Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YouTube: NEW BATTLEFIELD EARLY ACCESS GAMEPLAY FROM E3!

Cool, ff kort gekeken maar er is dus nieuwe BF1 DLC uit ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:54

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Uitermate teleurstellend allemaal. DICE sloopt Battlefield volledig. :'(

Weird War II had een betere benaming geweest.

Mijn geld gaat hier hoogstwaarschijnlijk niet heen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DAMAGE schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:09:
Wat mij wel tegen valt is dat ze zeiden dat 3D spotting een heel stuk minder zou zijn maar dat er in verschillende filmpjes nog fijn 3D spotting zit. Doritos die gewoon blijkbaar automatisch verschijnen zelfs. Ben benieuwd naar een alpha versie om te zien hoe het werkt
Dat is toegelicht in een van de filmpjes van de "influencers", want dit zelf communiceren is moeilijk. O-)
Je kan alleen nog spotten door iemand te raken en die spot verdwijnt zodra je LOS verliest. Verder heeft de recon class een gadget, min of meer een verrekijker en alleen daarmee kan je spotten. Iedereen kan wel een locatie op de map pingen waar wat activiteit is, of waar ze naartoe gaan.

Alles bij elkaar een zeer welkome verbetering. :)
Black female Nazi confirmed. Want de Nazi's hadden het zo op etnische diversiteit of gelijkheid der geslachten. :')

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-06-2018 16:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

_/-\o_ Dat was mijn eerste gedachte eigenlijk ook. Andere map, paar andere wapens en we hebben weer een "nieuw" spel...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 11:11
Ik hoop dat dice nog veel sleutelt aan de squad systemen er is zoveel potentie. In de verschillende gameplay is het te zien dat squads toch snel splitsen. Het zou Eigenlijk tof zijna als er een soort van radius om de squadleader heen is waar je voor beloond wordt om in te blijven.

Een aantal dingen mogen naar mijn idee wat langzamer zoals health van een supply station. Nu ziet dat er instant uit maar vergelijk het met bf1942 of bfv(Vietnam) daar nam het een aantal seconden in beslag. Maar ik moet zeggen dat het wel tof is dat deze mechanic terug is!

Ik hoop ook dat squad voice Zoals in bf2 is geregeld voor die game kocht ik mijn eerste headset voor €15 met m'n zuur verdiende zaterdagcenten. Man wat een wereld ging er voor mij open en m'n Engels cijfer omhoog!

Verder kijk ik uit naar hoe dice invulling gaat gaat geven aan de toekomstige content. Zoals jackfrags al eerder opmerkte zijn alle beschreven battles die in de base game zitten ongeveer uit 1940 dus wie weet krijgen we over een jaar ofzo pas D-day elementen in de game. Het concept spreekt mij wel aan en dan zijn de woorden van dice ook meer te begrijpen dat ze ons 'mee nemen' door het verhaal van WW2

Ik heb bf1 overgeslagen maar dit ziet er weer uit als good fun sinds de oude battlefields. Ik moet me maar is aansluiten bij de Tweakers discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

*snip* op de man

Er zijn heel veel mensen teleurgesteld,en na de 2de trailer wederom. Dat mag gezegd worden. En er zijn ook mensen die het wel leutig vinden, zo gaat dat in een discussie. Als die game uit is zul jij daar geen last meer van hebben.

[ Voor 64% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Turfschipper schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:25:
*

Er zijn heel veel mensen teleurgesteld,en na de 2de trailer wederom. Dat mag gezegd worden. En er zijn ook mensen die het wel leutig vinden, zo gaat dat in een discussie. Als die game uit is zul jij daar geen last meer van hebben.
Misschien verwoord die het wat bot, maar in de basis is het zo dat de discussie over BFV vooral "negatief" gevoerd wordt. De customization, het ontbreken van het WWII gevoel… Customization zit nu eenmaal in de game :). Als het je niet bevalt mag je daar uiteraard best wel wat van zeggen, maar tig pagina's in dit topic met dezelfde boodschap van beide kampen in wellicht een andere verpakking wordt nu ook wel wat vervelend. Met name omdat er veel mensen gewoon wel erg uitkijken naar de game en wellicht ook naar de customization, want het is hoe je het wend of keert, een belangrijk onderdeel in de hedendaagse populaire games.

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Stop nou allemaal ff met zeuren wie er gelijk heeft of je nou wel of niet mag bekritiseren etc. Hou het gezellig onderbouw je mening etc. Basis communicatie. Hou de gesprekken on topic, ik heb het met meerdere berichten geprobeerd gameplay aspecten naar boven te halen maar het leeuwendeel hier strijd voornamelijk om gelijk krijgen...

Nogmaals: mensen bekijk de positieve dingen er is al gezeur genoeg in de wereld :)

Hoeveel squads moeten er tegen elkaar kunnen spelen in royale? Net als in bfbc2 4 squads in squad deathmatch of meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Turfschipper schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:25:
[mbr]*snip* op de man[/]

Gewoon stemmen met je portemonnee. :Y

Ik hoop echt dat dit flopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

daantjuh68 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:10:
Stop nou allemaal ff met zeuren wie er gelijk heeft of je nou wel of niet mag bekritiseren etc. Hou het gezellig onderbouw je mening etc. Basis communicatie. Hou de gesprekken on topic, ik heb het met meerdere berichten geprobeerd gameplay aspecten naar boven te halen maar het leeuwendeel hier strijd voornamelijk om gelijk krijgen...

Nogmaals: mensen bekijk de positieve dingen er is al gezeur genoeg in de wereld :)

Hoeveel squads moeten er tegen elkaar kunnen spelen in royale? Net als in bfbc2 4 squads in squad deathmatch of meer ?
Welke positieve dingen? Ik zie er weinig. Wel zie ik dat de BF franchise kapot wordt gemaakt. En ja, dit is allemaal persoonlijk. Mijn mening hoeft dus niet overeen te komen met die van jou.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

jagermeister schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:13:
[...]

Ik haal hem sowieso niet. Maar de game hoeft voor mij niet perse te floppen. Gevaar is wel dat als die niet flopt, battlefield vietnam ook helemaal verneukt gaat worden.

Maar gun iedereen zijn pleziertje wel hoor. Ik denk wel dat die gaat floppen alsin halfvolle servers na een maand.

-

Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Ik snap serieus niet waarom je dat zou hopen :/

Maar goed, als jij hem niet koopt dan koop ik er wel twee; één voor de PS4 en één voor de One S. Balans hersteld :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:19

SomerenV

It's something!

uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:04:
[...]

Misschien verwoord die het wat bot, maar in de basis is het zo dat de discussie over BFV vooral "negatief" gevoerd wordt. De customization, het ontbreken van het WWII gevoel… Customization zit nu eenmaal in de game :). Als het je niet bevalt mag je daar uiteraard best wel wat van zeggen, maar tig pagina's in dit topic met dezelfde boodschap van beide kampen in wellicht een andere verpakking wordt nu ook wel wat vervelend. Met name omdat er veel mensen gewoon wel erg uitkijken naar de game en wellicht ook naar de customization, want het is hoe je het wend of keert, een belangrijk onderdeel in de hedendaagse populaire games.
En dus hoor je niemand zeggen dat het weg moet, maar dat het anders moet. Het ontbreken van een WW2-gevoel is inherent aan de manier waarop Dice customization geïmplementeerd heeft. Tijdens het zien van de trailer kreeg ik een goed gevoel, door dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Md5Suu9.jpg

Je ziet duidelijk relatief accurate uniformen en je ziet duidelijk wie bij wie hoort. Vervolgens zie je in de gameplay dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xXqHMAp.jpg

Het is dat één van die gasten een Duitse helm heeft anders had ik niet durven zeggen voor wie zij strijden. Ballistic maskers (ze lijken niet van stof in ieder geval) met camouflage die niet gebruikt werd, een jas met camouflage die niet gebruikt werd. Britse wapens in de handen van Duitse soldaten. En dat is maar een kleine snippet uit de gameplayvideo's en waarschijnlijk het topje van de personalisatie-ijsberg. Er zijn zóveel toffe dingen die je qua personalisatie kunt implementeren zonder het WW2-gevoel om zeep te helpen, maar Dice gaat volledig over the top.

Waar ik me misschien nog het meeste aan stoor is dat ze enerzijds vol trots vertellen hoe goed deze game is, WW2 hier, WW2 daar, maar nog geen enkele keer een fatsoenlijke inhoudelijke reactie gegeven hebben over waarom ze dit soort personalisatie geïmplementeerd hebben. Je ziet dat het enorm veel mensen bezighoudt (het aantal klachten op Reddit liegt er niet om) maar je negeert het gewoon volledig. Dan geef je in mijn ogen niks om de mensen die jouw franchise voor een groot deel hebben gemaakt tot wat het nu is.
daantjuh68 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:10:
Ze moeten denk ik gaan voor de PUBG-aanpak. Solo, duo of 4 player squad en dan 100 man in totaal. Blijkbaar werd er tijdens de aankondiging van de BR-modus flink boe geroepen in de zaal. En dat snap ik dan weer niet :+ Van de ene kant is het natuurlijk een makkelijke manier om zieltjes te winnen. BR is populair dus gaan wij het ook doen. Van de andere kant is er denk ik geen betere game voor zo'n modus dan Battlefield. Voeg er wat kleine voertuigen aan toe (jeeps/motoren) en je hebt denk ik een vrij leuke spelmodus.

Overigens zouden gekke personages me in zo'n modus dan weer niks uit maken. Battle Royale is niet waargebeurd, op niks gebaseerd wat echt is of was. Dan boeit authenticiteit of een WW2-gevoel véél minder. Dan is het gewoon vet om zo'n modus te kunnen spelen met de wapens en voertuigen van toen. En natuurlijk de destructie _/-\o_ Niks bang zitten campen in een badkamer want dan blaas ik gewoon dat huis voor een groot deel op O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik blijf er echt een dubbel gevoel bij houden. :/
Ze lijken met BF5 eindelijk terug te gaan naar BFBC2 destructie, en gaan op dat pad verder met het herstel van vernietigde zaken. Je kan eindelijk stationaire wapens die altijd op een waardeloze plaats staan verslepen. Denk aan de tactische mogelijkheden om een Pak 40 op een heuvel te slepen, geweldig. Verder lijkt DICE vrijwel alles wat je kon irriteren aan de gameplay van BFBC2-BF1 aan te pakken.

Qua WO2 gevoel, tja ik zie genoeg potentieel ervoor. De correcte wapens, ongeveer de correcte uniformen, voertuigen en locaties, en dan zijn er er wel. Het "echte" WO2 gevoel wil je niet. Lange perioden in loopgraven en dan een offensief, of je wordt helemaal aan flarden geschoten door enorme artillerie bombardementen.

Aan de andere kant zit de waanzin van wat je perfect samen kan vatten als "black female Nazi's". Dat zit mij echt dwars. Niet omdat er geen vrouwelijke soldaten in gevechtsrollen waren in WO2. Niet bij de Duitsers in ieder geval, wel enkele piloten bij de Amerikanen, maar vooral de Sovjets waar het voorkwam. Mij zit het dwars dat deze games uiteindelijk een zekere educatieve waarde hebben, of dat nou bedoeld is of niet. Verder dienen de games ook een zekere functie in herdenking. Dat werd vroeger veel meer benadrukt, maar het zit er nog steeds in.

Om dat nu te veranderen door de toevoeging van een overkoepelende etniciteit, Afrikaans, blijf ik ongelofelijk onbeschoft vinden naar al die soldaten die om zijn gekomen. Die waren in overgrote meerderheid dus van verschillende Europese etniciteiten. Verder is het op haar eigen manier ook hardstikke racistisch omdat er ook verschillende etniciteiten in Afrika zijn, die allemaal onder een noemer worden geschoven.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

*snip* op de man, kappen met trollen nu

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

dvdkiwi schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:20:
[...]

Ik snap serieus niet waarom je dat zou hopen :/
Enige voor mij legitieme reden om dit te hopen is zoals ik al zei: mocht EA dik geld verdienen met een battle royale mode waar je voorbij kan vliegen op een banaan, de kans retegroot is dat elke volgende Battlefield ook zo zal zijn.

Vind dat een prima reden om te hopen dat deze game flopt, mocht je hart liggen bij de wat meer serieuze battlefields.

-

Deze battlefield vind ik meer een bad compagny game dan een ‘normale’ battlefield. Ik denk als ze deze game hadden aangekondigd als Battlefield Bad company WWII. De reacties helemaal anders waren geweest.

Had je mij ook niet gezien in dit topic, want vond daar niks aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 10-06-2018 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

[...]

Doe ik en ik geef er graag mn geld aan uit. *snip* je hoeft ook geen reacties meer uit te lokken, je punt is duidelijk

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:54 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:03
Turfschipper schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:25:
[...]

Deze battlefield vind ik meer een bad compagny game dan een ‘normale’ battlefield.
Daar zit hem dus het probleem. Aan de ene kant van de lijn zitten de hard core history fans die een authentieke WW2 game willen. Aan de andere kant zie je elk jaar weer een groot deel van de community zeggen dat ze een Bad Company achtige game willen.

Bad Company 2 klopte ook van geen kant maar is gameplay wise wel een van de beste Battlefield games die er is

Deze game volgt dus duidelijk dat pad. Pech gehad voor de mensen die een hele accurate game willen. Misschien (en waarschijnlijk?) in de single player. Maar daar zien we hopelijk vanavond meer van :)

[ Voor 14% gewijzigd door raiders op 10-06-2018 19:33 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:20:
Ik blijf er echt een dubbel gevoel bij houden. :/
Ze lijken met BF5 eindelijk terug te gaan naar BFBC2 destructie, en gaan op dat pad verder met het herstel van vernietigde zaken. Je kan eindelijk stationaire wapens die altijd op een waardeloze plaats staan verslepen. Denk aan de tactische mogelijkheden om een Pak 40 op een heuvel te slepen, geweldig. Verder lijkt DICE vrijwel alles wat je kon irriteren aan de gameplay van BFBC2-BF1 aan te pakken.

Qua WO2 gevoel, tja ik zie genoeg potentieel ervoor. De correcte wapens, ongeveer de correcte uniformen, voertuigen en locaties, en dan zijn er er wel. Het "echte" WO2 gevoel wil je niet. Lange perioden in loopgraven en dan een offensief, of je wordt helemaal aan flarden geschoten door enorme artillerie bombardementen.

Aan de andere kant zit de waanzin van wat je perfect samen kan vatten als "black female Nazi's". Dat zit mij echt dwars. Niet omdat er geen vrouwelijke soldaten in gevechtsrollen waren in WO2. Niet bij de Duitsers in ieder geval, wel enkele piloten bij de Amerikanen, maar vooral de Sovjets waar het voorkwam. Mij zit het dwars dat deze games uiteindelijk een zekere educatieve waarde hebben, of dat nou bedoeld is of niet. Verder dienen de games ook een zekere functie in herdenking. Dat werd vroeger veel meer benadrukt, maar het zit er nog steeds in.

Om dat nu te veranderen door de toevoeging van een overkoepelende etniciteit, Afrikaans, blijf ik ongelofelijk onbeschoft vinden naar al die soldaten die om zijn gekomen. Die waren in overgrote meerderheid dus van verschillende Europese etniciteiten. Verder is het op haar eigen manier ook hardstikke racistisch omdat er ook verschillende etniciteiten in Afrika zijn, die allemaal onder een noemer worden geschoven.
Op Reddit kwam ik deze post tegen: As a chinese player, I'd like to be represented in a theatre where my forefathers saw actual action. There's no glory or pride being depicted at a front where we had not set foot on and shed blood on. It's disrespectful to Europeans who fought and died for their countries, and also to asians who fought and died for their countries. We asked for representation, but not misrepresentation.

Als genderdiversiteit en personalisatie zo belangrijk is voor Dice hadden ze imo nooit voor WW2 moeten kiezen maar voor een vervolg op BF2143. Of ze hadden voor een alternatieve tijdlijn moeten kiezen in plaats van dit 'we pakken echte theatres of war maar vullen ze zelf in'.
raiders schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:29:
Deze game volgt dus duidelijk dat pad. Pecht gehad voor de mensen die een hele accurate game willen. Misschien (en waarschijnlijk?) in de single player. Maar daar zien we hopelijk vanavond meer van :)
Ik ben ook echt heel benieuwd wat Microsoft vanavond gaat laten zien wat betreft de storymode. Hopelijk zit daar nog een greintje echte WW2 in en niet de bullshit die in multiplayer te zien is. De eerste beelden zagen er goed (en authentiek) uit. Hopelijk een vet verhaal van het verzet in Noorwegen.
uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:32:
Ja joh, laten we hopen dat games floppen omdat deze niet voldoet aan mijn wensen. Geen rekening houdend met de 100en mensen die hier de afgelopen jaren ongetwijfeld hun ziel en zaligheid in gestopt. Echt wat een kortzinnige mensen hier.

En als er zoveel mensen zijn (zoals ik diverse malen hier heb gehoord…) die het niet eens zijn met de richting die nu is ingeslagen (in mijn optiek een volkomen onzinnige discussie over genders in een game, waarheidsgetrouw of niet), dan richt een kickstarter op, school je zelf om, en bouw een een game dat aan je wensen voldoet..
Geslacht is het issue niet en dat is al tig keer aangekaart. Daar zie je de 'klagers' ook niet over klagen. Het gaat om hoe Dice personalisatie aanpakt en hoe er geen eenheid zit in de eenheden van Britse of Duitse kant. Iedereen loopt erbij met een jolig pakje waardoor het net zo goed een postapocolyptische setting had kunnen zijn. Daardoor voelt het niet als WW2. Geslachten doen de meesten niet eens zo heel moeilijk over.

[ Voor 24% gewijzigd door SomerenV op 10-06-2018 19:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ja joh, laten we hopen dat games floppen omdat deze niet voldoet aan mijn wensen. Geen rekening houdend met de 100en mensen die hier de afgelopen jaren ongetwijfeld hun ziel en zaligheid in hebben gestopt. Echt wat een kortzinnigheid.

En als er zoveel mensen zijn (zoals ik diverse malen hier heb gehoord…) die het niet eens zijn met de richting die nu is ingeslagen (in mijn optiek een volkomen onzinnige discussie over genders in een game, waarheidsgetrouw of niet), dan richt een kickstarter op, school je zelf om, en bouw een een game dat aan je wensen voldoet..

Ok ok, edit: niet alleen genders, maar ook race...

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2018 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

8GUS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:28:
[...]

Doe ik en ik geef er graag mn geld aan uit. Als het je niet bevalt ook prima. Dan speel je lekker wat anders.
Dat wisten we na de reveal ook al wel heurrrr. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Turfschipper schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:25:
[...]
Vind dat een prima reden om te hopen dat deze game flopt, mocht je hart liggen bij de wat meer serieuze battlefields.
Ik had dan gehoopt dat de volgende BF weer wat meer in mijn straatje zou passen en niet dat deze BF, die een hele hoop mensen wél leuk lijkt, gaat floppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

*snip* niet blijven trollen

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

jagermeister schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:39:
[...]
En je bedoelt waarschijnlijk " kortzichtigheid".
Ik had eerst genoemd dat ik hier mensen kortzinnig vond… Maar omdat ik dat niet wilde typen, maakte ik er maar kortzinnigheid van... Geen idee of het bestaat, maar het principe is wel duidelijk gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th3sander
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 08:43
*snip* Is al vaker gemeld en voegt niets toe aan de discussie

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Maar die is behoorlijk realistisch qua gameplay terwijl juist de gameplay van Battlefield zo tof is. Van echt realisme kan ik ook genieten, maar wat Battlefield zo tof maakt is dat je het even een half uurtje kunt spelen. Drop in drop out. Niet teveel nadenken maar gewoon lekker knallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
jagermeister schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:39:
[...]
Van mij mag dit gigantisch floppen. Dit is zo niet mijn Battlefield. Hoop dat jij er wel plezier aan hebt, dat dan weer wel. ;)

En je bedoelt waarschijnlijk " kortzichtigheid".
Wel een vreemde redenatie, het is niet (helemaal) mijn ding dus laat maar floppen :?

Ben zelf blij dat ik de BF-serie nooit zo serieus heb genomen, scheelt een hele hoop teleurstelling. En kunnen we afspreken dat we het na de E3 gewoon over de gameplay(mogelijkheden) gaan hebben? Dat het niet 100% authentiek is weten we nu wel en daar veranderen we hier toch niets aan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Om dan te beginnen met een gameplay feature. Samen spelen is belangrijker want je kunt niet meer volledig healen en je hebt weinig ammo.

Je hebt dus ten alle tijden een medic en support nodig om je deze dingen te geven. Maar hoe gaat dat werken? Kun je dat zelf pakken zoals in Hardline? In Battlefield 1 zijn er bijzonder weinig goede medics en supports. Dus je wordt alleen maar meer afhankelijk van je team, alleen er wordt niks gedaan om er ook voor te zorgen dat je team ook wat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:51:
[...]

Wel een vreemde redenatie, het is niet (helemaal) mijn ding dus laat maar floppen :?

Ben zelf blij dat ik de BF-serie nooit zo serieus heb genomen, scheelt een hele hoop teleurstelling. En kunnen we afspreken dat we het na de E3 gewoon over de gameplay(mogelijkheden) gaan hebben? Dat het niet 100% authentiek is weten we nu wel en daar veranderen we hier toch niets aan.
Na de E3 ga ik de beta afwachten en blijf ik voorlopig stil :D Als die tegenvalt kom ik hier wel weer een /rant plaatsen :+ Mocht ie toch vet blijken te zijn dan zal ik dat uiteraard ook melden :>
raiders schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:55:
Om dan te beginnen met een gameplay feature. Samen spelen is belangrijker want je kunt niet meer volledig healen en je hebt weinig ammo.

Je hebt dus ten alle tijden een medic en support nodig om je deze dingen te geven. Maar hoe gaat dat werken? Kun je dat zelf pakken zoals in Hardline? In Battlefield 1 zijn er bijzonder weinig goede medics en supports. Dus je wordt alleen maar meer afhankelijk van je team, alleen er wordt niks gedaan om er ook voor te zorgen dat je team ook wat geeft.
Nu gaming meer voor de massa is zie je dat teamplay meer naar de achtergrond is verdwenen. Zelfs in een game als Overwatch zie je dat mensen als lone wolf spelen ook al is die game vanaf de grond gebouwd rondom teamplay. In Battlefield is dat nog wat gradaties erger. Dus ik ben ook benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Kills maken is voor heel veel mensen het belangrijkste en de rest lijkt niet te boeien. Hopelijk gaat dat in BFV anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik speel in BF1 nauwelijks iets anders dan medic maar vraag me serieus af of dat in BF V nog wel nuttig gaat zijn nu iedereen een soort part-time medic functionaliteiten gaat krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

dvdkiwi schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:04:
Ik speel in BF1 nauwelijks iets anders dan medic maar vraag me serieus af of dat in BF V nog wel nuttig gaat zijn nu iedereen een soort part-time medic functionaliteiten gaat krijgen.
Denk het wel. De medic healt sneller en naar full health. Iedere andere klasse healen trager en maar een x percentage

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
SomerenV schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:01:
[...]

Nu gaming meer voor de massa is zie je dat teamplay meer naar de achtergrond is verdwenen. Zelfs in een game als Overwatch zie je dat mensen als lone wolf spelen ook al is die game vanaf de grond gebouwd rondom teamplay. In Battlefield is dat nog wat gradaties erger. Dus ik ben ook benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Kills maken is voor heel veel mensen het belangrijkste en de rest lijkt niet te boeien. Hopelijk gaat dat in BFV anders.
Klopt, en dan zeker in Battlefield V. Jackfrags zegt dat teamplay belangrijker is omdat je minder health en ammo hebt. Maar de teamplay wordt er alleen meer op als er ook maatregelen zijn om spelers daadwerkelijk ammo en health te laten geven.

In Battlefield 1 wordt je al nooit gerevived. Dat wordt nu niet ineens meer omdat je minder health en ammo hebt.
8GUS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
[...]

Denk het wel. De medic healt sneller en naar full health. Iedere andere klasse healen trager en maar een x percentage
Als ik het goed begrepen heb kun je als normale speler ook alleen je squad reviven toch? Medic kan iedereen reviven met een snelle syringe. En natuurlijk de health packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

Geen medic in je squad betekend dat je ook steeds maar ongeveer op 50 % HP staat en dat zal het andere team wel leuk vinden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Enige wat ik hoop is dat er geen achievements zijn gekoppeld aan de verschillende classes :P. Als er namelijk geen achievements waren gekoppeld aan de sniperclass had ik die in BF1. Lang leve de medic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

raiders schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
[...]

Klopt, en dan zeker in Battlefield V. Jackfrags zegt dat teamplay belangrijker is omdat je minder health en ammo hebt. Maar de teamplay wordt er alleen meer op als er ook maatregelen zijn om spelers daadwerkelijk ammo en health te laten geven.

In Battlefield 1 wordt je al nooit gerevived. Dat wordt nu niet ineens meer omdat je minder health en ammo hebt.

[...]

Als ik het goed begrepen heb kun je als normale speler ook alleen je squad reviven toch? Medic kan iedereen reviven met een snelle syringe. En natuurlijk de health packs.
Volgens mij kun je iedereen reviven maar dat duurt langer en die persoon krijgt dan minder health terug. Althans, zo had ik het begrepen. Wat ik overigens nog niet gezien heb is het wegslepen van een gewond teamlid. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

In Battlefield 1 is het qua reviven best hit & miss. In de ene server gaat het super, in de andere valt het vies tegen. Hetzelfde met de support. Maar inderdaad. Minder health en ammo geven betekent niet magisch dat mensen je dan vaker gaan helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Festafa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Dat krijg je ervan als de 80% van de community schreeuwt om customization. Bij BF1 werd vooral over geklaagd dat alles er hetzelfde uit ziet, Geen wapens kan aanpassen, Geen scopes of optics van toepassen, Nu doen ze het is het weer niet goed. BF4 was geweldig, omdat je je character outfits kon geven ect. Er wordt gewoon te veel geluisterd naar wat mensen willen zien, Dan dat er wordt toegepast wat verstandig is.
EA luisterd niet naar zijn klanten, die informatie dat van die schreeuwers afkomt is niet betrouwbaar en niet representatief van wat gamers willen.
EA kijkt naar de markt en naar telemetry, dat ze deze stap maken verbaasd mij niet, ze hebben gezien dat pubg meer dan 30 miljoen keer is verkocht op de PC en dat fortnite net zoveel spelers trekt, bf1 heeft op 3 platforms iets meer dan 25 miljoen kopieën verkocht.
EA wil graag een stuk van die cake net zoals ze jaren geleden een deel van de cake van activision wilde.

De affaire met de lootboxen in starwars heeft EA in het 3e kwartaal moeten bekopen met een omzet verlies van bijna 400 miljoen dollar terwijl dat normaal bij een release van een game zo als starwars juist een top kwartaal is samen met het 4e kwartaal.
De inkomsten uit het 4e kwartaal zijn wel conform de voorspellingen.

Van het cosmetische systeem gaan ze niet afwijken, met premium, map packs en unlock kits verdiende EA 500 a 600 miljoen dollar met bf1, dat moet nu op een andere manier binnen komen.

Fortnite had vorige maand een omzet van 126 miljoen dollar met micro transacties, dat ziet EA ook wel zitten, 1,5 miljard dollar op jaarbasis, net zoveel als dat EA vorige jaar verdiende aan al hun games die met micro transactie werken.
EA gaat ook niet wakker liggen van die groep die iets anders hadden verwacht, die groep is aardig gekrompen.
Ik heb al zoveel moeten slikken aan veranderingen, met bf3 en bf4 was ik nog fanatiek aan het strijden mbt
game play verschil ten opzichte van bf2 zoals surrpression, dorito's, unlimited ammo voor tanks en vliegtuigen en 4 jaar nadat ik het heb opgegeven gaan ze toch weer een stukje terug naar de tijd van bf2.

Omzet van 4 kwartalen mbt console en pc inkomsten, ook zie je dat ze het 3e kwartaal maar 1.1 miljard hebben omgezet inplaats van 1,5 miljard wat ze eind september hadden voorspeld.

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/yu98l1j3b/ea_results.png
Operatie Weserübung - in het Duits 'Unternehmen Weserübung' of 'Fall Weserübung', - was de Duitse aanval op Denemarken en Noorwegen die startte op 8 april 1940 en doorliep in mei en juni 1940.
Het lijkt erop dat de map die ze nu laten zien met die operatie te maken had want ook werden ze gedropt met vliegtuigen in Noorwegen

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 10-06-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoeld de revive met minimale health? Juist zonder verdere health regen is de medic extreem belangrijk aangezien je squad zonder medic na een enkel gevecht al vrijwel uitgeschakeld is. Ja, anderen kunnen reviven, echter heeft een speler dan zo weinig health over dat hij geen enkel risico kan nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Hmm niet veel bijzonders. Gewoon een kleine teaser.

Misschien dat iemand met meer WW2 kennis (zeker in deze regio) er meer uithaalt :P

[ Voor 42% gewijzigd door raiders op 11-06-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die brug is bij Vermork, Noorwegen :)

Dus het zal waarschijnlijk 'iets' met t zwaar water programma te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:29

[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 11-06-2018 00:25 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41
Momenteel is BFV bij Youtube E3 (nu iets van 3u40 min bezig oid voor als ie straks klaar is): YouTube: YouTube Gaming

Waarbij ze zeggen dat het geen historisch correcte titel gaat worden. Dat het geïnspireerd is op WW2, maar hun eigen versie ervan is. Ze zijn nooit een historisch accurate game geweest en ze willen ook niet iets als History Channel zijn qua accuraatheid. (beetje los vertaald).

En de reden om een verscheidenheid aan character customization toe te voegen kwam vanuit de wens dat iedereen de game moet kunnen spelen zoals zij willen met het personage zoals zij het eruit willen laten zien. Om iedereen bij de game te kunnen betrekken. Dus wel een beetje moderne inclusion op dat vlak (en niet vanuit SJW maar omdat ze het dus echt zelf willen). Wat backlash hadden ze wel verwacht, al geven ze wel aan dat het meer is, vooral vanuit de fanatieke fanbase.

Het ziet er in ieder geval niet uit dat er iets gaat veranderen aan de customization en de keuzes die je kunt maken wbt je personage. Dus als je daarom afhaakt, dan lijkt me dit het moment om dat te doen.

Overigens zegt dit nog niks over de Singleplayer en ik denk dat ze daar wel wat realistischer zullen zijn, maar qua multiplayer zullen ze niet veel veranderen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Het spotting-systeem is veranderd, veelal naar een "last known location" spot, die ook weergeeft tegen wat voor klasse je het opneemt. Deels om dus de insta-herkenning die wegvalt met de customisation te counteren.

Ik ben benieuwd hoe het in de praktijk uitpakt. Ik heb het vermoeden dat hoe dan ook deze game weer opnieuw wennen gaat zijn.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Heerlijk nieuwe video's overal, heb weer even goed zitten genieten jackfrags heeft weer goede informatie wat er nou wel en niet in de build van de game zit.

Ik verwacht dat dag 3 van de operatie misschien iets te doen heeft met het zwaar water programma.

Verder meld Tweakers zelf dat royale pas later wordt toegevoegd en dus niet in de base game zit.

Edit na het filmpje van stodeh
In het filmpje van stodeh is te zien dat hij behoorlijk kan spawncampen. Nu is het natuurlijk een uitzonderlijke goede speler en zijn zijn tegenstanders niet erg geoefend toch zie ik wat kleine puntjes die dice kan aanpassen om dit meer te voorkomen. Vlak bij de spawn kan hij gebruikt maken van een resluppy point waardoor hij enorm lang op die positie kan blijven insta health en ongelimiteerd munitie. Het zou tof zijn als de resluppy points team dedicated zijn daardoor moet een spawncamper op zijn team vertrouwen voor munitie of terug gaan. In rush (of de vergelijkbare dag2) zorg je dan ook voor minder mensen die achter blijven.

2de punt hij schiet mensen neer met zijn pistool op enorm lange afstand dat zou niet moeten kunnen. Een sniper heeft bullet dropoff en een pistool zou dat ook moeten hebben zodat je er niet mee kan snipen. Dan blijft het doel van een pistool gelijk close range back-up.

[ Voor 56% gewijzigd door daantjuh68 op 11-06-2018 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja idd dus.

Erg jammer maar scheelt toch weer 80€ Deluxe en waarschijnlijk 25-50€ aan skins enzo.

Helaas voor beide partijen (meer voor mij ofc) terwijl als ze t slimmer hadden aangepakt, toch meer spelers hadden kunnen behouden/aantrekken en daarmee meer hadden verdiend.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/odeqzimvi9311.jpg

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of we niet weer een gamemode overdosis krijgen vergelijkbaar met Battlefield 1. We hebben nu al Grand Operations, Breakthrough en Frontlines die echt een objective georiënteerde gamemodus bieden en daarnaast nog de klassieke Conquest, TDM en Dominations. Dat gaat toch lastig zijn qua map design aangezien sommige gamemodes een hele andere map vereisen dan andere gamemodes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:43:
Ik vraag me af of we niet weer een gamemode overdosis krijgen vergelijkbaar met Battlefield 1. We hebben nu al Grand Operations, Breakthrough en Frontlines die echt een objective georiënteerde gamemodus bieden en daarnaast nog de klassieke Conquest, TDM en Dominations. Dat gaat toch lastig zijn qua map design aangezien sommige gamemodes een hele andere map vereisen dan andere gamemodes.
Dat wordt het zeker. Ze willen van teveel walletjes mee eten bij EA. Het gaat ze niet lukken om die mappen goed te krijgen voor alle gamemodes. Dat zag je ook bij de vorige recente BF's.
NLsandman schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:29:
[...]

EA luisterd niet naar zijn klanten, die informatie dat van die schreeuwers afkomt is niet betrouwbaar en niet representatief van wat gamers willen.
EA kijkt naar de markt en naar telemetry, dat ze deze stap maken verbaasd mij niet, ze hebben gezien dat pubg meer dan 30 miljoen keer is verkocht op de PC en dat fortnite net zoveel spelers trekt, bf1 heeft op 3 platforms iets meer dan 25 miljoen kopieën verkocht.
EA wil graag een stuk van die cake net zoals ze jaren geleden een deel van de cake van activision wilde.

De affaire met de lootboxen in starwars heeft EA in het 3e kwartaal moeten bekopen met een omzet verlies van bijna 400 miljoen dollar terwijl dat normaal bij een release van een game zo als starwars juist een top kwartaal is samen met het 4e kwartaal.
De inkomsten uit het 4e kwartaal zijn wel conform de voorspellingen.

Van het cosmetische systeem gaan ze niet afwijken, met premium, map packs en unlock kits verdiende EA 500 a 600 miljoen dollar met bf1, dat moet nu op een andere manier binnen komen.

Fortnite had vorige maand een omzet van 126 miljoen dollar met micro transacties, dat ziet EA ook wel zitten, 1,5 miljard dollar op jaarbasis, net zoveel als dat EA vorige jaar verdiende aan al hun games die met micro transactie werken.
EA gaat ook niet wakker liggen van die groep die iets anders hadden verwacht, die groep is aardig gekrompen.
Ik heb al zoveel moeten slikken aan veranderingen, met bf3 en bf4 was ik nog fanatiek aan het strijden mbt
game play verschil ten opzichte van bf2 zoals surrpression, dorito's, unlimited ammo voor tanks en vliegtuigen en 4 jaar nadat ik het heb opgegeven gaan ze toch weer een stukje terug naar de tijd van bf2.

Omzet van 4 kwartalen mbt console en pc inkomsten, ook zie je dat ze het 3e kwartaal maar 1.1 miljard hebben omgezet inplaats van 1,5 miljard wat ze eind september hadden voorspeld.

[afbeelding]

[...]

Het lijkt erop dat de map die ze nu laten zien met die operatie te maken had want ook werden ze gedropt met vliegtuigen in Noorwegen
Helemaal eens. All about the money helaas.

EA probeeert succeselementen van andere originele titels in hun eigen titels te stoppen en hoopt zo graantje mee te pikken maar verkracht zo hun eigen originele titels.

Dat werkt toch nooit zo goed als zelf een originele toptitel bedenken, uitbrengen en deze gedegen onderhouden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:33:
Momenteel is BFV bij Youtube E3 (nu iets van 3u40 min bezig oid voor als ie straks klaar is): YouTube: YouTube Gaming

Waarbij ze zeggen dat het geen historisch correcte titel gaat worden. Dat het geïnspireerd is op WW2, maar hun eigen versie ervan is. Ze zijn nooit een historisch accurate game geweest en ze willen ook niet iets als History Channel zijn qua accuraatheid. (beetje los vertaald).

En de reden om een verscheidenheid aan character customization toe te voegen kwam vanuit de wens dat iedereen de game moet kunnen spelen zoals zij willen met het personage zoals zij het eruit willen laten zien. Om iedereen bij de game te kunnen betrekken. Dus wel een beetje moderne inclusion op dat vlak (en niet vanuit SJW maar omdat ze het dus echt zelf willen). Wat backlash hadden ze wel verwacht, al geven ze wel aan dat het meer is, vooral vanuit de fanatieke fanbase.

Het ziet er in ieder geval niet uit dat er iets gaat veranderen aan de customization en de keuzes die je kunt maken wbt je personage. Dus als je daarom afhaakt, dan lijkt me dit het moment om dat te doen.

Overigens zegt dit nog niks over de Singleplayer en ik denk dat ze daar wel wat realistischer zullen zijn, maar qua multiplayer zullen ze niet veel veranderen...
Dat het niet historisch accuraat is, dat hebben ze middels wel laten zien :+ Het is een fantasie spel geworden met WW2 wapens. Ik heb mijn stoute droom, een WW2 look and feel BF shooter met de frostbyte engine maar los gelaten. Dice moet een game fabriceren die alles en iedereen pleased.

Vannacht nog verse beelden gezien van Jackfrags, die moe klonk hehe. Ik blijf die gast wel waarderen. Geeft netjes aan dat zn vorige video gesponsord was en daardoor ook minder kritisch kon zijn. In deze video had hij wel wat puntjes.

Het is wel een zandzakken festijn merk ik. Volgens mij loop je gemiddeld straks meer met je hamer rond dan met je geweer 8)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Dit is altijd tricky gebleken ja. Vaak worden grote maps gedeeltelijk afgesloten voor de kleine speelmodi, maar dat allemaal in een map design proppen is niet makkelijk en ook niet zo handig lijkt me.
RoyK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:14:
[...]
Het is wel een zandzakken festijn merk ik. Volgens mij loop je gemiddeld straks meer met je hamer rond dan met je geweer 8)
Prima hoor. Dan schiet ik iedereen af die met z'n hamertje rond loopt. Wordt een fijne K/D ratio :)

[ Voor 19% gewijzigd door 8GUS op 11-06-2018 09:18 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:15:
[...]

Dit is altijd tricky gebleken ja. Vaak worden grote maps gedeeltelijk afgesloten voor de kleine speelmodi, maar dat allemaal in een map design proppen is niet makkelijk en ook niet zo handig lijkt me.

[...]

Prima hoor. Dan schiet ik iedereen af die met z'n hamertje rond loopt. Wordt een fijne K/D ratio :)
Zit net hetzelfde te denken. Dat zal vast wel snel afgeleerd worden de eerste weken 8)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

RoyK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:21:
[...]

Zit net hetzelfde te denken. Dat zal vast wel snel afgeleerd worden de eerste weken 8)
Aan de andere kant. Als de game wat tactischer is en iets trager dan we gewend zijn, dan kan dit hier en daar best wel goed werken. Ligt ook aan de gamemodus. Denk dat je er weinig aan hebt in TDM

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Even om aan te haken op al het gezeik op de skins (ik ben ook niet blij dat ze erin zitten overigens); Er is geen enkel moment in deze video dat ik een skin bij een medespeler of enemie herken of zie. Het zijn wat mij betreft gewoon soldaten.

Ik denk dat het qua skin herkenning echt mee gaat vallen. Het wordt geen Fortnite/PUBG achtige jas/masker/zonnebril party.

No worries voor mij :).

Voor degene die echt op een WW2-must-be-origin stoel zitten, kunnen altijd nog uitwijken naar Post Scriptum. Dat is een WW2 simulator, waar je soms ook gewoon een uur aan het lopen bent voordat je bij een checkpoint bent. En dan dood gaat terwijl je geen idee hebt hoe.

Ik denk dat ik ze beide ga halen O+ .

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-06-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

StealthyPeanut schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:35:
[...]

Even om aan te haken op al het gezeik op de skins (ik ben ook niet blij dat ze erin zitten overigens); Er is geen enkel moment in deze video dat ik een skin bij een medespeler of enemie herken of zie. Het zijn wat mij betreft gewoon soldaten.

Ik denk dat het qua skin herkenning echt mee gaat vallen. Het wordt geen Fortnite/PUBG achtige jas/masker/zonnebril party.

No worries voor mij :).

Voor degene die echt op een WW2-must-be-origin stoel zitten, kunnen altijd nog uitwijken naar Post Scriptum. Dat is een WW2 simulator, waar je soms ook gewoon een uur aan het lopen bent voordat je bij een checkpoint bent. En dan dood gaat terwijl je geen idee hebt hoe.
Dat laatste heb ik in BF meerdere keren per uur hoor :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:28:
[...]

de game wat tactischer is en iets trager dan we gewend zijn,
Dat is wat ik gehoopt had maar na het zien van de gameplay filmpjes zie ik daar weinig van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ligt het aan mij of lijkt dit eerder BF1 DLC te zijn? Het ziet er goed uit, maar ik vind het grafisch gezien exact BF1. Dat ligt natuurlijk aan de gebruikte Frostbite engine die waarschijnlijk hetzelfde is, maar toch. Heb niet echt het idee dat ik naar een nieuwe game zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Odessa schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:41:
[...]

Dat is wat ik gehoopt had maar na het zien van de gameplay filmpjes zie ik daar weinig van terug.
Maar dat is wel logisch in een filmpje van goed en wel 10 minuten waar alle langzame stukjes uitgeknipt zijn.

Ik denk dat sowieso het tempo wel redelijk hoog ligt want het is geen stimulator maar misschien wel wat lager als BF 1 en BF 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
l0n3w012ph schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:41:
[...]

Dat laatste heb ik in BF meerdere keren per uur hoor :)
Daarom speel ik altijd op max 32 en soms 48 player servers :). Dan heb je nog een beetje overzicht en is de kans klein dat je door iemand beschoten wordt die je niet eens heb gezien.

Helemaal vermijden doe je het niet, maar een totale chaos 64p server is niet aan mij besteed :). Of de mappen moeten weer richting scale-BF2 gaan. Dan wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:45:
Ligt het aan mij of lijkt dit eerder BF1 DLC te zijn? Het ziet er goed uit, maar ik vind het grafisch gezien exact BF1. Dat ligt natuurlijk aan de gebruikte Frostbite engine die waarschijnlijk hetzelfde is, maar toch. Heb niet echt het idee dat ik naar een nieuwe game zit te kijken.
Komt omdat het ook qua gameplay erg lijkt op Battlefield 1. Juist omdat ze met Battlefield 1 eerder een tweede wereldoorlog gameplay neerzetten dan een eerste wereldoorlog gameplay. Daardoor kan dit snel op een reskin lijken. Ik denk dat je echt naar de gameplay zelf moet kijken om het verschil en de vernieuwing te zien maar daar zijn nu nog te weinig filmpjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Maar dat is wel logisch in een filmpje van goed en wel 10 minuten waar alle langzame stukjes uitgeknipt zijn.

Ik denk dat sowieso het tempo wel redelijk hoog ligt want het is geen stimulator maar misschien wel wat lager als BF 1 en BF 4.
Ja dat klopt wel wat betreft het tactische. Maar ik had gehoopt dat de bewegingen van de players een stukje langzamer zou zijn. BF1 ging mij iets te snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Komt omdat het ook qua gameplay erg lijkt op Battlefield 1. Juist omdat ze met Battlefield 1 eerder een tweede wereldoorlog gameplay neerzetten dan een eerste wereldoorlog gameplay. Daardoor kan dit snel op een reskin lijken. Ik denk dat je echt naar de gameplay zelf moet kijken om het verschil en de vernieuwing te zien maar daar zijn nu nog te weinig filmpjes voor.
Ja, daar zal het inderdaad wel mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
De laatste battlefields voelen allemaal zo uiteindelijk 'voelt' de community aan welke mode het lekkerst speelt op welke map. Er waren in BF3 en 4 veel servers waar je kon voten voor de volgende map en die keuzen waren altijd min of meer het zelfde.

Misschien is er nu wel een lichtpuntje dat er geen premium meer is, daardoor wordt de selectie wel een stuk groter en kunnen er meer mensen mee doen. Vaak vielen de DLC gamemode en maps het snelste af.

Soms werkt het wel deze aanpak van dice, denk bijvoorbeeld aan noshar canals de TDM map werd platgespeeld terwijl de map daar naar mijn idee niet in eerste instantie voor was ontworpen. We zullen het zien waar ze mee komen ik ben eigenlijk wel een voorstander van een strategische map voor competitie voor clans onderling die hoeft dan niet historisch correct te zijn of er cinematisch uit te zien gewoon een goed spelende map voor de diehards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kwam dit nog tegen via https://twitter.com/bfbulletin

Weet niet of het 100% accuraat is, maar ik denk dat er wel veel van kan gaan kloppen.
NEWS ROUNDUP: #Battlefield V has no gas grenades, gas masks are cosmestic. Recoil will get some increase. Some voice acting are getting replaced such as vehicle spotting ones. Kill log is off by default, can be enabled in the options screen. Melee range will be globally reduced.
NEWS: Hip Fire vs ADS in #Battlefield V. DICE wants ADS to be preferred most of the time but hipfire is still viable in CQC. Sight attachments (and/or similar ones) will affect weapon ADS speed. Bolt-Action Rifles will also be faster to ADS without scopes (by using iron sights).
NEWS: According to DICE, the over-the-shoulder squad spawn screen was a long time coming. They call it "Parrot Cam" in #Battlefield V and It's very early version. They'll get rid of those ugly kinks and stuff.
PSA: If you spot a soldier with a radio backpack, that means he's a squad leader and they're the ones that can call in reinforcements! #Battlefield V
UPDATE: Head hitboxes are actually bigger, not smaller. Thanks @DRUNKKZ3
NEWS ROUNDUP: In #Battlefield V, you can peek corners. You can "easily hear" the V1 Rocket when It's about to hit. Consoles aiming is getting a pass. Tickrate will be different across modes when needed: 60hz for the 64p modes - DICE will see what the 32p modes do (maybe higher).
NEWS: In #Battlefield V, you can repair certain parts of a vehicle from inside. Full Repair: you need to go outside, get help from a support with repair tool or find a supply station. Supply stations are located on the ground and air, at set locations to do that.
NEWS ROUNDUP: #Battlefield V has no "Sweet Spot" mechanic. Maps are designed for a specific mode first. Grenades cannot be cooked. Headshot hitboxes are smaller. TTK (Time-to-Kill) is not slow. There will be more info on Archetypes at a later date.
NEWS: Grand Operations can be set to support "any mode" from #Battlefield V if DICE so wishes - each operation is unique. Dynamite can be sticked to vehicles and there will also be molotov cocktails.
UPDATE: According to DICE Multiplayer Producer, David Sirland, #Battlefield V will not have "Rush" mode - at least at launch. Conquest, Team Deathmatch, Airborne, Conquest Assault, Breakthrough, Frontlines, Domination and Final Stand. Royale is coming after launch.
NEWS: #Battlefield V has no "Skip Revive" button. If you're defeated, you can "Call for Revive" for limited time

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Volgens mij is de hitbox van de hoofden niet groter maar de multiplier is nu 1.9 (dunno wat het eerst was, maar dat was lager). Volgens Flakfire zijn laatste video tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:26:
Volgens mij is de hitbox van de hoofden niet groter maar de multiplier is nu 1.9 (dunno wat het eerst was, maar dat was lager). Volgens Flakfire zijn laatste video tenminste
Dat lijkt mij ook inderdaad, een hitbox groter dan het daadwerkelijke hoofd zou heel vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

* Tusk pakt stuk karton en schrijft daarop: "Killcam uit! Killcam uit!"

wie volgt mij in deze demonstratie? ;)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tusk schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:55:
* Tusk pakt stuk karton en schrijft daarop: "Killcam uit! Killcam uit!"

wie volgt mij in deze demonstratie? ;)
De oplossing is om beter te worden.

Noob >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

nee je had beter 'camper' kunnen zeggen. Want je kunt niet fatsoenlijk campen met zo'n killcam :)
Ik probeer graag behind enemy lines te komen en met een kill cam ben je al snel 'verraden'
Noob betekent dat iemand nieuw is in iets....Ik speel Battlefield al meer dan 15 jaar, dus die vlieger gaat niet op :)

Sws hoop ik dat er weer een classic mode komt. Speel ik nu ook nog steeds BF4 mee.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik las net op de Twitter van Westie dat er geen setting komt om customisation uit te zetten.

Nu hoop ik dat daar mee de discussie hier op het forum over dat onderwerp ook eindelijk klaar is.

Ik zag verder nog een leuk detail in een van de video's dat wanneer je LMG overheat is je de barrel moet wisselen, de tip ook rood word en je RPM ook minder word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:13:
Nou ik las net op de Twitter van Westie dat er geen setting komt om customisation uit te zetten.

Nu hoop ik dat daar mee de discussie hier op het forum over dat onderwerp ook eindelijk klaar is.

Ik zag verder nog een leuk detail in een van de video's dat wanneer je LMG overheat is je de barrel moet wisselen, de tip ook rood word en je RPM ook minder word.
Technisch gezien zegt de dev dat er geen plannen zijn. Dat betekend niet alsof het niet alsnog erin gedaan kan worden. Andere dev had namelijk gezegd dat het wel kon dus lijkt me dat ze nog wel wat gaan onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tusk schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:05:
nee je had beter 'camper' kunnen zeggen. Want je kunt niet fatsoenlijk campen met zo'n killcam :)
Ik probeer graag behind enemy lines te komen en met een kill cam ben je al snel 'verraden'
Dan moet je gewoon blijven bewegen, dan wordt je ook niet zo snel gepakt. Een kill cam in een spel als Battlefield helpt goed tegen campers en alhoewel het ook negatief werkt in het kunnen toepassen van stealth gameplay vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen.
Noob betekent dat iemand nieuw is in iets....Ik speel Battlefield al meer dan 15 jaar, dus die vlieger gaat niet op :)
Noob betekent dat je onervaren bent en zonder enige kennis. Dat zou na 15 jaar nog steeds zo kunnen zijn ;)
Ervaring in jaren zegt niks over de kwaliteit van die ervaring en of die persoon die ervaring ook nuttig in weet te zetten. Ik zie genoeg mensen met tientallen jaren ervaring in shooters de meest basale fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:19:
[...]

Dan moet je gewoon blijven bewegen, dan wordt je ook niet zo snel gepakt. Een kill cam in een spel als Battlefield helpt goed tegen campers en alhoewel het ook negatief werkt in het kunnen toepassen van stealth gameplay vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen.
Wat mij betreft gewoon een serversides optie maken: KC aan of uit.

Ik speel ook het liefst zonder KC. Heeft niks met campen te maken maar des te meer met strategie en tactiek. Als wij via links flanken, maar verderop iemand schuin zien staan die mij niet heeft gezien, wordt heel onze squad ontmaskerd via de KC. Dus wordt je eigenlijk gestraft voor je goede tactiek.

Terwijl flanking, pathing en locatie kiezen minstens zo belangrijk zijn als skill om iemand 1v1 om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je geen killcam wil ga je toch gewoon hardcore mode spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:31:
Nope nope nope. Ik speel geen HC om tal van redenen, waar ik je niet mee ga belasten :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
StealthyPeanut schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:24:
[...]

Ik speel ook het liefst zonder KC. Heeft niks met campen te maken maar des te meer met strategie en tactiek. Als wij via links flanken, maar verderop iemand schuin zien staan die mij niet heeft gezien, wordt heel onze squad ontmaskerd via de KC. Dus wordt je eigenlijk gestraft voor je goede tactiek.

Terwijl flanking, pathing en locatie kiezen minstens zo belangrijk zijn als skill om iemand 1v1 om te leggen.
Ik denk dat de voordelen van een killcam de nadelen overheersen. Verder is dat een risico van flanken. Zolang jij de rest sneller weet te zien en raken, kun je vrij ver komen. Flanken moet wat mij betreft gaan om het innemen van objectives en niet om kills maken. Als je door de killcam wat mensen moet laten lopen, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Wat ik tot nu toe heb gezien aan gameplay van de E3 wordt ik toch best wel enthousiast. Hoe het er nu naar uit ziet is het allemaal net wat kleurrijker dan bf1. Ook de nachtmap wat lichter maar wel erg sfeervol. Maar de veranderingen op gameplay gebied stemmen mij positief. Je kunt minder makkelijk sprayen. Geen random spray pattern meer. Geen behemoths of dat soort gimmicky shit. Behalve die v1 rocket dan. Wapens klinken ook tof en zien er goed uit. Lijken op de beelden ook wat minder makkelijk te handlen dan de wapens in BF1.

Ik kijk iig erg uit naar de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
MRE-Inc schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:12:

Weet niet of het 100% accuraat is, maar ik denk dat er wel veel van kan gaan kloppen.
Check, wat ik al hoopte, er komt dus weer iets van gunplay in. De recoil stond dus inderdaad nog ingesteld voor het event/controller. ADS en mikken op headshots lijken weer de moeite waard te worden met een lekkere snelle ttk t.o.v. centre mass sprayen vanuit de heup in BF1.

I like.
[...]

KC is al jaren een optie om uit te zetten voor competitive matches of in clanverband op custom servers. KC op public servers dient net als 3d-spotting om communicatie binnen een team te vervangen. Essentieel op een pub server met gemiddeld 40 snipers die niet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:57:
[...]

KC is al jaren een optie om uit te zetten voor competitive matches of in clanverband op custom servers. KC op public servers dient net als 3d-spotting om communicatie binnen een team te vervangen. Essentieel op een pub server met gemiddeld 40 snipers die niet bewegen.
Ja dat klopt. Maar als ik terugdenk, heb ik in mijn 1000+ uren in BF2 hier echt nooit last van gehad (snipen en mappen waren ook anders, maar dan nog). In BF3 hebben ze de glans ingebouwd van de sniper scope -> prima oplossing imho.

Als ze ook op ranked gewoon uit te zetten zijn, dan weet ik wel wat mijn serverfilters worden O+ .

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-06-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Dat lijkt mij ook inderdaad, een hitbox groter dan het daadwerkelijke hoofd zou heel vreemd zijn.
Toch wordt het wel gemeld door Westie hier:

Dus niet alleen de multiplier gaat omhoog, maar ook grootte van de hitbox.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:44:
[...]

Toch wordt het wel gemeld door Westie hier:
[video]

Dus niet alleen de multiplier gaat omhoog, maar ook grootte van de hitbox.
Ik denk dat Westie dan verkeerd geïnformeerd is. Het zou heel vreemd zijn als de hitbox van een hoofd niet gelijk is aan het model van het hoofd. Dat zou namelijk betekenen dat je iemand z'n hoofd visueel kan missen maar toch een headshot kan scoren.
[...]

Het nadeel van de kill cam uit is dat de campende snipers ook hun gang kunnen blijven gaan. Dan heb ik persoonlijk liever dat stealth en flanken iets lastiger is dan dat die campende snipers hun gang kunnen blijven gaan omdat niemand weet waar het vandaan komt.
dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:31:
Als er iets waardeloos is dan is het wel de huidige implementatie van hardcore :r

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
MRE-Inc schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:12:

[...]
Ik snap even niet wat ze hiermee bedoelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:13:

Nouja, zo lang er staat "Op dit moment nog geen plannen" en "to turn off ALL customisations" (Dat wil nog niet zeggen enkele.. want vrouwen willen ze er perse inhouden) ben je er nog niet vanaf :>

(En we kennen DICE.. wat ze vandaag zeggen of beloven, kan morgen weer anders zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 11-06-2018 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:39:
[...]

Nouja, zo lang er staat "Op dit moment nog geen plannen" en "to turn off ALL customisations" (Dat wil nog niet zeggen enkele.. want vrouwen willen ze er perse inhouden) ben je er nog niet vanaf :>
Hoe wil je bepalen welke customization ze wel een niet uit kunnen zetten dan? Tis alles of niets lijkt me. En in de huidige situatie wordt het niet alles in ieder geval.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:39:
[...]

(En we kennen DICE.. wat ze vandaag zeggen of beloven, kan morgen weer anders zijn)
Exact.

Je kan zoals sommige Gotters natuurlijk gelijk op je rug gaan liggen echter bij SW BFII zie je dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om zelfs EA tot inkeer te brengen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Help!!!! schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:44:
[...]

Exact.

Je kan zoals sommige Gotters natuurlijk gelijk op je rug gaan liggen echter bij SW BFII zie je dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om zelfs EA tot inkeer te brengen.
Sorry hoor maar P2W of gewoon skins is wel een groot verschil en ook dat je nu het weet en dat was bij Battlefront wel anders.

Ik denk ook als de skins niet aanslaan want wanneer je ze uit kunt zetten gaat niemand het kopen gaan we ook veel minder content krijgen(zie Battlefront) en dat terwijl dit qua gameplay misschien wel de beste BF in jaren gaat zijn en in dat geval zijn er eigenlijk alleen maar verliezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:41:
[...]

Hoe wil je bepalen welke customization ze wel een niet uit kunnen zetten dan? Tis alles of niets lijkt me. En in de huidige situatie wordt het niet alles in ieder geval.
Goeie vraag! :)

Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat Royale full-out kan gaan met customs. Waarbij Conquest oid. wat meer natuurgetrouw blijft door aan Classes een bepaald setje te hangen dat goed bij elkaar past.

Stel je kiest een Airborne Ranger of Pathfinder oid. Dan kun je uit een hele zwik customs kiezen die die lui allemaal gebruikten. (En dat was genoeg)

Of je maakt hele setjes, zodat als je bijvoorbeeld "Dat ene" combatshirt of parka kiest, dat je dan de bijbehorende broek alleen kunt kiezen, misschien met die helm, en die combatvest. Waarbij de camo's redelijk bij elkaar passen.

Of dat je bijvoorbeeld op sneeuw maps niet in een korte broek of tanktop kan lopen, en bijvoorbeeld 'verplicht' wordt om iets op/om je hoofd te hebben. En misschien zelfs geen Desert camo's kan kiezen.
(Op deze manier spoor je dan zelfs mensen aan om evt meerdere sets te kopen voor elke map type, ipv dat ze alle maps met dezelfde outfit doen :*) )

En hoogstwaarschijnlijk ga je nog verschillende levels van rarities hebben. Want zo kunnen ze bepaalde outfits en items erg duur maken, want superduperultra legendary, en dat zullen ongetwijfeld de gekke dingen zijn.
Want die gaan t best verkopen, want "status" 8)7

Dus dan kun je bijvoorbeeld de categorieen die je wil uitzetten. Zodat je alleen de 'normals' of de 'middenmootjes' ziet.

En Dice weet dondersgoed wat bij elkaar hoort en redelijk klopt en waarbij ze zelf 'een interpretatie' hebben gedaan. Dus ik denk dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken ja.

Op deze manieren heeft iedereen wat ie wil én verkopen ze gewoon meer spellen en skins in game, want de 'zeikerds' gaan dan ook kopen op deze manier :)

Al met al zie ik genoeg mogelijkheden. En dit zijn maar gewoon random voorbeelden he, het kan vast ook op een boel andere of betere manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Sorry hoor maar P2W of gewoon skins is wel een groot verschil en ook dat je nu het weet en dat was bij Battlefront wel anders.

Ik denk ook als de skins niet aanslaan want wanneer je ze uit kunt zetten gaat niemand het kopen gaan we ook veel minder content krijgen(zie Battlefront) en dat terwijl dit qua gameplay misschien wel de beste BF in jaren gaat zijn en in dat geval zijn er eigenlijk alleen maar verliezers.
Dit dus een situatie als Battlefront 2 wordt je ook niet vrolijk van. Op Reddit zag ik een quote die het goed beschrijft: "With the progression update we've won a battle, but lost the war".

Al ging het daar natuurlijk voornamelijk over pay2win mechanics waar zo'n beetje de hele community zwaar op tegen is. Met Battlefield V valt het volgens mij nog wel mee. Alleen de echte WW2 fanatiekelingen lijken tegen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:52:
[...]
Nouja ik zou me een ongeluk kopen, dat weet ik wel :X

Hierboven een aantal redenen genoemd waarop t wel zou kunnen en waarbij iedereen wint.

En er zullen genoeg mensen zijn die blijven kopen om t zelf te zien (Wapens) en de toggle gewoon uit hebben staan zodat ze alles zien. Jullie toch ook, neem ik dan aan?

Ik denk dat ze zonder die toggle veel geld juist mislopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij kunnen hier mensen prima een WWII kleding lijn beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:31:
Volgens mij kunnen hier mensen prima een WWII kleding lijn beginnen :P
Hoe bedoel je? :D

En in de video van Westie is Daniel Berlin al iets meer DICE achtig aan t antwoorden op de vraag over customs. Het kan dus nog alle kanten op ;)

Hier de hamvraag in de video, op tijd gezet.

YouTube: BIG INTERVIEW w/ Daniel Berlin - Battlefield 5 New Gameplay Details ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:40:
[...]

En in de video van Westie is Daniel Berlin al iets meer DICE achtig aan t antwoorden op de vraag over customs. Het kan dus nog alle kanten op ;)

YouTube: BIG INTERVIEW w/ Daniel Berlin - Battlefield 5 New Gameplay Details ...
Ze willen dus wel dat je onderscheid kunt maken tussen enemy en friendly. Kleurenpaletten voor de beide fracties in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat eigenlijk best erg is.. is dat DICE dit zei bij BF1, toen mensen vroegen om een (beetje) customisations.. zoals snorren en wat meer afgeleefde uniformen enzo..

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/MORHpwVs7fs4k4DxqX3o8z2zkpvzywDrkFIWrqu6kCk.png?w=900&s=571269ca9896e630a83ebfbcb153b8ad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:01:
[...]

Dit dus een situatie als Battlefront 2 wordt je ook niet vrolijk van. Op Reddit zag ik een quote die het goed beschrijft: "With the progression update we've won a battle, but lost the war".

Al ging het daar natuurlijk voornamelijk over pay2win mechanics waar zo'n beetje de hele community zwaar op tegen is. Met Battlefield V valt het volgens mij nog wel mee. Alleen de echte WW2 fanatiekelingen lijken tegen te zijn.
Ga nou niet die kant op dat alle tegenstanders opeens fanatiekelingen zijn. Ik heb zelf geen echte binding met de tweede wereldoorlog en heb zeker geen diepgaande kennis. Wel vind ik het fijn dat een spel in de tweede wereldoorlog er ook uit ziet alsof je in de tweede wereldoorlog zit juist omdat het zo'n herkenbare periode is. Wat ik in bijvoorbeeld Band of Brothers zie wil ik ook graag in Battlefield V terug zien, dat levert voor mij simpelweg extra spelplezier op :)

En als ze dan afwijken had ik liever een steampunk versie van de tweede wereldoorlog gezien, lekker over the top met rare creaties en steamtanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:30:
Wat eigenlijk best erg is.. is dat DICE dit zei bij BF1, toen mensen vroegen om een (beetje) customisations.. zoals snorren en wat meer afgeleefde uniformen enzo..

[afbeelding]
Zal ook wel een EA kwestie zijn.
Meer mensen laten spelen met gratis premium enzo, maar dan dik proberen cashen op de customization hype van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:40:
[...]

Hij ontwijkt de vraag wel goed ja. Eigenlijk zegt ie gewoon dat je alles kunt customizen en dat je het niet uit kunt zetten bij launch.

Dat is jammer voor mensen als jij natuurlijk. En ik ben het eens met enkele zaken die je aandraagt mbt het uit kunnen zetten van bepaalde sets of zeldzaamheid. Kan niet moeilijk zijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Vind de meeste nog niet eens zo erg. Maar goed, ik heb er dan ook geen moeite mee.

De gezichtsbedekking/maskers gaan in dat opzicht wat ver misschien.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

En de spawn beacon is terug:
NEWS: The Spawn Beacon has been spotted in the #Battlefield V's pre-alpha build for Scout Class and It appears as a radio beacon with a star aerial. Previously, It was available in #BF3 and #BF4 for Recon Class (Radio Beacon).
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DfbyErJW4AEJjtW.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ergste is dat dit allemaal assaults zijn. Hoe kan je nu ooit een assault onderscheiden van een andere class als hij er uit kan zien als een normale soldaat met helm of een recon of piloot?

Bij die laatste drie zou ik denken recon, assault en support. Maar dat gaat dus niet op 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

Shabbaman

Got love?

Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:02:
[...]

Het ergste is dat dit allemaal assaults zijn. Hoe kan je nu ooit een assault onderscheiden van een andere class als hij er uit kan zien als een normale soldaat met helm of een recon of piloot?
Doodschieten en daarna rustig de kit bekijken, problem solved.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MRE-Inc schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:44:
Nou, brand maar los op deze pics:
*picca
*picca
*picca
Ik vind helemaal mooi :)
De squadfoto's doen me denken aan Port Valdez.

Pagina: 1 ... 19 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V