Psv goal!
Edit: wou net zeggen psv ook goed
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 03-10-2018 21:28 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Super goed doelpunt van Rosario!
Geluk dat die keeper niets doet, leek me niet onhoudbaar?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Say what? Zo hard.. volledig onhoudbaar.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:29:
Mooi zo!
Cillisen had hem gehad......OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:29:
Mooi zo!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Oh hij was hard, maar wel binnen bereik van de keeper volgens mij.
Die had mogelijk wel een poging gedaan, snap niks van die keepers die helemaal niets doen.
[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-10-2018 21:34 ]
Wat een debielJeroenTheStig schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:33:
Haha, Sierd de Vos gaat ook weer volledig los na de goal van Rakitic![]()
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Perisic vind ik hun beste speler maar Dumfries heeft hem voor alsnog in de zak
Icardi echt gevaarlijke spits zeg
Eigenlijk in zijn eentje het grote gevaar
Verwijderd
Wober en de Ligt zijn een stuk langer dan het centrum van PSV.Typhone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:
PSV heeft toch wat minder dwergen achterin dan Ajax maar die hoge ballen op die relatief kleine Icardi zijn wel erg gevaarlijk.
Cillisen had hem klemvast gehad.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:
Haha, ja was een goede redding!
Hij komt natuurlijk ook bij Sparta vandaan he..Harribo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:
Wat een beest die Dumfries
Perisic vind ik hun beste speler maar Dumfries heeft hem voor alsnog in de zak
Icardi echt gevaarlijke spits zeg
Eigenlijk in zijn eentje het grote gevaar

Die Danjuma van Club legt hem er trouwens lekker in zeg tegen Atletico
Dit is natuurlijk rood vriend, 100% kans ontnemen toch?
[ Voor 43% gewijzigd door LZ86 op 03-10-2018 21:42 ]
Precies, dit! ^Typhone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:42:
Dit is natuurlijk rood vriend, 100% kans ontnemen toch!
Omdat het geen NL ploeg is, DAAROMMartinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:42:
Waarom zou het rood zijn dan? Nog 25 meter naar de goal en 3 verdedigers.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Omdat hij hands maakt.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:42:
vond niet dat hij het expres deed. Hand ging niet naar de bal.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:43:
Lastig te zeggen of dit rood had moeten zijn.
Ok eens
Maar als er geen doelman meer staat is het toch een ander verhaalMartinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:42:
Hands is geel.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verdedigers mogen hun handen niet gebruiken in de 16. Een keeper wel. Dus dat is wel degelijk meer dan een halve kans ontnemen.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:42:
En 1-1...
Edit: was buitenspel
[ Voor 107% gewijzigd door LZ86 op 03-10-2018 21:45 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2018 21:45 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Cillissen had deze gehad.
Nipt inderdaad, waar is de var he... Jaar te laat.St@m schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:45:
En buitenspel.. man man man..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Twee keer? Die handsbal was denk ik terecht geel.St@m schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:46:
PSV dubbel genaaid in 5 minuten. Knap hoor scheidsje.. man man man
Nee Var is niks hoorde ik hier laatstVos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:46:
[...]
Nipt inderdaad, waar is de var he... Jaar te laat.
Toch @St@m
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 03-10-2018 21:48 ]
Zorgen dat ze genoeg blessuretijd verzamelen dan komt PSV er wel uit joh.Typhone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:47:
Typisch Italiaans weer. Zo ontsnappen en meteen staat het 1-1. 🤮
Bewust hands buiten de 16 van een keeper is toch altijd rood? Da's toch altijd wel een gevalletje 'ontnemen van een scoringskans'Vos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Twee keer? Die handsbal was denk ik terecht geel.
[ Voor 43% gewijzigd door toolkist op 03-10-2018 21:48 ]
Ik denk het niet.Vos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Twee keer? Die handsbal was denk ik terecht geel.
Inter speelt on Italiaans vind ik, aanvallend
Maar er is nog een tweede helft
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 03-10-2018 21:49 ]
Neem aan dat je mij bedoelt, maar dan heb je mij dus niet begrepen. Ga nog maar weer teruglezen.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Nee Var is niks hoorde ik hier laatst
Toch @St@m
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-10-2018 22:12 ]
Dit dacht ik dus ook.aicaramba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:51:
Mis ik iets of is hands buiten de 16 van een keeper niet altijd rood, onafhankelijk van de situatie?
Uitleg Kuipers
Altijd subjectief, maar snap dat scheidsrechter zonder VAR bij de geringste twijfel het met geel afdoet, hoe jammer ook voor PSV.
Bij een 100% scorings kans. Maar dit was geen 100% scoringskans en was aangeschoten.aicaramba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:51:
Mis ik iets of is hands buiten de 16 van een keeper niet altijd rood, onafhankelijk van de situatie?
Keeper wordt buiten de 16 gezien als normale veldspeler naar mijn weten.aicaramba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:51:
Aangeschoten als ie zich zo breed mogelijk maakt om de bal te raken... uhuhDeadsy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:52:
[...]
Bij een 100% scorings kans. Maar dit was geen 100% scoringskans en was aangeschoten.
Het is te doen en psv gaat nog wel winnen heb er vertrouwen in. Mijn geld stond op 2-1
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 04-10-2018 10:36 ]
Het is zeker niet aangeschoten. Het is gewoon een keepers actie
[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 03-10-2018 21:57 ]
Direct free kickVos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:53:
[...]
Keeper wordt buiten de 16 gezien als normale veldspeler naar mijn weten.
Handling the ball
Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the
ball with the hand or arm.
The following must be considered:
• the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
• the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
• the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence
• touching the ball with an object held in the hand (clothing, shinguard, etc.)
is an offence
• hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) is an offence
The goalkeeper has the same restrictions on handling the ball as any other
player outside the penalty area. Inside their penalty area, the goalkeeper
cannot be guilty of a handling offence incurring a direct free kick or any related
sanction but can be guilty of handling offences that incur an indirect free kick.
[...]
Sending-off offences
A player, substitute or substituted player who commits any of the following
offences is sent off:
• denying the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by
deliberately handling the ball (except a goalkeeper within their penalty area)
Grote kans of 100% kans, dat is namelijk het verschil tussen geel en rood.D-e-n schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:56:
Deze Feyenoorder vindt het rood. Hij loopt zo schuin naar de goal. Dat is echt wel een grote kans.
Het is nooit 100%, dus dan ook nooit rood?Sempy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Grote kans of 100% kans, dat is namelijk het verschil tussen geel en rood.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Via twitter
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kijkende naar deze punten en de verdedigers die er nog waren vind ik geel te verdedigen.
- hij komt zelf ingegleden richting de balVos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:59:
Kijkende naar deze punten en de verdedigers die er nog waren vind ik heel te verdedigen.
- er was niks unexpected aan, hij neemt bewust het risico
- hij komt inglijden met z'n arm omlaag
oftewel 3x reden dat 't rood is.
De bal goes towards de handtoolkist schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
- hij komt zelf ingegleden richting de bal
Ik sta voor een doel en schiet de bal binnen de palen op doel, maar er springt iemand voor (geen keeper) die de bal op de lijn pakt met zijn handen. Dat is rood, ook iets minder letterlijk natuurlijk. maar een speler aan de zijkant van het veld, waar sowieso al 1 verdediger tussen speler en goal kwam te staan (zie herhaling maar) en nog 2 verdedigers heel dicht in de buurt zijn en deze speler moet nog 25? Meter schuin afleggen naar de goal, dat is geen 100% scorings kans ontnemen nee en dus geel. (En dat is zuur, zeker waar)carpebios schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Het is nooit 100%, dus dan ook nooit rood?
Je bent je bewust dat het een vrij normale handeling is om bij een dergelijke sliding je arm omlaag te hebben?toolkist schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
- hij komt zelf ingegleden richting de bal
Het lijkt af en toe of we met campingregels spelen, de spelregels (en het is veel 200 pagina's) zijn vrij duidelijk, er zit wat interpretatie in maar er zijn een aantal mensen (hier, commentatoren, tv gasten en zelfs scheidsrechters) die gewoon niet strookt met wat er in de regels staat.Vos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:59:
Kijkende naar deze punten en de verdedigers die er nog waren vind ik geel te verdedigen.
Je bent je bewust dat dit een keeper buiten de 16 is en dat elke verdediger als ie gaat glijden z'n armen omhoog doet?Deadsy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Je bent je bewust dat het een vrij normale handeling is om bij een dergelijke sliding je arm omlaag te hebben?
Nouja, er was 1 verdediger op de doellijn geweest en afhankelijk van wanneer/hoe hij had geschoten eventueel een 2e verdediger die er wellicht nog tussen had kunnen komen. Hoewel de hoek lastig was, gaat een verdediger op een goed schot daaar ook weinig meer doen.Vos schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:59:
Kijkende naar deze punten en de verdedigers die er nog waren vind ik heel te verdedigen.
Vraag me verder af hoe goed deze regels kloppen/zo toegepast worden. Ik heb het iig zelden gezien dat voor een dergelijke overtreding geen rood wordt gegeven. Volgens de Engelse commentatoren (die je wel als objectief mag zien in deze situatie denk ik) was dit ook het grote moment van de wedstrijd tot nu toe en in de rust zeiden ze ook nog maar eens "how on earth is that not a red card?".
Omdat ze als Nederlanders geen negatieve kritiek willen van de Nederlanders.PolarBear schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:02:
[...]
Het lijkt af en toe of we met campingregels spelen, de spelregels (en het is veel 200 pagina's) zijn vrij duidelijk, er zit wat interpretatie in maar er zijn een aantal mensen (hier, commentatoren, tv gasten en zelfs scheidsrechters) die gewoon niet strookt met wat er in de regels staat.
@toolkist
Ga maar eens een dergelijke sliding maken met beide armen omhoog.
De keeper samen met zijn hand gingen ook naar de bal. Hij maakte zich breed als een keeper. 100% scoringskans. Is discutabel, maar een doel zonder keeper, ruimte voor de aanvaller en aflegmogelijkheden noem ik een 100% kans.
Ik heb hier nog nooit rood voor gezien zo aan de zijkant van het veldSnowdog schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
Nouja, er was 1 verdediger op de doellijn geweest en afhankelijk van wanneer/hoe hij had geschoten eventueel een 2e verdediger die er wellicht nog tussen had kunnen komen. Hoewel de hoek lastig was, gaat een verdediger op een goed schot daaar ook weinig meer doen.
Vraag me verder af hoe goed deze regels kloppen/zo toegepast worden. Ik heb het iig zelden gezien dat voor een dergelijke overtreding geen rood wordt gegeven. Volgens de Engelse commentatoren (die je wel als objectief mag zien in deze situatie denk ik) was dit ook het grote moment van de wedstrijd tot nu toe en in de rust zeiden ze ook nog maar eens "how on earth is that not a red card?".
Interpretatie dus. Maar verder houd ik er over op.aicaramba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
De keeper samen met zijn hand gingen ook naar de bal. Hij maakte zich breed als een keeper. 100% scoringskans. Is discutabel, maar een doel zonder keeper, ruimte voor de aanvaller en aflegmogelijkheden noem ik een 100% kans.
De keeper komt ook nog eens in alsof ie in de 16 staat, waar dat dus wel mag. Je kunt hoog en laag springen maar buiten de 16 is dit geen normale manier om een duel in te gaan.Deadsy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
Omdat ze als Nederlanders geen negatieve kritiek willen van de Nederlanders.
@toolkist
Ga maar eens een dergelijke sliding maken met beide armen omhoog.
De bal gaat altijd richting de hand bij hands. Tenzij een speler de bal achtervolgt met zijn hand en dan aanraakt.
Verschil is wel dat er dan een keeper in de goal staat, wat de kans aanzienlijk kleiner maakt dan wanneer er een of 2 verdedigers staan.Martinusz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:04:
[...]
Ik heb hier nog nooit rood voor gezien zo aan de zijkant van het veld
Dit topic is gesloten.
![]()