Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

42dpi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:48:
Wat was het een fantastisch idee om 5 weg te geven via Amazone prime, alleen maar cheaters die een voornamelijk uit china voor 60cent een key kopen even 60RMB per maand voor cheats VPN via Singapore en hoppa alle EU servers vol met cheaters.

En EA/DICE doet er geen ene hol aan zal ze compleet jeuken alle focus ligt op 2042 hypen hypen hoe fantastisch het wel weer niet is.
Wat ik al eerder zei. Region lock erop en ping kick bij hoger dan 50. Koop daarom ook geen BF2042, ben het gedoe zat.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
TrafalgarLaw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:06:
Moet eerlijk zeggen dat ik Battlefield One nog steeds leuker vind dat BF:V. De atmosfeer mis ik nogal.
Enkele weken geleden voor niks opgepikt. Bevalt me prima eigenlijk. Ik heb V nooit gekocht omdat ik die beta-maps echt niks aan vond (Noorwegen en Rotterdam), maar vermaakt me nu uitstekend als er vrije plekken zijn in Panzerstorm, Arras of Provence. Een aantal anderen zijn ook nog wel oké.
Maar ik vond Battlefield 1 echt een heerlijke "vernieuwende" ervaring ook, zeker de map Quentin Scar was geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-09 21:05
42dpi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:48:
Wat was het een fantastisch idee om 5 weg te geven via Amazone prime, alleen maar cheaters die een voornamelijk uit china voor 60cent een key kopen even 60RMB per maand voor cheats VPN via Singapore en hoppa alle EU servers vol met cheaters.

En EA/DICE doet er geen ene hol aan zal ze compleet jeuken alle focus ligt op 2042 hypen hypen hoe fantastisch het wel weer niet is.
Volgens mij heb ik BF:V via een third party key seller voor maar liefst €0.87. :X

Mijn BF One is bugged (Origin blijft een KUT storefront) dus ik moet maar aan de BFV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

TrafalgarLaw schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

Volgens mij heb ik BF:V via een third party key seller voor maar liefst €0.87. :X

Mijn BF One is bugged (Origin blijft een KUT storefront) dus ik moet maar aan de BFV.
Al die keys zijn gefarmed met amazone prime trial accounts sommigen hadden het geautomatiseerd.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-09 21:05
42dpi schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Al die keys zijn gefarmed met amazone prime trial accounts sommigen hadden het geautomatiseerd.
Achja van 80 cent lig ik niet wakker :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Misschien kunnen ze bij de server filteropties een filter maken voor levels, je speelt nu alleen maar met levels onder de 75 en dat is echt niet te doen :/
plezier gaat er zo wel een beetje hard uit...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12

-tom-562

Oliesjeik

Ik speel sinds een week weer wat potjes BF:V, maar ik vind het aantal cheaters echt meevallen. Ik heb meer last van die no-life figuren die blijkbaar leven in een vliegtuig :P
Ik heb BF:V bijna een jaar niet aangeraakt, maar qua performance lijkt het ook allemaal beter geworden?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

-tom-562 schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:24:
Ik speel sinds een week weer wat potjes BF:V, maar ik vind het aantal cheaters echt meevallen. Ik heb meer last van die no-life figuren die blijkbaar leven in een vliegtuig :P
Ik heb BF:V bijna een jaar niet aangeraakt, maar qua performance lijkt het ook allemaal beter geworden?
non-issue, daar is de fliegerfaust voor. Dat niemand die gebruikt zie mijn eerdere punt :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

DrumandBass schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:12:
[...]

non-issue, daar is de fliegerfaust voor. Dat niemand die gebruikt zie mijn eerdere punt :+
In die sneeuwmap in de bergen (kan ff niet op de naam komen) begin je haast niks tegen een goede piloot :P

Vaak bu'j te bang!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15

ManiacsHouse

Scheisse!

Van 1 op andere dag een raar issue met rubberbanding. Dat je beweegt en soort van 2 passen naar voren en 1 naar achteren. Vliegen en rijden zelfde. Met vliegen is het heel duidelijk merkbaar en vooral zichtbaar. Je vliegtuig stuitert van voor naar achteren. Van alles geprobeerd (laatste drivers, video settings reset) maar niks wat lijkt te helpen.
Meerdere hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyNouweland
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-03 23:28
ManiacsHouse schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:01:
Van 1 op andere dag een raar issue met rubberbanding. Dat je beweegt en soort van 2 passen naar voren en 1 naar achteren. Vliegen en rijden zelfde. Met vliegen is het heel duidelijk merkbaar en vooral zichtbaar. Je vliegtuig stuitert van voor naar achteren. Van alles geprobeerd (laatste drivers, video settings reset) maar niks wat lijkt te helpen.
Misschien omdat 2042 begint te komen en de servers een klap kregen? Zal me niks verbazen dat ze de capaciteit van 5 terug schroeven om aan het demand van 2042 te voldoen. 2042 heeft namelijk HEEL veel last van rubberbanding.

[ Voor 3% gewijzigd door RemyNouweland op 15-11-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ManiacsHouse schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:01:
Donderdagavond was sowieso ruk. Op de servers waar ik zat had iedereen een ping van 150+, en het waren allemaal spelers uit west Europa. Ik had zelf ook een ping van 150 (normaal iets van 8 ofzo)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
Bij operation Underground sluit crash het spel na de desktop.
Dit is op dx 12 mode, bij andere mappen geen problemen?
Is dit een bekend probleem?

Update
Blijkt een driver issue van Amd te zijn met de 6xxx bij de nieuwste drivers.

[ Voor 23% gewijzigd door Bassbounce op 27-11-2021 20:35 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Ik speel nog graag Battlefield V (En Battlefield 3, 4 en 1 trouwens). Maar sinds EA (lang geleden) over is gestapt naar client side hit reg, blijft het bij mij tobben.

Ik heb het idee dat ik altijd de klos ben vanwege mijn snelle (glasvezel) internetverbinding, mijn ping is meestal tussen de 7 en 11, laag dus.

De 'lag compensation' heeft mij altijd dwars gezeten. Alle problemen die voor kunnen komen, die zie ik regelmatig voorbij komen. De boel is simpelweg niet in sync en die vertraging is best aanzienlijk die eraan toe wordt gevoegd.

In mijn beeld ben ik de eerste die gericht en goed gemikt schiet, de tegenstander begint later, maar waar ik voor mijn gevoel heen heel magazijn nodig heb om iets aan te kunnen richten, hoor ik twee tikjes van de kogel van de tegenstander en hatsa, daar lig ik weer. En de tegenstander is in mijn beeld de bocht nog niet om, of ik ben al de klos.

Met eerdere Battlefield games, stapte ik dan over op een server met een hogere ping, of ik keek goed of er geen spelers tussen zaten met een hoge ping om goed verder te kunnen spelen. Maar in Battlefield V werkt dat voor mijn gevoel minder goed. Ik heb nog niet zoveel uren in Battlefield V zitten, maar ik denk dat 80% van de servers voor mij niet lekker speelden.

En ik weet het hoor, cheaters zitten er helaas ook tussen, maar ik geloof niet dat die voor mij het primaire probleem zijn.

Bekend probleem? Of zijn mijn skills gewoon de laatste jaren tot onder het vriespunt gezakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
RubenDJ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:55:
[...]

Laat me raden, je hebt een goede internet verbinding met (heel) lage ping? Gefeliciteerd, je bent (net als ik) altijd in het nadeel ten opzichte van iemand met een hogere ping dankzij lag compensation. Dit komt overigens in wel meer spellen voor maar in de BF reeks is het inderdaad extreem.

Zit niks anders op dan te accepteren of inderdaad stoppen met de franchise zoals zovelen helaas.
Ik heb even gezocht op lag compensation en het lijkt er inderdaad op dat ik net als de rest gewoon de Sjaak ben.

Zitten we dan met een strakke glasvezelverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
JellBro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:40:
Wat mij irriteert is dat je een tegenstander bijvoorbeeld 4x moet raken [met bijv. trench gun als
je recon bent] , terwijl ik zelf steeds in één schot dood ben.

Het gebeurt mij haast nooit dat ik in twee hits iemand heb. Ik ben de eerste die schiet
[en raak [met hitmarkers]] en toch de klos?!

Dit is niet zomaar een keer, maar hele potjes lang.

Voorbeeld: schiet 2x in iemands rug, die draait zich om en knalt in mijn beleving in één schot mij
aan flenters. Hoedan?

Er zal wel een reden voor zijn, maar ik sta wel op het punt te stoppen met Battlefield reeks, want
het lijkt compleet random of je een 1:1 wint en voor het gevoel voor mij altijd in het nadeel.
Dit was bij BF3 en BF4 ook. Terwijl BFBC2 veel beter leek te lopen en ook Hardline, merkwaardig genoeg.

Ben dus maar begonnen met Squad, even heel wat anders.
Ik weet het, het is een oude post. Maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Jammer alleen dat er geen oplossing is. Volgens mij waren BF2 en BFBC2 nog server side hit reg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

GuiltyNL schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:21:
Ik speel nog graag Battlefield V (En Battlefield 3, 4 en 1 trouwens). Maar sinds EA (lang geleden) over is gestapt naar client side hit reg, blijft het bij mij tobben
BF V heeft server side authoritative hit reg. Lag compensation verklaart hooguit "hits behind cover" die spelers met lage ping ervaren, maar om dat te compenseren krijgen spelers met te hoge ping geen lag compensation. Spelers met hoge ping moeten dan voor een rennende vijand schieten in de richting waarin ze rennen (leading shots).

Bloed en kogelinslagen in BF V zijn wel client side, die kunnen niet "tellen" (dusting). Dit kun je terugzien in de network performance graph. Sowieso een goede graph om permanent aan te zetten als je problemen ervaart.

Video van Battlenonsense over BF V netcode:
YouTube: Battlefield V Netcode Issues Tested & Explained

De Time To Kill van BF V is behoorlijk kort met bepaalde wapens (korter dan eerdere BF games), misschien lijkt het daardoor alsof je te snel doodgaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 01-02-2022 09:55 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
@Kanarie Thanks, ik ga dat bekijken en eens meten en bijhouden.

De vraag is dan: wat veroorzaakt die timingsissues? Want vrijwel iedereen met een lage ping (en snelle configuratie?) meldt hetzelfde probleem.

Je kunt het ook zien, ik liep achter een tegenstander langs en mijn teammaat voorlangs. Tegenstander begint te schieten op mijn teammaat, ik schiet op de tegenstander, daarna draait mijn teammaat zich om en schiet ook op de tegenstander. Hij stopt met schieten, de tegenstander staat nog overeind, ik schiet door, tegenstander gaat dood en de kill ging naar mijn teammaat. De vertraging die hierin zat was, voor mijn gevoel, bijna een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

GuiltyNL schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:35:
@Kanarie Thanks, ik ga dat bekijken en eens meten en bijhouden.

De vraag is dan: wat veroorzaakt die timingsissues? Want vrijwel iedereen met een lage ping (en snelle configuratie?) meldt hetzelfde probleem.

Je kunt het ook zien, ik liep achter een tegenstander langs en mijn teammaat voorlangs. Tegenstander begint te schieten op mijn teammaat, ik schiet op de tegenstander, daarna draait mijn teammaat zich om en schiet ook op de tegenstander. Hij stopt met schieten, de tegenstander staat nog overeind, ik schiet door, tegenstander gaat dood en de kill ging naar mijn teammaat. De vertraging die hierin zat was, voor mijn gevoel, bijna een seconde.
Ik zou daar eens een video van opnemen met bijv. nvidia shadowplay en hier delen. Zet dan ook vooral de network graph aan, daar kun je ook kortstondige network issues mee zien. Wat bijvoorbeeld zou kunnen is dat je een kortstondige lagspike had (je verbinding of de route naar de server bijv.), of latency variation.

Er staat echt veel onzin over games en netcode online, geschreven door mensen zonder voldoende kennis van zaken, dus ik zou me daar niet al teveel van aantrekken. De netcode van BF V is helemaal niet verkeerd, en met de network graph of network indicators kan je vaak al zien waarom iets misging.
Op de BF V subreddit zag je bijvoorbeeld regelmatig geklaag over slechte hitreg, met dan netjes een video erbij waarin je 2 of 3 performance indicator icons ziet, tja...

Ik speel zelf ook met een ping van rond de 10ms meestal, en herken jouw problemen of algemene issues vanwege die lage ping in ieder geval niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Kanarie op 01-02-2022 12:06 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GuiltyNL schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:35:

Denk dat je dan het probleem moet zoeken bij die tegenstander, niet zozeer bij jullie. Wij hebben dit in BF1 uitvoering getest met een vast team gemixed over beide teams, zodat we aan beide kanten de latency goed in de gaten kunnen houden (hoogste bij ons in team was 60ms), tot iemand z'n mobiele internet gebruikte en opeens kreeg je zeer bijzondere kills.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
SinergyX schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Denk dat je dan het probleem moet zoeken bij die tegenstander, niet zozeer bij jullie. Wij hebben dit in BF1 uitvoering getest met een vast team gemixed over beide teams, zodat we aan beide kanten de latency goed in de gaten kunnen houden (hoogste bij ons in team was 60ms), tot iemand z'n mobiele internet gebruikte en opeens kreeg je zeer bijzondere kills.
Dat is al zo oud als de wereld inderdaad met BF. Met WiFi, mobiel internet, kunstmatige packetloss, kunstmatig hogere latency, torrents aanzetten, etc, kan je jezelf gek genoeg een voordeel geven.
Kanarie schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:51:
Spelers met hoge ping moeten dan voor een rennende vijand schieten in de richting waarin ze rennen (leading shots).
Dat is pas bij (constante) pings hoger dan 150 ms het geval als ik het me goed herinner. Er zit nog een groot verschil tussen een ping van 12 of een ping van 150, wat packetloss erbij en je krijgt nog steeds hele rare taferelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
SinergyX schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Je hebt servers / rondes waar alles gewoon goed aanvoelt en ook lekker speelt. Ik ben echt geen koning in BF hoor, maar als ik een K/D van 1 heb is dat voor mij gewoon ok. Maar ik heb zoveel rondes dat ik eindig met 1/11 de laatste tijd en in combinatie met hoe ik dan gespeeld heb en de kansen die ik heb gehad, klopt het gewoon voor geen meter. Ik verlies in dat soort rondes gewoon 'gevechten' waarbij ik iemand van redelijk dichtbij van achteren raak en diegene draait zich dan vervolgens om en met twee tikjes ben ik er geweest. Terwijl mijn halve magazijn in zijn rug moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Kanarie schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Ik zou daar eens een video van opnemen met bijv. nvidia shadowplay en hier delen. Zet dan ook vooral de network graph aan, daar kun je ook kortstondige network issues mee zien. Wat bijvoorbeeld zou kunnen is dat je een kortstondige lagspike had (je verbinding of de route naar de server bijv.), of latency variation.

Er staat echt veel onzin over games en netcode online, geschreven door mensen zonder voldoende kennis van zaken, dus ik zou me daar niet al teveel van aantrekken. De netcode van BF V is helemaal niet verkeerd, en met de network graph of network indicators kan je vaak al zien waarom iets misging.
Op de BF V subreddit zag je bijvoorbeeld regelmatig geklaag over slechte hitreg, met dan netjes een video erbij waarin je 2 of 3 performance indicator icons ziet, tja...

Ik speel zelf ook met een ping van rond de 10ms meestal, en herken jouw problemen of algemene issues vanwege die lage ping in ieder geval niet.
Ik heb dat met eerder BF titels wel gedaan, talloze opnames gemaakt, gedeeld, gepost, hitmarkers die 2 meter naast iemand opdoemden. Maar uiteindelijk blijf je gefrustreerd achter. Maar ik zal eens kijken of ik dit weer eens kan oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:48:
[...]

Dat is al zo oud als de wereld inderdaad met BF. Met WiFi, mobiel internet, kunstmatige packetloss, kunstmatig hogere latency, torrents aanzetten, etc, kan je jezelf gek genoeg een voordeel geven.
Ik denk terug naar je gouden jaren van Counterstrike 'got interp?' waar het al een probleem was, en eerlijk.. zal altijd blijven. Of een server gaat een auto kick >30ms doen en draait zelf ruim binnen de specs (zulke lag bij bv Ark is puur omdat die server 100% staat te pompen en de packets niet op tijd kan afwerken), zal het ook altijd een probleem blijven, lang niet bij elke game zo extreem merkbaar, maar zowel bij hitscan als bij projectile heb je diverse problemen er mee.

Maarja, ik ben al niet zo'n fan meer van de extreem lage TTK's (BC2 staat me bij al een hoge, maar vond ik ook goed te doen), zeker niet als je in de 100-150ms range gaat zitten wat voor de laggy mensen bijna single pack-loop is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Kanarie schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Ik heb even snel een test gedaan en ik snap die stats nog niet helemaal, maar ik had op een geven moment als start 23 client hits tegenover 17 server hits. Vervolgens even mee gespeeld en dat bleef stabiel.

Daarna shotgun gepakt en toen had ik op een gegeven moment 67 client hits en 54 server hits. Dat ging niet al te best zeg maar.

Maar ik moet nog even nakijken hoe ik deze cijfers nu moet zien, misschien is het wel doodnormaal.

De tweede set statistieken, onderin gaven geen packet losses. Een server tick van 12 ms en een latency van 11 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
Bijzonder jammer dat 2042 zo'n flop is geworden.
Steeds meer cheaters kom ik tegen tijdens breakthrough.
Eerst kwamen sporadisch voor nu lijkt het meer en meer te worden.

Huidige Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
d:)b Hopelijk helpt dit tegen de eindeloze hoeveelheid cheatende nietsnutten die er nu zijn:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcbr
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-08 16:59
Echt waar eindelijk, had dit spel nooit echt een goede kans gegeven maar na redelijk vermaak met 2042 ben ik deze weer ernaast gaan spelen met als gevolg dat eigenlijk alleen deze nog speel. Potjes zijn veel spannender e. Het gevoel in alles , movement en richten zijn veel fijner. Maar die damn cheaters zijn immens en rapporten heeft weinig nut. Ook dat er spelers zijn die hele spel kunnen lam leggen was ook bijzonder irritant.

Wat ik wel nog steeds afvraag is dat als je respawned op teamgenoot dat je heel vaak dat weer opnieuw moet doen terwijl je teamgenoot niet dood gegaan is? Gebeurt echt zovaak en ook super , irritant , waarom gebeurd dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Worden die Azië servers eindelijk normaal speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Marcbr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:34:
Wat ik wel nog steeds afvraag is dat als je respawned op teamgenoot dat je heel vaak dat weer opnieuw moet doen terwijl je teamgenoot niet dood gegaan is? Gebeurt echt zovaak en ook super , irritant , waarom gebeurd dat?
Is een vorm van spawn protectie. Als je op een teamgenoot spawned die in een gevecht is en dammage ontvangt, je ziet dan het witte cirkeltje om de teamgenoot (dat health voorstelt) in het spawnscherm teruglopen, dan treedt dit in werking zodat je niet gelijk doodgaat als je spawned.

Is wel irritant ja. Meteen dood zijn is echter ook irritant.

ps:

Als het werkt ben ik wel erg blij met die anticheat. Helaas is het een kernel-mode anti-cheat dat vind ik eigenlijk weer helemaal niets.

Echter als je een online (competitieve) shooter wilt spelen waar cheaters daadwerkelijk goed aangepakt kunnen worden schijnt het blijkbaar niet meer op een andere manier te kunnen dan via de kernel.

review: Anticheat op kernellevel - Onnodig of noodzakelijk kwaad?

[ Voor 27% gewijzigd door Help!!!! op 29-03-2024 09:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcbr
Help!!!! schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:39:
[...]

Is een vorm van spawn protectie. Als je op een teamgenoot spawned die in een gevecht is en dammage ontvangt, je ziet dan het witte cirkeltje om de teamgenoot (dat health voorstelt) in het spawnscherm teruglopen, dan treedt dit in werking zodat je niet gelijk doodgaat als je spawned.

Is wel irritant ja. Meteen dood zijn is echter ook irritant.

review: Anticheat op kernellevel - Onnodig of noodzakelijk kwaad?
Ik dacht al dat het daar mee te maken had maar het werkte in BF 1 dan een stuk beter, gewoon niet spawnen ipv even ernaartoe en dan weer terug naar de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Marcbr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:34:
Echt waar eindelijk, had dit spel nooit echt een goede kans gegeven maar na redelijk vermaak met 2042 ben ik deze weer ernaast gaan spelen met als gevolg dat eigenlijk alleen deze nog speel. Potjes zijn veel spannender e. Het gevoel in alles , movement en richten zijn veel fijner. Maar die damn cheaters zijn immens en rapporten heeft weinig nut. Ook dat er spelers zijn die hele spel kunnen lam leggen was ook bijzonder irritant.

De oplossing is community server spelen, bijna geen cheaters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcbr
SmokingSig schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:36:
[...]

De oplossing is community server spelen, bijna geen cheaters.
Pardon, dus naar de community games server list gaan? Wow daar zitten echt ook tig cheaters in bijna elke game, iedereen klaagt zich rot tijdens elk spel. Maar het is nu aardig onder controle sinds 3 april met de anti cheat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Marcbr schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:45:
[...]

Pardon, dus naar de community games server list gaan? Wow daar zitten echt ook tig cheaters in bijna elke game, iedereen klaagt zich rot tijdens elk spel. Maar het is nu aardig onder controle sinds 3 april met de anti cheat denk ik.
Sinds ik community speel heb ik er haast 0 gezien. Je moet gewoon de goede server joinen met actieve admins/anti cheat.

Als ik op de EA servers speelde zag je elk uur wel wallhackers speedrunners aimbotters of werd iedereen instant gerespawned...

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingSig op 04-04-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Sinds de update laden de maps niet meer. Het duurt al erg lang om de game op te starten en nadat ik een server join blijft de game oneindig in het laadscherm hangen. Geen errors of timeouts.

Meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
paul99 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:01:
Sinds de update laden de maps niet meer. Het duurt al erg lang om de game op te starten en nadat ik een server join blijft de game oneindig in het laadscherm hangen. Geen errors of timeouts.

Meer mensen die dit probleem hebben?
Opstarten duurt soms wat langer. Verder kan ik alles gewoon laden en gaat vlot.

Merk ook dat de game een stuk leuker is, ik wordt zelden afgeschoten van afstanden waarvan ik denk; hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Als er hier nog mensen BF5 spelen zou ik graag eens via Discord een potje in een squad willen spelen. Ik heb dit spel onlangs voor bijna niks gekocht en vermaak me er prima mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Jovas schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:36:
Als er hier nog mensen BF5 spelen zou ik graag eens via Discord een potje in een squad willen spelen. Ik heb dit spel onlangs voor bijna niks gekocht en vermaak me er prima mee!
Ik stuur je wel ff een dm voor een discord groepje ;)
Pagina: 1 ... 91 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V