iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Belgie speelt ook met een redelijk B-elftal zie ik
Eigenlijk zijn enkel Alderweireld, Witsel, Mertens, Lukaku en Hazard basisspelers.
Beide ploegen zullen ook wel veel gaan wisselen
Benieuwd wat het gaat worden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 56% gewijzigd door Qu3st op 16-10-2018 20:50 ]
Tja, in vergelijking tot Duitsland staan hier wel 11 mensen die willen en kunnen.Qu3st schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:49:
Zo dat was snel, Dries Mertens met de 1-0. Mooi schot!
Ga er niet vanuit dat we deze winnen, hoop meer op een goede pot en dat bepaalde spelers zich laten zien.
Verwacht ook niet dat we winnen maar dit ging wel heel snel haha. Die Hazard alleen al kan ons helemaal gek tikken haha.Deadsy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:51:
[...]
Tja, in vergelijking tot Duitsland staan hier wel 11 mensen die willen en kunnen.
Ga er niet vanuit dat we deze winnen, hoop meer op een goede pot en dat bepaalde spelers zich laten zien.
Dat is toch wel een flinke aanpassing die Low daar maakt.
https://www.google.com/se...yk1;2;/m/0102dmdr;ln;fp;1
En bij de Duitsers wilde de bal er maar niet in.Deadsy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:51:
Tja, in vergelijking tot Duitsland staan hier wel 11 mensen die willen en kunnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vond dat de Duitsers vrij weinig echt uitgespeelde kansen hadden als je naar het overwicht enz kijkt.ph4ge schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:55:
[...]
En bij de Duitsers wilde de bal er maar niet in.
Was meer, laten we allemaal rondom en in de 16 staan en tegen de bal trappen.
Het is meer dat de Belgen ze helemaal wegspelen tbh. Die Strootman heeft hoop ik zijn laatste kans gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:56:
Nederland is erg matig aan de pot begonnen. Het is weer ouderwets matig. Traag voetbal.
Hebben inderdaad een lekker tempo. Ga er inderdaad ook vanuit dat dit de laatste kans is voor Strootman.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:57:
[...]
Het is meer dat de Belgen ze helemaal wegspelen tbh. Die Strootman heeft hoop ik zijn laatste kans gehad.
Zijn andere spelers waar ik meer vertrouwen in heb.
Dan heb ik een andere herinnering.Deadsy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:56:
Vond dat de Duitsers vrij weinig echt uitgespeelde kansen hadden als je naar het overwicht enz kijkt.
Was meer, laten we allemaal rondom en in de 16 staan en tegen de bal trappen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat krijg je met aanvallers als Hazard, Mertens en Lukaku. Dan ziet het er snel knullig uit.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:01:
De verdediging is ook weer traditioneel dieptreurig. Lijken wel amateurs die achter de bal aanrennen zonder enig idee wat te doen...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:17
Trage eredivisie tempo van Nederland weer, het contrast kan niet groter zijn.
Duitsland verassend fel nu.
Is toch ook wel een speler die we kunnen gebruiken.
En in m’n ogen verder dan Donny.
Gebeurd steeds vaker. Wel leuk om die beelden te zien.Deadsy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:09:
Zie je toch ook niet vaak dat er iemand met een steadycam langs de zijlijn loopt
@fevo-1190
Ben het met je eens maar denk dat ze hem even met rust laten omdat het nu eindelijk lekker voor hem loopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was stevig maar geen overtreding.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:14:
Was dat echt geen overtreding op Memphis?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Stel Nederland wint hier met 1-3, dan gaan de kranten daar net zo erg worden als die in Duitsland. Dat het een schande is etc om zo te presteren tegen Nederland.
Here's to you Nicola and Bart
Edit: Geluid maar weer uit. Die Snoeks is me toch een partij irritant. Wat een debiel zeg
[ Voor 39% gewijzigd door LZ86 op 16-10-2018 21:22 ]
Ze dachten continue aan te vallen met hun A-aanvallers en dan met een B of misschien wel C verdediging te spelen zou geen risico moeten zijn. Maar ja we hebben toch wel leuke aanvallers.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:19:
De Belgen hebben het ineens lastig.....hoe dan? Ze hadden NL in de tas.
Ja Snoeks is een idioot! Gaat gelukkig bij mij ene oor in andere oor uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 16-10-2018 21:23 ]
Er word beter gereageerd op de bewegende Mertens en ze dekken het beter af in het centrum.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:19:
De Belgen hebben het ineens lastig.....hoe dan? Ze hadden NL in de tas.
Edit: Geluid maar weer uit. Die Snoeks is me toch een partij irritant. Wat een debiel zeg
Middenveld heeft moeite met de opbouw.
Die hadden ze beter aan de kant kunnen schuiven dan Bert MaalderinkSaturnus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:22:
Het is die verschrikkelijke commentator weer...
Dat komt omdat ze geen KDB/Naingollan hebben die het middenveld controleren en schoonvegen.Qu3st schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:22:
[...]
Ze dachten continue aan te vallen met hun A-aanvallers en dan met een B of misschien wel C verdediging te spelen zou geen risico moeten zij. Maar ja we hebben toch wel leuke aanvallers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Witsel?Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Dat komt omdat ze geen KDB/Naingollan hebben die het middenveld controleren en schoonvegen.
En dat ook nog eens ja!Bossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Dat komt omdat ze geen KDB/Naingollan hebben die het middenveld controleren en schoonvegen.
Dat is toch een klasse minder, sowieso niet vergelijkbaar met KDB.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er is maar één fatsoenlijke commentator en dat is Sierd de Vos.Sempy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Die hadden ze beter aan de kant kunnen schuiven dan Bert Maalderink
Koekoek.
Klopt, maar schoonvegen is toch eerder de taak van Witsel. Hij speelt veel verdedigender dan KDBBossie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Dat is toch een klasse minder, sowieso niet vergelijkbaar met KDB.
@Anton.net klopt, doel er meer op dat er voor KDB geen vervanger is. Hetzelfde voor Hazard, maar vind het wel prima dat de Belgen maar twee spelers in de categorie hebben
[ Voor 59% gewijzigd door Bossie op 16-10-2018 21:36 ]
- tweakduke
Maar omdat het nog maar 0-1 staat is het zeker nog niet gedaan.
Voor wie zei dat België een B-defensie heeft in deze wedstrijd trouwens: nou ja, Mignolet moet ook eens spelen, Kompany wordt gespaard wegens blessuregevoelig en zowel Vertongen als Vermaelen zijn geblesseerd.
[ Voor 46% gewijzigd door YellowOnline op 16-10-2018 21:42 ]
Dan zullen de kranten in Frankrijk morgen niet mals zijn.tweakduke schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:36:
Duitsers hadden al wel meer kunnen maken. Fransen komen nog niet goed uit de verf.
Maar omdat het nog maar 0-1 staat is het zeker nog niet gedaan.
Hoe slecht zijn hun wel niet, wanneer thuis Duitsland zoveel kansen tegen hun heeft. Duitsland dat net verloren heeft van Nederland .
https://twitter.com/search?q=frank+snoeksSempy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Die hadden ze beter aan de kant kunnen schuiven dan Bert Maalderink
Niet best!
Is ook moeilijk om een goede vervanger voor KDB te vinden, dan moet je Modric al gaan halen bij Real.
Verder merk je wel dat het een oefenmatch is. Vaak 'net niet', van beide kanten
Blind en zeker StrootmanLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:24:
Koeman mag van mij Blind, Strootman en Donny wel wisselen.
Strootman blijft steeds dramatisch
Donny mag nog wel ff staan
Ik ben blij dat Michy er weer bij is iig
Oranje heeft meer een B1 en B2 elftal. Dit is een soort van mengelmoes van die twee.YellowOnline schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:50:
Oei, tweede helft is wel degelijk België B. Ik ken het Nederlandss elftal niet goed genoeg om te weten of dat ook daar zo is.
Misschien voor de Belgen, dit is het wel ongeveer wat betreft OranjeAnton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:41:
@Bossie Tielemans is de vervanger van KDB. Goede spelers maar is nog jong.
Is ook moeilijk om een goede vervanger voor KDB te vinden, dan moet je Modric al gaan halen bij Real.
Verder merk je wel dat het een oefenmatch is. Vaak 'net niet', van beide kanten
- tweakduke
Snoeks is om een of andere reden altijd de eerste keus bij de NOS en verpest zo zoveel mogelijk vooral belangrijke wedstrijden.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:19:
Ik heb al vaak bij de redactie geklaagd maar krijg altijd een standaard antwoord terug dat ze niet ingaan op de kwaliteiten van individuele praatpalen.
Maar, dat let niemand natuurlijk om ook regelmatig te gaan klagen. Ooit moet er toch een redacteur wakker worden en ook eens naar een voetbal wedstrijd, verpest door meneer Snoeks, gaan kijken.
alles kan off-topic
Op Memphis en Cillessen na allemaal tweede keus.YellowOnline schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:50:
Oei, tweede helft is wel degelijk België B. Ik ken het Nederlandse elftal niet goed genoeg om te weten of dat ook daar zo is.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
't Is er bij beide teams aan te zien momenteel. ZZZzzzExocet schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Op Memphis en Cillessen na allemaal tweede keus.
- tweakduke
- tweakduke
Paar jonge commentatoren erbij zou niet verkeerd zijn.
Verwijderd
Gooi die er maar in, dan komt er wat beweging in de wedstrijd
Meunier is de meest onderschatte speler bij BelgiëAnton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:10:
Meunier staat op te warmen bij de Belgen.
Gooi die er maar in, dan komt er wat beweging in de wedstrijd
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Klopt, Zijn gemis was gigantisch tegen Frankrijk.YellowOnline schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:13:
[...]
Meunier is de meest onderschatte speler bij België
Hij is ook goed op dreef bij PSG, nu ook basisplaats afgedwongen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Buitenspel en in hetbaan van evetueele schoten.
★ What does that mean? ★
- tweakduke
Löw
Hij was toch ook geschorst toen Belgie uitgeschakeld werd op het WK?Anton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:15:
[...]
Klopt, Zijn gemis was gigantisch tegen Frankrijk.
Hij is ook goed op dreef bij PSG, nu ook basisplaats afgedwongen
Je bedoelt de B ploeg van NederlandLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:24:
Nederland is iig beter dan de B ploeg van Belgie
Pas sinds de laatste NL wissels. Nu ligt België inderdaad onderLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:24:
Nederland is iig beter dan de B ploeg van Belgie
Lig je er dan niet nog steeds uit wanneer je in de laatste pot dik van Duitsland verliest?Sempy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:26:
Mooie uitslag bij Frankrijk-Duitsland. Kunnen we het met die Fransen op een akkoordje gooien voor een gelijkspel. Zij groepswinnaar en de Duitsers eruit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Doet zeer aan mijn ogen.
★ What does that mean? ★
Bij gelijkspel tegen Frankrijk mag je met 0-5 verliezen van Duitsland.Deadsy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Lig je er dan niet nog steeds uit wanneer je in de laatste pot dik van Duitsland verliest?
onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.Sempy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Bij gelijkspel tegen Frankrijk mag je met 0-5 verliezen van Duitsland.
Is bijna triest dat de goal van vandaag de 1e goal in de Nations league is voor de Duitsers. Laat toch wel hun probleem zien denk ik
Dit topic is gesloten.
![]()