Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield V

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste
Acties:

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:00
Man, wat is matchmaking een potje dramatisch vanavond... 3x achter elkaar een Grand Operations team welke al kansloos achter staat, met alleen maar campers, met vervolgens als klap op de vuurpijl een potje Hamada waarbij iedereen die uit het vliegtuig springt meteen geheadshot wordt door een aimbotter met een KD van 80-0...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn klaagzang is gehoord! Ze gaan het magdump noob sprayen aanpakken in Battlefield morgen. Ben benieuwd hoeveel de gunplay deze keer verandert.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• MacrosSimga
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-05 09:42
DAMAGE schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:15:
Mijn klaagzang is gehoord! Ze gaan het magdump noob sprayen aanpakken in Battlefield morgen. Ben benieuwd hoeveel de gunplay deze keer verandert.
Magdump noob sprayen? Wat bedoel je daar mee?

• RBN026
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18:57

RBN026

Don't be a pauperr

MacrosSimga schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:06:
[...]

Te weinig recoil denk ik.

Ondanks er geen dedicated servers zijn, zijn er wel servers waar jullie veel op spelen? Of wordt er gewoon random gekozen?

RBN026 wijzigde deze reactie 30-04-2019 11:13 (24%)

i7 6700K @ 4,7 Ghz / GTX 1080 TI @ 2000 Mhz / DDR 4 @ 3200 Mhz / Asus Maximus Hero 8 / Dark Rock 4 / HX 750 i

• MacrosSimga
Voor de weekly trails doe ik meestal gewoon een quickjoin en anders ben ik te vinden op Conquest of een Grand Operations server welke open slots heeft. Zolang er maar geen Hamada of Narvik gespeeld word! Maar speel niet zoveel tegenwoordig omdat ik beetje uitgekeken ben op de maps.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-05 11:47
DAMAGE schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:15:
t zou toch mooi zijn als de gunplay idd op pc iets moeilijker zou zijn met rifles / mgs. dwz. meer verticale recoil zodat je echt moet trekken aan je muis.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19
MacrosSimga schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:06:
[...]

Linkermuisknop in houden en alleen de muis een beetje naar beneden te hoeven trekken. Dit wordt nu minder aantrekkelijk omdat de accuracy na de eerste 4-5 kogels flink zal verminderen. Bursten zal dus op wat langere afstanden nodig zijn. Ik had liever dat gewoon de recoil dermate hoog is dat je gewoon flink moet compenseren maar goed.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:05:
[...]

Linkermuisknop in houden en alleen de muis een beetje naar beneden te hoeven trekken. Dit wordt nu minder aantrekkelijk omdat de accuracy na de eerste 4-5 kogels flink zal verminderen. Bursten zal dus op wat langere afstanden nodig zijn. Ik had liever dat gewoon de recoil dermate hoog is dat je gewoon flink moet compenseren maar goed.
klinkt makkelijk. maar ga maar eens in een gevecht je muis met de beweging van de speler + exact genoeg recht naar beneden trekken. Dat is echt niet zo makkelijk als je zegt. Burst fire is een oplossing, al vind ik vertical recoil nog steeds mager in bfv.

• SouLLeSSportal
KeesFluitman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:25:
[...]

klinkt makkelijk. maar ga maar eens in een gevecht je muis met de beweging van de speler + exact genoeg recht naar beneden trekken. Dat is echt niet zo makkelijk als je zegt. Burst fire is een oplossing, al vind ik vertical recoil nog steeds mager in bfv.
De meeste keren staat je tegenstander stil of stil genoeg dat je echt niet zoveel hoeft te compenseren, als je zorgt dat je flankt.

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:35:
[...]

De meeste keren staat je tegenstander stil of stil genoeg dat je echt niet zoveel hoeft te compenseren, als je zorgt dat je flankt.
Als je flankt en hij beweegt niet en hij beweegt ook niet wnnr je hem begint te raken...dan is t idd makkelijk. Een goeie speler beweegt constant en staat alleen kort stil voor een schot.

• SouLLeSSportal
KeesFluitman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:44:
[...]

Als je flankt en hij beweegt niet en hij beweegt ook niet wnnr je hem begint te raken...dan is t idd makkelijk. Een goeie speler beweegt constant en staat alleen kort stil voor een schot.
Met de TTK die je in bf5 hebt is het meestal snel genoeg dat je iemand neerschiet als die stil staat, maar ook lopende ventjes zijn nou niet echt moeilijk te raken met een high rof wapen, helemaal de LMG's of mg42 ofzo. Dat is gewoon muisknop inhouden en beetje halfslachtig moeten aimen en hoppa, weer een kill of 2.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja MG’s slaan helemaal nergens op. Zeker met die scopes. Is gewoon te makkelijk en al maai ik er 30+ neer in een potje het voelt nooit rewarding. Hopelijk gaan ze die dingen nog flink aanpakken en een boost in recoil geven. Het is nu veel te makkelijk. Mensen blaas je over de gehele map met gemak af.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• SouLLeSSportal
DAMAGE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:18:
Ja MG’s slaan helemaal nergens op. Zeker met die scopes. Is gewoon te makkelijk en al maai ik er 30+ neer in een potje het voelt nooit rewarding. Hopelijk gaan ze die dingen nog flink aanpakken en een boost in recoil geven. Het is nu veel te makkelijk. Mensen blaas je over de gehele map met gemak af.
Een simpele zet zou zijn om de 3x van de lmg af te halen als optie. Dan worden ze veel meer ingezet waar ze voor moeten zijn, midrange en close range.

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:51:
[...]

Met de TTK die je in bf5 hebt is het meestal snel genoeg dat je iemand neerschiet als die stil staat, maar ook lopende ventjes zijn nou niet echt moeilijk te raken met een high rof wapen, helemaal de LMG's of mg42 ofzo. Dat is gewoon muisknop inhouden en beetje halfslachtig moeten aimen en hoppa, weer een kill of 2.
Ja maae wij hebben t over dat verticale recoil t flink zal vermoeilijken. Dat weerleg je niet met een ttk argument.

• MacrosSimga
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:20:
[...]

Een simpele zet zou zijn om de 3x van de lmg af te halen als optie. Dan worden ze veel meer ingezet waar ze voor moeten zijn, midrange en close range.
MG's zijn bedoeld voor middel tot lange afstanden. Maar afgezien van dat, vind ik die 3x scope's niet nodig erop. Aan de andere kant als er dikke scope's op carbine's gezet worden dan gaat die hele beredenering ook de deur uit..

MacrosSimga wijzigde deze reactie 30-04-2019 16:30 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MacrosSimga schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:26:
[...]

MG's zijn bedoeld voor middel tot lange afstanden.
niet in bf, als je kijkt naar de rollen van de andere wapens, maar nu wel met de 3x scope.
mid tot longrange zijn de semi auto rifles voor, longrange de sniper rifles. Short tot mid laag rof smg, AR en mg's, short range de shotguns en hoge rof wapens.

In het echt wel natuurlijk maar we hebben het hier over balance in een game.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:21
Sinds begin van het jaar eigenlijk niet meer de game aangeraakt, kan iemand TLDR van patches doen: Is het de moeite waard om terug te komen? Zijn er al meer maps?

unfor wijzigde deze reactie 30-04-2019 19:21 (5%)

Steam - BFV - Apex

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:59

DrumandBass

Less is more!

unfor schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:20:
Sinds begin van het jaar eigenlijk niet meer de game aangeraakt, kan iemand TLDR van patches doen: Is het de moeite waard om terug te komen? Zijn er al meer maps?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• unfor
Bedankt voor de info, sterke post waar ik wat mee kan. d:)b
Ik ga er van uit dat het antwoord nee is.

Steam - BFV - Apex

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:54

Deathchant

Don't intend. Do!

unfor schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:20:
Meer maps? Neen. Alleen Panzerstorm is erbij gekomen, EEUWEN geleden ;)
Wat mij betreft is de lagcompensatie/netcode nog steeds niet goed (nog steeds in 2 schoten dood met een 5-shot gun), en de achterlijke assignments (vooral de mastery VI/proficiency VI) zijn nog steeds niet te doen en er zit nog steeds geen structuur in.
Er zijn nog steeds geen nieuwe guns waar je echt warm van loopt (waarom de LS26 terwijl de Bren lekkerder aanvoelt en meer kogels heeft).
Ik "mis" sowieso de goeie BF1 tijden 2 jaar geleden toen Deloeks nog meedeed dus ik zie je graag weer meedoen met ons ;) Maar BF5, zoals het nu is, is het naar mijn mening niet waard om terug te komen. Ik ben het sinds dat iedereen Firestorm speelt steeds minder gaan spelen: van 5 tot 6 dagen per week elke avond, tot 1x/week. Dan zie je ook dat het gewoon ligt aan dat het met het team gewoon nog leuk is om te spelen, maar voor het spel zelf niet echt meer, althans, zo geldt voor mij dan :)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:59

DrumandBass

Less is more!

Dat is toch wat ik zeg! ;) :P

• KeesFluitman
Ik speel eerlijk gezegd de basegame niet, enkel firestorm. Maar Zou je de verbeterde movement, vaulting, bipod, roll jump, firestorm en opkomende maps niet als voldoende kunnen noemen om "terug' te komen, waar je ook maar vandaan komt.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

De update heeft mijn automatische settings verprutst, het ziet er nu beter uit met meer fps.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• virtua
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:56
Da's beter dan toch?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, het was ook geen klacht.

• virtua
Gelijk ff kijken straks 😀

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-05 23:03
unfor schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:42:
[...]

Bedankt voor de info, sterke post waar ik wat mee kan. d:)b
Ik ga er van uit dat het antwoord nee is.
Een meme zegt vaak meer dan woorden ;)
Best wel triest, na 6 maanden nog maar 1 map, blijkbaar zit het geld in firestorm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

NLsandman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:35:
Best wel triest, na 6 maanden nog maar 1 map, blijkbaar zit het geld in firestorm.
Dat zal zeker waar zijn, maar ik las gisteren het volgende van Matt Wagner (BF level designer): "right now we have more maps in simultaneous development than we ever had in any previous post launch service". Dit kan een slim verpakt leugentje zijn, want ik heb geen idee hoeveel maps er post launch in ontwikkeling waren voor bijvoorbeeld BF1. Voor hetzelfde geld waren alle maps voor BF1 in ontwikkeling voor de launch, en heeft hij het over 1 map voor BFV. Of alle DLC maps voor BF1 zijn pas na launch ontwikkeld, en zegt hij dat we nu meer maps voor BFV gaan krijgen dan voor BF1. Of daar ergens tussenin. Maar goed, dat is niet wat ik hieruit wil halen, volgens mij is dit weer eens een bewijs dat Dice om een of andere reden te laat is begonnen met het maken van content. Nu heeft Dice Firestorm niet gemaakt, maar het kan wel zijn dat Dice geen geld heeft gekregen om maps te maken omdat dat geld in Firestorm zat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:47

Insehh

Define good enough.

Zolang de gunplay is zoals ie is, en het looten met een vergrootglas moet hou ik me lekker weg bij de game. Leuk het ontwikkelen van een nieuwe map, maar er is zoveel meer winst te halen voor hun door eerst de anderen dingen te fixen. Het heeft me eigenlijk weer het plezier laten inzien van PUBG, en hoe moeilijk het is voor anderen om een goede BR te maken. :)

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
Insehh schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:52:
Zolang de gunplay is zoals ie is, en het looten met een vergrootglas moet hou ik me lekker weg bij de game. Leuk het ontwikkelen van een nieuwe map, maar er is zoveel meer winst te halen voor hun door eerst de anderen dingen te fixen. Het heeft me eigenlijk weer het plezier laten inzien van PUBG, en hoe moeilijk het is voor anderen om een goede BR te maken. :)
Burrst fire is welecht een must en single tap in firestorm ook.

Ik blijf eerlijk gezegd bij firestorm. Pubg doet zoveel fout wat firestorm goed doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

KeesFluitman schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:21:
[...]

Ik blijf eerlijk gezegd bij firestorm. Pubg doet zoveel fout wat firestorm goed doet.
Wat precies?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
Movement
Frametimes / performance
Destructibility van omgeving

Minpunten
Lootbox was beter mss. Al is t vrij makkelijk nu meerdere lichamen te looten.
Loot blijft vaak in de wereld plakken
Game breaking bug: loot verdwijnt wnnr iemand vroegtijdig leavt.
Gunplay v pubg is veel uitdagender

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

KeesFluitman schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Movement
Frametimes / performance
Destructibility van omgeving
Echt, ik speel met een aantal mensen PUBG en niemand klaagt over frametimes of performance. Allemaal top. Destructibility, tja... BFV stopt ook tanks in de game, en PUBG heeft niet echt iets wat een huis goed kan slopen. Dusja. Wie overigens bedacht om tanks erin te stoppen. 8)7
Movement vind ik bij PUBG prima in orde, redelijk realistisch en niet too much.
[...]
Minpunten
Lootbox was beter mss. Al is t vrij makkelijk nu meerdere lichamen te looten.
Ugh. Ik loot amper mensen als ik BFV speel, zeker als er meerdere bodies liggen. Echt schandalig slecht geïmplementeerd, een van de breakers wat betreft Firestorm voor mij.
[...]
Loot blijft vaak in de wereld plakken
Game breaking bug: loot verdwijnt wnnr iemand vroegtijdig leavt.
Gunplay v pubg is veel uitdagender
Gunplay is in PUBG gewoon de beste, by far, op het moment. Enige minpuntje wat ik eraan toe wil voegen: Vind er nog weinig strategie en spanning in zitten, als ik het vergelijk met eindfases van PUBG. :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
Insehh schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:17:
[...]

Echt, ik speel met een aantal mensen PUBG en niemand klaagt over frametimes of performance. Allemaal top. Destructibility, tja... BFV stopt ook tanks in de game, en PUBG heeft niet echt iets wat een huis goed kan slopen. Dusja. Wie overigens bedacht om tanks erin te stoppen. 8)7
Movement vind ik bij PUBG prima in orde, redelijk realistisch en niet too much.

[...]

Ugh. Ik loot amper mensen als ik BFV speel, zeker als er meerdere bodies liggen. Echt schandalig slecht geïmplementeerd, een van de breakers wat betreft Firestorm voor mij.

[...]

Gunplay is in PUBG gewoon de beste, by far, op het moment. Enige minpuntje wat ik eraan toe wil voegen: Vind er nog weinig strategie en spanning in zitten, als ik het vergelijk met eindfases van PUBG. :9~
Ok dan is t niet jou smaak. Ik vind t fantastisch dat ik een tank kan nemen. Maar ook er voor kan kiezen hem niet te nemen.

Pubg performance met 3200mhz geheugen ja mss goed. Maar voor de rest is bekend dat ze erg slechtzijn.

In pubg kan je tegen een doos aan lopen en je moet er met een anloop ovef heen springen. Rotsen zijn een gevechr van vault en springen. Niet optimaal.

Ik ben t wel met je eens dat pubg in veel erg goed is.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het viel me gisteren wel op hoeveel spelers als elite rondlopen. Dat had ik dus echt niet verwacht.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:24

Skybullet

It's go season

Shabbaman schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:55:
Het viel me gisteren wel op hoeveel spelers als elite rondlopen. Dat had ik dus echt niet verwacht.
Gisteren drie verschillende squats gehad waarbij alle drie de personen die elite skin hadden en twee keer best squad gehad zodat 3 karakters tegelijk dat idiote victory dansje doen _O-

Nooit gesnapt dat er mensen zijn die betalen voor skins of iets in een spel behalve complete dlc’s dan met mappen en alles. Maar 10-20 euro voor een skin ? Waha.l laat me niet lachen.

je bent nu meer uniek in game als je nooit je camo hebt veranderd van wapens en poppetje van de default basis.

Meer hee als die cash cows het spel levend houden en ik gratis nieuwe maps krijg ben ik voor (y)

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik heb 1 keer gekeken in de skin store... Kan misschien aan mij liggen maar 9 van de 10 spullen zijn alleen met echt geld te kopen....

• KeesFluitman
Skybullet schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:34:
[...]

Gisteren drie verschillende squats gehad waarbij alle drie de personen die elite skin hadden en twee keer best squad gehad zodat 3 karakters tegelijk dat idiote victory dansje doen _O-

Nooit gesnapt dat er mensen zijn die betalen voor skins of iets in een spel behalve complete dlc’s dan met mappen en alles. Maar 10-20 euro voor een skin ? Waha.l laat me niet lachen.

je bent nu meer uniek in game als je nooit je camo hebt veranderd van wapens en poppetje van de default basis.

Meer hee als die cash cows het spel levend houden en ik gratis nieuwe maps krijg ben ik voor (y)
Het hele cosmetics is ook belachelijk uitgewerkt.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Na maanden afwezigheid weer eens opgepakt, er lijkt niks veranderd te zijn behalve meer bugs en paid cosmetics... waar zijn ze mee bezig?

Edit: Ah, druk bezig meme guns toevoegen |:( Het is echt te triest voor woorden hoe slecht DICE is geworden in game development. Hoe oud is deze game nu? Niks veranderd, enkel meer bugs.

Tsurany wijzigde deze reactie 02-05-2019 21:44 (41%)

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 22:09
Dit spel is zo irritant.. Elke keer als ik het even wil spelen zit ik gelijk aan een update vast. Ben er zo klaar mee.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Masterkale1 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:00:
Dit spel is zo irritant.. Elke keer als ik het even wil spelen zit ik gelijk aan een update vast. Ben er zo klaar mee.
:? Updates van bfv komen om de paar weken, op de enkele hotfix misschien als uitzondering na ?
Tsurany schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:58:
Na maanden afwezigheid weer eens opgepakt, er lijkt niks veranderd te zijn behalve meer bugs en paid cosmetics... waar zijn ze mee bezig?

Edit: Ah, druk bezig meme guns toevoegen |:( Het is echt te triest voor woorden hoe slecht DICE is geworden in game development. Hoe oud is deze game nu? Niks veranderd, enkel meer bugs.
Vraag me dan wel af welke bugs er nu meer zijn voor jou dan eerst ? We wachten nogsteeds op meer maps inderdaad maar bugs zijn voor mij zelf dan patch na patch aanzienlijk minder geworden. Spel crasht bij mij al maanden niet meer, loopt steeds beter, gunplay en movement aangepast op een positieve manier.

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLsandman
Shabbaman schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:00:
[...]

Dat zal zeker waar zijn, maar ik las gisteren het volgende van Matt Wagner (BF level designer): "right now we have more maps in simultaneous development than we ever had in any previous post launch service". Dit kan een slim verpakt leugentje zijn, want ik heb geen idee hoeveel maps er post launch in ontwikkeling waren voor bijvoorbeeld BF1. Voor hetzelfde geld waren alle maps voor BF1 in ontwikkeling voor de launch, en heeft hij het over 1 map voor BFV. Of alle DLC maps voor BF1 zijn pas na launch ontwikkeld, en zegt hij dat we nu meer maps voor BFV gaan krijgen dan voor BF1. Of daar ergens tussenin. Maar goed, dat is niet wat ik hieruit wil halen, volgens mij is dit weer eens een bewijs dat Dice om een of andere reden te laat is begonnen met het maken van content. Nu heeft Dice Firestorm niet gemaakt, maar het kan wel zijn dat Dice geen geld heeft gekregen om maps te maken omdat dat geld in Firestorm zat.
In de voorgaande versies was vaak de eerste map pack ook al klaar net na release en was het team dat verantwoordelijk was voor de map packs al met de 2e bezig.
Maximaal 4 maps per keer waar aan gewerkt werd.
Het lijkt erop dat EA geen risico's meer wil nemen na het stoppen van premium en de ervaring met battlefront 2.
Tsurany schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:58:

Ik heb patrick bach jarenlang vervloekt maar ik denk dat ik het moet gaan terug nemen, bf1 was de laatste game onder zijn hoede en is hij daarna naar ubisoft vertrokken, vanaf die tijd is het hard achteruit gegaan bij Dice en zijn er best wel wat mensen vertrokken.
Volgens de insiders is Dice 10% van zijn personeel kwijtgeraakt het afgelopen jaar.
Skybullet schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:06:
Vraag me dan wel af welke bugs er nu meer zijn voor jou dan eerst ? We wachten nogsteeds op meer maps inderdaad maar bugs zijn voor mij zelf dan patch na patch aanzienlijk minder geworden. Spel crasht bij mij al maanden niet meer, loopt steeds beter, gunplay en movement aangepast op een positieve manier.
Revive bug, direct de eerste match last van. Damage number bug, ook direct last van. Medic distance meter die niet klopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:25

scorpie

Supra Addict

Hmm dat vind ik eigenlijk nog nieteens de meest voor de hand liggende bugs to be honest.. ik vind het nog steeds verbijsterend hoe ze het voor elkaar krijgen dat tanks kunnen bewegen nog voordat de game is gestart. De timer loopt nog 'match will start in x seconds' en er rijden al tanks rond.. ik bedoel.. hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar, en waarom is zoiets simpels niet snel opgelost?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
scorpie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:02:
Hmm dat vind ik eigenlijk nog nieteens de meest voor de hand liggende bugs to be honest.. ik vind het nog steeds verbijsterend hoe ze het voor elkaar krijgen dat tanks kunnen bewegen nog voordat de game is gestart. De timer loopt nog 'match will start in x seconds' en er rijden al tanks rond.. ik bedoel.. hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar, en waarom is zoiets simpels niet snel opgelost?
Denk dat er gewoon een lijst is met x aantal bugs en een y aantal medewerkers. Dan wordt er een prioriteiten lijst gemaakt en wnnr een bug niet prioriteit is, maar bv een nieuwere wel, dan wordt een oude bug tijden lang niet behandeld. Pas wnnr een medewerker een bug reopened als prioriteit en t door meerdere medewerkers wordt bevestigd, wordt er aan gewerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dat zou betekenen dat ze LIFO (last in first out) bugs oplossen, en ik zou verwachten dat ze dat in 2019 priority-based doen.. LIFO makes no sense at all zeg maar :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • +1Henk 'm!
scorpie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:02:
Dit soort dingen laten gewoon zien dat DICE en EA niks geven om fans en puur cosmetics willen pushen. Prima maar dan verlies je mij als klant voor je volgende game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
scorpie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:32:
Dat zou betekenen dat ze LIFO (last in first out) bugs oplossen, en ik zou verwachten dat ze dat in 2019 priority-based doen.. LIFO makes no sense at all zeg maar :p
Ik zeg toch prioriteiten. Niet lifo. ?
T kan toch zijn dat wnnr een oude bug nooit prioriteit heeft, niet snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
Puur en alleen ad-hominem opmerkingen voegen niks toe.

Ircghost wijzigde deze reactie 03-05-2019 11:05 (81%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

KeesFluitman schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Ik zeg toch prioriteiten. Niet lifo. ?
T kan toch zijn dat wnnr een oude bug nooit prioriteit heeft, niet snel opgelost wordt.
I stand corrected, te snel gelezen.

Feit blijft dat er opmerkelijke bugs in blijven zitten, en dat er idd meer lijkt gedaan te worden met cosmetics.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

Heb gister weer ff een paar potjes gespeeld maar het speelt toch wel heel erg lekker nu hoor. Nu hopen dat de map die deze en volgende maand uitkomen een waardevolle toevoeging zijn.

i7 6700K @ 4,7 Ghz / GTX 1080 TI @ 2000 Mhz / DDR 4 @ 3200 Mhz / Asus Maximus Hero 8 / Dark Rock 4 / HX 750 i

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
Commentaar en feedback op moderatie mag hier: Feedback op moderatie binnen Spielerij

exactor it wijzigde deze reactie 03-05-2019 12:37 (85%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
scorpie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:41:
[...]

I stand corrected, te snel gelezen.

Feit blijft dat er opmerkelijke bugs in blijven zitten, en dat er idd meer lijkt gedaan te worden met cosmetics.
Iedereen weet dar bfv gefaalt heeft en hard. Dat er echt gamebreaking bugs in zitten ook. Punt is dat iedereen over alles moet blijven zeuren terwijl ik hier terugkeer om positief over firestorm te praten omdat ik voorlopig wel leuk vind.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tsurany schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Dit soort dingen laten gewoon zien dat DICE en EA niks geven om fans en puur cosmetics willen pushen. Prima maar dan verlies je mij als klant voor je volgende game.
Die cosmetics moet wel dezelfde opbrengst hebben als de reguliere verkoop van DLC, anders krijg ik m'n maps niet. Eerlijk gezegd verbaas ik me meer over het zo lang uitblijven van betaalde skins dan over de nog aanwezige bugs. Ik heb ook een stuk meer last van het ontbreken van maps dan van bugs.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:52

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:36:
[...]

En nou juist dat... betwijfel ik. Kijk eens terug in alle threads van alle posts van alle topics. Niet alleen bij BF5 wordt gesproken over "nooit meer preorderen" en "het nooit meer doen" en "het kwijt zijn als klant" etc.

En vervolgens komt er een opvolger van een game en iedereen is vanaf de eerste post weer "hyped" en de opmerkingen over de preorders vliegen weer voorbij. Alle bedrijven weten dat, stemmen hun trailers erop af (en zelfs als er een bionische vrouw in zit me dito arm vergeven we de developers dat) en gaat het weer van voren af aan beginnen.

Ik zou als Publisher en developer ook totaal niet onder de indruk zijn van dergelijke opmerkingen. Die sales blijven wel komen. En ja, ook ik maak me er soms nog wel eens schuldig aan. Heb ik er spijt van? Soms, maar ach... er zijn genoeg andere games waar ik me dan wel weer mee vermaak. :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NLsandman
KeesFluitman schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:47:
[...]

Iedereen weet dar bfv gefaalt heeft en hard. Dat er echt gamebreaking bugs in zitten ook. Punt is dat iedereen over alles moet blijven zeuren terwijl ik hier terugkeer om positief over firestorm te praten omdat ik voorlopig wel leuk vind.
Firestorm is een soort spinoff, de base game is gewoon niet goed, ik heb bf5 niet aangeschaft voor firestorm en zolang dice zo weinig oplost zal men hierover blijven zeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18-05 22:22
Ik weet niet wat ze in vredesnaam met de laatste update weer om zeep geholpen hebben.
Reeks wapens die volgens mij nu veel te sterk zijn. Speelt domweg anders dan voor de update in ieder geval

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
Er zijn toch ook dingen veranderd?
Die roll is bij mij nog niet gelukt als ik ergens van af spring iemand anders wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:54

Deathchant

Don't intend. Do!

virtua schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 21:06:
Er zijn toch ook dingen veranderd?
Die roll is bij mij nog niet gelukt als ik ergens van af spring iemand anders wel?
Jawel hoor. Gewoon de crouchbutton ingedrukt houden totdat je de grond raakt. Gaat altijd goed hier.

Ik heb weer eens 4 potjes gespeeld sinds een tijdje. Guess what? Echt álles raak, niet te geloven. Ik snap echt niet hoe dat kan. Meeste keren ruk en bagger, en de andere keer mis ik niks. Inconsistent als de nete...

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
Heb ik ook wel is,denk dan dat de tegenstanders op dat moment beter zijn,zo denk ik dat het smidags makkelijker is dan savonds laat.
Ga gelijk is kijken met die button thanks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19-05 15:14

InSanex

serenity now!

Voor de mensen die nog een goedkope versie zoeken, wehkamp issie nu 17,50 ex verzenden. Heb hem al op pepper gezet dus het kan snel gaan :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

MartijnAbel schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:56:
Ik weet niet wat ze in vredesnaam met de laatste update weer om zeep geholpen hebben.
Reeks wapens die volgens mij nu veel te sterk zijn. Speelt domweg anders dan voor de update in ieder geval
Mag dumps worden afgestraft ( thank the lord ). De eerste 4-5 kogels zijn nu accurater maar daarna wordt het sneller minder accuraat dan hiervoor. Schieten in korte bursts is dus gebufft ( heel fijn als je zo al speelde ) en mouse 1 ingedrukt houden is generfd . Dus dat kan zeker anders aanvoelen ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18-05 22:22
Skybullet schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:33:
[...]

Mag dumps worden afgestraft ( thank the lord ). De eerste 4-5 kogels zijn nu accurater maar daarna wordt het sneller minder accuraat dan hiervoor. Schieten in korte bursts is dus gebufft ( heel fijn als je zo al speelde ) en mouse 1 ingedrukt houden is generfd . Dus dat kan zeker anders aanvoelen ja
Daar ben ik het helemaal mee eens, speelde gelukkig al met burst, alleen close combat een spray doen werkt totaal niet meer. 2 meter voor me en dan 25 hit geven met een KE7 vind ik echt treurig

Edit:

Vanmiddag weer gespeeld en het is echt voor mij nu wel klaar totdat ze shit oplossen. Netcode is alleen nog maar slechter geworden, hitboxes die niks registreren, 1 bullet kills zonder headshot en performancewise is het achteruit gegaan.
Ipv dat ze bugs aanpakken die echt opgelost dienen te worden doen ze achterlijke guns toevoegen en skin packs...

MartijnAbel wijzigde deze reactie 05-05-2019 15:48 (22%)

Volvo V50 T5 - Do88.se FMIC - Custom 3" DP - ECU Spacer --- DTC/RICA TUNE @ 250PK & 390nm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
Origin offline?
Kom nu nergens meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-05 17:04
virtua schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:05:
Origin offline?
Kom nu nergens meer
Ik kom ook nergens in, is al bevestigd door EA dat er een storing is.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
ok...thanks loop een partij te klooie nu maar daar kan ik ff mee stoppen.

https://help.ea.com/en-us...problems-with-your-games/
deze bv ha ha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MartijnAbel schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:39:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens, speelde gelukkig al met burst, alleen close combat een spray doen werkt totaal niet meer. 2 meter voor me en dan 25 hit geven met een KE7 vind ik echt treurig

Edit:

Vanmiddag weer gespeeld en het is echt voor mij nu wel klaar totdat ze shit oplossen. Netcode is alleen nog maar slechter geworden, hitboxes die niks registreren, 1 bullet kills zonder headshot en performancewise is het achteruit gegaan.
Ipv dat ze bugs aanpakken die echt opgelost dienen te worden doen ze achterlijke guns toevoegen en skin packs...
Alleen assault rifles en smg's zijn aangepast, dus als je daar met je LMG last van hebt moet je de oorzaak toch elders zoeken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
duurt lang he trouwens die storing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-05 20:52
Het is wederom weer het fijne Origin wat zo prachtig werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:03

Stewie!

Keen must die!

Het gebeurd niet vaak. Maar dit soort grote storingen zullen zeker intern goed besproken worden. Treft miljoenen spelers.

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16:58
Origin werkt weer, maar de EA servers zijn nog down,.zal wel weer een massale aanval zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09:51
In de middag nog Titanfall 2 en Battlefield 1 kunnen spelen , hoorde dat bijna alle EA spellen trof maar heb geen problemen gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
Ea help op Twitter zegt dat ze vol op bezig zijn.dik 4 uur Verder.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheRicolaa10
Zojuist bekend gemaakt via Reddit, rental servers!
https://www.reddit.com/r/...ast_the_evolution_of_rsp/

Kleine samenvatting:
  • Na de zomer
  • Voor iedereen beschikbaar
  • Tools gratis (serverbeheer)

TheRicolaa10 wijzigde deze reactie 07-05-2019 18:17 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:27

aex351

I am the one

BF5 demo geprobeerd, en toevallig krijg ik ook een gratis kopie vanwege de aanschaf van een Logitech product. Maar in vergelijking met BF1 ziet BF5 er toch echt stukken minder uit. Het speelt ook minder soepel en meer stugger. Ook zien de wapens soms er echt onwijs klein uit.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TheRicolaa10 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:16:

Kleine samenvatting:
  • Na de zomer
Toch goed dat ze een jaar na release de game nog supporten door dit soort features toe te voegen. Dat is typisch een community feature waar veel mensen om vragen. Niet elke publisher of developer brengt dat soort zaken na release nog uit.

Stewie! wijzigde deze reactie 07-05-2019 18:33 (59%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

aex351 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:32:
BF5 demo geprobeerd, en toevallig krijg ik ook een gratis kopie vanwege de aanschaf van een Logitech product. Maar in vergelijking met BF1 ziet BF5 er toch echt stukken minder uit. Het speelt ook minder soepel en meer stugger. Ook zien de wapens soms er echt onwijs klein uit.
Vind je? Ik vind bf 5 veel beter spelen en er ook echt wel beter uit zien!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

Kleine samenvatting:
  • Na de zomer
Dat betekend dat er ook weer hardcore modus komt!! *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
Servers huren is nooit een succes geworden in BF1 en zal dat ook niet worden in BFV.
Je had in BF4 echt gezellige communities met servers, ik heb dat hele gevoel nooit gehad in BF1.
Het voelt meer als een makkelijke manier om het aantal servers wat EA zelf moet draaien te downscalen.

Steam - BFV - Apex

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kleine samenvatting:
  • Na de zomer
Ik mis alleen een gigantisch dingetje. Ze hebben het over private servers. Daaruit maak ik op dat dergelijke servers niet in de normale rotatie komen te ziten. Dat verslaat het hele punt van eigen servers huren want de meeste zullen zo leeg blijven...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

unfor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:56:
Servers huren is nooit een succes geworden in BF1 en zal dat ook niet worden in BFV.
Je had in BF4 echt gezellige communities met servers, ik heb dat hele gevoel nooit gehad in BF1.
Het voelt meer als een makkelijke manier om het aantal servers wat EA zelf moet draaien te downscalen.
Hetzelfde aantal servers is dan online, het enige verschil is dat er een inkomsten stroom ontstaat door de verhuur aan de consument.
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:46:
[...]

Ik mis alleen een gigantisch dingetje. Ze hebben het over private servers. Daaruit maak ik op dat dergelijke servers niet in de normale rotatie komen te ziten. Dat verslaat het hele punt van eigen servers huren want de meeste zullen zo leeg blijven...
Vroeger hadden servers beheerd door een community een goede naam, maar op de console en tegenwoordig dus ook op de PC wilt men een vanilla omgeving bieden, zonder admin en andere willekeur. Dus matchmaking is normaal gesproken op 'Official' servers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRicolaa10
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:46:
[...]

Ik heb even de comments doorgespit, wat ik lees is dat hier later meer informatie over komt. Maar degene die op zoek naar custom servers gaan sowieso de server browser gebruiken ipv matchmaking, tenminste, dat is mijn inschatting.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:32:
[...]

Toch goed dat ze een jaar na release de game nog supporten door dit soort features toe te voegen. Dat is typisch een community feature waar veel mensen om vragen. Niet elke publisher of developer brengt dat soort zaken na release nog uit.
Het jammere is alleen dat de uitvoering weer bagger is. Server offline nadat de laatste speler weg gaat? Succes met proberen een community op te bouwen. Je moet zo iemand hebben die eigenlijk constant idle is.

Maar dit staat ook wel weer symbool voor DICE, ze hebben of geen idee wat spelers echt willen of ze willen dat gewoon niet meer leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtua
ik heb telkens could not fetch your report
REPORT ID 112 5874061750245760
dit is duidelijk van de laatste update....iemand idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Ik kan nu al niet wachten op "no sniper and infantry only" servers ! _/-\o_ . En als ik het goed lees kunnen ook specifieke wapens verboden worden en kunnen er verschillende hardcore en damage opties aan of uit gezet worden. Awesome !
aex351 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:32:
Grafisch is BF5 toch zeker een verbetering ten opzichte van het vorige deel. En daarbij loopt het ook nog eens beter op mijn computer dan BF1 dat doet. Dus ik denk dat je wat met instellingen moet gaan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MacrosSimga
Tsurany schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:56:
[...]

Het jammere is alleen dat de uitvoering weer bagger is. Server offline nadat de laatste speler weg gaat? Succes met proberen een community op te bouwen. Je moet zo iemand hebben die eigenlijk constant idle is.

Maar dit staat ook wel weer symbool voor DICE, ze hebben of geen idee wat spelers echt willen of ze willen dat gewoon niet meer leveren.
Zou dat een probleem zijn dat deze weg gaat nadat de laatste speler uit de server is. Alle instellingen worden opgeslagen en zo zou je mogelijk zodra jij weer online bent een nieuwe server kunnen startten zonder teveel moeite. Daarbij is dit denk ik voor de gratis versie ( als ik het goed begrepen heb ). Als je betaald voor een server lijkt mij dat deze gewoon online blijft.

Mooie ontwikkeling. Weer Hardcore modes etc. Geeft mij weer wat hoop. Nu nog ff een behoorlijk aantal nieuwe maps en dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:56:
[...]

So true. Denk dat ze het prima weten maar niet willen.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tsjeck
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-05 14:01
Ik begin me ondertussen steeds meer te ergeren aan de hitboxes, of ik begrijp er geen snars van..Hier een aantal voorbeelden:

1. Ik zie iemand head-first liggen met een MG, afstand +/- 30 meter. Ik begin met een smg (ribeyrolles) te vuren, raak 'm 3> keer, die kerel reageert erop en schiet mij in 2 hits dood. Kerel heeft nog 20 hp...
2. Lig op de grond kijkend op een muurtje, popt iemand met z'n hoofd er bovenuit en heeft hetzelfde idee als ik neer; neerschieten. Ik begin met vuren (zie alleen het hoofd) en raak 'm 2> keer, de ander doet hetzelfde. Ik ben de pineut. Kerel heeft iets van 35 hp..HOE DAN!?
3. Zie iemand met het hoofd boven een muurtje uitkomen, met een gewehr-43 (scope) begin ik te vuren (40m), 2 hits, maar ik ben weer de pineut...

En nog veel meer voorbeelden na 1 avond.

Ik verlies ook gewoon extreem veel duels en zo slecht ben ik echt niet. Heb continue het idee dat ik 3 of 4 hits maken, maar een ander mij neerschiet met 2 (of lafjes vanuit de flanken te grazen wordt genomen). Ik durf gewoon niet meer te vuren, voordat iemand stilstaat met zijn rug naar mij toe haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16:58
Herkenbaar. Alleen andersom maak ik ook mee ; Vanaf de kerktoren (Arras?) word ik beschoten door een LMG, zelf heb ik ook een LMG, richt op de ruimte bij de klok, druk af en, Headshot ! eh, ja.

Voordat de servers down gingen waren er ook veel mensen met wallhacks, aimbots etc. heb het gevoel dat het daarna een stuk minder is geworden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Stewie! schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:32:
[...]

Je moet het anders zien, de game is te vroeg released, waardoor deze features er nog niet in zaten :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
tsjeck schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:18:
Ik begin me ondertussen steeds meer te ergeren aan de hitboxes, of ik begrijp er geen snars van..Hier een aantal voorbeelden:

1. Ik zie iemand head-first liggen met een MG, afstand +/- 30 meter. Ik begin met een smg (ribeyrolles) te vuren, raak 'm 3> keer, die kerel reageert erop en schiet mij in 2 hits dood. Kerel heeft nog 20 hp...
2. Lig op de grond kijkend op een muurtje, popt iemand met z'n hoofd er bovenuit en heeft hetzelfde idee als ik neer; neerschieten. Ik begin met vuren (zie alleen het hoofd) en raak 'm 2> keer, de ander doet hetzelfde. Ik ben de pineut. Kerel heeft iets van 35 hp..HOE DAN!?
3. Zie iemand met het hoofd boven een muurtje uitkomen, met een gewehr-43 (scope) begin ik te vuren (40m), 2 hits, maar ik ben weer de pineut...

En nog veel meer voorbeelden na 1 avond.

Ik verlies ook gewoon extreem veel duels en zo slecht ben ik echt niet. Heb continue het idee dat ik 3 of 4 hits maken, maar een ander mij neerschiet met 2 (of lafjes vanuit de flanken te grazen wordt genomen). Ik durf gewoon niet meer te vuren, voordat iemand stilstaat met zijn rug naar mij toe haha
Dit is een probleem wat ook op reddit als erg irritant wordt ervaren. Zeker na de laatste patch schijnt het erger geworden te zijn.
Wachten en pas schieten in de rug werkt ook niet altijd, k schiet soms een heel mag leeg op een afstand van 3 meter terwijl de persoon nog de tijd heeft om om te draaien en mij in een singel shot te killen.
K zou het voor nu gewoon voor lief nemen en niet je speelstijl erop gaan aanpassen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Licht herkenbaar, maak die situaties ook mee. Maar ik heb het vaker precies andersom. Dat ik verrast wordt met een kill terwijl ik eigenlijk maar gewoon in iemands richting aan het vuren was om hem: of te spotten of te verwonden of te onderdrukken zodat ik door kon met pushen. Gebeurd me meerdere keren per potje dat ik gewoon maar wat vuur, wel gericht natuurlijk, of gewoon oke.. laatste 2 rounds in het magazijn even vuren in die richting en poef kill :D

Mede daardoor heb ik nu in bfv, in tegenstelling tot de vorige delen de speelstijl geadopteerd om altijd te vuren als ik iets zie bewegen. Ook al weet ik dat het te ver is, of dat persoon in kwestie binnen 2 seconden achter een muur gaat verdwijnen ik schiet nu gewoon op alles.

Groot ding hierbij is natuurlijk dat je niet meer gespot bent op de minimap zodra je vuurt, wat mijn grootste ergernis was in bf reeks tot nu toe. :X . Maar deze speelstijl van altijd vuren levert me heel wat hits op waardoor ik kan pushen naar een gewond persoon en regelmatig dus opeens een kill na een schot of 2-3.

Edit: Geen idee hoe jullie dan spelen met internet en fps ? Sinds ik op kabel zit ipv wifi gaat alles meer in mijn voodeel dan tegen me werken. verder 120 fps capped met riva tuner op een 144hz scherm om zo stabiel mogelijke frametimes te krijgen.

Skybullet wijzigde deze reactie 08-05-2019 11:29 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

Zijn er hier mensen die spelen met een gtx 1080 ti en DX12? Zo ja, speelt het bij jullie beter dan dx11?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RBN026 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:00:
Zijn er hier mensen die spelen met een gtx 1080 ti en DX12? Zo ja, speelt het bij jullie beter dan dx11?
Nee. Speel DX11 met deze GPU bij deze game omdat volgensmij de consensus is dat dat de betere optie is.

PC Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

Help!!!! schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:24:
[...]

Nee. Speel DX11 met deze GPU bij deze game omdat volgensmij de consensus is dat dat de betere optie is.
Ja ik heb wel 20 topics gelezen en van alles aangepast. Met DX12 heb ik meer fps maar het speelt gewoon echt minder fijn! Toch maar weer terug naar DX11. Heb met DX 12 wel het maximale eruit maar het meeste fps en laagste input lag betekend helaas niet het meeste spel plezier.

• herman1990
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08:59
Kreeg een mailtje van EA met als titel: Jullie brandende vragen over Battlefield V beantwoord. Ik weet niet of dit overgenomen mag worden:

https://www.ea.com/nl-nl/...&Team=gem&utm_source=SFMC

De FAQ:

Zoals besproken in ons eerste FAQ-artikel, bevat Chapter 3: Trial by Fire talloze toevoegingen, die Battlefield™ V* allemaal evolueren met nieuwe manieren om te spelen. Je hebt kennisgemaakt met gloeiend hete modes, maps, wapens en uitdagingen – en er komt nog veel aan voordat Chapter 4: Defying the Odds de fakkel in juni overneemt.

In dit bericht zullen we samenvatten hoe Chapter 3: Trial by Fire Battlefield V heeft geëvolueerd en wat het Chapter nog steeds te bieden heeft.

Wat is Chapter 3: Trial by Fire?
Trial by Fire is het derde Chapter van Battlefield V. Chapters, die als gratis updates worden geleverd aan eigenaars van het spel, bieden diverse nieuwe manieren om onze interpretatie van de Tweede Wereldoorlog te ervaren, via maps, modes, missies en nog veel meer. Sommige hiervan zijn alleen actief tijdens het Chapter, andere zijn permanent.

Wat is Firestorm en hoe evolueert het?
Firestorm is battle royale, vernieuwd voor Battlefield. Na de release aan het begin van Chapter 3 was het spannend om jullie gevechten op Halvøy te volgen: de grootste Battlefield-map die we ooit hebben gemaakt.

Op 21 mei maak je kennis met een aantal gave Firestorm-uitbreidingen, inclusief drie nieuwe locaties op de uitgestrekte map: Watchtowers, de Blue Forest en de Excavation Site.

De betonnen wachttorens van de eerste locatie zijn gebouwd langs de zuidwestelijke kustlijn tussen Baldr’s Point en Guderos. Het belang van de torens is nog onbekend, maar het is duidelijk dat de strategische waarde van het schiereiland opnieuw is geëvalueerd. Blue Forest bestaat uit een afgelegen bosgebied, dat plotseling in volle bloei staat. Er wordt gespeculeerd dat de ongebruikelijk vroege lente in de regio iets te maken heeft met de recente geologische activiteit. Ga naar de westelijke kant van de dam en bewonder de bloesems. Tenslotte bevat Excavation Site een groot gebied dat onverwacht is verschenen op Halvøy. Je vindt dit in het bergachtige terrein ten oosten van de steengroeve.

Je kunt ook nog krachtigere loot vinden in Firestorm, omdat we de eerste Gold Tier-wapens gaan introduceren: inclusief de Boys AT Rifle. Dit geweer, dat ook wel het "olifantengeweer" wordt genoemd, heeft een serieuze stopkracht en geeft spelers de mogelijkheid om vijandelijke voertuigen aan te vallen. Gold Tier-wapens zijn te vinden in kluizen, kluisjes en droppings – als je geluk hebt.

Al het bovenstaande komt bij de Firestorm-verbeteringen die recentelijk zijn geïmplementeerd, zoals een beter loot-systeem, een verbeterd overwinningsscherm, diverse oplossingen voor gameplay-problemen en grafische problemen, en nog veel meer. Wil je meer informatie? De pagina met update-informatie bevat alle inlichtingen.

Zijn er updates voor Combined Arms?
Ja, de coöp-actie van Combined Arms is recentelijk bijgewerkt met twee nieuwe missies op de Fjell 652-map: Death from Above en High Intelligence. We hebben ook matchmaking toegevoegd, zodat je je nu kunt aansluiten bij online vrienden (en niet alleen vrienden op je vriendenlijst). Lees alles over deze update in ons artikel over Combined Arms.

Wat zijn Elites, en komen er meer aan?

Een Elite is een soldatenpersonage-skin uit de zeldzaamheidsklasse Legendary, waarmee je het strijdveld meer persoonlijkheid kunt geven met kenmerkende looks, stemmen en contactwapens. Elites kunnen worden verdiend met Battlefield -valuta , maar hebben geen invloed op de gameplay.

Op 30 april zijn de eerste twee Elites toegevoegd aan Battlefield V: Seamus Byrne en Ernst Schubert. Leer het roekeloze lid van de British Irish Guard en de koude, berekende verkenner beter kennen door naar de Elite-pagina te gaan.

Later in Chapter 3: Trial by Fire komen er nog twee Elites bij. Houd het nieuws in de gaten voor meer info over deze levensechte personages op het strijdveld.

Wat is de Mercury-map en wanneer komt deze?
Op de Mercury-map, die wordt uitgebracht op 30 mei, kun je onverkende frontlinies aanschouwen terwijl de strijd zich naar het Middellandse-Zeegebied verplaatst. Langs de kust van Kreta voer je enorme gevechten tussen strijdkrachten van de geallieerden en de asmogendheden op basis van de gebeurtenissen in Operation Mercury. Bereid je voor op een dynamische, verticale map die erg in de smaak zal vallen bij fans van Monte Grappa (Battlefield™ 1) en Altai Range (Battlefield™ 4).

Wat is de Outpost-modus en wanneer komt deze?
Outpost, dat op 13 juni wordt uitgebracht, is een multiplayer-modus waarin de twee teams als eerste een vast aantal rekruten proberen te halen. Je kunt rekruten verdienen door radiotorens op de map te bouwen. Gebruik je gereedschapskist om deze missiedoelen te bouwen en te upgraden, en breng explosieven aan om de missiedoelen van de vijand te vernietigen.

Is Squad Conquest-modus nu terug?
Ja! Deze dynamische 8-versus-8-interpretatie van Conquest bleek populair te zijn, en is dus nog steeds beschikbaar. In Squad Conquest strijden twee paar rivaliserende squads om vlaggen strategisch te veroveren en vast te houden totdat de Respawn Tickets van het vijandelijke team zijn uitgeput.

Komen er meer modusvarianten, zoals Grind?
Ja! We voegen meer van deze varianten toe aan bestaande multiplayer modes op basis van nieuwe ideeën en wensen van de community. De volgende modusvariant heet Fortress en gaat live op 16 mei. Fortress is een variant van Breakthrough, die draait om slechts één sector met meerdere vlaggen. Het aanvallende team valt deze ene positie aan, en de verdedigers moeten de vijand zien te verjagen met teamwork en Fortifications.

Wat zijn de wekelijkse uitdagingen in Chapter 3?
Er zijn 12 wekelijkse uitdagingen in Chapter 3: Trial by Fire. Elke week krijg je de kans om geweldige wapens, skins en andere items vrij te spelen door taken op het strijdveld te voltooien. Je vindt een gedetailleerde lijst met de resterende zes weken van het Chapter, de taken en de beloningen op de Chapter 3-pagina. Beloningen zoals de P08 Carbine, het Boys AT-geweer, Company Coin en nog veel meer wachten op je!

Gaan jullie het arsenaal van de Medic-klasse bijwerken?
Ja, we breiden het arsenaal van de Medic-klasse uit met de introductie van de karabijn met grendelactie. In Chapter 3 kun je twee wapens van dit type vrijspelen: de Commando Carbine en de Tromboncino M28. In eerste instantie zijn deze wapens alleen beschikbaar als je hun respectievelijke wekelijkse uitdagingen voltooit, maar ze verschijnen misschien ook later tijdelijk in de Armory.

Gaan jullie het makkelijker voor nieuwe spelers maken om het spel te leren?
Ja, nieuwe spelers in Battlefield V krijgen uitleg over wat het spel te bieden heeft, en een basistrainingssegment voordat ze zich in de verhitte multiplayer storten. Na de training kunnen nieuwe spelers hun moed testen in een Squad Conquest-match. Battlefield V kan een complex beest zijn voor beginners, en er zijn talloze keuzes die je kunt maken, dus we hopen dat spelers hiermee op weg worden geholpen.

Wat zijn Special Assignments en welke missies komen er in Chapter 3: Trial by Fire?
Special Assignments zijn sets met mini-uitdagingen waarin je beloningen kunt verdienen door een vast aantal taken te voltooien. Ga naar de Assignments in het hoofdmenu en kies welke Assignments je wilt uitvoeren. Je kunt veel Chapter XP verdienen, dus geef alles wat je hebt. Hieronder vind je de Special Assignments die exclusief zijn voor Chapter 3: Trial by Fire.

Dirty Work (voltooi een van de twee)

Dood 25 vijanden
Dood 15 vijanden in een ronde
Beloning: 7400 Chapter XP

Ready to Go (voltooi een van de twee)

Speel vijf ronden in een willekeurige spelmodus
Win twee ronden in een willekeurige spelmodus

Focused Fire (voltooi een van de twee)

Dood vijf vijanden met een secundair wapen
Dood drie vijanden met headshots uit een secundair wapen

Among the Ashes (voltooi een van de twee)

Eindig op de 32e plaats of beter in Firestorm
Open een dropping in Firestorm

Marked for Death (voltooi twee van de drie)

Dood 25 vijanden in een missiegebied
Dood 20 vijanden in een ronde
Dood 10 vijanden in één leven
Beloning: 14.500 Chapter XP

Trailblazer (voltooi twee van de drie)

Dood tien vijanden in Firestorm
Revive een squadlid in Firestorm
Activeer een Vehicle Breakout in Firestorm
Beloning: 14.500 Chapter XP

Dirty Work (voltooi twee van de drie)

Dood tijdens één leven 20 vijanden in een missiegebied
Win 10 ronden
Eindig op de 8e plaats of beter in Firestorm
Beloning: 30.000 Chapter XP

Welke Chapter Rewards krijg ik voor het verdienen van Chapter Rank in Chapter 3: Trial by Fire?
Telkens als je een nieuwe Chapter Rank bereikt, verdien je minstens één Chapter Reward. Hier is een volledige lijst met de beloningen in Chapter 3:

Chapter Rank 1: Trial by Fire Emblem (Common)
Chapter Rank 2: Scorched Weapon Set – Full Auto Prototype (Uncommon)
Chapter Rank 3: Scorched Weapon Set – Sten Gun (Uncommon)
Chapter Rank 4: Scorched Weapon Set – KE7 (Uncommon)
Chapter Rank 5: Scorched Weapon Set – Lee-Enfield No. 4 (Uncommon)
Chapter Rank 6: Special Assignment #1
Chapter Rank 7: Scorched Weapon Set – M30 Drilling (Uncommon)
Chapter Rank 8: Scorched Weapon Set – Bren Gun (Uncommon)
Chapter Rank 9: Scorched Weapon Set – MP 40 (Uncommon)
Chapter Rank 10: Scorched Weapon Set – StG 44 (Uncommon)
Chapter Rank 11: Special Assignment #2
Chapter Rank 12: Firestarter Allied Headgear (Rare)
Chapter Rank 13: Firestarter Axis Headgear (Rare)
Chapter Rank 14: StuG IV Vehicle Skin (Uncommon)
Chapter Rank 15: Valentine AA Vehicle Skin (Uncommon)
Chapter Rank 16: Special Assignment #3
Chapter Rank 17: Firestorm Facepaint (Uncommon)
Chapter Rank 18: Spitfire MKVB vehicle skin (Uncommon)
Chapter Rank 19: JU88C Vehicle Skin (Uncommon)
Chapter Rank 20: Survivalist Allied Soldier Set Parts – Torso and Legs (Rare)
Chapter Rank 21: Survivalist Axis Soldier Set Parts – Torso and Legs (Rare)
Chapter Rank 22: Special Assignment #4
Chapter Rank 23: StuG IV Vehicle Skin (Epic)
Chapter Rank 24: Valentine AA Vehicle Skin (Epic)
Chapter Rank 25: Spitfire MKVB Vehicle Skin (Epic)
Chapter Rank 26: JU88C Vehicle Skin (Epic)
Chapter Rank 27: Special Assignment #5
Chapter Rank 28: Ember Weapon Skin Set – Lee-Enfield No. 4 (Epic)
Chapter Rank 29: Ember Weapon Skin Set – Bren Gun (Epic)
Chapter Rank 30: Firestorm Facepaint (Rare)
Chapter Rank 31: Special Assignment #6
Chapter Rank 32: Scavenger Allied Soldier Set Part – Headgear (Epic)
Chapter Rank 33: Scavenger Axis Soldier Set Part – Headgear (Epic)
Chapter Rank 34: Special Assignment #7
Chapter Rank 35: Ember Weapon Skin Set – StG44 (Rare)
Chapter Rank 36: Ember Weapon Skin Set – MP 40 (Rare)
Chapter Rank 37: AKA Allied Soldier Set Part – Legs (Epic)
Chapter Rank 38: AKA Allied Soldier Set Part – Torso (Epic)
Chapter Rank 39: AKA Allied Soldier Set Part – Head (Epic)
Chapter Rank 40: Fire Rake Melee Weapon

Ik heb misschien geen tijd om alle Chapter 3-beloningen vrij te spelen door een hogere Chapter Rank te krijgen. Kan ik ze nog steeds op een of andere manier krijgen?

Ja. Aan het einde van Chapter 3: Trial by Fire introduceren we Chapter Reward Catch-ups. Via de Catch-ups die je kunt kopen met Battlefield-valuta kun je toegang krijgen tot Chapter Rewards zonder de bijbehorende Chapter Ranks te halen. Alle Chapter Reward tiers in Chapter 3 kunnen worden gekocht totdat Chapter 4 begint. Chapter Reward Catch-ups zijn voor een prijs van 150 Battlefield-valuta per tier verkrijgbaar op het Chapter Rewards-scherm van Battlefield V.

Al met al kun je tijdens je Trial of Fire veel doen, verdienen en genieten. Met wat voor onderdeel van Battlefield V je jezelf ook vermaakt, We hopen dat Chapter 3 een geweldige spelervaring blijft.

– Jonas Elfving

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

RBN026 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:30:
[...]

Ja ik heb wel 20 topics gelezen en van alles aangepast. Met DX12 heb ik meer fps maar het speelt gewoon echt minder fijn! Toch maar weer terug naar DX11. Heb met DX 12 wel het maximale eruit maar het meeste fps en laagste input lag betekend helaas niet het meeste spel plezier.
Zelfs met een RTX2070 speelt DX12 echt bagger, heb voldoende FPS en op een of andere manier is het echt houterig en crasht ook gewoon met enige regelmaat.

Laatste drivers
CPU 9700K
64GB 3200
NVME SSD
Dus daar ligt het ook niet aan.

42dpi wijzigde deze reactie 15-05-2019 08:28 (7%)

Si vis pacem, para bellum

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:57

RubenDJ

Freude am fahren

42dpi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Zelfs met een RTX2070 speelt DX12 echt bagger, heb voldoende FPS en op een of andere manier is het echt houterig en crasht ook gewoon met enige regelmaat.

Laatste drivers
CPU 9700K
64GB 3200
NVME SSD
Ik heb ook een RTX2070 maar dan in combinatie met een 6700K maar voor mij speelt DX11 juist extreem ruk, bijna onspeelbaar. Vaak als ik snel moet reageren heb ik een frametime spike waardoor ik dus het gevecht verlies. FPS ligt vrij constant op 120fps. DX12 heb ik minder FPS maar wel iets constanter, de frametime spikes zijn dan wat meer random. Nog steeds niet wat het zou moeten zijn als ik het met andere spellen vergelijk, die wel gewoon vloeiend spelen. Het rare is ook, het maakt niet uit of ik op Ultra of op Low speel, en een frame limiter of niet, ik heb altijd die frametime spikes.

Dit haalt voor mij helaas veel plezier uit het spel waardoor ik het slechts af en toe weer opstart maar na 1 of 2 potjes weer teleurgesteld afsluit :'(

RubenDJ wijzigde deze reactie 15-05-2019 09:25 (7%)

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RBN026 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:30:
[...]

Ik denk dat DX12 veel volatiere frametimes heeft bij jou waardoor het minder fijn speelt.

PC Specs

• RBN026

RBN026

Don't be a pauperr

42dpi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Laatste drivers
CPU 9700K
64GB 3200
NVME SSD
Bij mij loopt deze game nu prima, ben er echt blij mee. Ik speel de game op dx 11 en pak zo tussen 100 en 140 fps. Ik speel 1440p alles op ultra met een Gsync monitor. Ik heb het volgende gedaan.

- DX 12 enabled uit.
- Fps limiet op 141 (144hz) met cfg file.
- G sync en V sync via ncp aan.
- V sync ingame uit.
- FFR ingame aan.
- Memory Restriction uit ( als je dit wijzigt moet je wel ff opnieuw opstarten).
- In taakbalk BF5.exe prioriteit aanpassen naar hoog.

Dit zal niet voor iedereen werken maar het is de moeite waard om te proberen.
Wat is de Mercury-map en wanneer komt deze?
Op de Mercury-map, die wordt uitgebracht op 30 mei, kun je onverkende frontlinies aanschouwen terwijl de strijd zich naar het Middellandse-Zeegebied verplaatst. Langs de kust van Kreta voer je enorme gevechten tussen strijdkrachten van de geallieerden en de asmogendheden op basis van de gebeurtenissen in Operation Mercury. Bereid je voor op een dynamische, verticale map die erg in de smaak zal vallen bij fans van Monte Grappa.
Ben erg benieuwd naar deze map, jammer dat het er maar 1 is.

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True