• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:54

LankHoar

Langharig tuig

https://www.battlefield.com/buy/battlefield-1

Deze kwam ik tegen, en het is me niet helemaal duidelijk of ik nou de hele game + alle DLC krijg wanneer ik deze koop, of dat ik iets over het hoofd zie? Het lijkt me nogal goedkoop, een tientje voor alles...

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
LankHoar schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:34:
https://www.battlefield.com/buy/battlefield-1

Deze kwam ik tegen, en het is me niet helemaal duidelijk of ik nou de hele game + alle DLC krijg wanneer ik deze koop, of dat ik iets over het hoofd zie? Het lijkt me nogal goedkoop, een tientje voor alles...
INBEGREPEN:

Battlefield 1-basisgame
Battlefield 1 Premium Pass
Battlefield 1 They Shall Not Pass Expansion
Battlefield 1 In the Name of the Tsar Expansion
Battlefield 1 Turning Tides Expansion
Battlefield 1 Apocalypse Expansion

Dus alle DLC's ,mooie deal toch voor een tientje :)

**

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:54

LankHoar

Langharig tuig

PatRamon schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:04:
[...]

INBEGREPEN:

Battlefield 1-basisgame
Battlefield 1 Premium Pass
Battlefield 1 They Shall Not Pass Expansion
Battlefield 1 In the Name of the Tsar Expansion
Battlefield 1 Turning Tides Expansion
Battlefield 1 Apocalypse Expansion

Dus alle DLC's ,mooie deal toch voor een tientje :)
8)7

Gekocht, nu downloaden en dan spelen maar! :+

-EDIT- @pirke dit beantwoord jouw vraag ook geloof ik ;)

[Voor 6% gewijzigd door LankHoar op 26-11-2018 18:24]

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:28
@LankHoar ik ben ondertussen naar BF5 gegaan, maar toch bedankt :)

De Belangrijkste Toespraak Die Je Ooit Zal Horen

• peter0007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-03 21:33
Boys, even een inhoudelijke vraag. Ik probeer de Reaper Affliction te verkrijgen. Daarvoor moet ik 40.000 punten verzamelen. Dat is 'per ongeluk' al voor 86% gelukt, maar ik heb geen idee hoe ik deze opdracht kan voltooien. Hoe, waar, waarmee en waarom moet ik deze punten verzamelen om 100% te halen? Iemand een idee?

• Jonnie Bahaar
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-08-2019
Ik ben sinds kort weer wat aan het knallen, maar ik begin soms echt het idee te krijgen dat ik met bots speel. Heb echt het idee dat in sommige potjes NIEMAND reageert. Nergens op. Niet op chat, niet op squad orders, niet op van die in-game socials. Ik heb ook geen zin om de hele chat vol te spammen maar als er in het hele potje niemand iets zegt maar er ook 0 ammo wordt gedropt, niemand spot, niemand revivet. Dan verlies ik wel echt het hele Multiplayer element als er niet wordt gecommuniceerd. En vervolgens verlies je dan met 1000-250 oid. Is er nog iets van een guild waar je wel met mensen samen kan spelen?

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-03 19:56
Gewoon van server wisselen,doe ik dan altijd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Virtua
Nou weer een bug,dit keer dat de torso niet te zien is,erg lastig schieten als je alleen een helm ziet of 1 paar benen,dacht eerst aan een hack maar heb nu al tig keer gezien 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:05

Shabbaman

Got love?

Da's toevallig dezelfde bug waar BFV nu ook last van heeft.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Virtua
Ai,slordig verkeerde forum.
Sorry.

• Snotgeit
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-03 12:24
Deze week 3 maal gespeeld: 1x een cheater met 300+ kills ( alleen zijn wapen was maar zichtbaar en hij kreeg bijna geen damage), 1 met nog wat meer kills maar donderdag zelfs eentje met 700+ kills. Sprayde met een lmg met 1 hit kills de hele map leeg tot aan de spawn, staand als Rambo bovenop een bunker.

Jammer van deze game, vind persoonlijk BF1 toch leuker spelen dan V..

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:06
Is het normaal dat ik steeds vaker 0 servers kan vinden in MP?
Dan heb ik mijn filters op reset staan. Niet op European met een Max. ping.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10:22
Vraagje, sinds kort heb ik enorme fps drop naar 30a40fps. Hiervoor nergens last van en speelde ik op ultra met bepaalde instellingen op low en haalde gemiddeld 70a80 fps.

Heb nvidia drivers opnieuw geïnstalleerd en bf1 config gereset zonder resultaat. Het gekke is als ik alles op low of ultra zet maakt geen verschil. Iemand enig idee waar mee dit te maken kan hebben?

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03 16:52
Mosin schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:50:
Is het normaal dat ik steeds vaker 0 servers kan vinden in MP?
Dan heb ik mijn filters op reset staan. Niet op European met een Max. ping.
Ik speel bijna alle dagen en iedere keer vindt ik zo'n 10 volle servers in Europa.
Mijn ping is altijd rond de 24

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-03 15:56
Ipv BF2042 ben ik samen met wat vrienden weer begonnen met bf1 en het verbaasd ons hoe goed deze game eruit ziet en nog speelt. Zijn er nog meer mensen die nog steeds met enige regelmaat bf1 opstarten?

• sn0w13
invine schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:02:
Ipv BF2042 ben ik samen met wat vrienden weer begonnen met bf1 en het verbaasd ons hoe goed deze game eruit ziet en nog speelt. Zijn er nog meer mensen die nog steeds met enige regelmaat bf1 opstarten?
Ik speel het nog zeer regelmatig.
Durf het bijna niet te zeggen maar heb er al 2493 uur op zitten 8)7
Bij BFV heb ik bv 506 speeluren.
En bij BF2042 4uur.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:03

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Zitten jullie in de tweakers battlefield discord? Ik zal hem wel weer eens opstarten. Blijft een goede game!

discogs

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Na lange tijd vandaag BF 1 nog eens gespeeld, het blijft een gaaf spel. Heb BF1 normaal altijd op de PS4 gespeeld moest weer even wennen aan muis en toetsenbord. Gelukkig nog genoeg mensen online om servers te vullen :)

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Speel ook nog heel regelmatig, alleen jammer dat het bijna altijd de zelfde maps zijn waar een beetje publiek in zit.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-03 22:21
invine schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:02:
Ja, dat was voor mij de laatste insta-buy van Battlefield. Ik vond de sfeer echt heerlijk, mijn favoriete map was st quentin scar. Battlefield V heb ik na de beta niet eens gekocht, had de sfeer niet. Vorig jaar kon ik die gratis oppikken en heb me uiteindelijk nog best vermaakt met de WOII setting, De nieuwste versie nog geen seconde gespeeld.

• invine
dr86 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:35:
Speel ook nog heel regelmatig, alleen jammer dat het bijna altijd de zelfde maps zijn waar een beetje publiek in zit.
Kom ook steeds weer terug voor een paar potjes BF1. Game ziet er nog steeds erg goed uit en de flow van de maps en gameplay is gewoon erg goed.

Je moet het alleen niet echt zien als een WO1 game, maar meer soort eerste helft 20e eeuw shooter.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:13
dr86 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:35:
Ik speel vooral operations, maar het is wel inderdaad dezelfde maps. Maar heb erg veel plezier in de game de sfeer en het intense vind ik gewoon erg tof nog steeds🙂

Jammer van de cheaters die komen helaas wel best wel vaak voor. Jammer dat de game geen anticheat systeem heeft.

• Racer89
  • Niet online
@freaky35 Dit was me inderdaad wel opgevallen veel cheaters, hier had je op de PS4 geen last van.

[Voor 3% gewijzigd door Racer89 op 23-02-2022 15:39]

• sn0w13
Nog mensen mee gemaakt?
Speel je een potje Battlefield I of V komt er een speler in spectator mode met de naam Anonymus en deze zegt "We are Anonymus and we crash this server"
Het spel crasht direct en je komt weer in het menu.

Dit nu 2 x mee gemaakt.
sn0w13 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:03:
Nog mensen mee gemaakt?
Speel je een potje Battlefield I of V komt er een speler in spectator mode met de naam Anonymus en deze zegt "We are Anonymus and we crash this server"
Het spel crasht direct en je komt weer in het menu.

Dit nu 2 x mee gemaakt.
Ja, dat gebeurt aan de lopende band nu in BF1, alle servers gaan er tegelijkertijd aan. :/

Ik heb ook weer eens wat potjes opgepakt na de 2042 ellende, maar het was constant raak met crashende servers.

• Racer89
  • Niet online
Tot op heden ( gelukkig ) nog niet mee gemaakt. Wordt wel gek van de cheaters, die verkloten het hele spel. Net ook weer eentje met 474 kills....

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:52

-tom-562

Oliesjeik

Speel het ook nog wekelijks, nog geen crashende servers gehad. Cheaters heel soms. BF:4 is wat dat betreft aardig cheater vrij. Enige is dat daar alleen vaak dikke pro's spelen, zeker als het op voertuigen (vliegtuigen/heli's) aankomt. Bij BF:1 sta ik vrij consequent altijd wel in de top 5, bij BF:4 bungel ik ergens onderaan (heb ook een stuk minder uren in BF:4)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Racer89
  • Niet online
Gisteren nog een paar rondjes gespeeld, het is echt een heel stuk rustiger geworden waren niet meer zo veel spelers / servers online. Daarin tegen ben ik gelukkig ook geen cheater meer tegen gekomen. Waren weer een paar fijne rondjes knallen :9

• SmokingCrop
  • Niet online
Racer89 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:16:
Gisteren nog een paar rondjes gespeeld, het is echt een heel stuk rustiger geworden waren niet meer zo veel spelers / servers online. Daarin tegen ben ik gelukkig ook geen cheater meer tegen gekomen. Waren weer een paar fijne rondjes knallen :9
Valt nog zeer goed mee, vind ik, als je Operations of Conquest speelt, heb je altijd wel een 15+ tal volle servers :)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Racer89
  • Niet online
@SmokingCrop was gisteren middag wellicht dat het daar aan lag? Kan zijn dat het savonds drukker is.

• SmokingCrop
  • Niet online
Racer89 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:03:
@SmokingCrop was gisteren middag wellicht dat het daar aan lag? Kan zijn dat het savonds drukker is.
Moet zijn, als ik nu kijk, tel ik er 25 met Conquest & Operations.
Of heb je enkel de base-game zonder extra maps? (ook filteren op: free slots = none uiteraard)

[Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 02-07-2022 13:55]

• invine
Paar weken geleden kwamen vrienden en ik perongeluk op een rifle only server en dat was echt top! Is er een manier om hier specifiek naar te zoeken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Airjinx
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-07-2022
Hier ook nog een fervente bf1'r, ik speel het zeker nog 3 à 4x per week.
Ik speel bijna altijd conquest op dezelfde servers van epix of bob. Deze zitten s'avonds helemaal vol en quasi nooit cheaters. Ik amuseer me er na al die jaren nog steeds kostelijk mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Assault Tank met die artillery strike is te OP in de grot op monte grappa in Operations..
1 repair guy en dan krijg je dit (94 defends op 113 kills) O-) 8)7

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 16:55

Bolletje

Moderator Harde Waren
YouTube: I can't stop playing this beautiful game...

"Guy got a little T on it, I don't know what that means.."

@SmokingCrop :P

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:39
Lol, ik zag het ook net :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
haha heerlijk, toch de echte jackfrags :D
Vond het vreemd dat hij geen lvl150 was. Deze namiddag enkele games mee gespeeld dan ^^

Overigens snel dat hij die gameplay gepost heeft, vaak zie je dat ze enkele videos op een schedule steken zodat ze wat marge hebben, maar dit is binnen enkele uurtjes ofzo

[Voor 99% gewijzigd door SmokingCrop op 23-07-2022 23:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Net weer een paar leuke potjes kunnen doen op Frontline. Blijft een geweldig spel 👌

• Marcbr
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:41
Dit is momenteel de enige BF die ik nog speel, BF V op de pc is zoals ik nu zie nogal niet meer speelbaar want krijg alleen 2 HC Duitse servers en de rest is in Brazilië of in ieder hele hoge ping servers dus daar valt weinig meer te spelen.

Maar mijn probleem is dat ik om de zoveel tijd al mijn settings opnieuw moet instellen, laat ik het een rare crash noemen oid, ik moet dan het spel in windowed zetten om vervolgens weer naar bordless te gaan om het weer te kunnen spelen maar dan zijn mijn keybindings em grafische instellingen weer gereset. Ik wil het spel wel vaak afsluiten met Alt F4 en vraag me af of dat een oorzaak zou kunnen zijn? Maar de hamvraag welk mapje van dit soort instellingen kan ik van te voren al back-uppen zodat wanneer dit zich voordoet dat ik alleen even dat mapje weer kan hesrstellen.
Elke keer weer alles opnieuw instellen word frustrerend, gebeurd toch wel om de 4 dagen.
Heb een nieuwe pc zeg maar, ongeveer 5 maanden oud en dit doet zich vanaf dag 1 al voor helaas.

Windows 11 gebruik ik.

Iemand een idee wat ik kan back-uppen?
Marcbr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:29:
Dit is momenteel de enige BF die ik nog speel, BF V op de pc is zoals ik nu zie nogal niet meer speelbaar want krijg alleen 2 HC Duitse servers en de rest is in Brazilië of in ieder hele hoge ping servers dus daar valt weinig meer te spelen.

Maar mijn probleem is dat ik om de zoveel tijd al mijn settings opnieuw moet instellen, laat ik het een rare crash noemen oid, ik moet dan het spel in windowed zetten om vervolgens weer naar bordless te gaan om het weer te kunnen spelen maar dan zijn mijn keybindings em grafische instellingen weer gereset. Ik wil het spel wel vaak afsluiten met Alt F4 en vraag me af of dat een oorzaak zou kunnen zijn? Maar de hamvraag welk mapje van dit soort instellingen kan ik van te voren al back-uppen zodat wanneer dit zich voordoet dat ik alleen even dat mapje weer kan hesrstellen.
Elke keer weer alles opnieuw instellen word frustrerend, gebeurd toch wel om de 4 dagen.
Heb een nieuwe pc zeg maar, ongeveer 5 maanden oud en dit doet zich vanaf dag 1 al voor helaas.

Windows 11 gebruik ik.

Iemand een idee wat ik kan back-uppen?
Zekers, dit klinkt alsof je cloud storage aan hebt staan of iets dergelijk en het een sync probleem is.

Maar de folder met de bestanden die je wil backuppen is te vinden in:

C:\Users\JOUWPCNAAM\Documents\Battlefield 1\settings

Dan met name PROFSAVE_profile voor de grafische settings, en PROFSAVE_profile_synced voor je keybindings en andere instellingen.

• Racer89
  • Niet online
Paar dagen nu weer gespeeld, helaas alles verloren. Jammer dat de team balance niet werkt.

Tegenpartij had eentje 175-3... pff je kon nog niet eens starten had je al een kogel plakken. Nooit begrepen waarom die mensen zo'n oud spel nog wat lopen te verzieken. Jammer zo blijft er dadelijk geen speler meer over.

Blijf het gewoon een leuk spel vinden.

• sn0w13
Racer89 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:22:
Paar dagen nu weer gespeeld, helaas alles verloren. Jammer dat de team balance niet werkt.

Tegenpartij had eentje 175-3... pff je kon nog niet eens starten had je al een kogel plakken. Nooit begrepen waarom die mensen zo'n oud spel nog wat lopen te verzieken. Jammer zo blijft er dadelijk geen speler meer over.

Blijf het gewoon een leuk spel vinden.
Ik speel het nog bijna elke dag. (zit over de 3000 uur 8)7 )
Er zijn altijd wel cheaters, gewoon het potje verlaten en naar een andere server gaan.

• dr86
  • Niet online
Ik ben gestopt omdat het bijna nooit meer een volle map over was. Als er wel eentje was dan zijn het altijd de zelfde.

Misschien binnenkort weer eens opstarten

• invine
dr86 schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:58:
Ik ben gestopt omdat het bijna nooit meer een volle map over was. Als er wel eentje was dan zijn het altijd de zelfde.

Misschien binnenkort weer eens opstarten
Heb je wel alle uitbreidingen?

• Racer89
  • Niet online
sn0w13 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:02:
[...]

Ik speel het nog bijna elke dag. (zit over de 3000 uur 8)7 )
Er zijn altijd wel cheaters, gewoon het potje verlaten en naar een andere server gaan.
Ja, dat heb ik ook gedaan. Tevens kreeg ik van iemand uitleg voor het reporteren van gebruikers. Wist niet eens hoe dat werkte haha. Ook maar direct even gedaan of het helpt ik weet het niet. Kan niet meer dan blijven doen natuurlijk.

@dr86 Er zijn niet zo veel servers, maar die wat er zijn, zijn allemaal best vol. Ik heb de filters zo staan dat hij alleen servers toont waar spelers inzitten.

• sn0w13
Racer89 schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:32:
[...]

Ja, dat heb ik ook gedaan. Tevens kreeg ik van iemand uitleg voor het reporteren van gebruikers. Wist niet eens hoe dat werkte haha. Ook maar direct even gedaan of het helpt ik weet het niet. Kan niet meer dan blijven doen natuurlijk.

@dr86 Er zijn niet zo veel servers, maar die wat er zijn, zijn allemaal best vol. Ik heb de filters zo staan dat hij alleen servers toont waar spelers inzitten.
Rapporteren heeft geen zin, gewoon het potje verlaten en naar een ander gaan.
Er zijn toch wel elke avond een 15-tal volle servers (van 64 spelers) en in het weekend nog meer.
Ik speel enkel operations.
Net eens gekeken en nu om 10.30 zijn er 5 volle servers.

• dr86
  • Niet online
invine schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:29:
[...]

Heb je wel alle uitbreidingen?
Nee 1tje maar toen ik na aankoop zag dat er bijna nooit iemand in die maps zaten heb ik afgezien van andere uitbreidingen.

• invine
dr86 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:53:
[...]

Nee 1tje maar toen ik na aankoop zag dat er bijna nooit iemand in die maps zaten heb ik afgezien van andere uitbreidingen.
Als ik speel zit ik vaak in de mappen van de uitbreidingen.. (kost ook niks meer tegenwoordig om ze aan te schaffen).

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-03 22:03
Jammer, de laatste paar games zaten vol met cheaters met overduidelijk aimbots.

Huidige Pc

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-03 17:24
Dit spel even via Xbox Game Pass gespeeld maar letterlijk 3/5 servers zat inderdaad een kind in dat aan het ragebotten was.

Dit spel is echt dood....

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• SmokingCrop
  • Niet online
DutchManticore schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:37:
Dit spel even via Xbox Game Pass gespeeld maar letterlijk 3/5 servers zat inderdaad een kind in dat aan het ragebotten was.

Dit spel is echt dood....
Gewoon de juiste servers kiezen, niet at random ;)
Al een tijdje in de [VG] server aan het spelen, daar heb je gewoon actieve admins die cheaters bannen en zelf ook mee helpen voor een betere balance (en algemenere leukere community vibe).
Ook geen irritante mortar truck die het hele spel naar de kloten helpt, omdat het 0,0 bijdraagt.
(https://discord.gg/vgbf1)

Ook niet bepaald dood te noemen, Al lang niet meer zoveel spelers geweest die het spelen:
https://steamcharts.com/app/1238840 (meer dan BF V en BF2042)

[Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 09-12-2022 00:22]

• Racer89
  • Niet online
Net een complete operation gespeeld. Eerlijke teams en goede balance en geen cheaters. Dan is dit echt een geweldig spel. En Squads die goed samen werkten.
Pagina: 1 ... 90 91 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: [html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee