we zijn inmiddels een volledige week verder en nog steeds ben ik rang 0 in alle wapens en alle classes, kan ik niks unlocken en customizen. Hoe is dat mogelijk in een A titel spel.
Misschien een wilcard, maar speel je niet toevallig de DLC maps terwijl je die niet hebt? Die kan je bij vlagen wel spelen om te proberen maar je krijgt er geen xp voor.Skybullet schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:00:
we zijn inmiddels een volledige week verder en nog steeds ben ik rang 0 in alle wapens en alle classes, kan ik niks unlocken en customizen. Hoe is dat mogelijk in een A titel spel.
Als het alleen in het menu wordt aangegeven maar wel gewoon goed in-game wordt weergegeven, tsja, dat gebeurt wel eens.
nee ik heb alle dlc. Het probleem is bekend maar er volgt gewoon geen actie. alle wapens zijn weer gelocked op de startwapens na. Ik maak geen progressie en mijn warbonds staan op 0 dus daar kan ik niks mee. en bij customize soldier kan ik dus ook niks meer doen. In game kan ik wel weer alle wapens kiezen die ik heb vrijgespeeld ( inmiddels bijna allemaal ). in de companion app hetzelfde verhaal.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:30:
[...]
Misschien een wilcard, maar speel je niet toevallig de DLC maps terwijl je die niet hebt? Die kan je bij vlagen wel spelen om te proberen maar je krijgt er geen xp voor.
Als het alleen in het menu wordt aangegeven maar wel gewoon goed in-game wordt weergegeven, tsja, dat gebeurt wel eens.
Ik heb hetzelfde, maar enkel in het hoofdmenu bij “customize soldier”.Op een server kan ik wel via customize alles aanpassen. Dit is zo brak sinds Apocalypse.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Check. Er staat me wel iets van bij dat ze wat aan het progressiesysteem in apocalypse hebben moeten aanpassen omdat het de gameservers te zwaar belastte.Skybullet schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:54:
[...]
nee ik heb alle dlc. Het probleem is bekend maar er volgt gewoon geen actie. alle wapens zijn weer gelocked op de startwapens na. Ik maak geen progressie en mijn warbonds staan op 0 dus daar kan ik niks mee. en bij customize soldier kan ik dus ook niks meer doen. In game kan ik wel weer alle wapens kiezen die ik heb vrijgespeeld ( inmiddels bijna allemaal ). in de companion app hetzelfde verhaal.

Maar je kan dan toch in de tussentijd op de server je soldier customizen? Dat lijkt me ook een stuk praktischer aangezien je dan weet waarop je je moet aanpassen. Dat customize soldier in de algemene UI heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer aangeraakt, duidelijker is het er niet op geworden sinds battlelog.
Veel vind ik er ook niet te customizen trouwens. Pistol is de 1911 het meest allround, gas grenade is met afstand de beste granaat, er zijn maar 2 viable gadgets per klasse, maar 1 echte 'specialization' waar je wat aan hebt, melee kan me echt de reet roesten of dat met een mes of baksteen gebeurt en weapon skins heb ik volgens mij nog nooit niet verzilverd, just in case er een wapen na een nerf/buff moet worden aangeschaft.
Verder heb je aan 2 wapens per klasse ook wel genoeg om alle modes of engagement af te dekken. Dit progressiesysteem in BF1 zal ik niet gaan missen als ze er mee stoppen, als blijft het beter dan lootboxes/battlecards natuurlijk.
ja precies het is ook geen supererg probleem, in game kan ik alles kiezen. Maar blijft een slecht iets voor een spel van dit kaliber om zulke problemen aanhoudend te hebben.
Daarnaast ben ik me ook mateloos aan het ergeren aan heel de matchmaking en server browser. Als ik alle filters er uit knikker, geen restricties en alle regio's open laat dan vind die op dit moment 8 servers over alle spelmodi waar mensen in zitten.
En ik ben net zonder grap 4 keer achter elkaar in een compleet lege server geplaatst na op de "quickmatch "optie te kiezen en een willekeurige modus en base game of dlc te kiezen.
Klik ik op operations krijg ik servers waar mijn ping stabiel rond de 20 blijft maar alsnog voelt alles aan alsof ik door een soort dikke stroop heen loop, alles lijkt een soort vertraging te hebben.
En ben je dan eindelijk door dat alles heen en heb je een stabiele gevulde server gevonden dan heb je ongeveer 90 % kans dat het super éénzijdig wordt, waarbij je of in het team zit wat geraped wordt of het team bent die alles wint met twee vingers in je neus. balans in bf1.. is echt een heel zeldzaam iets
Als geschiedenis, shooter en battlefield fanaat is dit het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld maar eer dat je op het moment komt dat je denkt van ja! nu heb ik een echt battlefield moment game...
" ik kies trouwens echt nooit voor een andere grenade dan gewoon de standaard, ben je dood prima, ben je gewond dan push ik je, zonder daarbij mezelf te belemmeren met mijn eigen vuur of gas of rook "
Daarnaast ben ik me ook mateloos aan het ergeren aan heel de matchmaking en server browser. Als ik alle filters er uit knikker, geen restricties en alle regio's open laat dan vind die op dit moment 8 servers over alle spelmodi waar mensen in zitten.

En ik ben net zonder grap 4 keer achter elkaar in een compleet lege server geplaatst na op de "quickmatch "optie te kiezen en een willekeurige modus en base game of dlc te kiezen.
Klik ik op operations krijg ik servers waar mijn ping stabiel rond de 20 blijft maar alsnog voelt alles aan alsof ik door een soort dikke stroop heen loop, alles lijkt een soort vertraging te hebben.

En ben je dan eindelijk door dat alles heen en heb je een stabiele gevulde server gevonden dan heb je ongeveer 90 % kans dat het super éénzijdig wordt, waarbij je of in het team zit wat geraped wordt of het team bent die alles wint met twee vingers in je neus. balans in bf1.. is echt een heel zeldzaam iets
Als geschiedenis, shooter en battlefield fanaat is dit het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld maar eer dat je op het moment komt dat je denkt van ja! nu heb ik een echt battlefield moment game...
" ik kies trouwens echt nooit voor een andere grenade dan gewoon de standaard, ben je dood prima, ben je gewond dan push ik je, zonder daarbij mezelf te belemmeren met mijn eigen vuur of gas of rook "
Ik probeer echt in dit spel te komen, gekocht met de aanbieding , kom echter nooit is in de top 10,iemand tips hoe ik het eventueel kan spelen,kom van call of dutty trouwens
Objectives leveren de meeste punten op. Verder zoveel mogelijk vijanden killen en je teammates helpen.virtua69 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:17:
Ik probeer echt in dit spel te komen, gekocht met de aanbieding , kom echter nooit is in de top 10,iemand tips hoe ik het eventueel kan spelen,kom van call of dutty trouwens
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:47:
[...]
gas grenade is met afstand de beste granaat
Err gebruiken jullie dan nooit de incendiary? Die heeft als voordeel boven de gasgranaat dat je EN area denial doet, EN gegarandeerde damage ombat vuur niet te blokkeren is in tegenstelling tot gas (want gasmasker).Skybullet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:32:
Echter: ik zie echt superveel mensen lopen met ofwel de standaard granaat, ofwel de incendiary, ofwel de gasgranaat. Meer gebruiken mensen niet.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik heb laatst een aantal potjes met de rookgranaten rondgelopen, dat werkt ook wel mooi. Als assault met shotgun, rookgranaten gooien op een plek waar veel vijanden zitten, met gasmasker op de rook in lopen (voor het geval iemand die daar neer gooit) en iedereen neer maaiend_star schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:31:
[...]
[...]
Err gebruiken jullie dan nooit de incendiary? Die heeft als voordeel boven de gasgranaat dat je EN area denial doet, EN gegarandeerde damage ombat vuur niet te blokkeren is in tegenstelling tot gas (want gasmasker).
Echter: ik zie echt superveel mensen lopen met ofwel de standaard granaat, ofwel de incendiary, ofwel de gasgranaat. Meer gebruiken mensen niet.
Een squad joinen zodra je in game bent. En dan kijk ik eigenlijk vaak welke "rol "nog niet gevuld is binnen die squad. Bijvoorbeeld er is nog geen medic dan kies ik die class en ga ik die rol vervullen. Je squad volgen en samenwerken richting objectives levert heel veel punten op. Maar naast de punten is het ook een heel bevredigende manier van het spel spelen.virtua69 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:17:
Ik heb ze allemaal een eerlijke kans gegeven. Maar net zogoed als dat ik de vijand een area denail geef doe ik dat dan ook bij mezelf. en als ik de vijand het nadeel geef van weinig zicht door rook, of het niet aimen door gas. Dan heb ik zelf ook die problemen. ik zou echt niet weten waarom ik een wapenzou gebruiken wat ook voor mezelf nadelig is.d_star schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:31:
Err gebruiken jullie dan nooit de incendiary? Die heeft als voordeel boven de gasgranaat dat je EN area denial doet, EN gegarandeerde damage ombat vuur niet te blokkeren is in tegenstelling tot gas (want gasmasker).
Area denail betekend dat je dus al ergens bent met een choke point. Ik heb een gruwelijke hekel aan maps en spelmodi die zoiets veroorzaken. " denk aan metro in een vorige battlefield

Als ik dat wil ga ik wel een ander spel spelen. Geef mij maar de grote open ruimtes, flank routes afgewisseld met ook verstedelijkte gebieden en cover.
Momenteel zijn de servers offline.
http://allestoringen.nl/storing/ea
[ Voor 55% gewijzigd door ViperTim op 08-03-2018 17:40 ]
Ik zag het ja.. Schrok wel toen ik zag dat mijn EA account restricted zou zijn.. Zowel Battlefield 1 als Battlefront 2 kon ik niet mee online.. Maar niks aan de hand dus, geen banned of hacked account gelukkig.. Afwachten maar tot EA de boel gefixed heeft..ViperTim schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:35:
[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 08-03-2018 17:53 ]
Ah, ik wilde net voordat de vriendin thuis komt nog ff een potje knallen, het ligt dus niet aan mijn verbindingViperTim schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:35:
Vaak bu'j te bang!
Ja, jammer! Vrouw was juist het huis uit. Dacht ff potje te kunnen schieten...
Beetje jammer dat er niet een centrale server status page is.
Beetje jammer dat er niet een centrale server status page is.
[ Voor 28% gewijzigd door marapuru op 08-03-2018 18:46 ]
Haha zo herkenbaar allemaal, ook bloedirritant dat je bij een wel gevulde server niet weet hoe ver de game al is, je joint, match over en je eerst weer drie laadschermen door moet.Skybullet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:32:
ja precies het is ook geen supererg probleem, in game kan ik alles kiezen. Maar blijft een slecht iets voor een spel van dit kaliber om zulke problemen aanhoudend te hebben.
Daarnaast ben ik me ook mateloos aan het ergeren aan heel de matchmaking en server browser. Als ik alle filters er uit knikker, geen restricties en alle regio's open laat dan vind die op dit moment 8 servers over alle spelmodi waar mensen in zitten.![]()
Klik ik op operations krijg ik servers waar mijn ping stabiel rond de 20 blijft maar alsnog voelt alles aan alsof ik door een soort dikke stroop heen loop, alles lijkt een soort vertraging te hebben.![]()
De incindiary kan je out healen als medic zijnde, levert mij meestal gratis kills op als ik er doorheen push wat men niet verwacht. Daarbij is het oppervlakte redelijk beperkt en 9/10 keer snel uit te komen merk ik.d_star schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:31:
[...]
De gewone granaat kan lekker zijn, maar is mij toch te beperkt qua hoe vaak het effectief is.
De gasgrenade daarentegen biedt me area denial, een briljant early warning system, verdomd effectieve rookgranaat, blijft enorm lang hangen, gaat door muren/vloeren plafonds heen (if you can't beat them, join em), een groot bereik met significante schade (vaak genoeg om 1 of 2 kogels minder nodig te hebben) en toch wel vaak tenmisnte één kill per granaat. Die kill haal ik met de andere granaten lang niet altijd.
Ow en wat ik nog was vergeten, je krijgt niet alleen te weten of er mensen zijn maaar je krijgt ook nog een heel goed beeld van hoeveel mensen er doorheen lopen door de hoeveelheid punten die je krijgt zowel in aantal als over tijd. Bijzonder prettig om te weten vind ik altijd. Het voordeel ten opzichte van de incindiary is dat minder mensen er dwars doorheen gaan als ze aan komen lopen. Iets te veel mensen lopen door het gas heen en zetten pas later of te laat het gasmasker op om geen schade te registreren.
[edit] sorry voor de lange post
Naast alle tips die al gegeven zijn, het kan helpen om het supression systeem te snappen via youtube ofzo en kan ik je wel wat load-out tips geven die mij erg goed bevallen.virtua69 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:17:
Assault:
Gun: Automatico
Gadgets: AT grenades en AT gun
Granaat: Gas (zie hierboven
Specialization: Flak-Cover-Regen (niet im frage, met al die explosies en supression)
Medic:
Gun: Autoloading extended of de selbstlader 1916 marksman als je snipers wilt jeuken (thanks @Deathchant
Gadgets: Healing pouch, syringe
Specialization: Flak-Cover-Regen (niet im frage, met al die explosies en supression)
Support:
Gun: Madsen MG Low weight (goed on the move, goed op de bipod, blijven schieten en hij wordt bloedaccuraat)
Gadgets: Ammo crate (in tegenstelling tot de healh crate blijft hij ammo (en punten) uitdelen onder supression) en als 2e de limpet charge om op voertuigen te plakken en uit te schakelen en groepen in bunkers uit te schakelen
Scout:
Geen idee.
Als je specifiekere vragen hebt, hit it
Dit ben ik niet helemaal met je eens, in open maps kan het heel erg prettig zijn om te voorkomen of tenminste te verhinderen dat ze een bunker/gebouw innemen. Of om ze bijvoorbeeld 1 kant op te dwingen als ze om een gebouwtje ofzo heen moeten lopen zodat je meer kans maakt. Of als je meerdere hoeken moet verdedigen dat je daarmee 1 tijdelijk uit schakelt. Om maar wat voorbeelden te noemen.Skybullet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:18:
Area denail betekend dat je dus al ergens bent met een choke point.
[ Voor 29% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-03-2018 21:52 ]
Je gooit wat medic rifle met getalletjes door elkaarA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:53:
Medic:
Gun: Selbstlader extended of de 1917 marksman als je snipers wilt jeuken
Die autoloading is idd heerlijk, maar ik zou toch de Federov Avtomat kiezen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Los van alle adviezen v.wb. loadouts en hoe het allemaal werkt, heb je uberhaubt een favoriete speelstijl?virtua69 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:17:
TDM, CTF etc.?
//edit;
Verstoringen nog steeds actueel .. meh...
https://twitter.com/EAHelp/status/971814163180916742
[ Voor 11% gewijzigd door Zephyer op 08-03-2018 21:52 ]
Ik vind TDM altijd leuk,en conquest mag ik ook graag spelen,als ik game ga ik meestal op zoek naar de tegenstander,daar ga ik fout denk aangezien ik meestal afgeschoten word tijdens mijn zoektocht 😋
[ Voor 51% gewijzigd door Virtua op 08-03-2018 21:55 ]
Thanks! Verbeterd, excuusDeathchant schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:45:
[...]
Je gooit wat medic rifle met getalletjes door elkaarAutoloading 8.25 Extended of Selbstlader 1916 Marksman
Die autoloading is idd heerlijk, maar ik zou toch de Federov Avtomat kiezen.
Die oogt inderdaad wel gruwelijk, maar ik heb de DLC niet dus ik kon aleen aangeven wat ik zelf fijn vind werken.Uiteindelijk is je laodout toch afhankelijk van je speelstijl en wat het beste voor je werkt.
Met TDM begrijp ik waarom je op zoek gaat naar tegenstandersvirtua69 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:53:
Ik vind TDM altijd leuk,en conquest mag ik ook graag spelen,als ik game ga ik meestal op zoek naar de tegenstander,daar ga ik fout denk aangezien ik meestal afgeschoten word tijdens mijn zoektocht 😋
V.w.b. conquest zou ik zeggen, join discord eens van het GoT platoon.
Je zal in een squad komen met mensen die altijd objective based spelen.
Hiermee ondervang je het feit dat je vaak tegen een meerderheid van vijanden komt te staan en dus vaak dan wel altijd het onderspit delft. Daarnaast zal je met het objective base spelen, en dus niet op zoek gaan naar tegenstanders (immers, conquest is niet wie de beste k/d heeft), veel punten kunnen krijgen. Denk hiermee aan medics, support en cappen van vlaggen.
Zo iets had ik al begrepen,ga me er is volop mee bezig houden,ben nu pas korporaal,dus heb nog wat vrij te spelen denk ha ha
Waarom geen ammo pouch? Dan krijg je teamgenoten instant, de assaults bijv., nieuwe AT granaten en rockets, i.p.v. dat ze er naast moeten blijven wachten tot alles eindelijk weer eens vol is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:53:
[...]
Support:
Gadgets: Ammo crate (in tegenstelling tot de healh crate blijft hij ammo (en punten) uitdelen onder supression) en als 2e de limpet charge om op voertuigen te plakken en uit te schakelen en groepen in bunkers uit te schakelen
[...]
Daarnaast wordt de crate verplaatst als je een nieuwe plaatst als support, ik erger me altijd kapot aan supports die elke paar meter een nieuwe crate neerzetten. Mag je erachter aan gaan lopen en duurt het nog langer voordat je alles weer hebt

Meerdere redenen waarom ik zelf voor de crate kies. Met de crate bereik een veel grotere groep in een veel kortere tijd met ammo en explosives. De klasses die het meeste ammo nodig hebben, moeten toch vaak in dekking wachten op de regen en met de crate kan ik vaak nog wel enigszins sturen dat dat dan tenminste in dekking gebeurt. Ook geeft het een natuurlijke groepsvorming om me heen en daarmee linievorming. In plaats van dat assaults etc 1 voor 1 richting vijandelijke tank rennen/de hoek om slaan/over open veld rennen met hun individuele ammopakket, heb ik liever dat er meer tegelijk bewegen als ik beweeg.Tankiej schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:17:
[...]
Waarom geen ammo pouch? Dan krijg je teamgenoten instant, de assaults bijv., nieuwe AT granaten en rockets, i.p.v. dat ze er naast moeten blijven wachten tot alles eindelijk weer eens vol is.
Daarnaast wordt de crate verplaatst als je een nieuwe plaatst als support, ik erger me altijd kapot aan supports die elke paar meter een nieuwe crate neerzetten. Mag je erachter aan gaan lopen en duurt het nog langer voordat je alles weer hebt
Links en rechts willekeurig ammo crates neer blijven gooien, heeft inderdaad niet zo heel erg veel zin en ik weet niet of degenen die dat doen, effectiever zouden zijn met de ammo pouch.
Altijd crates hier ook, zowel Medic als Support. Vind het veel handiger, daarnaast krijg je met de crate ook alle ammo replenished, pouch volgens mij niet (of is dat veranderd?).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In de kleinere/drukkere mappen is een crate wellicht handiger inderdaad, als er veel man bij elkaar zit.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:06:
[...]
Meerdere redenen waarom ik zelf voor de crate kies. Met de crate bereik een veel grotere groep in een veel kortere tijd met ammo en explosives. De klasses die het meeste ammo nodig hebben, moeten toch vaak in dekking wachten op de regen en met de crate kan ik vaak nog wel enigszins sturen dat dat dan tenminste in dekking gebeurt. Ook geeft het een natuurlijke groepsvorming om me heen en daarmee linievorming. In plaats van dat assaults etc 1 voor 1 richting vijandelijke tank rennen/de hoek om slaan/over open veld rennen met hun individuele ammopakket, heb ik liever dat er meer tegelijk bewegen als ik beweeg.
Links en rechts willekeurig ammo crates neer blijven gooien, heeft inderdaad niet zo heel erg veel zin en ik weet niet of degenen die dat doen, effectiever zouden zijn met de ammo pouch.
Maar anders vind ik pouches veel handiger, gelijk alles er snel weer bij (op de 'standaard' granaat na, die duurt wat langer). Verschilt natuurlijk per persoon/speelstijl
Is maar heel even geweest dat je de 'gewone' granaten (rook, gas, standaard etc) niet weer kreeg met pouches. Dat hadden ze update daarna alweer aangepast, omdat zoveel mensen erover klaagden. Nu krijg je die granaat wel alleen via een pouch als verder alles vol is, en dan duurt het een klein beetje langer dan bij een crate.Arfman schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:23:
Altijd crates hier ook, zowel Medic als Support. Vind het veel handiger, daarnaast krijg je met de crate ook alle ammo replenished, pouch volgens mij niet (of is dat veranderd?).
Je krijgt de granaten overigens wel (veel) sneller weer als een crate met een pouch gecombineerd wordt.
Ik kom geen game meer in, spel blijft oneindig in matchmaking hangen. Meer mensen dit probleem?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Matchmaking ia al een tijdje bagger. na de Apocolypse DLC heb ik er ook geregeld last van.Korkss schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:05:
Ik kom geen game meer in, spel blijft oneindig in matchmaking hangen. Meer mensen dit probleem?
Lang leve de server browser. Ondanks dat die ook bagger is
We will be right back with Manny_Moare !
Eens. Ik gebruik ook altijd pouches en irriteer me dus ook mateloos als ik wanhopig ben voor ammo, verderop een crate zie liggen en dat ie bij aankomst ineens verdwijntTankiej schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:20:
[...]
In de kleinere/drukkere mappen is een crate wellicht handiger inderdaad, als er veel man bij elkaar zit.
Maar anders vind ik pouches veel handiger, gelijk alles er snel weer bij (op de 'standaard' granaat na, die duurt wat langer). Verschilt natuurlijk per persoon/speelstijl
Pouches zijn veel effectiever in het bijvullen van de AT rocket gun en spotflares enzo. Ik mis liever een standaard granaat dan AT rockets of AT grenades en spotflares.
Als je allemaal op zo'n verzamelpunt zit in shotgun forest & monte fappa (in de bunkers), dan heeft een (medic/ammo) crate wel een meerwaarde.
Het grotere probleem is echter dat veel medics/supporters je negeren wanneer je erom vraagt en niet hun rol vervullen. Ik weet, ten eerste speel je voor de fun op jouw eigen manier, maar het is wel fijn als je als medic/support je "verplichting" een beetje vervult.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Qua puntenregen is zo'n crate in een chokepoint idd wel flink cashen, maar in alle gamemodes met een duidelijke linie dus met name frontlines en operations, werkt de crate als een dolle om zowel doorbraken te forceren of een verdediging op te zetten.Deathchant schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:58:
[...]
Eens. Ik gebruik ook altijd pouches en irriteer me dus ook mateloos als ik wanhopig ben voor ammo, verderop een crate zie liggen en dat ie bij aankomst ineens verdwijnt![]()
Pouches zijn veel effectiever in het bijvullen van de AT rocket gun en spotflares enzo. Ik mis liever een standaard granaat dan AT rockets of AT grenades en spotflares.
Als je allemaal op zo'n verzamelpunt zit in shotgun forest & monte fappa (in de bunkers), dan heeft een (medic/ammo) crate wel een meerwaarde.
Het grotere probleem is echter dat veel medics/supporters je negeren wanneer je erom vraagt en niet hun rol vervullen. Ik weet, ten eerste speel je voor de fun op jouw eigen manier, maar het is wel fijn als je als medic/support je "verplichting" een beetje vervult.
Zo ik ben pas net begonnen met bf1 op de pc. Moet nog aardig wennen aan de controls(ja ik was een console sletje) maar het komt langzaam naar een acceptabel niveau!
Speelde eerst medic, maar merk dat dat mijn speelstijl niet is (iedergeval de wapens vind ik niks.)
Nu geswitched naar assault en damn dat speelt fijn/is leuk.
Snipers trekken me ook niet echt, dus vd week de support class een bekijken.
Speelde eerst medic, maar merk dat dat mijn speelstijl niet is (iedergeval de wapens vind ik niks.)
Nu geswitched naar assault en damn dat speelt fijn/is leuk.
Snipers trekken me ook niet echt, dus vd week de support class een bekijken.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Halverwege januari poste iemand een filmpje met draaimolen geluid voor de
"Secret reload of the MG 08/18"
https://twitter.com/FlakfireGaming/status/954106612070875137
Dice heeft er leuk op ingespeeld en dus nu een easter egg van gemaakt
13kogels overhouden en dan reload voor de easter egg
"Secret reload of the MG 08/18"
https://twitter.com/FlakfireGaming/status/954106612070875137
Dice heeft er leuk op ingespeeld en dus nu een easter egg van gemaakt
13kogels overhouden en dan reload voor de easter egg

En ondertussen heb ik nog steeds de helft van de keren dat ik gerevived wordt die irritante spasme bug die alleen weggaat door weer dood te gaan. Plus nog de tientallen overige bugs en dingen die verbeterd kunnen worden. Als ze daar nou eens wat tijd aan zouden besteden ipv dit soort onzin
[ Voor 7% gewijzigd door RubenDJ op 12-03-2018 20:31 ]
Vreemd dat je dit zo vaak voor hebt, heb ik al in geen maanden meer gehad (gelukkig).RubenDJ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:22:
En ondertussen heb ik nog steeds de helft van de keren dat ik gerevived wordt die irritante spasme bug die alleen weggaat door weer dood te gaan. Plus nog de tientallen overige bugs en dingen die verbeterd kunnen worden. Als ze daar nou eens wat tijd aan zouden besteden ipv dit soort onzin
Ga er maar van uit dat ze daar ook druk mee bezig zijn alleen is het nog niet op te lossen.RubenDJ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:22:
Ik heb dat gelukkig maar af en toe en ik merk dat het vaak gebeurt als ik prone ben, vooral als
ik dan net op een plek lig waardoor ik van die rare beweging maak.
ik heb dit zelf grofweg 1 op de 5 potjes dat ik speel. Inderdaad heel irritant. Alleen lang niet altijd na een revive, soms ook gewoon door in of uit scope te gaan, in of uit een voertuig te stappen noem maar op.RubenDJ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:22:
Een mounted weapon pakken of in een voertuig stappen wil wel eens helpen.RubenDJ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:22:
Neemt niet weg dat het erg slecht is dat deze bug na 1,5 jaar nog steeds niet verholpen is.
Ja die spasme bug ken ik ook. Heb hem best vaak, ik haalde laatst toch een beste killstreak ondanks de spasmes, uiteindelijk was ik blij dat ik neergeschoten werd haha.
Gisteren aan het spelen op apocalyps map, mijn 6e zintuig gaf alarm bij een speler en ik beschuldig hem van cheaten, was de enigste die er over begon en 5 minuten later zie ik in chat fairfight banned xxxx from this server.
Wat een dombo, hij had rank 89 met premium en hij dacht zeker dat zijn aimbot niet te detecteren was.
Wat een dombo, hij had rank 89 met premium en hij dacht zeker dat zijn aimbot niet te detecteren was.
Na een korte pauze gisteren weer begonnen met BF1 en het unlocken van de Howell. Het vizier is even wennen maar de factory is toch best lekker. Vrij snel de sniper unlocked en wow
Ik gebruikte doorgaans de Mondragon maar met de Howell gaat voor mij alles zo soepel, duidelijk m'n nieuwe favoriet als medic.
Ik gebruikte doorgaans de Mondragon maar met de Howell gaat voor mij alles zo soepel, duidelijk m'n nieuwe favoriet als medic.
binnenkort die lmg08 maar eens proberen te unlocken.
Zag ergens iets voorbij komen dat je 50 kills en 100 supplies als support moest doen. FF kijken hoe ik het makkelijkste aan die 100 ga komen
Zag ergens iets voorbij komen dat je 50 kills en 100 supplies als support moest doen. FF kijken hoe ik het makkelijkste aan die 100 ga komen
Ammo pouch én ammo crate gebruiken, ergens op een infantry only map (argonne forest bijv). Dan zit je er heel snel aanPaulus07 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:39:
binnenkort die lmg08 maar eens proberen te unlocken.
Zat idd aan die map te denken en dan zoals altijd als een malle te gooien met die ammoTankiej schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:50:
[...]
Ammo pouch én ammo crate gebruiken, ergens op een infantry only map (argonne forest bijv). Dan zit je er heel snel aan
Zit er overigens nog een verschil tussen de pouch en de crate mbt sneller punten scoren? of maakt dat geen hol uit qua snelheid om aan de 100 te komen?
Zolang je niet van die X-dingen in één ronde hoeft te doen gaat het wel vanzelf eigenlijk.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Aantal resupplies halen gaat sneller met een crate dan met een pouch, omdat je meer spelers tegelijk kan resupplien. Dus dan zou ik toch voor de crate gaan, liefste beide; gaat nog snellerPaulus07 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:07:
[...]
Zat idd aan die map te denken en dan zoals altijd als een malle te gooien met die ammo
Zit er overigens nog een verschil tussen de pouch en de crate mbt sneller punten scoren? of maakt dat geen hol uit qua snelheid om aan de 100 te komen?
Dat moet volgens mij wel bij deze, 100 resupplies in één rondesteveman schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:59:
Zolang je niet van die X-dingen in één ronde hoeft te doen gaat het wel vanzelf eigenlijk.
Oef, nou dat gaat in TDM niet zo gauw lukken dusTankiej schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Dat moet volgens mij wel bij deze, 100 resupplies in één ronde
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
100 resupplies is niet zo heel moeilijk, maar dan moet je wel met ammo crate ipv ammo pouch spelen. Zoek een map waar een deel van het team statisch aan het verdedigen of spammen is. Operations als verdediger bijvoorbeeld.
Gisteren beide bf1 lmg 08/18 unlocked en even snel de easter egg getest. 
maar blijft Low Weight versie fijner vinden mbt de scope dan de Suppressive variant.
maar blijft Low Weight versie fijner vinden mbt de scope dan de Suppressive variant.
Goede map helpt ook. Bijv conquest Arogonne forrest of fort de Vaux.Shabbaman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:29:
100 resupplies is niet zo heel moeilijk, maar dan moet je wel met ammo crate ipv ammo pouch spelen. Zoek een map waar een deel van het team statisch aan het verdedigen of spammen is. Operations als verdediger bijvoorbeeld.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb sinds de laatste update dat ik geen voertuigen en stationaries kan gebruiken. als ik dat doe krijg ik zwart beeld. Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd, drivers geupdate, spel gerepareerd, clean install van de grafische kaart drivers, origin opnieuw geinstalleerd, instellingen in het spel zelf aangepast... ik ben ten einde raad. Kan nu alleen maar als infantry spelen. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Ja inderdaad. Zeker op Fort de Vaux kan je op die manier je score flink oppeppen, en Argonne bij de bunker of de ruine ook. Gewoon in conquest trouwens, daar hoef je niet eens operations voor te doen.Help!!!! schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:24:
[...]
Goede map helpt ook. Bijv conquest Arogonne forrest of fort de Vaux.
Een van m'n favoriete maps trouwens, dit soort oude forten (of kastelen) spreken tot de verbeelding en dan in zo'n vakkundig gereconstrueerd fort lopen is een kadootje.
Die lmg 08/18 knalt wel heerlijk weg
Was tijdje terug helemaal klaar met de support role. maar nu weer terug door die gun. Kan er ook weer flink wat kills mee maken in de potjes
Ja FdF is zeker leuke map. Wel merk ik de laatste tijd dat het wel echt erg rondjes lopen is somsShabbaman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:31:
[...]
Ja inderdaad. Zeker op Fort de Vaux kan je op die manier je score flink oppeppen, en Argonne bij de bunker of de ruine ook. Gewoon in conquest trouwens, daar hoef je niet eens operations voor te doen.
Een van m'n favoriete maps trouwens, dit soort oude forten (of kastelen) spreken tot de verbeelding en dan in zo'n vakkundig gereconstrueerd fort lopen is een kadootje.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hmm, daar had ik nooit aan gedacht.. Heeft me best veel moeite gekost om aan die 100 resuplies te komen met een ammo pouchTankiej schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:50:
[...]
Ammo pouch én ammo crate gebruiken, ergens op een infantry only map (argonne forest bijv). Dan zit je er heel snel aan
Cappen en dan teruglopen naar de vlag die de tegenstander heeft gecapt, gegarandeerd dat je ze dan tegenkomt.Help!!!! schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:57:
[...]
Ja FdF is zeker leuke map. Wel merk ik de laatste tijd dat het wel echt erg rondjes lopen is soms
Zeker maar als iedereen besloten heeft achter elkaar aan te lopen in een rondje en zo van vlag naar vlag te gaan en ik ga alleen terug…….Shabbaman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:10:
[...]
Cappen en dan teruglopen naar de vlag die de tegenstander heeft gecapt, gegarandeerd dat je ze dan tegenkomt.
PC Specs
Dan moet je met ons mee spelen via discord, dan ben je niet alleenHelp!!!! schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:44:
[...]
Zeker maar als iedereen besloten heeft achter elkaar aan te lopen in een rondje en zo van vlag naar vlag te gaan en ik ga alleen terug…….
Het is slecht, het is verschrikkelijk. Waarschijnlijk de slechtste BF1 video ooit..
Maar ik had lol..
Maar ik had lol..
We will be right back with Manny_Moare !
Wij ookManny_Moare schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:56:
Het is slecht, het is verschrikkelijk. Waarschijnlijk de slechtste BF1 video ooit..
Maar ik had lol..![]()
![]()
[video]
Girls on Tour

Gisteren eens een clean install van de gpu drivers gedaan. Had het gevoel dat die niet helemaal 100% lekker liepen. Dus alles verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Draait in meerdere games nu prima. Maar BF1 was gisteren een partij aan het flippen met een korte speel test 
Gras, bosjes, stenen etc waren een partij aan het flikkeren + heel veel screen tearing. Terwijl ik als test vsync en 60fps cap had ingesteld. Voorheen geen last van gehad
Vandaag maar weer eens verder testen denk
Gras, bosjes, stenen etc waren een partij aan het flikkeren + heel veel screen tearing. Terwijl ik als test vsync en 60fps cap had ingesteld. Voorheen geen last van gehad
Ik heb met mijn RX480 bij bepaalde anti-aliasing settings soms ook gedonder met flikkerende regio's op bepaalde maps als ik er vlieg met een vliegtuig... Misschien die settings eens variëren?Paulus07 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:02:
Gisteren eens een clean install van de gpu drivers gedaan. Had het gevoel dat die niet helemaal 100% lekker liepen. Dus alles verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Draait in meerdere games nu prima. Maar BF1 was gisteren een partij aan het flippen met een korte speel test
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Zal eens wat gaan spelen met de settings.MaikelG schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:26:
[...]
Ik heb met mijn RX480 bij bepaalde anti-aliasing settings soms ook gedonder met flikkerende regio's op bepaalde maps als ik er vlieg met een vliegtuig... Misschien die settings eens variëren?
Had net even snel een single player missie gedaan (in de woestijn) maar het gras etc deed daar hetzelfde als bij deze video:
Welke mode spelen jullie het vaakst?
[ Voor 3% gewijzigd door Paulus07 op 25-03-2018 16:31 ]
Ik speel graag Frontlines, maar het kan soms even een paar minuten duren voordat je in een potje zit die gebalanceerd genoeg is..
Als ik dat niet kan vinden, pak ik vaak maar gewoon Conquest. Alhoewel ik die mode niet altijd even tof vind, gezien de air rape die vaak plaats vindt en gezien ik moeite heb met de implementatie van de behemoths.
Domination kan op zn tijd ook wel leuk zijn.
Moet zeggen dat ik Operations probeer te vermijden:
a) mn framerate van mn pc kakt in die mode helemaal in elkaar
b) ik vind het te chaotisch, echt flanken is er in die modus niet bij.
Ik ervaar als grootste probleem de laatste tijd dat het moeilijk is om een gebalanceerd potje te vinden. Te vaak word je ingedeeld in het team wat absoluut wordt geROFLSTOMP'ed. Nu is dat voor een potje niet erg en zelfs niet te voorkomen, maar als je vier potjes achter elkaar geen wijziging ziet in de samenstelling van de teams en je wordt nog steeds geROFLSTOMP'ed, dan is de lol er wel een beetje van af.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
meestal pak ik zelf frontlines of conquest. Maar ik gebruik vaak die quickmatches. Alleen bij een frontlines is het dan 9 van de 10 keer dat je eindelijk na het laden kan beginnen, sta je in je uppie op die server........
Dus sluit het dan weer af en va ik terug op conquest. Alleen daar lopen soms retards rond....... Heb je met veel moeite eindelijk een vlag veroverd, draai je om is die al weer weg....
Vaak is het dan ook weer: quit, quickmatch en hopen op een betere pot
Dus sluit het dan weer af en va ik terug op conquest. Alleen daar lopen soms retards rond....... Heb je met veel moeite eindelijk een vlag veroverd, draai je om is die al weer weg....
Vaak is het dan ook weer: quit, quickmatch en hopen op een betere pot
pff balance was al niet geweldig maar heeft er iemand bij Dice de instellingen vern**kt ofzo? Echt wtf, 8 rondes achterelkaar verloren met meer dan 500 punten verschil, domination zelfs 21 - 200 
Elke rondje een melding dat er een auto-balance komt omdat de teams not balanced zijn.. ja dat had ik al in de gaten
Elke rondje een melding dat er een auto-balance komt omdat de teams not balanced zijn.. ja dat had ik al in de gaten
Een optimale balance zullen we nooit krijgen, vooral in conquest omdat je dan nooit een behemoth zult zien.
Wat nog een probleem is zijn mixed servers, er zijn nog zoveel spelers die geen premium hebben en die worden dus gekickt zodra er een map wordt gekozen die niet in vanilla zit.
Wat mij ook opviel is dat hoge rank spelers lopen te team switchen naar het sterke team, wat je dan krijgt is 1 zwak team waar steeds spelers lopen te rage quiten en als je dan op dat moment een server joined zul je altijd in het zwakke team terecht komen.
Extreemste uitslag die ik vorig week mee maakte was 128-1000.
https://forums.battlefiel...am-balancer-issues#latest
Wat nog een probleem is zijn mixed servers, er zijn nog zoveel spelers die geen premium hebben en die worden dus gekickt zodra er een map wordt gekozen die niet in vanilla zit.
Wat mij ook opviel is dat hoge rank spelers lopen te team switchen naar het sterke team, wat je dan krijgt is 1 zwak team waar steeds spelers lopen te rage quiten en als je dan op dat moment een server joined zul je altijd in het zwakke team terecht komen.
[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 28-03-2018 00:08 ]
Ah, volgens de link die je stuurde hebben ze de mid round team balancer dus uitgezet vanwege issues?NLsandman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:47:
Een optimale balance zullen we nooit krijgen, vooral in conquest omdat je dan nooit een behemoth zult zien.
Dat is overigens de tweede keer dat DICE het probeert met deze team balancer maar 'm niet lekker werkend krijgt. Deze feature had namelijk al in de vorige patch moeten zitten, maar werd op het laatst gepulled vanwege issues.
En nu is het dus weer raak..
Wordt vanavond weer unbalanced potjes dodgen tot we een redelijk gebalanceerd potje tegenkomen..
@NLsandman Dank voor het linkje over de balancer, interessant.
Optimaal zal het nooit worden maar de laatste dagen is het wel opvallend erg, of heb ik kennelijk gewoon erg pech. Het switchen van spelers is me ook al opgevallen, jammer want dan kun je als team helemaal niks meer. Overigens de laatste ronde gisteravond (gelukkig) winnend afgesloten anders had ik niet kunnen slapen
Optimaal zal het nooit worden maar de laatste dagen is het wel opvallend erg, of heb ik kennelijk gewoon erg pech. Het switchen van spelers is me ook al opgevallen, jammer want dan kun je als team helemaal niks meer. Overigens de laatste ronde gisteravond (gelukkig) winnend afgesloten anders had ik niet kunnen slapen
Net 3 potjes gespeeld, 1 eindigde met 150 tickets verschil, 1 met 400 en het laatste potje ben ik weggegaan toen we halverwege alweer met 200 tickets achterstonden. Gewoon geen lol aan.
De 3rd party balancers in BF4 waren reteirritant (zeker als je in een goed squad/party zat) maar dat is altijd nog minder erg dan kansloos verliezen en/of in een spawnrape terechtkomen.
De 3rd party balancers in BF4 waren reteirritant (zeker als je in een goed squad/party zat) maar dat is altijd nog minder erg dan kansloos verliezen en/of in een spawnrape terechtkomen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het is niet netjes dat mid-round switchen naar het sterkere team, maar ik snap ze ergens ook wel. Als je team alleen maar aan t kweilen en dweilen is, niet pusht en teamplay vertikt, dan is geen enkele Battlefield leuk voor een BF veteraan. Dan zijn de opties dus de server verlaten, teamswitchen of tegen je zin in doorspelen.NLsandman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:47:
Met die leuke XP scores/battlepacks/medals/ribbons/onzin/unlocks stimuleer je toch dat mensen dat mensen dan maar gaan teamswitchen. Geen puntenverlies en het potje is zo snel mogelijk over.
Ook weer een gevolg van het kapot maken van clans/communities denk ik overigens. In je eentje switchen heeft geen enkele zin, dus je moet idealiter als squad overstappen, maar ook die kom je amper meer tegen.
BF1 kan gewoon afgeschreven worden vrees ik. De weapon balance patch maakte de game wel weer even interessant, maar dan loop ik toch direct tegen het probleem zijn dat er maar zo weinig potjes daadwerkelijk spannend & leuk zijn in plaats van frusterend/walk-overs/saai/explosive spam.
We zien wel wat Battlefield V gaat brengen, maar ik krijg al jeuk als ik denk aan wat voor CoD: WW2 kloon in het verlengde van BF1 het waarschijnlijk zal gaan worden.

In theorie is het mogelijk om iedereen uit hetzelfde platoon geforceerd van team te laten wisselen. In de praktijk zal EA zoiets vast niet implementeren. Autobalancers doen vaak ook hun ding als je doodgaat, terwijl dat nu net niet de spelers zijn die het andere team echt beter zullen maken. Nee, wieber die piloot of tanker met een kpd van boven de tien naar het andere team.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:26:
[...]
Ook weer een gevolg van het kapot maken van clans/communities denk ik overigens. In je eentje switchen heeft geen enkele zin, dus je moet idealiter als squad overstappen, maar ook die kom je amper meer tegen.
Klopt, platoon spelers zitten vaak in een party:Shabbaman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:39:
[...]
In theorie is het mogelijk om iedereen uit hetzelfde platoon geforceerd van team te laten wisselen. In de praktijk zal EA zoiets vast niet implementeren. Autobalancers doen vaak ook hun ding als je doodgaat, terwijl dat nu net niet de spelers zijn die het andere team echt beter zullen maken. Nee, wieber die piloot of tanker met een kpd van boven de tien naar het andere team.
Dus gewoon zorgen dat je altijd in een party zit, wordt je ook niet verplaatst naar het andere team..Players in parties will not be moved.
Players in squads are less likely to be moved.
Tsja.
Denken jullie dat er nog soort van nieuwe content gaat komen voor BF1? Ik zou het wel interessant vinden als er nog een paar nieuwe Frontlines maps zouden komen. Vind ik denk ik toch we de leukste gamemode op dit moment.Alleen wat extra maps zou wel leuk zijn.
Je maakt regelmatig mee dat je royaal aan de verliezende kant staat maar het dan toch nog om weet te draaien en uiteindelijk de ronde wint. Dit soort comebacks zie je in Conquest eigenlijk nooit. Zodra de Behemoth komt weet je al of je de ronde gaat winnen of verliezen.
Je maakt regelmatig mee dat je royaal aan de verliezende kant staat maar het dan toch nog om weet te draaien en uiteindelijk de ronde wint. Dit soort comebacks zie je in Conquest eigenlijk nooit. Zodra de Behemoth komt weet je al of je de ronde gaat winnen of verliezen.
Sinds vorige week dinsdag heb ik er last van, afgelopen weekend ging het wat beter maar nu is het weer een stuk minder.cmndr_adama schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:26:
@NLsandman Dank voor het linkje over de balancer, interessant.
Bij bv apoc servers loopt het wel wat beter, spelers blijven meer ronden spelen en dan werkt de team balancer wel, ook bij de servers die maar 1 map draaien gaat het beter maar bij mixed is het een puinhoop momenteel.
Balancen is best wel moeilijk, in bf3 en bf4 werd je ook niet blij van die team balance plugins, deed je jouw best om met je team te winnen werd je in eens naar het verliezende team geswitched.
Team switchen doe ik ook regelmatig hoor. Als het echt een kak n00b team is, dan switch ik gewoon. Of als ik met operations in het attacking team zit, en dat blijkt dat meer dan de helft van ons attacking team uit snipers bestaat... dat soort shit
Vaak bu'j te bang!
Ik switch eigenlijk bijna niet. Zelfs als je in een team zit dat verliest dan probeer ik er het beste van te maken.
< dit stukje webruimte is te huur >
Zelfde voor mij, hou wel van tegenstand want daar wordt je beter van, snap ook niet de lol in om te steam rollen tegen een zwak team.
Zo jammer dat diverse high ranked speler niet eens een keer hun verantwoording pakken en switchen naar een zwakker team om de game spannend te maken, iedereen geniet toch als het tot het eind spannend blijft.
Vroeger kon je met een paar goede spelers het verloop helemaal doen kantelen, het is nu allemaal egoïstischer maar dat zal wel de afspiegeling van de huidige maatschappij zijn.
Zo jammer dat diverse high ranked speler niet eens een keer hun verantwoording pakken en switchen naar een zwakker team om de game spannend te maken, iedereen geniet toch als het tot het eind spannend blijft.
Vroeger kon je met een paar goede spelers het verloop helemaal doen kantelen, het is nu allemaal egoïstischer maar dat zal wel de afspiegeling van de huidige maatschappij zijn.
Exact!NLsandman schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:24:
Zelfde voor mij, hou wel van tegenstand want daar wordt je beter van, snap ook niet de lol in om te steam rollen tegen een zwak team.
Ik ben het 100% met je eens, alleen in BF1 kan je in je eentje echt niet het verschil maken zolang de rest van je team het niet oppakt, hoe goed je ook bent. 20 of 30 kills pakken terwijl de eerstvolgende 4 a 5 heeft na de tweede sector zet echt geen zoden aan de dijk voor de winst. Zeker in de 64 player gamemodes ben je echt bij vlagen een pion.NLsandman schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:24:
Leuk gedaan!Manny_Moare schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:56:
Maar ik had lol..![]()
![]()
[video]
Ik zal volgende week ook weer eens online komen.
Ik heb door jou filmpje de volgende gevonden. Gas mask kills. Ik wist niet dat dat kon.
YouTube: GAS MASK KILLS VOL.1 - Loads Of Gas Mask Trolls
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Soms balen als je GoT'ers tegenkomt die bij het andere team zittenTankiej schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:57:
[...]
Dan moet je met ons mee spelen via discord, dan ben je niet alleen

Ik vind dat af en toe nog best vermakelijkZephyer schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:09:
[...]
Soms balen als je GoT'ers tegenkomt die bij het andere team zitten

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Helemaal als je stilletjes Discord bent binnengeslopenMaikelG schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:42:
[...]
Ik vind dat af en toe nog best vermakelijk... vooral reacties over en weer in Discord
Klopt maar vroeger kon je nog een paar gasten overtuigen om te switchen vooral clans deden dat nog wel eens, vaak omdat ze zelf ook een server hadden en weten hoe irritant het is als 1 team steeds met 700 a 800 tickets verschil wint maar nu zijn ze alleen nog maar met hun eigen score bezig en denken niet meer zo aan het team belang.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:55:
[...]
Ik ben het 100% met je eens, alleen in BF1 kan je in je eentje echt niet het verschil maken zolang de rest van je team het niet oppakt, hoe goed je ook bent. 20 of 30 kills pakken terwijl de eerstvolgende 4 a 5 heeft na de tweede sector zet echt geen zoden aan de dijk voor de winst. Zeker in de 64 player gamemodes ben je echt bij vlagen een pion.
Vraag me wel eens af, heeft Dice niets geleerd van bc2, bf3 en bf4, van fouten leer je, als je geen fouten maakt leer je niets maar bij Dice lijkt het wel of ze steeds fouten moeten maken en er niets van leren.
Vergeet nooit weer dat ik sneaky op TS kwam en clan leden zeiden kut en godver sandman komt op de server, kilde een paar clanmates en kon toen mijn lachen niet meer inhouden.Zephyer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:36:
[...]
Helemaal als je stilletjes Discord bent binnengeslopen
Totdat iemand hoort dat "zeffai-drie-er" er stiekem toch isZephyer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:36:
[...]
Helemaal als je stilletjes Discord bent binnengeslopen
Hahahahahaha, al die namenDeathchant schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:47:
[...]
Totdat iemand hoort dat "zeffai-drie-er" er stiekem toch is
Men speelt toch voor progressie, unlocks en virtuele awards? /sNLsandman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
[...]
Klopt maar vroeger kon je nog een paar gasten overtuigen om te switchen vooral clans deden dat nog wel eens, vaak omdat ze zelf ook een server hadden en weten hoe irritant het is als 1 team steeds met 700 a 800 tickets verschil wint maar nu zijn ze alleen nog maar met hun eigen score bezig en denken niet meer zo aan het team belang.
Vraag me wel eens af, heeft Dice niets geleerd van bc2, bf3 en bf4, van fouten leer je, als je geen fouten maakt leer je niets maar bij Dice lijkt het wel of ze steeds fouten moeten maken en er niets van leren.
Mja, wat is leren, het verkoopt nog steeds als een dolle maar het wordt met elke editie steeds meer pim pam petten. Draaien en hopen dat het goed valt als je een potje speelt.
Als ik ergens me totaal niet voor interesseer, zijn het juist deze 3 dingen...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:16:
[...]
Men speelt toch voor progressie, unlocks en virtuele awards? /s
[...]
Heb een shitload aan battlepacks, ben ergens lvl.. erm.. geen idee

Dat anderen dat wel leuk vinden, by all means...
ik zit met exact hetzelfde gevoel. Ik wil geen unlocks of ribbons of medals. Ik wil ook niet wapens vrij moeten spelen door te levelen en laat staan door " 2 vliegtuigen met een pistool, terwijl je op zon kop onder een paard in de boom hangt neer te schieten " challenge. ik betaal 60 euro voor een spel en als ik hem start kan ik met 6 wapens spelen want de rest is gelocked... ga toch weg.Zephyer schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:07:
[...]
Als ik ergens me totaal niet voor interesseer, zijn het juist deze 3 dingen...
Heb een shitload aan battlepacks, ben ergens lvl.. erm.. geen ideeen de skins, tja... ik accepteer ze maar doe er niets mee. Evenals de warbonds... als moet ik wel zeggen dat ik graag nu een bepaald wapen wil unlocken en daarvoor 'gedwongen' bepaalde dingen ingame moet doen
![]()
Dat anderen dat wel leuk vinden, by all means...
Dat je in een singleplayer spel als neem een voorbeeld de farcry reeks, items en skills unlocked daar kan ik helemaal achter staan. Het bouwt op, het wordt lastiger en jij wordt beter.
Maar multiplayer is elke map weer een nieuw spel. maar jij kan niet alles inzetten wat de tegenstander tegen jou in gaat zetten omdat die al 4 dagen na de launch 50 uur in het spel heeft zitten en jij 2 want je hebt wel een leven.
rant uit

Als jij jezelf Zephy3r noemt...tja
Wordt overigens wel tijd dat Flapdrol zich weer hernoemt naar PreConNL
Als degene reeds in gebruik is die ik normaal gebruik en anderen gaan de naam nogal letterlijk gebruiken en weer anderen gaan hem plat-nederlands vertalen, dan heb ik een behoorlijk aantal verschillende varianten gehoordDeathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:25:
[...]

Ik vind de naam flapdrol een stuk beter bij hem passenDeathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:25:
[...]
Quizje, even kijken of we kunnen raden wie bij wat hoort:
1: "Hey...does ff niet". "Ow kut". "Hey gaa es dood". "Die tank is stuk"
2: "Ha ha haaa....lekker lekker". "Da's zeejker lekker". "Heerlijk jonge"
3: "PAARDENMONGOOL". "FOMTOR". "DILDO INCOMING". "DILDO DOWN"
4: "Echt he, vieze.....vuile stink-<ieder scheldwoord>"
5: BUUUUUURRRRP
6: "Mijn volvo 480 ne*kt jullie allemaal de moeder"
7: *tikkend toetsenbord op de achtergrond*
8: *huilend kind op de achtergrond*
[ Voor 16% gewijzigd door Deathchant op 04-04-2018 16:43 ]
Zo herkenbaar.Deathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:42:
In mijn laatste clan hadden we engelsen in de clan, die zijn ook knettergek vooral als ze wat op hebben, waren man en vrouw, de vrouw was toen zo dronken, vroeg ze of ik dat geluid hoorde, ik vroeg wat voor geluid, well this zei ze, gewoon een tarzan die je hoorde zoemen, andere clanmate hear this, ik zo van wtf ook een vibrator, hij: no my electric teeth brush, lol.
Ik brand m'n vingers er niet aan...Deathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:42:

Nummer 6 zegt me zo niets eigenlijk, dat deel van die Volvo dan, het tweede stuk wel. De rest heb ik wel een idee van wie je bedoeltDeathchant schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:42:
[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 05-04-2018 15:50 ]
Nummer 6 Flapdrol!
Die achterste 480 is van flapdrol, de voorste van stijlfront
Die achterste 480 is van flapdrol, de voorste van stijlfront
[ Voor 99% gewijzigd door jurriendijkstra op 05-04-2018 17:29 ]
Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.