Wat mij irriteert is dat je een tegenstander bijvoorbeeld 4x moet raken [met bijv. trench gun als
je recon bent] , terwijl ik zelf steeds in één schot dood ben.
Het gebeurt mij haast nooit dat ik in twee hits iemand heb. Ik ben de eerste die schiet
[en raak [met hitmarkers]] en toch de klos?!
Dit is niet zomaar een keer, maar hele potjes lang.
Voorbeeld: schiet 2x in iemands rug, die draait zich om en knalt in mijn beleving in één schot mij
aan flenters. Hoedan?
Er zal wel een reden voor zijn, maar ik sta wel op het punt te stoppen met Battlefield reeks, want
het lijkt compleet random of je een 1:1 wint en voor het gevoel voor mij altijd in het nadeel.
Dit was bij BF3 en BF4 ook. Terwijl BFBC2 veel beter leek te lopen en ook Hardline, merkwaardig genoeg.
Ben dus maar begonnen met Squad, even heel wat anders.
je recon bent] , terwijl ik zelf steeds in één schot dood ben.
Het gebeurt mij haast nooit dat ik in twee hits iemand heb. Ik ben de eerste die schiet
[en raak [met hitmarkers]] en toch de klos?!
Dit is niet zomaar een keer, maar hele potjes lang.
Voorbeeld: schiet 2x in iemands rug, die draait zich om en knalt in mijn beleving in één schot mij
aan flenters. Hoedan?
Er zal wel een reden voor zijn, maar ik sta wel op het punt te stoppen met Battlefield reeks, want
het lijkt compleet random of je een 1:1 wint en voor het gevoel voor mij altijd in het nadeel.
Dit was bij BF3 en BF4 ook. Terwijl BFBC2 veel beter leek te lopen en ook Hardline, merkwaardig genoeg.
Ben dus maar begonnen met Squad, even heel wat anders.
:strip_exif()/f/image/HHHK5GCJd3u6pRg87PN3lXk9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XOoEUwumFQ1AYQEHPFaL4O6s.jpg?f=fotoalbum_large)