De overtreding was echt geen 100% geel, kan je over discussieren. Ik snap dat je m kan geven, en ik snap een scheids ook als ie m niet geeft. Maar dat ie daarna al 3 x een WIllem 2 speler "spaart" voor eenzelfde overtreding kan er bij mij niet in, en dat het Blom betreft maakt dat je de bui al ziet hangen ja.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:45:
[...]
Dus als ik hem goed volg. Blom mag in de tweede minuut geen gele kaart aan een speler van feyenoord geven omdat hij inconsequent is en dat terwijl de overtreding zeker een gele kaart waard was?
Die bedoelde ik nog niet eens, was ook een bijna identieke overtreding waar Blom geen kaart gaf. Als je de overtredingen op een rij zet en meent dat die van Malacia terecht is dan hat W2 er al 3-4 moeten hebben. Prima dat Blom direct een lijn trekt in de tweede minuut, maar doe dat dan consequent.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:40:
Andere situatie, die overtreding om die aanval te onderbreken was imho inderdaad ook geel waard. Verandert niet dat Malacia terecht een gele kaart kreeg voor de overtreding
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeker eens met betrekking tot de geen kaarten geven voor de opeenvolgende overtredingen. Losstaand blijft de overtreding van Malacia voor mij gewoon geel. Het stoort mij lichtelijk dat hier direct verbaasd wordt gereageerd op de overtreding en de kaart die werd gegeven. Dat voordat er andere overtredingen zijn geweest die niet bestraft waren.ph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:51:
[...]
Die bedoelde ik nog niet eens, was ook een bijna identieke overtreding waar Blom geen kaart gaf. Als je de overtredingen op een rij zet en meent dat die van Malacia terecht is dan hat W2 er al 3-4 moeten hebben. Prima dat Blom direct een lijn trekt in de tweede minuut, maar doe dat dan consequent.
Het hele gevoel geven dat je in het begin minder snel een kaart zou moeten geven voor een overtreding, iets wat mijn inziens niet opgaat. Juist als je consequent wil zijn moet je daar duidelijk in zijn, niet zoals veel scheidsrechters op een willekeurig moment een lijn trekken en kaarten geven voor overtredingen die voorheen - in diezelfde wedstrijd - geen geel waren
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 07-10-2018 14:55 ]
Wat is ie goed hè, die Jorgensen. Tjonge jonge wat een offday heeft die haha.
Persie peert er nog wel 1 in ergens in de laatste 10 min.
Ja, gebeurt altijd dat iemand die geschorst hoort te zijn scoort.jaapstobbe schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:16:
Persie peert er nog wel 1 in ergens in de laatste 10 min.
* Vos rent
Jongens, in Arnhem is een veel leukere wedstrijd bezig! Darfalou laat zich voorlopig zien als een prima vervanger van Matavz.
Moet een penalty zijn.
En gegeven, hij werd zowat uitgekleed...
En gegeven, hij werd zowat uitgekleed...
[ Voor 50% gewijzigd door toolkist op 07-10-2018 15:57 ]
Van der Heijden mag wel iemand blokkeren zodat Botteghin vrij kan inkopen. Dat zien ze niet op de var.
Verder is zo'n actie inderdaad een overtreding, dus een penalty.
Pot verdient geen winnaar, kom op Willem 2.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 07-10-2018 15:58 ]
Vd Heijden werd al vastgehouden voordat de corner genomen werd, dus dat hoeft de VAR ook niet te zien. Hoe dom kun je overigens zijn om maar aan die speler te gaan hangen ipv gewoon aan de goede kant van hem te gaan staan.Vos schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:58:
Van der Heijden mag wel iemand blokkeren zodat Botteghin vrij kan inkopen. Dat zien ze niet op de var.
Wat een pannenkoek bij Willem 2. Als je zo vasthoudt met 2 armen/handen en dan zolang, dan naai je gewoon je eigen club.
Als dat zo is dan klopt het. Wel heel dom inderdaad, je staat en verkeerd en je weet dat de var meekijkt.toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Vd Heijden werd al vastgehouden voordat de corner genomen werd, dus dat hoeft de VAR ook niet te zien. Hoe dom kun je overigens zijn om maar aan die speler te gaan hangen ipv gewoon aan de goede kant van hem te gaan staan.
Hoppa Sol!
Verdediger erbij, dat was vragen om problemen. Speel je met 3 centrale verdedigers en staat er helemaal niemand bij Sol. Malacia wisselen met geel op zak had ik wel begrepen.
[ Voor 58% gewijzigd door ph4ge op 07-10-2018 16:12 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met zo'n gatenkaas op links kun je er beter nog 2 bij zetten, wat was Malacia daar aan het doen?
En dat nog een keer, hele vreemde overtreding met z'n arm zo. Heeft ie mazzel dat ie al geel had en Blom dit geen 2e geel waardig vond.
En dat nog een keer, hele vreemde overtreding met z'n arm zo. Heeft ie mazzel dat ie al geel had en Blom dit geen 2e geel waardig vond.
[ Voor 41% gewijzigd door toolkist op 07-10-2018 16:13 ]
Je kan zeggen wat je wil, maar eindelijk wisselt Gio eens en het kantelt de wedstrijd ook nog.
Tenzij Feyenoord er 2 bij gaat maken zal mijn poule weer eens flink ernaast zitten dankzij Feyenoord.
Gio kan natuurlijk weer een aanvaller inbrengen, maar waarom zou je?
Kansloos vandaag. Ik was nog zo blij met de opstelling.
Ik zei het gelijk toen Van Beek er in kwam. Feyenoord gaat het zichzelf moeilijk maken. Wat een oliedomme wissel, niet alleen tactisch maar het signaal wat je af geeft aan je elftal en tegenstander is dodelijk.
En weet je: ik ben er gewoon gelaten onder geworden. Je weet gewoon dat hij weer iets doms gaat doen. En steeds maar hopen dat v Persie of Berghuis je weer redt.ph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:13:
Je kan zeggen wat je wil, maar eindelijk wisselt Gio eens en het kantelt de wedstrijd ook nog.
Makkelijk praten achteraf maar waarom een extra verdediger? Tegen Barca kan ik mij er wel in vinden maar Willem 2 met alle respect..
Omdat Gio een tactisch onbenul is. Hey verrast me niet eens meer. En ook gewoon slecht gespeeld. Fc middelmaat v Geel in de bocht
Al sla je me dood ik zou niet weten wat die gasten op de bank dachten. Als je jezelf als kampioenskandidaat ziet en niet als middenmoot moet deze wissel niet eens bij je opkomen. Wat straal je dan uit?! En voetballend slaat het ook nergens op, je zet jezelf onder druk als er niemand meer voor de bal staat. Je nodigt ze uit om naar voren te komen en kan de bal niet kwijt.D-e-n schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:23:
En weet je: ik ben er gewoon gelaten onder geworden. Je weet gewoon dat hij weer iets doms gaat doen. En steeds maar hopen dat v Persie of Berghuis je weer redt.
Inderdaad, tegen een veel sterkere ploeg zou er nog wat voor deze wissel te zeggen zijn, maar tegen W2 moet je na de 0-1 gewoon alleen aan de 0-2 denken. Tot aan de wissel was er niets aan de hand en leek je de wedstrijd gewoon uit te kunnen spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 07-10-2018 16:35 ]
Larsson eruit voor de uberslechte v Beek. Die vervolgens die Sol meteen laat lopen. Als je nou Jaap stam op de bank hebt ok.
Botteghin in de spits....
Kansloos
Kansloos
Sol amper gezien, het stond centraal prima (verdedigend dan, voetballend matig). Natuurlijk is de organisatie weg als er ineens iemand tussendoor gaat lopen.Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:35:
Larsson eruit voor de uberslechte v Beek. Die vervolgens die Sol meteen laat lopen. Als je nou Jaap stam op de bank hebt ok.
Kansloos
Ongelooflijk dit, zelden een coach gezien die je gewoon punten kost. Gio was al geen coach die met zn tactiek bonuspunten pakten maar nu kost hij je gewoon weer punten.
Het is wel knap hoe het falen van 2 spelers steeds weer de schuld van Gio is.ph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:37:
[...]
Sol amper gezien, het stond centraal prima (verdedigend dan, voetballend matig). Natuurlijk is de organisatie weg als er ineens iemand tussendoor gaat lopen.
Ongelooflijk dit, zelden een coach gezien die je gewoon punten kost. Gio was al geen coach die met zn tactiek bonuspunten pakten maar nu kost hij je gewoon weer punten.
Altijd fijn die Ten Hag, heeft ie weer een goed resultaat gehaald gaat hij Neres opofferen...
en wow Higler fluit. Ik heb nu al zin in de wedstrijd...
Edit 2: ik zat verkeerd
en wow Higler fluit. Ik heb nu al zin in de wedstrijd...
Edit 2: ik zat verkeerd
[ Voor 31% gewijzigd door Terranova op 07-10-2018 16:49 ]
Sneller dan gedacht al.Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:51:
Nou maar kijken hoe AZ weer volledig afgaat tegen de traditionele top 3.
Natuurlijk is het Gio zn fout. Malacia speelde al onzeker en had al geel. Die komt meer onder druk zonder linksbuiten voor hem, en krijgt een signaal van de bank dat er grote problemen verwacht worden. Daar ga je fouten van maken. Ook Malacia wisselen was een valide optie die hier op de bank besproken werd als een goede optie. Kortom, de individuele fout is een direct gevolg van Gio.toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:40:
[...]
Het is wel knap hoe het falen van 2 spelers steeds weer de schuld van Gio is.
Ook Van Beek speelde zwak. Sol hebben we amper gezien, waarom laat je het dan niet zo staan? Bovendien is Van Beek hopeloos uit vorm, waarom breng je hem op zo'n cruciaal moment en zet je hem tegenover de gevaarlijkste man van de tegenstander? Bovendien zijn ze niet gewend met 3 centrale verdedigers te spreken, dan kan je dus verwachten dat de organisatie niet klopt. Ook volledig op het conto van Gio te schrijven dus.
Gio is eindverantwoordelijk, en niet alleen dat maar deze fouten van spelerw werden door hem veroorzaakt. Er was helemaal geen aanleiding om zo te wisselen en logischerwijs kantelde de wedstrijd direcr. Van Beek brengen sloeg gewoon he-le-maal nergens op, dat had zich op allerlei manieren kunnen uiten. Bovendien herstelde Gio het ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 07-10-2018 16:56 ]
Dat ze goed draaien wil niet zeggen dat ze zo goed zijn dat ze niet meer kunnen verliezen, anders zouden ze meteen kampioenskandidaat zijnSjah schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:50:
Wat heeft Heracles lopen rotzooien...
Fijn dat Ten Hag ook doorheeft dat Donny goed in vorm is en dus een basisplaats verdient.
Mooi verhaal en als je maar lang genoeg doordraait kom je inderdaad steeds weer bij Gio uit, maar als Malacia niet als een F-je uit probeert te verdedigen is er helemaal niks aan de hand. Of als van Beek wakker is. Beide fouten hebben niks met de tactiek te maken, dat zou het pas zijn als Malacia tegen 2 man kwam te staan of Sol vogelvrij stond omdat de cv's verward waren wie Sol op moest pakken.ph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Natuurlijk is het Gio zn fout. Malacia speelde al onzeker en had al geel. Die komt meer onder druk zonder linksbuiten voor hem, en krijgt een signaal van de bank dat er grote problemen verwacht worden. Daar ga je fouten van maken. Ook Malacia wisselen was een valide optie die hier op de bank besproken werd als een goede optie. Kortom, de individuele fout is een direct gevolg van Gio.
Ook Van Beek speelde zwak. Sol hebben we amper gezien, waarom laat je het dan niet zo staan? Bovendien is Van Beek hopeloos uit vorm, waarom breng je hem op zo'n cruciaal moment en zet je hem tegenover de gevaarlijkste man van de tegenstander? Bovendien zijn ze niet gewend met 3 centrale verdedigers te spreken, dan kan je dus verwachten dat de organisatie niet klopt. Ook volledig op het conto van Gio te schrijven dus.
Gio is eindverantwoordelijk, en niet alleen dat maar deze fouten van spelerw werden door hem veroorzaakt. Van Beek brengen sloeg gewoon he-le-maal nergens op, dat had zich op allerlei manieren kunnen uiten.
Dus ten Hag is vervangen door een robot ofzo?
Eindelijk de logische beslissing om 2 centrum verdedigers in het centrum te hebben en Blind op het middenveld.
Nu heb je verdedigende kwaliteiten en je hebt leuke aanvallers op de bank voor mocht er iets nodig zijn.
Precies, en het feit dat er al jaren geen lijn is het spel te ontdekken is qua tactiek, het spel op het veld niet beter gaat en spelers eerder slechter worden dan beter onder Gio maakt dat het de hoogste tijd is om op te pleuren met die van Bronckhorst. Zolang hij en v Geel er nog zitten zal het niet beter gaan met Feyenoord.ph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Natuurlijk is het Gio zn fout. Malacia speelde al onzeker en had al geel. Die komt meer onder druk zonder linksbuiten voor hem, en krijgt een signaal van de bank dat er grote problemen verwacht worden. Daar ga je fouten van maken. Ook Malacia wisselen was een valide optie die hier op de bank besproken werd als een goede optie. Kortom, de individuele fout is een direct gevolg van Gio.
Gio is eindverantwoordelijk, en niet alleen dat maar deze fouten van spelerw werden door hem veroorzaakt. Van Beek brengen sloeg gewoon he-le-maal nergens op, dat had zich op allerlei manieren kunnen uiten. Bovendien herstelde Gio het ook niet.
Dat is dus precies wat er gebeurde. v Beek heeft niets in het veld te zoeken. Die is al jaren ongeschikt voor Feyenoord, al helemaal sinds zijn blessuretoolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:57:
[...]
Mooi verhaal en als je maar lang genoeg doordraait kom je inderdaad steeds weer bij Gio uit, maar als Malacia niet als een F-je uit probeert te verdedigen is er helemaal niks aan de hand. Of als van Beek wakker is. Beide fouten hebben niks met de tactiek te maken, dat zou het pas zijn als Malacia tegen 2 man kwam te staan of Sol vogelvrij stond omdat de cv's verward waren wie Sol op moest pakken.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2018 16:59 ]
Wat doet Dolberg dan
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Beiden hebben alles met vertrouwen en vorm te maken en die kregen in het geval van Malacia een flinke knauw met de wissels, en Van Beek had beiden al niet en had er daarom helemaal niet in moeten komen.toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:57:
[...]
Mooi verhaal en als je maar lang genoeg doordraait kom je inderdaad steeds weer bij Gio uit, maar als Malacia niet als een F-je uit probeert te verdedigen is er helemaal niks aan de hand. Of als van Beek wakker is. Beide fouten hebben niks met de tactiek te maken, dat zou het pas zijn als Malacia tegen 2 man kwam te staan of Sol vogelvrij stond omdat de cv's verward waren wie Sol op moest pakken.
De kans op fouten neemt gewoon enorm toe als er tactisch slechte beslissingen worden genomen. Extreem voorbeeld: Als je Van Persie op doel zet en hij laat een houdbare bal door als een Fje komt die individuele fout ook door de tactiek.
Las net dat de jeugdspeler van Ajax voor de wedstrijd na ruim 2.245x hooghouden moest ophouden omdat de wedstrijd op het punt stond te beginnen ... stel dat dan nog even 5 min uit zodat hij een mooi record zou kunnen neerzetten ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan zat ie pas op twee derde van een niet officieel recordOPSLAGHOND schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:04:
Las net dat de jeugdspeler van Ajax voor de wedstrijd na ruim 2.245x hooghouden moest ophouden omdat de wedstrijd op het punt stond te beginnen ... stel dat dan nog even 5 min uit zodat hij een mooi record zou kunnen neerzetten ...
Lol Higler, grapjas. Veel duidelijker geel kan niet.
In de Arena was het record een stuk lager, daar was ie al ruim overheen.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:10:
[...]
Dan zat ie pas op twee derde van een niet officieel record
Dit is toch gewoon in de ArenA?toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:12:
Lol Higler, grapjas. Veel duidelijker geel kan niet.
[...]
In de Arena was het record een stuk lager, daar was ie al ruim overheen.
Ik las net op nu.nl dat het een verbetering van het record was voor een jeugdspeler van Ajax voor de wedstrijd, natuurlijk ook wel een stukje anders dan een zaaltje met hoogstwaarschijnlijk een paar toeschouwers voor een officieel record.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:10:
[...]
Dan zat ie pas op twee derde van een niet officieel record
Laat maar!
Je hebt gelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-10-2018 17:14 ]
Bizot in Oranje!
Alleen bijzonder dat de man van glas die het afgelopen jaar geen bal geraakt heeft in de basis mag starten. Terwijl een van de topscorers op de bank zit.
XXXVI
Omdat Dolberg de toekomst is. En het is niet alsof je van Huntelaar afhankelijk bent qua scoren.ephymerous schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:17:
[...]
Alleen bijzonder dat de man van glas die het afgelopen jaar geen bal geraakt heeft in de basis mag starten. Terwijl een van de topscorers op de bank zit.
Volgens mij is dat wel vaker gebeurd, misschien moeten ze wat eerder beginnen.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:04:
Best jammer voor zo'n voetballertje dat je moet stoppen ...
Dan zeiden ze het net verkeerd op Fox.
Alleen zie je ook nu weer dat Dolberg niet in dit type spel past. Hij wacht maar en wacht maar tot er een bal diep komt, alleen die komen niet. En uit zichzelf diep gaan om ruimte te maken voor Vd Beek doet ie ook niet.Deadsy schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Omdat Dolberg de toekomst is. En het is niet alsof je van Huntelaar afhankelijk bent qua scoren.
Ik vraag me af welke toegevoegde waarde Dolberg heeft vandaag. Onana heb ik nog geen goede pass zien geven behalve de standaard balletjes naar de Ligt of Wöber...
Wat Zoet kan kan ik ook
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is dit geen penalty?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ajax het is nog maar 1-0 hoor! Slappe hap.
Onana de clown...hou het eens simpel.
Onana de clown...hou het eens simpel.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 07-10-2018 17:31 ]
Geen, wisselen voor KJH.Typhone schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:28:
Ik vraag me af welke toegevoegde waarde Dolberg heeft vandaag.
Nee?alexbl69 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:30:
Is dit geen penalty?
AZ heeft tot nu toe nog niks te zeggen.
Jammer voot Ajax dat ze er niet nog 2 ingeprikt hebben.
Nu kan het nog spannend gaan worden als AZ opportunistisch gaat spelen.
Het probleem van Ajax de laatste jaren; erop wel, maar niet er over heen.fevo-1190 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:36:
AZ heeft tot nu toe nog niks te zeggen.
Zolang hij er niet voor gestraft is en zolang het geen verliespunten oplevert doet Onana het toch iets beter.
Toch moet hij dat heel snel afleren, buiten dat het dom is is het ook nog eens onsportief en erg risicovol.
Ik vind het ook vervelend om te zien, dit heeft hij helemaal niet nodig!
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-10-2018 17:44 ]
En falende Jorgensen en onzichtbare Clasie gewoon laten staan.Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:35:
Kansloos
Maar ja, alle begin is moeilijk, wees blij dat Gio gisteren begonnen is met het lezen van de inleiding van “wisselen voor beginners deel 1”
alles kan off-topic
Hoppa! Dolberg in Oranje!!
Hij is los!!
En vd Brom maakt weer kennis met de traditionele toptwee.
Ho, top drieTyphone schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:55:
En vd Brom maakt weer kennis met de traditionele toptwee.
Zie het gebeuren dat Tadic word weg gekocht in de zomer.
Van Rhijn! Eens Ajacied, altijd Ajacied!
Ajax leest mee blijkbaarjaapstobbe schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:38:
[...]
Het probleem van Ajax de laatste jaren; erop wel, maar niet er over heen.
NogmaalsOPSLAGHOND schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:56:
Van Rhijn! Eens Ajacied, altijd Ajacied!
Alsof ze hulp nodig hadden.
Wat is het toch lekker voetballen tegen zo'n enorm naïef AZ. En maar afvragen waarom ze nooit winnen tegen de top 3
En de var gebruikt een scheve liniaal?
En de var gebruikt een scheve liniaal?
[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 07-10-2018 17:59 ]
Wat is deze?
Als dat buitenspel was..
Edit: Nog iets voor het eerdere beeld dus. Wel erg laat, maar het klopt wel!
Als dat buitenspel was..
Edit: Nog iets voor het eerdere beeld dus. Wel erg laat, maar het klopt wel!
[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 07-10-2018 18:00 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat een schandalige beslissing is dit zeg. dit was toch geen buitenspel
Edit: Wat een schandalige beslissing van Fox om het verkeerde moment te laten zien
Edit: Wat een schandalige beslissing van Fox om het verkeerde moment te laten zien
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 07-10-2018 18:00 ]
Die initiële pass welTerranova schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:59:
Wat een schandalige beslissing is dit zeg. dit was toch geen buitenspel
De eerdere herhaling klopte niet, net lieten ze 't goede beeld zien.
Wel erg laat teruggefloten, maar het is wel terecht.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()