Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:02:
[...]

Het ergste is dat dit allemaal assaults zijn. Hoe kan je nu ooit een assault onderscheiden van een andere class als hij er uit kan zien als een normale soldaat met helm of een recon of piloot?

Bij die laatste drie zou ik denken recon, assault en support. Maar dat gaat dus niet op 8)7
Is het zo erg dat je niet weet wie je voor je hebt? Het zogenaamde 3D spotting in Bf1 en eerder zorgde er wel voor dat ik wist wie wat was en waarom. Verder niet buiten de snipers met hun scope glare.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:24:
[...]

Is het zo erg dat je niet weet wie je voor je hebt? Het zogenaamde 3D spotting in Bf1 en eerder zorgde er wel voor dat ik wist wie wat was en waarom. Verder niet buiten de snipers met hun scope glare.
Voor mij wel ja, zo kan je heel eenvoudig herkennen wat je teammates voor rol hebben of wat voor een vijand je tegenover je hebt. Daarnaast vind ik het ook erg lastig om überhaupt te herkennen wat voor een faction iemand is. Als je de icoontjes uit zou zetten zou het erg lastig zijn om je teammates te herkennen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Van mij mag de face paint eruit. De super rare golden camo op mijn tank in BF1 zien de andere spelers ook niet. Zal mij niks verbazen als het ook zo is met de face make up.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De eerste is de Vault dweller in Power Armor Suit uit Fallout.

De tweede is Lara Croft uit Tombraider.

De derde is Hiawatha van Disney.

En Port Valdez? Nee, dat niveau komt nooit meer terug.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:38:
[...]

De eerste is de Vault dweller in Power Armor Suit uit Fallout.

De tweede is Lara Croft uit Tombraider.

De derde is Hiawatha van Disney.

En Port Valdez? Nee, dat niveau komt nooit meer terug.
Ik heb het hele idee dat het WW2 is maar gewoon helemaal los gelaten. Het is een fantasie shooter met een knipoog naar WW2. En dan hebben we het voornamelijk over de wapens en voertuigen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:54

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RoyK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:43:
[...]

Ik heb het hele idee dat het WW2 is maar gewoon helemaal los gelaten. Het is een fantasie shooter met een knipoog naar WW2. En dan hebben we het voornamelijk over de wapens en voertuigen.
Ja, vol met krijsende vrouwen en Engels sprekende Duitsers. :+

Hoe meer ik er van zie hoe meer ik gewoon BF1 met wat andere gameplay elementen zie. Nieuwe game?... neuh, dat zie ik er nog niet in.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

*verkeeed geinterpreteerd.

[ Voor 91% gewijzigd door Superkiwi op 11-06-2018 22:55 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, dat zeg ik toch? :9

Dat is dan ook de enige link die ik kan maken met BF5. Verder prima. Ik heb het idee van echte goede WW2 gewoon los gelaten en dan gaat het wel. We zien wel. ik pre-order in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat zei je inderdaad ;)
Ik vind de gameplay er tot nu toe prima uitzien en dat is wat voor mij telt.
Mij maakt het serieus niet echt uit hoe de poppetjes eruit zien; ik herken ze als soldaten en dat is voor mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:30:
Wat eigenlijk best erg is.. is dat DICE dit zei bij BF1, toen mensen vroegen om een (beetje) customisations.. zoals snorren en wat meer afgeleefde uniformen enzo..

[afbeelding]
Het wapperen van de kleding van de soldaten was nieuw in bf1 en ik kan mij voorstellen dat de havok engine
die hier verantwoordelijk voor is nog niet zover was, kijk hoeveel destruction nog steeds verbeterd wordt 8 jaar na de introductie,
In bf3 en bf4 moest dice bepaalde physics uitzetten omdat dit te veel resources gebruikte maar gelukkig zit het havok team niet stil en optimaliseren hun engine constant zodat er steeds meer ruimte is voor betere destruction en weer wat nieuwe physics zoals het achteruit op de rug kruipen of een gewonde mee slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NLsandman Het ging vooral om dat onderste stuk he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 11-06-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:12:
Dat zei je inderdaad ;)
Mij maakt het serieus niet echt uit hoe de poppetjes eruit zien; ik herken ze als soldaten en dat is voor mij voldoende.
Gameplay boven alles. absoluut. Daarom maak ik me ook zorgen om het bouwen van al die versterkingen. Dat mensen daar drukker mee bezig zijn dan het cappen van een vlag. Of dat ze daarmee bezig zijn tijdens het verdedigen van een vlag en jij je best aan het doen bent om tegenstanders uit te schakelen, en je maat naast je vrolijk met een hamer bezig is.

in 1 van de filmpjes van ik dacht Jackfrags rijd een tank over een brug. De ene stapel zandzakken na de andere kaput. het is een file van stapels zandzakken. 8)7

Allemaal tweakbaar lijkt me. Ik denk dat ze er gewoon geen punten voor moeten geven. Het buddie reviven ben ik ook wel skeptisch op. In alle gameplay beelden gebeurd het nauwelijks.

Verder ziet het er allemaal natuurlijk spectaculair uit. dat kunnen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 06-10 19:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:12:
Dat zei je inderdaad ;)
Gameplay is idd prima. Maar stel je nou eens voor he, even heel theoretisch gezien: Jij bent BF5 aan het spelen, buurman/vriend/opa/oom of whatever komt langs en ziet jouw spelen. Die zegt geheid: Hé die game moest toch WW2 voorstellen, maar ik zie allemaal rare poppetjes, lijkt totaal niet op WW2..... Dan mag jij gaan uitleggen: ja euh, Dice....je weet wel..... O-)

Wat ik bedoel te zeggen: als die hele eerste trailer er nog niet was geweest en er nooit een aankondiging BF5 zou zijn geweest en deze pics werden gisteren/vandaag op de E3 getoond met een poll erbij over welke games dit zou gaan, dan zou je een rijtje krijgen wat @l0n3w012ph ook al schreef.

Iedereen zou zeggen: wooow, nieuwe Fallout, nieuwe Tomb Raider en nieuwe Horizon Zero Dawn. Niemand die BF5 zou zeggen. Dan zeg ik: hoe ver kun je door het ijs zakken als ontwikkelaar zijnde (lees: Dice) Hoever kun je de boel verneuken ?

Over het buddy reviven en starten met low ammo: ik heb nu 9/10x in BF1 dat wanneer ik gerevived wordt, dit gedaan wordt voor de punten en dat ik direct weer neergeschoten wordt en de medic met mij. Als die animatie dan ook nog eens langer duurt voor de medic, dan is het helemaal xp scoren. Het gros van de BF spelers doet maar wat of beter gezegd doet gewoon niks.

Starten met low ammo? Alsof met daardoor tactischer gaat spelen. Dan is het gewoon: Oh, nog maar een half magazijn ? Bam full sprint, guns blazing in de aanval. Soort suicide by enemy team idee omdat je toch geen ammo krijgt.

Terug naar @poor Leno ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 11-06-2018 23:55 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

MRE-Inc schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:51:
[...]

Gameplay is idd prima. Maar stel je nou eens voor he, even heel theoretisch gezien: Jij bent BF5 aan het spelen, buurman/vriend/opa/oom of whatever komt langs en ziet jouw spelen. Die zegt geheid: Hé die game moest toch WW2 voorstellen, maar ik zie allemaal rare poppetjes, lijkt totaal niet op WW2..... Dan mag jij gaan uitleggen: ja euh, Dice....je weet wel..... O-)
Haha leuk verpakt. :P Maar dat zal niemand zeggen. Snap wat je bedoeld, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Mensen zien een shooter en degene die er verstand van hebben weten hoe BFV in elkaar steekt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Maar stel je nou eens voor he, even heel theoretisch gezien: Jij bent BF5 aan het spelen, buurman/vriend/opa/oom of whatever komt langs en ziet jouw spelen. Die zegt geheid: Hé die game moest toch WW2 voorstellen, maar ik zie allemaal rare poppetjes, lijkt totaal niet op WW2..... Dan mag jij gaan uitleggen: ja euh, Dice....je weet wel.....
Dan zou ik zeggen "opa doe eens rustig, het is maar een spelletje, geen National Geographic docu" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Wat ik bedoel te zeggen: als die hele eerste trailer er nog niet was geweest en er nooit een aankondiging BF5 zou zijn geweest en deze pics werden gisteren/vandaag op de E3 getoond met een poll erbij over welke games dit zou gaan, dan zou je een rijtje krijgen wat @l0n3w012ph ook al schreef.

Iedereen zou zeggen: wooow, nieuwe Fallout, nieuwe Tomb Raider en nieuwe Horizon Zero Dawn. Niemand die BF5 zou zeggen. Dan zeg ik: hoe ver kun je door het ijs zakken als ontwikkelaar zijnde (lees: Dice) Hoever kun je de boel verneuken ?

Terug naar @poor Leno ;)
Vind je?

*snip* troll

Ik vind het echt jammer dat je hier bijna niks leest over alle goede gameplay verbeteringen, de geweldige map die Dice heeft laten zien, de voertuig gameplay die veel minder log lijkt en alle andere verbeteringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 01:32 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, als bepaalde Devs het met hun 1-jarige dochter moeten kunnen bespreken later, moeten wij dat toch met onze grootouders ook doen? :>
beuker19 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:59:
[...]

Ik vind het echt jammer dat je hier bijna niks leest over alle goede gameplay verbeteringen, de geweldige map die Dice heeft laten zien, de voertuig gameplay die veel minder log lijkt en alle andere verbeteringen.
Tuurlijk, wat let je?

En dat gaat wel komen, nadat het 'embargo' is opgeheven en vele anderen gameplay en reviews gaan tonen.

[ Voor 62% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2018 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*snip*
Wat let je? Ik zie jou er ook niks over posten.

[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 01:32 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Ik denk dat het wel mee zal vallen met het herkennen van vijanden, het niet opletten van teammates (ten opzichte van nu) omdat ze te druk zijn of dat men gaat reviven voor de punten (denk eerder dat je minder random revives zult zien maar veel meer van je eigen squad omdat het nou eenmaal veel makkelijker is en veel oplevert voor jezelf).

Ik heb bij de beelden van anderen niet het idee dat ze moeite hebben met het opzoeken van de tegenstanders. En zelf vind ik het wel prima als je meer moet zoeken naar je enemy en dat je wat meer moet nadenken wat je doet. De eerste weken is het sowieso wennen, maar van wat ik zie, als totaalplaatje, ben ik meer blij met de nieuwigheden dan ontevreden.

En BF is nooit een game geweest die bovenaan stond bij de gemiddelde gamer na een E3 week. Maar het ligt nu meer aan het gebrek aan gameplay (nog weinig gameplay vanuit de dev en alleen een trailer over singleplayer). De marketing zorgt voor een gebrek aan hype, niet de game zelf...

Inside Xbox heeft zo trouwens ook nog Battlefield V op bezoek

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 00:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind WWII mede daarom een leuke theme voor een FPS. Er is niet 1 andere oorlog die zo overeenkomt met het gedrag van spelers online. Je ziet eenlingen, groepjes samenwerken, mensen die zo maar wat doen, en dan de mensen die helemaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn alsin de kluts kwijt zijn.

Bij bv moderne oorlogsvoering lijkt de gameplay op niks van hoe moderne oorlogsvoering gaat.

Vietnam leent zich ook nog wel redelijk daar voor. Hierna, Korea wellicht nog maar weinig interressant, zagen de vijanden elkaar amper. Face to face combat was toen wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BF V nu bij Inside Xbox met eerst de trailer en dan een gesprek met een dev: https://mixer.com/xbox

Edit: niks nieuws volgens mij

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 00:11:
Ik denk dat het wel mee zal vallen met het herkennen van vijanden,
Denk je ? Als ik die 30 minuten gameplay van Ms Vixen bekijk, dan zie ik haar toch elke keer ADS-en naar haar eigen teammates puur en alleen omdat ze denkt dat er een vijand naast haar loopt.
8GUS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:55:
[...]

Haha leuk verpakt. :P Maar dat zal niemand zeggen. Snap wat je bedoeld, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Mensen zien een shooter en degene die er verstand van hebben weten hoe BFV in elkaar steekt.
:) Nee klopt, niet helemaal, maar wel half. Serieus, mensen zullen met je meekijken en de bekende Duitse helm herkennen, maar verbaasd zijn over de rest van de kleding en de rest van de customization van de karakters.
poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:59:
Nouja, als bepaalde Devs het met hun 1-jarige dochter moeten kunnen bespreken later, moeten wij dat toch met onze grootouders ook doen? :>

[...]

Tuurlijk, wat let je?

En dat gaat wel komen, nadat het 'embargo' is opgeheven en vele anderen gameplay en reviews gaan tonen.
Mjah, dit dus. Voor wie maak je de game ? Voor de community of voor jezelf en je familie ? Als ik op mijn werk de wensen van mijn klant niet doorvoer in het eind produkt en er mijn eigen draai aan geef, dan mag je 3x raden wat er gebeurd. Dan krijg ik van mijn klant op mijn flikker en ook nog eens van mijn werkgever

Nou weet ik ook wel dat wij als community niet direct opdrachtgever zijn en daardoor een wensen pakket op tafel kunnen leggen, maar je snapt het idee er achter wel. Je maakt een game op basis van WW2 en dan compleet je eigen draai er aan geven omdat je je anders niet kan verantwoorden naar je eigen dochter ???? Te gek voor woorden. Zo'n gast moet je meteen op straat gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 11:11
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:52:
[...]

Denk je ? Als ik die 30 minuten gameplay van Ms Vixen bekijk, dan zie ik haar toch elke keer ADS-en naar haar eigen teammates puur en alleen omdat ze denkt dat er een vijand naast haar loopt.
Och man, de beste dame heeft sowieso al niet te veel ervaring als ik naar de gameplay kijk. Ik als veteraan heb enorm veel ervaring maar bij elke nieuwe game ads ik iedereen dat is na een paar weken weg. Verder is nieuwe uniformen ook een goede manier van de game moeilijker maken, kom op wij kunnen dit aan als gamers!
[...]

[...]

:) Nee klopt, niet helemaal, maar wel half. Serieus, mensen zullen met je meekijken en de bekende Duitse helm herkennen, maar verbaasd zijn over de rest van de kleding en de rest van de customization van de karakters.
Ja natuurlijk je ziet een helm en dan ga je twijfelen? Sure. Jij herkende ook de verzonnen factions in BF4 en BF3 ..? Meestal verschilt het uniform in kleur zodat je teammaten een veel lichtere uitstraling hebben en de tegenstanders donkerder zijn.
[...]
[...]

Mjah, dit dus. Voor wie maak je de game ? Voor de community of voor jezelf en je familie ? Als ik op mijn werk de wensen van mijn klant niet doorvoer in het eind produkt en er mijn eigen draai aan geef, dan mag je 3x raden wat er gebeurd. Dan krijg ik van mijn klant op mijn flikker en ook nog eens van mijn werkgever

Nou weet ik ook wel dat wij als community niet direct opdrachtgever zijn en daardoor een wensen pakket op tafel kunnen leggen, maar je snapt het idee er achter wel. Je maakt een game op basis van WW2 en dan compleet je eigen draai er aan geven omdat je je anders niet kan verantwoorden naar je eigen dochter ???? Te gek voor woorden. Zo'n gast moet je meteen op straat gooien.
Mensen kinderen wat ben je kortzichtig. Open je blik zodat je wat abstracter kijkt naar de wereld. Met die referentie naar zijn dochter doelt de beste man waarschijnlijk op een trend die te zien is en dat is dat mensen willen personaliseren omdat andere games dat ook doen. Meiden willen dat ook kunnen doen, en zie hier hoe die referentie naar zijn dochter werkt. Die beste man heeft echt niet de mogelijkheid om die hele game naar zijn wensen in te richten. De game is ingericht zodat het zoveel mogelijk geld verdient en omdat er geen premium &DLC meer is moet het op een andere manier geld binnen brengen.

Over het algemeen vind ik jou vrij negatief en zoals ik al meld ook een nauwe blik op dit soort dingen. Neem een wat bredere blik en focus op de goede elementen in de game :) maakt het veel gezelliger voor iedereen.

Ik denk, gezien de snelheid van de game dat customisation wel mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
[...]

Dit is simpel op te lossen door gewoon even een maandje of ander half na release pas een aankoop te doen, of zelfs later. Dit is schijnbaar het enige signaal waar EA/Dice naar luisteren.

Wel customization, maar niet alle landen vertegenwoordigd met basic skins, zelfs al gaat het om landen die actief meededen in de slagen die vanaf launch speelbaar zijn. IK snap dit niet! Want ik zie wel "facial skins" die verwijzen naar specifieke werelddelen.
Wel inclusion, maar geen optie voor zei die dat niet willen = exclusion?

Verder zie ik hier heel veel interessante dingen voorbij komen, maar ik krijg niet het idee dat BFV dezelfde vorm van historische accuraatheid gaat halen als BF1. Of ik krijg nu iets geleerd, maar ik wist niet dat de geallieerden via de lucht gedropt werden bij de slag om Narvik :|

In ieder geval, ik kijk niet echt meer uit naar BFV, ik volg dit topic nog wel en wacht verder wel af. E3 heeft in ieder geval wel wat andere leuke games laten zien! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
[...]

Dat is gameplay van iemand die nooit of amper BF heeft gespeeld. Good point.

Bekijk de gameplay filmpjes eens goed -> elke eigen speler heeft gewoon een kleine marker op of boven zijn hoofd. Zoals altijd al is geweest.

Als je een enemie in de gameplay ziet heeft die nooit een marker boven zijn (of haar) hoofd.

Dus ik begrijp het hele gezeur niet echt hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:43:
[...]

Dat is gameplay van iemand die nooit of amper BF heeft gespeeld. Good point.

Bekijk de gameplay filmpjes eens goed -> elke eigen speler heeft gewoon een kleine marker op of boven zijn hoofd. Zoals altijd al is geweest.

Als je een enemie in de gameplay ziet heeft die nooit een marker boven zijn (of haar) hoofd.

Dus ik begrijp het hele gezeur niet echt hierover.
Omdat op bepaalde afstanden de blauwe ook niet tevoorschijn komen. Je moet er dan echt naar kijken. Kijk de gameplay video's maar. Zelfde in BF1.
Kost je kostbare miliseconden voordat je doorhebt of t een friendly is of niet.

Maar goed. EA bemoeit zich er kennelijk nu ook mee..

En ik dacht.. ok nu komt het! Maar toen ging t fout..

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/zWfdkRYPXReqS4YHuGgfXNA9Cp5eNLB5X_ECFfE6fUw.jpg?w=750&s=447e09f2c2e7cf953f8a86456d5b0c14

Believable?? _O-

Fits?? _O-

Not creating Steampunk?? _O-

En dan ook nog praten over Jack Churchill. Die gast heeft géén swordkill gemaakt maar een boog-kill. "Doing research for this" _O-

Alsjeblieft, hou gewoon op guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Serieus, mensen zullen met je meekijken en de bekende Duitse helm herkennen, maar verbaasd zijn over de rest van de kleding en de rest van de customization van de karakters.
Ben ik totaal niet met je eens. Niet iedereen is bekend met wat mensen in WO2 wel of niet droegen. Dat er hier een aantal kenners rondlopen wil niet zeggen dat dit algemeen bekend is. Dit zijn van die punten waar je gewoon een tweedeling hebt en die loopt krommer dan de meeste hier denken.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

We zijn nog erger dan een stel vrouwen... die kunnen vaak uren praten over kleding... maar wij nerds en geeks houden het al weken vol... 8)7

Kan die discussie niet apart gevoerd worden in een fashion topic op het Cosmo forum...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:52:
[...]

Omdat op bepaalde afstanden de blauwe ook niet tevoorschijn komen. Je moet er dan echt naar kijken. Kijk de gameplay video's maar. Zelfde in BF1.

Maar goed. EA bemoeit zich er kennelijk nu ook mee..

En ik dacht.. ok nu komt het! Maar toen ging t fout..

[afbeelding]

Believable?? _O-

Fits?? _O-

Not creating Steampunk?? _O-

En dan ook nog praten over Jack Churchill. Die gast heeft géén swordkill gemaakt maar een boog-kill. "Doing research for this" _O-

Alsjeblieft, hou gewoon op guys.
Maar wat wil jij nou dan? Wat is je punt? Je bent alleen aan het bashen, geen onderbouwing geen alternatief geen suggestie hoe dice op een andere manier er voor kan zorgen voor inkomsten. Sure deze kerel zit er naast maar volgens mij impliceert dice ook niet dat de multiplayer historisch correct is volgens mij is hun doel om een tof spelende game neer te zetten in een bekend conflict.

In andere woorden vraag ik je om te stoppen met het gezeur. Hier leest niemand van dice mee dus als je wil zeuren verplaats je tijd naar die fora. Laten we het hier inhoudelijk over de game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:52:
[...]

Dan zie ik graag een voorbeeldje hiervan. In alle gameplay videos heb ik dit geen enkele keer gezien. Om te testen heb ik net wat stukjes op 0,25x snelheid afgespeeld maar op het moment dat jou team in beeld komt staat er een marker boven. Deze licht nog meer op als hij langer in beeld is, maar de marker is er al.

Maar jij wilt zeggen dat je in die 0,0001 seconde sneller een teamgenoot zou herkennen als hij geen blauwe facepaint heeft, dan dat je zijn marker ziet? Want de ouffits van de factions komen redelijk overeen.

Dit is imho echt punten zoeken en zeiken om te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daantjuh68 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:04:
[...]

Maar wat wil jij nou dan? Wat is je punt? Je bent alleen aan het bashen, geen onderbouwing geen alternatief geen suggestie hoe dice op een andere manier er voor kan zorgen voor inkomsten. Sure deze kerel zit er naast maar volgens mij impliceert dice ook niet dat de multiplayer historisch correct is volgens mij is hun doel om een tof spelende game neer te zetten in een bekend conflict.

In andere woorden vraag ik je om te stoppen met het gezeur. Hier leest niemand van dice mee dus als je wil zeuren verplaats je tijd naar die fora. Laten we het hier inhoudelijk over de game hebben.
Pardon? Voordat je iemand probeert af te fakkelen, zorg dan dat je je feiten op orde hebt |:(

Naast mijn mening hier geven ben ik die ook continu aan aan het onderbouwen waar mogelijk. Verder laat ik iedereen die het wel leuk vindt, wél gewoon in hun waarde.

En dan ga je ook nog de fout in door wederom met de woorden 'historisch correct' te gooien. Iedereen hier weet en begrijpt ondertussen nu wel dat het daar allang niet meer om gaat, bij de mensen die tegen zijn :F

'Sure deze kerel zit er naast'... Lol, Morrell is een van EA's grootste Senior Producers _O-

En dan nog speciaal voor jou en je 'geen onderbouwing, geen alternatief voor EA'.

1-2 vorige pagina's nog, gisteravond:
poor Leno schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:00:
[...]

Goeie vraag! :)

Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat Royale full-out kan gaan met customs. Waarbij Conquest oid. wat meer natuurgetrouw blijft door aan Classes een bepaald setje te hangen dat goed bij elkaar past.

Stel je kiest een Airborne Ranger of Pathfinder oid. Dan kun je uit een hele zwik customs kiezen die die lui allemaal gebruikten. (En dat was genoeg)

Of je maakt hele setjes, zodat als je bijvoorbeeld "Dat ene" combatshirt of parka kiest, dat je dan de bijbehorende broek alleen kunt kiezen, misschien met die helm, en die combatvest. Waarbij de camo's redelijk bij elkaar passen.

Of dat je bijvoorbeeld op sneeuw maps niet in een korte broek of tanktop kan lopen, en bijvoorbeeld 'verplicht' wordt om iets op/om je hoofd te hebben. En misschien zelfs geen Desert camo's kan kiezen.
(Op deze manier spoor je dan zelfs mensen aan om evt meerdere sets te kopen voor elke map type, ipv dat ze alle maps met dezelfde outfit doen :*) )

En hoogstwaarschijnlijk ga je nog verschillende levels van rarities hebben. Want zo kunnen ze bepaalde outfits en items erg duur maken, want superduperultra legendary, en dat zullen ongetwijfeld de gekke dingen zijn.
Want die gaan t best verkopen, want "status" 8)7

Dus dan kun je bijvoorbeeld de categorieen die je wil uitzetten. Zodat je alleen de 'normals' of de 'middenmootjes' ziet.

En Dice weet dondersgoed wat bij elkaar hoort en redelijk klopt en waarbij ze zelf 'een interpretatie' hebben gedaan. Dus ik denk dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken ja.

Op deze manieren heeft iedereen wat ie wil én verkopen ze gewoon meer spellen en skins in game, want de 'zeikerds' gaan dan ook kopen op deze manier :)

Al met al zie ik genoeg mogelijkheden. En dit zijn maar gewoon random voorbeelden he, het kan vast ook op een boel andere of betere manieren.
Wel goed lezen he :>

@StealthyPeanut Is geen gezeik om te zeiken. Ik speel heel veel op shape/class. Waar ik als eerste op schiet e.d.

Maar hier bijvoorbeeld: YouTube: Battlefield 5 New Gameplay and Impressions

op 06:15, zijn de poppetjes in beeld allemaal blauw, maar omdat ze buiten een bepaalde hoek vallen, komt t icoontje ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

daantjuh68 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:04:
[...]

Niet zo op de man spelen

Dat jij de dingen waar wij op tegen zijn als gezeur bestempelt, puur en alleen omdat het niet in jouw straatje past, wil nog niet zeggen dat we geen punt hebben of dat het onwaar is. Dus wie is er nou kortzichtig ?

Facepaint/customization zit in deze game verwerkt. Op een manier waarop dat voor mij afbreuk doet aan het hele WW2 gebeuren. Dat ik en anderen daar hun mening over ventileren hier, omdat het dus NOGMAALS, in de game zit, is ons goed recht.

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 12-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MRE-Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:30:
[...]
Dat ik en anderen daar hun mening over ventileren hier, omdat het dus NOGMAALS, in de game zit, is ons goed recht.
Dat snap ik helemaal, maar moet dat nou echt al 78 pagina's lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

[...]

Dat jij de dingen waar wij op tegen zijn als gezeur bestempelt, puur en alleen omdat het niet in jouw straatje past, wil nog niet zeggen dat we geen punt hebben of dat het onwaar is. Dus wie is er nou kortzichtig ?

Facepaint/customization zit in deze game verwerkt. Op een manier waarop dat voor mij afbreuk doet aan het hele WW2 gebeuren. Dat ik en anderen daar hun mening over ventileren hier, omdat het dus NOGMAALS, in de game zit, is ons goed recht.
Volgens mij heeft niemand er wat op tegen dat dit een keer bediscussieerd is. Ik denk dat de meeste (althans ik wel) er over vallen dat deze discussie dit topic domineert. Je kunt wel tot aan de release een discussie voeren over een essentieel onderdeel van het spel en dat dit je niet bevalt, maar daar is niemand bij gebaat volgens mij?

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 12-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:17:
[...]

@StealthyPeanut Is geen gezeik om te zeiken. Ik speel heel veel op shape/class. Waar ik als eerste op schiet e.d.

Maar hier bijvoorbeeld: YouTube: Battlefield 5 New Gameplay and Impressions

op 06:15, zijn de poppetjes in beeld allemaal blauw, maar omdat ze buiten een bepaalde hoek vallen, komt t icoontje ook niet.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Nu het nog pre-alpha is, hoop ik dat hier nog naar gekeken wordt om het in alle gevallen direct duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:50:
[...]

Daar heb je inderdaad gelijk in. Nu het nog pre-alpha is, hoop ik dat hier nog naar gekeken wordt om het in alle gevallen direct duidelijk te maken.
Dat hoop ik ook, maar in BF1 zit het ook nog steeds. Gebeurt zo vaak dat ik een poppetje zie lopen, maar te ver weg is voor de shape/class herkennig. En ik spot dan.. komt er plots een blauwe dorito boven zn hoofd :/

Kan best iets van consoles zijn hoor, ivm drawing distances oid.

Maar goed dat ik geen hardcore speel, want hoe vaak ik niet perongeluk op een friendly schiet :X

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:52:
[...]

Dat hoop ik ook, maar in BF1 zit het ook nog steeds. Gebeurt zo vaak dat ik een poppetje zie lopen, maar te ver weg is voor de shape/class herkennig. En ik spot dan.. komt er plots een blauwe dorito boven zn hoofd :/
Dit ben ik volledig met je eens en wil wel eens voor problemen zorgen ja. Shooters (en vooral de Battlefield chaos) gaan vaak zo snel dat je de tegenstander niet snel genoeg herkend. Het blijft toch camouflage vs camouflage. Misschien zijn hele kleurrijke skins wel een oplossing (geintje natuurlijk :+ )

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In plaats van constant dezelfde klachten te herhalen kan je ook eens proberen zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. Jouw laatste berichten voegen nou ook niet bepaald wat toe.

En dat zie ik meer in dit topic, en op Tweakers in het algemeen, het is heel makkelijk om te zeggen dat een onderwerp niet discussie waardig is, onder "gejank" valt of "zeiken om het zeiken" is maar zelf snijden ze niet ondertussen een ander onderwerp aan. Ze blijven maar reageren en geven daarmee zelf ook bestaansrecht aan die discussie.

Wil je een andere discussie? Begin er dan zelf mee!

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 12-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
[...]

Pardon? Voordat je iemand probeert af te fakkelen, zorg dan dat je je feiten op orde hebt |:(

Naast mijn mening hier geven ben ik die ook continu aan aan het onderbouwen waar mogelijk. Verder laat ik iedereen die het wel leuk vindt, wél gewoon in hun waarde.

En dan ga je ook nog de fout in door wederom met de woorden 'historisch correct' te gooien. Iedereen hier weet en begrijpt ondertussen nu wel dat het daar allang niet meer om gaat, bij de mensen die tegen zijn :F

'Sure deze kerel zit er naast'... Lol, Morrell is een van EA's grootste Senior Producers _O-

En dan nog speciaal voor jou en je 'geen onderbouwing, geen alternatief voor EA'.

1-2 vorige pagina's nog, gisteravond:

[...]
Het verschil tussen je twee post is best groot ik heb vanmorgen je post gelezen (en kon me er totaal in vinden) maar niet aan je naam gekoppeld. Ik beoordeelde je enkel op dit bericht. Maar ik moet zeggen je hebt gelijk mijn excuses.
[...]

En dan reageer je op mijn vorige post dat ik kortzichtig ben :F Lees je eigen post hierboven nou nog eens.

Ik zal je helpen:

[...]

Ik praat niet over mijn straatje en of het daar in past. Ik vroeg hem voor onderbouwingen en zoals ik al beschreef zat ik fout omdat hij dat eerder ruimschoots heeft gedaan...

Prima dat je daar over door wilt gaan en het wil blijven bespreken maar het mag ook een keer stoppen. Begrijp me goed ik ben een bf fan van voornamelijk de eerste paar games 1942, Vietnam & bf2 dus ik zie het ook liever niet. Maar zoals in het rode kader als je een bericht gaat schrijven meld: d'r is al genoeg gezegd over dit onderwerp. Op gegeven moment is het klaar je mag je mening uitten maar we weten het nu denk ik wel.

Nu weer even on-topic!!!!! :)

Om even een ander onderwerp aan te snijden: wat vinden jullie van de map tot nu toe? Jackfrags en levelcap zeggen beiden dat er te veel effecten en sneeuw aan de hand zijn maar naar mijn idee is dat juist super tof hierdoor wordt alles wat spannender maar mijn idee. Al Denk ik wel dat de map wat meer terrein cover mag hebben. Als je het vergelijkt met Noorwegen in het echt kan het er een stuk grilliger en met meer hoogteverschillen uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

daantjuh68 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:22:
Om even een ander onderwerp aan te snijden: wat vinden jullie van de map tot nu toe? Jackfrags en levelcap zeggen beiden dat er te veel effecten en sneeuw aan de hand zijn maar naar mijn idee is dat juist super tof hierdoor wordt alles wat spannender maar mijn idee. Al Denk ik wel dat de map wat meer terrein cover mag hebben. Als je het vergelijkt met Noorwegen in het echt kan het er een stuk grilliger en met meer hoogteverschillen uit zien
En ze zeiden ook waarom. Je kunt in sommige gevallen bijna niet zien waar de vijand is. Dit gekoppeld aan vijanden en vrienden die toch al op elkaar lijken (camo vs camo) is dit niet ideaal. Leuk dat het allemaal op de Frotsbite engine kan, maar het is meer storend dan dat het wat toevoegd. Ben het wel met ze eens dat het een beetje minder mag.

Qua map vind ik het lastig oordelen aangezien ik zoiets toch zelf gespeeld moet hebben. Plus dat er nu ook cover "gemaakt" kan worden op bepaalde plekken. Dat is ook wat daarvan de bedoeling is lijkt me. Gimicky of niet.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het verschil tussen je twee post is best groot ik heb vanmorgen je post gelezen (en kon me er totaal in vinden) maar niet aan je naam gekoppeld. Ik beoordeelde je enkel op dit bericht. Maar ik moet zeggen je hebt gelijk mijn excuses.
Top, thnx d:)b

Begrijp me niet verkeerd, ik weet echt wel dat het als gezeik overkomt. Het komt voort uit diep teleurgesteld zijn, terwijl de rest van de gameplay en ideeen echt vet zijn.
Ik ben ook continu de filmpjes aan t kijken om mezelf over te halen. Ik wil dit spel spelen, maar niet in deze hoedangheid.. dat stopt me keer op keer..
Wel vette map, alleen doet me nog iets teveel aan de Russische BF1 map Brusilov Keep denken oid..

En ik heb t ook nog niet door hoe dat werkt met die fortifications.. zie je continu die half transparante plekken/structures overal waar je loopt :?
Of alleen als je de hamer in je hand hebt? Want ik zie die plekken wel heel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:18:
[...]

In plaats van constant dezelfde klachten te herhalen kan je ook eens proberen zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. Jouw laatste berichten voegen nou ook niet bepaald wat toe.

En dat zie ik meer in dit topic, en op Tweakers in het algemeen, het is heel makkelijk om te zeggen dat een onderwerp niet discussie waardig is, onder "gejank" valt of "zeiken om het zeiken" is maar zelf snijden ze niet ondertussen een ander onderwerp aan. Ze blijven maar reageren en geven daarmee zelf ook bestaansrecht aan die discussie.

Wil je een andere discussie? Begin er dan zelf mee!
In plaats van constant dezelfde klachten te herhalen kan je ook eens proberen een nieuw onderwerp aan te snijden. ;)

Het onderwerp is zoals ik zei best discussie waardig. Maar nu zijn alle standpunten over en weer al lang en breed 10 keer gewisseld. En ik reageer omdat vanuit de kritische hoek er constant nieuwe berichten worden geplaatst over dit onderwerp.

Het is niet zo dat er een target aan dit topic gekoppeld zit, waarbij er minstens 100+posts per dag geplaatst moeten worden... Als er weinig nieuws is, is er weinig nieuws. Dus ik hoef niet perse een nieuwe discussie. Dat komt wel als de game zijn launch nadert.
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:28:
[...]
En ik heb t ook nog niet door hoe dat werkt met die fortifications.. zie je continu die half transparante plekken/structures overal waar je loopt :?
Of alleen als je de hamer in je hand hebt? Want ik zie die plekken wel heel veel..
Ik denk inderdaad dat ze zichtbaar worden als je bijv. een hamer selecteert. Anders leidt het wel erg af en is ook totaal onnodig als je bijvoorbeeld geen support class bent.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:09
yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:53:
[...]

Gezien het feit dat het dezelfde engine is, ook op de huidige console generatie moet kunnen draaien en er ongetwijfeld allerlei optimalisaties plaats hebben gevonden zou dit toch heel goed kunnen?
Recently, incorrect minimum PC specs for #Battlefield V were published as placeholders. We haven’t announced our minimum or recommended specs for Battlefield V yet. Stay tuned!

https://twitter.com/dan_mitre/status/1003856301582004224

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wees de verandering die je wilt zien. En op de man spelen is nog steeds geen ding hier
De map zelf ziet er goed uit, de nacht versie ziet er zelfs fantastisch uit. Zie ook aardig wat hoogte verschil zoals bruggen en hogere gebouwen voegt wat extra dynamiek toe. Ik vond Battlefield 1 namelijk aardig wat platte maps hebben.

Ze mogen de effecten wel wat terug schroeven, zo hinderen lampen eerder dan dat ze helpen en is de sneeuw, zelfs in gebouwen, wat overdreven. Het ziet er soms meer uit als een kerstkaart dan een realistische map, iets te getekend. Geeft wel een mooi sfeertje maar soms net iets te.

Helaas nog geen echt goed overzicht gekregen waardoor het lastig te zien is of de map echt gebalanceerd is. Wellicht dat een goed team met de juiste fortifications iets te makkelijk de map dicht kan zetten, ik zie toch wel wat losse chokepoints.

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 12-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Prima dat je daar over door wilt gaan en het wil blijven bespreken maar het mag ook een keer stoppen. Begrijp me goed ik ben een bf fan van voornamelijk de eerste paar games 1942, Vietnam & bf2 dus ik zie het ook liever niet. Maar zoals in het rode kader als je een bericht gaat schrijven meld: d'r is al genoeg gezegd over dit onderwerp. Op gegeven moment is het klaar je mag je mening uitten maar we weten het nu denk ik wel.
Prima, geen probleem, maar begrijp wel dat bij sommigen de teleurstelling erg groot kan zijn. Nou is dat bij mij zelf niet zo het geval, maar ik vind het wel jammer dat het zo geimplementeerd is. En het is ook niet zo dat ik daar post na post over zit te "zeuren", kijk maar na.
Nu weer even on-topic!!!!! :)

Deed mij denken aan Hangar 21 uit BF4. Vond ik ook een mooie map evenals Giants of Karelia. Vind de map in Noorwegen iig wel erg mooi. Die effecten horen erbij als ze het maar niet zo implementeren als in BF1 zodat je bv in Sinai Desert 60% van de tijd in dikke mist speelt. Leuk als je dan in het vliegtuig zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
8GUS schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:28:
[...]

En ze zeiden ook waarom. Je kunt in sommige gevallen bijna niet zien waar de vijand is. Dit gekoppeld aan vijanden en vrienden die toch al op elkaar lijken (camo vs camo) is dit niet ideaal. Leuk dat het allemaal op de Frotsbite engine kan, maar het is meer storend dan dat het wat toevoegd. Ben het wel met ze eens dat het een beetje minder mag.
Hmm ja dat zeiden ze idd en ik snap het ook wel. Ik koppel het aan een hoge learning curve maar misschien begint de start van de curve wel te hoog.
8GUS schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:28:
[...]
Qua map vind ik het lastig oordelen aangezien ik zoiets toch zelf gespeeld moet hebben. Plus dat er nu ook cover "gemaakt" kan worden op bepaalde plekken. Dat is ook wat daarvan de bedoeling is lijkt me. Gimicky of niet.
Ik dacht er aan omdat er nu nog meer kapot geschoten kan worden maar zoals je zegt kan het ook een manier zijn om de nieuwe mechanics te pushen.
[...]

Top, thnx d:)b

Begrijp me niet verkeerd, ik weet echt wel dat het als gezeik overkomt. Het komt voort uit diep teleurgesteld zijn, terwijl de rest van de gameplay en ideeen echt vet zijn.
Ik ben ook continu de filmpjes aan t kijken om mezelf over te halen. Ik wil dit spel spelen, maar niet in deze hoedangheid.. dat stopt me keer op keer.
Hopen dat er een beta komt die je kan overtuigen. Anders kom je bij na lanch maar een keer langs in leiden ik ga hem naar alle waarschijnlijkheid wel halen.

Wel vette map, alleen doet me nog iets teveel aan de Russische BF1 map Brusilov Keep denken oid..

Volgens mij alleen met de hamer in de hand!
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:40:
[...]

En het is ook niet zo dat ik daar post na post over zit te "zeuren", kijk maar na.
Ik heb geen geweldig trackrecord als het gaat om posts terug te lezen hahah.

[ Voor 5% gewijzigd door daantjuh68 op 12-06-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Waar ik vooral erg benieuwd naar ben; krijgen we het BF-gevoel weer terug, zoals we dat ooit hebben gehad?

Ik merk dat ik echt enorm heb genoten van BF2 en hier met heel veel nostalgie aan terugdenk. BFBC2 was imho prima en heb ik ook kapot gespeeld. Natuurlijk een iets andere setting, maar de naam deed dit ook vermoeden. Toch gaf deze game mij een erg voldaan gevoel (Rush was prima en ook CQ op Heavy Metal etc.).

Daarna was BF3 ook leuk, maar verveelde mij toch sneller door het mapdesign en alle (overdreven) effecten.Ook hier sloeg DICE wat door met hun puntentellingen en flashy manier van weergeven.

Daarna eigenlijk BF4 pas afgelopen jaar voor het eerst gespeeld. Leuk, maar ook hier vind ik de mappen niet BF-waardig. Hetzelfde gevoel als BF3 eigenlijk.

BF1 nooit gespeeld. Sowieso viel deze buiten mijn game-periode (van 2014 tot 2017 geen pc gehad), maar dit viel samen met PUBG eigenlijk (eind vorig jaar). Dus heb ik voor PUBG gekozen en BF1 gelaten voor wat het is. (mijn vrienden speelden toen PUBG en geen BF1, dat scheelt ook).

Ik moet eerlijk zeggen: van de gameplay filmpjes krijg ik niet direct het BF-gevoel, maar verder wel een goed gevoel. Wat BF mij altijd meer aantrok ipv COD: het was minder chaos en kill-kill-kill-kill-death-kill-kill-death-kill.... Ik hoop echt dat de maps mij dit gevoel wel gaan geven. Ga gewoon weer voor groot-groter-grootst! Hopelijk gaan ze echt terug naar de roots en knallen ze niet weer 5 vlaggen binnen 1 vierkante kilometer.

Maar wat is het ultieme BF-gevoel? Hoe definieer je dat? Voor mij vooral vehicle warfare in combinatie met goede infanterie mappen (karkand, mashtuur, sharqi). En zoals ik zei: GROOT!

Grand Operations lijkt mij wel echt helemaal top. Ben benieuwd wat dit voor ervaring gaat geven :).

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-06-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]
Dit is ook een puntje waar ik bang voor ben. En in jouw voorbeeld heb je gelijk,daar gaat iets mis?
Kijk ik naar dit filmpje zijn de blauwe markers toch wel goed te zien..Vanaf 02:35min.
YouTube: Battlefield V Gameplay - AngryJoe Impressions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 18:53
StealthyPeanut schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:52:
Waar ik vooral erg benieuwd naar ben; krijgen we het BF-gevoel weer terug, zoals we dat ooit hebben gehad?

Maar wat is het ultieme BF-gevoel? Hoe definieer je dat? Voor mij vooral vehicle warfare in combinatie met goede infanterie mappen (karkand, mashtuur, sharqi). En zoals ik zei: GROOT!

Grand Operations lijkt mij wel echt helemaal top. Ben benieuwd wat dit voor ervaring gaat geven :).
het BF gevoel had ik eigenlijk vooral in BF2 en in BF3 moet ik zeggen, BFBC2 was leuk, vooral rush werkte daar super. CQ kon me echt niet bekoren en heb ik eigenlijk niet echt gespeeld. BF4 heeft me inderdaad door de maps en de rare vehicle phsyics nooit echt kunnen grijpen zoals BF3 of BF2 dat gedaan heeft. Pas geleden weer eens geinstalleerd maar het is het gewoon allemaal net niet. Terwijl ik BF3 en BF2 echt grijs heb gespeeld en nog steeds super tof vind om te zien. BF3 maps en combat voelde zo goed.

Toen ik de eerste gameplay beelden van BF V zag moest ik gelijk denken aan BF 1 en dat het daar best op lijkt qua stijl. Op zich ook logisch omdat ze daar natuurlijk op voortborduren en ik had wel even nodig om te schakelen dat dit het nu is. Ik denk dat deze game ook moet groeien op je, er zijn zoveel dingen net wat anders dan het ook even wennen is voordat je echt dat BF gevoel krijgt.

Ik zie wel best wel wat potentie en hoe meer ik er van kijk hoe leuker het wordt moet ik zeggen en er zin in krijg. Ik denk dat dit best wel een goede BF gaat worden en dat gevoel kan oproepen want alle elementen heeft het wel. Het belangrijkste is nu dat de maps die er komen ook goed en speelbaar zijn en de gunplay ook goed zal aanvoelen. Daar staat en valt de game straks mee.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre je je wapens kan customizen, ik zag een soort van reddot voorbij komen en silencers maar voorderest vooral iron sights waar mensen mee lopen. Is de reddot het meeste wat we krijgen? gaan ze naar een systeem van BF1 met verschillende varianten? Of heeft elk archtype een speciale loadout?

Wat ik wel als een minpuntje heb ervaren en eigenlijk een beetje mijn immersion breekt is de sturmtiger. Dat ding schiet 380mm raketten af daar wordt je eng van als die dingen inslaan. Maar in game is het niet meer dan een "plump" en mini explosie. Ik had daar wel meer van verwacht. Het is nu gewoon een normale tank terwijl ik dit verwacht : YouTube: Best SturmTiger shot EVER ! (37 Kills) - Company of Heroes 2 verwacht :+ ( op 45 sec )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Odessa schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:03:
[...]

Dit is ook een puntje waar ik bang voor ben. En in jouw voorbeeld heb je gelijk,daar gaat iets mis?
Kijk ik naar dit filmpje zijn de blauwe markers toch wel goed te zien..Vanaf 02:35min.
YouTube: Battlefield V Gameplay - AngryJoe Impressions
Wat er al gezegd werd. Dit "probleem" zit ook in BF1. Ben het weer wat meer gaan spelen de laatste tijd en daar valt het me ook op dat ik vaak medespelers aan het spotten ben. Zou alleen niet goed weten hoe ze iets dergelijks fatsoenlijk kunnen tackelen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:08:
[...]

BFBC2 was leuk, vooral rush werkte daar super.
Daar zeg je wat.. Rush zit er niet eens in.. iig niet bij launch.. Hoe stom is dat?

Wat vinden we hiervan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:11:
[...]

Daar zeg je wat.. Rush zit er niet eens in.. iig niet bij launch.. Hoe stom is dat?

Mijn persoonlijke mening is niet erg, ik mis het niet ik vond het geen al te leuke gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat ze kijken naar wat er veel gespeeld wordt.
In BF1 werkte rush niet en om die reden werd het weinig gespeeld, waardoor ze bij Dice misschien denken dat de gamemode niet populair meer is.
Hopelijk komt ie nog terug in BF V!
[...]
Ben ook wel benieuwd in hoeverre je je wapens kan customizen, ik zag een soort van reddot voorbij komen en silencers maar voorderest vooral iron sights waar mensen mee lopen. Is de reddot het meeste wat we krijgen? gaan ze naar een systeem van BF1 met verschillende varianten? Of heeft elk archtype een speciale loadout?
Het BF3/4 systeem zou fijn zijn, waar je per wapen je eigen attachments kunt kiezen.
Zo kun je een wapen volledig naar je eigen hand kneden.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:15:
[...]
Operations heeft voor mij de gefocust objective play zeer goed vervangen.
Operations is mijn ook verrassend goed bevallen. En dat terwijl ik niet eens de (volgens velen betere) 40 man versie heb gespeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

[...]

In BF3 speelde ik veel Rush. Maar in de latere BF's en zeker in BF1 heb ik het niet tot amper aangeraakt. Operations heeft voor mij de gefocust objective play zeer goed vervangen. Misschien dat ze 'rush' onderdeel maken van Grand Operations. Het blijft uiteindelijk wel tof om een bomb te armen of te diffusen omringd door 10+ enemies :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

[...]

Ben zelf geen groot Rush fan en weet ook niet goed of het veel gespeeld wordt. En aangezien ze wel andere (enigszins nieuwe) modi toevoegen lijkt me dit voldoende.

Denk ook dat het ligt aan het map design. Het moet zich er wel voor lenen natuurlijk anders gaan ze een modus forceren die misschien helemaal niet past in het design.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 11:56
[...]

In BF3 speelde ik veel Rush. Maar in de latere BF's en zeker in BF1 heb ik het niet tot amper aangeraakt. Operations heeft voor mij de gefocust objective play zeer goed vervangen.
Ja in BF3 was rush echt fantastich
met name op Damavand Peak (dat je met je parachute van die dam helicopter pad afsprong)

in BF4 al een stuk minder gespeel.
en in BF1 al helemaal weinig.

Denk dat grand operations eigenlijk een soort van de opvolger is.
Als dat goed werkt ben ik niet rauwig.

Uiteindelijk zullen er ook niet 'te veel' gamemodes moeten zijn.
het gross zal toch wel QC spelen. Dus dan kunnen de andere modes maar beter goed gevuld zijn.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk het niet. De wereld is veranderd net zoals de gaming scene is veranderd. Het is big business geworden en word er meer omzet gedraaid dan Hollywood. Vanuit een zakelijk perspectief wil EA natuurlijk een zo breed mogelijk publiek aantrekken. Hierdoor zullen er natuurlijk politieke keuzes gemaakt moeten worden waar de Battlefield reeksen in de beginjaren geen / minder last van hadden. Het gaat niet meer worden zoals het was. Die nostalgie moet je een mooi plekje geven in gedachten en opruimen. ;)

De "only in Battlefield" gekkigheid is mainstream geworden. Wil je serieuzer spelen zullen we moeten uitwijken naar andere titels. Ik denk verder dat BFV een prima shooter zal gaan worden. Als je de WW2 nostalgie knop gewoon uitzet zit het voor jezelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Ja, dat valt mij ook op. Overal die transparante objecten. Tevens ziet het bouwen er van er ook nogal.... mja.... lame uit. Ik vraag mij af of dit van positieve waarde gaat zijn.

Overigens leuk dat je granaten terug kunt gooien. Blijkt alleen niet voor je eigen granaten te gelden. Die kun je (nog) niet oppakken.

Destruction ziet er aardig uit. Valt me wel op de de huisjes nu echt zeer snel plat zijn als je er met een tank tegenaan rijdt. Misschien gaat dat zelfs nog wel wat te snel, zoals hier:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gt1gn4d.gif

Verder eens met jackfrags dat de effecten van de sneeuw echt overdreven zijn, maar dat zal nog wel getweakt gaan worden.

Qua gameplay veranderingen zie ik zeker een boel goede keuzes die gemaakt zijn. Dat stemt dan nog wel redelijk positief, maar ik ben nog steeds niet kapot van wat ik gezien heb. De teleurstelling mbt de ingeslagen weg qua thema en personalisaties is nog steeds flink aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jagermeister schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Overigens leuk dat je granaten terug kunt gooien.
Als je ze nu ook eens kunt cooken voordat je ze gooit zou het wel leuke momenten op kunnen leveren >:)
jagermeister schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Destruction ziet er aardig uit. Valt me wel op de de huisjes nu echt zeer snel plat zijn als je er met een tank tegenaan rijdt. Misschien gaat dat zelfs nog wel wat te snel
Ik denk dat er een verschil gaat zitten in mate van destructie.
Op deze map zie je veelal houten huisjes, wellicht dat stenen huizen wat meer solide zijn?

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik echt enorm heb genoten van BF2 en hier met heel veel nostalgie aan terugdenk. BFBC2 was imho prima en heb ik ook kapot gespeeld. Natuurlijk een iets andere setting, maar de naam deed dit ook vermoeden. Toch gaf deze game mij een erg voldaan gevoel (Rush was prima en ook CQ op Heavy Metal etc.).

Daarna was BF3 ook leuk, maar verveelde mij toch sneller door het mapdesign en alle (overdreven) effecten.Ook hier sloeg DICE wat door met hun puntentellingen en flashy manier van weergeven.

Daarna eigenlijk BF4 pas afgelopen jaar voor het eerst gespeeld. Leuk, maar ook hier vind ik de mappen niet BF-waardig. Hetzelfde gevoel als BF3 eigenlijk.

BF1 nooit gespeeld. Sowieso viel deze buiten mijn game-periode (van 2014 tot 2017 geen pc gehad), maar dit viel samen met PUBG eigenlijk (eind vorig jaar). Dus heb ik voor PUBG gekozen en BF1 gelaten voor wat het is. (mijn vrienden speelden toen PUBG en geen BF1, dat scheelt ook).

Ik moet eerlijk zeggen: van de gameplay filmpjes krijg ik niet direct het BF-gevoel, maar verder wel een goed gevoel. Wat BF mij altijd meer aantrok ipv COD: het was minder chaos en kill-kill-kill-kill-death-kill-kill-death-kill.... Ik hoop echt dat de maps mij dit gevoel wel gaan geven. Ga gewoon weer voor groot-groter-grootst! Hopelijk gaan ze echt terug naar de roots en knallen ze niet weer 5 vlaggen binnen 1 vierkante kilometer.

Het 'BF gevoel' is sowieso voor iedereen anders. Ik heb na BF2 nooit meer echt een BF gevoel gehad. Opeenvolgende games waren leuk maar de lol was er gewoon een stuk sneller vanaf. Voor mij nog steeds omdat je geen mods meer had en de community was ook anders toentertijd.

Maar genoeg mensen hier die BC2 en BF3 enz echt super vonden, op zich waren ze ook niet slecht hoor. En de de bedrijven zelf proberen ook 'het BF gevoel' te forceren door je te laten denken dat een flits filmpje waarin iemand geknifed wordt het ultieme is wat een spel je kan bieden.

Ik denk dat het gevoel iets is wat men moet laten varen en gewoon voor zich moet bepalen of het spel leuk (genoeg) is of niet. Een hele filosofie voor een gevoel is eigenlijk een beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:26:
[...]

Als je ze nu ook eens kunt cooken voordat je ze gooit zou het wel leuke momenten op kunnen leveren >:)
En onderhands ergens naar binnen rollen. Dit heeft Westie aangegeven. Ook wel erg tof.

En als ik het goed heb begrepen kan je ook een granaat proberen te overleven door een beweging te maken (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan moet Sony maar snel met een toetsenbordje komen die we op onze controller kunnen klikken, anders hebben we toetsen te weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik t allemaal zo zie, qua movements.. granaten bovenhands, onderhands, dingen bouwen, zijwaarts rollen, achteruit duiken etc..

Vraag ik me af of er wel genoeg knoppen op mn controller zitten, zonder dat t een Streetfighter wordt: Links Links Rechts Up Down Down A A B Up Down X _O-
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:29:
Dan moet Sony maar snel met een toetsenbordje komen die we op onze controller kunnen klikken, anders hebben we toetsen te weinig ;)
Lol idd dat dus :X

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
RoyK schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:28:
[...]

En onderhands ergens naar binnen rollen. Dit heeft Westie aangegeven. Ook wel erg tof.

En als ik het goed heb begrepen kan je ook een granaat proberen te overleven door een beweging te maken (of zo iets)
Je kunt wegduiken om de inslag van een granaat te minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:14:
Ik denk dat ze kijken naar wat er veel gespeeld wordt.
In BF1 werkte rush niet en om die reden werd het weinig gespeeld, waardoor ze bij Dice misschien denken dat de gamemode niet populair meer is.
Hopelijk komt ie nog terug in BF V!

[...]

Het BF3/4 systeem zou fijn zijn, waar je per wapen je eigen attachments kunt kiezen.
Zo kun je een wapen volledig naar je eigen hand kneden.

[...]

Operations is mijn ook verrassend goed bevallen. En dat terwijl ik niet eens de (volgens velen betere) 40 man versie heb gespeeld.
Hier ligt het probleem ook volgens mij. In BF3 95% van de tijd Rush gespeeld en 5% CQ. In BF4 kan je op de console voor het eerst 32vs32 spelen ipv 12vs12 op de Xbox360. Bij 12vs12 kun je als je 1 of 2 goede squads had, 1 of beide mcoms vrijspelen en de tegenstander goed blocken om nog bij de mcoms te komen. Dan armen en door naar het volgende gedeelte. De grootte van de map icm beperkte drukte zorgde ervoor dat je als aanvaller nog wel kon winnen.

In BF4 was het 32vs32 en had je soms potjes waarin 1 squad echt goed bezig was objective wise en de rest lone wolf was. Dan ga je geen mcoms armen. Als jij 4 defenders afschiet met je squad, of meer laten we zeggen 8 en de rest van je team doet niks, dan kwamen de overige defenders er wel weer bij en werd je weer terug gedrongen.

Dice heeft het qua map design ook flink laten zitten in BF4 en BF1. Choke points in overvloed. Als het dan niet meer gespeeld wordt omdat je als aanvallende partij toch niet kan winnen, dan denken ze bij Dice dat het niet meer populair is en killen ze de zooi. Als Dice nou eens goed map design implementeert, dan zal het al een stuk meer gespeeld worden. Bij BF4 en BF1 is het gewoon wachten op de aanvalsgolf en dan 1 voor 1 afschieten. Te makkelijk gewoon.

@poor Leno en @dvdkiwi Kuch....Elite Controller, kuch..... https://www.xbox.com/en-U...elite-wireless-controller

Ik zie dat @poor Leno zijn PS4 al in de vuilis container gedumpt heeft aan zijn profile pic te zien. Dus hup, aanschaffen die Xbox One X met Elite controller en join Team Xbox ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 12-06-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF4 was 16vs16.. sommige custom servers hadden 32vs32..

16 was een goed aantal, vooral als de squads nu naar 4 gaan. Bij 5 man squads kun je misschien naar 20vs20.. Dat hadden ze beter bij BF1 kunnen doen ipv 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Gemiste kans. Speelde zelf eigenlijk alleen Frontlines, Operations en Rush. Conquest kan me al jaren niet meer bekoren.
Rush had er gewoon in gemoeten wat mij betreft, hoewel het in BF1 een beetje tegenviel.

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In BF3 speelde ik veel Rush. Maar in de latere BF's en zeker in BF1 heb ik het niet tot amper aangeraakt. Operations heeft voor mij de gefocust objective play zeer goed vervangen. Misschien dat ze 'rush' onderdeel maken van Grand Operations. Het blijft uiteindelijk wel tof om een bomb te armen of te diffusen omringd door 10+ enemies :)
Met Airborne, het eerste gevecht in Grand Operations, heb je nu artillerie die opgeblazen moet worden. Dat is redelijk vergelijkbaar met MCOM's of telegraafposten. Ik verwacht persoonlijk niet dat rush snel terug komt, ze hebben het in BF1 ook aardig gesloot.
poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:31:
Als ik t allemaal zo zie, qua movements.. granaten bovenhands, onderhands, dingen bouwen, zijwaarts rollen, achteruit duiken etc..

Vraag ik me af of er wel genoeg knoppen op mn controller zitten, zonder dat t een Streetfighter wordt: Links Links Rechts Up Down Down A A B Up Down X _O-

[...]

Lol idd dat dus :X
Volgens mij is vrij wel alles nu contextual via de 'E' knop. Dus bouwen, reviven,... allemaal een kwestie van op het juiste moment op 'E' drukken. Zal op de controller ook wel via een enkele knop gaan.

Duiken zal ook een kwestie zijn van direction + prone gok ik, geen extra knop nodig. Wat ze bij PUBG hebben gedaan is dat wisselen tussen overhands of onderhands gooien van granaten via de ADS knop gaat, dan heb je ook al geen extra knop nodig.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:26:
[...]
Het 'BF gevoel' is sowieso voor iedereen anders. Ik heb na BF2 nooit meer echt een BF gevoel gehad. Opeenvolgende games waren leuk maar de lol was er gewoon een stuk sneller vanaf. Voor mij nog steeds omdat je geen mods meer had en de community was ook anders toentertijd.

Maar genoeg mensen hier die BC2 en BF3 enz echt super vonden, op zich waren ze ook niet slecht hoor. En de de bedrijven zelf proberen ook 'het BF gevoel' te forceren door je te laten denken dat een flits filmpje waarin iemand geknifed wordt het ultieme is wat een spel je kan bieden.

Ik denk dat het gevoel iets is wat men moet laten varen en gewoon voor zich moet bepalen of het spel leuk (genoeg) is of niet. Een hele filosofie voor een gevoel is eigenlijk een beetje gek.
Ik denk dat het BF-gevoel niet eens zozeer te maken heeft met hoe de game feitelijk speelt of er uitziet, maar gebaseerd wordt op emotie van hoe je toen was en met wie je toen speelde. Ik schat in dat de meeste gamers hier tussen de 15 / 22 jaar waren toen ze voor het eerst in aanraking kwamen met bijv. BF 1942. Dat gevoel van saamhorigheid, de opkomst van multiplayer, dat maakte het althans voor mij speciaal en dat gevoel kun je niet iedere keer doen herleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Ik zie dat @poor Leno zijn PS4 al in de vuilis container gedumpt heeft aan zijn profile pic te zien. Dus hup, aanschaffen die Xbox One X met Elite controller en join Team Xbox ;)
Overstappen van PS naar XBox?? :X

Dat zou t zelfde aanvoelen als (hypothetisch gezien he) een WW2 game maken en dan ... nee laat maar :+

Maar nee dan offer ik liever mn werk-PC op en ga ik PC gamen >:)

(Leno heeft een Dual 12core Xeon bak met TitanX en 96GB ram, 4x PCi-e SSDs.. en nee die gebruik ik niet voor gamen, daar heb ik de PSPro voor hihi O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:26:
[...]

Ik denk dat er een verschil gaat zitten in mate van destructie.
Op deze map zie je veelal houten huisjes, wellicht dat stenen huizen wat meer solide zijn?
Dat zal inderdaad wel het geval zijn, althans... laten we het hopen.

Verder vind ik dat ze nog wel wat aan de animaties kunnen doen van de destruction. Nu verdwijnt het puin nog voor het de grond raakt en dat ziet er wat lame uit, maar kan me ook voorstellen dat dit nogal wat rekenkracht vergt en ze het daarom snel laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

jagermeister schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Verder vind ik dat ze nog wel wat aan de animaties kunnen doen van de destruction. Nu verdwijnt het puin nog voor het de grond raakt en dat ziet er wat lame uit, maar kan me ook voorstellen dat dit nogal wat rekenkracht vergt en ze het daarom snel laten verdwijnen.
Voordat die tegen het gebouw aanrijdt heeft die er ook nog vol op geschoten. Wellicht door die combinatie stort het wat snel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Voor mij was BF vooral CQ. Je moet niet vergeten dat BF2 compleet ontworpen was rondom de CQ mode. Er was niks anders, dus alle mappen waren hiervoor ontworpen en hoefden helemaal nergens rekening mee te houden.

In BFBC zat niet eens CQ. Dit is later geimplementeerd.

In BFBC2 en alles wat erna kwam, zat zowel Rush als CQ. Alle mappen zijn ontworpen om zowel voor Rush als voor CQ te kunnen dienen (en vele andere modi). Ik denk dat hierdoor het mapdesign ten alle tijden een compromis is tussen 2 beste werelden.

Bij BF2 had ik gewoon geen enkele map die ik niet graag speelde. Ik had wel favorieten, maar er zat geen slechte map tussen imho. Bij alle andere delen waren de mappen gewoon 1/4e van de omvang van de mappen die in BF2 zaten. En er zaten echt mappen tussen die ik niet wilde spelen (door tal van redenen).

Zo jammer, want juist de omvang van een map geeft mogelijkheden. Je hebt dan wel het juiste aantal player ervoor nodig, maar daar waren de verschillende maten voor. Je had een 16, 32 en 64p map. Dit had je ook in andere series, maar waarom moet dit op andere manieren worden geïmplementeerd? Dus 5 vlaggen dicht op elkaar, maar daar omheen wel veel ruimte.

Ik begrijp gewoon niet waarom ze die keuze hebben gemaakt. Maak gewoon een volwaardige 64p map. En als er dan een kleinere map nodig is, dan pakt die server de 32 of 16p map.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-06-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:58:
[...]

Voordat die tegen het gebouw aanrijdt heeft die er ook nog vol op geschoten. Wellicht door die combinatie stort het wat snel in :)
Kan inderdaad.

Ik had het mooier gevonden als slechts één zijde zou instorten en de rest nog even overeind zou blijven staan zodat je als je binnen zit ook nog in de gelegenheid bent te maken dat je wegkomt.

Maar goed, pre-alpha.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Qua rekenkracht zal het wel mee vallen verwacht ik, het zijn vooraf gedefinieerde visuals dus of het puin op de grond blijft liggen of niet maakt niet heel veel uit. Enig nadeel is dat het aardig wat glitches op kan leveren en je het puin ook weer physics moet geven of als immovable objecten benaderen. Wellicht dat dit in de toekomst nog wat uitgebreider wordt.

@StealthyPeanut ik denk dat heel veel spelers, vooral de wat meer casual spelers, de actie wat geconcentreerd willen hebben en liever met 30 man om een vlag vechten dan 5vs5. Ook de reden dat de 64p operations behouden is en niet de 40p operations terwijl juist met minder spelers de balans een stuk beter was en de actie veel tactischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:01:
[...]
Ook de reden dat de 64p operations behouden is en niet de 40p operations terwijl juist met minder spelers de balans een stuk beter was en de actie veel tactischer.
Dit was echt supersuper zonde :N

Ik verheug me daarom enorm op de single Operations die eraan komen, die heeft wel weer 40! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:01:
[...]

Qua rekenkracht zal het wel mee vallen verwacht ik, het zijn vooraf gedefinieerde visuals dus of het puin op de grond blijft liggen of niet maakt niet heel veel uit. Enig nadeel is dat het aardig wat glitches op kan leveren en je het puin ook weer physics moet geven of als immovable objecten benaderen. Wellicht dat dit in de toekomst nog wat uitgebreider wordt.
Volgens mij moet het puin juist ook wel wat physics hebben om in ieder geval een beetje overtuigend over te komen. Planken die op de tank vallen en er aan de zijkant weer afvallen. Een enkele die blijft liggen op de tank, bijvoorbeeld...

Het zou imho moeten reageren op de omgeving.

[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:09:
[...]

Volgens mij moet het puin juist ook wel wat physics hebben om in ieder geval een beetje overtuigend over te komen. Planken die op de tank vallen en er aan de zijkant weer afvallen. Een enkele die blijft liggen op de tank, bijvoorbeeld...

Het zou imho moeten reageren op de omgeving.
Ik denk dat je dan snel in een situatie komt waarin het te zwaar wordt voor de huidige generatie computers. Dan moet namelijk elk stuk puin als apart object behandeld worden met z'n eigen physics. Een vast partoon is dan een stuk eenvoudiger. Zeker als bijvoorbeeld drie tanks tegelijk door de huizen rammen.

Maar het zou inderdaad wel mooi zijn als ze dat niveau kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:12:
[...]

Ik denk dat je dan snel in een situatie komt waarin het te zwaar wordt voor de huidige generatie computers. Dan moet namelijk elk stuk puin als apart object behandeld worden met z'n eigen physics. Een vast partoon is dan een stuk eenvoudiger. Zeker als bijvoorbeeld drie tanks tegelijk door de huizen rammen.

Maar het zou inderdaad wel mooi zijn als ze dat niveau kunnen bereiken.
Volgens mij reageert (een deel van) het puin in BF1 wel op die manier. Een ander deel verdwijnt vrijwel meteen. Althans, dat is wat ik me er van herinner. Tijdje niet meer gespeeld. :P

Kan me wel voorstellen dat je dit wat wilt beperken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Zo ik ben even een tijdje weg en jullie hebben het allemaal over toffe onderwerpen en niet over customisation.

Was ik dan het probleem...? Iemand die ook vind dat vrouwen in game zo niet historisch accuraat zijn? Haha sorry moest even.

Geen rush is jammer! Alhoewel rush eigenlijk alleen op maps die speciaal daarvoor gemaakt waren leuk was. dat was voor mij ook de reden dat bfbc2 zo leuk was de maps daarin waren speciaal voor een gamemode ontwikkeld.

Ik heb bf1 alleen in de beta gespeeld en mijn pc trok het niet echt dus heb het spel ook niet. Geen idee hoe Grand operations zijn maar dat dagen systeem ziet er leuk uit met verschillende ( met effect op de volgende dag) objectives

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daantjuh68 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:21:
Zo ik ben even een tijdje weg en jullie hebben het allemaal over toffe onderwerpen en niet over customisation.

Was ik dan het probleem...? Iemand die ook vind dat vrouwen in game zo niet historisch accuraat zijn? Haha sorry moest even.
Nah, ik ben gewoon even een afleidingsmanoevre gestart.. Beetje over andere dingen kletsen die wel leuk zijn of met de game te maken hebben... En dan plots BAM! :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

daantjuh68 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:21:
Geen rush is jammer! Alhoewel rush eigenlijk alleen op maps die speciaal daarvoor gemaakt waren leuk was. dat was voor mij ook de reden dat bfbc2 zo leuk was de maps daarin waren speciaal voor een gamemode ontwikkeld.
Rush in Bad Company 2 was heel tof ja 8)
Maar ook in BF3 en BF4 heb ik toch de meeste tijd in rush gestoken; ook daar vond ik de maps prima werken.
Het mooie was dat de BF3 en 4 maps óók goed waren voor conquest, waardoor ik denk dat het niet zozeer aan de maps ligt of rush goed werkt maar meer aan de plaatsing van de mcoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat ik wel als een minpuntje heb ervaren en eigenlijk een beetje mijn immersion breekt is de sturmtiger. Dat ding schiet 380mm raketten af daar wordt je eng van als die dingen inslaan. Maar in game is het niet meer dan een "plump" en mini explosie. Ik had daar wel meer van verwacht. Het is nu gewoon een normale tank terwijl ik dit verwacht : YouTube: Best SturmTiger shot EVER ! (37 Kills) - Company of Heroes 2 verwacht :+ ( op 45 sec )
Dat is er ook eentje die mij echt pisnijdig maakt. De explosie doet niet eens recht aan wat de 15cm granaten die het kanon van onder andere de Sturmpanzer IV. De Sturmpanzer IV zou ook perfect zijn als het zo nodig grote kaboem moet zijn. Anders pak je een Stug III of StuH 42.

Als dat allemaal ook niet goed is geef ons dan de Sturmpanzer I DICE.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=58kNYkhrUtE]

Dit zou gewoon een heerlijke trollcar zijn. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:29:
[...]

Dat is er ook eentje die mij echt pisnijdig maakt.
Haha zo heeft iedereen wel iets _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Haha zo heeft iedereen wel iets _O-
Nee hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou je daar écht over gaan beginnen Kiwi? >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

poor Leno schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:45:
[...]
Wou je daar écht over gaan beginnen Kiwi? >:) :>
Ja maar jij.... huh? Ja toch... laat maar.
We spreken elkaar later vandaag in de party nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:29:
[...]

Dat is er ook eentje die mij echt pisnijdig maakt. De explosie doet niet eens recht aan wat de 15cm granaten die het kanon van onder andere de Sturmpanzer IV. De Sturmpanzer IV zou ook perfect zijn als het zo nodig grote kaboem moet zijn. Anders pak je een Stug III of StuH 42.

Als dat allemaal ook niet goed is geef ons dan de Sturmpanzer I DICE.
[video]

Dit zou gewoon een heerlijke trollcar zijn. :P
Moet je nagaan wat die Sturmtiger wel niet zou moeten doen. Game balance of niet, das toch juist vet dat z'n ding even een heel gebouw wegblaast? gewoon limiet op de spawns ofzo, anders zoals jij zegt een andere oplossing gebruiken, zat keuze wat dat betreft. Het is bijna of ze historisch aangelegde mensen volledig willen triggeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoewel destruction terug is, zie ik wel dat die tank weer stopt zodra ie bij het midden van het huis en de trap komt. Gaan die weer indestructible zijn? Want dat vond ik voorheen altijd zo jammer. Laat mij gewoon lekker door het hele huis ploegen. Ziet er niet uit alsof het zo enorm veel verbeterd is imo

Verder werkte Rush idd beter met minder spelers, maar dat komt vooral doordat er zoveel man online is die gewoon niks toevoegt aan een ronde. Ik merk ook heel vaak dat ik binnen notime 2 tot 3 keer zoveel kills heb als anderen en dan ben ik daar niet eens echt mn best voor aan het doen. Dan zie je na een minuut of 5 dat er nog mensen zijn zonder kill. Tja, ga dan gewoon lekker een spel doen wat je wel kunt of zo. Of misschien is het omdat ze alleen friendlies aan het spotten zijn, maar daar heb ik zelf eigenlijk nooit last van. Helpt wel om op de frontlinie rond te lopen en niet als sniper een beetje op afstand je camper te hebben neergezet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:15:
Hoewel destruction terug is, zie ik wel dat die tank weer stopt zodra ie bij het midden van het huis en de trap komt. Gaan die weer indestructible zijn? Want dat vond ik voorheen altijd zo jammer. Laat mij gewoon lekker door het hele huis ploegen. Ziet er niet uit alsof het zo enorm veel verbeterd is imo
Heeft ook te maken met de fortifications. Je kunt (deels) omgereden huizen zijn ook weer gedeeltelijk opbouwen of verstevigen. Op deze manier zorgen ze er ook voor dat er niet halve dorpen van de map worden geveegd. Dan krijg je geklaag over dat er weer te weinig cover is.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De wapens die bij EA Play waren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:29:
[...]

Rush in Bad Company 2 was heel tof ja 8)
Maar ook in BF3 en BF4 heb ik toch de meeste tijd in rush gestoken; ook daar vond ik de maps prima werken.
Het mooie was dat de BF3 en 4 maps óók goed waren voor conquest, waardoor ik denk dat het niet zozeer aan de maps ligt of rush goed werkt maar meer aan de plaatsing van de mcoms.
Nja, niet echt. Je kon er CQ op spelen inderdaad, maar daar was alles mee gezegd. Voor 64 man waren ze echt veel en veel te klein en hadden ze vaak maar 5, 4 of zelfs 3 vlaggen. WTF? Voor 32 man ging het soms maar net (dan nog waren de vlaggen te dicht op elkaar).

Als je de mappen naast elkaar zet (BF3/BF4 met BF2), kan je eigenlijk niet eens voorstellen hoe groot de BF2 mappen wel niet waren. Sommige hadden gewoon 11 vlaggen en waren ongelofelijk groot. De opzet was zoveel groter; iets wat helemaal teniet is gedaan.

Sommige maps waren kleiner van opzet en prima voor infanterie: Seine, Bazaar etc. Maar de rest was echt jammerlijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het topic is weer wat opgeruimd, maar mensen... Speel minder op de man en ga niet 10x dezelfde discussie voeren met dezelfde content als bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zeph schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:13:
[...]

Moet je nagaan wat die Sturmtiger wel niet zou moeten doen. Game balance of niet, das toch juist vet dat z'n ding even een heel gebouw wegblaast? gewoon limiet op de spawns ofzo, anders zoals jij zegt een andere oplossing gebruiken, zat keuze wat dat betreft. Het is bijna of ze historisch aangelegde mensen volledig willen triggeren 8)7
Nou die zou dit moeten doen. O-)

Ja ik ben "triggered" en met goede reden. BF was nooit echt realistisch, maar ze waren altijd wel bezig met zoveel mogelijk authenticiteit. Dat lijken ze met BF1 en nu weer met BF5 overboord te gooien om wat goedkope puntjes te scoren die vooral gericht lijken te zijn op kinderen die de game eigenlijk niet eens zouden mogen kopen...

Wat is het volgende? Dit ding in de basis van het Duitse team plaatsen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zISYZA1x620&t]

Oke, dit zou ik potentieel kunnen accepteren als DICE met een Sebastopol map komt. Zie het als gerechtigheid jegens bush wookies. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

StealthyPeanut schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:57:
[...]
Sommige maps waren kleiner van opzet en prima voor infanterie: Seine, Bazaar etc. Maar de rest was echt jammerlijk klein.
Laat ik eerst even melden dat ik BF3 nooit met 64 spelers heb kunnen spelen (want PS3), dus hoe dat speelde weet ik niet. Al kan ik me voorstellen dat de maps die je aanhaalt inderdaad wat klein waren.

Battlefield 4 was de eerste BF waar wij als consolespelers 64 man kregen en ik heb daar nooit het idee gehad dat de maps te klein waren. 4, 5 of 6 vlaggen en eigenlijk overal wel actie. Kwestie van smaak denk ik.
Als ik me indenk hoe groot de BF2 mappen zouden zijn dan lijkt me dat aanvoelen als bv Caspian Border met 12vs12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

8GUS schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:56:
[...]

Dit ben ik volledig met je eens en wil wel eens voor problemen zorgen ja. Shooters (en vooral de Battlefield chaos) gaan vaak zo snel dat je de tegenstander niet snel genoeg herkend. Het blijft toch camouflage vs camouflage. Misschien zijn hele kleurrijke skins wel een oplossing (geintje natuurlijk :+ )
bij bf1942 had je nog geen doritos en daar waren de Amerikanen een beetje kaki/beige en de Duitsers redelijk zwart. Prima uit elkaar te houden. Ook omdat ze allemaal hetzelfde waren.

3d spotting is er volgens mij destijds ingebracht om een wat breder publiek te entertainen (die niet de skill of het geduld hadden om diep in de gameplay te duiken) en dus meer geld te verdienen. Dat staat voor mij op nr 1 als grootste gameplay irritatie. Vooral voor airunits is het gewoon prijsschieten mbv 3d spotting

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:07:

Wat is het volgende? Dit ding in de basis van het Duitse team plaatsen?
[video]

Oke, dit zou ik potentieel kunnen accepteren als DICE met een Sebastopol map komt. Zie het als gerechtigheid jegens bush wookies. :+
:Y
a Langer Max railway gun that fires sporadically into the distance
Op de map Rupture staat dat ding. Niet te gebruiken overigens, maar je ziet in het overview scherm / respawn scherm, dat ding wel regelmatig vuren.

Oh yeah Air combat: @Reefun

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 12-06-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tusk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:11:
[...]
Vooral voor airunits is het gewoon prijsschieten mbv 3d spotting
Ik denk dat het juist voor air units wel makkelijk is om iets van een indicatie te hebben. Anders zie je het echt niet. In Battlefield V spot je en blijft de marker op de gespotte plek staan ivp mee te gaan met de speler. Dat is voor air units al een stuk uitdagender (voor grondunits trouwens ook)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:08:
[...]

Laat ik eerst even melden dat ik BF3 nooit met 64 spelers heb kunnen spelen (want PS3), dus hoe dat speelde weet ik niet. Al kan ik me voorstellen dat de maps die je aanhaalt inderdaad wat klein waren.

Battlefield 4 was de eerste BF waar wij als consolespelers 64 man kregen en ik heb daar nooit het idee gehad dat de maps te klein waren. 4, 5 of 6 vlaggen en eigenlijk overal wel actie. Kwestie van smaak denk ik.
Als ik me indenk hoe groot de BF2 mappen zouden zijn dan lijkt me dat aanvoelen als bv Caspian Border met 12vs12 ;)
Sowieso een kwestie van smaak, laat ik dat voorop stellen :).

Er is ook genoeg actie overal, maar dat is niet het probleem. Wat mij betreft is er teveel actie in een te kleine ruimte, doordat de vlaggen te dicht op elkaar zitten. Je loopt binnen 30 seconde van vlag A naar vlag B. En ook weer naar vlag C etc.. Ik weet dat dit gedaan is om meer mensen aan te spreken: o.a. de COD-spelers. Die brengen ook gewoon geld in het laatje als ze snel weer een kill kunnen maken.

Maar een gemiddelde BF3 map is ongeveer 35% van een gemiddelde BF2 map denk ik (totale accessible omvang met voertuigen). Daarbij waren de vlaggen denk ik wel binnen 25% van de ruimte van een BF2 map geplaatst. Ze creëerden in BF3 duidelijk wel de ruimte (met name voor vliegtuigen), maar deden er helemaal niks mee. Erg jammer. Ik zie ook liever een meer overzichtelijke map met open stukken, dan bijvoorbeeld alles op een hoop gepropt.

Ik speel ook veel liever tegen 32 mensen op 1 KM2 dan met 32 mensen op 500 M2 (bij wijze van). Op die manier heb ik meer overzicht en kan ik veel meer invloed uitoefenen op de situatie. Je hebt meer ruimte, meer tijd en meer mogelijkheden om een vlag te veroveren. Ik houd niet van clusterfucks waar ik word geraakt door iemand, waar ik geen benul van heb waar vandaan. Dan ben ik er heel snel klaar mee.

In BF2 speelde ik altijd op 32p maps met 32 mensen. Die balans was echt de sweetspot imho. Groot genoeg voor vehicles en om afstanden af te leggen, maar klein genoeg om meer dan genoeg actie te hebben. En je kon goed een vlag veroveren om de vijand af te leiden, omdat er eigenlijk amper echte chokepoints waren (uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:15:
Een van de problemen met Bad Company 2 was dat de map met al z'n destruction na 10 minuten zo kaal kon zijn dat aanvallers geen enkele kans hadden. En je moet nu eveneens een basis hebben om vanuit op te bouwen met de fortificatie elementen.

Pagina: 1 ... 20 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V