Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:18:
Ik hoop eigenlijk ook dat er helikopters in komen, ze hebben de mogelijkheden omdat ze het het niet helemaal WO2 wilden houden. Vlieg namelijk liever in die, dan in de vliegtuigen, vooral in BF4 vond ik ze wel geinig.

Edit:Of is dit nogal een domme opmerking?
Ik ben op zich niet tegen een soort Wunderwaffe DLC/zijstapje waarin de meest experimentele wapens/voertuigen uit die periode worden opgenomen, beetje zoals ze met Final Stand in Bf4 hebben geprobeerd. Alleen hoe krijg je dat geïntegreerd in de base game zonder de WW2 puristen nog verder tegen je in het harnas te jagen als EA/DICE zijnde?

Er zijn trouwens wel een aantal helikopters gebouwd en zelfs daadwerkelijk gebruikt tussen 1940 - 1945 volgens mij, maar ik gok dat ze dat toch niet aan durven, ze zullen voorlopig wel op safe spelen. Zou ik ook doen na die shitstorms van afgelopen maanden. :)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:32
DIe Wunderwaffe expansion hebben ze al eens gedaan voor 1942, dus de designs hebben ze nog wel ergens in de kast liggen. Wat ze toen deden was per map die wapens toevoegen. Had je de map pack niet kon je ze dus ook niet spelen.

Untappd: Louwke80

• A.W.E.S.O.M.-0
Louwke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:55:
DIe Wunderwaffe expansion hebben ze al eens gedaan voor 1942, dus de designs hebben ze nog wel ergens in de kast liggen. Wat ze toen deden was per map die wapens toevoegen. Had je de map pack niet kon je ze dus ook niet spelen.
Die secret weapons expansie heb ik zelf nooit gespeeld, maar als ik die lijst erbij pak, dan zitten al die wapens en een groot gedeelte van de voertuigen al in de BFV beta.

Alleen de Jetpack mist nog overduidelijk :)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:05:
[...]

Volgens mij is dat ook nog niet bekend gemaakt, zal wel voor een groot gedeelte afhangen van het succes van de 'live' services a.k.a. verkoop van customizations. Bij Battlefront 2 hebben ze ook voortijdig de handdoek geworpen, hoe minder ze beloven, hoe minder ze er aan vast zitten.

Overigens is er op reddit een knakker bezig met een verdomd indrukwekkende lijst of eigenlijk lijsten van mogelijke wapens verdeeld in 18 posts, hier is die van automatische wapens incl links naar de anderen:

https://www.reddit.com/r/...c_rifles_for_battlefield/
Is het slecht als ik toegeef dat van al die wapens ik er van een of twee niet bekend was tot het punt dat ik ze vrijwel meteen herken? O-) :P

Verder heb ik de hoop als purist allang opgegeven. DICE doet maar en ik zie wel of ik het wil kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-09-2018 20:09 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:48

Klinkt goed! :)

edit; Levelcap en Jackfrags over de Devtalk:

[ Voor 51% gewijzigd door Alexknl op 21-09-2018 21:59 ]

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
Tsja..goed van de audio, weapon balance, vliegtuigen en visibility...maar ik vind t huidige play to win upgrade systeem gewoon onaantrekkelijk. Daarover zeggen ze niks.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alexknl
TL;DW versie van DevTalks#2:

Tweaking attrition:
  • Devs want to nudge attrition in the right direction but still want it to be fully part of the game.
  • More ammo on spawn.
  • More max ammo capacity.
  • Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others).
  • Medpack on spawn.
Improving visibility:
  • Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Example by /u/CrafterOfSwords)
  • Fixing some lighting issues (notably in Rotterdam).
  • Fine tuning lighting in specific locations.
Death experience and pacing:
  • Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow.
  • Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos.
  • Tweaking "bleeding out" timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly.
Audio immersion:
  • Fixed the audio bugs which contributed to make the game too silent. Audio should feel like war once again.
  • Time to kill and time to death:
  • Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it.
  • From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily.
  • Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), "won't name specifics *cough*STG*cough*". Those are gonna be tweaked to "bring them into the fold".
  • Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this.
Vehicles (Tanks):
  • Beta testers felt that the tanks were too slow/heavy and not offensive enough against infantry, but dev says the more agile/anti-infantry tanks weren't in the open beta, as well as anti-aircraft vehicles.
  • Devs were happy with the tuning on the new turret system on the heavy tanks, but plan to make the turret turn faster on the medium and lighter tanks. Light tanks will have a "very fast" turret turning speed.
  • Devs want the tanks to be the "dragons of our game", once they show up on the field, "everyone should relate to that". If you see a friendly tank, you should push alongside it, if you see an enemy tank, you should cower in fear.
  • Heavier tanks are robust, hard to take down, but slow, less effective against infantry, more effective against other vehicles, and the opposite is true for lighter tanks, more agile, used to kill infantry, harass and flank.
  • Tweaked systemic damage (such as canon disabled or track disabled), they want to reward players who chip away at tanks without necessarily destroying them, but don't want to penalize tank drivers too much, leaving them with nothing to do. Added turret damage which slows down turret turning speed, as well as engine damage, which cripples its movement.
Vehicles (Airplanes):
  • Beta feedbacks tell that the difference between the two fighter planes was too great and people didn't like it. Devs are taking step to make them much more similar and better than they were in open beta.
  • Overall players found fighter planes not agile enough.
  • Not being able to acquire ground targets as easily as in previous titles.
  • Players most happy with the BF 109 plane, but devs say even that one wasn't were we needed it to be.
  • Tweaked visibility for pilot and gunner, extended spotting range. "We want planes to participate in the ground combat".
  • Dev excited about the broader spectrum of vehicle classes in BFV, says it was a bit lacking in BF1.
  • Talking about anti-aircraft tanks, such as the Flakpanzer and Valentine MK 1 AA, they have "tons of canons and tons of bullets flying through the sky".
Next episode within two weeks

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

KeesFluitman schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:47:
[...]

Tsja..goed van de audio, weapon balance, vliegtuigen en visibility...maar ik vind t huidige play to win upgrade systeem gewoon onaantrekkelijk. Daarover zeggen ze niks.
Play to Win is beter dan Pay to Win.
In BF3 waren de meeste upgrades ook gewoon beter en ik vind dat ook niet zo heel groot probleem want ook in bijna alle andere Shooters/ games moet je spelen om beter te worden ook in de multiplayer.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
beuker19 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:02:
[...]

Play to Win is beter dan Pay to Win.
In BF3 waren de meeste upgrades ook gewoon beter en ik vind dat ook niet zo heel groot probleem want ook in bijna alle andere Shooters/ games moet je spelen om beter te worden ook in de multiplayer.
Jazeker. Het kan prima uitpakken, echter hadden de wapens na de upgrades nauwelijks recoil, deden upgaded tanks t veeeeel beter dan niet geupgrade en is t simpelweg veel leuker wnnr je een duidelijkere afweging tussen voor en nadelen moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:37
KeesFluitman schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:08:
[...]

Jazeker. Het kan prima uitpakken, echter hadden de wapens na de upgrades nauwelijks recoil, deden upgaded tanks t veeeeel beter dan niet geupgrade en is t simpelweg veel leuker wnnr je een duidelijkere afweging tussen voor en nadelen moet maken.
Dit idee had ik ook bij de laatste beta (en enige beta die ik had gespeeld). Het verschil tussen 0 upgrades en alle upgrades is te groot. Ik hoop dat dat verschil wat krimpt, anders krijg je spelers die het wapen met de objectief beste stats vrijspelen en upgraden, en dan geen motivatie meer hebben om de rest te proberen; Want wie wil er nou vrijwillig met een wapen spelen welke voor geen meter werkt?
Ja, ik ben soms ook zo'n soort speler, mij zag je in de beta 90% van de tijd met een STG rondlopen (al was die echt wel te sterk tov alle andere wapens en krijgt ook terecht een nerf) maar tegelijkertijd wil ik wel andere dingen proberen zonder dat het een negatieve ervaring word.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Interessante lijst, die devtalks zoals blizzard dat ook doet met Overwatch zijn een gouden zet!
Alexknl schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:55:
TL;DW versie van DevTalks#2:

Tweaking attrition:
  • More ammo on spawn.
  • More max ammo capacity.
  • Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others).
Gek hoe ik door de beta van gedachten ben veranderd. More ammo on spawn en hogere max capaciteit zou ik altijd voor zijn geweest, ware het niet dat het campen dan weer wordt vergemakkelijkt. Hopen dat ze de sniper rifles niet meenemen, maar aangezien dat 50% van de playerbase betreft, betwijfel ik het.
Improving visibility:
  • Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Example by /u/CrafterOfSwords)
Gadverdamme, aub niet weer zo'n flets kleurenpalet, ik vind die grijze haze helemaal niets. Een zwaktebod wat mij betreft.
Death experience and pacing:
  • Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow.
  • Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos.
  • Tweaking "bleeding out" timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly.
Dit kan twee kanten op, ik had niet het idee dat het spel te langzaam ging, gaf tenminste een beetje gewicht aan het in leven blijven en maakt het cappen van vlaggen stuk makkelijker als ze niet 2 seconden nadat je er eindelijk 3 van t squad neer hebt, weer op de laatste spawnen. High chaos, mweh, heb liever high tactics.
[b]Time to kill and time to death:[/b
• Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it.
• From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily.
• Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), "won't name specifics *cough*STG*cough*". Those are gonna be tweaked to "bring them into the fold".
• Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this.
[/list]
Goede zaak, zat nog teveel vertraging tussen tussen raken en de hitmarker/kill krijgen, gaf nog wat sponzig gevoel aan het geheel.
Vehicles (Tanks):
  • Beta testers felt that the tanks were too slow/heavy and not offensive enough against infantry, but dev says the more agile/anti-infantry tanks weren't in the open beta, as well as anti-aircraft vehicles.
  • Devs were happy with the tuning on the new turret system on the heavy tanks, but plan to make the turret turn faster on the medium and lighter tanks. Light tanks will have a "very fast" turret turning speed.
  • [b]
  • Devs want the tanks to be the "dragons of our game", once they show up on the field, "everyone should relate to that". If you see a friendly tank, you should push alongside it, if you see an enemy tank, you should cower in fear.
  • [/b]
  • Heavier tanks are robust, hard to take down, but slow, less effective against infantry, more effective against other vehicles, and the opposite is true for lighter tanks, more agile, used to kill infantry, harass and flank.
  • Tweaked systemic damage (such as canon disabled or track disabled), they want to reward players who chip away at tanks without necessarily destroying them, but don't want to penalize tank drivers too much, leaving them with nothing to do. Added turret damage which slows down turret turning speed, as well as engine damage, which cripples its movement.
De theorie is spot-on, maar hoe gaan ze voorkomen dat ze in het achterveld blijven staan?
Vehicles (Airplanes):
  • Beta feedbacks tell that the difference between the two fighter planes was too great and people didn't like it. Devs are taking step to make them much more similar and better than they were in open beta.
  • Overall players found fighter planes not agile enough.
  • [b]
  • Not being able to acquire ground targets as easily as in previous titles.
  • [/b]
  • Players most happy with the BF 109 plane, but devs say even that one wasn't were we needed it to be.
  • Tweaked visibility for pilot and gunner, extended spotting range. "We want planes to participate in the ground combat".
  • Dev excited about the broader spectrum of vehicle classes in BFV, says it was a bit lacking in BF1.
  • Talking about anti-aircraft tanks, such as the Flakpanzer and Valentine MK 1 AA, they have "tons of canons and tons of bullets flying through the sky".
Next episode within two weeks
Zoals elke BF vrees ik, ook nu hebben de DICE devs toch de oren hangen naar de vliegtuig one-tricks, in plaats van op teamwork te moeten vertrouwen zoals elke andere klasse, moet je toch je 100-0 scores kunnen blijven halen. Het zal ongetwijfeld niet bij deze buffs blijven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Het zou leuk zijn dat je als je squad gewiped wordt door een vlieger je een meatgrinder flakpanzer kan oproepen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39
Heads up! We're detailing Battlefield V's four Classes and their associated starting Combat Roles in a series of blogs, all dropping tomorrow AM PT on http://battlefield.com , with details on their purpose, weapons and gadgets, traits, and pro tips from DICE devs.

https://twitter.com/dan_mitre/status/1044360139048800256

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dn5PpuwUcAEg0av.jpg Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dn5PrcRUcAA7yry.jpg

Nieuwe informatie over de Combat Roles.
Assault
Medic
Support
Recon

Wat we nog aan nieuwtjes kunnen verwachten de komende periode: https://www.ea.com/games/...o-launch?isLocalized=true

[ Voor 43% gewijzigd door RobinNL op 25-09-2018 19:13 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:41

-tom-562

Oliesjeik

Blegh, ik hoop dat je die haze kan uitschakelen, of nog beter, gewoon niet implementeren. Waarom moet alles makkelijk gemaakt worden 8)7

BTW, wat zou de 2e map worden voor de campaign voor bij die Rotterdam map (aangezien er nu een 2e Noorse map is aangekondigd)? Lijkt mij wel vet als er een Grebbelinie map zou komen 8) of een map die draait om de slag bij de Afsluitdijk :o

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

-tom-562 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:13:
Blegh, ik hoop dat je die haze kan uitschakelen, of nog beter, gewoon niet implementeren. Waarom moet alles makkelijk gemaakt worden 8)7

BTW, wat zou de 2e map worden voor de campaign voor bij die Rotterdam map (aangezien er nu een 2e Noorse map is aangekondigd)? Lijkt mij wel vet als er een Grebbelinie map zou komen 8) of een map die draait om de slag bij de Afsluitdijk :o
MRE-Inc schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:16:
Ik kijk overigens wel uit naar deze map van Rotterdam.

[Afbeelding]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

•Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this
Was dus wel een gevalletje dat dit niet werkte, had al zo'n raar gevoel dat ik te snel dood ging.

•Time to kill and time to death:
•Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it.
Ik hoop dat ze hier gewoon een server-optie voor maken, gewoon 100 health, of 1000 health, whatever, ben benieuwd hoe deze game zou werken als je 10x meer health zou hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RobinNL
Nog even het spawn screen van Devastation, de andere Rotterdam map.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dnn7qg5W0AAZX3X.jpg:large

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• A.W.E.S.O.M.-0
RobinNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:59:
Nieuwe informatie over de Combat Roles.
Recon:

Sniper, ga ik geen woorden aan vuilmaken.
Pathfinder, oeeeeee interessant! Dat kunnen spawnen op elke squadleader en elke spawn beacon is potentieel wel een fikse gamechanger en zeer welkom in mijn squad. Hopelijk krijgt deze recon naast de SLR's ook een smg.

Support:
Engineer, dit is degene die we ook in de beta hadden toch?
Machine Gunner, lijkt me sterk af te hangen van hoeveel sneller je mensen kan supressen. Als dat té snel gebeurt heb je wel een behoorlijke OP klasse, gebeurt het te langzaam dan heb je er weer niets aan. Lastig.

Medic:
Field Medic, lijkt me de go-to rol voor PTFO-en.
Combat Medic, verdomme DICE, hier krijgen we een probleem. Elke melee aanval een automatische takedown. Krijg je weer die treurige BF1 taferelen dat iemand in een praktisch onkwetsbare animatie je van onmogelijke afstand killt omdat iemand één knop indrukt. Dit kan toch niemand echt leuk vinden?

Assault:
Light Infantry, dit lijkt me de sterkste combat role in de game tot nu toe. Meer health regen én meer ammo.
Tankbuster, een goede tweede maar dat tanks direct gespot worden bij damage vind ik wel tricky. Aan de ene kant, prima dat infantry niet gespot wordt, maar een tiger tank lijkt me niet te missen dus logisch dat die wel gespot wordt. Aan de andere kant, probeer dan als tank zonder infantry ondersteuning maar eens van punt naar punt te rijden. Dat zal het campen wel weer fiks aanmoedigen.

• RobinNL
Ze balanceren de classes vast wel als er veel (negatieve) feedback komt.

• A.W.E.S.O.M.-0
RobinNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:19:
Klopt, ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van de meeste (lees: meest luide) feedback. De ervaring leert dat vanaf BF3 het hardste wordt geschreeuwd door doorgaans niet de meest teamgeoriënteerde spelers; vehicle whores, snipers en lone wolfs. DICE laat de oren daar ook te vaak te luisteren imho :/

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-09-2018 13:47 ]

RobinNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:19:
Laten we vooral op DICE vertrouwen als het op balans aan komt :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:42:
[...]

Klopt, ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van de meeste (lees: meest luide) feedback. De ervaring leert dat vanaf BF3 het hardste wordt geschreeuwd door doorgaans niet de meest teamgeoriënteerde spelers; vehicle whores, snipers en lone wolfs. DICE laat de oren daar ook te vaak te luisteren imho :/
Eens.

Dit is ook zo jammer aan een community. Degene die tevreden zijn hebben niet de noodzaak om hard te schreeuwen. Degene die ontevreden zijn (lees: hun zin willen doordrammen) roepen en schreeuwen zo hard mogelijk.

2 keer raden waar DICE op gaat reageren :O .

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:31

steveman

Comfortabel ten onder

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:16:
[...]

Machine Gunner, lijkt me sterk af te hangen van hoeveel sneller je mensen kan supressen. Als dat té snel gebeurt heb je wel een behoorlijke OP klasse, gebeurt het te langzaam dan heb je er weer niets aan. Lastig.
[...]
Suppression heeft toch geen invloed op accuracy in BFV? Dan zie ik niet wat het OP zou maken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 17:38
steveman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:54:
[...]

Suppression heeft toch geen invloed op accuracy in BFV? Dan zie ik niet wat het OP zou maken.
Suppression is puur visueel
According to DICE’s David Sirland, the EA Play build’s suppression is only going to be visual, and will not affect weapon handling like it does in Battlefield

• A.W.E.S.O.M.-0
steveman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:54:
[...]
Nou als je iemand supressed, zie je met die rode ruitjes niet alleen waar iemand zit indien supressed maar ook waar hij/zij heen gaat. Ik vond het al extreem makkelijk om iemand te supressen en indien gespot, leek mijn gehele team er DIRECT op te schieten/explosieven die kant op te te slingeren, die leefde niet lang meer. Zeker omdat de rest niet gespot is, is diegene direct aan de beurt. :)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
Zoals ik het lees is er alleen in juni iets gezegd over hoe suppression toen werkte, op de build van BF V die werd getoond op EA Play.
Hoe het in de final zal zitten werd niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
jopie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:27:
Zoals ik het lees is er alleen in juni iets gezegd over hoe suppression toen werkte, op de build van BF V die werd getoond op EA Play.
Hoe het in de final zal zitten werd niets over gezegd.
We hebben de supression toch zelf in de beta kunnen testen? Ik heb het verder nergens meer in dev talks of iets dergelijks terug horen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Suppression is een dikke prima! Alleen het spotten is moet wel echt erg goed getest worden, zodat het geen spam gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:04
Dit is toch wel heel tof!

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
Beetje apart dat de drukgolf dwars door die andere auto heen gaat en die niet verplaatst.

Lijkt mij dat die stilstaande armored car de speler beschermt tegen het grootste deel van de drukgolf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zeara schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:49:
Beetje apart dat de drukgolf dwars door die andere auto heen gaat en die niet verplaatst.

Lijkt mij dat die stilstaande armored car de speler beschermt tegen het grootste deel van de drukgolf...
Geen idee. Nog nooit een drukgolf van dat formaat in het echt meegemaakt O+ .

Ziet er erg gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26
StealthyPeanut schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:04:
[...]

Eens.

Dit is ook zo jammer aan een community. Degene die tevreden zijn hebben niet de noodzaak om hard te schreeuwen. Degene die ontevreden zijn (lees: hun zin willen doordrammen) roepen en schreeuwen zo hard mogelijk.

2 keer raden waar DICE op gaat reageren :O .
Na het spelen van de beta ben ik de game een beetje uit het oog verloren en dat is wel gek als iemand die veel uren heeft gedraaid in BF3,BF4,BF1.
Komt door dat de beta mij totaal niet bevallen heeft.
Te weinig ammo,Geluid werkte steeds niet, steeds niet kunnen joinen van vrienden, Call of duty scorestreak (V1 raket). Dat alles heeft ervoor gezorgd dat ik de game nog niet op mijn verlanglijstje heb staan.

Natuurlijk ga je reageren op de schreeuwers, Als een groot deel van de community aan het klagen is, dan wil je dat oplossen. want je wilt je spel zien te verkopen.
Alleen het blijft DICE en ze beloven soms meer dan dat ze uiteindelijk waar maken.
Ik las dat ze je meer ammo gaan geven, maar 1 zin later komen ze met de opmerking dat niet alle wapens meer ammo gaat krijgen. Zal je straks zien dat de sterke wapens minder ammo hebben dan de zwakkere wapens. "balancing noemt dice dat"

Het is dat ik Origin premium heb voor Fifa 19 en Anthem in 2019.
Hierdoor kan ik BFV ook spelen en kijken of het echt beter zal zijn dan de beta.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
Pykow schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Na het spelen van de beta ben ik de game een beetje uit het oog verloren en dat is wel gek als iemand die veel uren heeft gedraaid in BF3,BF4,BF1.
Te weinig ammo,Geluid werkte steeds niet, steeds niet kunnen joinen van vrienden, Call of duty scorestreak (V1 raket). Dat alles heeft ervoor gezorgd dat ik de game nog niet op mijn verlanglijstje heb staan.

Natuurlijk ga je reageren op de schreeuwers, Als een groot deel van de community aan het klagen is, dan wil je dat oplossen. want je wilt je spel zien te verkopen.
Alleen het blijft DICE en ze beloven soms meer dan dat ze uiteindelijk waar maken.
Ik las dat ze je meer ammo gaan geven, maar 1 zin later komen ze met de opmerking dat niet alle wapens meer ammo gaat krijgen. Zal je straks zien dat de sterke wapens minder ammo hebben dan de zwakkere wapens. "balancing noemt dice dat"

Het is dat ik Origin premium heb voor Fifa 19 en Anthem in 2019.
Hierdoor kan ik BFV ook spelen en kijken of het echt beter zal zijn dan de beta.
Vind dat niet echt een killstreak. het is squad points en volgens mij kan dat er voor zorgen dat je meer samen gaat werken met je squad.
Ik denk wel dat ik bfV ga halen. Ik vond de beta juist erg tof en lekker spelen.
Maar ik heb ook geen issues gehad met geluid of glitches zoals anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nou, de lijst is er.... Nu ben ik blij om te zien dat er geen overdaad aan wapens en variaties in de game zit. Maar geen geen M1 Garand..... Tuurlijk hadden de britten geen M1 Garands, maar om nou op dit punt opeens authenticiteit na te streven na alle andere vrijheden genomen te hebben, daar kan ik m'n kop niet omheen vouwen.

Assault Rifles
StG 44 – Considered by many to be the first real assault rifle. It combines a high rate of fire with good accuracy and stopping power.
Sturmgewehr 1-5 – The selective-fire variant of the Gewehr 1-5 semi-automatic rifle.
M1907 SF - Similar to the M1 carbine, only heavier and more powerful.

Semi-Automatic Rifles
Selbstlader 1916 – An early German semi-automatic rifle whose sensitivity to field conditions made it more popular with the German air force than its army. Only 1000 were ever made.
Gewehr 43 – A rifle so sturdy it can be used as a ladder rung if needed.
Gewehr 1-5 – A semi-automatic rifle that used the same detachable magazine as the StG 44.
M1A1 Carbine – Very fast firing Semi Auto with a rather weak bullet. Best used within 50 meters.
Turner SMLE – Fires faster than the Gewehr 43 but has a weaker bullet at range.

Bolt-Action Rifles
Gewehr M95/30 – This rifle’s origins date back to the late 19th century and saw heavy use in World War 1 by the Austro-Hungarian Army.
Krag-Jörgensen - A rifle dating back to the late 19th century, with a special type of integral magazine which loaded from the side rather than the top.
Lee-Enfield No. 4 Mk l - Very fast firing sniper rifle. Its bullet is significantly slower than that of the Kar98k, making it preferable for medium range.
Kar98k - The most common bolt-action rifle in the German army.

Self-Loading Rifles
Model 8 – Created in 1900. US hunters and some police units would use it, but it was never formally adopted by the US Army.
ZH-29 - A hard-hitting self-loading rifle that can kill with only two hits.
RSC - By repurposing parts from the Lebel rifle it was designed to replace, the RSC was cheaper to produce for the French army, though there were complaints that it was unwieldy in the trenches.

Submachine Guns
STEN – The easier to control twin of the MP40.
Suomi KP/-31 – Very hard to control, fast firing SMG. It starts off a bit weak, but benefits more than other SMGs from progression.
EMP – Developed in Germany, this submachine gun proved immensely popular across Europe and Asia.
MP40 – The Allies called this popular submachine gun the "Schmeisser" although well-known weapon designer Hugo Schmeisser was not involved in its creation.
MP28 – After World War 1, Hugo Schmeisser made many improvements to the MP18, such as replacing the drum magazine with a straight one. The resulting MP28 was sold to both China and Japan among others.
MP34 – The MP34's design was based on the old MP18 submachine gun. Used primarily by the German army, it was an extremely well-made gun although the production costs were very high.
M1928A1 – The Chicago gangsters made the "Tommy Gun" famous in the 1920s. The US Army adopted it in 1938 for its accuracy and high rate of fire, and Allied Commando and Ranger units used it extensively.

Light Machine Guns
KE7 - Medium rate of fire LMG. Even though this light machine gun was designed in Switzerland, the Swiss army never used it.
Bren Gun – Based on a Czechoslovak design, with a top-mounted box magazine which gave it a distinct look.
FG-42 - Very fast firing automatic rifle with a small magazine. Highest damage output weapon on the support kit.
Lewis Gun – Entered Allied service in 1914. In World War 2, the British again used it as an anti-aircraft gun. Its barrel shroud and top-mounted pan magazine made it easy to recognize.

Medium Machineguns
MG 34 – The first of a kind: a portable, air-cooled machine gun with a high rate of fire. Too complex to properly mass-produce, it was later supplanted by the MG42.
MG 42 – This machine gun was reliable, easy to use, and had an extreme rate of fire. After its introduction in 1942, it was used on all fronts.

Shotguns
M30 Drilling - A triple barrel combination gun that leaves you more flexible than you would think. Use it as a double barrel shotgun in close quarters or change fire mode to the rifle barrel for medium range shots.
12g Automatic - Served in both world wars. It was the first successful semi-automatic shotgun used by the Allies, eventually inspiring the German army to create their own version.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pykow schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Een CoD kill streak is totaal anders dan een squadscore. Ik hoop dat dit niet uitgelegd hoeft te worden. Ze slaan een weg in wat meer richting de basis gaat en dat zal niet iedereen aan staan inderdaad. Geluid is vervelend, maar zal aan de beta hebben gelegen denk ik.
Niet zo natuurlijk; (even overdreven) als 10 % van de gamers schreeuwt, wordt daar naar geluisterd. Dat de rest gewoon speelt en niet de behoefte heeft om hun tevredenheid te posten, zal niet gehoord worden door DICE. En mensen praten mensen na op het internet. Zo gaat dat nou eenmaal.

Dat is inderdaad een vorm van balancen. De sniper zal bijvoorbeeld minder ammo krijgen om ze te dwingen meer te bewegen en minder als een lonely wolf rond te zwerven. En als een sterk machinegeweer minder ammo krijgt dan een SMG is wat mij betreft ook een prima oplossing. Je wordt gedwongen om minder te sprayen, maar meer bedacht met je kogels om te gaan. Dit zorgt gewoon dat er meer nagedacht moet worden tijdens het spelen; prima ontwikkeling.

En je hebt talloze ammopoints, lopen genoeg supports rond en je kunt wat kogels van alle lijken oppikken. Al dat gezeur (niet persoonlijk aan jou, maar op internet) over "minder ammo" is imho een voorbeeld van: het spel moet zich aan mijn speelwijze aanpassen!!!! Ik pas me niet aan het spel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:31:

Semi-Automatic Rifles

Self-Loading Rifles
Wat is het verschil? :?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
beebie121 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Vind dat niet echt een killstreak. het is squad points en volgens mij kan dat er voor zorgen dat je meer samen gaat werken met je squad.
Ik denk wel dat ik bfV ga halen. Ik vond de beta juist erg tof en lekker spelen.
beebie121 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Is ook meer mijn mening.
Als een multiplayer een mogelijkheid bied om met 1 druk op de knop, heel makkelijk kills te kunnen maken,dan ben ik daar heel erg vies op tegen, ook omdat er geen counter mogelijkheid is (ja wegrennen)
Ik zie nog liever dat de verliezende partij een V1 rakket krijgt voor een comeback, zoals de trein, boot en tank in BF1, wanneer je achter komt te liggen.
Maar iemand belonen met easy kills, terwijl diegene al goed bezig is/zijn. ben ik geen voorstander van.

Maar goed dit is ook mijn mening, want de laatste tijd hebben multiplayer shooters abilities die mij totaal niet aan staan.
Destiny 2 crucible heb je supers en hogere gear zorgt voor 20% meer damage
Call of duty heeft score en killstreaks
Overwatch werkt met Ults die je moeilijk kan counteren.
Team fortress 2 kent random kritz waardoor je zomaar dood kan gaan doordat de tegenstander even 200% meer damage doet (RANDOM)
StealthyPeanut schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:02:
[...]

Een CoD kill streak is totaal anders dan een squadscore. Ik hoop dat dit niet uitgelegd hoeft te worden. Ze slaan een weg in wat meer richting de basis gaat en dat zal niet iedereen aan staan inderdaad. Geluid is vervelend, maar zal aan de beta hebben gelegen denk ik.

[...]

Niet zo natuurlijk; (even overdreven) als 10 % van de gamers schreeuwt, wordt daar naar geluisterd. Dat de rest gewoon speelt en niet de behoefte heeft om hun tevredenheid te posten, zal niet gehoord worden door DICE. En mensen praten mensen na op het internet. Zo gaat dat nou eenmaal.

Dat is inderdaad een vorm van balancen. De sniper zal bijvoorbeeld minder ammo krijgen om ze te dwingen meer te bewegen en minder als een lonely wolf rond te zwerven. En als een sterk machinegeweer minder ammo krijgt dan een SMG is wat mij betreft ook een prima oplossing. Je wordt gedwongen om minder te sprayen, maar meer bedacht met je kogels om te gaan. Dit zorgt gewoon dat er meer nagedacht moet worden tijdens het spelen; prima ontwikkeling.

En je hebt talloze ammopoints, lopen genoeg supports rond en je kunt wat kogels van alle lijken oppikken. Al dat gezeur (niet persoonlijk aan jou, maar op internet) over "minder ammo" is imho een voorbeeld van: het spel moet zich aan mijn speelwijze aanpassen!!!! Ik pas me niet aan het spel aan.
Call of duty kent ook SCORESTREAKS waarbij je een helicopter kan aanroepen als je genoeg punten hebt verzameld. Dat kan door Kills, objective points, Asisists.
Dus ik zie hetzelfde gebeuren wanneer je met je squad kills, assist en vlaggen veroverd.

Als ik een onderzoek doe naar mijn software en ik hoor alleen maar negatieve verhalen (omdat de positieve reacties uit blijven) dan zal ik reageren op de negatieve verhalen. Jammer genoeg kan dat betekenen dat de positieve spelers benadeeld worden helaas.

Er is inderdaad veel gezeur over 'Minder Ammo',
Ik vindt het gek dat je niet met MAXIMAAL AMMO begint en dat je pas daarna opzoek moet gaan naar ammo wanneer je leeg komt te zitten.
Het doet mij nu teveel denken aan het verschrikkelijke (lees mijn mening) battle royal mode.
In de beta gingen mensen met C4 campen bij de resupplies. Ik verloor dus duellen doordat ik gewoon geen ammo meer had en dat voelt heel erg oneerlijk.

Het is positief om te horen dat ze dus wat veranderen aan het "ammo probleem", maar ben benieuwd of het goed uitpakt omdat ze weer zeggen dat ze niet alle wapens gaan voorzien van meer ammo.
Dus zeer benieuwd hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Ik gok dat ze de semi-automatic rifles voor de assault class een 3 - 5 bullet kill geven met grotere magazijnen en de SLR's voor de snipers een 2-shot kill gezien de ZH-29 in de alpha/beta en de RSC uit BF1.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-10-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pykow schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

[...]

Is ook meer mijn mening.
Als een multiplayer een mogelijkheid bied om met 1 druk op de knop, heel makkelijk kills te kunnen maken,dan ben ik daar heel erg vies op tegen, ook omdat er geen counter mogelijkheid is (ja wegrennen)
Ik zie nog liever dat de verliezende partij een V1 raket krijgt voor een comeback, zoals de trein, boot en tank in BF1, wanneer je achter komt te liggen.
Maar iemand belonen met easy kills, terwijl diegene al goed bezig is/zijn. ben ik geen voorstander van.
Het stimuleert enorm het samenwerken met jouw squad. Iets wat deze franchise juist nodig heeft om de solo armies aan te pakken. Imho is het een
Call of duty kent ook SCORESTREAKS waarbij je een helicopter kan aanroepen als je genoeg punten hebt verzameld. Dat kan door Kills, objective points, Asisists.
Dus ik zie hetzelfde gebeuren wanneer je met je squad kills, assist en vlaggen veroverd.

Als ik een onderzoek doe naar mijn software en ik hoor alleen maar negatieve verhalen (omdat de positieve reacties uit blijven) dan zal ik reageren op de negatieve verhalen. Jammer genoeg kan dat betekenen dat de positieve spelers benadeeld worden helaas.
Fair enough; ik dacht alleen killstreaks. Maar dan nog blijft het jouw persoonlijke solo score. Dus dat verandert mijn punt niet. In BF kan je nevernooit op de COD manier een V1 inroepen. Je moet samenwerken met je 3 squadmates.
Er is inderdaad veel gezeur over 'Minder Ammo',
Ik vindt het gek dat je niet met MAXIMAAL AMMO begint en dat je pas daarna opzoek moet gaan naar ammo wanneer je leeg komt te zitten.
Het doet mij nu teveel denken aan het verschrikkelijke (lees mijn mening) battle royal mode.
In de beta gingen mensen met C4 campen bij de resupplies. Ik verloor dus duellen doordat ik gewoon geen ammo meer had en dat voelt heel erg oneerlijk.
Het is nog geen perfect systeem en moet gewteaked worden. Maar de gedachte erachter spreekt me heel erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:41
Een semi-automatic wapen is per definitie altijd een self -loading wapen. Self-loading is gewoon dat je wapen in staat is om zelf ( automatisch ) zijn huls kan uitwerpen en een nieuw patroon in de kamer kan plaatsen.

pas daarna krijg je dus het verschil dat een automatisch wapen dan meteen weer afvuurt tenzij de trekker in de tussentijd is losgelaten. en dat een semi automatisch wapen na het uitwerpen en kameren stopt totdat de gebruiker de trekker loslaat en weer opnieuw indrukt.

waarom ze hier zo benoemd worden als aparte klasse wapens is een beetje vreemd dus :+

[ Voor 6% gewijzigd door Skybullet op 03-10-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
StealthyPeanut schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

Het is nog geen perfect systeem en moet getweaked worden. Maar de gedachte erachter spreekt me heel erg aan.
Het attrition systeem overtrof echt al alle verwachtingen wat mij betreft, het leek me helemaal niets van te voren en nu ben ik bang dat ze het teveel terug gaan draaien. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Het stimuleert enorm het samenwerken met jouw squad. Iets wat deze franchise juist nodig heeft om de solo armies aan te pakken. Imho is het een
Het idee is goed maar ik zie liever iets als rookgranaten, supply drops en non-combat voertuigen dan V1 raketten en tanks. Het moet niet zo zijn dat een squad dat al bovengemiddeld presteert ook nog eens alle destructieve extra's krijgt. Daar komt een zekere onbalans uit voort.

Met name die V1, kan erg lastig te ontwijken zijn (zeker als je een objective verdedigt) waardoor een death door zo'n raket erg naar aan voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18
Tsurany schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Het idee is goed maar ik zie liever iets als rookgranaten, supply drops en non-combat voertuigen dan V1 raketten en tanks. Het moet niet zo zijn dat een squad dat al bovengemiddeld presteert ook nog eens alle destructieve extra's krijgt. Daar komt een zekere onbalans uit voort.

Met name die V1, kan erg lastig te ontwijken zijn (zeker als je een objective verdedigt) waardoor een death door zo'n raket erg naar aan voelt.
V1 is echt een drama inderdaad, als je net op een goede plaats bij de objective zit. Aan de andere kant kan het wel de objective weer open breken voor jou als aanvaller.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:31:
Nou, de lijst is er.... Nu ben ik blij om te zien dat er geen overdaad aan wapens en variaties in de game zit. Maar geen geen M1 Garand..... Tuurlijk hadden de britten geen M1 Garands, maar om nou op dit punt opeens authenticiteit na te streven na alle andere vrijheden genomen te hebben, daar kan ik m'n kop niet omheen vouwen.
Wat... Wat...… Geen M1 Garand? Dat was voor mij het enige pluspunt dat het zich in de WWII afspeelde…De rest kan me echt gestolen worden. Dan heb ik liever de moderne tijd met onder andere heli's… :)

Jeez, dat is wel echt zeer karig…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Wat... Wat...… Geen M1 Garand? Dat was voor mij het enige pluspunt dat het zich in de WWII afspeelde…De rest kan me echt gestolen worden. Dan heb ik liever de moderne tijd met onder andere heli's… :)

Wellicht komt hij nog als een PS4 exclusive deluxe edition pre-order bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

In elk geval niet bij launch nee, vind ik ook wel een behoorlijke domper. Maar ik mag toch hopen dat 'ie wordt toegevoegd met de tides of war als, in God's good time, the New World, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Deze voertuigen zitten met de launch in Battlefield 5 :)

24 Vehicles
In Battlefield V, Legendary World War 2 vehicles are waiting for eager players to get behind the wheels or man the cockpits. You can look forward to authentic tanks, halftracks, fighters, bombers, and other vehicles from the era that will let you get around and bring terror to the fighting grounds.

Your arsenal may be powerful, but vehicles don’t make you invincible; watch out for Assault enemies and make sure to bring both ammo and wit when attacking. Study the list below and find your favorite ride.

Tanks
  • Churchill Gun Carrier
  • Churchill Mk VII
  • Flakpanzer IV
  • Panzer 38(t)
  • Panzer IV
  • Staghound T17E1
  • Tiger I
  • Valentine AA Mk I
  • Valentine Mk VIII
Transports
  • Kettenkrad
  • Kubelwagen
  • M3 Halftrack
  • Sd. Kfz 251 Halftrack
  • Universal Carrier
Aircraft
  • Bf 109 G-2
  • Bf 109 G-6
  • Blenheim Mk IF
  • Blenheim MkI
  • Ju 87 Stuka B-1
  • Ju 87 Stuka B-2
  • Ju 88A
  • Mosquito F Mk II
  • Spitfire Mk VA
  • Spitfire Mk VB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

In elk geval niet bij launch nee, vind ik ook wel een behoorlijke domper. Maar ik mag toch hopen dat 'ie wordt toegevoegd met de tides of war als, in God's good time, the New World, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old. ;)
Die komt gewoon zodra ze de Amerikanen aan de tides of war toevoegen daar ben ik niet bang voor.

Verder komt de game met meer wapens als BF1 dus daar kan het ook niet aan liggen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
[...]

[...]

Fair enough; ik dacht alleen killstreaks. Maar dan nog blijft het jouw persoonlijke solo score. Dus dat verandert mijn punt niet. In BF kan je nevernooit op de COD manier een V1 inroepen. Je moet samenwerken met je 3 squadmates.

[...]

Het is nog geen perfect systeem en moet gewteaked worden. Maar de gedachte erachter spreekt me heel erg aan.
Ben het met je eens dat het stimuleert om in squads te spelen en inderdaad je hebt veel minder last van de V1 raket , dan die vervelende scorestreak in CoD ;) in dat opzicht kan je het inderdaad niet met elkaar vergelijken.

Het moet inderdaad getweaked worden.
Ik denk zelf als de Resupply zo wordt aangepast dat het nodig is voor Voertuigen, Healthpacks voor alle classes behalve de medic, C4, Rockets, Granades (of andere gadgets ammo) en dat de resupply niet altijd op 1 vaste plek zal vast zitten (maar random wat verplaatst per ronde), dat je dan een mooi systeem hebt.
Maar primary en secundair ammo moet gewoon omhoog, zodat je daarvoor niet gelijk vanuit je spawn al naar een resupply hoeft te rennen.

Met mijn aanpassing krijg je dus minder gezeur over wapens die snel leeg raken.
Geen granaat spam omdat je dit zelf moet ophalen (Granade spam is een probleem vanaf BF3)
Voertuigen kunnen niet blijven domineren, maar moeten soms terugtrekken (dit zit al in BFV)
Doordat rockets,C4 opgehaald moet worden bij een resupply, maak je een voertuig weer wat sterker.
een goede bestuurder kan resupplys voor bepaalde tijd verdedigen, tot dat zijn ammo op is en zelf terug moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:18:
[...]

Die komt gewoon zodra ze de Amerikanen aan de tides of war toevoegen daar ben ik niet bang voor.

Verder komt de game met meer wapens als BF1 dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik ben er ook niet bang voor dat de rest ook nog wel komt, maar wanneer? BFV moet een succesvolle GaaS worden, zeker na alle heisa en slechte marketing vooraf, dus moeten ze vanaf het begin knallen en deze lijst is nog niet bepaald hypeverhogend. Een aanzienlijk deel komt rechtstreeks uit BF1 en vrijwel alles zat in de open beta. WW2 ligt al gevoelig bij veel mensen en om dan het meest iconische wapen weg te laten bij de launch lijkt mij een gemist schot voor open doel.

Bij de launch van BF1 was het weinige aantal wapens ook al een groot kritiekpunt. Een aanzienlijk deel van gamers speelt toch voor de 'content', dat kan voor veel mensen een reden zijn om de game niet aan te schaffen bij of kort na launch. Gezien het kolossale drama en tegenvallers van de extra wapens/maps/heroes van Battlefront 2 die toegevoegd zou worden, kan ik ze dat ook niet eens kwalijk nemen.

Persoonlijk zou ik de game al kopen als het precies als de beta was (behalve de UI, hitreg, bugs uiteraard) maar ik ben aardig in de minderheid volgens mij. Tóch, de M1 Garand was datgene waar ik het meest naar uit keek na de beta en voor mij synoniem met WW2 shooters.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, ik betrap mezelf erop dat ik nauwelijks nog denk of enige interesse heb om deze game te gaan spelen. Tegen het einde van de beta was de interesse wel aardig weg, en die is ook niet teruggekomen. Als ik dan de beperkte wapenlijst zie vol met experimentele of ronduit slechte wapens dan denk ik bekijk het maar zeg.

Niet eens alleen omdat ik wapens zoals de M1 Garand, BAR, M3, M91/30, STV-40, PPSH-41, PPS-43, DP-28, Mle 1892 M16, MAS 36, MAS 38, FM 24/29 of de M.95 en de negen verschillende karabijn versies van dit wapen mis. Ja, alleen in Nederland lukt het je om negen verschillende karabijnen in te voeren. :+

Nee, dit wijst naar mijn mening op iets geheel anders. De hele game ziet eruit als een luie reskin van BF1. Alles van animaties tot grafische effecten lijkt tot weinig vooruitgang te hebben geboekt. Veel lijkt gewoon direct overgenomen van BF1 en dan plakt DICE er wat texturen op en noemen ze het een nieuwe game. Ze stoppen er dan realtime Raytracing in omdat EA er ongetwijfeld een grote zak met geld van Nvidia voor heeft gekregen. RTX zal alleen werken op DX12, en DX12 was hardstikke kapot in de beta. Dat is ook niet iets dat je even oplost met een driverupdate. DX12 blijft dus hoogstwaarschijnlijk hardstikke kapot en dan kan je RTX dus niet draaien. Geweldig. O-)

Nu lijkt de totale hoeveelheid content ook nog eens flink tegen te gaan vallen. Een paar wapens per klasse is gewoon verdrietig. Verder heeft DICE het steeds over customisation, maar daar laten ze ook niks van zien. Als het van het niveau in de beta is met de wapens, dan is dat ook dieptreurig. Het voegde absoluut echt helemaal niks toe. De beta zat ook vol met stomme bugs die allang opgelost hadden moeten zijn en het geheel voelde inspiratieloos aan.

Alles bij elkaar lijkt dit een grote cashgrab van EA te zijn, geen Battlefield game. Het lijkt erg op een typisch "EA in a Nutshell" product dat even snel geproduceerd is om de SW:BF2 ramp te vergeten. Dit blijft dus toepasselijk. :+

Ik zie de game ook keihard floppen. Vergeet de "game as a service" dan ook maar want EA trekt er dan de stekker uit. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
[b]A.W.E.S.O.M.-0 in "[PC] Battlefield V"

Persoonlijk zou ik de game al kopen als het precies als de beta was (behalve de UI, hitreg, bugs uiteraard) maar ik ben aardig in de minderheid volgens mij. Tóch, de M1 Garand was datgene waar ik het meest naar uit keek na de beta en voor mij synoniem met WW2 shooters.
M1 Garand is al wel in artwork voorbij gekomen dus die zal vroeg of laat zeker komen. Ze hebben al wat meer wapens "geteased" die er met de launch niet inzitten waar door veel nu het idee hebben dat ze content bewust voor Tides of War achterhouden...Als ze binnen een maand na launch meteen met nieuwe content komen (geen camo's) en je zo bijvoorbeeld elke 2 weken een en nieuw wapen krijgt is dat imo prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:55:
Tja, ik betrap mezelf erop dat ik nauwelijks nog denk of enige interesse heb om deze game te gaan spelen. Tegen het einde van de beta was de interesse wel aardig weg, en die is ook niet teruggekomen. Als ik dan de beperkte wapenlijst zie vol met experimentele of ronduit slechte wapens dan denk ik bekijk het maar zeg.

Niet eens alleen omdat ik wapens zoals de M1 Garand, BAR, M3, M91/30, STV-40, PPSH-41, PPS-43, DP-28, Mle 1892 M16, MAS 36, MAS 38, FM 24/29 of de M.95 en de negen verschillende karabijn versies van dit wapen mis. Ja, alleen in Nederland lukt het je om negen verschillende karabijnen in te voeren. :+

Nee, dit wijst naar mijn mening op iets geheel anders. De hele game ziet eruit als een luie reskin van BF1. Alles van animaties tot grafische effecten lijkt tot weinig vooruitgang te hebben geboekt. Veel lijkt gewoon direct overgenomen van BF1 en dan plakt DICE er wat texturen op en noemen ze het een nieuwe game. Ze stoppen er dan realtime Raytracing in omdat EA er ongetwijfeld een grote zak met geld van Nvidia voor heeft gekregen. RTX zal alleen werken op DX12, en DX12 was hardstikke kapot in de beta. Dat is ook niet iets dat je even oplost met een driverupdate. DX12 blijft dus hoogstwaarschijnlijk hardstikke kapot en dan kan je RTX dus niet draaien. Geweldig. O-)

Nu lijkt de totale hoeveelheid content ook nog eens flink tegen te gaan vallen. Een paar wapens per klasse is gewoon verdrietig. Verder heeft DICE het steeds over customisation, maar daar laten ze ook niks van zien. Als het van het niveau in de beta is met de wapens, dan is dat ook dieptreurig. Het voegde absoluut echt helemaal niks toe. De beta zat ook vol met stomme bugs die allang opgelost hadden moeten zijn en het geheel voelde inspiratieloos aan.

Alles bij elkaar lijkt dit een grote cashgrab van EA te zijn, geen Battlefield game. Het lijkt erg op een typisch "EA in a Nutshell" product dat even snel geproduceerd is om de SW:BF2 ramp te vergeten. Dit blijft dus toepasselijk. :+
[YouTube: EA in a Nutshell (And Most of the "AAA" Industry)]

Ik zie de game ook keihard floppen. Vergeet de "game as a service" dan ook maar want EA trekt er dan de stekker uit. :/
Valide punten en ik denk dat heel veel potentiële kopers er zo van een afstandje naar kijken. Als die groep maar groot genoeg is, begint de vicieuze cirkel en krijgen ze vanzelf gelijk. Zoals vaker gezegd, de enige verbeteringen die mij interesseren zijn de gameplay/gunplay/teamplay verbeteringen. Bf4/Hardline/Bf1 zagen er telkens mooier uit maar de games werden dommer, makkelijker, slechter en saaier. Valt amper voldoening uit een potje te halen.

Maar als de game flopt, dan wordt het volgende keer gewoon weer terug naar 3d spotting, explosive spam en gelaten heavy bombers incasseren met 4 snipers in m'n squad.
Tim01 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

M1 Garand is al wel in artwork voorbij gekomen dus die zal vroeg of laat zeker komen. Ze hebben al wat meer wapens "geteased" die er met de launch niet inzitten waar door veel nu het idee hebben dat ze content bewust voor Tides of War achterhouden...Als ze binnen een maand na launch meteen met nieuwe content komen (geen camo's) en je zo bijvoorbeeld elke 2 weken een en nieuw wapen krijgt is dat imo prima.
Ik snap precies wat je zegt, snap ook wel de gedachtegang van EA erachter, maar ik ben het er fundamenteel mee oneens als je als EA zijnde voor een GaaS model wil gaan. De game moet niet alleen leuk zijn om te kopen, maar ook om (veel) te blijven spelen vanaf het begin. EA begint natuurlijk met een ENORME 27-3 achterstand als het gaat om consumenten vertrouwen, ze moeten erop en erover qua verwachtingen. Dat er later nog dingen aan toegevoegd worden, alleen maar beter.

Het klinkt kleuk dat Tides of War, maar de verhalende elementen kunnen me echt gestolen worden en snap echt niet waarom dat tegelijkertijd met de multiplayer content gereleased zou moeten worden. Neem BF1 als voorbeeld. Nu ze alle DLC hebben vrijgegeven, heb ik het toch maar weer een paar keer opgestart. Je krijgt werkelijk waar helemaal niets mee van de nieuwe facties (fransen/russen/marines/whatever) behalve een aantal must-have wapens en een klein aantal maps die je vaker dan één keer wil spelen.

Die wapens hadden bij wijze van spreken ook gewoon bij de release erin kunnen zitten en het veranderde niets aan het verhaal of de setting of sfeer aan de game. Er is nu toch ook geen hond die denkt, heeee we vechten als Britten zijnde in Rotterdam met een STG44 in mei 1940, het is game-breaking dat ik nu de M1 Garand kan gebruiken want die hadden ze niet.

Ik heb veeeeeeeel liever dat ik op mijn eigen gemak met alle wapens aan de slag kan dan als er elke 2 weken weer een nieuw wapen gereleased wordt. Anders krijgen we weer precies hetzelfde gezeik als met eerdere Battlefields; iedereen is op precies hetzelfde moment dezelfde assignements bij elkaar aan het grinden of (als ze geen assignments doen) probeert iedereen op hetzelfde moment de nieuwe wapens uit, in plaats van de juiste wapens/gadgets te gebruiken die op dat moment in die map nodig zijn om de pot te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:55:

[YouTube: EA in a Nutshell (And Most of the "AAA" Industry)]

Amen! 200% mee eens. _/-\o_

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb geen problemen met weinig wapens/customizations.

Bij BF1942 en BF2 heb ik nooit het gevoel gehad dat ik te weinig had. :)

Als deze game flopt is het vanwege de bekende EA blinde vlekken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Muziek van Battlefield 5:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

muziek...echte liedjes zijn 't niet zeg maar ;) Vooral die eerste 3 nummers is gewoon background noise.

Enige track die er eigenlijk toe doet is nr 6. Maar deze 'cover' kan het origineel bij lange na niet overtreffen.

Heb het origineel ooit op Lowlands bij Games in Concert door een volledig orkest zien/horen spelen. 1000x kippenvel!

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:44:
[...]

Valide punten en ik denk dat heel veel potentiële kopers er zo van een afstandje naar kijken. Als die groep maar groot genoeg is, begint de vicieuze cirkel en krijgen ze vanzelf gelijk. Zoals vaker gezegd, de enige verbeteringen die mij interesseren zijn de gameplay/gunplay/teamplay verbeteringen. Bf4/Hardline/Bf1 zagen er telkens mooier uit maar de games werden dommer, makkelijker, slechter en saaier. Valt amper voldoening uit een potje te halen.

Maar als de game flopt, dan wordt het volgende keer gewoon weer terug naar 3d spotting, explosive spam en gelaten heavy bombers incasseren met 4 snipers in m'n squad.
Gameplay is naar mijn mening iets meer dan "piew piew" dat goed is. ;)
Het gaat ook om zaken zoals class balance, map ontwerp of voertuigen. Die waren naar mijn mening, stuk zoo stuk zwak.

Ik vind dat alle klassen de beschikking zouden moeten hebben over semi-automatische geweren en grendelgeweren. Dat was de standaard in WO2, en er is vanuit gameplay oogpunt ook een sterk argument voor te maken. Kan je recon gebruiken voor wat anders dan Simo Häyhä spelen. Nota bene had hij niet eens een telescoopvizier. Verder kan je de belachelijke two hit kill semi auto snipers dan ook verwijderen. Die zijn ook OP. In het geval van support en medic zijn de wapens gewoon slecht gekozen. Medic's horen niet een aanval te leiden met een SMG. Het is een supportklasse die hoort te healen. Support zit weer met LMG's die weinig in te hadden brengen tegenover een medic of assault. Omdat je bijna geen munitie had, is support belangrijker geworden. Geef ze dan ook wapens waar ze wat mee kunnen. In plaats hiervan was het een groot STG-44 feest. Iedereen schoot een of twee anderen dood en zat zonder munitie en kon op zoek naar een support die er niet was, of een munitiekrat. Dat was waardeloze gameplay.

Map ontwerp was ook problematisch. Voor grand operations met 32 vs. 32 wil je juist een grote map hebben met duidelijk punten die je wil verdedigen. Wat we nu hadden was een kleine map die alleen maar snipen uitnodigde omdat zowel de posities als afstanden er goed voor waren. Wat is er gebeurd met mappen zoals Arica Harbor of Port Valdez? Zeker die eerste zou perfect zijn voor grand operations. Dan is er eindelijk ruimte voor voertuigen om meer te doen dan een corridor op te rijden. Dan kan je transportvoertuigen gebruiken en dan maak je eens gebruik van de map. Ontwerp die mappen ook een beetje goed met geografie, en dan kan je halve team niet gaan snipen omdat er niks is om af te schieten. Dan leren ze het wel.

Voor Rotterdam was het helemaal rondrennen en "piew piew". Alleen om D werd nog wel eens wat langer gevochten. Wat wil je ook als de volgende objectieve 200m weg is. Daar was ook niks aan. De map was ook zo slecht dat tanks eigenlijk alleen rond C en D bleven omdat de rest van de map nauwelijks begaanbaar was.

Voertuigen waren ook meestal zinloos. Alleen de Tigers aan het einde van Narvik maakte een verschil. Als je daar een beetje goed mee was, dan waren ze meteen zwaar OP. Je kon een objectieve helemaal locken met een Tiger. Dat is het andere extreme. Zoiets als self heal heeft ook absoluut geen plaats in een BF game. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

het weglaten van de M1 vanwege geschiedkundige correctheid is binnen heel BF natuurlijk een lachtertje, want dan moet je er ook voor zorgen dat de Geallieerde wapens enkel door de Engelse zijde kan worden gespeeld, en de Duitse door de Nazi's. Nu is dit ook gemixed.. Is volgens mij bij BF altijd zo geweest. Ik weet dat het bij MOH:AA ooit anders was, ik weet niet hoe COD er in de tijd mee omgegaan is. (was voor mij een reden om alleen allied te spelen bij MOH, wat moet ik nu met zo'n kraut gun :D)

Ja, zal men dan zeggen, maar een Duitser kan ook een Bren oppakken... ja, maar niet als hij spawnd :+

[ Voor 23% gewijzigd door greatgonzo op 05-10-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben de laatste tijd weer even in BF4 aan het rommelen. Hoewel het me ontzettend tof leek om weer terug te keren naar een WW2 tijdperk (wat met BF5 helaas niet naar verwachting realiseert) speelt het moderne wel lekker weg. Ook merk je dan dat voertuigen ertoe doen. Dat is in BF1 en in de beta van BF5 wel anders. Tenminste, zo voelt het. Schaars misschien het juiste woord.

Wat me overigens wel ergert is dat je direct zodra je in een tank stap of een heli pak een lock op je staat. Dat is het nadeel van een moderne setting. Dat leek me juist zo leuk aan de WW2 sfeer dat dingen wat minder uit handen genomen worden. Je moet het een beetje zelf doen. Niets auto locked of guided.

Ik lees goede argumenten en deel de zorgen. Ik heb wel af en toe even zo een gevoeltje van.. ik wil wel weer even een potje BF5 doen. Maar ik gaat de aap flink uit de boom kijken en zal de game absoluut niet direct aanschaffen. Ik wacht alle reviews af en leun achterover wat jullie hier allemaal roepen, klagen en als positief ervaren.

Ik vind de gedachten dat dit gewoon BF1 is met wat skin updates hier en daar te eenvoudig. We kunnen klagen over de gameplay, over de visie, over hoe game werkt. Maar wat je Dice (vind ik) een pluim voor mag geven is hoe de game eruit ziet. Zeker de kleine dingetjes. Ik geloof er niets van dat ze wat copy / past gedaan hebben. Daarmee doen we het talent achter de schermen veel te kort mee. O-)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wapens doen mij persoonlijk erg weinig. Ik vind het ook gecreëerde diepgang van een spel. In BF4 heb ik er bijna 100 volgens mij, maar ik speel bijna altijd met dezelfde. Het aantal bij launch is voor mij dan ook meer dan genoeg. De game die ik het meeste heb gespeeld (ooit) is BF2 en die had maar 3 wapens per klasse. Period. Zonder attachments.

Ik had het liefst wel iets meer creativiteit gezien in welke wapens ze gebruiken. Teveel is overgenomen uit BF1 imho, terwijl er andere mogelijkheden wagen (zie bovenstaande posts).

Maar, in tegenstelling tot bovenstaande meningen, heb ik nog steeds erg veel zin om te duiken in BF5.

Ik zag dat het attrition system is aangepast naar een scenario waar eigenlijk het hele systeem weer over boord gaat. Typisch DICE: idee implementeren, verdeelde reacties van de community, alles maar weer terugdraaien.
Erg jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-10-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik heb ook veel zin in BF V.
Had in de beta het gevoel dat het langzamer was als BF1 en dat ik het daardoor leuker vond.

Heb maar gepreordered en ben benieuwd naar de volledige ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

StealthyPeanut schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:28:
Wapens doen mij persoonlijk erg weinig. Ik vind het ook gecreëerde diepgang van een spel. In BF4 heb ik er bijna 100 volgens mij, maar ik speel bijna altijd met dezelfde. Het aantal bij launch is voor mij dan ook meer dan genoeg. De game die ik het meeste heb gespeeld (ooit) is BF2 en die had maar 3 wapens per klasse. Period. Zonder attachments.

Ik had het liefst wel iets meer creativiteit gezien in welke wapens ze gebruiken. Teveel is overgenomen uit BF1 imho, terwijl er andere mogelijkheden wagen (zie bovenstaande posts).

Maar, in tegenstelling tot bovenstaande meningen, heb ik nog steeds erg veel zin om te duiken in BF5.

Ik zag dat het attrition system is aangepast naar een systeem waar eigenlijk het hele systeem weer over boord gaat. Typisch DICE: idee implementeren, verdeelde reacties van de community, alles maar weer terugdraaien.
Erg jammer.
Van mij hoeven er ook geen 100 wapens + in. Wat heb je er aan. Wat wel tof zou zijn als er maar 20 wapens zijn en je helemaal los kunt gaan met ditjes en datjes die je gaandeweg het spel verdiend rondom je wapen. het customizen van je wapen mag wat mij betreft veel meer diepgang hebben dan dat er teveel keuze is aan wapens waarvan de meeste niet bespeeld zullen gaan worden.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:44:
[...]
Gameplay is naar mijn mening iets meer dan "piew piew" dat goed is. ;)
Het gaat ook om zaken zoals class balance, map ontwerp of voertuigen. Die waren naar mijn mening, stuk zoo stuk zwak.
We hebben de beta toch echt heel anders ervaren uiteindelijk. :D Ik vond de verhouding tussen Assault/Medic/Support erg lekker in de beta, zeker later toen iedereen alles wel unlocked en geüpgrade had. Elke klasse was het goed mogelijk om de match te beïnvloeden, kills te maken en echt bij te dragen. Recon blijft natuurlijk veldvulling/straatmeubilair, maar dat heeft net zoveel met de spelers te maken als de klasse zelf.
Ik vind dat alle klassen de beschikking zouden moeten hebben over semi-automatische geweren en grendelgeweren. Dat was de standaard in WO2, en er is vanuit gameplay oogpunt ook een sterk argument voor te maken. Kan je recon gebruiken voor wat anders dan Simo Häyhä spelen. Nota bene had hij niet eens een telescoopvizier. Verder kan je de belachelijke two hit kill semi auto snipers dan ook verwijderen. Die zijn ook OP. In het geval van support en medic zijn de wapens gewoon slecht gekozen. Medic's horen niet een aanval te leiden met een SMG. Het is een supportklasse die hoort te healen. Support zit weer met LMG's die weinig in te hadden brengen tegenover een medic of assault. Omdat je bijna geen munitie had, is support belangrijker geworden. Geef ze dan ook wapens waar ze wat mee kunnen. In plaats hiervan was het een groot STG-44 feest. Iedereen schoot een of twee anderen dood en zat zonder munitie en kon op zoek naar een support die er niet was, of een munitiekrat. Dat was waardeloze gameplay.
Ik deel je mening over de bolt actions/semi's, maar de medic de SMG geven was een biljante zet. Met een smg moet je naar de frontlinie om effectief en daar liggen ook de lijken en daar zijn ook de healthkits nodig. Ben nog nooit zoveel gerevived/health toegeworpen gekregen. Met de support viel het ook prima kills bij elkaar te harken, zeker met de FG-42. De bi-pod bug was wel taffes irritant, maar verder waren de LMG's geen ramp toch?
Map ontwerp was ook problematisch. Voor grand operations met 32 vs. 32 wil je juist een grote map hebben met duidelijk punten die je wil verdedigen. Wat we nu hadden was een kleine map die alleen maar snipen uitnodigde omdat zowel de posities als afstanden er goed voor waren. Wat is er gebeurd met mappen zoals Arica Harbor of Port Valdez? Zeker die eerste zou perfect zijn voor grand operations. Dan is er eindelijk ruimte voor voertuigen om meer te doen dan een corridor op te rijden. Dan kan je transportvoertuigen gebruiken en dan maak je eens gebruik van de map. Ontwerp die mappen ook een beetje goed met geografie, en dan kan je halve team niet gaan snipen omdat er niks is om af te schieten. Dan leren ze het wel.
Grand Operations vond ik ook geen reet aan op die Noorse map, maar in CQ werkte die map nog best aardig. Tegen een nieuwe Arica Harbor of Port Valdez heb ik zeker geen bezwaar. :)
Voor Rotterdam was het helemaal rondrennen en "piew piew". Alleen om D werd nog wel eens wat langer gevochten. Wat wil je ook als de volgende objectieve 200m weg is. Daar was ook niks aan. De map was ook zo slecht dat tanks eigenlijk alleen rond C en D bleven omdat de rest van de map nauwelijks begaanbaar was.
Rotterdam vond ik juist heerlijk spelen. Ja de Zerg was, zeker in het begin, weer in volle gang als sprinkhanen van vlag na vlag aan het trekken. Maar aanzienlijk minder dan in BF1 of bijvoorbeeld BF4. Had meer potjes dat er altijd wel wat mensen fortifications aan t bouwen waren na t cappen, of mensen die weer even ammo/health kits kwamen halen.
Voertuigen waren ook meestal zinloos. Alleen de Tigers aan het einde van Narvik maakte een verschil. Als je daar een beetje goed mee was, dan waren ze meteen zwaar OP. Je kon een objectieve helemaal locken met een Tiger. Dat is het andere extreme. Zoiets als self heal heeft ook absoluut geen plaats in een BF game. :N
Ook met de tanks vond ik het een wereld van verschil aan het begin en aan het eind van de beta. Voordat iedereen doorhad dat je de panzerschrek eerst moest unlocken en selecteren, waren tanks oppermachtig in capabele handen. Toen kwam de periode dat de tanks opeens in no-time van alle kanten kapot werden geschoten. Totdat de upgrades van de tanks weer de balans wat recht trokken.

Zeker in Rotterdam was de A-B en de D-E behoorlijke sterke linies aan de buitenkant van de map. Leuk om rond friendly tanks te vechten en even flink werken als team om een Tiger neer te krijgen. Kansloos als infantry in je eentje en zo hoort het wat mij betreft.

Natuurlijk valt er nog heel veel aan te merken op BFV, maar de flow van het spel vond ik echt beter dan alles wat ik na BF3 heb gezien. Meer teamwork, minder zerg, meer spannende potjes en minder explosives. Maar goed, daar ging wel een goed aantal uur vloeken en schuimbekken aan vooraf op de UI, het upgradesysteem, met vrienden een squad joinen en in een server te komen, het wapens selecteren, de bugs etc. Mijn vrienden idem, ik heb ze er echt doorheen moeten slepen met de belofte 'zet nou even door, het wordt straks echt wel beter'. Als ik in die periode gestopt was, dan was ik ook lang zo positief niet, maar die laatste dagen van de beta heb ik en m'n squad echt ontzettend genoten van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
In Stage V van 'Road to Battlefield V' kan je nog wat leuke items scoren voor Battlefield 5. Dit kan je doen in Battlefield 1 en Battlefield 4. Vooral in de week van 16 en 30 oktober :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/cl28ykmko5r11.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door RobinNL op 09-10-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:20
RobinNL schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:11:
In Stage V van 'Road to Battlefield V' kan je nog wat leuke items scoren voor Battlefield 5. Dit kan je doen in Battlefield 1 en Battlefield 4. Vooral in de week van 16 en 30 oktober :)

[Afbeelding]
Wat zijn die settokens precies? Misschien wel waard om nog even BF1 te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
To easy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Wat zijn die settokens precies? Misschien wel waard om nog even BF1 te spelen!
Als het goed is zitten er verschillende sets met Paratroopers kleeding in BF5. 5 krijg je er door de deluxe versie te kopen en eentje door te preorderen. De andere 2 kun je dus op deze manier unlocken. Gaat dus om cosmetics waar je je soldier mee kunt aankleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Tim01 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Als het goed is zitten er verschillende sets met Paratroopers kleeding in BF5. 5 krijg je er door de deluxe versie te kopen en eentje door te preorderen. De andere 2 kun je dus op deze manier unlocken. Gaat dus om cosmetics waar je je soldier mee kunt aankleden
Aha dank voor de uitleg. Opzich wel leuk, maar ik denk niet dat ik daar bf1 weer voor opstart. Ben gewend aan de bf5 beta en wil die feeling vast houden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
To easy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Aha dank voor de uitleg. Opzich wel leuk, maar ik denk niet dat ik daar bf1 weer voor opstart. Ben gewend aan de bf5 beta en wil die feeling vast houden haha.
Ik herken het haha, maar als ik BF1 opstart verlang ik zelf steeds meer naar BF5 haha :P Het kan positief werken ;) Hetzelfde met BF3 en BF4. BF3 was lang mijn favoriete (en meest gespeelde Battlefield) game, maar na het spelen van BF1 en BF5 wil ik BF3 en BF4 niet meer aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
RobinNL schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ik herken het haha, maar als ik BF1 opstart verlang ik zelf steeds meer naar BF5 haha :P Het kan positief werken ;) Hetzelfde met BF3 en BF4. BF3 was lang mijn favoriete (en meest gespeelde Battlefield) game, maar na het spelen van BF1 en BF5 wil ik BF3 en BF4 niet meer aanraken.
Haha ja heel stom, maar wil gewoon niet meer de oude spelen nu. Maar 20 november duurt wel lang haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
To easy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:27:
[...]

Haha ja heel stom, maar wil gewoon niet meer de oude spelen nu. Maar 20 november duurt wel lang haha.
We krijgen deze maand in ieder geval nog veel nieuws over Battlefield 5 te verwerken *O*

https://www.ea.com/games/...o-launch?isLocalized=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
RobinNL schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ik speel juist liever een pot BF4 dan BF1. Toch veel meer vehicle warfare dan je in BF1 tegenkomt en veel minder random deaths.

Ik MOET nog even wachten, maar had liever BF5 vandaag al kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
Ik heb er ook zin in!! Laat maar komen _/-\o_

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
RobinNL schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

We krijgen deze maand in ieder geval nog veel nieuws over Battlefield 5 te verwerken *O*

https://www.ea.com/games/...o-launch?isLocalized=true
Wow wacht! Je kan op 9 november al spelen met ea acces??? 11 dagen eerder spelen maakt mijn dag even haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
To easy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Wow wacht! Je kan op 9 november al spelen met ea acces??? 11 dagen eerder spelen maakt mijn dag even haha.
Ik zou als ik jou was het even goed nalezen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit een trial is van 10 uur en dat je vanaf 15 november echt aan de slag kan.

"Enter mankind’s greatest conflict on Xbox One, PlayStation®4, and PC. On November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials***. Or, join the fight on November 15 with Battlefield™ V Deluxe Edition early enlister access, or November 20 with the Battlefield™ V Standard Edition."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobinNL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Ik zou als ik jou was het even goed nalezen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit een trial is van 10 uur en dat je vanaf 15 november echt aan de slag kan.

"Enter mankind’s greatest conflict on Xbox One, PlayStation®4, and PC. On November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials***. Or, join the fight on November 15 with Battlefield™ V Deluxe Edition early enlister access, or November 20 with the Battlefield™ V Standard Edition."
Neemt niet weg dat je alsnog vanaf die dag kan beginnen met spelen, al is het maar voor 10 uurtjes :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
SinergyX schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Neemt niet weg dat je alsnog vanaf die dag kan beginnen met spelen, al is het maar voor 10 uurtjes :P
Nee klopt, maar het ging me er meer om dat hij er niet op moet hopen dat hij al oneindig veel kan spelen ;)

"Lots of questions about the company and customization, so I thought I would show My Company that I have been playing with the last few days"
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpIjbj9XUAASWHn.jpg:large
https://twitter.com/EA_DICE/status/1049948684404834304

Kort filmpje:

"Morning all, today will will look at a few progression items, but wanted to share what an Axis Company looks like since there were a few requests yesterday."
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpNbVJGXUAEeSfa.jpg
https://twitter.com/EA_DICE/status/1050283567266304000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:20
SinergyX schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Ik heb premier versie dan moet full wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
RobinNL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Haha ik wist het wel. Had er alleen niet bijgezet hier idd. Nee maar 10 is wel al een lekker begin haha. Oneindig was wel leuk geweest, maar wanneer ik die 10 uur heb kan ik dat wel prima verdelen tot de 15de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Hi!

Vanaf de release voor Access Premier ga ik spelen, is er iets van een Discord pagina voor Tweakers die geregeld een serieus potje willen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

iDonkey schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:37:
Hi!

Vanaf de release voor Access Premier ga ik spelen, is er iets van een Discord pagina voor Tweakers die geregeld een serieus potje willen spelen?
PC - Battlefield 1 "Platoon Page"

Zij gaan ook BF V spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 12-10-2018 20:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is er eigenlijk nieuws over een 2e open beta..? Of krijgen we niet meer de mogelijkheid ok bfV te spelen voor de release??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Nickrsd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:54:
Is er eigenlijk nieuws over een 2e open beta..? Of krijgen we niet meer de mogelijkheid ok bfV te spelen voor de release??
Het zal gek zijn, wanneer er nu nog een open beta zal plaats vinden.
De game zou eigenlijk al uitgeleverd moeten zijn, maar ze hebben hem 1 maand uitgesteld.
op 9 November kan je de game al spelen met Origin Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30

Nickrsd

Dan zal ik is goed uitzoeken welke versie ik moet hebben om optijd te kunnen spelen en wat de verschillen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 25-09 13:25
Nickrsd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:27:
Dan zal ik is goed uitzoeken welke versie ik moet hebben om optijd te kunnen spelen en wat de verschillen zijn
Laat even weten wat het geworden is, zover ik kan zien heb je alleen die early acces, wat outfits en wat extra wapens.

Hoe zit het nou met de uitbreidingen, krijgt iedereen die nu of komt er alsnog een season-pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 17:08
Malt007 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:45:
[...]

Laat even weten wat het geworden is, zover ik kan zien heb je alleen die early acces, wat outfits en wat extra wapens.

Hoe zit het nou met de uitbreidingen, krijgt iedereen die nu of komt er alsnog een season-pass?
Early access, extra cosmetics, outfits en Airlifts. Meer niet zo ver ik weet. Komt geen season-pass/Premium. Alle content zou in inbegrepen moeten zijn, maar zal met Tides of War toegevoegd worden, in de vorm van 1940,1941 ect. denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nickrsd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:27:
Vecht mee op de Xbox One, PlayStation®4 en pc. Vanaf 11 oktober voor de EA Access/Origin Access Play First-proefversie, 16 oktober voor Battlefield™ V Deluxe Edition (vroegtijdige enlister-toegang) en 19 oktober voor de Battlefield™ V Standard Edition

https://www.battlefield.c...rs-editions-battlefield-5

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:32
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:27:
[...]

Vecht mee op de Xbox One, PlayStation®4 en pc. Vanaf 11 oktober voor de EA Access/Origin Access Play First-proefversie, 16 oktober voor Battlefield™ V Deluxe Edition (vroegtijdige enlister-toegang) en 19 oktober voor de Battlefield™ V Standard Edition

https://www.battlefield.c...rs-editions-battlefield-5

;)
Dan houdt ik het wel bij de Standard Edition, kunnen degene daarvoor de serverissues al tackelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pannekoek_NL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:54:
[...]
Dan houdt ik het wel bij de Standard Edition, kunnen degene daarvoor de serverissues al tackelen O-)
Haha ja echt he, wij hebben onze 'launch lan' ook maar een paar weekjes later gepland, je wéét gewoon dat het de eerste 1 a 2 weekenden een drama wordt om (samen) te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:35
Morgen een first look trailer voor de war stories. Vond ze in Battlefield 1 wel geinig alleen wat aan de korte kant. Unknown stories from ww2 is in iedereen geval wel iets waar je iets mee zou moeten kunnen... (toch? :P).

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
raiders schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:07:
Morgen een first look trailer voor de war stories. Vond ze in Battlefield 1 wel geinig alleen wat aan de korte kant. Unknown stories from ww2 is in iedereen geval wel iets waar je iets mee zou moeten kunnen... (toch? :P).
[YouTube: Single-player War Stories Mark Strong Teaser Trailer BattlefieldV]
Als ze niet weer een compilatie proberen te maken van elke over-the-top actiescene ooit gemaakt, maar dan achter elkaar en met extra veel dubbele explosies, dan zou je in theorie wel mooie verhalen moeten kunnen vertellen. Helaas laten ze die scripts tot nu toe proof lezen door 12-jarigen met ADHD zo slecht.

Maar los van de tergend slechte verhalen, het zijn ook altijd van die veredelde walking simulators die elke vorm van immersie eruit halen en nul uitdaging bieden. Je kan vrijwel niet dood, de vijanden spawnen in je zicht achter elkaar op hetzelfde punt tot je een bepaald punt voorbij bent.

TB is nog steeds spot-on met zijn commentaar: YouTube: Modern Military Shooters in a nutshell

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:04
Trailer staat online! Ziet er goed uit, vooral dat laatste shot met die vliegtuigen :9~

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:05:
Trailer staat online! Ziet er goed uit, vooral dat laatste shot met die vliegtuigen :9~

[YouTube: Battlefield V - Official Single Player Trailer]
Alle clichés worden in elk geval weer één voor één afgevinkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LOL rechts bovenin "Bullets Eaten: 8

TB is wel weer spijkers met koppen aan het slaan _/-\o_

De horror dat je dan weer zo'n campagne moet doen als je wapen X wilt vrijspelen oid..... :X

[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 16-10-2018 19:54 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Alle clichés worden in elk geval weer één voor één afgevinkt. :)
Wat een kolder die trailer! Niet alleen cliché maar het SJW gehalte is wel héél erg hoog.

Ik vind iedere trailer slechter worden, hoewel ik had gedacht dat ze het dieptepunt wel bereikt hadden met dat politiek correcte geneuzel.

Voor diegenen die op dit spel echt zitten te wachten: have fun straks! Maar man, man wat een drama dit...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
l0n3w012ph schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:07:
[...]

Wat een kolder die trailer! Niet alleen cliché maar het SJW gehalte is wel héél erg hoog.

Ik vind iedere trailer slechter worden, hoewel ik had gedacht dat ze het dieptepunt wel bereikt hadden met dat politiek correcte geneuzel.

Voor diegenen die op dit spel echt zitten te wachten: have fun straks! Maar man, man wat een drama dit...
Joh waar maak je je druk om. DICE trailers hebben nooit wat met de game te maken gehad, allemaal over the top marketing rommel. Zodra je het spel op start merk je nergens meer wat van. Ik vermaak me momenteel prima met codbo4, maar zodra BFV uit komt maak ik de switch wel hoor :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
kevz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Joh waar maak je je druk om. DICE trailers hebben nooit wat met de game te maken gehad, allemaal over the top marketing rommel. Zodra je het spel op start merk je nergens meer wat van. Ik vermaak me momenteel prima met codbo4, maar zodra BFV uit komt maak ik de switch wel hoor :)
En uiteindelijk gaat het om de multiplayer. De singleplayer is leuk voor eventjes, maar daarna keert iedereen weer terug naar de multiplayer. Ik ben zelf echt hyped voor Battlefield 5, maar een multiplayer trailer doet me meer dan een sp trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 09:05
Help!!!! schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Was, helaas.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Help!!!! schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:49:
[...]

LOL rechts bovenin "Bullets Eaten: 8

De horror dat je dan weer zo'n campagne moet doen als je wapen X wilt vrijspelen oid..... :X
Jah... MP wapens achter zo'n slechte SP ervaring stoppen, hoop echt dat ze daar mee stoppen. In BF3 had je die co-op missies die je meerdere malen door moest spelen voor alle wapens, m'n reet. Je pakt die missie waar de vijanden en ammo maar bleven respawnen zolang je de straat niet op ging en op de trap van de metro bleef staan, nou, daar sta je dan een half uur met één oog op één vast punt af en toe te klikken. :(

Die BF4 wapens die aan de SP gekoppeld waren heb ik nooit vrijgespeeld en volgens mij ben ik niet de enige, heb amper een p90, rex of saw gezien in de MP.
l0n3w012ph schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:07:
[...]

Gewoon de SP negeren, alles platslaan tot axis vs allies en gewoon genieten van de MP mechanics als ze zo goed uitpakken als de beta zou ik zeggen. Behalve Metro Last Light kan ik eigenlijk geen goede verhalende SP shooter meer bedenken van de laatste jaren, misschien Wolfenstein the New order nog, die was ook wel lekker. Maar verder?
Pagina: 1 ... 40 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V