• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:07

Battlefield 1 is de nieuwste game in de bekende serie games van DICE en EA. Battlefield 1 werd op 6 mei aangekondigd op een 'World Premiere' Event in London, in bijzijn van onder andere enkele bekende YouTubers als JackFrags en LevelCap.

Battlefield 1 is alweer de 11e titel in de Battlefield franchise die in 2002 begon met Battlefield 1942, welke zich afspeelde tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Titelverklaring voor de aparte nummering van deze titel is dat in de chronologie van de 'setting' van de Battlefield games, deze zich voor alle voorgaande delen afspeelt.

https://static.tweakers.net/ext/f/mzPdKULUcS1XsALBInAEgca3/full.png

Game speelt zich af tijdens de Eerste Wereldoorlog en is waarheidsgetrouw aan deze minder - in videogames - belichtte Wereldoorlog. Het verhaal van de singleplayer campagne neemt ons langs bekende slagen en figuren uit deze periode; Lawrence of Arabia en de Harlem Hellfighters maken hun opwachting.

Releasedatum
21 Oktober 2016
18 oktober Early Enlister Access

Platformen
Xbox One, PlayStation 4, PC (Origin)

https://static.tweakers.net/ext/f/dOxXeKQ8VL4BUHxOP1CeV4g8/full.png

Game draait op een verdere iteratie van de Frostbite engine, en lijkt dezelfde grafische fideliteit te hebben als Star Wars: Battlefront. Ook hier werd (hoogst waarschijnlijk) gebruik gemaakt van photogrammetry voor de maps.

https://static.tweakers.net/ext/f/qXHXDpvaqxxsrpz0BS8WfKbJ/full.png

Voertuigen

• Zware en lichte tanks, gepantserde trucks, paarden, dubbel en trippeldekker vliegtuigen, verkenningsvliegtuigen en bommenwerpers, lichtere, wendbare schepen, etc.
• Ook de Behemoths zullen volkomen bestuurbaar zijn[/b]; dat zijn unieke voertuigen die het verliezende team tot zijn beschikking kijgt: Luchtschip, bepantserde trein, slagschip.
• Binnen elke voertuigklasse zijn er zware en lichte varianten
• Sommige tanks kunnen een hele squad herbergen. Tanks zullen meer onderdeel van de teamplay worden
• Elk voertuig zal zijn eigen kenmerken hebben en dus een andere speelstijl hebben.
• Nieuw aspect zijn de Voertuig klassen: Als je ervoor kiest om in een voertuig te spawnen, kies je ook voor die rol. Je kunt in die rol je voertuig repareren(mechanic), en hebt verder geen extra anti-voertuig gadgets bij je.
• Luchtgevechten zijn weer een stuk analoger: dogfights, bombing raids en strafing runs.

Wapens & gadgets

Geen lock-on wapens meer. Mikken moet je zelf doen.
• Allerlei verschillende soorten wapens zitten in het spel, men hoeft zich geen zorgen te maken over variatie: pistolen, geweren, LMG's, SMG's, sniper rifles, etc.
• Het revive-mechanisme zit in het spel in de vorm van injecties (spuiten).
• De speler heeft meer keuze uit 'melee' wapens: Zwaarden, scheppen en knuppels zijn te zien in de trailer. Ook nieuw is de 'bayonet-charge'; een melee attack met veel meer reikweidte. Deze melee wapens zullen ook van verschillend 'kaliber' zijn, waarbij je het wapen moet vinden die het best bij je past. Sommige melee wapens hebben bijvoorbeeld meer range, maar doen weer wat minder damage. de hand-tot-hand gevechten heeft DICE van de grond af aan opnieuw opgebouwd.
• Een vlammenwerper is beschikbaar voor een van de battle pickups die in de maps verstopt liggen, in de vorm van de nieuwe 'Elite-klasse'.
• Ook genoeg keus in stationaire wapens: watergekoelde machinegeweren, artillerie, etc.
• Gasmaskers als middel tegen mosterdgas-granaten. Je hebtje gasmasker altijd bij je, als je hem draagt kun je niet ads-en (aim-down-sight; mikken via het vizier)
• Dynamiet en anti-tank granaten
• Er zullen wapen-customisatie mogelijk zijn, beperkt en waarheidsgetrouw. De wapens zullen in ieder geval allemaal een unieke 'smaak' hebben.

Single-Player campagne

• Er zit een singleplayer campagne in het spel. Volgens een ontwikkelaar zullen spelers "de wereld rondreizen en dingen ontdekken die lang vergeten waren".
• De verhaallijn volgt meerdere figuren binnen meerdere verhalen.
• De Bedoinevrouw die in de trailer te zine is is een speelbaar karakter.
• De ontwikkelaar wilde 'meer Battlefield' in de campagne stoppen: dat betekend grotere maps en veldslagen waar de Battlefield Multiplayer bekend van is. Het stelt de speler in staat om op zijn eigen manier de dingen aan te pakken, op verscheidene manieren.

Mechanics

• Het klasse-systeem waar Battlefield rondom is gemaakt is voor deze titel weer wat aangepast. Het ziet ernaar uit dat de Assault en Medic klassen nu apart zijn. Verder draait het klassesysteem nog altijd om Squad-based gameplay.
  • assault
  • medic
  • support
  • scout
Verder krijg je een 'aangewezen rol' als tankbestuurder, piloot of paardenruiter als je in een van die voertuigen spawnt. In deze rol kun je zelf je voertuig repareren, maar heb je verder een sumiere bewapening mee mocht je het voertuig verlaten.

Elite-klasse
Nieuw is de Elite-klasse, die als pickups ergens op de maps liggen, vergelijkbar met de Heroe-pickups in Star Wars: Battlefront. Elite soldaten hebben een unieke uitrusting in bepantsering en bewapening (denk aan vlammenwerper of een enorm anti-tank rifle).

• Het spawnsysteem heeft een gave overhaul gehad; na het doodgaan zal de camera in een vloeiende beweging naar boven het slagveld gaan; van daaruit kun je je nieuwe spawnpunt kiezen. Je krijgt dus geen kaartje te zien, maar de map van bovenaf. Je ziet dus gewoon live je teammaten, enemies en voertuigen bewegen.

• Destructie is flink opgeschroefd in vergelijking met BF 3 en 4.
• De nadruk ligt op het bevorderen van tramplay middels "gestructureerde beloning" (meer info volgt)
• Het vertrouwde squad systeem is gewoon terug, waar spelers een squad kunnen vormen en samen matchmaken om te garanderen dat je een sessie samen blijft.
• Ook Battlelog is geintegreerd in BF1
• Je kunt jezelf uitdorsen met unieke emblemen, en daarbij lijkt het erop dat het Emblemen-systeem dat we van BF4 kennen is veranderd.

Maps & Locaties

• Qua locaties zijn onder andere te zien: Italiaanse Alpen en Dolomieten, de loopgraven van Frankrijk, Arabische woestijn, bossen en indoor ruimten

https://static.tweakers.net/ext/f/skq1zTqtSoT7RuSYtqKhhy6Q/full.png

Het is nu al mogelijk je in te schrijven voor vroegtijdige toegang tot de eerste 'Public Beta' testversie van Battlefield 1 door je hierrrrr in te schrijven als 'Battlefield Insider'. De Public Beta gaat op 31 augustus van start.

Start Public Beta: 31 augustus 2016 / 29 augustus als Battlefield Insider

Map: Sinai Desert
Modes: Conquest, Rush

https://static.tweakers.net/ext/f/NgEsutfIXROzYvzbntCUSvK4/full.png

Inmiddels is ook de Premium Pass aangekondigd, waarmee je de toekomstige vier uitbreidingspakketten aanschaft voor € 49,95;

• 4 gethematiseerde DLC pakketten
• 16 nieuwe maps in totaal
• 20 nieuwe wapens totaal
• twee weken eerdder toegang tot de nieuwe maps
• 14 dogtags, 14 Battlepacks / wapenskins

Het eerste DLC pakket "They Shall not Pass" komt uit in maart 2017 en heeft als thema het Franse leger

https://static.tweakers.net/ext/f/UhCS6UMYTWOQDt63Q47f5eM8/full.png

Pre-order bonussen:
• Voortijtige toegang op 18 oktober (Xbox One exclusive)
• Lawrence of Arabia pack
• Red Baron pack
• Hellfighters pack
• 7 dagen vroegtijdige toegang tot nieuwe map in 2016 (alle platformen)

Inhoud van de Packs:
Hellfighter PackLawrence of Arabia PackRed baron Pack
Hellfighter Trench Shotgun
Hellfighter M1911
Hellfighter Bolo Knife
Hellfighter Insignia
Lawrence of Arabia’s Black Stallion
Lawrence of Arabia’s SMLE
Lawrence of Arabia’s Jambiya
Lawrence of Arabia’s Emblem
Red Baron’s Triplane
Red Baron’s P08
Red Baron’s Flyer Pin

In de PlayStation Store staan de packs omschreven als "...met thematische wapens, voertuigen en items.Verandert het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen in het spel." Dat zou kunnen wijzen dat je deze unieke cosmetische uiterlijken van spelerkarakters en voertuigen al 'unlocked' hebt, en het is vooralsnog onduidelijk of en hoe deze door te spelen vrij te maken zijn.

Op Amazon is wel al een Xbox One Collector's Edition te koop voor maar liefst $220 dollar. Het is onbekend of deze Collector's Edition ook in Nederland verkrijgbaar word.

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
Collector’s Edition Statue (14" Tall)
Exclusive Steel book
Exclusive cloth poster
Deck of playing cards
Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
Exclusive patch
Premium packaging

Teamspeak BuG Community
https://www.bug-community.com/teamspeak/

Discord van Bendalf
En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

https://discord.gg/zfeG8Tr

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.
GoT Battlefield 1 spelers
Overzicht Battlefield 1 spelers op diverse platformen.

[Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2016 15:04]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Rivanov
Bespreek hier de PC versie. Hier kun je terecht voor PC settings en eventuele problemen waar je tegenaan loopt.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:58

p0st

Dutch Reefer

+1 voor dit topic, thanks :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 12:38
En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.

[Voor 25% gewijzigd door Bendalf op 17-10-2016 11:50]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 23:22
* Aanwezig!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-03 16:10
Ah nice een speciaal topic voor de pc versie :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Maar even kijken of ik wakker kan blijven en om 00:00 even los te gaan voor een paar potjes :P
Heb er echt zin in.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:18
Ik heb na 10 uur EA acces trial besloten de game toch te kopen. Liep enorm te twijfelen maar heb het toch maar gedaan :) speelt zo lekker weg!

• Prosac
Ik had gisteren trouwens ineens dat als er mist in de map ontstond, ik een soort gele lichtgevende waas had ineens, ipv mist. Ik zat in Amiens en rond de A en B punten ontstond mist. Als ik tussen de gebouwen door naar die plekken keek, was het alsof ik in de zon keek. Ik zag dus niks, dit had ik de rest van het weekend niet, pas sinds gisteren. Opnieuw de map starten werkte niet.

Ook ging ik in Suez en daar had ik gigantische artifact als ik op een bepaald laagteniveau liep. Op de zandbulten ging het prima, daaronder was het net of ik onder de map gevallen was? Een sessie later ging het wel goed op Suez.

Iemand bekend met dit probleem? Is dit een driver probleem (heb de recente AMD drivers) of is mijn gloedjenieuwe kaart kapot?

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03 23:50

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Zo. Toch wel jaren geleden dat ik zo veel plezier heb beleefd aan een spel. De release is op 18 oktober voor de Early Enlisters. Weet iemand hoe laat? Kunnen we klokslag 00.00 beginnen? :)

• Bendalf
bok.. te snel en mag weg :-(

[Voor 93% gewijzigd door Bendalf op 17-10-2016 12:04]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-03 17:23
bjarky schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:25:
Ik heb na 10 uur EA acces trial besloten de game toch te kopen. Liep enorm te twijfelen maar heb het toch maar gedaan :) speelt zo lekker weg!
+1
Ik kan niet anders zeggen dan dat Dice toch goed heeft gegokt met deze setting want man man man wat zijn sommige potjes toch intens en geven je echt het gevoel dat je in een oorlog zit itt. Bf4 of Hardline.

Het aantal wapens is helaas wel wat beperkt maar dat maakt de gameplay meer dan goed.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:18
Prosac schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:53:
Ik had gisteren trouwens ineens dat als er mist in de map ontstond, ik een soort gele lichtgevende waas had ineens, ipv mist. Ik zat in Amiens en rond de A en B punten ontstond mist. Als ik tussen de gebouwen door naar die plekken keek, was het alsof ik in de zon keek. Ik zag dus niks, dit had ik de rest van het weekend niet, pas sinds gisteren. Opnieuw de map starten werkte niet.

Ook ging ik in Suez en daar had ik gigantische artifact als ik op een bepaald laagteniveau liep. Op de zandbulten ging het prima, daaronder was het net of ik onder de map gevallen was? Een sessie later ging het wel goed op Suez.

Iemand bekend met dit probleem? Is dit een driver probleem (heb de recente AMD drivers) of is mijn gloedjenieuwe kaart kapot?
bedoel je dat het lijkt alsof je textures gemixed zijn?
Denk dat dit is omdat er nog geen optimalisatie drivers zijn of wel?

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 01:04

• Prosac
bjarky schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

bedoel je dat het lijkt alsof je textures gemixed zijn?
Denk dat dit is omdat er nog geen optimalisatie drivers zijn of wel?
Geen gemixte textures, echt gewoon van wisselende afmetingen driehoekige zwarte flikkerende vlakken (in het gevalletje Suez).

[Voor 7% gewijzigd door Prosac op 17-10-2016 12:08]

• flessuh
  • Laatst online: 11:51

flessuh

Set sail for fail!

Ligt het aan mij of lijkt het minder zwaar te draaien dan BF4, kijkende naar de benchmarks van HWI...

Heb zelf de 280x van AMD (nog) en wil upgraden naar 1440p scherm(en), valt me niks tegen dat je zelfs op medium met zo'n "oude" kaart nog bijna de 60fps kunt halen. Ik herinner me van BF4 dat het toch echt niet lekker draaide, of zijn dat valse herinneringen :P

En inderdaad mooi topic en Discord is ook zeker praktisch! _/-\o_

[Voor 8% gewijzigd door flessuh op 17-10-2016 12:12]

https://www.dutchsolarboat.com

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
mooi topic, top d:)b

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Intelcorei7
Placid_K schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:58:
Zo. Toch wel jaren geleden dat ik zo veel plezier heb beleefd aan een spel. De release is op 18 oktober voor de Early Enlisters. Weet iemand hoe laat? Kunnen we klokslag 00.00 beginnen? :)
als het goed is kunnen we 00:00 beginnen met knallen ja.

• Intelcorei7
Hier mensen aanwezig die ook Hardcore spelen ? voeg me toe Origin: PrivacyKoning

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
je weet dat je posts kunt editten he? :P

• Intelcorei7
Jaguar645 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:24:
je weet dat je posts kunt editten he? :P
bedoel je mij ? zo ja dat weet ik haha

• Rivanov
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:11:

Heb 'm even opgenomen in de Topic Start.

• Yvanandel
  • Laatst online: 21-03 21:55
Van de week dan toch maar aangeschaft omdat ik weet dat ik het uiteindelijk toch wel ga spelen..
Moet alleen nog even tot maandag wachten tot ik echt de tijd ervoor heb.
Ben benieuwd of ik weer echt dat oude battlefield gevoel krijg wat ik bij bf4 toch wel een beetje miste.

• Rivanov
Yvanandel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:50:
Van de week dan toch maar aangeschaft omdat ik weet dat ik het uiteindelijk toch wel ga spelen..
Moet alleen nog even tot maandag wachten tot ik echt de tijd ervoor heb.
Ben benieuwd of ik weer echt dat oude battlefield gevoel krijg wat ik bij bf4 toch wel een beetje miste.
Alleen al de Duitse stemmen wanneer je als Duitser speelt geeft mij al dat heerlijke nostalgische gevoel. :)

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-03-2021
begrijp ik nu dat als ik de standaard edition koop en later extra maps wil, dus nog een keer 50 euro moet betalen voor premium pass..?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Rivanov
Jep.

• Bendalf
En hier een snelle form als je je als speler wil registeren: https://docs.google.com/f...BObYagvx2khzmPUk-IDpAdEMk

Ik zal zometeen ook de sheet publiek maken. Dan kan je andere spelers opzoeken en linken in PSN/Xbox/Origin.

• Rivanov
Benieuwd wanneer Nvidia met de Battlefield 1 driver komt. Ik neem aan uiterlijk morgen?

• Bendalf
En hier de spelerslijst: https://docs.google.com/s...Gvj1OirrsB9AZxcqbraE772G4

[Voor 7% gewijzigd door Bendalf op 17-10-2016 13:37]

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:30
Gaat mijn laptop dit spel beetje op fatsoenlijke kwaliteit draaien?

I7 6700HQ
Nvidia GTX 960M
16gb ddr 4

Anders toch echt maar me laptop verkopen..... :(

• Bendalf

Spelerslijst
Je kan je nu ook hier aanmelden als speler en zo je gegevens makkelijk delen. De lijst zelf kan je hier raadplegen

Geen idee wat de mogelijkheden zijn op xbox/psn maar als daar communities beschikbaar zijn dan mag je die steeds doorsturen. Dan zet ik ze bij in het formulier.

[Voor 27% gewijzigd door Bendalf op 17-10-2016 13:55]

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 20:36
ionicdog schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:04:
begrijp ik nu dat als ik de standaard edition koop en later extra maps wil, dus nog een keer 50 euro moet betalen voor premium pass..?
Yup. Maar je krijgt ervoor 4 DLC's met ieder 4 maps per DLC. Mooie prijs toch?
Gemiddeld 12,50 Euro voor 4 mappen en wat Battlepacks.

Voor de BF2 Booster packs, Euro Force en Armored Fury heb ik destijds 10,00 Euro betaald per DLC. In iedere DLC zat destijds slechts 3 mappen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14
larsschreibelt schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:46:

I7 6700HQ
Nvidia GTX 960M
16gb ddr 4

Ben benieuwd naar jouw resultaten. Ik zit met hetzelfde dilemma. Alleen dan met een nog mindere laptop:
Nvidia 860 M, 8 GB geheugen en een Intel Core i7-4700MQ.

Ik vrees dat ik hem voor de PS4 moet halen want ik gok niet dat dit hem gaat worden (misschien op low, maar dan is een PS4 gewoon veel sneller). Maar nogmaals, ik hoor graag jouw bevindingen.

• Rivanov
larsschreibelt schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:46:

I7 6700HQ
Nvidia GTX 960M
16gb ddr 4

Je kunt even Origin Access nemen zodat je de trial kunt proberen op je laptop.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:30
Robkazoe schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ben benieuwd naar jouw resultaten. Ik zit met hetzelfde dilemma. Alleen dan met een nog mindere laptop:
Ik laat het je weten.. Beta speelde best redelijk weg op full HD - medium.
Ik koop het spel sowieso donderdag via CDkeys dus je hoort het vrijdag van me! Mocht het niet draaien dan gaat me PC officieel de verkoop in :)

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-03 21:54
Robkazoe schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ik vrees dat ik hem voor de PS4 moet halen want ik gok niet dat dit hem gaat worden (misschien op low, maar dan is een PS4 gewoon veel sneller). Maar nogmaals, ik hoor graag jouw bevindingen.
Ik heb erg gtx 960m en een i5 6300hq. Met de beta had ik medium 60 fps. Hij draait hem zeer mooi

• beuker19
ionicdog schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:04:
Dat is al sinds bf3 zo wel komt er in december ook nog een gratis map.

Ik heb premium altijd meer dan de moeite waard gevonden omdat de content vaak nog meer is dan de basic game.

Zelf wacht ik met Premium tot vlak voor de release van de eerste dlc omdat ik dan weet of ik nog genoeg speel.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-03-2021
Dat is ook zo, het is gewoon hun verdienmodel, maar wel prijzig gewoon. En je wordt wel bijna verplicht omdat als de server straks naar een DLC map gaat en je hebt die niet lig je eruit.
Maar wachten met premium is wel een goede tip, kan je altijd later bepalen of je het waard vindt.
beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Dat is al sinds bf3 zo wel komt er in december ook nog een gratis map.

Ik heb premium altijd meer dan de moeite waard gevonden omdat de content vaak nog meer is dan de basic game.

Zelf wacht ik met Premium tot vlak voor de release van de eerste dlc omdat ik dan weet of ik nog genoeg speel.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Rivanov
Unlock via VPN is mogelijk (voor sommigen in ieder geval)

https://www.reddit.com/r/...1_release_in_10_hours_pc/

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03 05:19
beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

+1
Ik kan niet anders zeggen dan dat Dice toch goed heeft gegokt met deze setting want man man man wat zijn sommige potjes toch intens en geven je echt het gevoel dat je in een oorlog zit itt. Bf4 of Hardline.

Het aantal wapens is helaas wel wat beperkt maar dat maakt de gameplay meer dan goed.
Als beuker hem goed vindt dan is die dus echt goed:p

Ik had tegen mijn clan ook al gezegt dat het de eerste battlefield is zonder problemen en dat ze het dit keer nailen.
Heb nu 3 keer de single player tank gekeken en wordt steeds weer emotioneel, heb dit nog nooit met een game gehad, dit gaat de release van 2016 worden

• Rivanov
Met name de cut-scenes in de SP zorgen voor een enorme immersie. Fantastische sfeer zet dat neer.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:10

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:29:
Met name de cut-scenes in de SP zorgen voor een enorme immersie. Fantastische sfeer zet dat neer.
Nog 1 nachtje slapen.... ben echt helemaal gehyped! Helaas moet ik ook nog werken morgen :( :( Dat wordt extra vroeg beginnen.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Rivanov
Of je unlocked 'm via VPN. Zie mijn post hierboven. ;)

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03 05:19
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:29:
Klopt, het verhaal is heel goed, geen fantasie maar iets wat echt is gebeurd, stukje geschiedenis en je krijgt een beetje een idee van wat zich daar heeft afgespeeld.
We weten alleen maar iets van ww2 door de films en docu's.

• outlandos
Download snelheid is hier op Ziggo toch zeer redelijk:

http://imgur.com/a/rSFHw

(tegen de 30MB p/s)

[Voor 22% gewijzigd door outlandos op 17-10-2016 15:41]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14
outlandos schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:40:
Download snelheid is hier op Ziggo toch zeer redelijk:

http://imgur.com/a/rSFHw

(tegen de 30MB p/s)
Demo?

• outlandos
Orion Access voor 4 euro per maand geeft recht op 10u speeltijd.

• beuker19
NLsandman schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Als beuker hem goed vindt dan is die dus echt goed:p

Ik had tegen mijn clan ook al gezegt dat het de eerste battlefield is zonder problemen en dat ze het dit keer nailen.
Heb nu 3 keer de single player tank gekeken en wordt steeds weer emotioneel, heb dit nog nooit met een game gehad, dit gaat de release van 2016 worden
Nou ik was echt heel erg aan het twijfelen want na Hardline en de BF4 DLC had BF wel wat goed te maken.
Daarom ook EA Acces genomen om te kijken of ik wel 40/50 € voor een nieuwe BF over heb en dat is gelukt :)

• Rivanov
Zit nog steeds te dubben of ik voor de Early Enlister moet gaan. :+
Kan dan vanavond al heerlijk los!

[Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2016 16:28]

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:31
Zijn die premium passen al los te koop, of alleen via de ultimate edition tot zover?

Edit: Zoeken in origin leverde nu wel resultaat na een aantal 404 meldingen ;)

50 euries!

[Voor 36% gewijzigd door nickko op 17-10-2016 16:33]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Flimovic

Flimovic

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:28:
Zit nog steeds te dubben of ik voor de Early Enlister moet gaan. :+
Kan dan vanavond al heerlijk los!
Is Early Enlister hetzelfde als Origin Access?

• Rivanov
Flimovic schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:33:
[...]

Nee. Origin Access geeft je 10 uur toegang tot de trial versie van Battlefield 1. Early Enlister hoort bij de Deluxe en Ultimate versie en geeft je 3 dagen eerder toegang tot de volledige game. Dus vanaf 18 oktober i.p.v. 21 oktober. Echter, in diverse landen is het al reeds 18 oktober. ;)

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Flimovic schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:33:
[...]

Nee, Early Enlister is de volledige game kunnen spelen vanaf de 18e (morgen), voor 20 euro extra. ;)

• Flimovic

Flimovic

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:34:
[...]

Nee. Origin Access geeft je 10 uur toegang tot de trial versie van Battlefield 1. Early Enlister hoort bij de Deluxe en Ultimate versie en geeft je 3 dagen eerder toegang tot de volledige game. Dus vanaf 18 oktober i.p.v. 21 oktober. Echter, in diverse landen is het al reeds 18 oktober. ;)
Ah, dan zit ik goed, want heb de Ultimate Edition. Vanavond eens even kijken of ik spelen (zonder VPN).

• Rivanov
Zonder VPN kun je vanaf 0:00 vannacht spelen.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:39

Madstorm

Derping all the way!

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:06:
Unlock via *** is mogelijk (voor sommigen in ieder geval)

-
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:31:
Of je unlocked 'm via ***. Zie mijn post hierboven. ;)
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:37:
Zonder *** kun je vanaf 0:00 vannacht spelen.
Volgens mij wordt dat niet echt gewaardeerd op GoT, aangezien het tegen de regels van EA/BF in gaat.

I'm an Ironman!

• Rivanov
Kopen via VPN wel. Unlock ook?
If so, excuses!

[Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2016 16:47]

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-03 13:16
nickko schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:31:
Zijn die premium passen al los te koop, of alleen via de ultimate edition tot zover?

Edit: Zoeken in origin leverde nu wel resultaat na een aantal 404 meldingen ;)

50 euries!
En met Origin Access 10% korting. 44,95.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:24
Aangezien mijn meeste gaming buddy's geen FPS spelen lijkt het me tof om met een aantal mensen BF1 te spelen. Mijn gebruikersnaam op Origin is X1NL!

Heb nu bijna mijn Origin acces uren erop zitten. Vannacht aan de slag met de early enlister!

LG C1 '55

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:31

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hij is toch wel echt super:D net ff campaign gedaan.. wauw :D echt heerlijke feeling dit:D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Bendalf
BvanOsch schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:09:
Aangezien mijn meeste gaming buddy's geen FPS spelen lijkt het me tof om met een aantal mensen BF1 te spelen. Mijn gebruikersnaam op Origin is X1NL!
Zet je naam gewoon bij in de spelerslijst (zie mijn signature onderaan)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:27:
[...]

Nou ik was echt heel erg aan het twijfelen want na Hardline en de BF4 DLC had BF wel wat goed te maken.
Daarom ook EA Acces genomen om te kijken of ik wel 40/50 € voor een nieuwe BF over heb en dat is gelukt :)
Als ik vragen mag, waar heb je uiteindelijk de full game gekocht ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-01 13:44
Ik ben misschien van plan BF1 te kopen, maar ik ben niet echt een MP gamer, ik zou het meer voor de SP campaign doen. Is het dan wel de 60 euro waard? Zou ik misschien niet beter wachten op een goedkopere versie later in het jaar. Heb ergens gelezen dat de campagne ook maar 6u duurt...

• beuker19
Help!!!! schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:37:
[...]

Als ik vragen mag, waar heb je uiteindelijk de full game gekocht ?
Nog niet al denk ik dat het Kinuin of G2Play word.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-02 14:09

Fonta

BuG Admin

BvanOsch schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:09:

Heb nu bijna mijn Origin acces uren erop zitten. Vannacht aan de slag met de early enlister!
Bij BuG ben je ook van harte welkom. Er zijn er volgens mij wel meer die BF1 gaan spelen.
(Onder andere killerbeuker.) TS: ts.bug-community.com

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• Fonta
  • Laatst online: 04-02 14:09

Fonta

BuG Admin

beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

Nog niet al denk ik dat het Kinuin of G2Play word.
cdkeys.com niet het goedkoopste?

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• beuker19
Fonta schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

cdkeys.com niet het goedkoopste?
Kan maar bij de anderen heb ik goede ervaringen

Maakt mij ook niet zoveel uit als ik nu morgen of pas vrijdag aan de slag kan.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Maakt mij ook niet zoveel uit als ik nu morgen of pas vrijdag aan de slag kan.
Jou kennende geloof ik daar geen spat van... :P

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:40
Ohja, worden joysticks goed ondersteunt? In beta werkte alleen m'n 360-controller... Zou het erg jammer vinden als ik opeens met toetsenbord+muis moet vliegen.
Gave you their answer, called EA this morning, as soon as I said Joystick, the Tech stopped me, and said NO joystick support ever...never
Wat een stelletje prutsers! Prachtige klassieke auto restaureren, en gelijk met een spijker een kras trekken over de motorkap.

Echt totaal kut dit :/

http://www.emutopia.com/i...m/240-gamepads/541-x360ce

Eens kijken of ik dat aan de praat krijg...

[Voor 66% gewijzigd door steveman op 17-10-2016 19:06]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• beuker19
bvk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:25:
[...]

Jou kennende geloof ik daar geen spat van... :P
Nee das waar maar die 40€ is in mijn ogen toch wel heel wat :'(

Ik vind het ook BS maar goed al het verkoopt wie ben ik dan om daar nog wat aan te doen.

• Rivanov
Toch maar gezwicht! ;)
Game on!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Hier een korte uitleg hoe BF1 Deluxe te starten door middel van een VPN.

YouTube

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:56:
[...]

Nee das waar maar die 40€ is in mijn ogen toch wel heel wat :'(

Ik vind het ook BS maar goed al het verkoopt wie ben ik dan om daar nog wat aan te doen.
Alleen als je het invult moet je ook nog 21% btw betalen dus dan zit je al op E48.40

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Uffeltje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:01:
Hier een korte uitleg hoe BF1 Deluxe te starten door middel van een VPN.
Net geactiveerd. Nice

• beuker19
Help!!!! schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:20:
[...]

Alleen als je het invult moet je ook nog 21% btw betalen dus dan zit je al op E48.40
Oh dan gebruik is zo Hola(of iets in die strekking)

• witterholt
  • Laatst online: 21-03 15:35
Beetje overdreven die aanbevolen instelling naar mijn mening. Ik ben nog niet onder de 60 fps geweest op alles ultra op een resolutie van 1920x1080, ook niet met intensieve actie.

Dit is mijn systeem:
CPU: i7-3770 3,4 GHz.
Geheugen: 8 GB
GPU: Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5
Monitor: Asus PG248Q GSync monitor @ 144Hz.

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 17:01
nvm

[Voor 91% gewijzigd door kmichael op 17-10-2016 21:01]

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-02 17:07
Ik heb wel het idee dat het wat zwaarder draait dan de bèta. Maar dat kan missschien nog wel beter worden als NVIDIA nieuwe drivers vrijgeeft die voor de final version weer wat verbetering meebrengen. Ondanks dat speelt het altijd wel boven de 60 FPS, maar ik heb wel alles op High staan nu i.p.v. Ultra.

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 11:42
Zojuist m'n laatste restje sociaal leven gedag gezegd ben ik bang :P

Heb er zin an :)

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03 11:25
Net via Kinguin gekocht met de 'wideasfukc' kortingscode maar kennelijk krijg ik dan pas de 21ste mijn code om te spelen.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-02 17:07
Philip J. Dijkstra schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:59:
Net via Kinguin gekocht met de 'wideasfukc' kortingscode maar kennelijk krijg ik dan pas de 21ste mijn code om te spelen.
Ja dat staat er ook gewoon bij he 8)7

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03 11:25
Ik had verwacht de sleutel wel te krijgen en te kunnen pre-installeren via Origin om dan pas te kunnen spelen op de 21ste.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:46
En vanavond heeft mijn gtx 1080 de geest gegeven, wat een timing :-(

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-03 18:35
kwdtje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:35:
En vanavond heeft mijn gtx 1080 de geest gegeven, wat een timing :-(
;( :-(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:20
Meer mensen het probleem dat ze in voertuigen/vliegtuigen en mounted machine geweren niet kunnen bewegen met de muis?

Al geprobeerd de control settings te resetten, maar dit heeft niet geholpen.

Zit momenteel op DX11 omdat DX12 ontiegelijk hapert.

Xbox Live id: Esines

• Intelcorei7
Bijna mannen bijna _/-\o_

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-03 21:19
Pandanl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:11:
Meer mensen het probleem dat ze in voertuigen/vliegtuigen en mounted machine geweren niet kunnen bewegen met de muis?

Al geprobeerd de control settings te resetten, maar dit heeft niet geholpen.

Zit momenteel op DX11 omdat DX12 ontiegelijk hapert.
Daar had en heb ik nog last van, wat bij mij werkte is shift+F1 dat opent Origin in game.
doe dat een paar keer en alles werkt weer 8)7

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:20
Razor punk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:17:
[...]

Daar had en heb ik nog last van, wat bij mij werkte is shift+F1 dat opent Origin in game.
doe dat een paar keer en alles werkt weer 8)7
Dankje, kwam het probleem ook net op het BF1 forum tegen: https://forums.battlefiel...-or-stationary-weapons/p2

Xbox Live id: Esines

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:58

p0st

Dutch Reefer

Ghehe komt precies mooi uit, heb nog een uurtje over van de Trial :9
Nu eerst maar weer eens slapen, morgenavond verder :D
Inmiddels Level 10 in Multiplayer, wordt steeds leuker :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:02

fynrd1

Fooled by Randomness

pff rondje operations sta ik 60-12 en toen was mijn trial voorbij, in mijn emotie maar meteen de ultimate aangeschaft :o

Operations is trouwens zo enorm gaaf, dit is alles wat rush had moeten zijn.

[Voor 25% gewijzigd door fynrd1 op 18-10-2016 01:07]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03 10:13
Ho boy die game, operations is echt mmmmm. Ik heb het express afgezet, zodat ik morgenavond pas weer aan het gamen slaag of het komt niet goed haha :p

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Bobmeister
  • Nu online
Ik was blijkbaar al level 10 recon. Ben er zojuist achtergekomen dat die Martini-Henry een héél erg lekker wapen is voor op de middellange afstand. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mooie cijfers zeg. Keertje voor een zacht prijsje een tweedehandsje oppikken voor de singleplayer

• Bobmeister
  • Nu online
Nou, ik stop er maar mee voor vanavond. Inmiddels level 25 en het spel speelt heerlijk. Sommige maps (met name die jungle maps) doen me denken aan BF:BC2 (Vietnam)... :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Awsom schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 04:54:
Nou, ik stop er maar mee voor vanavond. Inmiddels level 25 en het spel speelt heerlijk. Sommige maps (met name die jungle maps) doen me denken aan BF:BC2 (Vietnam)... :)
Vanavond? Het is midden in de nacht :D

• Bobmeister
  • Nu online
Oja ... :P

[Voor 17% gewijzigd door Bobmeister op 18-10-2016 05:27]

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-03 21:44
Ik heb gezien dat dual gpu nog altijd niet ondersteund wordt (msi 7990), had dit al bij de beta gemeld en ze hadden mij uitdrukkelijk gezegd dat dit bij de release zou gefikst zijn, niet dus.
Heb dan juist met een medewerker van EA gechat en die ging het aan dice melden.
Ook werkt de overlay van msi afterburner niet bij mij tijdens het spel, waar dit bij de beta wel was.

• Flimovic

Flimovic

vannacht? jullie bedoelen vanochtend :+

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 17:01
cinde schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 05:19:
Ik heb gezien dat dual gpu nog altijd niet ondersteund wordt (msi 7990), had dit al bij de beta gemeld en ze hadden mij uitdrukkelijk gezegd dat dit bij de release zou gefikst zijn, niet dus.
Heb dan juist met een medewerker van EA gechat en die ging het aan dice melden.
Ook werkt de overlay van msi afterburner niet bij mij tijdens het spel, waar dit bij de beta wel was.
Daarvoor moet je bij AMD zijn denk ik.
Mijn GTX 1080 SLI opstelling werkt gewoon !!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

Afgelopen zondag tohc maar die 'demo' aangeschaft via Origin. Moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd draait (i5 4690k, GTX970), 1080p en alles op ultra.
Ik merk alleen dat de CPU echt maximaal belast wordt, en na ongeveer 45 minuten begint het spel te haperen, na zo'n 10 minuten loopt m'n hele PC vast. Heb het idee dat het hele zooitje te heet wordt. Vanavond eens bekijken of mijn fan wel maximaal gaat draaien onder belasting.

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Pagina: 1 2 3 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: [html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee