Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:57

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

> YouTube: Battlefield 5 – Official Gamescom Trailer – Devastation ...
> YouTube: Battlefield 5 Official Multiplayer Trailer
> YouTube: Battlefield 5 Official Single Player Teaser Trailer

Battlefield V is de nieuwste iteratie in de populaire Battlefield-serie en speelt zich dit maal wederom af tijdens de Tweede Wereldoorlog, net zoals Battlefield 1942, de allereerste Battlefield game.

Release: 20 November 2018

ROADMAP

https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 1 - Overture: 17 januari 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 2 - Lightning Strikes: 17 januari 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 3 - Trial by Fire: 25 Maart 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 4 - Defying the odds: Juni 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 5 - Awakening the Giant: Herfst 2019

Meer info over de content van de Chapters vind je verderop.

Progressie

In Battlefield V is ook het progressiesysteem wat veranderd. De live-service Tides of War speelt hier een grote rol in met content-drops as vervanger van de Premium & DLCs.
Als je het spel start begin je in een 'Company', waar je je uitrusting beheert waarmee je wilt spelen; je soldaat, wapens en voertuigen. Er zijn 5 categorieen voor progressie:
  • Spelers-rang: de algemene spelersrank
  • Klasse-rang/b]: de algemene Class rank zorgt voor het vrijspelen van specifieke Combat Roles binnen de verschillende klassen, en voor klasse-specifieke uitrusting.
  • Wapens en modificaties: het vrijspelen van wapens en modificaties voor je wapens; statistieken (perks) en het uiterlijk wijzigen van je wapens.
  • Voertuigen en modificaties: het vrijspelen van voertuigen en met de voertuig-specifieke progression-tree verander je de statistieken (perks) en het uiterlijk van je voertuigen.
  • Chapter rank: een aanvullend progressie-systeem waarmee je specifieke uit de Tides of War service zaken als gethematiseerde uitrustingen kunt vrijspelen.
Combat roles
Combat roles zijn een soort 'builds' toegespitst op bepaalde rollen binnen de verschillende Klassen: Je kunt per klasse natuurlijk je uitrusting al aanpassen op een bepaalde rol die je wilt vervullen: als Assault bijvoorbeeld kun je zwaar inzetten op anti-voertuig gadgets en items. Combat roles hebben daarop bepaalde perks die op de rol inspelen. Hieronder een uitsplitsing van alle Combat roles met bijbehorenede perks:

Assault:
- Light infantry: Meer ammo van gevallen soldaten en je herstelt meer health dan andere rollen
- Vehicle Buster: Voertuigen beschadigen spot ze voor je team en je ontvang bonus-requisitie als je een voertuig vernietigd.
Medic:
- Field Medic: Verdient extra requisitie voor je squad als je ze voorziet van bandages en je sprint sneller als je afgaat op een gevallen teamgenoot voor een revive.
- Combat Medic: Je hebt een grotete reikwijdte voor je meleewapens, en je sprint sneller als je een kritieke health hebt.
Support:
- Engineer: je fixt voertuigen en fortificaties sneller dan andere supports, en stationaire- en voertuigwapens oververhitten minder snel
- Machine Gunner: Zorgt voor meer, maar ontvangt minder Suppression, en volledig suppressed vijanden worden gespot voor je hele team
Recon:
- Sniper: je spot vijanden als je op ze schiet, en je houdt je adem langer in om te richten (wordt verlengt met iedere headshot)
- Pathfinder: Je kunt spawnen op spawnbeacons van andere squads en je ontvangt extra punten als iemand op jouw spawnbeacon spawnt.
Lineare progressie met assignments
Het vrijspelen van gear zal linear en duidelijk zijn: je kunt gear dat je graag wilt kunnen vrijspelen met assignments en zelfs lineare 'quests'. Spelers die de Deluxe Edition hebben gekocht krijgen via Airdrops random cosmetische spullen krijgen, verdeeld over 20 weken.

De assignments variëren :
- dagelijks (drie eenvoudige assignments voor Company Coin)
- wapen-specifiek (voor cosmetische wapenonderdelen)
- klasse-specifiek (voor cosmetische outfits)
- verkregen door Chapter-rang; deze assignments versnellen je Chapter-progressie waardoor je sneller je rang verhoogt en spullen vrijspeelt (cosmetische items, badges, dogtags, etc).
Chapters
Chapters zijn 'seizoenen' waarin een boel kan gebeuren: ze kunnen gethematiseerd zijn rond bepaalde typische gebeurtenissen zijn uit de Tweede Wereldoorlog zijn en daarop kunnen maps en content als wapens, voertuigen en customisations zijn die in die periode zijn vrij te spelen.

Maps zullen ook evolueren met de tijd: Het kan zijn dat maps veranderen, of er speelbare gebieden bijkomen of dat de speelbare gebieden per gamemodus veranderen.

Gameplay video's

YouTube: Battlefield 5 New Gameplay and Impressions
YouTube: NEW BATTLEFIELD 5 MULTIPLAYER GAMEPLAY: 7 Details You Need To Know! ...
YouTube: Battlefield 5: AIR COMBAT FIRST LOOK! / Spitfire / Stuka / BF 109 /
YouTube: Battlefield 5 Plane Gameplay
YouTube: Battlefield 5 Multiplayer TANK GAMEPLAY - German Tiger Tank (BF5 Gam...

Concept Art

Geronimous wijzigde deze reactie 23-03-2019 11:15 (255%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
raiders schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:58:
Een leak (of Reddit post? In ieder geval al ver voordat deze reveal kwam) van een paar weken geleden beweerde volgens mij ook al dat Battlefield V zou staan voor Battlefield Victory. Zou dus inderdaad de victory parade kunnen zijn ;)

Een moderne WW2 game lijkt me wel heel vet. Battlefield is daar precies goed voor. Vind de style hoe cod dat doet toch niet echt geweldig...

EDIT: Iets wat ik de laatste tijd vaker lees. Wat zouden jullie vinden van een Battlefield Battle Royale mode? Elke game heeft het tegenwoordig :P
In de URLs van de battlefield.com website wordt consequent "battlefield-5" gebruikt, dus de V staat voor Vijf.

Deze mouspad (?) zag ik in een van de fotos... ff uitvergroot :P

FT-17 FTW!

Nog een Poll in de TS oid doen over welke tijd het betreft?

Poll: In welk tijdperk speelt BF2018 zich af?
WW1
WW2
Vietnam
Moderne tijd
Toekomst
Anders / Ergens tussenin
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400500&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Martinspire wijzigde deze reactie 16-05-2018 22:45 (73%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:33

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:14:
[...]

In de URLs van de battlefield.com website wordt consequent "battlefield-5" gebruikt, dus de V staat voor Vijf.

Deze mouspad (?) zag ik in een van de fotos... ff uitvergroot :P

[afbeelding]
We weten allemaal dat dat gewoon Kung Lao is van Mortal Kombat!

http://www.avoidingthepuddle.com/storage/kung_lao.gif?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1303243463580

DAMAGE wijzigde deze reactie 16-05-2018 22:43 (8%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Hm vreemd, DANNYonPC reageert op die foto op Reddit en zegt dat het een oude foto is van de revealstream van Battlefield 1...

terwijl hij m er zelf ingooit :) YouTube: Battlefield V is the new name for BF2018!

Ik ben in de war iig...

EDIT: shit..

Geronimous wijzigde deze reactie 16-05-2018 22:57 (12%)

FT-17 FTW!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:20

Deze memo is gelekt.
Lijkt dus op een WW2 spel, als het echt is.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:56
quote:
Poulske schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:25:
Wat mijn opvalt is dat alle numerieke Battlefield delen met normale cijfers zijn geschreven, geen Romeinse. Als dit deel 5 zou zijn zou het Battlefield 5 heten en niet Battlefield V.
Er zou vast iets achter zitten, maar dit schijnt dus wel echt deel 5 te zijn.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:38
En ik denk ook direct inderdaad de V van Victory:

En dat was in 1945..... zal vast allemaal met elkaar te maken hebben :).

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Acties:
  • +2Henk 'm!
Guys, "V" wordt gewoon als "Five" uitgesproken :)

Ik hoop natuurlijk als in '45 *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:08
quote:
Martinspire schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:31:
Het V-teken van Churchill was overigens al in 1941 te zien, dus het hoeft niet perse eind WW2 te zijn

Ik vind verder die leak heel erg "kijk mij eens photoshop gebruiken" eruit zien. Mist nog wel het 1 en ander. Fifa is nog kans dat het Gamescom wordt, maar Madden gaan ze echt niet laten gaan.

Ik zou 1945 ook wel een rare vinden, want inderdaad was de oorlog niet bijzonder spannend meer.
Ik moest meteen aan het V logo van de Duitsers denken in W.O.2. 7(8)7 .

Of nog beter Battlefield the Visitors _/-\o_

Bintzak wijzigde deze reactie 18-05-2018 01:12 (20%)

Acties:
  • +7Henk 'm!
Dit staat nu sinds gisteren bij de naam van DICE op Twitter (zelf ook even gechecked en t is waar :) )

Het móet gewoon WW2 worden :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:46

Rivanov

Apple freak

Lijkt me duidelijk WW2 inderdaad. Gelet op de twee team-icons bovenin.

Rivanov wijzigde deze reactie 21-05-2018 16:17 (17%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:31
quote:
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:04:
[...]

Dat is niet te doen (afgezien van dat je niet weet of ie plots aan komt rennen)

Want stel je voor, iemand ligt stiekum verstopt achter je squadmate, zonder iets te doen.. en jij kunt maar niet spawnen. Dat is toch fckd up?

Maar zodra er iemand in actie is, nee dan niet.
Natuurlijk kan dat, als je in BF1 in combat bent kun je ook niet spawnen.

Dit zijn 1 van de meeste beklaagde items van bf3/4/1 onder andere op reddit fora's
*Erg leuk WW2 style maar toch gehoopt op een afwisseling na BF1 ww1

Voor de liefhebbers, screen op high res 4k

PatRamon wijzigde deze reactie 21-05-2018 18:08 (16%)

**

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
PatRamon schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Kijk :)

Hopelijk komt er een beta (zal wel)
En dan kunnen we snel genoeg zien of het echt veranderd is of enkel cosmetische ingreep is.
Maar die paar seconde verteld al genoeg van de video :/
Hetzelfde had je dan moeten zeggen van BF2 naar BC1 naar BC2 naar BF3 naar BF4...

Geronimous wijzigde deze reactie 21-05-2018 20:02 (74%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MaXeRs schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:34:
heee een ring baardje op de teaser ! Breaking bad is da bomb !

Google voor de gein eens ww2 en dan succes met het vinden van zo'n trendy geschoren kinnetje. :+

Allemaal strak of een snor.
Een van de eerste hits :>

(8>

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:09
Volgens https://twitter.com/bfbulletin:

The soldier is holding the M1911 pistol and the M1A1 Carbine #WWII.

Stond blijkbaar al in de PSN store.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 22-05-2018 14:42 (9%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Hier nog wat duidelijker:

American #WWII Paratrooper ✌️
M1911 Pistol ✅
M1 Carbine ✅
Altimeter Watch ✅
US Canteen w/Cup & Canvas Cover ✅
US TL-122 Flashlight Plastic Torch ✅

Iemand verstand van wapens ? Wikipedia: M1 Carbine

Volgens mij was dit ook het wapen wat Sgt. Horvath in Saving Private Ryan bij zich droeg. In vorige BF games liet ik dat wapen altijd links liggen (BF4 had hem ook volgens mij) omdat het geluid wat het produceerde eerder leek alsof je rozijntjes aan het schieten was. Heb altijd het idee dat dit wapen nog geen deuk in een pakje boter schoot.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 22-05-2018 16:03 (42%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:59:

M1911 Pistol ✅
M1 Carbine ✅
Altimeter Watch ✅

[afbeelding]
Vet hoor! *O*

En omg volgens mij is t zelfs de paratrooper M1 Carbine, met folding stock en pistol grip! (Metalen staafje op plaatje wat naar achter gaat)

Bureaubladje iemand? :>

poor Leno wijzigde deze reactie 22-05-2018 16:10 (17%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:20:
Straks zien we nog prototypes van de AK47 opduiken :+
Het prototype van de AK47 was natuurlijk de Duitse (Stürmgewher) Stg.44 *O*

De allereerste Assaultrifle ooit, en Kalashnikov heeft nooit willen toegeven dat ie t idee heeft gejat.. Ook al werd in 1944 dat ding als eerste ingezet in Rusland.. en ook heel toevallig waar mijnheer Kalashnikov geplaatst was :>

poor Leno wijzigde deze reactie 22-05-2018 16:28 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-05 18:15
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:59:

M1911 Pistol ✅
M1 Carbine ✅
Altimeter Watch ✅

Iemand verstand van wapens ? Wikipedia: M1 Carbine

Volgens mij was dit ook het wapen wat Sgt. Horvath in Saving Private Ryan bij zich droeg. In vorige BF games liet ik dat wapen altijd links liggen (BF4 had hem ook volgens mij) omdat het geluid wat het produceerde eerder leek alsof je rozijntjes aan het schieten was. Heb altijd het idee dat dit wapen nog geen deuk in een pakje boter schoot.

[afbeelding]
Die vent is de spitting image van de Kapitein van Band of Brothers, mijn geld staat op WW2

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 23:14
Supertof! Ik ga alvast aan boord oOo

PSN: iRoyalFlushh

Acties:
  • +3Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:26:
[...]

De M1 is een van de meest succesvolle wapens en werd en wordt over heel de wereld gebruikt. Volgens mij ook een best accuraat wapen en het geluid als het magazijn leeg is is een van de meest herkenbare wapengeluiden.

[video]

In de meeste games is de M1/M14 in ieder geval een van mijn favo wapens :)
Ik geloof dat hij de M1 Carbine bedoelde.. die had een veel kleiner en zwakker kaliber dan de gewone M1.. Maar daar stond tegenover dat er wel 15 (soms zelfs 30!) kogels in gingen

It’s rounds were much less powerful than the Garand’s which limited its effectiveness at ranges over about 150 yards, and it was also less effective against enemies behind cover, since unlike the 30–06 it could not reliably punch through thick wood or masonry. Anecdotally, the 30 Carbine round was sometimes claimed to be too weak to punch through heavy clothing, but you can easily find youtube videos where the round punches through many layers of cloth, plus thin wood, plus a water container, so while the round is clearly less deadly than the 30–06 it was generally adequate at the most common combat ranges.

PS: grappig om te zien dat die kerel in je video heel 'angstig' de bolt terug klapt na t laden van de kogels.. want anders krijg je de Garand-thumb _O-
(Er schijnt ook nog een andere manier te zijn om dit te vermijden tho)

Nu in slo-mo waar t fout gaat :X

En vooruit nog eentje :>

poor Leno wijzigde deze reactie 22-05-2018 18:44 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatRamon
quote:
Albinoraptor schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:19:
LevelCap slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop over BF1 en over waarom ik nog wat sceptisch ben over BF:V.

[video]
Maar hopen dat het niet dit wordt dadelijk :F

*Slechte foto soep van reddit fora

**

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 21:58
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:57:
Is er al bekend hoe laat de reveal is?

;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:01

Mon0lith

Smile!

Kom steeds meer 'gelekte' afbeeldingen tegen van BF V.

Of ze echt zijn durf ik niet te zeggen, maar geeft ons wel een blik hoe de look en feel eruit ziet :)

PSN: Monol1th23

Acties:
  • +4Henk 'm!
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Dat oorlog/strijd/noodsituaties veel technische innovaties met zich mee brengt die ook positieve toepassingen kennen, staat natuurlijk buiten kijf.

Het ging mij met de mythes vooral even om het zinnetje: Als Hitler niet zulke domme fouten maakten dan spraken we wellicht allen Duits :+
Vooral het woordje wellicht. Het is pure speculatie. Bal is rond idee ;)
quote:
Met de feiten die voor de uitkomst niet zo relevant zijn. Plus het beeld wat wordt geschetst door veel mensen tegenwoordig (niet persé door jou) dat de uitkomst meer lag aan slechte beslissingen van de Nazi's dan het verschrikkelijke overwicht van de geallieerden, klopt gewoon niet.

De Battle of Britain is niet verloren door Hitler's rage maar door radar en slim inzetten van de beperkte middelen van de Britten tot ze de productiecapaciteit omhoog kregen. Plus een veelvoud aan instromende piloten vanuit de bezette gebieden.
Dankzij Hitler z'n "rage" had hij de Engelse luchtmacht bijna op z'n knieën gebracht. Op een gegeven moment is hij gestopt ermee omdat een groot gedeelte van zijn Luftwaffe was neergeschoten (en inderdaad mede dankzij de radar technologie). Op dat punt hadden de Engelsen weer genoeg adem ruimte om weer op te gaan bouwen en genoeg vliegtuigen te produceren. Je kunt dan wel een legioen aan piloten hebben ; als je geen vliegtuigen hebt om ze te kunnen laten vliegen is dat hetzelfde als een Ferrari zonder banden natuurlijk.

Toegegeven, De overmacht van de geallieerden was enorm. Zeker toen ze eenmaal voet aan land hadden na D-Day. Ik blijf er wel heilig van overtuigd dat als er betere beslissingen, of eerder, op tijd beslissingen werden genomen, dat Nazi Duitsland veel meer had kunnen bereiken. Maar wat dat betreft, let's agree to disagree no?
quote:
De eerste Messerschmitt 262 vloog pas in 1944, hoe die ook ingezet zou gaan worden, het verschil voor de uitkomst van de oorlog viel toen al niet meer te maken. Hetzelfde geldt voor de Sturmgewehr 44.
Projekt 1065 (Messerschmitt) was al veel langer in ontwikkeling. Zelfs nog vóór de start van WWII. Echter door meerdere redenen duurde het té lang om de productie vol op gang te krijgen. De financiën werden initieël terug gedraait alsmede de aantal mensen die eraan werkte omdat o.a Göring dacht dat de luchtoorlog gewonnen kon worden door traditionele vliegtuigen met turboprop motoren. Gooi er bovenop dat in medio 1943 Hitler ermee ging bemoeien omdat hij graag wou dat het snelle bommenwerpers gingen worden i.p.v. interceptors en de faal was praktisch compleet. Als hij toen het team gewoon door had laten gaan, dan hadden ze de nachtelijke invasie van paratroopers voor d-day en de bommenwerpers over Duitsland waarschijnlijk geen schijn van kans gehad. Maar goed.

Maar goed. Al om al ; De geallieerden speelde er ook slim op in om de start- en landingsbanen te vernietigen zodat ze niet eens de kans hadden om de lucht in te komen. Daarbij had de Messerschmitt genoeg mankementen en nieuwe euvels waar ze bij traditionele motoren geen last van hadden. Op topsnelheid ging hij te snel om goed gebruik te kunnen maken van de kanonnen aan boord waardoor ze nieuwe aanvals taktieken moesten ontwikkelen. Zo hadden ze bijvoorbeeld een veel langere draaihoek nodig op hogere snelheden. Plus hadden de piloten veel minder tijd om goed te mikken. Daarnaast hadden zelfs de laatste versies nog altijd grote kans op motor problemen.
quote:
De V1 en al helemaal de V2 heeft behalve een hoop psychologische schade, geen invloed gehad op het verloop van de oorlog met 'slechts' een kleine 20.000 burgerslachtoffers in Londen en Antwerpen. Ter vergelijking, het bombardement op Dresden heeft meer slachtoffers geëist.
De V1 en V2 waren ook niet echt geschikt als aanvalsmiddel. Dit omdat ze alles behalve precies waren. Van de 10 waren er wellicht maar 2 die daadwerkelijk een doel raakte. Dus in dat opzicht was zijn missie geslaagd ; Psychologische schade. Dat bedoelde ik dan ook met "flink wat klappen" :)
quote:
De versterkingen die alleen mochten bewegen op bevel van Hitler zelf, bestond op D-day uit 190 tanks, alleen op 6 juni 1944 landden de geallieerden al met 1.000 tanks. Nog even los van de luchtmacht en de 150.000 man die losgelaten werden. Ja, die reserves hadden schade aan kunnen richten, maar wederom voor de uitkomst van de oorlog was het niet van belang. Die was toen al lang en breed verloren.
True. Veel waren noordelijker geplaatst gezien ze daar de invasie hadden verwacht. Het blijft toch een "what-if" verhaal uiteindelijk. Er zijn genoeg veldslagen geweest in de geschiedenis van de mensheid waarbij een overmacht van eenheden niet per definitie een overwinning hoeft te betekenen. Maar goed. Hé, De geallieerden hadden in principe maar 1 strand nodig om al hun apparatuur over te kunnen hevelen en daar vervolgens hun make-shift havens te plaatsen. Blijft wel een prachtige, iconische foto ;

(Maar hier was die haven nog niet geplaatst volgens mij?)

Maar goed. Hé! Al om al! Gaat hier om de game :+ Vanavond weten we meer *O* *O* *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toch mogen ze die AA in de komende game wel wat bedekter opstellen. Menig pot maak je er geen kans mee omdat er een no-life sniper op de heuvel zit. Op zijn minst cover tegen snipers lijkt me echt beter. Dat een vliegtuig je kan pakken, prima, dat is het spel. Maar ik wil als infantry ook wel eens kans maken tegen een vliegtuig als ik de tools die de game me biedt ook wil gebruiken.

Nieuwe foto volgens Reddit:

Schijnt eruit te zien als een inheemse Amerikaan

Quote erbij
quote:
The post was quickly deleted. The caption was something like "Learn how battlefield v revisited WW2 with a twist"
En lijkt een beetje hierop:
http://www.californiaindianeducation.org/native_american_veterans/airborne/paratroopers/Warrior_Face_Painting_WW2.jpg
(native american veteran)

En
quote:
Matches up with the existing artwork, pilot's goggles around the neck etc. 101st patch is on the wrong sleeve, unless the image is mirrored for whatever reason. Also Thompson looks to be the M1928 variant instead of the M1A1. Can't really see what the deal is with the trousers, it almost looks like he's wearing gaiters which weren't really seen in Airborne units, which suggests he might be glider infantry.
Ben benieuwd :P

Bron: https://www.reddit.com/r/...t_posted_on_the_official/

Martinspire wijzigde deze reactie 23-05-2018 16:27 (3%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:45:
Hier lads, om alvast een beetje in te komen :>

[video]

Geronimous wijzigde deze reactie 23-05-2018 18:15 (5%)

FT-17 FTW!

quote:
SomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:43:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Overal lees ik dat de reveal om 21:00 uur begint. Lijkt me ook sterk dat ze een uur vol gaan lullen voor ze iets gaan onthullen.
Van die link

"Bekijk de onthulling van Battlefield V, die wordt gepresenteerd door Trevor Noah, op 23 mei om 22.00 CEST op het YouTube-kanaal van Battlefield of Battlefield.com"

EN natuurlijk t plaatje zelf ;)

En op de YT link: LA 1pm, London 9pm.. dus hier 22.00 pm :D

poor Leno wijzigde deze reactie 23-05-2018 20:48 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:55:
[...]

Ok, serieus? De eerste beelden?? Waar de *** heb je t over?? :?

[mbr]*snip* shhht lief zijn[/]
ok.. shhhhhhhht :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:28

caesar1000

U want some?

Deze dus. Let's get the show started! :)

caesar1000 wijzigde deze reactie 23-05-2018 22:38 (35%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-05 13:14

jagermeister

Artillerie magneet :-(

O+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +7Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

quote:
;)

caesar1000 wijzigde deze reactie 23-05-2018 22:39 (7%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• caesar1000

caesar1000

U want some?

caesar1000 wijzigde deze reactie 23-05-2018 22:42 (49%)

Acties:
  • +14Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:49
binnenkort in BF:V

• PSPfreaky
De trailer leek op singleplayer door al die scripted events, maar kijkend naar de UI leek het weer op multiplayer. Meestal maken ze het drukker in de trailer dan dat het echt is. Ik kan niet wachten op gameplay!

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• PatRamon
quote:
Jumpman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:13:
De Terminator klauw is hoogst opmerkelijk.

Dit kan nog alle kanten op gaan.
Moet me denken aan de game

Wat een tegevaller die trailer Zoals verwacht ;(

**

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Klinkt toch wel vet allemaal, alleen die characters

http://i64.tinypic.com/2nasft0.jpg

:X

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PatRamon
quote:
jagermeister schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:35:
Klinkt toch wel vet allemaal, alleen die characters

[afbeelding]

:X
Die rechter......
Zou dice naar een concert zijn geweest van bluemangroup _O-

Verklaart ook gelijk de kleurrijke omgeving :o

**

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
qua graphics, audio en invloed van omgevingen zal het allemaal wel goed zitten door die frostbite engine. Maar dat fortnite, cod, overwatch sausje wat ze erover heen gooien.......

En dan heb je ook nog de smurfen:

8)7

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Concept Art Exploration

FT-17 FTW!

Acties:
  • +7Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
AViCED schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 01:44:
ik snap de ophef om de skins van camo, wapen en gezicht niet zo... je hebt er vrij weinig last van als tegenstander. En als je het zelf niet wilt dan koop of gebruik je het toch lekker niet. Het is nu eenmaal een beetje een vereiste en je ziet het in vrijwel iedere game terug.
De reacties zijn veelal negatief omdat het afbreuk doet aan de look & feel van WW2. Dat je een zekere mate van customisation hebt is niet meer dan logisch anno 2018, maar met een setting als deze schiet je er al best snel meer door. Natuurlijk zag niet iedere soldaat er hetzelfde uit (ook niet binnen dezelfde divisie) maar de verschillen waren nog steeds vrij minimaal. Foto's ter illustratie:

Over het kunnen aanpassen van de voertuigen ben ik ook wat sceptisch, maar gaat binnen de setting prima tot op zekere hoogte. Hetzelfde geldt voor de wapens, al is daarin het minste mogelijk als je het enigszins realistisch wilt houden.

Zelf ben ik ook niet zo van de skins dus ik zal het niet kopen, maar de setting van een game moet wel een beetje realistisch aanvoelen. Niet dat je straks een hoop soldaten ziet met blote armen, tattoo's, opzichtige jasjes, gekleurde gezichtsdecoratie, gekke kapsels en meer van dat soort ongein. Je hoort ook veel mensen kritiek uiten op de vrouw uit de trailer en ook dat is redelijk terecht. Tijdens WW2 waren vrouwen aan de frontlinie enorm zeldzaam, ongeacht in welk land je zat. Er waren wel vrouwen actief maar dan vooral achter de schermen, ook als ze bij het verzet zaten. Nu snap ik de keuze om vrouwen toe te voegen als personage (je kunt je geslacht kiezen bij het aanmaken van multiplayer-personages) want de gaming community is meer dan mannen alleen, maar van de andere heb ik zoiets van... moet dat nou echt? Moet alles nou perse politiek correct?

Dus al met al snap ik de negatieve reacties wel. Men had gehoopt op een return to form voor Battlefield. Back to the roots. Qua gameplay lijkt dat te gaan gebeuren als we Jackfrags mogen geloven, maar qua presentatie moet dat nog blijken. De trailer heeft de plank ook compleet misgeslagen en liet shot na shot dingen zien die Battlefield-fans juist niet willen (onrealistische personages, over the top gameplay, veel scripted events, onrealistische actie). De Battlefield 1 trailer was ook behoorlijk action packed en bombastisch maar wel trouw aan de setting en dat mist de Battlefield V trailer enorm.

Edit: ik zelf vond de trailer gaaf om te zien, maar in de context van Battlefield vond ik hem enorm tegenvallen. Dice kán het wel:

SomerenV wijzigde deze reactie 24-05-2018 02:07 (3%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Als ik de reacties op onder andere Reddit lees hebben ze het echt zwaar verneukt met de trailer, ik hoop dat de Youtubers gelijk hebben en de trailer verre van representatief is.

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:01

Mon0lith

Smile!

Na de trailer gezien te hebben kijk ik best uit naar BFV.

Enige wat me echt niet bevalt is dit:

quote:
Jackfrags:
'An Squad Call-In.
If squads play well together they a grew squad points.
Enough squad points and you can call in V1 rockets, supply drops, smoke barrages and even crocodile flamethrower tanks.'
waarbij het lijkt dat Dice gewoon klakkeloos de killstreaks van COD heeft overgenomen.
Echt een flinke domper |:(

Mon0lith wijzigde deze reactie 24-05-2018 08:39 (6%)

PSN: Monol1th23

• PatRamon
Systeemvereisten:
quote:
Besturingssysteem: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 of Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2 GB
Grafische kaart (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2 GB
DirectX: grafische kaart met ondersteuning voor versie 11.0 of equivalent
Internetverbinding: 512 Kb/s of sneller
Opslag: 50 GB

Dus 20euro meer voor zooi wat je niet gebruikt

https://www.origin.com/nl...battlefield/battlefield-v

Ik zou zeggen wachten tot blackfriday 2018 (vrijdag 23 november)
Kun je hem uit de schappen halen voor €34,98 (zie google voor verleden met de prijzen)
*Geen prijs garantie natuurlijk :9

PatRamon wijzigde deze reactie 24-05-2018 10:59 (20%)

**

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:20
quote:
poor Leno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Skinny Kratos meets handicapped Aloy? :>

Heb jij dit gemaakt? :p

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

quote:
Vipeax schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:11:
[...]

Dat is geen Tiger tank, UK vlag :+ (Mk III Valentine?).

https://i.imgur.com/AaEC9tE.jpg

Als iemand die geen Battlefield (en geen CoD en geen ..., ... ) speelt kan ik alleen maar zeggen dat de trailer me totaal niet enthusiasmeerde.
Het lijkt op een Valentine Mk XI vanwege de langere loop en externe brandstoftank op de achterzijde.

caesar1000 wijzigde deze reactie 24-05-2018 15:28 (8%)

• jagermeister

jagermeister

De Jagdpanther zag ik ook op 1 van de conceptart-afbeeldingen:

Edit: Oh nee, dat is toch een andere tank. Iemand een idee welke je linksboven op de conceptafbeelding ziet?

Edit 2: Volgens mij de Jagdpanther 2

jagermeister wijzigde deze reactie 24-05-2018 15:37 (54%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

quote:
Vipeax schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:41:
[...]
Dat lijkt mij een Duitse Hummel (ik ben absoluut geen expert).

Of bedoel je die wat klein is getekend?
Ja, dat is een Hummel (gemechaniseerde artillerie). ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
quote:
Nemm schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:47:
Ik zag bij de preorder lijst het volgende staan: 20 wekelijkse Airlifts
Je krijgt cruciale voorraden met 20 wekelijkse Airlifts, elk met één accessoire.

Hoe moeten we dit gaan zien denken jullie? Punten sparen voor het unlocken van nieuwe "dingen", of zouden dit loot crates zijn. In 1 klap 20 crates die je anders per week 1x zou krijgen.
Aangezien Battlefield V in-game inkopen ondersteunt (zie Microsoft Store) denk ik zelf dat EA met Airlifts geld wil gaan verdienen. Ik denk dat je met punten een Airlift kan unlocken, of deze punten kan kopen met echt geld.

Battlefield 1 had dit toch ook?

Edit:

PSPfreaky wijzigde deze reactie 24-05-2018 15:53 (7%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-05 01:57

Voel je die rauwe WWII vibe??

8)7 |:(

Turfschipper wijzigde deze reactie 24-05-2018 16:41 (120%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

:+

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Deze afbeelding van Battlefield V doet ook denken aan Brothers in Arms: Furious 4. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 11-05 23:55

RoyK

Tekenaar!

quote:
DeMwoan schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:56:
Ik hoorde net op de radio dat er een post-bombardement rotterdam map komt.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
De trailer nog eens rustig zitten terug kijken + wat youtube videos.........

Maar nee wat de trailer en overige dingen lijken te brengen..... Nee het gaat me denk een te groot poppenkast worden met al die custom dingen op tanks en spelers.

Wat ik meer hoopte vs wat het zal gaan worden:

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +5Henk 'm!
quote:
Paulus07 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:00:
De trailer nog eens rustig zitten terug kijken + wat youtube videos.........

Maar nee wat de trailer en overige dingen lijken te brengen..... Nee het gaat me denk een te groot poppenkast worden met al die custom dingen op tanks en spelers.

Wat ik meer hoopte vs wat het zal gaan worden:

[afbeelding]
Precies dit dit dit dit dit dit dit dit |:(

Als ik luister na alle veranderingen, denk ik ja toch wel tof.. maar ik krijg de beelden niet van mn netvlies..

Echt weer fkk typisch DICE lijkt t..

Ja we willen meer customisation!!! En wat doen ze? Deze mate van customisation heeft toch niemand om gevraagd?

Ik ga me nu wat stilletjes afzijdig houden en wachten op MP beelden..

En ik hoop echt dat áls het er zo uit ziet, dat ik dit clinentside ga kunnen uitzetten.

We wilden een gewone vette gritty WW2 game, een waardige opvolger van 1942.. En uitgerekend met (eindelijk!) WW2, gaan ze dit nú uitproberen?? Dit past veel beter in een modern setting imo ;w

(yes it really hurts)
quote:
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:18:

Sowieso verbaasd het mij hoe belangrijk ineens historisch realisme wordt bij mensen in een BF spel als er een vrouw in een trailer zit. Zo ongeveer niks realistisch aan BF,
Iedreeen roept dit, maar: Realisme is totaal wat anders dan Authenticiteit!!! vergeet dit niet. En juist dát is wat we willen :F

poor Leno wijzigde deze reactie 24-05-2018 18:21 (13%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:33
Pfff wat een reacties weer :p

Laten we gewoon even E3 afwachten etc. dan zien we vanzelf wel wat het nou echt wordt. Als het lekker weg speelt en het vermakelijk is maakt een character model uiteindelijk toch helemaal niet zoveel meer uit?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Er zit nog meer onzin in trouwens. Er werd ook gesproken over secret weapons. Krijg je mogelijk dus jet packs, vreemde 1 persoons straaljagers, Rocketlaunchers, en weet ik wat nog meer.

http://images.contactmusic.com/img/old/bf7x12x09x03.jpg

https://media.moddb.com/images/games/1/14/13342/battlefield-1942-secret-weapons-of-wwii_20030506232506_4678_original.jpg

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

quote:
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Japanse officieren werden verwacht een zwaard bij zich te dragen en zullen deze ongetwijfeld ook gebruikt hebben maar echt niet op grote schaal. In de praktijk was het verre van effectief en is het niet een gebruik dat door andere landen overgenomen werd.
Er is natuurlijk een reden dat zwaarden uitgestorven zijn, ze zijn niet praktisch om te dragen en je begint er niks mee tegenover een soldaat met geweer of zelfs een pistool.
Ligt eraan. Een katana kan best wel eens effectiever zijn dan de Japanse Type 14 Nambu. :+
Er zat echt heel weinig energie achter een kogel van dat pistool, en het pistool zelf is eigenlijk ook gewoon slecht. Eigenlijk is dat pistool niet erg effectief voorbij enkele meters, en een zwaard is dan zo gek nog niet. Dan wel een goed zwaard want veel WO2 Japanse katana's waren slechte en goedkope massaproductie.

Maar dan het pijnpunt tussen realisme en authenticiteit. Deze discussie zie ik maar terugkomen bij zoveel games, en soms ben ik ook zeker de aanstichter. Het blijft me alleen verbazen dat het onderscheid tussen de twee zelden goed gemaakt word.

Authenticiteit staat een leuke gameplay ervaring helemaal niet in de weg, verre van. Wat doet nu precies afbreuk als iedereen ongeveer hetzelfde uniform draagt? Verder wie weet nu dat er wel degelijk variatie in de meeste uniformen zat? Er is een verschil tussen een Sovjet gardist of reguliere Frontoviki zijn uniform. Idem met verschillende eenheden binnen het Duitse, Amerikaans etc legers. Bijvoorbeeld Duitse uniformen variëren enorm in kleur. Ze gaan van echt legergroen tot het typisch Duitse grijsgroen en alles ertussen. Dat was ook vrij willekeurig omdat het te maken heeft met wat er beschikbaar was qua kleurstoffen. Verder hebben de Duitsers ook enorme variatie in insignes, ook in kleur. Zie bijvoorbeeld: Wikipedia: Corps colours of the German Army (1935–1945)

Zo kan je een Duitse karakter maken als gewone soldaat, of eentje waarmee je spawned als je squad leader bent. Je kan je karakter uitrusten met een "jäger" uniform, als gewone infanterie etc. Dan kan je nog denken aan medailles die je kan verdienen en op je uniform kan spelden of andere laarzen omdat de Duitsers zowel hun kaplaarzen als normale legerkistjes gebruikten. Kan je ook nog denken aan Duitse jassen of speciale camoflagejekken die je ook in vele variaties had.

http://www.zib-militaria.de/WebRoot/Store8/Shops/61431412/4FB2/78E0/9B2A/E7EE/01FC/C0A8/28B8/77D9/1666_m.jpg

Dat lijkt me toch heel wat interessanter dan de belachelijke kapsels, en variatie genoeg zodat je je eigen karakters kan maken. Keuze genoeg.

Dit is ook allemaal realistisch. Waar realisme misgaat is als je 15 minuten zit te wachten totdat er een groepje van vijf man opduikt die je in een minuut doodschiet, waarna je weer moet wachten. Yay wat leuk. O-)

Realisme kan je wel gebruiken in combinatie met authenticiteit voor een betere gameplay ervaring. Neem bijvoorbeeld het verschil tussen een offensieve en defensieve granaat waar ik het laatst over had. De defensieve doet meer damage over een groter gebied terwijl je de offensieve verder kan gooien en zelf minder gevaar loopt in de explosie te lopen. Dat soort zaken kan je gewoon implementeren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-05 09:59
quote:
Help!!!! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Als het authentiek zo is dat er veel vrouwen in het Russiche leger zaten en zeker als dat in verhouding tot de mannen materieel was, dan heb ik er geen probleem dat in de Russiche factie vrouwen terugkomen.

Maar bij de Duitsers, Engelsen en Amerikanen was dat volgensmij echt niet zo dus daar hoef ik ook geen vrouwen in prominente frontline rollen te zien.
Precies. Dat maakt het dan heel erg vet, maar dan moeten ze niet alles op de kop gooien.
Hier trouwens die Russische sniper. Genaamd Lyudmila Pavlichenko.
snipe

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

quote:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Je beseft je dat in Band of Brothers ze ook allemaal variaties dragen op hun standaard uniform? :+
Ja duh natuurlijk, maar zoals je zelf zei, er is genoeg om wat variaties mee te maken. ;)
Maar als t zoveel over the top wordt, wordt het misschien moeilijk om iedereen te herkennen.. Die kale baardmans bijvoorbeeld.. die herken je echt niet als een 'typische' soldaat (vijand of friendly)

PS:

Nieuwe BFV Squad gelekt!

spoiler:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Door BF1 of BF4 te spelen, kan je binnenkort al een skin unlocken voor BF V:
(niet zeker of het hier al gepasseerd was of niet)

SmokingCrop wijzigde deze reactie 24-05-2018 21:13 (16%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

quote:
Sissors schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:12:
[...]

Ik gok overigens zo dat mijn goedgekleurde wapens in BF1 ook niet bijzonder 'authentiek' waren.
Dan gok je toch verkeerd.

En zo zijn er nog meer te vinden..

Acties:
  • +1Henk 'm!
Een officiële reactie:

Zou je ook als vrouwelijke zwarte SS soldaat met een keppeltje op kunnen spelen? Of wordt dat dan wel weer beperkt? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky

En die arm van die vrouw ziet er misschien raar uit voor de WW2. Ik wist geen eens dat dat in die tijdsperiode al bestond. Even snel gekeken op Google kwam ik bij de volgende artikelen uit.

WW1: https://edition.cnn.com/2...-i-prosthetics/index.html
O.a. Civil War: https://gizmodo.com/the-f...nd-prosthetics-1570009850

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
Wat concept art:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Meer concept art via: https://twitter.com/BFBulletin

Oa Rotterdam als ik de eerdere commentaren op deze afbeeldingen mag geloven. Straks eens op google maps kijken.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 25-05-2018 08:00 (3%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• MRE-Inc
Kijk zo leer je nog eens wat:
quote:
Het Witte Huis is de naam van een gebouw in Rotterdam dat een tijdlang het hoogste kantoorgebouw van Europa is geweest. Het heeft in 1940 als een van de weinige gebouwen in het stadscentrum het bombardement op Rotterdam doorstaan.
Wikipedia: Witte Huis (Rotterdam)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

quote:
Ook de oude spoorbrug zit er in. In de jaren 80 als klein ventje daar vaak onderdoor gelopen. Er was daar altijd markt op zaterdag :)

Uiteindelijk gesloopt en toen is de Willemsbrug de verbinding tussen het Noordereiland en de Maasboulevard geworden.

De Hef is nog wat er van over is:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

EA maakte eerst een gigantische fout met Battlefront 2 (de lootboxes en unlockables). Dus dat hebben ze recht moeten breien. Vervolgens wordt Battlefield V aangekondigd. Ongetwijfeld dat ze dachten goud in handen te hebben maar ook nu worden ze weer compleet de grond in getrapt.

Ik denk serieus dat ze hadden gehoopt dat men deze trailer vet zou vinden en dat iedereen helemaal leip zou gaan. Maar het tegendeel is waar. Zelfs de mensen die een eerdere gesloten presentatie bij hebben gewoond zeggen dat EA/Dice een gigantische fout hebben gemaakt met deze trailer.

Dus hier mijn voorspelling: over 3 weken tijdens de EA persconferentie komt er een nieuwe trailer, meer gericht op de fans van het eerste uur met daarin meer van de features die besproken zijn door onder andere Jackfrags. Waarschijnlijk zelfs met een riedeltje in de trant van 'de vorige trailer was co-op, dat is allemaal wat bombastischer en fun staat meer centraal, hier is de boots to the ground multiplayer/singleplayer-trailer' Daarmee erkennen ze hun fout niet, maar geven ze wel een verklaring en zo maken ze de echte fans weer blij.

In 3 weken kun je vanaf 0 een prima trailer maken. Zet een ervaren trailer-maker en tevens Battlefield-fan in, laat 'm los gaan met de spectator tools van Battlefield V tijdens een deels orchestrated multiplayer potje en je hebt mogelijk écht goud in handen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dit hoeft dan ook weer niet

Wat een zielig vertoon.. Dat antwoord je toch niet?? Duidelijk een zure verliezer, ze weten dondersgoed dat ze t aan t verkloten zijn |:(

Ik had deze persoon (AnimationMerc) best hoog zitten, heeft echt vette dingen gemaakt.. maar dit? :N

Ze snappen het gewoon echt niet he? :F

Geronimous wijzigde deze reactie 25-05-2018 22:36 (12%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
poor Leno schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:18:
[...]

Precies, NIEMAND boeide zich om de vrouwen in BF1 trailer en de sniper enzo Dat was echt vet gedaan... Ik snap werkelijkwaar de fuck echt niet waarom het daarop wordt gegooid?? Zijn mensen zo ontzettend blind? 8)7

Ik snap echt niet dat mensen denken dat dát het probleem is :N
Persoonlijk zou ik het denk ik wel vet vinden als ze de historie een beetje in acht nemen. Laat de normale soldaten gewoon man zijn, maar maak de vrouwen standaard verzetsstrijders. Alsnog niet 100% accuraat maar wel een stuk accurater dan hoe het nu is afgaande op de trailer. Daarmee respecteer je in ieder geval de geschiedenis. De tienduizenden mannelijke soldaten die hun leven gegeven hebben maar ook de vele vrouwen die in het verzet streden. Vaak gebeurde dat niet in daadwerkelijk gevechten, maar het gebeurde wel hier en daar (Frankrijk, oostfront, Italië).

Daarmee kun je lekker politiek correct zijn (for lack of a better word) maar toch de geschiedenis respecteren. Iedereen blij, win win.

SomerenV wijzigde deze reactie 25-05-2018 22:29 (6%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
https://cdn.discordapp.com/attachments/345116687747645441/449831519670894592/override.jpg

:o

https://cdn.discordapp.co...1783903789063/unknown.png

Geronimous wijzigde deze reactie 26-05-2018 13:17 (29%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Tsurany schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:46:
[...]
Wij als spelers kunnen enkel van de trailer uit gaan en als blijkt dat de trailer niet representatief is dan is dat een enorme fout geweest van DICE. Het doel immers is mensen lokken met een trailer, dan moet die trailer wel representatief zijn voor de gameplay.
En daar sla je de plank dus helemaal mis. Was de BF1 trailer representatief voor de gameplay? Totaal niet. Er was misschien een paar seconde aan gameplay erin verwerkt (stukje met het gas in beeld uit m'n hoofd).

En tóch was die "reveal trailer" vele malen beter en raakte mensen er hyped door. Echter is het een mythe dat een trailer representief moet zijn voor de gameplay.

Nu is het 1 grote Social Justice Warrior gedoe met vrouwen prominent in beeld als soldaten. Zeker nu de Design Director dit openlijk heeft 'toegegeven' ;

Maar goed. Uiteindelijk haalt het ook weinig uit. Van mij part kun je met roze facepaint rond lopen en een piratenhaak. Het feit dat je nu als een vrouw kan spelen zal genoeg mensen aanspreken (waaronder mijn vrouw die een gat in de lucht sprong :+). Het gaat om de gameplay. En daar gaan we meer van zien bij de E3. Ondanks de 'faal' trailer van BFV ben ik wel hyped ervoor. De BF series heeft nooit echt een teleurstelling op de markt gebracht (Hardline tel ik niet mee :+).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MRE-Inc
quote:
8GUS schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:43:
[...]

En daar gaan we weer. Customization is waar het allemaal om draait en dat heeft DICE/EA verdomd goed in de gaten. Dat dit niet is wat jij wil is totaal niet relevant.
Ben het met je eens dat Customization momenteel best een hot item is en snap wel dat Dice daarop inspeelt. Als ik mijn zoon van 15 daarover hoor tijdens een potje Fortnite, dan snap ik dat wel. Dansjes, skins, keke uniformpjes en pakjes etc etc. Maar dat haalt juist de hele geloofwaardigheid van een WW2 shooter omlaag. Wat @poor Leno opmerkt, is wel (gedeeltelijk) waar.

Het gros van de "haters" moet niks van die facepaint shit en Mad Max figuren hebben, maar als Dice de customization op een normale manier had toegevoegd, dan waren de reacties al totaal anders geweest. Zoals @Reefun ook aangeeft, een mooie pinup op een B17 bommenwerper, of een haaienbek als neus van je Spitfire. Of bijvoorbeeld een zwarte, groene of bruine bomberjack voor piloot zoals te zien is in een van de concept art. Zoals de customization ook daadwerkelijk was in de oorlog. Niet naar 2018 maatstaven.

Qua personages haalt de huidige trailer gewoon het WW2 niveau 200% naar beneden. Sla het gemiddelde oorlogsboek met echte foto's open (of google op ww2 oorlogs foto's) en je zult geen facepaint tegenkomen. En ja, ik weet waar ik over praat. Ik heb de boeken vroeger kapot gelezen. De Slag om Arnhem, De laffe aanval op Pearl Harbor, De slag om Stalingrad. Dat soort boeken die bij mijn vader in de boekenkast stonden. Geen foto's van facepaint, wel foto's van geschockeerde soldaten met een open graf blik in hun ogen, angst die van hun gezichten was af te lezen. Smerige strepen op het gezicht van modder, zweet en bloed. Dat zie je in de trailer niet terug. Het voelt nu een beetje alsof je in Schindler's List de joden in het Ghetto ziet rondlopen in polonaise met bijbehorende carnavals kleding. Want dat doet het zo goed voor de kijkcijfers [/s]

Nogmaals, normale passende customization had Dice prima kunnen toevoegen, maar wat ze nu gedaan hebben, is gewoon een regelrechte dikke middelvinger naar WW2. Ik vraag me serieus af of ze gebeld hebben met de Marketing man van Microsoft. Daar weten ze de zooi ook zo goed te verkloten marketing technisch.

Deze boeken dus:

MRE-Inc wijzigde deze reactie 28-05-2018 21:10 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 06:46:
[...]

Dat is geen robotarm maar een prothese
Een protese welke pas in 1946 beschikbaar was :) Was een post op Reddit erover met een link maar die ben ik even kwijt.

Maar goed. De hellriegel was ook nog een prototype wapen in WW1 en die ook gewoon in BF1. DICE kennende zal het vast wel zo historisch accuraat mogelijk willen maken ; maar wel met ruimte voor wat veranderingen (zoals o.a. de facepaint/camo's/etc.) om toch mee te kunnen met de huidige populaire games (CoD/Fortnite/etc.).

"Haters" gaat het spel toch wel krijgen. Of het nu hyper realistisch wordt of ala Battlefield Heroes.

Nu verwacht ik niet dat je daadwerkelijk in een roze camo of andere wazige outfits kunt rondlopen ala cod :

Ik kan me niet voorstellen dat DICE daadwerkelijk deze tour op zou gaan. En als het wel gebeurd. Sja.... Jammer, maar zoals ik zelf al eerder zei, van mij part kunnen ze het helemaal vol stoppen met flashy camo's/facepaint/weet ik veel wat allemaal. Zo lang het qua gameplay maar goed zit. Plus, mocht er iemand in een volle roze camo rond rennen is diegene wel makkelijk te zien :+

één ding is zeker, DICE doet wel heel erg hun best om alles zo accuraat mogelijk te krijgen. Dat zie je wel aan BF1 aan alle kleine details. De manier van herladen van wapens en het hoge niveau van detail. Klein voorbeeld : Voor 1 van de pistolen heb je een speciale ammo case met 7 of 9 kogels. Als je vervolgens 2 schoten lost en herlaad, dan schiet die ammo case eruit. Maar er komen ook altijd de hoeveelheid kogels eruit welke er nog in zat. Het is maar een klein detail, maar dat laat wel zien hoe ver DICE kán gaan ermee. En ik ben er heilig van overtuigd dat ze dit met BFV nog een stapje er bovenop gaan doen. Zeker gezien het feit praktisch het gehele team vol liefde aan deze game werkt. En al helemaal de "veteranen" welke ook aan BF1942 hebben gewerkt.
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 07:37:
Ik heb er onwijs veel zin in. De enige shooter die ik dit jaar wil gaan aanschaffen. Enige jammere vind ik dat er ongetwijfeld weer geen helicopters in zitten :P Ik ben ontzettend slecht in het besturen van vliegtuigen, maar in enkele van de voorgaande delen was ik wel bovengemiddeld goed in het besturen van heli's. :)
Je hebt er nog kans op hoor! Er waren al helicopters tijdens WW2 in prototype. Dus wellicht...

En bovengemiddeld goed met heli's? Heb je bij Davand Peak (oid) @ BF3 met een heli door de tunnel kunnen vliegen? Onder bruggen door @ Siege of Shanghai/Golmund Railway? Loopings/kurketrekkers met de attack chopper? :+

Reefun wijzigde deze reactie 29-05-2018 07:45 (15%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
8GUS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:32:
[...]
Wat er niet begrepen word is dat er zo pissig op gereageerd wordt en dat de discussie niet over deze features gaat, maar waarom we ze niet leuk vinden. Terwijl dat de discussie niet is. Ze zitten erin. Deal with it. DICE/EA gaat hier z'n geld mee verdienen. Dat is hun enige verdienmodel.

Dat deze zaken voor deze mensen niet dusdanig met WO2 te maken hebben is pure pech voor de mensen die dachten een meer pure WO2 ervaring te krijgen. Ik snap het heel goed, maar begrijp er niets van dat er zo over door gehamerd moet worden, want het zal niet weggaan. Dan is de game gewoon niet voor jou en vind ik persoonlijk dat het op troll gedrag en topic vervuiling begint te lijken.
Er is een reden dat er niet negatief gereageerd wordt over die wapens in BF1. Ze zijn misschien niet authentiek maar ze 'passen' er prima in. Het voelt authentiek aan, ook al is het dat niet. En dát is het hele issue. De dingen die ze getoond hebben in de trailer voelen niet authentiek aan. Het gaat niet om het customizen, wapens unlocken, vrouwen en dat soort dingen, het gaat om het gevoel dat die dingen uitstralen. Prima als je afwijkt van authenticiteit maar zorg er op z'n minst voor dat het wel past in het totaalplaatje.

Bij Battlefront 2 was er veel te doen rondom het aan kunnen passen van personages. EA had voldoende plannen maar Disney was bang dat 'canon' en dus de authenticiteit van het Star Wars universum in het geding kwam.
quote:
For a while, there was some unconfirmed reporting going around that DICE had actually proposed ahead of release this and Disney shut them down, wanting to retain full control over the look and feel of Star Wars, their prized IP, and cosmetic skins and alterations could threaten that aesthetic.
Vooral dat laatste woord, aesthetic. Waarom kan dat niet in acht gehouden worden als je een game maakt met daarin maps gebaseerd op echte locaties en mogelijk verhalen gebaseerd op echte gebeurtenissen. Dat is waar ik de meeste klachten over zie. Het niet in acht houden van het authentieke gevoel en beeld van de Tweede Wereldoorlog. Ga los met dingen die je aan kunt passen en met het kiezen van geslachten maar hou dat gevoel in takt. Met een beetje fantasie kun je echt heel wat gave dingen verzinnen zonder dat je dat gevoel naar de knoppen helpt. Een paar dagen terug gaf ik nog het voorbeeld van de vrouwelijke verzetsstrijders. Hier een voorbeeld van donkere Amerikaanse soldaten:

http://progressive.org/downloads/9261/download/Bundesarchiv_Bild_146-2005-0076_Ardennenoffensive_US-Gefangene.jpg?cb=4a1d6a3a5fd37a646cb496986c8222f1&w=640

Ik hoop dat, zoals iemand hier al eerder opperde, de trailer meer bedoeld was om reacties te peilen en dat ze de absurditeit tot een minimum beperken. We weten allemaal wat er gebeurt is na de overweldigende negatieve reacties op Battlefront 2 en ik gok dat EA en Dice zich niet twee keer aan die steen stoten. Battlefront 2 verkocht minder dan de prognose (9 miljoen t.o.v. 10 miljoen), Battlefield 1 meer (15 miljoen t.o.v. 12 miljoen). Geen backlash bij Battlefield 1, een van de best verkopende games van 2016 en een hogere score dan Battlefront 2. Ze zouden dus stom zijn om niet naar de kritieken te luisteren.
quote:
Haagse Mafkees schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:25:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar de vliegtuigen in BF5. Ik heb mijn eigen dogfight server in BF4 (stealhtjets) en BF1 vond ik niks.

Ik hoop dat ze een vorm van speed control gaan toepassen. Lijkt mij wel wat om de in de Spitfire te dogfighten.

Jet engines werden in de loop van WW2 ingezet.
Als ik de info van JackFrags mag geloven zullen we in eerste instantie vooral maps spelen gebaseerd op missies uit 1940. Begin van de oorlog dus. Grote kans dat er gaandeweg maps/missies komen die zich steeds wat verder in de oorlog afspelen. Hopelijk houden ze het qua vervoersmiddelen ook een beetje accuraat. Dus geen Shermans in maps gebaseerd op missies uit 1940 maar M2's. Geen Panthers maar Panzers. Zou mij persoonlijk wel gaaf lijken om per map/tijd andere voertuigen te hebben. Wapens doen me in zo'n geval wat minder. Maar hoe later in WW2 de map/missie, hoe bruter de voertuigen _/-\o_

SomerenV wijzigde deze reactie 30-05-2018 02:32 (13%)

Demize99 (je weet wel die Lead dev met zn 1 jarige dochter waarom er vrouwen in t spel moesten) heeft op een Redditor gereageerd.

Hoewel dit tot op zekere hoogte 'goed' nieuws is, vragen mensen zich af waarom hij weer over vrouwen begint, terwijl de Redditor daar niets over zegt :?

(En mensen zich nu serieus af vragen waarom hij zo ontzettend graag vrouwen wil neerschieten, neersteken, opblazen etc _O- )

Maar goed ik ben benieuwd! Die toggle zou echt uitmaken! :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:29

Donstil

Grab them by the 🐈.

Haha dit:

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:49
quote:
Martinspire schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:24:
Hij wil gewoon vrouwen omdat hij weet dat daar een hele grote markt voor is. Vrouwelijke skins gaan in veel games als warme broodjes over de toonbank. En daarbij, als ze erin zitten, vind ik het inderdaad raar als anderen ze ineens niet zien. Net als met andere menselijke rassen.
Hetzelfde met Star Wars (Kathleen Kennedy):

Acties:
  • +11Henk 'm!
Hahahaa deze gaat wss wel wat meer relevant worden _O-

en

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
poor Leno schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:55:
Goed videootje en zeker de moeite om de 15 min even te kijken :)

[video]
Die zegt dus ook wat praktisch iedereen zegt, namelijk: personalisatie en diversiteit zijn prima als ze passen binnen de context van WW2. Hoe Dice/EA het aanpakt is gewoon door en door fout.

Wat ik me ook nog bedacht is dat het een stuk lastiger zal zijn om te zien wie vriend en wie vijand is als iedereen maar lukraak kan personaliseren. Uniformen zijn er niet voor niets, want dat straalt uniformiteit uit en maakt het makkelijk om te zien wie bij je hoort en wie niet. Helmen, kleding, camouflage, alles is daar op gericht. Als je dat overboord gooit ten faveure van personalisatie wordt de gameplay al snel een rommeltje denk ik omdat je gewoon niet snel kunt zien wie wie is.

Maar goed, nog iets meer dan een weekje, dan weten we hopelijk meer. Ik blijf hopen dat, dankzij de backlash, ze eens héél kritisch kijken naar hoe ze alles willen implementeren. Overigens hoop ik wel dat er Nederlandse militairen in zitten in de Rotterdam-map(s). Er hebben 380.000 Nederlandse militairen gediend tijdens WW2 waarvan er 16.000 omgekomen zijn. Dat compleet negeren zou echt niet tof zijn. Het lijkt er voor nu op dat we kunnen kiezen uit Britse of Duitse facties. Een beetje raar aangezien er in 1940 (tijdens de inval) geen Britten actief waren in Nederland. In 1940 waren de Britten aanwezig in België/Frankrijk maar na de omsingeling in Duinkerken duurde het 4 jaar voordat Britse militairen weer West-Europa betraden.

Maar Nederland heeft ondanks slechte bewapening echt flink weerstand geboden tegen het véél beter uitgeruste en veel beter getrainde Duitse leger. Het bombardement op o.a. Rotterdam (of het dreigement in ieder geval) is bijvoorbeeld een gevolg van de weerstand die het Nederlandse leger bood. Er was hoop dat Groot-Brittannië hulp zou bieden in Nederland maar door de nederlaag in Duinkerken gebeurde dat niet.

Met andere woorden: In Rotterdam moet er gevochten worden met Nederlanders en Duitsers. Britten hebben geen plekje op dat slagveld. Die zet maar op maps die zich afspelen rondom bijvoorbeeld Arnhem, Nijmegen, Overloon, Broekhuizen of Winterswijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Of het echt is, laat ik in het midden....

Phase 1: Paratrooper invasion (Airborne)
Phase 2: The main invasion force arrives (Breakthrough)
Phase 3: Desperate fight for objectives in the ruined streets (Conquest Assault)
Phase 4: Last Man Standing fight, 1 life / limited ammo (Final Stand)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
Rotterdam:

Zat er vroeger een Tulpen Hotel in Rotterdam ?

MRE-Inc wijzigde deze reactie 01-06-2018 12:02 (15%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MRE-Inc
He @poor Leno relax :D Ik denk er net zo als jouw over. Het wordt dus tijd dat je ook een Xbox One X gaat kopen en in de squad komt met mij, @Martinspire @Miesjh en @Tags NL. Dikke vette Elite controller erbij voor met paddles aan de achterkant zodat je helemaal onoverwinnelijk wordt ;) en gaan.....Vergeet die 4K Tv niet mee te bestellen.

Kun je ook met ons nog eens de oude Battlefield games spelen zoals BF3 en BC en BC2

https://vimeo.com/273076448

MRE-Inc wijzigde deze reactie 02-06-2018 11:13 (29%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

quote:
Sissors schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Hebben wij andere Battlefields gespeeld? Random schieten, bombarderen en absurde acties is toch integraal onderdeel van Battlefield? Tuurlijk, het is wat minder rennen springen schieten als een CoD, maar nog steeds niet een serieus spel als Arma.

Terwijl ik naar video zocht van een tank die met C4/anti tank mijnen de lucht in gelanceerd werd en een fighter neerschoot (edit: gevonden: YouTube: BF4: Peek-A-Boo), kwam ik deze tegen: YouTube: Battlefield 1: Flying Tank Stunt! (Only in Battlefield Moment), en deze: YouTube: BF4: Flying LAV Attacks Shanghai Tower. Om het nog niet te hebben over alle filmpjes van piloten die hun vliegtuig verlaten, degene achter hun met een RPG neerschieten, en hun vliegtuig weer in gaan. Absurde acties zijn een onderdeel van Battlefield imo.

[...]
Wat Tsurany zegt.

Verder laat de reveal trailer zien dat het een Weird War II game dreigt te gaan worden. Ook onderstaande lijkt dit te bevestigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Sorry hoor maar hier moest ik wel echt om lachen... :P

[video]

Wat ademt dit WW2... :P

Ik denk dat mensen echt een veel te rooskleurig beeld hebben van de games waar ze vroeger ontzettend veel plezier mee hebben gehad. :)
Je haalt, net zoals heel veel mensen, gameplay en uitstraling door elkaar. Wat ik zie in het filmpje van BF1942:
- Wapens uit WW2
- Voertuigen uit WW2
- Een map gebaseerd op een slagveld uit WW2
- Uniformen uit WW2 met helmen uit WW2

De gameplay is gewoon lekker arcade maar de uitstraling is gewoon 100% WW2 zonder gekke tierelantijntjes. Dat is wat veel fans verwacht hadden bij Battlefield V. Een correcte uitstraling wat betreft WW2 met de bekende gameplay van Battlefield. Voorbeeldje:

https://www.youtube.com/watch?v=kAS39wI1-UI

SomerenV wijzigde deze reactie 04-06-2018 20:42 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zullen we het topic weer wat opvrolijken met een simpel plaatje waar het allemaal om draait!

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:40:
Zullen we het topic weer wat opvrolijken met een simpel plaatje waar het allemaal om draait!

[afbeelding]
Mêh. Doe dan maar liever ;

O+ O+ O+

Acties:
  • +6Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik hoop dat de Haunebu er in zit:

http://i67.tinypic.com/ayoz7n.jpg

:+

jagermeister wijzigde deze reactie 05-06-2018 13:15 (43%)

Acties:
  • +9Henk 'm!
Vandaag precies 74 Jaar geleden dat de Gealliëerde zijn begonnen aan "Operation Overlord"!

Ben nog steeds benieuwd hoe ze dit gaan doen met BFV. Moet haast wel een epische "Grand Operation" worden!

• MacrosSimga
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:39
quote:
steveman schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:42:
BF1942 had een map genaamd Bocage geloof ik? Molen, wat afwatering en bruggen waar je onderdoor kon vliegen?
Ik bedoel meer iets zoals de onderstaande foto:

http://ww2today.com/wp-content/uploads/2014/06/bocage-fighting.jpg

MacrosSimga wijzigde deze reactie 07-06-2018 09:47 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:35
quote:
MacrosSimga schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Ik bedoel meer iets zoals de onderstaande foto:
[afbeelding]

[afbeelding]
Daar is ook al wel eens een map van geweest in Cod2.. Ik twijfel nu alleen even of dit een fanmade map was of een originele map. Huis een het midden langs een weg. Dan had je daarom heen een paar van die vierkanten hegderows waar je rond kon lopen met kuilen voor dekking etc.

In de eerste Brother of Arms had je ook genoeg van dat terrein waar je rond moest lopen, dus dat is ook niet echt nieuw :) Het meeste is al wel eens een keer gedaan natuurlijk, maar is opzich wel vet een terrein zeker met tanks met van die schuivers ervoor die dan door die hegdes kunnen breken etc.

Edit : even gegoogled, is blijkbaar een Cod1 map waar is de tijd gebleven :+ Deze map was het :

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-06-2018 11:11 (15%)

• PatRamon

**

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:56
Niet de beste screenshot maar ik heb niks anders. Krijgen we nou een soort Battlefront 2015 achtige pick ups als "supply"? :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Van een post.. Looks more like Fallout 5

Sorry hoor, maar |:( ;w :N

-

Toppost:
This is how Sweden sees a War that they never got involved in

_O-

poor Leno wijzigde deze reactie 09-06-2018 23:08 (26%)

Pagina: 1 2 3

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True