Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat we voor Studio Voetbal vast zitten aan die teleprompter figuren.Gonadan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:01:
Kan Bas dan ook studio voetbal gaan doen? Dan wordt dat misschien ook eens kijkbaar.
Zoals dat bij die kliek zit heb ik het gevoel dat daar zelfs al afgesproken is wie ooit de opvolger word.
Inderdaad. Daarnaast wordt elke spontaniteit keurig de kop in gedrukt. Daar waar ik die Henry een paar jaar terug verfrissend vond is hij nu net zo irritant als Tom. Ik heb zeer sterk het gevoel dat iemand van de regie zich via dat oortje bij alle programma's stevig zit te bemoeien met elke discussie wel of niet mogen en wat gezegd moet worden.Deadsy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:39:
Denk dat we voor Studio Voetbal vast zitten aan die teleprompter figuren.
Zoals dat bij die kliek zit heb ik het gevoel dat daar zelfs al afgesproken is wie ooit de opvolger word.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:42
Kees Jansma had gisteren nog het zinnigste te zeggen bij studio voetbal. Die rus is toch niks. De gasten van studio voetbal zijn vaak gewoon niet best.
dinsdag:
23.10. 18:55 AEK Athene v Bayern München
23.10. 18:55 Young Boys v Valencia
23.10. 21:00 Ajax v Benfica
23.10. 21:00 AS Roma v CSKA Moskou
23.10. 21:00 Hoffenheim v Olympique Lyon
23.10. 21:00 Manchester United v Juventus
23.10. 21:00 Real Madrid v Plzen
23.10. 21:00 Shakhtar v Manchester City
woensdag:
24.10. 18:55 Club Brugge v AS Monaco
24.10. 18:55 PSV v Tottenham
24.10. 21:00 Barcelona v Inter
24.10. 21:00 Dortmund v Atlético Madrid
24.10. 21:00 Galatasaray v Schalke 04
24.10. 21:00 Liverpool v Rode Ster Belgrado
24.10. 21:00 Lokomotiv Moskou v Porto
24.10. 21:00 PSG v Napoli
mooi verdeelt deze ronde. kan nog leuke wedstrijd kijken voor en na Ajax en PSV
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Levchenko is onderdeel van het nieuwe vaatje C-voetballers die ze als analist en poppetje voor bij Studio Voetbal willen gebruiken.tweakduke schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:26:
Gelukkig hebben we de heren van Veronica inside nog![]()
Kees Jansma had gisteren nog het zinnigste te zeggen bij studio voetbal. Die rus is toch niks. De gasten van studio voetbal zijn vaak gewoon niet best.
Zoals ook Daniel de Ridder etc maar buiten de mensen bij Studio Voetbal enzo neemt niemand deze mutsen serieus. Ze zitten er omdat ze goedkoop zijn en er niet als een holbewoner uitzien.
Van der Vaart komt ook wel eens langs maar die kan soms nog best leuk zijn. Vooral wanneer zo een C-voetballer hem wil gaan vertellen hoe sommige spelers zich voelen ofzo terwijl hun zelf nooit op dat niveau gespeeld hebben en Rafael wel.
Verwijderd
[YouTube: Highlights • Ajax - Feyenoord (13-05-2001)]
Na dit te lezen dacht ik: zou Jack ook niet bij Peptalk zitten? Dus gelijk even kijken en ja hoor, hij zit er niet... wat een mooie dag voor tv-kijkend NederlandDeadsy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:38:
Zit nu 5min de herhaling van Rondo te kijken (nja kijken, op de achtergrond terwijl ik werk).
Jack v Gelder zit er niet en ik moet zeggen dat het een stuk leuker is.
Niet dat het moeilijk is om leuker te zijn, aangezien Rondo echt slecht is.
De kop van de vervanger kan ik even niet plaatsen maar hij probeerd niet zo authoritair te doen zoals v Gelder dit vaak heeft.
Valt nog mee dat het kleuren beelden zijnVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:59:
Om de Feyenoorders hier een hart onder de riem te steken:
[YouTube: Highlights • Ajax - Feyenoord (13-05-2001)]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Wat opvalt als je dat hele filmpje bekijkt is dat Feyenoord met name in de tweede helft zoveel scoorde door snelle aanvallers die gebruik maakten van de ruimtes in de rug van de Ajax verdedigers. Precies zoals PSV van Ajax won in Eindhoven.Martinusz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:16:
[...]
Valt nog mee dat het kleuren beelden zijn
Dat is ook de manier waarop Feyenoord zondag zou moeten spelen in mijn ogen. Snelle aanvallers van tegenstanders zijn niet geliefd bij de Ajax verdedigers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu zegt dat op zich niks. Een goed paard is nog geen goed analist van dressuurwedstrijden. En iemand als Vd Gijp is leuk voor de grappen maar die komt ook niet verder dan kwijlen bij Barcelona. IDeadsy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
C-voetballers die ze als analist en poppetje voor bij Studio Voetbal willen gebruiken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, hebben we nu amper de spelers voor helaas.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
Wat opvalt als je dat hele filmpje bekijkt is dat Feyenoord met name in de tweede helft zoveel scoorde door snelle aanvallers die gebruik maakten van de ruimtes in de rug van de Ajax verdedigers. Precies zoals PSV van Ajax won in Eindhoven.
Dat is ook de manier waarop Feyenoord zondag zou moeten spelen in mijn ogen. Snelle aanvallers van tegenstanders zijn niet geliefd bij de Ajax verdedigers.
Ik vind van der vaart een hele matige analist. Ik vind dat iemand aan tafel moet zitten omdat hij een goede analist is, niet omdat hij een goede voetballer was.Deadsy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Levchenko is onderdeel van het nieuwe vaatje C-voetballers die ze als analist en poppetje voor bij Studio Voetbal willen gebruiken.
Zoals ook Daniel de Ridder etc maar buiten de mensen bij Studio Voetbal enzo neemt niemand deze mutsen serieus. Ze zitten er omdat ze goedkoop zijn en er niet als een holbewoner uitzien.
Van der Vaart komt ook wel eens langs maar die kan soms nog best leuk zijn. Vooral wanneer zo een C-voetballer hem wil gaan vertellen hoe sommige spelers zich voelen ofzo terwijl hun zelf nooit op dat niveau gespeeld hebben en Rafael wel.
Ze doen alsof ze het serieuse voetbaldiscussie programma moeten zijn, maar je gaat er vooral goed van slapen. Gasten zijn vaak erg saai, en spelen de voetbalprofessor en heb vaak ook geen idee wie het zijn.Gonadan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:04:
[...]
Inderdaad. Daarnaast wordt elke spontaniteit keurig de kop in gedrukt. Daar waar ik die Henry een paar jaar terug verfrissend vond is hij nu net zo irritant als Tom. Ik heb zeer sterk het gevoel dat iemand van de regie zich via dat oortje bij alle programma's stevig zit te bemoeien met elke discussie wel of niet mogen en wat gezegd moet worden.
Ze kunnen zich daar beter beperken tot het laten zien van de samenvattingen om 19:00.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou volgens mij heb jij de doelpunten van PSV tegen Ajax niet goed bekekenVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
Wat opvalt als je dat hele filmpje bekijkt is dat Feyenoord met name in de tweede helft zoveel scoorde door snelle aanvallers die gebruik maakten van de ruimtes in de rug van de Ajax verdedigers. Precies zoals PSV van Ajax won in Eindhoven.
Gelukkig heeft Feijenoord die spelers nietDat is ook de manier waarop Feyenoord zondag zou moeten spelen in mijn ogen. Snelle aanvallers van tegenstanders zijn niet geliefd bij de Ajax verdedigers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou alleen fijn zijn als hij niet alleen snel is maar ook wat basis techniek zou hebben om iets met een bal te doen.JST94 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:13:
El Hankouri is snel. Maar om hem nou te laten spelen...
De enige snelle spits die ze hadden was Bassie, maar die kreeg nooit een kans omdat counteren vies is.... die hebben ze dus maar verpatst.
alles kan off-topic
Tegen benfica?Gonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:21:
Volgens AD staat Blind weer CV en Wöber op de bank. Dolberg erin voor KJH en Neres ook op de bank.
Of heeft het AD voorspellende gaven
Ja, tegen Benfica.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:28:
Tegen benfica?
Of heeft het AD voorspellende gaven
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zal Nico ook wel weer spelen
En toen hij een keer 1 op 1 met Onana ging verprutste hij het gruwelijk.Ankona schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:25:
[...]
Zou alleen fijn zijn als hij niet alleen snel is maar ook wat basis techniek zou hebben om iets met een bal te doen.
De enige snelle spits die ze hadden was Bassie, maar die kreeg nooit een kans omdat counteren vies is.... die hebben ze dus maar verpatst.
Klopt.
De vermoedelijke opstelling van Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Dolberg, Tadic.
[ Voor 30% gewijzigd door Gonadan op 23-10-2018 09:49 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Blind mag best op het middenveld staan, maar achterin moet hij Wober en de Ligt laten staan. Ik begrijp echter ten Hag dat hij zijn duurste aankoop niet gaat passeren.
De verwachting is dat Benfica gaat inzakken en counteren, dan heb je aan een snelle speler op de vleugel weinig. Wat wel kan werken is zo'n snelle dribbelaar in de 2de helft inbrengen als de verdedigers wat vermoeid rakenVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:56:
Toch opvallend dat Neres op de bank zit. De snelste speler op de vleugel.
Blind mag best op het middenveld staan, maar achterin moet hij Wober en de Ligt laten staan. Ik begrijp echter ten Hag dat hij zijn duurste aankoop niet gaat passeren.
Nu de Jong ook weer speelt, kun je niet en Blind, de Jong, Schone en vd Beek op het middenveld zetten en Wober achterin. Daarnaast vandaag andere tegenstander dan Bayern, tegen Bayern kun je Wober beter gebruiken dan tegen een inzakkend Benfice, dan heb je een voetballer/passer nodig en ja daar is Blind beter in dan Wober op dit moment.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Blind zijn opbouwkwaliteiten heb je niet nodig met Frenkie de Jong die de opbouw verzorgt. Wober kan overigens ook gewoon prima voetballen en die is sterker in de 1 tegen 1 waar je thuis vaker in verzeilt zal raken.
Frenkie is maar één man, je wilt in de CL geen SPOF in je systeem bouwen.
[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 23-10-2018 10:27 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarbij kan Blind al veel duels winnen door het duel voor te zijn. Namelijk door op het goede moment uit stappen en voor de man te komen om de bal te onderscheppen.
Maar ik vind het zelf ook wel een moeilijke keuze hoor.. Blind of Wöber.
Verwijderd
Blind kan dit beiden niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou boeit een tenue niet. Maar hoe krijg je dat voor elkaar.
Schijnt dat zwarte tenues de tegenstanders angst inboezemt, (is trouwens serieus onderzocht) dus dat is mooit 2x in zwart spelen tegen BenficaTerranova schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:57:
Pfft, Ajax moet in het uitshirt spelen omdat Benfica 3 tenue's heeft die lijken op het Ajax shirt.
Nou boeit een tenue niet. Maar hoe krijg je dat voor elkaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja maar rood is de kleur van overwinning, dus dat werkt niet als Benfica in't rood mag spelenMartinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:00:
[...]
Schijnt dat zwarte tenues de tegenstanders angst inboezemt, (is trouwens serieus onderzocht) dus dat is mooit 2x in zwart spelen tegen Benfica
Ja precies, Ajax moest tegen schalke toen ook in een tenue van het jaar daarvoor spelenGonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:04:
Laat die Portugezen dan maar lekker in hun hempje spelen of zo. Wat is dit nou voor geneuzel, pak desnoods het trainingsshirt.
[ Voor 31% gewijzigd door Terranova op 23-10-2018 12:08 ]
Ik heb er in elk geval zin in, hopelijk lukt het vanavond om redelijk op tijd bij de JCA te zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het maakt ook weinig uit wat ze kiezen, je hebt met deze selectie gewoon meerdere mogelijkheden en iedereen zal z'n voorkeur hebben. Achteraf vinden we er vast collectief iets van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij is de regel juist veranderd dat het thuisteam dan moet aanpassen....helaas...Gonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:04:
Laat die Portugezen dan maar lekker in hun hempje spelen of zo. Wat is dit nou voor geneuzel, pak desnoods het trainingsshirt.
Verwijderd
Denk het niet, want Ajax heeft wel uitshirts die voldoen.Rev! schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:30:
Dus uit mag Ajax in het rood-wit spelen?
Dan heb je toch hetzelfde probleem als nuRev! schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:30:
Dus uit mag Ajax in het rood-wit spelen?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dan moet je totaal doelsaldo ook al gelijk uitkomen, kans acht ik kleinPolarBear schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:53:
Ik neem aan dat de doelpunten van Ajax in deze wedstrijd 'dubbel' tellen mocht het op doelsaldo aankomen in deze poule
Zeiss Distagon 21 f/2.8
haha goede vraag! Nooit over nagedacht.Gonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:50:
Helemaal los van bovenstaande discussie, maar weet iemand waar de term 'dubbel tellen' ooit vandaan is gekomen? Bij een gelijk doelsaldo wegen uitdoelpunten in veel gevallen zwaarder, maar 'dubbel' is het niet echt.
Pure aanname: Omdat er niet echt een andere term voor is? En op een bepaalde manier is het dubbel, alleen dan alleen bij gelijke stand, en slechts voor 1 doelpunt.
Precies zoals je het zegt, uit doelpunten wegen zwaarder mee oftewel je kunt net doen alsof ze 'dubbel' tellen.Gonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:50:
Helemaal los van bovenstaande discussie, maar weet iemand waar de term 'dubbel tellen' ooit vandaan is gekomen? Bij een gelijk doelsaldo wegen uitdoelpunten in veel gevallen zwaarder, maar 'dubbel' is het niet echt.
Voorbeeld:
Uit: 2-2
Thuis: 1-1
Doelsaldo = 3-3
Maar door de uit doelpunten is het eigenlijk een soort van virtueel: 5-3 (maar alleen als het doelsaldo gelijk is natuurlijk)
Ik denk dat het vooral zo gezegd wordt omdat het makkelijker het juiste beeld geeft in geval van gelijke spelen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Klopt volledig, maar zodra je die 2 bezig ziet dan is het gewoon een duo dat alleen open deuren intrapt. Ze zien dingen die iedereen ziet etc en hebben uiteraard geen eigen mening.D-e-n schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:51:
[...]
Nu zegt dat op zich niks. Een goed paard is nog geen goed analist van dressuurwedstrijden. En iemand als Vd Gijp is leuk voor de grappen maar die komt ook niet verder dan kwijlen bij Barcelona. I
@418O2
Klopt, vaak valt Vd Vaart tegen maar heb hem een paar keer gezien dit WK waar hij zich denk ik op zijn gemak voelde en toen was het best leuk om te zien.
Als ze echt dubbel zouden tellen kon je met een 3-3-uit een 0-1 thuis wegpoetsen (stand wordt dan 6-5). Ik heb opgegeven om me er aan te ergeren.Martinusz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Precies zoals je het zegt, uit doelpunten wegen zwaarder mee oftewel je kunt net doen alsof ze 'dubbel' tellen.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Ze tellen dan ook alleen dubbel bij een gelijke standT-MOB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:38:
[...]
Als ze echt dubbel zouden tellen kon je met een 3-3-uit een 0-1 thuis wegpoetsen (stand wordt dan 6-5). Ik heb opgegeven om me er aan te ergeren.
Verwijderd
vd Vaart is prima, maar niet als tactische analist. Qua persoon is hij best open en vertelt hij nog best leuke dingen.Deadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:37:
[...]
Klopt volledig, maar zodra je die 2 bezig ziet dan is het gewoon een duo dat alleen open deuren intrapt. Ze zien dingen die iedereen ziet etc en hebben uiteraard geen eigen mening.
@418O2
Klopt, vaak valt Vd Vaart tegen maar heb hem een paar keer gezien dit WK waar hij zich denk ik op zijn gemak voelde en toen was het best leuk om te zien.
Ze tellen dan ook niet dubbel, ze wegen slechts zwaarder bij het bepalen wie doorgaat naar de volgende ronde.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:53:
Ze tellen dan ook alleen dubbel bij een gelijke stand
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat bedoel ik ook, het is eenvoudiger rekenenGonadan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:18:
@Martinusz ik denk dat het meer en trucje is voor mensen om niet te hoeven nadenken.
[...]
Ze tellen dan ook niet dubbel, ze wegen slechts zwaarder bij het bepalen wie doorgaat naar de volgende ronde.
Anyway, als.je gewoon alles wint wordt het allemaal nog makkelijker #hupajax.
Regeren is vooruitschuiven
Come on boys benfica en tottenham in de pocket!
Alhoewel die klote blessures ook niet helpen -,-‘
Een gelijkspel of verlies van Bayern zou sowieso niet ongunstig zijn voor Ajax. Vergroot de kans op overwinteren in de CL alleen maar.Mosin schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:21:
Ach, laat het maar eens goed mis gaan bij Bayern. Misschien ook eens goed.
Alhoewel die klote blessures ook niet helpen -,-‘
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
In de CL begonnen ze nog wel overtuigend tegen Benfica, maar ook in die wedstrijd zakte het wel weg. Tegen Ajax was het tien minuten goed.Deadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
Denk dat we wel kunnen zeggen dat het lek nog niet boven is?
Nu is het eigenlijk de hele eerste helft al vrij dramatisch tegen een tegenstander die zelf ook absoluut niet echt bij machte is om gevaarlijk te worden.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Naja, ‘t liefste zie ik gewoon dat Bayern eens fatsoenlijk gaat spelen. Ajax speelt gewoon goed en verdient het. Zou mooi zijn als ‘t in Amsterdam ook een standaard iets wordt, CL spelenMugwump schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:25:
[...]
Een gelijkspel of verlies van Bayern zou sowieso niet ongunstig zijn voor Ajax. Vergroot de kans op overwinteren in de CL alleen maar.
Om even een open deur in te trappen. Deze wedstrijd kan alle kanten uit gaan.Mugwump schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:47:
[...]
In de CL begonnen ze nog wel overtuigend tegen Benfica, maar ook in die wedstrijd zakte het wel weg. Tegen Ajax was het tien minuten goed.
Nu is het eigenlijk de hele eerste helft al vrij dramatisch tegen een tegenstander die zelf ook absoluut niet echt bij machte is om gevaarlijk te worden.
Bayern heeft meer kansen maar als AEK deze pot wint dan zou ik dat niet raar vinden.
Vind dat ze bij Bayern soms toch wel moeite hebben met die vaak maar 1 of 2 Grieken die voren rondlopen.
En Thiago en James maken soms vrij domme beslissingen. Waarom die 2 spelers die vrij staan aanspelen als er ook iemand dubbel gedekt rondloopt.
Nou ja, probleem is gewoon de algehele stand van de Eredivisie. Je speelt al noodgedwongen voorrondes zelfs als je kampioen wordt en ook dit seizoen hebben alle ploegen behalve Ajax en PSV het weer verprutst voor de ranking. PSV heeft dan ook nog eens pech met de loting wat het behalen van punten betreft (wel mooie wedstrijden natuurlijk).Mosin schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:53:
[...]
Naja, ‘t liefste zie ik gewoon dat Bayern eens fatsoenlijk gaat spelen. Ajax speelt gewoon goed en verdient het. Zou mooi zijn als ‘t in Amsterdam ook een standaard iets wordt, CL spelen
Ajax is vaak wel wat kwetsbaar in voorrondes, niet in de laatste plaats omdat er nogal eens dragende spelers vertrekken in de zomer. Dat maakt structureel CL spelen nog wat lastiger.
Dat ze met afstand de zwakste zijn zou je niet zeggen na het zien van de 1e helft.Mugwump schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:24:
AEK is ook wel met afstand de zwakste ploeg in de poule. Het is voor de andere teams vooral zaak om daar gewoon 6 punten tegen binnen te slepen.
Het is voor dit Bayern te hopen dat Ajax 4 of meer punten pakt in de 2 wedstrijden tegen Benfica anders zou het voor hun tot de laatste wedstrijd nog moeilijk kunnen worden.
Elke directie bij elke club elke keer.Zeven daders zijn geïdentificeerd en hebben inmiddels een stadionverbod opgelegd gekregen.„We gaan ons uiterste best doen om de boete te verhalen op de daders’, zegt algemeen directeur Toon Gerbrands op de website van de Eindhovenaren.
Aantal keren dat het daadwerkelijk gebeurd is: 0
Kon het maar....
- tweakduke
Heb wel zin in deze pot. Iemand de opstelling al gezien?
Edit:
Kwam dus net langs. Ik denk dat dit al goed komt.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 23-10-2018 20:36 ]
geen Wober en geen Neres. Dolberg in de spits.tweakduke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:35:
Afgaande op de resultaten van Ajax en Benfica in deze groep, moeten we Benfica kunnen hebben.
Heb wel zin in deze pot. Iemand de opstelling al gezien?
Omdat dit te logisch zou zijn.fevo-1190 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:36:
Waarom geen Wober ipv blind en dan blind naar positie van schone?
Of zoals de trainer het zou zeggen: Ja blind brengt opbouwend meer,
Dat Blind verdedigend minder is dan Wober is dan bijzaak.
Had zelf liever Wober gezien.
- tweakduke
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Schone heeft in top wedstrijden erg moeilijk en is vaak zwakste schakel.Deadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:38:
[...]
Omdat dit te logisch zou zijn.
Of zoals de trainer het zou zeggen: Ja blind brengt opbouwend meer,
Dat Blind verdedigend minder is dan Wober is dan bijzaak.
Had zelf liever Wober gezien.
Wober is pure verdediger en blind is echt een middenvelder.
Ik heb er nu opeens toch een slecht gevoel bij..
Ik zag ze erg weinig doen in die eerste helft hoor en eigenlijk nog steeds niet. Ze hadden gewoon de mazzel dat Bayern enorm onzorgvuldig was. Bayern wint het ondanks de zeer matige vorm gewoon kinderlijk eenvoudig.Deadsy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:26:
[...]
Dat ze met afstand de zwakste zijn zou je niet zeggen na het zien van de 1e helft.
Het is voor dit Bayern te hopen dat Ajax 4 of meer punten pakt in de 2 wedstrijden tegen Benfica anders zou het voor hun tot de laatste wedstrijd nog moeilijk kunnen worden.
- tweakduke
Benfica heeft verloren van Bayern en 2-3 gemaakt tegen AEK. Dus nog niet al te best.
Dat moet te doen zijn. Laten we het hopen.
Bayern was in de eerste helft beter. Maar vond ze niet veel beter. Op basis van de eerste helft had ik niet raar opgekeken als AEK had gewonnenMugwump schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:43:
[...]
Ik zag ze erg weinig doen in die eerste helft hoor en eigenlijk nog steeds niet. Ze hadden gewoon de mazzel dat Bayern enorm onzorgvuldig was. Bayern wint het ondanks de zeer matige vorm gewoon kinderlijk eenvoudig.
Helemaal mee eens, Benfica is gewoon een goede ploeg. En sommige teams kunnen je beter liggen dan anderen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:49:
Grappig dat Ajax echt als. Favoriet erop staat. Denk eerder 50/50 vanavond
Nederland hè... het is of allemaal kut en kansloos of top en favoriet. Lang leve de journalistiek.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:49:
Grappig dat Ajax echt als. Favoriet erop staat. Denk eerder 50/50 vanavond
Ik zelf heb niet zo veel vertrouwen, Benfica is een gevaarlijke en geslepen ploeg waar je je lelijk in kan verslikken. Die gaan echt geen volle bak aanvallend spelen maar vanuit de verdediging loeren op de counter. En met Blind in de verdediging en Schöne er voor heb je al twee spelers die kwetsbaar zijn tegen snelle tegenstanders.
Als je niet oppast dan hebben Blind en Schöne al na 30 minuten een gele kaart te pakken omdat ze het in de omschakeling niet kunnen belopen.
Hopen op een bravour Ajax die maximaal de druk er op kan zetten en vroeg weet te scoren zodat Benfica het niet alleen met verdedigen gaat redden vanavond.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet alleen Nederland, ook de (internationale) bookies. 1,80 voor overwinning Ajax, 4,50 voor overwinning Benfica.Han schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:58:
[...]
Nederland hè... het is of allemaal kut en kansloos of top en favoriet. Lang leve de journalistiek.
Ik zelf heb niet zo veel vertrouwen, Benfica is een gevaarlijke en geslepen ploeg waar je je lelijk in kan verslikken. Die gaan echt geen volle bak aanvallend spelen maar vanuit de verdediging loeren op de counter. En met Blind in de verdediging en Schöne er voor heb je al twee spelers die kwetsbaar zijn tegen snelle tegenstanders.
Als je niet oppast dan hebben Blind en Schöne al na 30 minuten een gele kaart te pakken omdat ze het in de omschakeling niet kunnen belopen.
Hopen op een bravour Ajax die maximaal de druk er op kan zetten en vroeg weet te scoren zodat Benfica het niet alleen met verdedigen gaat redden vanavond.
Benfica kan toch in het paars ofzo?
[ Voor 33% gewijzigd door jaapstobbe op 23-10-2018 21:00 ]
Dat Ajax favoriet is is toch wel logisch als je naar de CL wedstrijden kijkt.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:59:
[...]
Niet alleen Nederland, ook de (internationale) bookies. 1,80 voor overwinning Ajax, 4,50 voor overwinning Benfica.
Benfica onderuit tegen Bayern en met moeite langs AEK.
Natuurlijk kan Ajax hier verliezen maar op papier is het gewoon de favoriet.
Lees even iets terugjaapstobbe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:00:
Waarom speelt Ajax en in hun uittenue?
Benfica kan toch in het paars ofzo?
Dit topic is gesloten.
![]()