Ik vond de balans van de classes nu veel beter dan hiervoor. Een medic train is niet mogelijk, maar medics zijn alsnog zeer functioneel, iemand die tijdens vuurgevechtdn aan de linie med packs kan krijgen, is altijd in t voordeel.Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:41:
[...]
Naar mijn idee zou een LMG een natuurlijk suppression effect moeten hebben, de kogelregen moet er voor zorgen dat spelers niet willen peeken. Dat werkt in games als PUBG prima omdat dood gaan in zo'n game echt vervelend is. Dat gaat in Battlefield nooit werken omdat je eenvoudig kan respawnen, dan is peeken veel te veilig.
Dat oplossen met een artificieel effect vind ik dan de verkeerde oplossing.
[...]
Zoals ik het zie is dat er helemaal niet gevraagd wordt om perse een medpack bij het spawnen te krijgen. DICE heeft, volgens mij redelijk ongevraagd, een feature geïmplementeerd waarbij je een reserve medpack kan oppakken uit een supply punt, net als ammo. En op dat moment wordt het onderdeel van het hele attrition verhaal en willen mensen er liever mee spawnen dan dat ze constant tijd moeten besteden aan het ophalen van hetgeen ze als standaard equipment zien.
De beste oplossing lijkt mij om spelers standaard te laten spawnen met volle ammo (wat in feite enkel een extra magazijn is) en die medpack gewoon te verwijderen.
En de cosmetics zo aanpassen dat het niet lijkt alsof characters allerlei magazijnen bij zich dragen terwijl ze die helemaal niet hebben![]()
Ik vind t jammer dat ze toegeven aan de onzinnige attrition feedback. Dat is een van de weinige elementen die wat meer diepgang geeft.
De andere zaken die jij laatst noemde zijn veel belangrijker:
Vele bugs
Upgrade systeem
Customizations is nu echt kul waard en zeer onintuitief
Menu
Grafisch licht/donker
Audio