Reken maar op een historische overwinning!!Martinusz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:11:
Gelukkig maar, dan kunnen de Feyenoorders in ieder geval niet zeggen dat ze zonder v. Persie tegen Ajax moesten spelen![]()
Nou daar moet je inderdaad weer even de boeken voor induiken om die te vindenLekkerboeie86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:18:
[...]
Reken maar op een historische overwinning!!
Hopelijk een leuke pot
2011-2012 Eredivisie 29-01-2012 Feyenoord-Ajax 4-2 (2-1)
2012-2013 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord-Ajax 2-2 (1-1)
2012-2013 Eredivisie 20-01-2013 Ajax-Feyenoord 3-0 (2-0)
2013-2014 Eredivisie 18-08-2013 Ajax-Feyenoord 2-1 (2-1)
2013-2014 KNVB Beker 22-01-2014 Ajax-Feyenoord 3-1 (1-1) 5)
2013-2014 Eredivisie 02-03-2014 Feyenoord-Ajax 1-2 (1-1)
2014-2015 Eredivisie 21-09-2014 Feyenoord-Ajax 0-1 (0-1)
2014-2015 Eredivisie 25-01-2015 Ajax-Feyenoord 0-0 (0-0)
2015-2016 KNVB Beker 28-10-2015 Feyenoord-Ajax 1-0 (0-0) 6)
2015-2016 Eredivisie 08-11-2015 Feyenoord-Ajax 1-1 (1-0)
2015-2016 Eredivisie 07-02-2016 Ajax-Feyenoord 2-1 (1-1)
2016-2017 Eredivisie 23-10-2016 Feyenoord-Ajax 1-1 (0-0)
2016-2017 Eredivisie 02-04-2017 Ajax-Feyenoord 2-1 (2-0)
2017-2018 Eredivisie 22-10-2017 Feyenoord-Ajax 1-4 (0-0)
2017-2018 Eredivisie 21-01-2018 Ajax-Feyenoord 2-0 (0-0)
[ Voor 50% gewijzigd door Martinusz op 05-10-2018 10:22 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoop dat beide ploegen gewoon hun sterktste 11 kunnen opstellen. Qua Feyenoord incl. Jorgensen en van Persie. Ajax maar die dinsdag ervoor nog wel alles geven tegen Benfica. Maar ze spelen thuis, wat veel scheelt met vliegen etc.Martinusz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:20:
[...]
Nou daar moet je inderdaad weer even de boeken voor induiken om die te vinden![]()
Hopelijk een leuke potwat jaren geweest dat Feyenoord duidelijk in die wedstrijden beter was, maar dan alsnog verloor of gelijkspel. Nu voor mijn gevoel is Ajax beter, maar zul je zien dat het dan misgaat
Dat het veelste lang gelden is klopt, maar daarom gaat de kans steeds groter worden dat het lukt
Met Blind en Frenkie de Jong in de verdediging hebben we meer kans dan ooitMartinusz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:20:
[...]
Nou daar moet je inderdaad weer even de boeken voor induiken om die te vinden![]()
Hopelijk een leuke potwat jaren geweest dat Feyenoord duidelijk in die wedstrijden beter was, maar dan alsnog verloor of gelijkspel. Nu voor mijn gevoel is Ajax beter, maar zul je zien dat het dan misgaat
[...]
De Ligt zal wel weer fit zijn tochLeon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Met Blind en Frenkie de Jong in de verdediging hebben we meer kans dan ooit. Jammer alleen dat ons elftal op 3 spelers na harige apenballen zuigt tot nu toe.
Maar ondertussen heeft Feyenoord gewoon net zoveel punten als Ajax hoor
Ja, en 3 keer zoveel goals tegen. En een veel slechter middenveld. Ik zie het echt niet gebeuren dat het spannend gaat worden tbh. Al helemaal niet in de Arena.Martinusz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:49:
[...]
De Ligt zal wel weer fit zijn tochdus Blind en Frenkie is not going to happen
en als tactische verrassing zet Erik natuurlijk Wober erin op de CV!
![]()
Maar ondertussen heeft Feyenoord gewoon net zoveel punten als Ajax hoor
Wel weer typisch dat de tuchtcommissie weer eens een beslissing van die Gozubuyuk terugdraait. Dat die vent nog mag fluiten is echt ongelofelijk.
Je kunt het ook omdraaien. Waarom is het weer nodig dat Feyenoord zoveel moeite moet doen om rechtvaardiging te krijgen.
Ven Benthem flikt eigenlijk niets, hij helpt de aanklagers/commissie met het feiten onderzoek. Iets wat die kwasten in Zeist dus niet zelfstandig kunnen.
alles kan off-topic
Niet alleen de scheidsrechter zat verkeerd, ook de VAR zat verkeerd. En daar verbaas ik mij juist over.Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:56:
[...]
Ja, en 3 keer zoveel goals tegen. En een veel slechter middenveld. Ik zie het echt niet gebeuren dat het spannend gaat worden tbh. Al helemaal niet in de Arena.
Wel weer typisch dat de tuchtcommissie weer eens een beslissing van die Gozubuyuk terugdraait. Dat die vent nog mag fluiten is echt ongelofelijk.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En tel daar de aanklager ook maar bij op....Outerspace schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
Niet alleen de scheidsrechter zat verkeerd, ook de VAR zat verkeerd. En daar verbaas ik mij juist over.
alles kan off-topic
Het kan allemaal beter, maar je bent wel erg negatief hoor. Zou mooi zijn als Jorgensen zondag gewoon start en van Persie daar achter. Ayoub zal voorlopig niet in het stuk voor komen. Vilhena en Clasie speel je niet zomaar uit de basis blijkbaar. Hopelijk kan van Persie een paar keer 90 minuten met Jorgensen spelen. Ben benieuwd hoe dat uit pakt.Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Met Blind en Frenkie de Jong in de verdediging hebben we meer kans dan ooit. Jammer alleen dat ons elftal op 3 spelers na harige apenballen zuigt tot nu toe.
Wat? Een storting naar Zeist?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zijn vrijwilligers heAnkona schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:58:
Die aanklager mag dus een nieuwe baan zoeken
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 05-10-2018 11:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Blind en de Jong zijn je nieuwe Veltman?Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Met Blind en Frenkie de Jong in de verdediging hebben we meer kans dan ooit.
Of ben ik in de war met Harribo? Ik ben het even kwijt...
Check. Sorry
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2018 11:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was @Harribodvdkiwi schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Blind en de Jong zijn je nieuwe Veltman?
Of ben ik in de war met Harribo? Ik ben het even kwijt...
Juist vanwege het Vilhena en Clasie niet uit de basis spelen ben ik negatief. Clasie speelt het hele seizoen al slecht. Kon in Belgie ook al niet op minuten rekenen. En hier staat ie (als huurling notabene) maar basis, terwijl Ayoub staat te trappelen. Natuurlijk ben je niet ideaal begonnen met de blessures van Jorgensen en Haps. Maar er had echt wel meer uitgehaald kunnen worden. ELke pot spelen ze de 1e helft echt rechterrijtje niveau, om vervolgens uit een waardeloze positie terug te moeten knokken. Dat is echt een tactiek/mentaal probleem.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:21:
[...]
Het kan allemaal beter, maar je bent wel erg negatief hoor. Zou mooi zijn als Jorgensen zondag gewoon start en van Persie daar achter. Ayoub zal voorlopig niet in het stuk voor komen. Vilhena en Clasie speel je niet zomaar uit de basis blijkbaar. Hopelijk kan van Persie een paar keer 90 minuten met Jorgensen spelen. Ben benieuwd hoe dat uit pakt.
Nou jongens, elke club voortaan een advocaat aanstellen dan hoef je je geen zorgen meer te maken over eventuele schorsingen..
Alleen Van Benthem is genoegtoolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:51:
Nou jongens, elke club voortaan een advocaat aanstellen dan hoef je je geen zorgen meer te maken over eventuele schorsingen..
3 wedstrijden was teveel, maar dit was 100% een rode kaart ja. Al geef je em 1wedstrijd, nu geef je dus een vrijbrief voor een verzameling lompe overtredingen "want van Persie werd er ook niet voor geschorst".rikoos schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
Alleen Van Benthem is genoegmaar uit je reactie blijkt dus dat jij het onterecht vond?
Tja, ook een beetje de eigen schuld van de aanklager dan vind je niet? Door eenzelfde straf te eisen als voor die Excelsior speler vraag je om hoger beroep.toolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:08:
[...]
3 wedstrijden was teveel, maar dit was 100% een rode kaart ja. Al geef je em 1wedstrijd, nu geef je dus een vrijbrief voor een verzameling lompe overtredingen "want van Persie werd er ook niet voor geschorst".
Ik vond de kaart ook terecht. Hadden ze het er verder bij gelaten ( dus 1 wedstrijd) dan was dat prima. 3 wedstrijden was een belachelijke eis.
In een beroep zijn er toch meer opties dan volledige straf of vrijspraak?Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Tja, ook een beetje de eigen schuld van de aanklager dan vind je niet? Door eenzelfde straf te eisen als voor die Excelsior speler vraag je om hoger beroep.
Ik vond de kaart ook terecht. Hadden ze het er verder bij gelaten ( dus 1 wedstrijd) dan was dat prima. 3 wedstrijden was een belachelijke eis.
Overigens is dit alles geen verwijt naar Feyenoord, ik zou exact hetzelfde doen. Het is gewoon pure incompetentie bij de KNVB. Alsof er daar een paar 1e jaars rechtenstudenten aanklagertje mogen spelen.
Ik ben t volledig met je eens. De KNVB mag zich dik schamen. Ook dat de VAR met een schriftelijke verklaring daar ook nog eens in de zaak "100% rode kaart" roept. Hoe dan.........toolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:15:
[...]
In een beroep zijn er toch meer opties dan volledige straf of vrijspraak?
Overigens is dit alles geen verwijt naar Feyenoord, ik zou exact hetzelfde doen. Het is gewoon pure incompetentie bij de KNVB. Alsof er daar een paar 1e jaars rechtenstudenten aanklagertje mogen spelen.
Ik vind de VAR een aanwinst, maar damn...... dit is toch wel even een domper
In een beroep kan het alle kanten op. Blijkbaar vond men na echt naar de feiten gekeken te hebben dit geen schorsing waard.toolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:15:
[...]
In een beroep zijn er toch meer opties dan volledige straf of vrijspraak?
(en persoonlijk ben ik het daar helemaal mee eens. Zie niets in de actie wat onsportief of agressief is. Niet elke overtreding is meteen ook een (rode) kaart omdat je toevallig ook je tegenstander raakt/zou kunnen raken)
alles kan off-topic
Het hoeft niet onsportief te zijn, het hoeft niet agressief te zijn, maar het kan nog steeds onbehouwen lomp zijn zoals in dit geval. En ook daar krijg je gewoon rood voor en normaliter ook een schorsing.Ankona schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:22:
[...]
In een beroep kan het alle kanten op. Blijkbaar vond men na echt naar de feiten gekeken te hebben dit geen schorsing waard.
(en persoonlijk ben ik het daar helemaal mee eens. Zie niets in de actie wat onsportief of agressief is. Niet elke overtreding is meteen ook een (rode) kaart omdat je toevallig ook je tegenstander raakt/zou kunnen raken)
Dat is dan gevaarlijk spel. Meestal alleen een vrije trap, soms een gele kaart erbij.toolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:24:
[...]
Het hoeft niet onsportief te zijn, het hoeft niet agressief te zijn, maar het kan nog steeds onbehouwen lomp zijn zoals in dit geval. En ook daar krijg je gewoon rood geel voor en normaliter ook een schorsing.
Laten we nou eens af van die kaarten fobie. We zijn Messi toch niet die voor elke scheet een kaart wil zien? Voetbal is toch geen wijvensport?
alles kan off-topic
Het nadeel maar soms ook voordeel van de regels is dat ze geen rekening houden met de intentie van een actie. In dit geval tijdens de wedstrijd nadelig voor Van Persie, want ik geloof meteen dat Van Persie niet bewust een harde tackle wilde doen, daar vind ik hem het type helemaal niet voor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij trok zijn been ook nog eens terug. Domme tackle, typisch voor een aanvaller. Maar absoluut geen 3 wedstrijden waard.
Ik vond vooral de plek op het veld heel dom, op het middenveld, geen enkel gevaar. Dit geldt overigens ook voor de actie van Bruns, wat wel duidelijk rood was naar mijn mening.
Geen 3 wedstrijden, maar 1 had wel gekund/gemogen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:30:
Hij trok zijn been ook nog eens terug. Domme tackle, typisch voor een aanvaller. Maar absoluut geen 3 wedstrijden waard.
Een zeer domme onnodige overtreding.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mijn inziens 2 opties:
- of je geeft rood en 1 wedstrijd
- of je geeft geel
Nu is het vrijspraak, maar dat komt door die belachelijke eis die gelijk was aan die doodschop van die andere gozer.
- of je geeft rood en 1 wedstrijd
- of je geeft geel
Nu is het vrijspraak, maar dat komt door die belachelijke eis die gelijk was aan die doodschop van die andere gozer.
Denk niet dat iemand ooit beweerd heeft dat ze in Zeist slim zijn.
de eis was te hoog, had gewoon 1 wedstrijd geëist, dat had erbij gepast.
de eis was te hoog, had gewoon 1 wedstrijd geëist, dat had erbij gepast.
Eredivisie speelronde 8
vrij
05.10. 20:00 FC Utrecht v NAC
zat
06.10. 18:30 ADO Den Haag v FC Groningen
06.10. 19:45 PEC Zwolle v Excelsior
06.10. 19:45 PSV v VVV-Venlo
06.10. 20:45 De Graafschap v scHeerenveen
zo
07.10. 12:15 FC Emmen v Fortuna Sittard
07.10. 14:30 Vitesse v Heracles
07.10. 14:30 Willem II v Feyenoord
07.10. 16:45 Ajax v AZ
vrij
05.10. 20:00 FC Utrecht v NAC
zat
06.10. 18:30 ADO Den Haag v FC Groningen
06.10. 19:45 PEC Zwolle v Excelsior
06.10. 19:45 PSV v VVV-Venlo
06.10. 20:45 De Graafschap v scHeerenveen
zo
07.10. 12:15 FC Emmen v Fortuna Sittard
07.10. 14:30 Vitesse v Heracles
07.10. 14:30 Willem II v Feyenoord
07.10. 16:45 Ajax v AZ
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 05-10-2018 15:13 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vanavond spelen ook de Oranje vrouwen de thuiswedstrijd tegen Denemarken om 20:00.
De uitwedstrijd is op 9 oktober. De winnaar speelt in november tegen de winnaar van België - Zwitserland.
De uitwedstrijd is op 9 oktober. De winnaar speelt in november tegen de winnaar van België - Zwitserland.
Dat zou dus betekenen dat je ondertussen ook niemand meer kan schorsen voor een elleboog, natrappen, slaan etcetera.toolkist schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:08:
[...]
3 wedstrijden was teveel, maar dit was 100% een rode kaart ja. Al geef je em 1wedstrijd, nu geef je dus een vrijbrief voor een verzameling lompe overtredingen "want van Persie werd er ook niet voor geschorst".
Ik ben benieuwd of Feyenoord in beroep was gegaan als ze gewoon 1 wedstrijd hadden gezegd ipv 2 + 1. Door telkens buitenproportionele straffen te geven vraag je er om dat men in beroep gaat (Kramer, Karsdorp, nu van Persie).
Bij kramer was de eis te laag. Feyenoord hoopte op levenslangJST94 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:28:
[...]
Dat zou dus betekenen dat je ondertussen ook niemand meer kan schorsen voor een elleboog, natrappen, slaan etcetera.
Ik ben benieuwd of Feyenoord in beroep was gegaan als ze gewoon 1 wedstrijd hadden gezegd ipv 2 + 1. Door telkens buitenproportionele straffen te geven vraag je er om dat men in beroep gaat (Kramer, Karsdorp, nu van Persie).
Zit tijdens het werk naar Nederland - Denemarken te kijken.
Leuke wedstrijd, gretig, aanvallend en leuke steekpasjes. Ze komen niet altijd aan maar het maakt de wedstrijd wel aantrekkelijk.
Vooral het constante opjagen van Beerensteyn de spits is leuk om te zien.
Leuke wedstrijd, gretig, aanvallend en leuke steekpasjes. Ze komen niet altijd aan maar het maakt de wedstrijd wel aantrekkelijk.
Vooral het constante opjagen van Beerensteyn de spits is leuk om te zien.
Zit tegenwoordig ook veel meer tempo in. Menig Eredivisiepot is minder leuk dan dit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De laatste 15 minuten waren niet meer om aan te zien hoor.Gonadan schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:14:
Zit tegenwoordig ook veel meer tempo in. Menig Eredivisiepot is minder leuk dan dit.
Nee inderdaad, laten we daar alles dan maar op afschrijven.Qu3st schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:49:
De laatste 15 minuten waren niet meer om aan te zien hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat doe ik ook niet, just stating the factsGonadan schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
Nee inderdaad, laten we daar alles dan maar op afschrijven.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 05-10-2018 21:55 ]
Kan me voorstellen dat er echt doorheen zaten.Qu3st schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:49:
[...]
De laatste 15 minuten waren niet meer om aan te zien hoor.
Want het tempo was lekker hoog
Persoonlijk vind ik het vrouwen voetbal niet om aan te zien. Ik vind het echt he-le-maal niks. Zo langzaam en traag en het ziet er zo houterig uit. Kan er niet naar kijken.
Vond deze pot beter dan de meeste wedstrijden van de heren van het afgelopen jaar.Grudgie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:56:
Persoonlijk vind ik het vrouwen voetbal niet om aan te zien. Ik vind het echt he-le-maal niks. Zo langzaam en traag en het ziet er zo houterig uit. Kan er niet naar kijken.
Dat denk ik ook, maar de ondergrens is dan weer erg laag. Groot verschil vind ik. Maar zal vast in de loop van de jaren groeien.Deadsy schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:55:
[...]
Kan me voorstellen dat er echt doorheen zaten.
Want het tempo was lekker hoog
Ik vond de eerste helft echt goed hoor, en kort naar de rust waren er erg mooie aanvallen. Leuk om te zien.Grudgie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:56:
Heb je gekeken? De passing was dramatisch in de laatste 10 minuten dus het zijn nog steeds feiten!Napo schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
Dat is een mening, lager tempo, slechtere passing zouden facts kunnen zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 05-10-2018 22:01 ]
@Qu3st welk punt wil je dan maken door dat laatste kwartier te benadrukken? Het was toch gewoon een goede pot met een goede uitslag? Dat de slotfase rommelig was is logisch gezien de omzettingen en het alles of niets offensief van Denemarken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat de ondergrens erg laag is, maar uiteindelijk was het zeker een goede uitslag en een goede pot.Gonadan schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:06:
@Qu3st welk punt wil je dan maken door dat laatste kwartier te benadrukken? Het was toch gewoon een goede pot met een goede uitslag? Dat de slotfase rommelig was is logisch gezien de omzettingen en het alles of niets offensief van Denemarken.
Dat geldt ook voor de Eredivisie, ik mis nog steeds het punt.Qu3st schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:07:
Dat de ondergrens erg laag is, maar uiteindelijk was het zeker een goede uitslag en een goede pot.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat de passing dramatisch was kan een feit zijn. Dat het niet om aan te zien is een mening, zolang je feiten en meningen niet kan onderscheiden blijft het onwenselijk om ze als feit te presenterenQu3st schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Heb je gekeken? De passing was dramatisch in de laatste 10 minuten dus het zijn nog steeds feiten!
Het zijn wel stuk voor stuk dames die bij goede clubs spelen. Ik zou toch verwachten van een Miedema dat zij als ze vers in het veld komt toch wat meer laat zien. Maar ik vond haar toch erg matig.Gonadan schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:08:
[...]
Dat geldt ook voor de Eredivisie, ik mis nog steeds het punt.
Ik zou het eens doen, kom je erachter hoe veel je achter loopt.Grudgie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:56:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij de heren van Oranje is de ondergrens ook om te janken, dat hebben we de afgelopen jaren toch diverse keren meegemaakt.
@Qu3st
Miedema heeft een blessure, fit genoeg om te spelen tegen het einde maar ik betwijfel dat ze zich dan gaat forceren.
@Qu3st
Miedema heeft een blessure, fit genoeg om te spelen tegen het einde maar ik betwijfel dat ze zich dan gaat forceren.
Daarnaast was die counter met stift toch best knap, balen dat hij op de lat was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja dat hebben we zeker gezien, maar daar liep alleen een Robben die tot de echte top behoorde. Nu is er toch wel een schifting aan het komen, met Depay, Van Dijk, De Ligt. Ik mag toch wel hopen dat die ondergrens toch wat hoger komt te liggen.Deadsy schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:12:
Bij de heren van Oranje is de ondergrens ook om te janken, dat hebben we de afgelopen jaren toch diverse keren meegemaakt.
@Qu3st
Dat zal ook uiteindelijk wel gebeuren met de dames, niveau is al zo veel hoger dan paar jaar geleden.
Van Miedema had ik even gemist, ik keek zonder geluid, ik vergeef het haar
Mee eens, heb overigens vaker geopperd om er een apart topic van te maken. Daar wordt het overzichtelijker van er is nota bene ook een topic voor buitenlands voetbal terwijl ik dat meer raakvlakken (nieuws, spelers) vind hebben met 'Binnenlands Mannenvoetbal'.Grudgie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:56:
En dan die keepers, die zijn helemaal lachwekkend.Grudgie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:56:
Zoet en Karius aan het werk gezien deze week?toolkist schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:07:
[...]
En dan die keepers, die zijn helemaal lachwekkend.
Die vangen een hoge bal tenminste welLeon Zwiers schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:00:
[...]
Zoet en Karius aan het werk gezien deze week?
Bah ... vrouwenvoetbal ... buitenlands voetbal heeft ook een eigen topic, maar vrouwenvoetbal niet omdat het er te weinig interesse is soms? Verbaast me niets. Heb wel eens een 5e klasse wedstrijd gekeken en zelfs dat vind ik er aantrekkelijker, sneller, krachtiger etc. etc. uitzien.
Nederlanders hebben volgens mij echt zo'n als-een-Nederlander-iets-wint-dan-zijn-we-ineens-fan-mentaliteit, zoals bij;
- Vrouwenvoetbal
- Glennis Grace
- Tom Dumoulin
- Raymond van Barneveld / Van Gerwen
- Max Verstappen
- Tiësto en alle andere Nederlandse DJ's die erna kwamen ...
- Etc.
Nederlanders hebben volgens mij echt zo'n als-een-Nederlander-iets-wint-dan-zijn-we-ineens-fan-mentaliteit, zoals bij;
- Vrouwenvoetbal
- Glennis Grace
- Tom Dumoulin
- Raymond van Barneveld / Van Gerwen
- Max Verstappen
- Tiësto en alle andere Nederlandse DJ's die erna kwamen ...
- Etc.
grappig dat vooral mensen aan het zeuren zijn die de wedstrijd geeneens gezien hebben.
Als men een slaapverwekkend slechte wedstrijd van de heren kijkt dan is dit de normaalste zaak van de wereld.
Kijk je een zeer goede wedstrijd van de dames en post er hier iets over dan word je aangekeken alsof je zegt dat je van Justin Bieber houd.
Ik keek de wedstrijd van gister omdat er niets anders op TV was, en heb er geen spijt van gehad.
Het was een goede wedstrijd en de spelers lieten dingen zien welke bij de heren een zeldzaamheid zijn.
Zoals gretigheid, lekker aanvallend vooruit voetballen en continu opjagen.
Als men een slaapverwekkend slechte wedstrijd van de heren kijkt dan is dit de normaalste zaak van de wereld.
Kijk je een zeer goede wedstrijd van de dames en post er hier iets over dan word je aangekeken alsof je zegt dat je van Justin Bieber houd.
Ik keek de wedstrijd van gister omdat er niets anders op TV was, en heb er geen spijt van gehad.
Het was een goede wedstrijd en de spelers lieten dingen zien welke bij de heren een zeldzaamheid zijn.
Zoals gretigheid, lekker aanvallend vooruit voetballen en continu opjagen.
Vrouwenvoetbal... Ach, wel aardig. Vergelijkbaar met de zondag tweede klasse hier in het dorp. Enige verschil is dat ik dan vooral ook voor de jongens uit het dorp kijk, bij het vrouwen voetbal... tja wat valt daar aan te beleven? Tieten kijken dan?
alles kan off-topic
Sinds het lachwekkende niveau op het EK heb ik inderdaad geen vrouwenvoetbal meer gekeken nee.Deadsy schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:05:
grappig dat vooral mensen aan het zeuren zijn die de wedstrijd geeneens gezien hebben.
Dat gaat nu echt niet ineens structureel beter zijn, daar is nog wel een aantal jaren voor nodig.
Verwijderd
Zie net dat Manchester United binnen nog geen 10 minuten op 0-2 achterstand is gezet door Newcastle United, in eigen huis dus.
Ik hoop dat de bestuurders van ManU de (self) chosen one kunnen lozen na dit weekend. Lost alleen niets op, want die club is geen schim meer van wat het was. Alleen qua omzet dan.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:40:
Zie net dat Manchester United binnen nog geen 10 minuten op 0-2 achterstand is gezet door Newcastle United, in eigen huis dus.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
verkeerde topicVerwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:40:
Hoop/denk je dat Mourinho Gio gaat vervangen? Zo niet dan zit je in het verkeerde topicVerwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:40:
PSV ligt op schema, maar wie scoort er in de laatste 10 minuten de winnende?
PSV toch wel een stukje beter dan VVV de 1e helft. Beetje pech dat het nog maar 1-0 is.
Wat ik me eigenlijk afvroeg (als er uberhaubt iemand kijkt), waarom was die overtreding op dumfries geen penalty. Leek in de herhaling een duidelijke overtreding?
Wat ik me eigenlijk afvroeg (als er uberhaubt iemand kijkt), waarom was die overtreding op dumfries geen penalty. Leek in de herhaling een duidelijke overtreding?
Wat is die VAR toch een aanfluiting zeg. Je moet niet alles onder een vergrootglas gaan leggen, maar dit is al het 3e moment waarbij de beslissing eigenlijk niet juist is...
Ook zouden spelers zoals Lozano, Ziyech, etc. echt meer beschermd moeten worden door de scheids. Daar worden zo bizar veel overtredingen op gemaakt omdat de tegenstander niet voetballend capabel genoeg is.
Ook zouden spelers zoals Lozano, Ziyech, etc. echt meer beschermd moeten worden door de scheids. Daar worden zo bizar veel overtredingen op gemaakt omdat de tegenstander niet voetballend capabel genoeg is.
[ Voor 37% gewijzigd door Montaner op 06-10-2018 20:55 ]
Is in deze wedstrijd wel echt bizar.Snowdog schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:33:
PSV toch wel een stukje beter dan VVV de 1e helft. Beetje pech dat het nog maar 1-0 is.
Wat is dit joh..en dan hier wel een penalty voor geven bij 3-0? Wat zijn het weer helden die scheidsrechters.
Psv en slotfases.
Helaas lukt dat in de cl nog niet.
Helaas lukt dat in de cl nog niet.
[ Voor 52% gewijzigd door aicaramba op 06-10-2018 21:39 ]
Als je deze penalty geeft had die kum ook rood moeten geven. Blijkbaar oordeelt Scheids te laat en hard inkomen, maar geen kaart gegeven... Ja kum was al gewisseld...Montaner schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:34:
Wat is dit joh..en dan hier wel een penalty voor geven bij 3-0? Wat zijn het weer helden die scheidsrechters.
Nouja, lijkt me dat de scheids alsnog rood kan geven en die wissel terug kan draaien?Joostje123 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Als je deze penalty geeft had die kum ook rood moeten geven. Blijkbaar oordeelt Scheids te laat en hard inkomen, maar geen kaart gegeven... Ja kum was al gewisseld...
Kum was niet gewisseld. Als de VAR ingrijpt wordt alles wat daarna gebeurd is ongeldig verklaard. Dus (naast dat gewisselde spelers ook gewoon een kaart kunnen krijgen) had hier dus de wissel terug gedraaid moeten worden.Joostje123 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Als je deze penalty geeft had die kum ook rood moeten geven. Blijkbaar oordeelt Scheids te laat en hard inkomen, maar geen kaart gegeven... Ja kum was al gewisseld...
alles kan off-topic
Wtf die pingel voor PSV :’)
geef dan rood voor die overtreding op Lozano.. maar ach VAR he..
Sommige dingen zijn zo simpel, en dan toch fout doen.. lijkt wel een willekeurige servicedesk
Och gut, en ik zie nu ook de pingel voor Utrecht.. tja.. als je de goal van VVV tegen Ajax afkeurt is dit een loepzuivere pingel.. gaan we echt deze kant op
Sommige dingen zijn zo simpel, en dan toch fout doen.. lijkt wel een willekeurige servicedesk
Och gut, en ik zie nu ook de pingel voor Utrecht.. tja.. als je de goal van VVV tegen Ajax afkeurt is dit een loepzuivere pingel.. gaan we echt deze kant op
[ Voor 62% gewijzigd door St@m op 07-10-2018 00:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat een cijfers voor PSV in de ED zeg. 30-3. +27.........nog geen punt laten liggen.
In het begin dacht ik nog dat 5 punten achterstand nog wel te doen was, maar het wordt elke week lastiger voor ons. PSV lijkt met de week sterker te worden.Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:07:
Wat een cijfers voor PSV in de ED zeg. 30-3. +27.........nog geen punt laten liggen.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Er liggen nog 3 punten in Barcelona en nog 3 in Eindhoven van de Champions League hoorLeon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:07:
Eens PSV doet het goed in de ED en hoewel er wel vaker clubs zijn die het begin van het seizoen het goed doen en instorten weet ik niet of PSV dat gaat overkomen. Then again, vorig jaar was Ajax - PSV en PSV - Ajax ook gespiegeld aan elkaar (qua afgang voor het uit team), Feyenoord moet nog tegen PSV en tenzij dit een ongeslagen jaar wordt komt er ook nog een keer de uitglijder tegen een laagvlieger die elk jaar wel langs komt.BeToBe schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 08:06:
[...]
In het begin dacht ik nog dat 5 punten achterstand nog wel te doen was, maar het wordt elke week lastiger voor ons. PSV lijkt met de week sterker te worden.
Van dit Feyenoord verliest PSV echt niet. Ajax overigens ook niet. In deze vorm gaat PSV ook niet van laagvliegers verliezen. Als ze fit en in vorm blijven zullen ze erg weinig punten gaan laten liggen. Stel, een Lozano en/of een Bergwijn raken geblesseerd kan t een ander verhaal worden lijkt me.PolarBear schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 08:30:
[...]
Er liggen nog 3 punten in Barcelona en nog 3 in Eindhoven van de Champions League hoor![]()
[...]
Eens PSV doet het goed in de ED en hoewel er wel vaker clubs zijn die het begin van het seizoen het goed doen en instorten weet ik niet of PSV dat gaat overkomen. Then again, vorig jaar was Ajax - PSV en PSV - Ajax ook gespiegeld aan elkaar (qua afgang voor het uit team), Feyenoord moet nog tegen PSV en tenzij dit een ongeslagen jaar wordt komt er ook nog een keer de uitglijder tegen een laagvlieger die elk jaar wel langs komt.
Het zal trouwens nog wel gekker worden, na de interlandperiode (heb echt een hekel aan die interlanfs gekregen) in Eindhoven tegen fc Emmen
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2018 09:42 ]
Er zijn altijd een paar wedstrijden waar ze punten laten liggen, 89 punten is in het huidige 3 punten systeem het meestal aantal punten dat een kampioen ooit heeft behaald, dat zijn nog steeds 13 veliespunten. Het lijkt mij sterk dat PSV er dit jaar 102 gaat behalen.
Ik verwacht dat Ajax en PSV niet veel voor elkaar onder doen, Ajax heeft de eerste wedstrijd van het seizoen punten laten liggen en in Eindhoven. Verder lopen ze er ook vrij makkelijk doorheen, mocht Ajax in Amsterdam winnen dan is het gat 'maar' 2 punten en kan het nog alle kanten op.
Ik verwacht dat Ajax en PSV niet veel voor elkaar onder doen, Ajax heeft de eerste wedstrijd van het seizoen punten laten liggen en in Eindhoven. Verder lopen ze er ook vrij makkelijk doorheen, mocht Ajax in Amsterdam winnen dan is het gat 'maar' 2 punten en kan het nog alle kanten op.
[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 07-10-2018 09:44 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Record van meeste speelronden zonder puntverlies is trouwens 17 (door PSV in 87-88)
Als je gaat omrekenen is 94 punten het record (Ajax 71/72). 3 gelijk en 1 verlies. Dus het huidige Ajax gewoon alles winnen nu en ze zijn de nieuwe recordkampioen.Gynnad schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:42:
Er zijn altijd een paar wedstrijden waar ze punten laten liggen, 89 punten is in het huidige 3 punten systeem
Vandaag heeft hij zijn dag in ieder geval nietMartinusz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:19:
Die van Emmen is toch ook niet verkeerd?
Die is 18 en speelt dit jaar gewoon alle eredivisie wedstrijden, wie weet hoe die nog ontwikkeld.
Op zich wel een prima wedstrijd om te kiiken (Emmen - Fortuna), open wedstrijd - zeker de tweede helft.
Doodschamen! De nieuwe man van Oranje. Rot op!
Veendorp idem, er uit!
Te veel niveau verschil onderling bij Emmen spelers.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 07-10-2018 14:07 ]
over 2 weken PSV-Emmen.. Neem je telraam maar mee. Zeker als deze clown weer op goal staat.
Die heeft ook pas 1 wedstrijd goed gekeept dit seizoen, toen werd ie meteen bestempeld als groot talent.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:04:
[...]
Vandaag heeft hij zijn dag in ieder geval niet
Op zich wel een prima wedstrijd om te kiiken (Emmen - Fortuna), open wedstrijd - zeker de tweede helft.
Inderdaad, weer perfect voorbeeld om dat niet te doen. Maarjah de media moet ook de bladen en kranten vullen.toolkist schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:23:
[...]
Die heeft ook pas 1 wedstrijd goed gekeept dit seizoen, toen werd ie meteen bestempeld als groot talent.
Nou, Feyenoord nu. Zal wel een draak van een wedstrijd worden.
Edit: Ja hoor, Blom moet even laten zien hoe groot zijn piemel is
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2018 14:33 ]
Is toch gewoon een terechte gele kaart?Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:32:
[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 07-10-2018 14:35 ]
Hij raakt ook de bal nog, vond het wel meevallen. Overtreding was het, maar eentje om in minuut 2 al geel voor te trekken? Nee. Plus, Blom is zo mogelijk de enige fluiter die nog slechter is dan Gozubuyuk
Dan moet hij hem aan de andere kant ook geven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord begint voor het eerst dit seizoen zowaar wel aardig aan de wedstrijd. Heeft Jorgensen dan werkelijk zo'n enorme invloed?
Hoezo zou je in minuut 2 voor overtreding X geen geel geven en voor diezelfde overtreding in minuut Y wel? Dat is het hele belachelijke wat je maar vaak genoeg voor ziet komen. De eerste minuten is het een vrijbrief voor wat stevigere overtredingen omdat de scheidsrechter dan "nog geen geel wil geven"Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:37:
Hij raakt ook de bal nog, vond het wel meevallen. Overtreding was het, maar eentje om in minuut 2 al geel voor te trekken? Nee. Plus, Blom is zo mogelijk de enige fluiter die nog slechter is dan Gozubuyuk
Andere situatie, die overtreding om die aanval te onderbreken was imho inderdaad ook geel waard. Verandert niet dat Malacia terecht een gele kaart kreeg voor de overtredingph4ge schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:37:
[...]
Dan moet hij hem aan de andere kant ook geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 07-10-2018 14:40 ]
Als Blom dan verder consequent zou zijn zou t niet zo'n probleem zijn, maar zoals iedereen wel weet is ie dat niet (en inmiddels ook al 2 x geen geel voor Willem 2 voor soortgelijke overtredingen) Dus dan heb ik er problemen mee ja.Napo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:40:
[...]
Hoezo zou je in minuut 2 voor overtreding X geen geel geven en voor diezelfde overtreding in minuut Y wel? Dat is het hele belachelijke wat je maar vaak genoeg voor ziet komen. De eerste minuten is het een vrijbrief voor wat stevigere overtredingen omdat de scheidsrechter dan "nog geen geel wil geven"
[...]
Andere situatie, die overtreding om die aanval te onderbreken was imho inderdaad ook geel waard. Verandert niet dat Malacia terecht een gele kaart kreeg voor de overtreding
Ik had trouwens niet moeten melden dat Feyenoord een keer aardig begon, ze spelen meteen alle ballen naar Willem 2.
Edit: En weer houdt ie de kaart op zak.
Dus als ik hem goed volg. Blom mag in de tweede minuut geen gele kaart aan een speler van feyenoord geven omdat hij inconsequent is en dat terwijl de overtreding zeker een gele kaart waard was?Leon Zwiers schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Als Blom dan verder consequent zou zijn zou t niet zo'n probleem zijn, maar zoals iedereen wel weet is ie dat niet (en inmiddels ook al 2 x geen geel voor Willem 2 voor soortgelijke overtredingen) Dus dan heb ik er problemen mee ja.
Dit topic is gesloten.
![]()