Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Sinds ik de razor blackwidow 2013 met mechanische toetsen heb ben ik ook goed te horen terwijl ik een headset gebruik.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
NLsandman schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 06:26:
nr7 is daar maar 1 van? vaak duidt het op een mechanisch toetsenbord, verwacht tegenwoordig toch meer tikkend geluid op TS of discord.
Sinds ik de razor blackwidow 2013 met mechanische toetsen heb ben ik ook goed te horen terwijl ik een headset gebruik.
Dat inderdaad. Als je toetsenbord constant te horen is, heb je je microfoon gewoon te gevoelig staan. En als je bij ons op discord zit, krijg je dat elke paar min te horen als je het niet aanpast
[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 10-04-2018 09:28 ]
Arme Spijk760 (of Spijk860?Tankiej schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:28:
En als je bij ons op discord zit, krijg je dat elke paar min te horen als je het niet aanpast
Iets met een 8 was het volgens mij
Maar ik kan me niet herinneren dat ik zijn toetsenbord hoorde de laatste keer dat we er beide waren. Meeste mensen passen hem wel gelijk aan na het eerste commentaar
[ Voor 109% gewijzigd door dr86 op 15-04-2018 12:59 ]
Ik vrees dat ik vijf keer genoemd wordt in dit lijstje...Deathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:42:
Quizje, even kijken of we kunnen raden wie bij wat hoort:
1: "Hey...does ff niet". "Ow kut". "Hey gaa es dood". "Die tank is stuk"
2: "Ha ha haaa....lekker lekker". "Da's zeejker lekker". "Heerlijk jonge"
3: "PAARDENMONGOOL". "FOMTOR". "DILDO INCOMING". "DILDO DOWN"
4: "Echt he, vieze.....vuile stink-<ieder scheldwoord>"
5: BUUUUUURRRRP
6: "Mijn volvo 480 ne*kt jullie allemaal de moeder"
7: *tikkend toetsenbord op de achtergrond*
8: *huilend kind op de achtergrond*
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
*Classic
Laten we hopen dat dit nu ook mogelijk wordt in de nieuwe BF, met je helm gooien of je wapen
Oh zeker wel maar eerst effe 49.95 extra betalen voor het superdoeper action pack.PatRamon schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:26:
[video]
*Classic
Laten we hopen dat dit nu ook mogelijk wordt in de nieuwe BF, met je helm gooien of je wapen
Dat niemand nog echt gereageerd heeft.Deathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:42:
Quizje, even kijken of we kunnen raden wie bij wat hoort:
1: "Hey...does ff niet". "Ow kut". "Hey gaa es dood". "Die tank is stuk"
2: "Ha ha haaa....lekker lekker". "Da's zeejker lekker". "Heerlijk jonge"
3: "PAARDENMONGOOL". "FOMTOR". "DILDO INCOMING". "DILDO DOWN"
4: "Echt he, vieze.....vuile stink-<ieder scheldwoord>"
5: BUUUUUURRRRP
6: "Mijn volvo 480 ne*kt jullie allemaal de moeder"
7: *tikkend toetsenbord op de achtergrond*
8: *huilend kind op de achtergrond*
1. Hondje
2. Biertje
3. Ikzelf
4. Xanalux
5. Gizzie
6. Flapdrol
7. Kunnen er meerdere zijn
8. Schouten voornamelijk maar ook ik weet niet of het nou makkie was of iemand anders.
7 doelde ik op Spijk860 maar ik hoor 't vaker bij anderen ook
[ Voor 31% gewijzigd door Deathchant op 18-04-2018 22:37 ]
http://www.pushsquare.com...le_prototype_in_the_works
Verwijderd
Lijkt me fantastisch, PUBG is leuk bedacht maar voor mij iets te gedateerd qua bewegingen,geluiden het richten idem, dus laat maar komen.Paulus07 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:48:
Moet er nu overal een geforceerde BR mode in gaan komen -_-
Als het gewoon een extra game mode net als conquest en tdm etc is, wat kan je je hier dan ooit aan storen ?Paulus07 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:48:
Kies de mode die je graag speelt en klaar.
Van mij hoeft het ook niet. Zolang het gewoon een van de game modes is is het ook geen probleem verder.Paulus07 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:48:
Zolang ze die lootbox shite er maar uitlaten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
MaXeRs schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:17:
[...]
Oh zeker wel maar eerst effe 49.95 extra betalen voor het superdoeper action pack.

Ja hier heb je geen hond aan, bij steam heb ik al meerdere malen het spel terug verdient om die zooi te verkopen op de market.Help!!!! schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:40:
[...]
Zolang ze die lootbox shite er maar uitlaten.
Erg leuk voor de afwisseling, en maakt de beslissing weer wat sneller.Paulus07 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:48:
http://www.insidegamer.nl...lijk-battle-royale-modus/
Pubg erg leuk het concept hopelijk wordt het dan ook zo in Battlefield (?V/5)
Potje lekker raggen erg leuk maar een battle royale-modus er door heen ook leuk
Maar dan zonder tanks of planes
[ Voor 39% gewijzigd door PatRamon op 19-04-2018 11:35 ]
Na 18 juni geen updates meer voor bf1, denk dat dan bf5 bekend gemaakt wordt.Battlefield 1 They Shall Not Pass-maps voor alle spelers: speel vandaag nog op Rupture
We kondigen met trots aan dat we meer maps uit Battlefield 1 They Shall Not Pass beschikbaar stellen voor alle eigenaars van Battlefield 1*. Vandaag kun je spelen op Rupture: een map die draait om de Tweede Slag bij de Marne, met haar kenmerkende papavers die over roestige wrakken groeien. In mei kun je op meer maps spelen met de geharde veteranen van het Franse leger, die stelling nemen om hun moederland met hand en tand te verdedigen.
Nieuw: Shock Operations in juni
We serveren de grootsheid van Battlefield 1 in hapklare brokken via een nieuwe modus. Shock Operations, zoals deze modus heet, biedt ondersteuning voor 40 spelers. In de modus vechten aanvallers en verdedigers om sectors; net als in de populaire Operations-modus die met Battlefield 1 in de franchise werd geïntroduceerd. Hier is de actie echter gericht op één map: ideaal als je geen tijd hebt voor een volledige Operations-match.
Met deze update in de zomer komt Shock Operations beschikbaar op vijf maps: Giant’s Shadow, Prise de Tahure, Lupkow Pass, Zeebrugge en River Somme. De meeste maps zijn normaliter alleen beschikbaar voor eigenaars van Battlefield 1 Premium Pass of stand-alone uitbreidingspakketten. Eigenaars van het basisspel kunnen echter ook toegang krijgen als ze Shock Operations spelen.
Spelers die in alle modes, dus niet alleen Shock Operations, volledige toegang tot deze maps willen, moeten beschikken over een Battlefield 1 Premium Pass of de corresponderende stand-alone uitbreidingspakketten.
Hoezo is dat een first? Ik zie bijna elk potje mensen die verliezen klagen dat de teams 'unbalanced' zijn, soms in het algemeen, soms gericht tegen een groepje (vaak platoon)Zephyer schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:47:
That's a first... als 8 man van GoT worden beschuldigd van unbalancing the teams... in een operation... NA JA zeg!?
Het huil gehalte is hoog vs. een platoon, maar een verwittiging dat de platoon dan ook verantwoordelijk is voor het balans van de teams ...Tankiej schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:48:
[...]
Hoezo is dat een first? Ik zie bijna elk potje mensen die verliezen klagen dat de teams 'unbalanced' zijn, soms in het algemeen, soms gericht tegen een groepje (vaak platoon)

Gisteravond op een operations map, verdun dacht ik, waren we de verdedigende partij... Helaas ziet de tracker het potje niet... waar we een epische verdedigingslinie plaatste. Het gehuil had men kunnen voorkomen door tactische om te gaan met de situatie

Was een leuke afsluiter van de avond

Oh, dat heb ik wel eens eerder gehoordZephyer schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:26:
[...]
Het huil gehalte is hoog vs. een platoon, maar een verwittiging dat de platoon dan ook verantwoordelijk is voor het balans van de teams ...![]()
Gisteravond op een operations map, verdun dacht ik, waren we de verdedigende partij... Helaas ziet de tracker het potje niet... waar we een epische verdedigingslinie plaatste. Het gehuil had men kunnen voorkomen door tactische om te gaan met de situatie![]()
Was een leuke afsluiter van de avond
Maar meestal heb ik de chat gewoon op 'hide' staan, is toch alleen maar gejank en gezeur. Zelden gehad dat er daadwerkelijk iets nuttigs in stond.
Zonde als je het hidden zet, beetje voeren...Tankiej schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:37:
[...]
Oh, dat heb ik wel eens eerder gehoord
Maar meestal heb ik de chat gewoon op 'hide' staan, is toch alleen maar gejank en gezeur. Zelden gehad dat er daadwerkelijk iets nuttigs in stond.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gister 2 potjes gespeeld, een net aan verloren 9xx-1000 en de tweede ruim gewonnen met maar 2 gebieden verloren in operations.Arfman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:37:
Laatste 8(?) potjes compleet ongebalanceerd. Meer mensen gemerkt? Echt met 400-1000 het schip in gaan, dat soort dingen. Die balancer werkt ook voor geen meter.
1 potje tel ik niet mee, was een cheater bezig.

Met woorden als KNATKNITS en FOMTOR en "je moeder heeft een snor" enzoZephyer schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:22:
[...]
Zonde als je het hidden zet, beetje voeren...![]()
Je vergeet nog wat KNITS afkortingenDeathchant schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:14:
[...]
Met woorden als KNATKNITS en FOMTOR en "je moeder heeft een snor" enzo
Ik vind het altijd wel leuk om even lekker te voeren en plagen, en te zien hoeveel mensen er happen
Dit heb ik ook gemerkt gisteren. Tijdens het spelen van een Operation hebben we letterlijk 2 volledige maps met alle bijbehorende capture points afgemaakt binnen 15 minuten. Ik vermoed inderdaad dat de balancer niet helemaal werkt zoals het hoort...Arfman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:37:
Laatste 8(?) potjes compleet ongebalanceerd. Meer mensen gemerkt? Echt met 400-1000 het schip in gaan, dat soort dingen. Die balancer werkt ook voor geen meter.
Dat komt omdat ik alles met "REGEN" erin echt te beledigend vind, dus daar ga ik echt niet in meeXanaLuXX schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:40:
[...]
Je vergeet nog wat KNITS afkortingen![]()
Ik vind het altijd wel leuk om even lekker te voeren en plagen, en te zien hoeveel mensen er happen
Vind je dat eerlijk dan?Zephyer schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:47:
That's a first... als 8 man van GoT worden beschuldigd van unbalancing the teams... in een operation... NA JA zeg!?
Jullie zijn met 8 man in 1 team, spelen al een tijdje samen en hebben discord, het andere team bestaat uit random players dan ben je in mijn ogen te veel in het voordeel.
Vroeger toen je clans en clan servers had was pub whoring not done, als je dit toch deed was er een grote kans dat je hele clan werd gebanned op die server waar je met 8 man in 1 team speelde.
De reden hiervan was dat je namelijk in 2 potjes een server kon leeg spelen en niets was vervelender dan een server weer opnieuw te fillen, ook had je een eigen server en wilde je ook niet hebben dat een andere clan je server leeg speelde of dat je eigen clan members dat deden.
Ik begrijp ook wel dat jullie graag samen willen spelen en dice maakt het mogelijk met party alleen heeft dice geen rekening er mee gehouden dat je geen grote groepen meer hebt die nog samen spelen in ieder geval niet meer op pc, dat hebben ze zelf kapot gemaakt.
Niets weerhoud die andere spelers er van zich bij een platoon te voegen en met een groepje op discord/teamspeak/watdanook samen te gaan spelen.NLsandman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:03:
[...]
Vind je dat eerlijk dan?
Jullie zijn met 8 man in 1 team, spelen al een tijdje samen en hebben discord, het andere team bestaat uit random players dan ben je in mijn ogen te veel in het voordeel.
Vroeger toen je clans en clan servers had was pub whoring not done, als je dit toch deed was er een grote kans dat je hele clan werd gebanned op die server waar je met 8 man in 1 team speelde.
De reden hiervan was dat je namelijk in 2 potjes een server kon leeg spelen en niets was vervelender dan een server weer opnieuw te fillen, ook had je een eigen server en wilde je ook niet hebben dat een andere clan je server leeg speelde of dat je eigen clan members dat deden.
Ik begrijp ook wel dat jullie graag samen willen spelen en dice maakt het mogelijk met party alleen heeft dice geen rekening er mee gehouden dat je geen grote groepen meer hebt die nog samen spelen in ieder geval niet meer op pc, dat hebben ze zelf kapot gemaakt.
Dus ja, ik vind het eerlijk. Iedereen heeft dezelfde mogelijkheden, het maakt het niet opeens oneerlijk omdat de ander er geen gebruik van maakt.
Gelukkig zijn het allemaal dice servers waar we op spelen dus wordt je niet verbannen doordat je wel gebruik maakt van de mogelijkheid. Ik vind het ook nogal kinderachtig als dat wel gebeurd.
We spelen geen servers leeg. Na een potje gaan er altijd een x aantal spelers weg, maar als de server al vol zat wordt dat in 99,9% van de gevallen gewoon weer gevuld met nieuwe spelers. Die 0,1% dat het niet gebeurd, ligt het meestal ook nog aan één of andere service die plat ligt en daardoor spelers geen servers meer kunnen joinen..
8 man van de 32... dat in een map samenspeelt waar geen (!) voertuigen (land of lucht) te vinden zijn? Ja, daar zie ik geen problemen? De potjes ervoor wonnen we niet met dergelijke 'krachtverschil' of verloren we zelfs, dus nee... ik vind het niet oneerlijk, vind het (tactische) kortzichtigheid van de spelers... blijkbaar kon men niet omgaan met onze tactiek zonder inzet van land/lucht voertuigen. Zelfs het inzetten van de vele, hoe heten die dingen (bijv. de 'kreunridder'), speciale varianten van infanterie lukte niet goed.NLsandman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:03:
[...]
Vind je dat eerlijk dan?
Ik kan je vertellen dat het vaker voorkomt dat we als groep (gem. tussen de 4 en 8 GoT spelers) niet het verschil kunnen maken omdat de rest van het team niet goed is of zich niet houdt aan PTFO. Dat dergelijke aanwezig aantallen van en samenspelende groep dus 'garantie' geeft voor winst/verlies en/of unbalancing, vind ik niet.
Verwijderd
https://www.kinguin.net/steal-the-deal/
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 20:15 . Reden: Foutive spelling ]
Het is toch godsgeklaagd dat degenen die BF spelen zoals BF bedoeld is (dus mét coms in squads), degenen zijn die nu fout zouden zitten.NLsandman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:03:
[...]
Vind je dat eerlijk dan?
Helemaal op official servers kunnen de klagers van mij helemaal het rambam krijgen, na zes jaar zeuren zijn communities en community servers helemaal kapot gemaakt zodat iedereen z'n eigen egoïstische speelstijl kan volgen zonder het risico te lopen op een server te komen waar samen gewerkt dient te worden.
Tevens hoop ik wel dat ik binnenkort in het Platoon van Tweakers geaccepteerd wordt, zodat ik eens met de grote jongens mee kan doen
Heb wat in elkaar geflanst:
Eigenlijk is het best vreemd dat je in de default mode je gewoon weer 100% HP krijgt door niets te doen, of dat je door op Q te spammen de vijand spot waarbij er een grote rode cirkel op het scherm komt. En vervolgens iedereen dan lukraak die kant op gaat schieten.
< dit stukje webruimte is te huur >
Gast, het is geen Battlefield VietnamNLsandman schreef op zondag 6 mei 2018 @ 02:21:
Toen ik die trailer zag schoot mij een ander nummer binnen wat heel goed had gepast.
Heb wat in elkaar geflanst:
[video]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Tijd niet gespeeld, hoop nieuwe wapens om te unlocken gelijk. Moet zeggen dat die LMG18/08 wel heel erg goed beviel op TDM, tegen het OP zijn aan.
Wanneer je nietsvermoedend een server binnenwandelt met unlimited ammo

De nadespam, omg de nadespam
[ Voor 19% gewijzigd door steveman op 08-05-2018 21:49 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
https://www.ea.com/neverbethesame
Nu de DLC's gratis worden ook weer een beetje begonnen met Battlefield 1. Die Rupture map
[ Voor 23% gewijzigd door raiders op 10-05-2018 11:57 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
raiders schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:56:
On May 23, Battlefield will never be the same.
https://www.ea.com/neverbethesame
[afbeelding]
Nu de DLC's gratis worden ook weer een beetje begonnen met Battlefield 1. Die Rupture map
Door deze easter egg is die website naar buiten gekomen, (druppend geluid van water morse)
Video van de grond:
Waarbij deze afbeelding bij hoort:
[ Voor 16% gewijzigd door PatRamon op 10-05-2018 16:13 ]
Ik las zombies en ik vreesde direct het ergste, maar gelukkig is het nog niet zó erg.PatRamon schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:08:
[...]
[video]
Door deze easter egg is die website naar buiten gekomen, (druppend geluid van water morse)
Video van de grond:
[video]
Waarbij deze afbeelding bij hoort:
[afbeelding]
Het zal me niets verbazen als dit slaat op een SP tijdens de nadagen van ww2 in Duitsland zelf waarin jacht wordt gemaakt op geroofde kunstwerken, speciale wapen programma's en kopstukken van het Nazi-regime. Same old, same old.
Niet dat iemand ooit een BF singleplayer doorkomt zonder permanent krom staande tenen, maar ze zullen vast wel weer een poging wagen...
Meestal zo met Battlefield 1 is mijn idee. Of je wint dik of je verliest dik meestal door mensen die niet weten wat cappen is en constant het gevecht aan blijven gaan op een vlag die je never nooit zult pakken. Wel jammer.Arfman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:37:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Waarom noemen ze het een Zombie room eigenlijk? Om die rare geluiden die je hoort? Klinkt meer als een dinosaurus. Dat ding loopt te stampen en te doen, het scherm trilt er zelfs van.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:10:
[...]
Ik las zombies en ik vreesde direct het ergste, maar gelukkig is het nog niet zó erg.
Het zal me niets verbazen als dit slaat op een SP tijdens de nadagen van ww2 in Duitsland zelf waarin jacht wordt gemaakt op geroofde kunstwerken, speciale wapen programma's en kopstukken van het Nazi-regime. Same old, same old.
Niet dat iemand ooit een BF singleplayer doorkomt zonder permanent krom staande tenen, maar ze zullen vast wel weer een poging wagen...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:28:
[...]
Waarom noemen ze het een Zombie room eigenlijk? Om die rare geluiden die je hoort? Klinkt meer als een dinosaurus. Dat ding loopt te stampen en te doen, het scherm trilt er zelfs van.
1m25s Klinkt wel als een zombie
[ Voor 48% gewijzigd door DAMAGE op 11-05-2018 19:01 ]
Oef, dat zou inderdaad zo maar kunnen!DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:01:
Hmm dat is wel redelijk een zombie ja. Straks is die datum een release date voor zombie modus in BF1. Hmm.
Marketing beheersen ze in elk geval als de beste haha, ben benieuwd of ze zo ver zullen gaan.
Die zombie had ik ook nog niet zo duidelijk uitgehaald, thanks @PatRamon
- .... .. ... / .. ... / .--- ..- ... - / - .... . /
-... . --. .. -. -. .. -. --. .-.-.- / - .... . / -... .- - - .-.. . ..-. .. . .-.. -../
.-- .. .-.. .-.. / -. . ...- . .-.
-... . / - .... . / ... .- -- . .-.-.-
Marketing snappen ze bij EA/DICE wel
[ Voor 58% gewijzigd door Paulus07 op 11-05-2018 19:30 ]
Tja of een strijdlustige schoonmoederA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:04:
[...]
Oef, dat zou inderdaad zo maar kunnen!
Marketing beheersen ze in elk geval als de beste haha, ben benieuwd of ze zo ver zullen gaan.
Die zombie had ik ook nog niet zo duidelijk uitgehaald, thanks @PatRamon
Of het is een steek onder water naar COD met hun zombi mods.DAMAGE schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:01:
Hmm dat is wel redelijk een zombie ja. Straks is die datum een release date voor zombie modus in BF1. Hmm.
Snap alleen niet dat die gasten die easter egg hunten dit ontdekken, je moet zoveel handelingen uithalen dat
ze wel getipt moeten zijn.
Die ritjes met de Hype Train daar zijn EA en Dice wel goed in
Ik vond de SP van Bad Company 2 eigenlijk best leukA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:10:
[...]
Natuurlijk worden die getipt als het te lang duurt, anders kan je het nooit zo goed plannen, dat is win-win voor alle partijen.NLsandman schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:58:
[...]
Of het is een steek onder water naar COD met hun zombi mods.
Snap alleen niet dat die gasten die easter egg hunten dit ontdekken, je moet zoveel handelingen uithalen dat
ze wel getipt moeten zijn.
Die ritjes met de Hype Train daar zijn EA en Dice wel goed in
De MP van BC2 was briljant, alle maps waren precies goed afgesteld op de modes en wapens. Veel beter dan die dat alles op alle maps maar moet werken en als we dan ook niet meer zelf de servers/wapens/voertuigen in kunnen stellen, krijg je een aantal verschrikkelijk ongebalanceerde map/modes combinaties. De SP was voor mij alsnog te cheesy om uit te spelen, maar ik ben tenminste voorbij het eerste level gekomen.l0n3w012ph schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:15:
[...]
Ik vond de SP van Bad Company 2 eigenlijk best leukDe MP was helemaal geweldig: Arica Harbour, Valparaiso en vooral Port Valdez in Rush mode. Zo mooi en verdomd spannend maken ze ze niet meer...
Het thema van de marketing campagne van bf 2018 is wel 'Battlefield will never be the same' dus ze kunnen echt ALLE kanten op gaan, zombies inclusief.

En nu maar hopen dat het geen zombies wordt, dat vind ik nou echt een cod-dingetje (en ook niet echt bijzonder leuk of zo)
Hoe staat het nu eigenlijk met die competitive mode? Zou het daar over kunnen gaan
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tsja, daar is niet zo heel veel over te zeggen vind ik, het is gewoon niet goed en niet leuk. Is de client ondertussen niet voor iedereen beschikbaar op origin? Ik heb het al heel lang geleden verwijderd, als ik mijn key aan je had kunnen geven voor de alpha had ik het blind gedaan..steveman schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:03:
Hmm, beetje jammer dat ze ermee komen wanneer het juist lekker weer aan het worden is, tijd om buiten te spelen [afbeelding]
En nu maar hopen dat het geen zombies wordt, dat vind ik nou echt een cod-dingetje (en ook niet echt bijzonder leuk of zo)
Hoe staat het nu eigenlijk met die competitive mode? Zou het daar over kunnen gaanWIl ik eigenlijk nog wel eens proberen.
Er moet nog zo verschrikkelijk veel aan gebeuren en bovendien ligt de competitive BF scene volkomen op z'n gat dankzij DICE.
Vanavond eens kijken, ben stiekem wel benieuwd, maar zal me voorbereiden op een teleurstelling
https://answers.ea.com/t5...antly/td-p/6784806/page/6
Het lijkt er op dat Ryzen gebruikers regelmatig een crash to desktop krijgen. Erg vervelend natuurlijk.
Hoor graag of er hier meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen.
niet in het Algemeen problemen topic geplaatst, aangezien dat volgens mij doodbloed
Heb de afgelopen 1 a 2 weken nu al een keer of 2 a 3 een CTD gehad midden in het spel. Daarvoor met zelfde settings eigenlijk nooit.marapuru schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:01:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
https://answers.ea.com/t5...antly/td-p/6784806/page/6
Het lijkt er op dat Ryzen gebruikers regelmatig een crash to desktop krijgen. Erg vervelend natuurlijk.
Hoor graag of er hier meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen.
offtopic:
niet in het Algemeen problemen topic geplaatst, aangezien dat volgens mij doodbloed
Draai wel een lichte overklok, dus dat zou ook oorzaak kunnen zijn. Maar kan eigenlijk van alles zijn. BF1 recente update, nieuwe nVidia drivers, nieuwe W10 April update
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik ben net ook nog eens met nieuwe drivers gaan spelen. Ging pakweg een half uurtje goed. Daarna weer terug naar desktop.Help!!!! schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:00:
[...]
Heb de afgelopen twee weken nu al een keer of 2 a 3 een CTD gehad midden in het spel. Daarvoor met zelfde settings eigenlijk nooit.
Draai wel een lichte overklok, dus dat zou ook oorzaak kunnen zijn. Maar kan eigenlijk van alles zijn. BF1 patch, nieuwe nVidia drivers, nieuwe W10 April update
Speel je ook op het Ryzen platform?
Ja, 1600X zie mijn signature.marapuru schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:03:
[...]
Ik ben net ook nog eens met nieuwe drivers gaan spelen. Ging pakweg een half uurtje goed. Daarna weer terug naar desktop.
Speel je ook op het Ryzen platform?
PC Specs
Iemand nog top tips om 5 boten te slopen met een AT rocket gun? Laatste wapen dat ik nog moet unlocken. Op Zeebrugge wil het niet echt vlotten (pun not even intended) en Albion lijkt niet meer gespeeld te worden op conquest... Terwijl het daar juist stikt van de bootjes.
Grr.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb die simpel gehaald als verdediger op Fao fortress Operations... bij de 'normale B vlag' bleven ze maar aankomen met bootjes...steveman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:17:
Voor incursions alleen nog maar in de wachtrij gezeten ... Laaaat dan maar!
Iemand nog top tips om 5 boten te slopen met een AT rocket gun? Laatste wapen dat ik nog moet unlocken. Op Zeebrugge wil het niet echt vlotten (pun not even intended) en Albion lijkt niet meer gespeeld te worden op conquest... Terwijl het daar juist stikt van de bootjes.
Grr.
Datzelfde kan ook op Cape Helles.. zoveel landingsbootjes die je als verdediger voor het uitkiezen hebt
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Kan ik nu weer lekker gaan TDM-en
Paar keer geprobeerd trouwens om een incursions spelletje binnen te komen... Wachten, wachten, wachten... Nog niet gelukt

[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 16-05-2018 12:08 ]
Ik kan je de korte versie wel geven van wat je mist ook al heb ik het maanden niet aangeraakt of gevolgd:steveman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 00:06:
Eerste op H... Bight en toen was er eindelijk een Albion cq server, toen ging het hard. 2 onsportief zitten campende laatste 2 ptfo.
Kan ik nu weer lekker gaan TDM-en
Paar keer geprobeerd trouwens om een incursions spelletje binnen te komen... Wachten, wachten, wachten... Nog niet gelukt
De winst is louter afhankelijk van welk team het voertuig het beste in leven houdt. Dat is altijd al zo geweest in competitive battlefield, is gewoon niet te balanceren voor 8v8 of 5v5.
5v5 zonder voertuigen draait om spawncontrol (voorkomen dat de spawns switchen en ze achter je spawnen) en terwijl je 2 van de 3 vlaggen hebt.
Alle klasses die niet draaien om het in leven houden van je team of je voertuigen zijn effectief nutteloos. Als die toch gekozen moeten worden, is het een kwestie van 'het beste er maar van maken'.
Ze proberen nog steeds gegarandeerd gadgets / indirect fire ('t zal me niets verbazen als de mortar er nog in zit) / animaties (melee/bayonet rush/vaulting) er doorheen te drukken die NIETS te zoeken hebben in een competitive game. Of nog erger, verplicht unlocken van perks of wapens als upgrades.
Of 'we' moeten volledige controle hebben over wapens en gamemodes zodat 'we' het zelf wel kunnen balanceren of ze moeten BF lekker casual 32v32 / 16v16 houden. DICE heeft van competitive helemaal maar dan ook helemaal niets begrepen.
Hmm, ik maak die 25GB gewoon weer vrij straksA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:25:
[...]
Ik kan je de korte versie wel geven van wat je mist ook al heb ik het maanden niet aangeraakt of gevolgd:
De winst is louter afhankelijk van welk team het voertuig het beste in leven houdt. Dat is altijd al zo geweest in competitive battlefield, is gewoon niet te balanceren voor 8v8 of 5v5.
5v5 zonder voertuigen draait om spawncontrol (voorkomen dat de spawns switchen en ze achter je spawnen) en terwijl je 2 van de 3 vlaggen hebt.
Alle klasses die niet draaien om het in leven houden van je team of je voertuigen zijn effectief nutteloos. Als die toch gekozen moeten worden, is het een kwestie van 'het beste er maar van maken'.
Ze proberen nog steeds gegarandeerd gadgets / indirect fire ('t zal me niets verbazen als de mortar er nog in zit) / animaties (melee/bayonet rush/vaulting) er doorheen te drukken die NIETS te zoeken hebben in een competitive game. Of nog erger, verplicht unlocken van perks of wapens als upgrades.
Of 'we' moeten volledige controle hebben over wapens en gamemodes zodat 'we' het zelf wel kunnen balanceren of ze moeten BF lekker casual 32v32 / 16v16 houden. DICE heeft van competitive helemaal maar dan ook helemaal niets begrepen.

[Shift] + [Del] ... best bestede 2 seconden van vandaagsteveman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Hmm, ik maak die 25GB gewoon weer vrij straks
Hmm, dan raakt origin nog verder in de war (dan dat ie uit zichzelf al was) vrees ikMaikelG schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:49:
[...]
[Shift] + [Del] ... best bestede 2 seconden van vandaag
https://www.battlefield.c...al-ten-things-not-to-missOn May 23, join comedian Trevor Noah and members of the DICE team as they present the Battlefield™ V Live Reveal. As the live stream draws near, we’ve compiled the top ten things to look forward to.
https://www.instagram.com/p/Bi174dEnOBh/
Nog 50u te spelen ongeveer..
[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 19-05-2018 23:36 . Reden: 'lol, img tag gaat niet werken natuurlijk ]
Mijnen, en daarop schieten met elke willekeurig wapen.
Ook met een pistool oid geeft vaak het "wtf" effect
Oooh, ok. Ja het is een assault dude natuurlijk.XanaLuXX schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:42:
[...]
Hmm, was wel handig geweest als ze dan de mijn als wapen lieten zien.
Die netcode valt ook wel makkelijk ten prooi aan (kunstmatige) lag
Dat mag wel beter in V! of gefixt in bf 1...
[ Voor 24% gewijzigd door steveman op 20-05-2018 00:51 ]
Pistool kills op een tank.. samen met repair tool kills toch wel meest evilXanaLuXX schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:42:
[...]
Kan er verder helaas niks meer over vinden..
Niet met Pinksteren te maken?co2301 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:27:
Begin van de avond was battlefield 1 revolution te koop voor €19,- Heb even uurtje de proefversie gedaan (die van 10 uur), nu is de game weer €59? Actie toevallig ineens voorbij?
Kan er verder helaas niks meer over vinden..
Probeer anders
https://www.kinguin.net/c...lt/index/?q=battlefield+1
Staan ze stuk goedkoper dan de orign store
Zou goed idd. Ja bekend mee, ga daar wel even kijken, thanksPatRamon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:43:
[...]
Niet met Pinksteren te maken?
Probeer anders
https://www.kinguin.net/c...lt/index/?q=battlefield+1
Staan ze stuk goedkoper dan de orign store
Thanks.
Die 10 uur gratis is wel fijn, nu wel zin om te spelen, maar vraag me af hoe lang ik het leuk vind. Tijd op de ps4 gespeeld, maar maps werden snel saai, zijn nu natuurlijk wel paar nieuwe bijgekomen.
Ook wel vervelend dat iedereen al alles unlocked heeft en ik level 1 ben
+ dat er niet over lange tijd de BF opvolger gaat komen. En heb nu al soms dat op pc de servers niet echt vol zitten....co2301 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:17:
[...]
Thanks.
Die 10 uur gratis is wel fijn, nu wel zin om te spelen, maar vraag me af hoe lang ik het leuk vind. Tijd op de ps4 gespeeld, maar maps werden snel saai, zijn nu natuurlijk wel paar nieuwe bijgekomen.
Helemaal als je quick match doet. Ben je aan het wachten met laden etc kom je uiteindelijk in een lege server....
Andere optie. neem een maand Origin acces voor 3,99 euro: https://www.origin.com/nl...origin-access/vault-games
Zit BF1 ook in
Als je hem een maand wil spelen uiteraard (of 2).
[ Voor 13% gewijzigd door Paulus07 op 23-05-2018 12:56 ]
Quickmatch is redelijk waardeloos geworden inderdaad, is mijn ervaring. Maar via de server browser vind ik genoeg servers die vol of bijna vol zitten. Ik heb (nog) geen problemen gehad om in een server terecht te komen die niet vol komt te zitten.Paulus07 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:54:
[...]
+ dat er niet over lange tijd de BF opvolger gaat komen. En heb nu al soms dat op pc de servers niet echt vol zitten....
Helemaal als je quick match doet. Ben je aan het wachten met laden etc kom je uiteindelijk in een lege server....
[...]
Had ik ook naar gekeken, zitten echter de DLC's niet in. Terwijl dat juist de maps zijn die ik graag wil spelen.Paulus07 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:54:
[...]
+ dat er niet over lange tijd de BF opvolger gaat komen. En heb nu al soms dat op pc de servers niet echt vol zitten....
Andere optie. neem een maand Origin acces voor 3,99 euro: https://www.origin.com/nl...origin-access/vault-games
Zit BF1 ook in
Of gewoon een paar extra accounts aanmaken bij origin kun je paar keer 10uur spelen tot je het zat bentco2301 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:17:
[...]
Thanks.
Servers die niet vol zitten? Er zijn toch dagelijks zo'n 25k (http://bf1stats.com) mensen die op de pc spelenPaulus07 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:54:
[...]
Zit BF1 ook in
Je kan ook de Campaign doen in Operations mode. Dan heb je sowieso een volle server. Moet je dat wel leuk vinden
Vraagje, heb BF1 zelf maar een paar uur gespeeld, maar is het spel echt zo dood? Ik speel veel BF4, maar zag laatst een aanbieding voor BF1 en ben toch gaan twijfelen om het te kopen. Alleen als ik dan zo'n bericht lees en hoor over het gebrek aan wapens en opties heb ik totaal geen behoefte meer aan het spel... Is het het waard om nog te kopen?Skybullet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:32:
Daarnaast ben ik me ook mateloos aan het ergeren aan heel de matchmaking en server browser. Als ik alle filters er uit knikker, geen restricties en alle regio's open laat dan vind die op dit moment 8 servers over alle spelmodi waar mensen in zitten.![]()
En ik ben net zonder grap 4 keer achter elkaar in een compleet lege server geplaatst na op de "quickmatch "optie te kiezen en een willekeurige modus en base game of dlc te kiezen.
Klik ik op operations krijg ik servers waar mijn ping stabiel rond de 20 blijft maar alsnog voelt alles aan alsof ik door een soort dikke stroop heen loop, alles lijkt een soort vertraging te hebben.![]()
En ben je dan eindelijk door dat alles heen en heb je een stabiele gevulde server gevonden dan heb je ongeveer 90 % kans dat het super éénzijdig wordt, waarbij je of in het team zit wat geraped wordt of het team bent die alles wint met twee vingers in je neus. balans in bf1.. is echt een heel zeldzaam iets
https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/populationwouterg00 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:08:
[...]
Vraagje, heb BF1 zelf maar een paar uur gespeeld, maar is het spel echt zo dood? Ik speel veel BF4, maar zag laatst een aanbieding voor BF1 en ben toch gaan twijfelen om het te kopen. Alleen als ik dan zo'n bericht lees en hoor over het gebrek aan wapens en opties heb ik totaal geen behoefte meer aan het spel... Is het het waard om nog te kopen?
Peak population van ~10k verdeeld over diverse regio's en gamemodes. Niet heel erg veel... zeker niet voor een multiplayer game.
Aan de andere kant, die van BF4 is nog lager: https://battlefieldtracker.com/bf4/population
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 25-05-2018 11:26 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tikt toch echt bijna de 25k aan zoals ik hier paar berichten boven ook zei. Ik ervaar nooit lege servers op Operations in ieder geval. Server browser gebruik ik nooit.Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:25:
[...]
https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/population
Peak population van ~10k verdeeld over diverse regio's en gamemodes. Niet heel erg veel... zeker niet voor een multiplayer game.
Aan de andere kant, die van BF4 is nog lager: https://battlefieldtracker.com/bf4/population
@wouterg00 Staat letterlijk een bericht boven je
Als je 's avonds speelt wel inderdaad. Maar dan nog, dat is verdeeld over verschillende regio's waardoor peak players in Europa een stuk lager zal liggen.ProfaNe schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:31:
[...]
Tikt toch echt bijna de 25k aan zoals ik hier paar berichten boven ook zei. Ik ervaar nooit lege servers op Operations in ieder geval. Server browser gebruik ik nooit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Mijn vrienden waren niet zo onder de indruk, zoals je hoort

[ Voor 19% gewijzigd door Kaasdipje op 28-05-2018 16:14 ]
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Waren er maar meer snipers zoals jij.Kaasdipje schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:14:
Ben niet bijzonder goed in het spel, maar gisteren wel een kill gemaakt waar ik ff blij mee was:
[video]
Mijn vrienden waren niet zo onder de indruk, zoals je hoort
1) Ik zie niet constant de namen van mijn team in het scherm boven hun character, alleen als ik met mijn crosshair over een teamplayer ga. Bij voertuigen/paarden zie je wel constant het icoontje dat ze bij je team horen. Kan ik dit aanpassen? Ik ben gewend dat je gewoon altijd ziet dat iemand bij je team hoort.
Ik heb nu een beetje moeite om te zien op wie ik moet schieten.
2) Vroeger kon je in BF4 op iemand aimen en op 'F' drukken om te spotten. Ik merk dat dit niet lukt in BF1. Is er een andere manier om te spotten voor je team?
Alvast bedankt!
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.