AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Zolang het skins en dog tags zijn, heel dikke prima.RobinNL schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:10:
Ook in Battlefield 5 "moet" je de War Stories 100% completen om iets vrij te spelen voor de multiplayer:
[...]
https://twitter.com/EA_DICE/status/1052873826340626433
reviews: Battlefield V - Aan de slag met de War Stories
https://www.youtube.com/Lossy
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nordlys schijnt nog het mooiste te zijn, met een stukje skien lol
Ik had dan liever COOP missies gezien, zoals in BF3. Of een toffe SP zoals de Bad Company games!
Je kunt er wel weer unieke zaken mee vrijspelen voor in Multiplayer.... Dogtags en zaken voor je Company, ik vermoed outfits
JackFrags:
YouTube: Battlefield 5 Single Player Gameplay and Impressions
Levelcap:
YouTube: Battlefield V Chauchat -Tirailleur War Stories Single Player Gameplay
YouTube: Battlefield V Autoloading 8 - Under No Flag War Stories Single Playe...
YouTube: Battlefield V Commando Carbine - Nordlys War Stories Single Player G...
Westie:
YouTube: 10 MINUTES OF SINGLE PLAYER GAMEPLAY! - Battlefield 5 War Stories Fi...
YouTube: BATTLEFIELD V WAR STORIES (Gameplay) - Nordlys Looks & Feels Abs...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Pijltjestoets naar voren en de QTE's afwerken dus weer. Er staat gewoon letterlijk de hele tijd pontificaal in beeld welke knop je in moet drukken, wanneer je dat moet doen en welke kant je op moet kijken/lopen. Die mensen moeten echt asap ontslagen worden, zonde van de dev time.Geronimous schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:40:
Singleplayer is naar verwachting dus behoorlijk tegenvallend als ik het zo hoor... Hetzelfde sausje als BF1, domme AI, simpele en saaie objectives...
Nordlys schijnt nog het mooiste te zijn, met een stukje skien lol
Ik had dan liever COOP missies gezien, zoals in BF3. Of een toffe SP zoals de Bad Company games!
Je kunt er wel weer unieke zaken mee vrijspelen voor in Multiplayer.... Dogtags en zaken voor je Company, ik vermoed outfits
JackFrags:
YouTube: Battlefield 5 Single Player Gameplay and Impressions
Levelcap:
YouTube: Battlefield V Chauchat -Tirailleur War Stories Single Player Gameplay
YouTube: Battlefield V Autoloading 8 - Under No Flag War Stories Single Playe...
YouTube: Battlefield V Commando Carbine - Nordlys War Stories Single Player G...
Westie:
YouTube: 10 MINUTES OF SINGLE PLAYER GAMEPLAY! - Battlefield 5 War Stories Fi...
YouTube: BATTLEFIELD V WAR STORIES (Gameplay) - Nordlys Looks & Feels Abs...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:29:
[...]
Jah... MP wapens achter zo'n slechte SP ervaring stoppen, hoop echt dat ze daar mee stoppen. In BF3 had je die co-op missies die je meerdere malen door moest spelen voor alle wapens, m'n reet. Je pakt die missie waar de vijanden en ammo maar bleven respawnen zolang je de straat niet op ging en op de trap van de metro bleef staan, nou, daar sta je dan een half uur met één oog op één vast punt af en toe te klikken.
Die BF4 wapens die aan de SP gekoppeld waren heb ik nooit vrijgespeeld en volgens mij ben ik niet de enige, heb amper een p90, rex of saw gezien in de MP.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in de beta een wapen zat genaamd: "The Solveig knife". Dat zou nog wel eens het wapen aan het begin van de trailer kunnen zijn omdat de main character uit de Nordlys campaign Solveig heet...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:29:
[...]
Zolang het skins en dog tags zijn, heel dikke prima.
EDIT: ah hier staat die bij. Grote kans dus dat je wapens unlocked met de campaign
https://www.vg247.com/201...icles-weapons-at-release/
[ Voor 16% gewijzigd door raiders op 19-10-2018 08:18 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Zorg eerst dat er een dijk van een MP is bij launch. Daarna kan je SP missies lanceren, als je dat zo nodig wilt.
Als ze dat doen, dan krijgen ze weer gezeik dat er geen singleplayer is (bij launch). Je kan nooit iedereen tevreden houden.StealthyPeanut schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:35:
Wanneer leren EA en Dice het nou eens: BF is een MP game pur sang. SP is complete bijzaak.
Zorg eerst dat er een dijk van een MP is bij launch. Daarna kan je SP missies lanceren, als je dat zo nodig wilt.
Foto van Hamada, zover de grootste map in Battlefield 5

Pre-load tijden

Verwijderd
Idd als er geen sp in zit zal weer een hoop gezeik van komen maar de sp van BF1 was wel tergend slecht m.i. en dats is jammer voor de sp fans want er zijn wel goed sp games en dat zou toch wel een kers op taart van een goed spel zijn, beide goed, zoals Titanfall 2. Je hebt het geld en maak er dan ook een goed spel van, BF1 werd de sp al de grond in gestampt en ze gaan blijkbaar gewoon verder borduren, zonde.
Jammer dat je de instellingen niet kan verschillend van elkaar kan instellen, zet de sp graag op zo hoog mogelijk, ga je weer naar de mp moet dat weer veranderen, kan zo simpel zijn m.i.
Laatst weer wat potjes in BF1(conquest) mee gemaakt dat de tegenstander heer en meester is en er geen doorkomen aan is, leuk dat het dan na een tijdje klooien wel lukt maar lijkt mij een geinige optie om als je goed samenwerkt met je team je soort vliegtuig kan vrijspelen waar je 1 keer de kans kan krijgen je met gehele team jezelf kan vervoeren naar een vlag achter in de map, worden zo vaak zeer saaie potjes en de behemoth is ook geen extra succes vaak.

(Was het theme van deze campaign trouwens niet: de normale mens van WW2, untold stories? Letterlijk aan het begin van de video komt iemand aan skiën en maait met een throwing knife een paar enemies neer...
EDIT: oops video was al gedeeld...
[ Voor 28% gewijzigd door raiders op 20-10-2018 12:26 ]
Verwijderd
Heeft iemand met gelijksoortige specs dit spel vanaf een laptop gespeeld in de (open) beta en kun je jouw ervaringen delen mbt de prestaties?
CPU: i7-7700HQ @ 2.80 ghz
RAM: 32 gb
GPU: GeForce GTX 1060 (6gb VRAM)
Het lijkt mij het leukst om dit spel op de PC te kunnen spelen (ivm de controls).
Op dit moment speel ik Forza Horizon 4 op ultra op de laptop, dat werkt prima (hij maakt wel wat herrie om de hitte af te voeren, maar geluid lekker aan en je merkt niks). Ik ben heel benieuwd of dit bij BF V ook het geval is: is toch grafisch/ qua CPU/ GPU een net ander ingestoken spel lijkt me. Hoor graag, dank! Vorige delen speelde ik op de PS4, beviel ook prima, maar ik voelde me altijd 3-0 achter staan ivm de clunky controls.
Ik heb zelf een pre-order staan bij Bol.com. Daar is het spel €49,99. Bij Origin is Battlefield 5 (standard edition) €59,99. Ik heb ook andere websites bezocht, maar ik kon daar niks vinden over een pre-order bonus die je bij Origin en Bol.com wel krijgt (ik zie de pre-order bonus tag bij Bol.com niet meer staan trouwens).Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:23:
Waar kopen jullie het spel?
Idd als er geen sp in zit zal weer een hoop gezeik van komen maar de sp van BF1 was wel tergend slecht m.i. en dats is jammer voor de sp fans want er zijn wel goed sp games en dat zou toch wel een kers op taart van een goed spel zijn, beide goed, zoals Titanfall 2. Je hebt het geld en maak er dan ook een goed spel van, BF1 werd de sp al de grond in gestampt en ze gaan blijkbaar gewoon verder borduren, zonde.
Jammer dat je de instellingen niet kan verschillend van elkaar kan instellen, zet de sp graag op zo hoog mogelijk, ga je weer naar de mp moet dat weer veranderen, kan zo simpel zijn m.i.
Laatst weer wat potjes in BF1(conquest) mee gemaakt dat de tegenstander heer en meester is en er geen doorkomen aan is, leuk dat het dan na een tijdje klooien wel lukt maar lijkt mij een geinige optie om als je goed samenwerkt met je team je soort vliegtuig kan vrijspelen waar je 1 keer de kans kan krijgen je met gehele team jezelf kan vervoeren naar een vlag achter in de map, worden zo vaak zeer saaie potjes en de behemoth is ook geen extra succes vaak.
Zelf ben ik juist weer meer van de singleplayer van Battlefield 1 dan die van Battlefield 3 en 4 die gewoon over de top waren. Zoiets zou gewoon niet in Battlefield 1 passen. De singleplayer van BF1 heeft meer een verhaal, ook al zijn ze vrij kort.
Ik heb de laatste dagen ook gemerkt dat er regelmatig een verkeerde speler de behemoth bestuurd. Deze blijft dan vaak in de main base staan of hangen. Dan kan je als team natuurlijk niks overnemen. Daarnaast wordt er regelmatig ook geen actie ondernomen om aanvallers die op de behemoth schieten te doden.
Ik zit hier met een i7 8750H @ 2.2Ghz (turbo naar 4.1Ghz), 16GB RAM en een GTX 1050Ti 4GB VRAM (laptop) en ik kon de beta vloeiend spelen. Ik durf echter niet te zeggen op welke settings dit was, waarschijnlijk medium.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:15:
Ik overweeg om dit spel te halen, ik heb een ps4, xbox 1 en game laptop.
Heeft iemand met gelijksoortige specs dit spel vanaf een laptop gespeeld in de (open) beta en kun je jouw ervaringen delen mbt de prestaties?
CPU: i7-7700HQ @ 2.80 ghz
RAM: 32 gb
GPU: GeForce GTX 1060 (6gb VRAM)
Het lijkt mij het leukst om dit spel op de PC te kunnen spelen (ivm de controls).
Ik koop al een tijdje spellen op cdkeys. De mijne daar in augustus gekocht voor 38 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:23:
Waar kopen jullie het spel?
https://www.cdkeys.com/pc...ield-v-5-pc-origin-cd-key
Prima ervaring mee en gewoon betrouwbaar. Of ik dan die paar dagen eerder kan spelen zie ik dan wel weer. Maar daar ga ik echt geen 20 euro of meer voor betalen.
Core i9 13900K @5.8Ghz: https://valid.x86.fr/16dnkm | Core i7 3930K @ 4.4Ghz: https://valid.x86.fr/div8y2 | Core 2 Quad Q9550 @2.91Ghz: https://valid.x86.fr/27vbj8
In juni de standaard versie al ge-preordered voor 35 euro. Was toen tijdelijke prijs op CDkeys. Ga echt niet het dubbele neerleggen puur om een paar dagen eerder te spelenSideSplitter schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:00:
Welke editie heeft iedereen gepreorderd? Zit zelf nog te twijfelen tussen Standard of Deluxe, maar als er niemand is om mee te spelen houdt het ook wel een beetje op natuurlijk
Sowieso pre-order ik uit principe zelden. De eerste dagen en weken is het toch vaak huilen met de pet op qua servers dus als ik koop wordt het gewoon de Standard versie.SideSplitter schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:00:
Welke editie heeft iedereen gepreorderd? Zit zelf nog te twijfelen tussen Standard of Deluxe, maar als er niemand is om mee te spelen houdt het ook wel een beetje op natuurlijk
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Mag ook al beginnen met spelen op de 7e
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
35!? Waar vind je dat?jopie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:37:
Ik heb me niet kunnen inhouden en de deluxe versie georderd, maar als ik nu 35 euro zie voor de gewone versie dan vind ik het wel jammer van mijn aankoop.
Cdkeys.com heb ik het voor 38 besteld 4 weken terug
https://www.ea.com/games/...eginning?isLocalized=true
Toch wel wat teleurgesteld. Eerste maanden maar 2 nieuwe maps (8 launch maps is imo al weinig) en verder veel features die eigenlijk al bij de launch er in moeten hadden zitten. Practice Arena is dan wel weer tof
Au, dat valt inderdaad niet mee. De practice range heb ik zelf nog nooit gebruikt, een slechte vervanger van custom servers wat mij betreft. Vehicle customizations wordt ik niet warm van. Tank Battles / Belgium kan alle kanten op, lastig om iets over te zeggen. Grand Operations gamemodes had al bij de launch er in moeten zitten. Rush laat ik ook lekker links liggen als ze er de map niet speciaal op ontwerpen, misschien dat het toevallig op 1 of 2 maps goed uitpakt, maar Rush is al jaren verschrikkelijk. Co-Op tegen AI van Dice, nee dank jeTim01 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:21:
Tides of War Road map
Toch wel wat teleurgesteld. Eerste maanden maar 2 nieuwe maps (8 launch maps is imo al weinig) en verder veel features die eigenlijk al bij de launch er in moeten hadden zitten. Practice Arena is dan wel weer tof
Maar het voornaamste wat ik mis zijn nieuwe facties met bijbehorende wapens (M1 Garand).
Grand Operations zit er ook wel bij launch in, dit zal gewoon een extra Operation zijnA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:21:
[...]
Au, dat valt inderdaad niet mee. De practice range heb ik zelf nog nooit gebruikt, een slechte vervanger van custom servers wat mij betreft. Vehicle customizations wordt ik niet warm van. Tank Battles / Belgium kan alle kanten op, lastig om iets over te zeggen. Grand Operations gamemodes had al bij de launch er in moeten zitten. Rush laat ik ook lekker links liggen als ze er de map niet speciaal op ontwerpen, misschien dat het toevallig op 1 of 2 maps goed uitpakt, maar Rush is al jaren verschrikkelijk. Co-Op tegen AI van Dice, nee dank jeBattle Royale pas na maart dus dat kan ook zo juli zijn.
Maar het voornaamste wat ik mis zijn nieuwe facties met bijbehorende wapens (M1 Garand).
Practice range in BF4 heb ik toch best wel wat gebruikt om Little Bird's wat beter onder de knieën te krijgen
Check, ik was nog in de veronderstelling dat het later toegevoegd zou worden, maar dat is kennelijk al rechtgezet door DICE in recentere communicatie.Tim01 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:27:
[...]
Grand Operations zit er ook wel bij launch in, dit zal gewoon een extra Operation zijn
Practice range in BF4 heb ik toch best wel wat gebruikt om Little Bird's wat beter onder de knieën te krijgen
Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon firestorm bij release kon spelen? Was dat ooit gecommuniceerd dat dat 6 maanden later komt?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:41:
[...]
Check, ik was nog in de veronderstelling dat het later toegevoegd zou worden, maar dat is kennelijk al rechtgezet door DICE in recentere communicatie.
Ja nu dusKeesFluitman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:50:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon firestorm bij release kon spelen? Was dat ooit gecommuniceerd dat dat 6 maanden later komt?
Moet wel zeggen dat ik twee maps in een halfjaar tijd niet aanzienlijk veel vind (en stiekem wacht ik nog steeds op Wake Island)
6 maanden is niet eerder gecommuniceerd maar er werd al wel van begin af aan duidelijk gamaakt dat Firestorm er niet bij launch bij zatKeesFluitman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:50:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon firestorm bij release kon spelen? Was dat ooit gecommuniceerd dat dat 6 maanden later komt?
Grand Operations was aanvankelijk: UPDATE: July 27, 2018KeesFluitman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:50:
[...]
A previous version of this article stated that Battlefield V Grand Operations would be available shortly after launch, based on development plans as of June 9, the date the story published. The article has been updated to reflect that Grand Operations will be playable at launch and as part of Tides of War.
Van Firestorm hebben ze bij die legendarisch slechte reveal trailer tussen neus en lippen door gezegd dat het na launch zou komen. Maar hoe of wanneer, geen woord erover, ook niet op de 'officiele' pagina.
https://www.battlefield.c...5-firestorm-and-pre-order
Dat Firestorm niet met de launch van Battlefield 5 zou komen was gewoon al duidelijk. Soms is het misschien wel beter om niet te zeggen wanneer iets uitkomt, in de hoop dat iets niet wordt afgeraffeld. Stel ze hadden december 2018 gezegd als de release voor Firestorm, dan zou het waarschijnlijk snel worden af gemaakt of maanden worden uitgesteld.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:58:
[...]
Van Firestorm hebben ze bij die legendarisch slechte reveal trailer tussen neus en lippen door gezegd dat het na launch zou komen. Maar hoe of wanneer, geen woord erover, ook niet op de 'officiele' pagina.
https://www.battlefield.c...5-firestorm-and-pre-order
vind t bij nader inzien ook niet erg. BF1 had ook een giga hoeveelheid content, play modes en maps. Er zal vast genoeg te doen zijn.RobinNL schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:16:
[...]
Dat Firestorm niet met de launch van Battlefield 5 zou komen was gewoon al duidelijk. Soms is het misschien wel beter om niet te zeggen wanneer iets uitkomt, in de hoop dat iets niet wordt afgeraffeld. Stel ze hadden december 2018 gezegd als de release voor Firestorm, dan zou het waarschijnlijk snel worden af gemaakt of maanden worden uitgesteld.
Voor jou en mij was dat wellicht duidelijk, maar iemand die het nieuws van BFV niet (meer) volgt, hoort/ziet/leest vooral rond de launch van Blackout dat 'Battlefield V ook dit najaar uitkomt met een battle royale mode'.RobinNL schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:16:
[...]
Dat Firestorm niet met de launch van Battlefield 5 zou komen was gewoon al duidelijk. Soms is het misschien wel beter om niet te zeggen wanneer iets uitkomt, in de hoop dat iets niet wordt afgeraffeld. Stel ze hadden december 2018 gezegd als de release voor Firestorm, dan zou het waarschijnlijk snel worden af gemaakt of maanden worden uitgesteld.
Enfin, ik zal er niet wakker om liggen, maar snap wel heel goed voorstellen dat heel veel mensen uitkeken naar BF BR en dan is 'ergens na maart' wel een teleurstelling. Het gevoel bekruipt wel een beetje dat ze op of vlak voor de reveal event pas besloten hebben dat het in de game moest komen als antwoord op CoD en dat daarvoor andere zaken de launch ook niet gehaald hebben om toch maar voor de feestdagen in de winkel te liggen.
De roadmap is al met al ook niet slecht of onacceptabel, maar het overtreft niet bepaald de verwachtingen. Ik had eigenlijk toch wel gehoopt dat ze wat meer zouden gaan knallen, zeker na het Battlefront 2 debacle en de dramatische reveal event. Dit geeft mensen toch weer een reden om de verkoop uit te stellen en als 'game as a service' iets niet kan gebruiken, zijn het lage verkoopcijfers en slechte retentie.
Wat dachten ze tijdens de E3? Goh laten we vooral geen gameplay zien van de launch, en laten we lekker een mode aankondigen die pas 6 maanden later komt

Volledig mee eens, ook ik krijg die indruk. De War Stories zijn matig als ik de previews mag geloven, de content bij release is minder dan voorgaande jaren en de Battle-Royale komt pas in maart.Beun de Haas BV schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:03:
Ik kan maar niet warm worden van Battlefield V. Met de nodige bombarie een BR-modus aankondigen, om die vervolgens bijna een half jaar na de launch pas uit te rollen. Krijg steeds meer de indruk dat we straks met een afgeraffeld product opgescheept worden. Ik kijk in tegenstelling tot eerdere BF-games eerst maar eens de kat uit de boom.
Ook ik wacht rustig af.
Beta liep voor mij best goed op een 6700k + gtx970 maar ik speel dan meestal niet met alles aan.
Ik was in ieder geval tevreden met de gameplay in de beta dus ik hoop dat dat niet te veel is veranderd in de tussentijd. Voelde voor mij een stuk beter dan BF1 in elk geval.
[ Voor 20% gewijzigd door Pheace op 25-10-2018 14:30 ]
Als je dit doet, eerst premium en daarna een keer een 'normale' key kopen, hoe werkt dat danPheace schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:27:
Gezien het huidige model zit ik zelf te denken misschien 1 maand Premium te pakken on release om het uit mijn systeem te krijgen en dan te wachten tot potentiele sale/discount, misschien holiday seizoen en anders well ergens bij de keysellers neem ik aan.
Beta liep voor mij best goed op een 6700k + gtx970 maar ik speel dan meestal niet met alles aan.
Ik was in ieder geval tevreden met de gameplay in de beta dus ik hoop dat dat niet te veel is veranderd in de tussentijd. Voelde voor mij een stuk beter dan BF1 in elk geval.
Blijft je voortgang en stats gewoon behouden onder je accountname
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Lijkt me dat dat geen probleem zou zijn, gewoon onder dezelfde Origin account als je premier gedaan hebt de key activeren.Help!!!! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:52:
[...]
Als je dit doet, eerst premium en daarna een keer een 'normale' key kopen, hoe werkt dat dan
Blijft je voortgang en stats gewoon behouden onder je accountname
Helemaal prima wat mij betreft. Firestorm zou al later komen, 8 maps is voor mij meer dan genoeg om mee te beginnen en daar worden daarna 2 maps aan toegevoegd.Tim01 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:21:
Tides of War Road map
Practice arena? Handig denk ik om wat te wennen en uitproberen. Maar of ik het veel ga gebruiken? Dunno.
Mocht je dan tijdens je subscription besluiten om de volledige game te kopen, dan krijg je 10% korting.
https://www.nu.nl/251507/...i-wapens-voor-geluid.html
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dat is ook nog een manier om het te doen inderdaad. Enige reden dat ik premium overwoog is omdat je dan 11 dagen eerder kan spelen (9 november) en dat is toch wel veel.raiders schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:57:
Je kunt er ook nog voor kiezen om voor 1 maand Origin Access te kopen (3 euro). Dan krijg je een 10 uur trial van de full game.
Mocht je dan tijdens je subscription besluiten om de volledige game te kopen, dan krijg je 10% korting.
Maar ik heb even rondgekeken en kan de game wel vinden voor rond de 41 Euro blijkbaar. Dan moet de game al 41 - 15 (1 maand premium) = 26 euro on sale zijn in de komende paar maanden. Dat zit er waarschijnlijk niet in. Dan ga ik wel gewoon voor de standaard editie en dan even nagels bijten die 11 dagen.
Pheace schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:05:
[...]
Dat is ook nog een manier om het te doen inderdaad. Enige reden dat ik premium overwoog is omdat je dan 11 dagen eerder kan spelen (9 november) en dat is toch wel veel.
Maar ik heb even rondgekeken en kan de game wel vinden voor rond de 41 Euro blijkbaar. Dan moet de game al 41 - 15 (1 maand premium) = 26 euro on sale zijn in de komende paar maanden. Dat zit er waarschijnlijk niet in. Dan ga ik wel gewoon voor de standaard editie en dan even nagels bijten die 11 dagen.
Kan dus ook met Origin Access, alleen zit je dan wel gebonden aan 10 uur (maar het verschil in prijs mag er dan ook wel wezenOn November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials.
Dat klopt inderdaad maar 'maar' 10 uur gaat hem echt niet worden. De beta had ik al 40 uur in zittenraiders schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:46:
[...]Kan dus ook met Origin Access, alleen zit je dan wel gebonden aan 10 uur (maar het verschil in prijs mag er dan ook wel wezen).
Dan 3 biertjes minder in de kroeg en gewoon een maandje premier doen?Pheace schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:48:
[...]
Dat klopt inderdaad maar 'maar' 10 uur gaat hem echt niet worden. De beta had ik al 40 uur in zitten
Beauty is in the eye of the beerholder
had ik maar premium voor een maandje afgesloten.. al kon ik maar gewoon de 9e beginnen..
haha:P
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Is ook niet voor niks dat het zo'n langgggggggge periode is natuurlijk, je moet ergens je geld halenNickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:17:
of dagenlanggggggggg streams kijken, en denkende dat had ik ook kunnen zijn.
had ik maar premium voor een maandje afgesloten.. al kon ik maar gewoon de 9e beginnen..
haha:P
Voor de tijd die ik er in steek is het op zich natuurlijk echt het geld wel waard inderdaad. Het staat de sales-hunter in me alleen een beetje tegenHellBeast schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:49:
[...]
Dan 3 biertjes minder in de kroeg en gewoon een maandje premier doen?
PS: Ik herinner me de dagen nog dat ik doorkreeg dat een dag niet gaan stappen die besparing me gewoon een paar maanden abonnement voor Dark Age of Camelot bezorgde, en dat was het eigenlijk wel waard. Zat toen steeds vaker thuis xD
[ Voor 43% gewijzigd door Pheace op 26-10-2018 15:33 ]
wil ik best ook ff premium nemen om op 9 nov te kunnen spelen.
die 15€ maakt me niet veel uit..
maar als de eerste dagen alleen maar gezeik is, dan wacht ik liever af tot de normale versie vrij komt.
Doubts..
Wel een goed punt inderdaad. Zat even te kijken of ze misschien een soort 'great game guarantee' hadden voor Access maar helaas geen refund optie voor Origin Access.Nickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:34:
als de start van release een beetje soepel verloopt.. zonder al te veel downtime..
wil ik best ook ff premium nemen om op 9 nov te kunnen spelen.
die 15€ maakt me niet veel uit..
maar als de eerste dagen alleen maar gezeik is, dan wacht ik liever af tot de normale versie vrij komt.
Doubts..
Wat misschien wel een optie lijkt te zijn is dan eerst de goedkope Origin Access Basic nemen zodat je die 10 uur hebt om te testen, en mocht het dan goed zijn upgraden naar Premium. Volgens de blurb van deze pagina krijg je dan je basic grotendeels gerefund.
Edit: Ow, en Origin Access Basic heeft ook een 7day trial als je die nog niet gebruikt had dus dat is dan nog beter waarschijnlijk.Once your payment goes through for the upgrade, we’ll refund you for the remaining time on your paid Basic membership. That refund will go back to your original payment method.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 26-10-2018 15:48 ]
Dat is ook nog een optie ja, Gaat die normale origin access (dus de 10 uur trail) ook in op 9 nov..?Pheace schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:42:
[...]
Wel een goed punt inderdaad. Zat even te kijken of ze misschien een soort 'great game guarantee' hadden voor Access maar helaas geen refund optie voor Origin Access.
Wat misschien wel een optie lijkt te zijn is dan eerst de goedkope Origin Access nemen zodat je die 10 uur hebt om te testen, en mocht het dan goed zijn upgraden naar Premium. Volgens de blurb van deze pagina krijg je dan je basic grotendeels gerefund.
[...]
Zat trouwens net naar mn werk rooster te kijken (5 ploegen dienst) en ik begin op 9 november met een hele inhaaldag van de brandweer. Daarna zaterdag 10 nov begint mn shift week.. dus de zaterdag/zondag ben ik overdag werken. en ik de avond wel sociaal doen met vrienden/vrouw..
Damn zoveel winst heb ik er niet van denk.. Met die 10 uurtjes kan ik denk al genieten van Bf5.. mits die eerder vrijkomt dan de normale versie
PS. zoals ik kan zien geeft de basis access (die 10 uur trial) niet eerder toegang tot bf5. Dat schiet niet op dus. Je kan alleen met de premium op 9 november beginnen dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Nickrsd op 26-10-2018 15:52 ]
ik geloof dat Basic wel access heeft via hun Origin Access Play First Trials.[b]Nickrsd in "[PC] Battlefield V"PS. zoals ik kan zien geeft de basis access (die 10 uur trial) niet eerder toegang tot bf5. Dat schiet niet op dus. Je kan alleen met de premium op 9 november beginnen dan.
Als je geen tijd hebt gaat het inderdaad weinig uitmakenEnter mankind’s greatest conflict on Xbox One, PlayStation®4, and PC. On November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials. Or, join the fight on November 15 with Battlefield™ V Deluxe Edition early enlister access, or November 20 with the Battlefield™ V Standard Edition.
ps: Er is ook een gratis 7 dagen trial voor Basic
Ik ga er maar van uit dat het wel mogelijk is om 10 uurtjes te proberen en vroegtijdig.
Wat een gedoe voor 10 euro verschil

Dan maar niet uiteten met de vrouw op zondag:P , maar friet op de bank en bf 5:P en gaat zij maar nexflixxen!
[ Voor 16% gewijzigd door Nickrsd op 26-10-2018 15:58 ]
Haha, daar zijn we nederlanders voor
Dan ga ik eerst voor de 7 dagen free origin access
YouTube: FULL BATTLEFIELD 5 SOUNDTRACK! [Beta] | Battlefield 5 OST (BFV Sound...
Mooi dat johan soderqvist weer voor de muziek zorgtKeesFluitman schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:38:
Wat een prachtige soundtrack is het eigenlijk!
YouTube: FULL BATTLEFIELD 5 SOUNDTRACK! [Beta] | Battlefield 5 OST (BFV Sound...
- Video - Battlefield V Dev Talks #5: Tides of War – We sit down with DICE Developers as we discuss the Battlefield V live service.
- Blog – The Progression System and Economy of Battlefield V - Learn about ranks, rewards, and the currencies of Battlefield V.
- Focus – PC Week – More details on PC support including how to play, early access, and PC minimum and recommended specs.
- Focus – The Maps of Battlefield V – We showcase the maps available at launch.
[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 28-10-2018 22:27 ]
Ik weet het niet hoor, maar dit wekelijks druppelen van informatie zet ook niet echt veel zoden aan de dijk, het is nu wel erg summier. Vorige week:RobinNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:26:
Coming Next Weekhttps://old.reddit.com/r/...kly_debrief_october_26th/
- Video - Battlefield V Dev Talks #5: Tides of War – We sit down with DICE Developers as we discuss the Battlefield V live service.
- Blog – The Progression System and Economy of Battlefield V - Learn about ranks, rewards, and the currencies of Battlefield V.
- Focus – PC Week – More details on PC support including how to play, early access, and PC minimum and recommended specs.
- Focus – The Maps of Battlefield V – We showcase the maps available at launch.
-2 nieuwe maps, 10 in totaal t/m de derde tides of war campaign
-squad conquest is dus niets anders dan 8v8 conquest small
-60 hz servers op pc, 30 hz op console
-wapens/voertuigen 'that support the theme' worden toegevoegd maar pas vlak van te voren aangekondigd
Iets is beter dan nietsA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:18:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar dit wekelijks druppelen van informatie zet ook niet echt veel zoden aan de dijk, het is nu wel erg summier. Vorige week:
-2 nieuwe maps, 10 in totaal t/m de derde tides of war campaign
-squad conquest is dus niets anders dan 8v8 conquest small
-60 hz servers op pc, 30 hz op console
-wapens/voertuigen 'that support the theme' worden toegevoegd maar pas vlak van te voren aangekondigd
Artikel: The Progression System and Economy of Battlefield V

Ook geen last meer dat spelers switchen naar de winnende kant.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Kak. Ik doe het regelmatig in BF:1 als ik in een team zit wat totaal niet samenwerkt. Ja, het is lame, maar ik ga echt niet in m'n eentje die kar trekken, dan ga ik ze liever keihard afstraffenRobinNL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:29:
[...]
Iets is beter dan nietsIk heb eerder dit jaar een game gehad waar je tot 2-3 weken voor release niet wist wat je zou gaan krijgen. Ik moet zeggen dat ik het zelf leuk vind om elke week weer iets nieuws te horen over de game.
Artikel: The Progression System and Economy of Battlefield V
[Afbeelding]
Ook geen last meer dat spelers switchen naar de winnende kant.
[Afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Dat lijkt me dan juist weer heel erg saai. Ow, we zijn al aan het verliezen, laat ik er ook nog eens bij gaan zitten dan kunnen ze helemaal niks.
Wat dat betreft wil ik echt custom servers. Was altijd leuk om een regelmatige server te hebben (met 1 map). Dan maakte je op den duur rivalen waar het altijd leuk was om patronen te leren herkennen en ze proberen tegen te gaan in hun taktieken.
Daar switchte ik dan wel voor inderdaad xD Als ik dan in een team zat met zo iemand en ze waren te goed bezig switchte ik meestal naar het andere team om ze tegen te werken
[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 30-10-2018 17:58 ]
Die switch knop op public servers heeft inderdaad geen enkele zin, kan je beter gewoon disconnecten (als dat niet 8 miljoen jaar zou duren) en en andere server kiezen. Vroeger, toen er nog echt communities waren met leuke custom servers, was het inderdaad supertof op specifieke servers tegen bepaalde mensen te spelen of je als clan te verdelen over beide teams en maar schelden op elkaar in TS.Pheace schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:53:
[...]
Dat lijkt me dan juist weer heel erg saai. Ow, we zijn al aan het verliezen, laat ik er ook nog eens bij gaan zitten dan kunnen ze helemaal niks.
Wat dat betreft wil ik echt custom servers. Was altijd leuk om een regelmatige server te hebben (met 1 map). Dan maakte je op den duur rivalen waar het altijd leuk was om patronen te leren herkennen en ze proberen tegen te gaan in hun taktieken.
Daar switchte ik dan wel voor inderdaad xD Als ik dan in een team zat met zo iemand en ze waren te goed bezig switchte ik meestal naar het andere team om ze tegen te werken
Helaas heeft DICE dat aspect van battlefield vakkundig kapot gemaakt, net als de switch knop trouwens, die werkt ook voor geen ene meter. Ook al heb je 8 spelers meer, dan nog kan je niet switchen want dan worden de teams op een of andere manier ongebalanceerd. In de huidige staat zal ik die switch knop niet missen. Hopelijk krijgen ze in BFV dat party en squad joinen EINDELIJK eens goed werkend, dat is sinds BF3 al behelpen, gelukkig zat daar in de beta al een positieve stijgende lijn in.
Is dat op de pc ook zo'n drama ja?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:35:
[...]
Hopelijk krijgen ze in BFV dat party en squad joinen EINDELIJK eens goed werkend, dat is sinds BF3 al behelpen, gelukkig zat daar in de beta al een positieve stijgende lijn in.
Ten tijde van BF4 heb ik (speel op PS4) geen enkele keer squad join via het menu kunnen doen omdat mijn game de aangemaakte squad gewoon niet zag, ook een squad aanmaken in het menu was onmogelijk.
En als je ingame een van tevoren aangemaakte squad joinde werd je er na elk potje automatisch uitgekickt.
In BF1 is het totale willekeur wie ik vanuit het hoofdmenu wel of niet kan joinen.
In BF3 en BFBC2 werkte het in mijn herinnering prima, toch apart hoe ze iets goed werkends zo kunnen verprutsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2018 11:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jazeker. Elkaar op Origin zien is een kans onder de 50%. Elkaar in game zien is ook een kans van onder de 50%. Joinen via Origin heeft een zeer kleine succeskans en joinen via het game menu eigenlijk ook.dvdkiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:50:
[...]
Is dat op de pc ook zo'n drama ja?
Ten tijde van BF4 heb ik (speel op PS4) geen enkele keer squad join via het menu kunnen doen omdat mijn game de aangemaakte squad gewoon niet zag, ook een squad aanmaken in het menu was onmogelijk.
En als je ingame een van tevoren aangemaakte squad joinde werd je er na elk potje automatisch uitgekickt.
In BF1 is het totale willekeur wie ik vanuit het hoofdmenu wel of niet kan joinen.
In BF3 en BFBC2 werkte het in mijn herinnering prima, toch apart hoe ze iets goed werkends zo kunnen verprutsen.
In Battlefield 4 werkt enkel Squad Join of de Server Browser redelijk. In Battlefield 1 enkel het platoon systeem. Maar die is beperkt tot 100 man
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ter aanvulling, wat bij ons nu het beste lijkt te werken als we met 4 man willen spelen, is in-game een party joinen, vervolgens joint één persoon een server, de rest probeert diegene te joinen via 'join game' in Origin Friends en dan hopen dat je aan dezelfde kant zit en er geen mapwissel is voordat de laatste in-game is.Tsurany schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:16:
[...]
Jazeker. Elkaar op Origin zien is een kans onder de 50%. Elkaar in game zien is ook een kans van onder de 50%. Joinen via Origin heeft een zeer kleine succeskans en joinen via het game menu eigenlijk ook.
In Battlefield 4 werkt enkel Squad Join of de Server Browser redelijk. In Battlefield 1 enkel het platoon systeem. Maar die is beperkt tot 100 man
Topsysteem

[ Voor 22% gewijzigd door RobinNL op 31-10-2018 19:14 ]
Sinds 1942 denk ik niet. Ze doen het in ieder geval al sinds BF3. DICE hun audio is niet voor niks zo bizar goed.SAiN ONeZ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:04:
Meer een marketing stunt dan dat het nieuwe info is, maar ik verwacht dat ze dit al doen sinds 1942 (authentiek geluid gebruiken)..
https://www.nu.nl/251507/...i-wapens-voor-geluid.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bad company 2 ook al. Kan me nog herinneren compleet weggeblazen te zijn toen ik in een huis zat en een tank een shell door de muur naast me schoot, alles verdooft etc. Heerlijk. Sound is echt altijd top bij Dice.DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:34:
[...]
Sinds 1942 denk ik niet. Ze doen het in ieder geval al sinds BF3. DICE hun audio is niet voor niks zo bizar goed.
Wat? Betalen voor eerdere toegang en dan ook nog verschillende tiers?

Kom op zeg, hier moet je niet eens aan mee gaan werken. Rot op EA...
BFBC2 was ook goed, maar BF3 was beter. Je kon ook niet alle wapens van BFBC2 opnemen. Niet iedereen heeft bijvoorbeeld zomaar een XM8 ergens liggen.Pheace schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:36:
[...]
Bad company 2 ook al. Kan me nog herinneren compleet weggeblazen te zijn toen ik in een huis zat en een tank een shell door de muur naast me schoot, alles verdooft etc. Heerlijk. Sound is echt altijd top bij Dice.

Ik zoek de goedkoopste serial op van Kinguin en start wel 10 dagen later, die 10 dagen later boeit dan ook niks.
Wat betreft sound, BF3 is echt wel beter dan b.v. BF1 qua geluid.
Vaak bu'j te bang!

Het is misschien handig als je een foto plaatst dat je uitlegt wat je kunt zien en wat je er mee kunt, of wat jij er van vindt?
>>>
Hmm, ok, dat kun je er uit halen, reageerde inderdaad te snel.
[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 31-10-2018 21:53 . Reden: te snel en te fel gereageerd. ]
Wat is er niet duidelijk aan? Als je een beetje logisch nadenkt kan je misschien bedenken dat dit een goede map is voor dogfights. Narvik was ook niet echt iets bijzonders voor vliegtuigen.jopie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:04:
En wat kunnen we hier uithalen?
Het is misschien handig als je een foto plaatst dat je uitlegt wat je kunt zien en wat je er mee kunt, of wat jij er van vindt?
En dat vliegtuigen relatief eenvoudig ver buiten het bereik van AA kunnen blijven terwijl ze toch overal vandaan kunnen aanvallen. Of dat positief is hangt af van de balans tussen vliegtuigen en infantry.RobinNL schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:49:
[...]
Wat is er niet duidelijk aan? Als je een beetje logisch nadenkt kan je misschien bedenken dat dit een goede map is voor dogfights. Narvik was ook niet echt iets bijzonders voor vliegtuigen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zelf heb ik Origin premier, maar ik weet dat ik nog genaaid ga worden-tom-562 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:47:
Extra betalen voor een paar dagen eerder access? FU EA![]()
Ik zoek de goedkoopste serial op van Kinguin en start wel 10 dagen later, die 10 dagen later boeit dan ook niks.
Wat betreft sound, BF3 is echt wel beter dan b.v. BF1 qua geluid.
Want nu klinkt het goedkoop. Fifa, Battlefield en Anthem voor 100 euro. (los ben je 180 euro of meer kwijt).
Maar volgend jaar komt er geen nieuwe Battlefield en geen Anthem en om deze games te kunnen blijven spelen moet ik mijn abbo verlengen of de game nog apart aanschaffen
Dus ben zeer benieuwd waar ze volgend jaar mee gaan komen, maar verwacht echt dat ze volgend jaar met niks gaan komen
Geluid in BF3 was beter dan in de delen die daarop volgde.
Ik kan alleen niet oordelen over Battlefield V.
in de beta was het geluid gewoon slecht en had ik vaak helemaal geen geluid.
Irritant wanneer je niemand hoort schieten.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik vind dat nogal flauw in BF1, de voetstappen van het vijandelijke team zijn een stuk luider. Beter trekken ze dat gewoon gelijk
Vaak bu'j te bang!
Dat is voor zover ik weet in veel games zo. Cod ook.-tom-562 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:54:
Ik hoop dat ze trouwens het volume aanpassen van de voetstappen van het vijandelijk team.
Ik vind dat nogal flauw in BF1, de voetstappen van het vijandelijke team zijn een stuk luider. Beter trekken ze dat gewoon gelijk
In veel games ook niet, dus dat is geen argument.KeesFluitman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:02:
[...]
Dat is voor zover ik weet in veel games zo. Cod ook.
Steam/Discord: Flimovic

AMAA (Ask Me Almost Anything) op Reddit op 1 november 2018, 5PM CEST.

ok. geen of wel argument. ik wil alleen maar zeggen dat er misschien een reden is waarom vijanden luider zijn. Ik ben het er niet mee eens of zo. Gewoonweg zeggen, x is flauw, x moet weg want x is flauw is al helemaal geen argument. Ik zie niet waarom mijn opmerking nu kritiek krijgt.Flimovic schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:04:
[...]
In veel games ook niet, dus dat is geen argument.
Dice heeft gezegd dat die bugs nu gefixed zijn. Zelfde geldt voor het omgevingsgeluid wat bijna niet aanwezig was.Pykow schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:51:
[...]
...
Ik kan alleen niet oordelen over Battlefield V.
in de beta was het geluid gewoon slecht en had ik vaak helemaal geen geluid.
Irritant wanneer je niemand hoort schieten.
Ho, nee, stop! Hier zijn 'we' als community (en zeker de competitive community toen die nog bestond) jaren en meerdere BF's mee bezig geweest om het vijandelijk team te kunnen onderscheiden en te horen lopen. Dat heeft ook met BF1 een enorme tijd geduurd, maar nu we het eenmaal hebben hoop ik van harte dat we het houden in BFV.-tom-562 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:54:
Ik hoop dat ze trouwens het volume aanpassen van de voetstappen van het vijandelijk team.
Belangrijk onderdeel om een beetje skill toe te voegen aan een shooter, het was echt bezopen dat je uit het niets verrast kan worden door een groep vijanden die een hoek om komen sprinten of nog erger een bayonetcharge niet aan hoort komen.
Nu hopelijk nog het kunnen horen aankomen van vliegtuigen en we zitten goud.
Klopt, het is ook niet ideaal, maar dit is de enige manier vooralsnog om die voetstappen te horen boven het constante geschreeuw/gekreun/ademen/reloaden/klossen van je teammates. Ik doel dan ook niet op het onderscheiden tussen friendly en foe maar meer van uberhaubt vijanden kunnen horen boven die enorme bak nodeloze herrie die je teammates automatisch en constant produceren.Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:39:
@A.W.E.S.O.M.-0 het lijkt mij juist dat je, vanuit competitief oogpunt, geen duidelijk onderscheid wilt hebben tussen friendly of enemy voetstappen. Het vereist juist vaardigheden om je omgeving in de gaten te houden en zo te bepalen of voetstappen van vijanden zijn of niet. Dat zou niet op basis van volume moeten gebeuren.
Verhoog dan het volume van zowel friendlies als enemies, dat is een stuk logischer. Het is inderdaad zo dat Battlefield een grote audiovisuele clutter is maar dat gaat nooit meer veranderen vrees ik.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:42:
[...]
Klopt, het is ook niet ideaal, maar dit is de enige manier vooralsnog om die voetstappen te horen boven het constante geschreeuw/gekreun/ademen/reloaden/klossen van je teammates. Ik doel dan ook niet op het onderscheiden tussen friendly en foe maar meer van uberhaubt vijanden kunnen horen boven die enorme bak nodeloze herrie die je teammates automatisch en constant produceren.
Zo zou het idealiter ook zijn, maar kennelijk worden die voetstappen dan verdrongen door de sound engine of iets dergelijks. Ik vind het ook verre van perfect, maar de situatie is beter dan het ooit geweest is in een BF wat mij betreft.Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:44:
[...]
Verhoog dan het volume van zowel friendlies als enemies, dat is een stuk logischer. Het is inderdaad zo dat Battlefield een grote audiovisuele clutter is maar dat gaat nooit meer veranderen vrees ik.
Idd. Ik vind het nogal een makkelijke give-away. Als je ergens in een huisje/kamertje zit en je hoort ineens voetstappen op volume 100, dan weet je gewoon dat er een vijand aan komt. Beter trekken ze gewoon alles gelijk.Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:39:
@A.W.E.S.O.M.-0 het lijkt mij juist dat je, vanuit competitief oogpunt, geen duidelijk onderscheid wilt hebben tussen friendly of enemy voetstappen. Het vereist juist vaardigheden om je omgeving in de gaten te houden en zo te bepalen of voetstappen van vijanden zijn of niet. Dat zou niet op basis van volume moeten gebeuren.
Vaak bu'j te bang!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Narvik (Noorwegen): https://www.ea.com/en-gb/.../battlefield-5-narvik-map
Fjell 652 (Noorwegen): https://www.ea.com/en-gb/...ttlefield-5-fjell-652-map
Rotterdam (Nederland): https://www.ea.com/en-gb/...ttlefield-5-rotterdam-map
Devastation (Nederland): https://www.ea.com/en-gb/...lefield-5-devastation-map
Arras (Frankrijk): https://www.ea.com/en-gb/...s/battlefield-5-arras-map
Twisted Steel (Frankrijk): https://www.ea.com/en-gb/...field-5-twisted-steel-map
Hamada (Noord-Afrika): https://www.ea.com/en-gb/.../battlefield-5-hamada-map
Aerodrome (Noord-Afrika): https://www.ea.com/en-gb/...ttlefield-5-aerodrome-map
Dat heb ik dus ook! Gameplay ziet er gaaf uit, maps zien er goed en divers uit. Ben benieuwd!Nickrsd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:14:
IK WORD HIER TOCH WEL HEEL VROLIJK VAN!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V