Hoe kom je daarbij? Mits onderbouwd mag je vinden wat je wil maar als Ajacied vond ik het rood. Met uitleg erbij nogST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:49:
Simpel. De meeste Ajacieden vinden het slechts geel. Mensen die het beste voor hebben met het Nederlandse voetbal vinden het rood.
Omdat jij zeg
Nou psv nog even 1 doelpunt maken en geen tegendoelpunt dan krijg ik me geld weer terug.
Nee even zonder gekheid dit moet gewoon te doen zijn.
Psv oogt echt heel sterk dit seizoen.
Viergever maakt een vergelijkbare handsbal tegen Ajax toen was het geen rood(/penalty), nu wel ...
Viergever gebruikt zijn elleboog (lichtjes) dan is het geen rood, maar Onana's elleboog was donkerrood ...
Viergever gebruikt zijn elleboog (lichtjes) dan is het geen rood, maar Onana's elleboog was donkerrood ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
volgens mij is ie bruinOPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:08:
Hehehehe ja nu snij je een heikel thema aan ^^OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:08:
Viergever maakt een vergelijkbare handsbal tegen Ajax toen was het geen rood(/penalty), nu wel ...
Viergever =/= keeperOPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:08:
En die van Onana was vrij obvious, maar dat is een andere discussie
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Maar even serieus, er was nog geen schot op doel, afstand was nog aanzienlijk, ook nog schuin naar het doel, nog 3 verdedigers etc. Er kon nog zo veel gebeuren voordat die bal in het doel KAN eindigen, dan is dit toch geen 100% scoringskans?aicaramba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:05:
[...]
Verschil is wel dat er dan een keeper in de goal staat, wat de kans aanzienlijk kleiner maakt dan wanneer er een of 2 verdedigers staan.
Een bal die op de lijn wordt tegengehouden bijvoorbeeld is duidelijk een 100% kans ontnemen, denk je die hand weg ligt de bal in de goal.
Denk je hier de hand weg dan ligt de bal pas ergens op rand 16? Dan moet er dus nog een dribbel of schot of pass komen richting het doel, waarvan de uitkomst niet 100% een doelpunt is.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jij hoort dus niet bij de meeste Ajacieden en wel bij de mensen die het beste voor hebben met het Nederlandse voetbalTyphone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:06:
[...]
Hoe kom je daarbij? Mits onderbouwd mag je vinden wat je wil maar als Ajacied vond ik het rood. Met uitleg erbij nog.
De discussie die er op volgde onderstreepte mijn stelling overigens me dunkt.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nee. Een bal die van de lijn wordt gehaald is 100% goal. Dat is niet de eis. De eis is een kans, de kans was er zeker. Jij vertaalt het dat het een 100% doelpunt moet worden ontnomen, maar dat is niet zo. Er moet een kans worden ontnomen, niet een goal.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:09:
[...]
Maar even serieus, er was nog geen schot op doel, afstand was nog aanzienlijk, ook nog schuin naar het doel, nog 3 verdedigers etc. Er kon nog zo veel gebeuren voordat die bal in het doel KAN eindigen, dan is dit toch geen 100% scoringskans?
Een bal die op de lijn wordt tegengehouden bijvoorbeeld is duidelijk een 100% kans ontnemen, denk je die hand weg ligt de bal in de goal.
Denk je hier de hand weg dan ligt de bal pas ergens op rand 16? Dan moet er dus nog een dribbel of schot of pass komen richting het doel, waarvan de uitkomst niet 100% een doelpunt is.
Edit: 100% scoringskans kan zijn kans van 100% goal of 100% een kans. Welke het is weet ik niet.
Edit: Obvious goal scoring opportunity, dus. Dat was het echt wel.
[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 03-10-2018 22:19 ]
Euh nee. Maar dat weet je zelf ook. De meningen zijn gewoon verdeeld. Jouw reacties zijn wel vaker voorzien van bepaalde 'haat' richting Ajax.ST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:10:
[...]
Jij hoort dus niet bij de meeste Ajacieden en wel bij de mensen die het beste voor hebben met het Nederlandse voetbal![]()
Dus omdat mensen het niet of wel eens zijn met die beslissing zijn ze voor of tegen PSV?ST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:10:
[...]Jij hoort dus niet bij de meeste Ajacieden en wel bij de mensen die het beste voor hebben met het Nederlandse voetbal![]()
Die onderstreepte helemaal niks. Je bent enorm aan het bagatelliseren hier.ST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:10:
[...]
Jij hoort dus niet bij de meeste Ajacieden en wel bij de mensen die het beste voor hebben met het Nederlandse voetbal![]()
https://twitter.com/Mario.../1047575793826762753?s=20
Hier zie ik toch geen verdediger tussen Bergwijn en de goal, enkel die 25 meter..
Hier zie ik toch geen verdediger tussen Bergwijn en de goal, enkel die 25 meter..
Ik vind PSV wel sterk in de 2e helft! Moeten er nog wel kansen gecreerd worden, daar zit wel een probleem nog.
Er hoeft geen schot op doel te zijn. Een goal is tig meter breed, de afstand is verwaarloosbaar idem het aantal verdedigers. Belangrijkste wapenfeit is dat er niemand meer in de 16 staat die de bal met zijn handen mag spelen. Zo wel dan is dat ook rood uiteraard in de situaties die ik me voor kan stellen. Dat doorlopen op een lege goal met 2,5 verdediger is meer dan een 90+% kans.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:09:
[...]
Maar even serieus, er was nog geen schot op doel, afstand was nog aanzienlijk, ook nog schuin naar het doel, nog 3 verdedigers etc. Er kon nog zo veel gebeuren voordat die bal in het doel KAN eindigen, dan is dit toch geen 100% scoringskans?
Dat is wel een heel erge D66 benadering van een ‘kans’ omschrijven.
Wel veel foute beslissingen, er lopen continue mensen vrij of gaan lopen, en het wordt iedere keer niet gezien.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat de goal van Rakitic zo mooi was:
https://twitter.com/zs_vo.../1047571016212525056?s=21
https://twitter.com/zs_vo.../1047571016212525056?s=21
Huub Huub Barbatruc!
Daar heeft Inter ook veel last van, maar PSV zit er ook kort op.carpebios schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:15:
Wel veel foute beslissingen, er lopen continue mensen vrij of gaan lopen, en het wordt iedere keer niet gezien.
Sirieus? Ik dacht dat alleen die commentator zo gek was om rood te schreeuwen. De spelers snap ik, die proberen dat altijd. Maar zelfs hier een discussie... Dit is nooit rood geweest, ik zie de logica ook niet van deze discussie. Enigste reden van deze discussie is omdat het om een Nederlandse club gaat.
Psv moet gewoon winnen van dit Inter, die kans hebben ze nu en daar hebben ze echt geen scheids bij nodig.
Psv moet gewoon winnen van dit Inter, die kans hebben ze nu en daar hebben ze echt geen scheids bij nodig.
Nu ziet hij wel dat het buitenspel is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Och, we hadden ook nu de discussie kunnen hebben hoe in godsnaam hij deze kans had kunnen missenDNA_Saint schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:15:
https://mobile.twitter.co...47575793826762753/photo/1
Ik zie dit echt wel als een 90% kans.
Of je eigen keeper creëert een 90% kans voor de tegenstander
[ Voor 9% gewijzigd door PolarBear op 03-10-2018 22:18 ]
Jezus Zoet
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
WTF
Jullie lopen voor
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Oh oh zoet.. zak aardappelen
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 03-10-2018 22:18 ]
Zoet moet daar met zijn lichaam in gaan en niet proberen hem met uitgestrekte armen te grijpen
Zoet ziet er bij beide doelpunten toch niet echt lekker uit...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Huh?Sjah schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:17:
Jack zei dat een niet-NL club dijt niet was ;overkomen, kortom rlekt naar.....
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 03-10-2018 22:18 ]
Als PSV, barca of real was, had ie rood gekregenSjah schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:17:
Jack zei dat een niet-NL club dijt niet was ;overkomen, kortom rlekt naar.....
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Je voelt het ook aankomen. PSV erg slordig in de passing en dan krijg je de deksel op je neus.
Zoet moet daar wegblijven met Schwaab er nog zo dicht bij.Deadsy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:17:
Zoet moet daar met zijn lichaam in gaan en niet proberen hem met uitgestrekte armen te grijpen
Met een beetje hulp van de scheids en een beetje hulp van Zoet.. zo wordt PSV vandaag afgedroogd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou nou afgedroogd wordt er nog helemaal niks he. Nog dik half uur!St@m schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:18:
Met een beetje hulp van de scheids en een beetje hulp van Zoet.. zo wordt PSV vandaag afgedroogd
Het enige wat Zoet doet is Schwaab van Icardi wegduwen, lekker bezig
Wat een kutkeeper wat een kutkeeper wat een kutkeeper. Verschrikkelijk wat een kutkeeper. Wat hebben wij toch een kutkeeper
Of wegblijven of er met vol lichaam in gaan. Dit is gewoon halfbakken.toolkist schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Zoet moet daar wegblijven met Schwaab er nog zo dicht bij.
Zoet ziet er niet sterk uit vandaag nee, 1 goede redding, maar daar is alles mee gezegd.
Jij denkt dat dit nog goedkomt?Typhone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Nou nou afgedroogd wordt er nog helemaal niks he. Nog dik half uur!
Heel lullig dit. Dan wordt het om de derde plek met de Engelsen.
Waarom niet? Rosario schoot hem ook ineens prachtig binnen.
Alles kan. Maar het is een stuk minder waarschijnlijk. Nu krijg je dat Italiaanse tijdrekken er ook nog eens bij natuurlijk. Zoet toch maar eens passeren. DIe kost NL en PSV weer punten
Ik zie niet in waarom er geen 2:2 aan zou kunnen komen. Ze maken atm soms de verkeerde keuzes in de passing en ik vind de Jong over de grond niet sterk meevoetballen maar verloren is er nog niks.
Moeten we het geluk ook wel eens meekrijgen.
Verwijderd
Als PSV dit verliest, dan is de kans wel erg klein om te overwinteren. Tottenham is ook gewoon beter.
Ik vind psv sinds de 1-0 toch wel echt minder dan inter.
Helaas denken we dat vaker tegen de Italianen en lukt dat maar bar weinig.Vos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:21:
[...]
Dat kan prima ja, ik vind PSV zeker niet minder. Een punt moet sowieso lukken.
Erop hopen ja, erop rekenen nee.
Zoet tackelt Schwaab ook nog gewoon....toolkist schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Zoet moet daar wegblijven met Schwaab er nog zo dicht bij.
En eigenlijk zakt Lozano op dit niveau ook door de mand. Weer onzichtbaar.
Ok, ik vind PSV niet beter dan Inter.
Dat valt mij ook op ja.tiswat schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:22:
En eigenlijk zakt Lozano op dit niveau ook door de mand. Weer onzichtbaar.
Lozano zie je niet en de jong komt techniek tekort
Vind trouwens Hendrix wel goed spelen
Doe Malen er maar in
Doe Malen er maar in
@vos @toolkist @opslaghond Yes, ik ben een beetje aan het stoken. Ik heb absoluut geen haat tegen Ajax, hooguit aan de arrogante, met twee maten metende en kleinerende houding van sommige fans. Sterker, ik geniet meer dan regelmatig van Ajax. Ik heb dan ook geen echte voorkeur voor een club, ben gewoon een liefhebber van het spelletje en redelijk objectief. En ja de door mij aangehaalde houding zie ik ook enigszins bij fans van andere clubs maar lang niet zo sterk. Ben overigens wel benieuwd van wie jullie fan zijn dan?
Pff waarom zit Cillisen op de bank en niet in het veld bij PSV....
[ Voor 4% gewijzigd door ST10©DE op 03-10-2018 22:26 ]
Hendrix heeft alleen 1 naar trekje, blijven sjokken met de bal, waardoor hij hem weer kwijt raakt.
En de verlosser dan?Harribo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:24:
Doe Malen er maar in
Vind Lozano nu beter dan tegen BarcaHarribo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:24:
Doe Malen er maar in
Lozano vertraagd het spel enorm. Gaat in de aanval en speelt weer een eenvoudig balletje terug. Bergwijn is dan een verademing op de andere vleugel.
Ga maar weer weg, verstand van voetbal zit er duidelijk niet in.....ST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:25:
Hij zit ergens in Londen nu namelijk....
Waarom wel in de competitie (en zoveel ook) en hier niet? Had dat liever andersom gezien.carpebios schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:21:
Moeten we het geluk ook wel eens meekrijgen.
Laat die Icardi maar vrij staan jongens
Ja dat bedoel ik dus, hij zitQu3st schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:26:
[...]
Ga maar weer weg, verstand van voetbal zit er duidelijk niet in.....
Hij zit ergens in Londen nu namelijk....
Welk geluk?OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Waarom wel in de competitie (en zoveel ook) en hier niet? Had dat liever andersom gezien.
Hahaha
Tis op het moment even wat los zand... hup die rug rechten mannen. Waar is Gutierrez?
Tijd voor wissels nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 03-10-2018 22:29 ]
Frustraties van een tekort komende ploeg?
En weer terug naar de wedstrijd.
Dat is dan weer fijn voor Oranje. Die speler van Brugge heeft ook weer gescoord?tiswat schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:26:
Bergwijn is dan een verademing op de andere vleugel.
Dat veld is echt Wembley onwaardigVos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:29:
Spurs maakt 2-3
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die scheids is zijn kaarten kwijt volgens mij.
Viergever.. met dat andere shirt aan maakte die ze altijd wel
die moest ik echt 5x lezenST10©DE schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:25:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar het is wel duidelijk dat Cillisen geen eerste keeper gaat worden bij Barcelona. Bij PSV strijdt hij om de landstitel en speelt CL. Als hij constant speelt is het een betere keeper dan Zoet. Zou zowel voor PSV als cillisen (sportief ) een verbetering zijn. Mijns inziens.
Wat.een.redding
Gogo gadget arm!St@m schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:35:
Wat.een.redding
Pffffff
Dat had de CL goal van het seizoen kunnen zijn ^^
Hendrix weer draaien en terug naar de verdediging. Gek word ik ervan.
De Vrij goed geïntegreerd zie ik al.
Tuurlijk is dat geen geel voor De Vrij.. :’)
Malen is een goede speler
Maar ja psv heeft het moeilijk
Maar ja psv heeft het moeilijk
Die scheids is z'n kaarten echt kwijt.
Dit topic is gesloten.
![]()