10:
Les Macquellie
Klopt ja, standaard voetbal maniertjes.PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:11:
De aanval liep nog. De Jong had gelijk, maar had door moeten gaan. Dom gedrag
Hij had moeten gaan liggenPWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:11:
Hij had acuut moeten stoppen, was een mooie plek voor een vrije trap. Doorgaan was inderdaad de minst briljante oplossing.PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:11:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Echt he? Die denkt alsof hij in de Keuken Kampioen Divisie of Eredivisie aan het voetballen is, zo gemakkelijk denkt hij over deze wedstrijdfevo-1190 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:12:
Mazr man o man..
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die goal bij Bayern heeft heel veel verbloemd. Matige spelerPompi schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:14:
[...]
Echt he? Die denkt alsof hij in de Keuken Kampioen Divisie of Eredivisie aan het voetballen is, zo gemakkelijk denkt hij over deze wedstrijd
Maar de rest op rechts is nog matiger.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:17:
[...]
Die goal bij Bayern heeft heel veel verbloemd. Matige speler
En een snelle tegenaanval om zeep geholpen, erg knap.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:21:
WoW, een vrije schop krijgen omdat je jezelf schopt
Kom op Dolberg!
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 21:22 ]
Dollie!!!
XXXVI
Met alle cameras die er tegenwoordig in een stadion hangen zou dat waarschijnlijk prima mogelijk moeten zijn, moet je als club enkel de tijd er in willen steken en de - door zichzelf benoemde - supporters aansprakelijk maken + naar mijn mening een stadionverbod, als je je niet kan gedragen doen je niet meer meePWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:33:
PSV heeft een boete gekregen voor bekers die op het veld werden gegooid. En dan de standaard reactie:
[...]
Elke directie bij elke club elke keer.
Aantal keren dat het daadwerkelijk gebeurd is: 0
Kon het maar....
Zie nu iig dat er 7 daders zijn geïdentificeerd en ze inderdaad "niet meer meedoen" en meer dan terecht een stadionverbod hebben gekregen. Nu enkel stap 2 nogZeven daders zijn geïdentificeerd en hebben inmiddels een stadionverbod opgelegd gekregen.
Gewoon een duel, beide gelijk bij de bal. Wederom vreemd ja.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:25:
Wat een scheids zeg, fluit lekker de wedstrijd dood anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 21:26 ]
- tweakduke
Ja het leek wel een vrije trap, maar was niet zo. Gaat natuurlijk ook wel snel
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 21:28 ]
Misschien ligt het aan mijn ajaxbriltoolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
Ligt het aan mij of fluit ie redelijk in het voordeel van Benfica?
Het is een scheids die veel door laat gaan, dat type scheids is per nadelig voor Ajaxtoolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
Dat of hij fluit tegen Ajax.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
Valt me ook best op inderdaadtoolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
Dat gevoel krijg ik ook jatoolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
Hij laat vooral Benfica doorgaan ja en fluit Ajax af op dit moment.Terranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:28:
[...]
Het is een scheids die veel door laat gaan, dat type scheids is per nadelig voor Ajax
Hij hoeft zich amper aan te passen.
Met dit snelle spel is de traagheid van Schone en Blind flink nadeel ja.fevo-1190 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:33:
Ik mis een neres en blind op plek van Schone! Wober erin!
En wissel Mazraou, die solliciteert voor 2e gele kaart
[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 23-10-2018 21:37 ]
XXXVI
Als Aja. Trouwens met 11 man wil eindigen moet die Mazraoui er snel uit.
[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 23-10-2018 21:37 ]
Hij denkt natuurlijk rood is de thuisploeg, echte thuisfluitert natuurlijkVos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:37:
Ziet die scheids nu echt niet dat die Rafa een enorme jankerd is?
Die scheids ziet alles wat Benfica doet als goed aan, en Ajax is dan de pineut.Vos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:37:
Ziet die scheids nu echt niet dat die Rafa een enorme jankerd is?
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 23-10-2018 21:40 ]
Een prof die een bal breed geeft.. wowQu3st schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:40:
Wat een bal van Ziyech!
- tweakduke
Maar heb je ook even gezien hoe snel hij dat deed? Dit doen niet veel profs hem na....
In de herhaling.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:42:
Nou waar is de doellijn techniek op dit moment.
In de rust maar wisselen, dit gaat anders echt fout!Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:43:
Bloedlink die Mazraoui. Ging weer bijna mis.
Nu nog een keer scoren....
Samenvatting eerste helft in Amsterdam:
Ajax gaat na München uit lekker verder met kansen missen. En Benfica doet vrolijk mee.
Ben je serieus? Zo goed vind ik Ajax niet spelen. Teveel met randzaken bezig ook.PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:47:
Knappe pot van Ajax. Mooie 1ste helft. Als ze zondag zo spelen is er geen houden aan.
Nu nog een keer scoren....
In de rust moet TH echt Mazraoui eruit halen!
Voor wie? Vind het niet eens een overtreding.. Tadic gaat een duel aan wat onmogelijk te winnen valt. Hiervoor wordt wel vaker gefloten omdat het er 'hard'/knullig uit ziet.. maar wie zo een kopduel in gaat moet ook niet een vrije trap mee kunnen krijgen.Exocet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:46:
Dan is dit toch ook geel?
Moete echt anders in de 2e helft.
Nee erg slordig.Vos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Ben je serieus? Zo goed vind ik Ajax niet spelen. Teveel met randzaken bezig ook.
Schone /blind en mazr die vooral veel fouten maken.
Frenkie is overigens wel echt een klasse apart.
Frenkie ziet zoveel waar de rest van de team achterblijft.
Zoveel kansen waren er niet hoor, Dolberg was enige grote kans.Fleximex schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:47:
Pilsen mist tegen Real in feite voor open goal. En Dzeko is weer op dreef.
Samenvatting eerste helft in Amsterdam:
Ajax gaat na München uit lekker verder met kansen missen. En Benfica doet vrolijk mee.
Dit topic is gesloten.
![]()