Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Maandenlang niet meer gespeeld. Nu plots waardeloze fps <40. Draaide allemaal vlekkeloos bij de launch.

Heb een i5 6400 16GB 1060 3GB, zou toch voldoende moeten zijn voor 1080p high 60 fps?

Begrijp er niks van. Viel me destijds al op dat het bij elke update/driver update de fps minder werd.

Andere games nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Cheezborger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:36:
Ik heb altijd BF3 en BF4 gespeeld en sinds kort nu ook BF1. Ik loop tegen twee dingen aan, die ik niet heb kunnen oplossen.

1) Ik zie niet constant de namen van mijn team in het scherm boven hun character, alleen als ik met mijn crosshair over een teamplayer ga. Bij voertuigen/paarden zie je wel constant het icoontje dat ze bij je team horen. Kan ik dit aanpassen? Ik ben gewend dat je gewoon altijd ziet dat iemand bij je team hoort.
Ik heb nu een beetje moeite om te zien op wie ik moet schieten.

2) Vroeger kon je in BF4 op iemand aimen en op 'F' drukken om te spotten. Ik merk dat dit niet lukt in BF1. Is er een andere manier om te spotten voor je team?

Alvast bedankt!
De namen zie je niet constant nee, wel een (klein) icon, dus dat is iets lastiger te zien. Houdt het beeld wel een stuk overzichtelijker is mijn ervaring!

Spotten is met Q (double tap) ... de commo rose om meer (andere) commando's / requests te doen is ook via Q (ingedrukt houden).

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:42
Deruxian schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:30:
Maandenlang niet meer gespeeld. Nu plots waardeloze fps <40. Draaide allemaal vlekkeloos bij de launch.

Heb een i5 6400 16GB 1060 3GB, zou toch voldoende moeten zijn voor 1080p high 60 fps?

Begrijp er niks van. Viel me destijds al op dat het bij elke update/driver update de fps minder werd.

Ik heb ook een i5 6400, maar dan met 8GB en een 1060 6GB. Ik heb hem ook op 1080p en niet alles op high, dan loopt het rond de 60 fps, met af en toe een dipje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:31
Heeft BF1 iets van een gore/blood setting dat je dat aan/uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 22:31
Zo laat bf5 nog maar even zitten. Ik ben er klaar mee. EA is eens eens slecht bereikbaar/ offline. Voor mij geen EA games meer.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
toro schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:58:
Heeft BF1 iets van een gore/blood setting dat je dat aan/uit kan zetten?
Had je zelf al gegoogled, de tweede hit geeft een door EA optie t.b.v. kleur van het bloed en wel/niet de keuze van de gore settings;
https://bit.ly/2I3HmRR

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:31
Zephyer schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:01:
[...]

Had je zelf al gegoogled, de tweede hit geeft een door EA optie t.b.v. kleur van het bloed en wel/niet de keuze van de gore settings;
https://bit.ly/2I3HmRR
Ik denk dat je deze bedoeld, het antwoord van de EA community manager:
https://answers.ea.com/t5...blood-in-BF1/td-p/5648249

I know you can edit the colour of the "kill" checkmark to make it less implicitly violent (deep red obviously representing blood) but other than that you can't remove the violent content.
Dat is niet of je gore wel/niet kan uit/aanzetten.

Ik heb de game nog niet.

En ja ik had al gegoogled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmm... ik las het zo dat de 'violent content' valt onder 'gore' .. vandaar :D
Geen idee waarom je dit zou willen uitzetten, het 'bloederige' vind ik imho meevallen, als is het aardig gedetailleerd als je iemand neer knuppeld of van achter een messteek geeft.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

ff tussudoor , bf1 offline
mijn probleem alleen?
Ziggo amsterdam\
duurt lang

edit. voor de test bf4 geprobeerd zelfde ofline shitty, Titanfall 2 werkt wel, anybody same?

YouTube: Angriest kid ever. ICH WILL SPIELEN!!! :D

kan weer spielen, niks aan de hand, me kat leeft nog incl toetsenbord, game on....

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 20-06-2018 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Anoniem: 368306 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:34:
ff tussudoor , bf1 offline
mijn probleem alleen?
Ziggo amsterdam\
duurt lang

edit. voor de test bf4 geprobeerd zelfde ofline shitty, Titanfall 2 werkt wel, anybody same?

YouTube: Angriest kid ever. ICH WILL SPIELEN!!! :D
http://downdetector.com/status/battlefield
http://downdetector.com/status/ea

Zijn er meer die last hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 20-06-2018 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:05
Ah, vandaar de disconnect toen we eindelijk gelijke teams hadden en begonnen terug te komen... Timing!

Zou het weer een ddos-kiddie zijn ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop gedoe gisteren, uiteindelijk wel kunnen spelen.

Excuses was even in een baal modus, kan gebeuren ;)

[ Voor 182% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 21-06-2018 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
De gehele linie van BF (1,3,4, HL) had last van de verstoring...

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:17
Deruxian schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:30:

Ik denk dat die specs zelfs voor ultra voldoen.
Ik ben net klaar met het bouwen van een game pc voor een vriend die eigenlijk (op 8GB ram na) dezelfde specs heeft als de jouwe en BF1 draait ook hier compleet ruk.
Zal het een foutje van DICE zijn? Ik zou verwachten van wel.

Ik hen trouwens freezes en stutters.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 24-06-2018 18:36 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 12:20
Mosin schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:19:
[...]

Ik denk dat die specs zelfs voor ultra voldoen.
Ik ben net klaar met het bouwen van een game pc voor een vriend die eigenlijk (op 8GB ram na) dezelfde specs heeft als de jouwe en BF1 draait ook hier compleet ruk.
Zal het een foutje van DICE zijn? Ik zou verwachten van wel.

Ik hen trouwens freezes en stutters.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik heb dit ook soms wanneer je vlak na het opstarten nog zo'n mini-update moet doen in BF1 zelf. Gewoon even het spel heropstarten en dan zit ik weer aan mijn normale aantal fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 08:17
EliHiel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit ook soms wanneer je vlak na het opstarten nog zo'n mini-update moet doen in BF1 zelf. Gewoon even het spel heropstarten en dan zit ik weer aan mijn normale aantal fps.
Ja bij BF1 bleef hij het doen. Gisteren na een hoop updates te hebben geinstalleerd waaronder een bios update, ben ik even aan de slag gegaan met ww2. Die stotterde enigzins normaal en dat komt volgens mij door de 8GB ram.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 08:26
Turning Tides DLC is gratis op alle platformen, koop het in je Origin store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Satangel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:13:
Turning Tides DLC is gratis op alle platformen, koop het in je Origin store!
Nice. Zag dat de pack voor BF4 Second Assault ook gratis is nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Oh lekker, de nieuwe Shock Operations update is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Vandaag weer even lekker begonnen met BF1. Was weer een tijdje geleden, maar wat een geweldig spel is het toch. Je mist het pas als je het weer speelt :)

Ik heb trouwens wat video's gezien over Battlefield V, maar op de een of andere manier ziet het er een beetje nep uit. Heeft iemand anders ook dat gevoel?

Maar goed, nu nog even genieten van BF1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ongelooflijk dat ze nog steeds die C-Class airship niet gefixed hebben.

Binocular view is sensitivity x10 en inverted..
Blijkt voor te komen als je keybinds aanpast.. ESDF >>> ZQSD (azerty)
Gewoon onbruikbaar, misschien maar eens met xbox controller proberen.. is al sinds release ervan en al meermaals reported geweest door anderen.. hoe moeilijk kan het zijn om zo iets te fixen :>

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 29-06-2018 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:29

Shabbaman

Got love?

Je kan nu "shock operations" spelen: 20v20, zoals je eerst ook operations kon spelen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-06 22:57
ik vind het spel briljant en wil de singleplayer nog een keer spelen, echter heb ik hem op hard uitgespeeld en dat was niet echt moeilijk. Kan ik hem nogmaal uitspelen op super hard oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Shabbaman schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:28:
Je kan nu "shock operations" spelen: 20v20, zoals je eerst ook operations kon spelen.
Niet helemaal zoals je eerst ook operations kon spelen, helaas. Shock operations heeft z'n eigen mappen, en de sectoren zijn een stuk kleiner dan die van de normale operations. Dus op sommige sectoren/maps is het nog steeds te vol/druk..
Zou liever zien dat ze de gewone operations weer beschikbaar maken voor 40 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

TweakerVincent schreef op zondag 8 juli 2018 @ 23:30:
ik vind het spel briljant en wil de singleplayer nog een keer spelen, echter heb ik hem op hard uitgespeeld en dat was niet echt moeilijk. Kan ik hem nogmaal uitspelen op super hard oid?
monitor uit..? 8)7 Ultra-low graphics setting? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tankiej schreef op maandag 9 juli 2018 @ 07:29:
[...]

Niet helemaal zoals je eerst ook operations kon spelen, helaas. Shock operations heeft z'n eigen mappen, en de sectoren zijn een stuk kleiner dan die van de normale operations. Dus op sommige sectoren/maps is het nog steeds te vol/druk..
Zou liever zien dat ze de gewone operations weer beschikbaar maken voor 40 spelers.
Ah OK. Ik heb het een paar potjes gespeeld, en ik vind het wel leuk. Het lijkt wel erg op rush eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
ik speel het spel nu 1080p 27 inch ultra. 4k trekt mijn pc niet (heb wel 4k monitor).

Ik vroeg me af of je nou eigenlijk veel voor of nadeel hebt met 4k? ziet er behoorlijk anders uit dus kan me voorstellen dat het uitmaakt. wat is jullie ervaring?

eigenlijk voor elke shooter geldt dit.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakerVincent op 16-07-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 15:44
stevens20 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 23:12:
Zo laat bf5 nog maar even zitten. Ik ben er klaar mee. EA is eens eens slecht bereikbaar/ offline. Voor mij geen EA games meer.
Ze doen geen zak tegen de hackers in BF4, Battlefront 1 en BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op maandag 9 juli 2018 @ 07:29:
[...]

Jammer, juist de 40 man Operations waren voor mij echt de hoofdreden om Battlefield 1 te spelen, het gaf de beste ervaring. Wellicht dat ik die Shock Operations nog eens probeer maar kleinere maps klinkt weinig positief.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 08:26
Hoe zit het vehicle spawn systeem eigenlijk in elkaar? Vooral bij het starten van een potje, wanneer komen die vehicles beschikbaar in bvb operations? Hoe kan je als je doodgaat in een vehicle diezelfde vehicle terug krijgen?

En waarom zie ik altijd maar 1 wapen beschikbaar (de C96 ofzo) als ik wil spawnen als vehicle driver? Zie ook maar 1 package ivp de 3 die er zouden moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Satangel schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:19:
Hoe zit het vehicle spawn systeem eigenlijk in elkaar? Vooral bij het starten van een potje, wanneer komen die vehicles beschikbaar in bvb operations? Hoe kan je als je doodgaat in een vehicle diezelfde vehicle terug krijgen?
Spawnen werkt volgens mij op tijd, dus elke 2 minuten een vehicle spawn oid. geen idee wat het werkelijk is, sommige servers veranderen spawntijden ook.
En waarom zie ik altijd maar 1 wapen beschikbaar (de C96 ofzo) als ik wil spawnen als vehicle driver? Zie ook maar 1 package ivp de 3 die er zouden moeten zijn.
Als je een vehicle spawn aanklikt kan je net zoals bij de gewone classes op customise klikken om meer wapens en varianten van de voertuigen te unlocken met warbonds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
Alpha testers BFV,

Ik denk dat we even moeten opletten...

Dit staat er bij mij in Origin, bij de BFV Alfa :P
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/377213781211742208/477385448587526144/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Paul-G schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:15:
[...]

Spawnen werkt volgens mij op tijd, dus elke 2 minuten een vehicle spawn oid. geen idee wat het werkelijk is, sommige servers veranderen spawntijden ook.

[...]

Als je een vehicle spawn aanklikt kan je net zoals bij de gewone classes op customise klikken om meer wapens en varianten van de voertuigen te unlocken met warbonds.
Kan ik op de wereldkaart bij sterven zien wanneer er weer een tank beschikbaar komt? Ik zie nergens een teller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 12:20
NINjak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:31:
Alpha testers BFV,

Ik denk dat we even moeten opletten...

Dit staat er bij mij in Origin, bij de BFV Alfa :P
[afbeelding]
Als het goed is, zou je ondertussen ook een mailtje moeten ontvangen hebben met meer info. Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
EliHiel schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:58:
[...]

Als het goed is, zou je ondertussen ook een mailtje moeten ontvangen hebben met meer info. Ik in ieder geval wel.
Heb nog geen mail gezien (komt op een andere mailadres binnen dan standaard) maar gisteren wel online gezien dat ik kon pre-loaden (wat ik ook gedaan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 14:57
Tsurany schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:29:
[...]

Jammer, juist de 40 man Operations waren voor mij echt de hoofdreden om Battlefield 1 te spelen, het gaf de beste ervaring. Wellicht dat ik die Shock Operations nog eens probeer maar kleinere maps klinkt weinig positief.
Vind het zelf wel meevallen wat betreft de krapte, zo klein zijn de maps nou ook weer niet. Het is alleen jammer dat sommige mappen qua balance wel wat kon verbeteren en DICE heeft dat ook enigszins gedaan met de laatste update....alleen jammer genoeg is heel ShockOps naar mijn mening alweer zo goed als dood.

Ik en vier andere spelers spelen het geregeld maar sinds de laatste update zijn er maar 2 servers vol na etenstijd en als je mazzel hebt 3. Aangezien het er zo weinig zijn, zijn de servers meestal ook redelijk stacked naar 1 kant toe, omdat verliezers weg gaan na één potje. Gisteren 8x 150 aan 1 kant, nou zegt rank niet zo zeer wat over de skill van een speler, maar met 20 tegen 20 kan 1 squad gewoon het verschil maken. M.a.w je moet soms mazzel hebben met de server, voor ons als squad een goede uitdaging, voor de gemiddelde summer sale speler....erg onplezierig. Jammer dat het zo snel dood is en het heeft waarschijnlijk hoop tijd gekost om dit überhaupt weer te maken. Kan net als incursions alweer de prullenbak in zo wat :/
TweakerVincent schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:27:
[...]

Kan ik op de wereldkaart bij sterven zien wanneer er weer een tank beschikbaar komt? Ik zie nergens een teller?
Voertuigen tellen op de map, moet je wel op de hoogte zijn met hoeveel vehicles je start per map. Spawn
tijden kunnen variëren per gamemode, meen dat de standaard spawn time voor tanks 2 minuten is in conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor eenieder die BF1 nog wel eens speelt en steevast bovenaan wil eindigen met 20K+ punten: support class, pak de Burton LMR optical, ammo crate, gas grenade en airburst mortar.

Nog nooit zoiets belachelijks OP gezien. Nu alle DLC is vrijgegeven dacht ik kom, laat ik de dlc maps en wapens eens zelf proberen. Principieel is de mortar natuurlijk het laagste van het laagste, maar met al die assignments voor DLC weapons wordt je wel gedwongen.

Vliegtuigen, behalve de heavy bomber, haal je met 1 a 2 clips zo uit de lucht met de explosive rounds. Ik denk dat je met 2 man met Burtons die gecoördineerd schieten, de vliegtuigen compleet kan neutraliseren. Airships leven 150 + punten op per magazijn, plus je kan mensen er gewoon uitschieten. Infantry gaat op bijna elke afstand tegen de vlakte door de belachelijke accuracy en vuursnelheid van de Burton.

Met de mortar ZIE je gewoon precies waar iedereen is na het eerste schot, even corrigeren en mouse1 ingedrukt houden voor een mortar salvo die niet te ontwijken valt. Zeker iedereen op de bipod of in de anti air/machine guns heeft geen tijd meer om te reageren. Misselijkmakend makkelijk op attack in operations.

Met de TTK patch is de balans echt doorgeslagen naar de support klasse. Helemaal op operations komen de andere klasses gewoon niet meer in de buurt, defensief, offensief met perfecte intel. Het is gewoon valsspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
De mortier camera is bekend, maar streep ik weg tegen het belachelijke voordeel dat je hebt in een tank met je 360 graden beeld.
De Burton wordt elke avond rondgeroepen op Discord, helemaal als er geen GoT'ter rondvliegt... maar bedankt ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2onnSat.png

Duurt toch wat langer als je 90% TDM speelt :+

Worden de servers weer ge-ddost :?

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 26-08-2018 23:02 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-06 14:56

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ervaar nu al een hele avond dat ik niet kan connecten. Out of the blue.

Ik ben offline volgens EA. de trouble shoot van EA heeft het probleem niet verholpen.

Meer mensen last van?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 926911

RoyK schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:49:
Ik ervaar nu al een hele avond dat ik niet kan connecten. Out of the blue.

Ik ben offline volgens EA. de trouble shoot van EA heeft het probleem niet verholpen.

Meer mensen last van?
Laatste paar dagen is het al een en al ellende. Ook als je al verbonden bent. Zo in een keer is 50% van je team weg of ben je zelf gedisconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Dacht gisteren even snel een potje te spelen. Waren een partij legen servers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Op een server vertrok opeens het halve winnende team... Zal er ook wel mee te maken hebben gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 22:50

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb gisteravond de hele avond kunnen gamen, maar ik was er idd ook getuige van dat ineens de helft van de servers gedisconnected werden. Servers hadden ook een ping van 66, allemaal. Kep toch gewoon kunnen spelen met WololoDemocracy, Zephy3r en nog wat anderen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Game is helaas onspeelbaar bij mij. :'(

Na Loading Game klapt ie terug naar server browser of geeft 'Failed to join server.... Unknown error occurred"...... :(

http://downdetector.com/status/ea

http://downdetector.com/status/battlefield

[ Voor 36% gewijzigd door Help!!!! op 28-08-2018 18:56 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hier ook een fail bij het connecten naar een server.

Zijn ze soms servers aan het migreren naar BFV of zo?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 12:07

DDR

Hier ook helaas, wat ik ook join... kom weer terug in servers overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sinds afgelopen weekend heb ik deze probleem.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-05 10:51
Al 4 dagen ellende. Volgens mij hebben ze last van DDOS-aanvallen of zo. Connecten naar server lukt niet. Elke avond is het raak. Overdag is het wel speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel begint het weer beter te lopen. En raar ja vanaf vorige week woensdag dat ik er echt veel last van kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik had het zelfde probleem dat ik de server niet in kon. Erna Origins afgesloten en iets met cloud weg gedrukt en toen kon ik weer gamen. Helaas waren de frame time spikes wel wee roverdreven wat per dag verschild, het gekke is dat het met medium settings helemaal vloeiend draait en daar boven niet meer zonder bottlenek en hoge fps.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lootbox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:37:
Al 4 dagen ellende. Volgens mij hebben ze last van DDOS-aanvallen of zo. Connecten naar server lukt niet. Elke avond is het raak. Overdag is het wel speelbaar.
Vandaag de hele dag dit probleem- map laden en wanneer zover ''Failed to join server- an unknown error occurred' wil gewoon ff 1 potje spelen maar zit er niet in, ook BF4 heb geprobeerd daar lukte het wel maar kwam in een lege server en daarna niet meer geprobeerd.

Hoe heet die site ook alweer waar je dit soort meldingen kan nalezen, downtime ofzoiets, kan het niet meer vinden in mijn favorieten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 29-08-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vandaag tijdens lunch even ingelogd en toen werkte het wel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Anoniem: 368306 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:07:
[...]

Vandaag de hele dag dit probleem- map laden en wanneer zover ''Failed to join server- an unknown error occurred' wil gewoon ff 1 potje spelen maar zit er niet in, ook BF4 heb geprobeerd daar lukte het wel maar kwam in een lege server en daarna niet meer geprobeerd.

Hoe heet die site ook alweer waar je dit soort meldingen kan nalezen, downtime ofzoiets, kan het niet meer vinden in mijn favorieten.
Deze website http://downdetector.com/status/battlefield ?

Kom op dit moment ook in geen enkele server.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nee, kom er nu ook weer niet in. Zelfde probleem als gisteravond. }:| :'(

Zou fijn zijn als EA ingame ipv al die BF V spam over dit soort issues zou communiceren / updates geven.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:31:
Nee, kom er nu ook weer niet in. Zelfde probleem als gisteravond. }:| :'(

Zou fijn zijn als EA ingame ipv al die BF V spam over dit soort issues zou communiceren / updates geven.
Is echt minste wat ze zouden MOETEN doen, zou wel weer ingewikkelder zitten met oog op financiële dingetjes of andere datjes maar dit blijft echt vaag dat zoiets niet even gedeeld wordt.

Ich wil spielen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb al wat potjes kunnen spelen. Kwestie van proberen en nogmaals proberen en als je er in zit gewoon door blijven gaan anders mag je weer proberen en proberen.

Dit is nog erger als toen met de release. Dit duurt nu al 30 uur maar je hoort maar niks van EA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 19:48
EA is al een tijdje op de hoogte van dit probleem en is bezig om dit op te lossen. Ze konden nog geen ETA geven wanneer dit probleem is opgelost.

https://answers.ea.com/t5...rvers/td-p/7009084/page/3

Ik heb vanmiddag 1 server kunnen joinen, maar voor de rest word ik ook steeds teruggestuurd naar de server browser.

[ Voor 21% gewijzigd door RobinNL op 29-08-2018 17:55 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Meh, gisteren was het tenminste nog lekker buitenspeelweer... maar nu met de regen was het wel leuk geweest om even te kunnen knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik kan ondertussen al terug spelen, dit zeiden ze rond 18u vandaag op twitter:

We will be performing a back-end server restart for Battlefield 1 PC at 4PM UTC / 9AM PDT. During this restart, all PC players will be disconnected from MP and will be able to rejoin.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 29-08-2018 20:35 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Waarom Twitter. Gebruik origin of ingame.

PC Specs

• Zephyer
Help!!!! schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 01:54:
Waarom Twitter. Gebruik origin of ingame.
Omdat ze daarvoor hebben gekozen...

Bron van twitter;
https://twitter.com/Battlefield/status/1034832841694175234

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Maar dat is rare keuze,onhandig zekers, geen zin omdat via twitter te moeten volgen, ik twitter eigenlijk ook niet.
Ik dacht het antwoord te vinden in je twitter link maar zie dat daar ook niet.
Doe het via het spel, simpeler kan niet.

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:58

marapuru

db.

Kan iemand mijn application bij het platoon goedkeuren? :) (break1985)

• SmokingCrop
  • Niet online
vreemd.. BF1 locked nu mijn Hz op 85.. elk ander spel doet dit niet, dan loopt het gewoon op 144Hz..
OSD van scherm geeft ook effectief 85Hz aan.. Ga ik uit BF1 dan toont het direct weer 144Hz..
Kan ook niet meer hoger selecteren in de video opties in BF1, geen enkele limiter ofzo ingesteld en bij nakijken staan ze idd niet ingesteld.. vreemd.

edit: scherm overklokken naar 165 Hz heeft het verholpen.. }:O

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 30-08-2018 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Anoniem: 368306 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01:
[...]

Maar dat is rare keuze,onhandig zekers, geen zin omdat via twitter te moeten volgen, ik twitter eigenlijk ook niet.
Ik dacht het antwoord te vinden in je twitter link maar zie dat daar ook niet.
Doe het via het spel, simpeler kan niet.
Waar wil je antwoord op?
De reden waarom ze twitter en niet origin gebruiken?Nee, mijn link was dat de ser4vers reboot waren als bronvermelding.
marapuru schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:20:
Kan iemand mijn application bij het platoon goedkeuren? :) (break1985)
Volgende keer ff in het goede draadje ;)
PC - Battlefield 1 "Platoon Page"

[ Voor 22% gewijzigd door Zephyer op 30-08-2018 23:18 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Speelt iemand nog BF1 Incursions?

Servers zijn nog online blijkbaar, probeer al 10 minuten een match te vinden!

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In een zeikbui dus maar even hier reageren, weer problemen met een spelletje online vinden, andere ook dat?
Wordt nu stelselmatig dit gel*l!

Ich wil spielen!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Anoniem: 368306 schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:34:
In een zeikbui dus maar even hier reageren, weer problemen met een spelletje online vinden, andere ook dat?
Wordt nu stelselmatig dit gel*l!

Ich wil spielen!!!!!!!!!
Same here, ben al 15 min bezig om een online potje uberhaupt te quickmatchen.. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Bart_GR schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:30:
[...]

Same here, ben al 15 min bezig om een online potje uberhaupt te quickmatchen.. :|
Quickmatch werkt al tijden niet meer goed. Gewoon de server browser gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 11:55

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb sinds een paar dagen de Burton vrijgespeeld, wat een fijn ding is dat. Jammer alleen dat je zo door je magazijn heen vliegt :p
Heb er ook al meerdere vliegtuigen mee neergeschoten

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Tankiej schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:06:
[...]

Quickmatch werkt al tijden niet meer goed. Gewoon de server browser gebruiken.
Wat bizar |:( , dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-tom-562 schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:59:
Ik heb sinds een paar dagen de Burton vrijgespeeld, wat een fijn ding is dat. Jammer alleen dat je zo door je magazijn heen vliegt :p
Heb er ook al meerdere vliegtuigen mee neergeschoten
Snap alleen niet van die Burton de tweede keuze van munitie, met dat vlammetje, wat doet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 11:55

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 368306 schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:49:
[...]

Snap alleen niet van die Burton de tweede keuze van munitie, met dat vlammetje, wat doet dat?
Incendiary ammo :p heel erg effectief tegen vliegtuigen. Als je een beetje goed mikt kan je met 1 magazijn makkelijk een vleugel of motor damagen, ik heb er al meerdere vliegtuigen mee uit de lucht geknald. Idem voor de kleine zeppelins op Zeebrugge

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Battlefield 1 Premium Pass zal tussen 11 en 18 september gratis zijn. De Premium Pass is op dit moment nog 49,99 en zal in de komende uren gratis moeten worden voor een weekje.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RobinNL schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:02:
Battlefield 1 Premium Pass zal tussen 11 en 18 september gratis zijn. De Premium Pass is op dit moment nog 49,99 en zal in de komende uren gratis moeten worden voor een weekje.

[Twitter]
Paar weekjes terug gekocht voor 7 euro op origin.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
New Yorker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:06:
[...]

Paar weekjes terug gekocht voor 7 euro op origin.
De les sinds Battlefield 3 is dat je alle DLC's ooit een keer gratis kan krijgen ;) Al moet je daar wel een tijd voor wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:42

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-06 15:51
BF 1 standard edition is nu 4,99€ op Origin. geen slechte deal lijkt mij met de gratis DLC's.

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 09:18
Net BF1 gekocht voor 5 euro op origin + gratis premium! Kijk er naar uit om dit spel eindelijk te spelen. De beta 2 jaar geleden vond ik tof maar niet tof genoeg om het aan de volle prijs te kopen. Maar voor 5 euro kon ik het niet laten.

See you on the battlefield! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:55
Afgelopen weekend begonnen met BF1. Laatste BF die ik gespeeld heb is BF3, dus dat is al weer een hele tijd geleden.

Maar nu met de aanbieding van 5 euro voor BF1 plus gratis premium kon ik niet laten liggen :)
Aantal potjes gespeeld, maar man man man, dat is toch wel weer even wennen zeg. Reflexen zijn aardig verdwenen. Ik word oud :P

Is er ook nog een tweakers-clan waar ik me bij aan kan sluiten? Ik ben niet heel actief, maar vind het wel leuk om af en toe een potje te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:02:
Afgelopen weekend begonnen met BF1. Laatste BF die ik gespeeld heb is BF3, dus dat is al weer een hele tijd geleden.

Maar nu met de aanbieding van 5 euro voor BF1 plus gratis premium kon ik niet laten liggen :)
Aantal potjes gespeeld, maar man man man, dat is toch wel weer even wennen zeg. Reflexen zijn aardig verdwenen. Ik word oud :P

Is er ook nog een tweakers-clan waar ik me bij aan kan sluiten? Ik ben niet heel actief, maar vind het wel leuk om af en toe een potje te spelen.
Zeker is die er!
Discord server staat in de topic warning hier, aanmelden voor het platoon kan je hier doen: JMeth in "PC - Battlefield 1 "Platoon Page""

's Avonds zijn er eigenlijk altijd wel een tiental mensen op te vinden, soms wat meer en soms wat minder :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 04-10-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag, soms in een close gevecht ik maar op melee drukken maar er ik kan er gebeurd niks, tenminste ik krijg dan de eind melee voor me kiezen, als ik repawn dan test ik de melee maar die doet het dan gewoon wel, weird?

Ook vaak genoeg dat ik zeker een rocket nog afschiet op een tank bijvoorbeeld, hoor het afgaan en op dat moment ga je dood maar je ziet geen melding van damage die je de tank aandoet, gebeurd regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weer iets raars. Bij mij alle servers gemiddeld 8 a10 personen in de queue....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Help!!!! schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:00:
Mijn server browser is ook kapot. Waar ik normaal 50+ servers krijg (Conquest, 1-5, 6-10 en 10+ slots open) krijg ik nu maar 3 servers die opeens private zijn. Met filters resetten krijg ik helemaal niks meer te zien. Wanneer ik ook volle servers erbij zet krijg ik ook vaak 7-10 mensen in de queue te zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f0d90a62016a25d731ab1e47024cb092.png

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 14-10-2018 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Help!!!! schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:00:
klopt.. het is tering druk vanwege die battlefield 5 unlocks (raod to battlefield V) en free expansions.
denk tevens dat de hype voor veel mensen wat aan begint te wakkeren en er dan sowieso weer mensen terug komen om te spelen/voorbereiden :P (net als ikzelf)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
BF5 unlocks?

Ik ben zelf aan het spelen sinds Premium gratis werd weggegeven. Meer toeval dan dat de reden was eigenlijk. Vanmiddag lekker met wat tweakers wezen knallen.

Langzaamaan begin ik het spel wel een beetje te snappen. Iemand met vlammenwerper lijk je niet te kunnen knifen bijvoorbeeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ossi schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:31:
Langzaamaan begin ik het spel wel een beetje te snappen. Iemand met vlammenwerper lijk je niet te kunnen knifen bijvoorbeeld :')
Niet van langs voor, maar wel van langs achteren :9
Een bayonet charge kan ook erg effectief zijn ertegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

RobinNL schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:16:
[...]

Mijn server browser is ook kapot. Waar ik normaal 50+ servers krijg (Conquest, 1-5, 6-10 en 10+ slots open) krijg ik nu maar 3 servers die opeens private zijn. Met filters resetten krijg ik helemaal niks meer te zien. Wanneer ik ook volle servers erbij zet krijg ik ook vaak 7-10 mensen in de queue te zien.

[Afbeelding]
Wat mij opviel: ik had gewoon 0,0 DICE official servers.. Echt puur alleen gehuurde servers van allerlei platoons. Zullen wel e.e.a aan het reorganiseren zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ricmaniac schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:19:
[...]

klopt.. het is tering druk vanwege die battlefield 5 unlocks (raod to battlefield V) en free expansions.
denk tevens dat de hype voor veel mensen wat aan begint te wakkeren en er dan sowieso weer mensen terug komen om te spelen/voorbereiden :P (net als ikzelf)
Ik denk eerder dat het komt doordat er minder servers zijn dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SmokingCrop schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Niet van langs voor, maar wel van langs achteren :9
Een bayonet charge kan ook erg effectief zijn ertegen.
Volgens mij kwam ik van schuin achteren, maar ja. Maakt ook niet uit. Het metalen armor dat ze dragen dan is flink irritant.

Ander vraagje. Is er ook een meatgrinder level in de trant van Metro uit BF3? Veel mensen hadden er een hekel aan, maar ik kon er altijd wel van genieten en was handig voor unlocks en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 22:50

Deathchant

Don't intend. Do!

De map Fort DeVaux komt een beetje in de buurt. Vooral met de frommer stop auto of de Automatico rondlopen en dynamiet :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-06 20:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Deathchant schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:09:
De map Fort DeVaux komt een beetje in de buurt. Vooral met de frommer stop auto of de Automatico rondlopen en dynamiet :)
Wat spel jij Model 10-A Hunter raar :o

Overigens is mijn favo modus Frontlines nu weer populated! Als de teams een beetje gelijk op gaan, zijn dit vaak ook aardige meat grinders..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Deathchant schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:09:
Deze even geprobeerd, leuke map! Thanks :)

Gisteren een tweedehands MSI RX580 8GB geïnstalleerd. Wat een verschil zeg met mijn R9 380. Spel draait nu lekker soepel op 2560*1440 met de settings op high. V-sync aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
EA plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 22:16
Ea was plat vandaag, maar deed het vanavond laat weer. Alleen heb ik net op de Xbox in de Argonne forest map enorme funky kleurtjes, alles heel fel in regenboogkleuren 😕

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb blijkbaar gemist dat de premium pass een paar weken terug gratis te krijgen was. Is er nog een manier om die alsnog te krijgen (zonder de volle mep te betalen)?

• TweakerVincent
Het spel draait opeens veel slechter sinds een paar dagen op mijn setup. 6800k, 2080ti 16 ram. Ik heb de nieuwste driver erop gezet maar downgraden helpt niet...

ik speelde 4k ultra alles 80 fps ongeveer, dus zeker 20 fps minder. :( iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 12:07

DDR

jeehaa schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:43:
Ea was plat vandaag, maar deed het vanavond laat weer.😕
Nu ook al gehele ochtend offline...
Pagina: 1 ... 91 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.