Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:54
MitchellHearth schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:59:
[...]

Ben het met je eens dat het iets langzamer gaat dan "gewoon" via een knopje. Echter weegt het voor mij wel op tegen het volledig kunnen benutten van je scherm :) Kom van een OP3 en uiteraard is het scherm van de OP6 een tikkie groter maar voor mijn gevoel voelt het echt als een veel groter scherm. Sinds ik die gestures gebruik al helemaal :*)

Ben wel benieuwd: wat zou jij voorstellen als gesture voor je actieve apps?
Voor mij ook hoor, ik gebruik ook de gestures. Ik zou graag links, midden, rechts swipen (en dan ook de long-press varianten daarop) instelbaar willen hebben.

Ik zou dan de volgende instelling nemen:
Links: Recent apps
Links long: Menu
Midden: Home
Midden lang: Google Assistant
Rechts: Back
Rechts long: Previous app

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

RedPixel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:17:
[...]

Rechts long: Previous app
is dat laatste met gestures niet mogelijk?
dat mis ik namelijk nu erg.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

Geckoo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:09:
[...]

is dat laatste met gestures niet mogelijk?
dat mis ik namelijk nu erg.
Swipe midden omhoog houd vast en herhaald dit. Dus 2 keer swipe midden omhoog en houd ff vast
Of
Swipe midden omhoog en klik midden waar je vorige app nog staat

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Maardiweb schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 05:20:
[...]

Ja ik gebruik Nova, maakt dat uit? Altijd nova gebruikt ook op andere telefoons en nooit last van gehad.
Ik gebruik inderdaad nova.
En bij unlocked hij naar de app die openstond.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

mucuracat schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:15:
[...]

Swipe midden omhoog houd vast en herhaald dit. Dus 2 keer swipe midden omhoog en houd ff vast
Of
Swipe midden omhoog en klik midden waar je vorige app nog staat
dat snap ik ;) maar het was relaxt dat met 2x vorige te klikken (bij onscreen buttons) je direct naar het vorige appje ging.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Ik weet dat je met de oneplus 5T met de vingerafdruk scanner de notificaties naar beneden halen. Kan het kloppen dat dit niet op de oneplus 6 kan?
Vandaag ga ik over van de 5T naar de 6 en precies dit vraag ik mij nu ook af. Bij de 5T staat het onder "Bewegingen" bovenaan:

Veeg vingerafdruk voor meldingen
Schuif omlaag op de vingerafdruksensor om uw meldingen te controleren, en schuif omhoog om het meldingspaneel te sluiten

Is dit er bij de 6 uitgehaald of hebben ze het ergens anders verstopt? Ben er in dat half jaar nogal gehecht
aan geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
CLB schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Of er is niemand hier die deze issue ook heeft of storen jullie je hier niet aan?
Ik heb een soortgelijk issue: hij onthoudt met niet storen stand niet. Ik heb niet storen altijd aan, maar wil dat oproepen altijd binnenkomen. Dit onthoudt hij een dag, en vervolgens gaat hij weer naar default, dus dat er geen oproepen binnenkomen. Erg vervelend.

Overigens is mijn accuduur wel flink verbeterd, haal zonder moeite 6 uur SoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelcodevries.nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-07-2018
RAAF12 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 00:07:
[...]

natuurlijk :-)

Na de melding op de PC dat de telefoon via USB is aangesloten verschijnt op de fone (veeg van boven naar beneden) de melding dit apparaat wordt opgeladen via USB, klik hierop voor de verdere optie's. 'Bestanden overzetten'
De verbinding staat ongetwijfeld op alleen laden, maar hoe wijzig ik dit? Ik krijg als ik de foon aansluit geen melding, en als ik van boven naar beneden veeg krijg ik allerlei notificaties van apps, maar niet de mogelijkheid om iets met USB te doen :(
Never mind, zag ineens helemaal onderaan (half van het scherm aflopend) de melding staan. 8)7 Ben nu aan het kopiëren, zie nu ook de goede mappen staan en zo. Bedankt! (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PeacekeeperNL schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 06:50:
[...]

Ik durf het niet te zeggen. Ik gebruik Nova in ieder geval niet, dus ik kan je hier in ieder geval niet verder bij helpen. Andere gebruikers met Nova misschien wel. Volgens mij gebruiken in ieder geval @Anonymoussaurus en @DarkSide Nova.
@Maardiweb Nee, Nova heeft hier geen invloed op. Heb zelf dat probleem niet namelijk.
NmR schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:46:
[...]

Vandaag ga ik over van de 5T naar de 6 en precies dit vraag ik mij nu ook af. Bij de 5T staat het onder "Bewegingen" bovenaan:

Veeg vingerafdruk voor meldingen
Schuif omlaag op de vingerafdruksensor om uw meldingen te controleren, en schuif omhoog om het meldingspaneel te sluiten

Is dit er bij de 6 uitgehaald of hebben ze het ergens anders verstopt? Ben er in dat half jaar nogal gehecht
aan geraakt :)
Dit is niet meer aanwezig bij de 6, omdat de scanner van de 6 kleiner en minder gevoelig is dan bij de 5T.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Scheeringa schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:18:
Kon zo snel geen losse thread vinden maar iemand enig idee wanneer de OnePlus Wirless Bullets fatsoenlijk op voorraad zijn?
Heb me aangemeld voor de email notificatie maar die lijkt niet te werken (zou laatst weer een voorraad zijn geweest voor de EU).

Heeft iemand ze daarnaast al binnen en zo ja, wat zijn de ervaringen?

Zijn deze een goed alternatief?
Hier kijken en vragen?
[OnePlus 6] Accessoires

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedPixel
Geckoo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:42:
[...]

dat snap ik ;) maar het was relaxt dat met 2x vorige te klikken (bij onscreen buttons) je direct naar het vorige appje ging.
Ik had een feature request gepost op het OnePlus forum, toen kwam iemand (de dev zelf) met dit als alternatief:
https://play.google.com/s...nuu.oneplusgestures&hl=en

Hiermee kun je nieuwe gestures toevoegen, en als je geroot bent kun je de originele navbar hiden en de gestures naar hartelust aanpassen.

Ik heb nu:
Swipe up center: Home
Swipe up center and hold: Recents
Swipe up left: Notifications
Swipe up left and hold: Quick settings
Swipe up right: Back
Swipe up rightand hold: Last app
Hold: Assistant

Je kunt ook nog taken instellen voor Swipe Left, Swipe Right, Double Tap en Hold (allemaal op de onzichtbare navbar onderin je scherm dus). Zelf te tweaken voor de Tweaker :)

* RedPixel is blij :*)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
RedPixel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:04:
[...]

Ik had een feature request gepost op het OnePlus forum, toen kwam iemand (de dev zelf) met dit als alternatief:

Hiermee kun je nieuwe gestures toevoegen, en als je geroot bent kun je de originele navbar hiden en de gestures naar hartelust aanpassen.

Ik heb nu:

Je kunt ook nog taken instellen voor Swipe Left, Swipe Right, Double Tap en Hold (allemaal op de onzichtbare navbar onderin je scherm dus). Zelf te tweaken voor de Tweaker :)

Thanks voor de tip! Ga ik ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
MitchellHearth schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:16:
[...]

Thanks voor de tip! Ga ik ff checken.
Merk wel op dat als je dus niet geroot bent, je volgens mij niet de originele gestures kunt aanpassen en ook de navbar niet kunt hiden.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
1voud schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:44:
[...]

Als je op het bericht naar onder toe swiped (1 of 2 vingers) dan zie je het volledig gesprek. Maakt het eigenlijk allemaal wat overzichtelijker als je meerdere berichten krijgt. Ik dacht dat iOS 12 deze optie ook eindelijk zal krijgen.
Dit werkt, inderdaad, maar ik ben er achter gekomen waarom het bij mij niet werkt. Ik heb namelijk een smartwatch (Ticwatch E) en als die uitstaat, werkt het zoals je omschrijft. Staat mijn smartwatch echter aan, dan zie ik alleen het laatste bericht. Ook op mijn smartwatch, overigens. Ik vind dit vrij irritant.

Bestaat hier geen oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Jackssonss schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:09:
[...]

Dit werkt, inderdaad, maar ik ben er achter gekomen waarom het bij mij niet werkt. Ik heb namelijk een smartwatch (Ticwatch E) en als die uitstaat, werkt het zoals je omschrijft. Staat mijn smartwatch echter aan, dan zie ik alleen het laatste bericht. Ook op mijn smartwatch, overigens. Ik vind dit vrij irritant.

Geen smartwatch meer gebruiken 8)7

Misschien mijn LG G Watch R maar weer eens onder het stof vandaan trekken :?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

[...]

Ik heb nu:

* Geckoo lezen
* Geckoo downloaden
* Geckoo installeren
* Geckoo instellen
* Geckoo verbaasd zijn dat het niet werkt
* Geckoo nog een keer lezen
Ah geroot... Even kijken hoe dat moet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Geckoo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:41:
[...]

* Geckoo lezen
* Geckoo downloaden
* Geckoo installeren
* Geckoo instellen
* Geckoo verbaasd zijn dat het niet werkt
* Geckoo nog een keer lezen
Ah geroot... Even kijken hoe dat moet..
Erg simpel, staat op het forum van OnePlus haarfijn uitgelegd. *gaat linkje zoeken doen voor je*

[ Voor 12% gewijzigd door PeacekeeperNL op 11-07-2018 20:43 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
PeacekeeperNL schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:38:
[...]

Geen smartwatch meer gebruiken 8)7

Misschien mijn LG G Watch R maar weer eens onder het stof vandaan trekken :?
Ja, daar begon ik ook aan te denken... Lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 13:59
Jackssonss schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:09:
[...]

Ik heb zelf een ticwatch. Heb jouw probleem niet. Werkt gewoon door te swypen naar onder de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 22:42
Heeft iemand de red versie al binnen? Ik sinds gisteren alleen wat doen jullie zonder hoesje of met hoesje want dat standaard hoesje is wel een beetje jammer....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

martijn_8519 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:55:
Heeft iemand de red versie al binnen? Ik sinds gisteren alleen wat doen jullie zonder hoesje of met hoesje want dat standaard hoesje is wel een beetje jammer....
Ik heb een heerlijke case, alleen dan zie je helemaal niks meer van je prachtig rode kleurtje. Zie hier de review van de OtterBox.

Voor de rest m.b.t. cases en accessoires verwijs ik je naar het Accessoires topic.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Beltoonvolume

Bij de settings geluid en vibratie zou ik het beltoonvolume moeten kunnen instellen door de schuifbalk in te stellen, dit lukt echter niet.
De balk blijft grijs inplaats van blauw.

Wat gaat hier fout, heb alles geprobeerd?
Mediavolume staat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

René van Gaalen schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:18:
Beltoonvolume

Bij de settings geluid en vibratie zou ik het beltoonvolume moeten kunnen instellen door de schuifbalk in te stellen, dit lukt echter niet.
De balk blijft grijs inplaats van blauw.

Wat gaat hier fout, heb alles geprobeerd?
Mediavolume staat aan.
Alert slider staat in de geluid stand (dus naar beneden)? Als deze op tril of stil staat, dan kan je die balk niet aanpassen.
En eventueel bedienen met de volumetoets? Standaard instelling daarvan is in ieder geval dat je daarmee volume aanpast.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Het wil maar niet lukken.
Trillen bij oproepen staat uit maar ik kan de beltoonvolume schuif nog steeds niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
René van Gaalen schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:29:
Het wil maar niet lukken.
Trillen bij oproepen staat uit maar ik kan de beltoonvolume schuif nog steeds niet gebruiken.
Kijk nog even naar het bericht boven jou van @PeacekeeperNL

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 08:56

Saffie_time

Why use this? 42!

Sinds gisteravond ook in dit kamp stelling genomen :)

Tot nu zwaar tevreden over de telefoon, het enige wat ik nog niet handig vind is het unlocken als hij op bureau ligt. Ik gebruik geen face unlock enkel code en fingerprint.
* Saffie_time gaat verder spelen met instellingen en zien wat er nog allemaal voor leuks kan.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Saffie_time schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:09:
Sinds gisteravond ook in dit kamp stelling genomen :)

Tot nu zwaar tevreden over de telefoon, het enige wat ik nog niet handig vind is het unlocken als hij op bureau ligt. Ik gebruik geen face unlock enkel code en fingerprint.
* Saffie_time gaat verder spelen met instellingen en zien wat er nog allemaal voor leuks kan.
Ach, smart lock gebruiken . Vertrouwde plaatsen (lastig als je niet wilt dat vrouw kijkt :) ) of voice.. of als gekoppeld aan Bluetooth (handig mat smartwacht of in auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Steeldunes schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:14:
[...]

Kijk nog even naar het bericht boven jou van @PeacekeeperNL
Het lukt echt niet, voor het eerst in 20 jaar krijg ik geen geluid als er gebeld wordt, het moet niet gekker worden.Is er nog een andere optie?
Heb hem al ge-reset zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

René van Gaalen schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:25:
[...]

Het lukt echt niet, voor het eerst in 20 jaar krijg ik geen geluid als er gebeld wordt, het moet niet gekker worden.Is er nog een andere optie?
Heb hem al ge-reset zonder resultaat.
Als je de alert slider verschuift zie je wel een melding dat hij van Silent naar Vibrate naar Ring gaat? (Of Nederlands equivalent). Zou bijna denken dat je alert slider defect is dan. Want pas als je alert slider op Ring staat (onderste stand) dan kun je het volume voor je beltonen etc. aanpassen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• René van Gaalen
Nee, dat zie ik niet.
Ik zal maar eens met oneplus contact zoeken, eens kijken of die mij verder kunnen helpen.

In elk geval bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

René van Gaalen schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:13:
Nee, dat zie ik niet.
Ik zal maar eens met oneplus contact zoeken, eens kijken of die mij verder kunnen helpen.

In elk geval bedankt voor het meedenken.
Enige dat ik nog kan bedenken (vervang voor Nederlandse opties waar van toepassing):
Settings --> Sound & Vibration --> Do Not Disturb Preferences --> Turn on Do Not Disturb staat aan?

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven_2001
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11-2021
Even een vraagje over krasbestendigheid..

Ik zit te twijfelen tussen een midnight black of een mirror black toestel. Ik heb ergens gelezen dat de mirror black variant erg snel krassen krijgt. Kan iemand dat bevestigen?

En hoe zit het met de garantie van OP als je een toestel bij Belsimpel besteld? Belsimpel zegt dat je garantie kan claimen bij OP zelf. Terwijl OP (iemand via chat) zegt dat alle garantie via Belsimpel geclaimed moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
raven_2001 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:05:
En hoe zit het met de garantie van OP als je een toestel bij Belsimpel besteld? Belsimpel zegt dat je garantie kan claimen bij OP zelf. Terwijl OP (iemand via chat) zegt dat alle garantie via Belsimpel geclaimed moet worden?
Volgens de wet moet jij naar je verkopende partij, wellicht dat garantie via OP zelf sneller is (tenzij ze je dus verplichten via Belsimpel te werken).

Mijn enige angst zou zijn dan Belsimpel hem niet naar OP doet maar die die hufters van Dyna***** uit luiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Mandor schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:35:
[...]

Enige dat ik nog kan bedenken (vervang voor Nederlandse opties waar van toepassing):
Settings --> Sound & Vibration --> Do Not Disturb Preferences --> Turn on Do Not Disturb staat aan?
Dan nog zou je de meldingen van de alert slider moeten zien. Vrees dat de alert slider kaput is...

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
1voud schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 02:01:
[...]

Ik heb zelf een ticwatch. Heb jouw probleem niet. Werkt gewoon door te swypen naar onder de
Op je Ticwatch bedoel je? Is me inderdaad eens gelukt, maar open je dan niet de berichten en ziet de afzender dan niet dat je ze gelezen hebt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Volgende week komt er een Stable update voor de OnePlus 6:

Week 239: Red out. OxygenOS perfection and Your own adventure.
We'd also love to shed some light following the software update schedule since we noticed some community members asking questions related to the security patch update. If all goes as planned, the next official releases for OnePlus 6 and OnePlus 3/3T will be out next week, with the latest July security patch update. The official release for OnePlus 5/5T will be out later this month. Yep, no worries.
@mucuracat @PeacekeeperNL Lol was inderdaad helemaal vergeten die resultaten te posten afgelopen dinsdag. Had het wel allemaal gepost op Discord in news, maar was het weer vergeten hier te doen..

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-07-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

En hier de blind camera test resultaten

https://forums.oneplus.co...lind-test-results.868731/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Zijn mooi vlot met de juli security patch dan in ieder geval. Da's mooi! Ben benieuwd of/wat er ook nog verdere feature updates zijn :)
Thanks! :) Ik koos zelf 2134, net even teruggevonden aan de hand van de originele post van @Anonymoussaurus .

[ Voor 10% gewijzigd door PeacekeeperNL op 13-07-2018 14:19 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb ook een OnePlus 6 gekocht. Nu gebruik ik veel de app Kijk. Omdat ik een aflevering gemist hebt. Nu zijn dat films bijvoorbeeld NCIS met Nederlands ondertiteling. Nu is de ondertiteling Chinees. Heel vervelend. Op mijn Samsung S8 Plus heb ik wel Nederlandse ondertiteling. Maar nu ik dat toestel verkocht hebt kan ik geen films meer kijken. Mijn zoon had een Nokia 6.1 die heeft dat probleem ook. Zou het komen dat dit toestel stock android is?

Weten jullie wat ik nu misschien kan doen om toch de films kunnen kijken met een Nederlands talig ondertiteling? Misschien is downloaden? Of misschien heb jij ook hetzelfde probleem? Ik hoor het graag

[ Voor 10% gewijzigd door wilke77 op 13-07-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

wilke77 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:57:
Ik heb ook een OnePlus 6 gekocht. Nu gebruik ik veel de app Kijk. Omdat ik een aflevering gemist hebt. Nu zijn dat films bijvoorbeeld NCIS met Nederlands ondertiteling. Nu is de ondertiteling Chinees. Heel vervelend. Op mijn Samsung S8 Plus heb ik wel Nederlandse ondertiteling. Maar nu ik dat toestel verkocht hebt kan ik geen films meer kijken. Mijn zoon had een Nokia 6.1 die heeft dat probleem ook. Zou het komen dat dit toestel stock android is?

Weten jullie wat ik nu misschien kan doen om toch de films kunnen kijken met een Nederlands talig ondertiteling? Misschien is downloaden? Of misschien heb jij ook hetzelfde probleem? Ik hoor het graag
Voor de gein eens even getest, en zowaar ook hier Aziatische ondertiteling, misschien een lettertype wat niet helemaal lekker zit. Zou als ik jou was feedback sturen naar de ontwikkelaars van de app, wellicht kunnen ze er iets mee. Denk niet dat jij er zelf iets aan kan veranderen, eerlijk gezegd. Heb ook even in de instellingen gekeken uiteraard.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
MrGizMo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:07:
[...]

Ik was juist aan denken om ook voor de flipcover te gaan, altijd handig een paar pasjes
Ik heb de originele flip cover, omdat ik geen screenprotector wou. Nadeel: je kan moeilijk bij de volume knop, pasjes krijg je er eigenlijk niet in zonder klooien. Verder del blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilke77
bedankt voor het kijken. ik heb een mail gestuurd naar de ontwikkelaars van de app. Nu maar hopen dat zij wat voor mij kunnen betekenen.

Voor de gein eens even getest, en zowaar ook hier Aziatische ondertiteling, misschien een lettertype wat niet helemaal lekker zit. Zou als ik jou was feedback sturen naar de ontwikkelaars van de app, wellicht kunnen ze er iets mee. Denk niet dat jij er zelf iets aan kan veranderen, eerlijk gezegd. Heb ook even in de instellingen gekeken uiteraard.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Bedankt voor het kijken. Ik heb een mail gestuurd naar de ontwikkelaar van de app. Hopelijk
ik hoopPeacekeeperNL schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:24:
[...]

Bedankt voor het kijken. Ik heb nu een mail gestuurd naar de ontwikkelaar van de app. Hopelijk kunnen hun wat voor mij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 22:36
[...]

Deze app is er ook nog: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xda.nobar

XDA thread: https://forum.xda-develop...-gestures-iphone-t3792361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:00
Sinds gisteren trotse bezitter van de oneplus 6!

Ik moet jullie wellicht niet meedelen dat het een fenomenaal snel toestel is, en prijs kwaliteit uitstekend te noemen is!

Ik had wel volgende vraag over het opladen. Dat het toestel vliegensvlug kan opladen zie ik als een groot pluspunt. Echter heb ik 80% van de tijd geen nood aan het super snel opladen. Daarom stel ik mij volgende vraag;

Is het niet beter met het oog op het sparen van de batterij, in een situatie waar het niet nodig is om vliegensvlug op te laden de telefoon met een standaard (degelijke) 2.0amp oplader op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Rubberen schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:19:

Ik moet jullie wellicht niet meedelen dat het een fenomenaal snel toestel is, en prijs kwaliteit uitstekend te noemen is!

Ik had wel volgende vraag over het opladen. Dat het toestel vliegensvlug kan opladen zie ik als een groot pluspunt. Echter heb ik 80% van de tijd geen nood aan het super snel opladen. Daarom stel ik mij volgende vraag;

Is het niet beter met het oog op het sparen van de batterij, in een situatie waar het niet nodig is om vliegensvlug op te laden de telefoon met een standaard (degelijke) 2.0amp oplader op te laden?
Nee, maar als je vaak de lader in de buurt hebt, kun je de lader er beter wel afhalen bij 80%. Dat voorkomt een hoop slijtage.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
EWK schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Nee, maar als je vaak de lader in de buurt hebt, kun je de lader er beter wel afhalen bij 80%. Dat voorkomt een hoop slijtage.
Heb je hier een bron voor? Want dat valt wel mee toch? De slijtage die er kan komen is warmte en dat is voornamelijk bij de 100% en dat is minimaal.

Het meeste slijtage voorkomen zit hem in het helemaal leeg laten lopen en wat je beter op tijd kan opladen. Tenminste, dat dacht ik. Zou eens een mooie post voor Tweakers zijn over de waarheid van opladen van smartphones.

[ Voor 10% gewijzigd door Kid_Stevie op 14-07-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Kid_Stevie schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:48:
[...]

Heb je hier een bron voor? Want dat valt wel mee toch? De slijtage die er kan komen is warmte en dat is voornamelijk bij de 100% en dat is minimaal.

Het meeste slijtage voorkomen zit hem in het helemaal leeg laten lopen en wat je beter op tijd kan opladen. Tenminste, dat dacht ik. Zou eens een mooie post voor Tweakers zijn over de waarheid van opladen van smartphones.
Ik weet dat de app AccuBattery dat ook aangeeft. En zij beweren dat het is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Ik heb er zelf geen verder onderzoek naar gedaan. Probeer zelf zoveel mogelijk 40-80 schema aan te houden. Resulteert in 1x laden per dag.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
Kid_Stevie schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:48:
[...]

Had ik nu ook wel eens graag geweten.. Als je zelf even googled merk je al onmiddellijk dat er vaak tegengestelde info wordt gegeven. Duidelijkheid hierrond zou wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Rubberen schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:12:
[...]

Had ik nu ook wel eens graag geweten.. Als je zelf even googled merk je al onmiddellijk dat er vaak tegengestelde info wordt gegeven. Duidelijkheid hierrond zou wel interessant zijn.
https://accubattery.zende...hodology?mobile_site=true

Onderaan staan in ieder geval wat bronnen. Heb niet echt tijd op dit moment om er dieper in te duiken haha 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 18:36
Sinds vandaag lid van de op6 club! Heb de witte 128gb/8gb versie genomen. Ik kom van een iphone 7 plus af.

Man, wat een toestel! Wat een snelheid..wat een...ALLES! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Weet iemand de exacte locatie van de GSM, GPS en Wi-Fi antenne's in het toestel?
<knip> Dit voegt niks toe en is potentieel uitlokkend.

[ Voor 103% gewijzigd door 13art op 16-07-2018 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54
RAAF12 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:50:
Weet iemand de exacte locatie van de GSM, GPS en Wi-Fi antenne's in het toestel?
Dat soort dingen kan je vinden op sites als IFixIt of teardowns op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Antwoord heb je gekregen. Beelden zeggen meer dan woorden, dus geen reden om zo te reageren.

[ Voor 66% gewijzigd door 13art op 15-07-2018 12:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
knip

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 15-07-2018 12:21 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Op Tweakers wordt er verwacht dat men wel beetje moeite zelf doet. knip

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 15-07-2018 12:22 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:55
Rubberen schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:19:

Het verschil met andere snelladers is dat de warmte hier in de lader gecreëerd wordt en niet in de batterij. Ik heb m'n 3 nu al 2 jaar en ik merk totaal niks van problemen of slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 18:36
knip
Beter om maar even te laten rusten

[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 15-07-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:26
EWK schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Volgens mij ook. Het kost bij verder laden meer moeite om dit te doen met warmteontwikkeling en dus meer slijtage tot gevolg. Ik moet daar wel bij zeggen dat ze dit bij een bepaald type batterij al hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:22

Deathchant

Don't intend. Do!

Was 't niet ook zo dat oneplus juist gekozen heeft voor een laadsysteem waarbij de warmte juist ín de lader blijft en niet in de accu? (zou dat de 20-80% laadtheorie dan omver gooien omdat de accu niet te heet wordt?)
Zou idd mooi zijn als tweakers of hw.info een artikel zou wijden aan wat nou het beste is qua opladen (tijd/frequentie/percentage etc).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
Ook een 6 besteld.
Ben het gedoe in ios nu wel een beetje beu.
Het is een 256GB Midnight Black geworden.
Hopelijk morgen binnen 😁

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Gunth schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:11:
Ook een 6 besteld.
Hopelijk morgen binnen 😁
Gezien je signature is dit een doorbraak in je Apple ecosysteem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunth schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:11:
Ook een 6 besteld.
Hopelijk morgen binnen 😁
Welk gedoe doel je dan op?

Wel een mooie aankoop sowieso :9 Zal flink wennen worden gezien je signature inderdaad.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
stin00 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:26:
[...]

Gezien je signature is dit een doorbraak in je Apple ecosysteem :+
Nee hoor ,ik switch regelmatig ios/Android telefoons.
Heb trouwens ook een xiaomi a1 thuis.
Onlangs een home Mini gekocht.
Keer wel altijd trg naar Apple maar ze krijgen hun software maar niet in orde laatste tijd

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

As electrical engineer working with batteries I can say a few things:
1) Discharging to 0% and charging to 100% as a "calibration" is pure bullshit. Does nothing good for your battery and only harms it because li-ion batteries doesn't "like" to be discharged to low capacity. I wouldn't say 0% capacity because battery management system probably turns of the phone before capacity goes to TRUE 0% and not 0% showed on your screen.
2) You can charge your phone to 100% everytime and you can leave it over night plugged at 100% for the whole night. Charging to 100% of what BMS allows doesn't harm your battery AT ALL. In fact number of charging cycles for li-ion batteries is based on DOD which is Depth of discharge e.g. >1000 cycles @ 100% DOD, >2000 cycles @ 90% DOD etc. Depends on a paricular lithium battery, manufacturer etc. And as to leaving phone connected to charger when it's already 100% does NOTHING because BMS disconnects the charger itself, you don't have to do it by unplugging the battery. Lithium battery has to be controled this way or else it blows up (literally). When you have 100% battery and your phone is still connected to the charger, battery is on stand by and your phone use power from charger only. That's why you'll always have 100% battery while plugged.
3) The moment BMS decides to end charging is usually when current reaches so called CUT OFF value which means battery can no longer take current that is more than e.g 150mA so when your phones charges <150mA for a set period of time, BMS knows it's fully charged and it has to be disconnect or else the voltage can rapidly increase, overloads battery and cause the damage, usually blow-up.
4) The process of charging li-ion batt goes like this (let's start from full current):
a) CC (constant current) stage which means the battery takes full current, in this case 4A but frankly it's 3,4-3,6A.
For 3,3Ah battery it's current around 1,1C, it's perfectly good value for battery life.
b) when battery reaches certain point of voltage (on Dash I noticed it's around 60-70% approx.), current drops naturally and it keeps going down with increasing voltage
c) CV (constant voltage) means BMS sets 4,2V (usual value for 100% capacity of lithium cell) and current is going to 0A since your battery is almost charged at this point e.g 4,1V and charger gives 4,2V which is 4,2-4,1V = 0,1V, it allows really low current. But it's important to charge to 100% because last stage lasts long but it gives you significantly more capacity, especially for only 3,3Ah cell. Moreover, this stage is most dangerous because voltage for almost fully charged cell becomes unstable and when it takes current, it'll increase voltage easily and rapidly. That's why cut off current has to work and stops charging when it's time. The process can go a few times e.g. if battery goes >4,2V, the charger disconnects, waits few seconds, lower current from charger and starts charging again. And after e.g. 3 repeates, it ends the charging process for good.
5) In a nutshell, don't let your battery discharge lower than 10% and it'll keep capacity longer. That's kind of additional way to enhance battery life because BMS itself will never let your battery to discharge to 0% capacity. They can't allow it because number of cycles would be too low and capacity would drop too fast. You can charge to 100% everytime and keep it through the night, it'll do no harm at all. And if you can, you use your phone connected to the charger when battery's full. That way you don't use your battery at all.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou fijn zijn als je dan ook een bron erbij vermeldt, of komt dat van Battery University?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Zou fijn zijn als je dan ook een bron erbij vermeldt, of komt dat van Battery University?
https://forums.oneplus.co...battery-correctly.780695/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:40
Wie heeft er ook de systeemtaal in het Engels?
Heb vandaag m'n systeemtaal op Engels gezet vind dat veel handiger met instellingen zoeken en voor Google assistant maar dan gaat de stem van Google maps icm Android auto dus ook Engelse aanwijzingen geven.
Dat is wel op Nederlands in te stellen maar dan mis ik de helft van de gesproken aanwijzingen.
Ook hoor je regelmatig alsof ze in de microfoon aan het blazen is zo'n plop geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
ComTech schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:54:
Wie heeft er ook de systeemtaal in het Engels?
Heb vandaag m'n systeemtaal op Engels gezet vind dat veel handiger met instellingen zoeken en voor Google assistant maar dan gaat de stem van Google maps icm Android auto dus ook Engelse aanwijzingen geven.
Dat is wel op Nederlands in te stellen maar dan mis ik de helft van de gesproken aanwijzingen.
Ook hoor je regelmatig alsof ze in de microfoon aan het blazen is zo'n plop geluid.
Dit zijn gewoon algemene Android dingen, heeft niks te maken met OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik ben enorm aan het twijfelen om mijn iphone 6 in te ruilen voor een Oneplus 6, maar vind het een moeilijke beslissing. Zou de eerste keer zijn dat ik voor android ga. Wat gaan volgens jullie de grootste aanpassingen zijn voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Dit voegt niks toe en is potentieel uitlokkend.
Deze vraag is niet uitlokkend(?????) en kan normaal beantwoord worden, of niet. commentaar op moderatie mag in het daarvoor bedoelde topic
Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

Goed ik zal het makkelijker maken: zitten de drie antenne's a) boven de hoogte van de dubbele camera
b. onder de camera's? c) beide antwoorden zijn fout

a

b

c

s.v.p aankruisen wat van toepassing is

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 16-07-2018 07:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Na maanden wikken en wegen tussen het houden van mijn S8+ of ein-de-lijk terug naar Clean Android op de OP6... vanavond de OP6 besteld :)

Waarom ik de OP6 wil:
- Zo veel sneller toestel door de schonere software
- Normaal, gezond updatebeleid
- Groter scherm (met notch)
- Accuduur
- Nee maar echt, ik irriteer me soms dood aan de Samsung lag

Nadelen die mij tegenhielden waren:
- Geen VoLTE/VoWifi (wat met Tele2 best een pre is)
- Geen waterproofing
- Geen wireless charing

Doorslag was het (binnenkort) krijgen van een zakelijk nummer, waardoor ik een dualsim toestel nodig heb. Bovendien levert m'n werkgever een KPN sim, dus dan is VoLTE en VoWifi een stuk minder nodig, zeker niet op de tweede SIM.

Heb de OP6 Midnight Black 128GB/8GB besteld zonder priority shipping, want ik kan wel een paar daagjes wachten. Ben super benieuwd :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 01:01
RAAF12 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:10:
[...]

Deze vraag is niet uitlokkend(?????) en kan normaal beantwoord worden, of niet. Goed ik zal het makkelijker maken: zitten de drie antenne's a) boven de hoogte van de dubbele camera
b. onder de camera's? c) beide antwoorden zijn fout

a

b

c

s.v.p aankruisen wat van toepassing is
s.v.p. even zelf kijken op iFixit, zoals je al eerder is aangegeven. Waarom voldeed dat antwoord niet aan je vraag?
https://nl.ifixit.com/Teardown/OnePlus+6+Teardown/109826

Vanwaar deze bijzondere vraag eigenlijk? In vrijwel ieder toestel loopt een antenne langs de accu.

Volgende keer graag je eerdere bericht wijzigen ipv meerdere berichten onder elkaar. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 16-07-2018 08:47 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Richh schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:31:
[...]

s.v.p. even zelf kijken op iFixit, zoals je al eerder is aangegeven. Waarom voldeed dat antwoord niet aan je vraag?
https://nl.ifixit.com/Teardown/OnePlus+6+Teardown/109826

Vanwaar deze bijzondere vraag eigenlijk? In vrijwel ieder toestel loopt een antenne langs de accu.
Dank u.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Richh schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:27:
Na maanden wikken en wegen tussen het houden van mijn S8+ of ein-de-lijk terug naar Clean Android op de OP6... vanavond de OP6 besteld :)

Waarom ik de OP6 wil:
- Accuduur

- Geen waterproofing
- Geen wireless charing

Doorslag was het (binnenkort) krijgen van een zakelijk nummer, waardoor ik een dualsim toestel nodig heb. Bovendien levert m'n werkgever een KPN sim, dus dan is VoLTE en VoWifi een stuk minder nodig, zeker niet op de tweede SIM.

Heb de OP6 Midnight Black 128GB/8GB besteld zonder priority shipping, want ik kan wel een paar daagjes wachten. Ben super benieuwd :)
Krijg je vast geen spijt van >:)
Zaterdag voor iemand een S9 geïnstalleerd en gebruik zelf een OnePlus 6.
Prima toestel de S9 maar als hij bv apps gaat bijwerken dan merkt je gelijk dat de S9 traag wordt en het vrij lang duurt als hij 10 apps moet bijwerken in verhouding tot de OnePlus. Overal merk ik toch duidelijk dat het op de OnePlus allemaal net wat vlotter loopt en apps bijwerken is bv razendsnel en dat vond ik altijd al een irritatiepunt van mijn vorige telefoon S6 Edge en merk je eigenlijk op bijna alle telefoons. Nu is het genieten als ik zie hoe snel dit gaat.

Maar alles heeft voor en nadelen en de S8/S9 hebben genoeg voordelen maar leuk om te zien dat een toestel die een stuk goedkoper is zo vlot kan zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
Richh schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:27:

Waarom ik de OP6 wil:
- Accuduur

- Geen waterproofing
- Geen wireless charing

Accuduur is net wat me het meest tegenvalt. Verder top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 11-10 11:55
JLius schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:04:
[...]

Wat valt je er aan tegen?

Ik ben super tevreden. Nacht zonder opladen: 4% er af. 7u in een kluisje (vliegtuigstand vergeten aan te zetten) 6% er af... Super snel opgeladen met de dash lader. Haal gemiddeld de dag wel (ruim 4u SOT) met ongeveer 30% over.
Was even wennen na de Nexus 6P die het echt een stuk korter uithoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Camiel schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:24:
[...]

Ik ben super tevreden. Nacht zonder opladen: 4% er af. 7u in een kluisje (vliegtuigstand vergeten aan te zetten) 6% er af... Super snel opgeladen met de dash lader. Haal gemiddeld de dag wel (ruim 4u SOT) met ongeveer 30% over.
DASH is dood.. (wasverzachter :) )
lang leve WARP charger (star trek :) Warp 9)

nieuws: Merkaanvraag duidt op Warp Charge als nieuwe naam voor snellaadtechni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
[...]

Heb er zelf ook geen problemen mee en zelf dik tevreden mee maar blijkt dat na de laatste update er meer zijn die problemen hebben met de accu. Deze week komt er als het goed is weer een update uit waaronder een fix voor de accu dus mogelijk is hiermee je probleem weer opgelost. En tevens wordt de beveiligingspatch van juli geïnstalleerd.

bron: https://androidworld.nl/n...rijverbetering-oneplus-6/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor degene die geïnteresseerd zijn in een interview met de oprichter: The CEO Speaks. The Pete Lau Interview (Part I)
[...]

[...]

Misschien dat jullie dat gemist hebben, maar in 5.1.8 zit een 'bug' die de batterij op sommige devices leegtrekt. 5.1.10 wordt zeer binnenkort verwacht (ik denk vandaag al) en die moet dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Anonymoussaurus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:08:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in een interview met de oprichter: The CEO Speaks. The Pete Lau Interview (Part I)

[...]

[...]

Misschien dat jullie dat gemist hebben, maar in 5.1.8 zit een 'bug' die de batterij op sommige devices leegtrekt. 5.1.10 wordt zeer binnenkort verwacht (ik denk vandaag al) en die moet dit oplossen.
Heb het al twee keer gehad, s'avonds met circa 70 pct naar bed, volgende ochtend, of uit, of 1pct... Hopelijk is dat straks opgelost hahaha
Thanks voor de update iig

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:20
[...]

Hier ook tevreden. Haal bij veel gebruik 6u sot en laatst, bij wel vrij minimaal gebruik, 3 volle dagen net aangetikt zonder bijladen :D ben wel benieuwd naar de volgende update als het nog beter zou moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Ik heb vandaag m'n Oneplus 6 ontvangen, maar er staat toch gewoon Dash op de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:08:

Misschien dat jullie dat gemist hebben, maar in 5.1.8 zit een 'bug' die de batterij op sommige devices leegtrekt. 5.1.10 wordt zeer binnenkort verwacht (ik denk woensdagochtend al) en die moet dit oplossen.
:+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

kwaazaar schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:44:
[...]
Ik heb vandaag m'n Oneplus 6 ontvangen, maar er staat toch gewoon Dash op de oplader.
Niet zo snel jij 😄
Op androidworld.nl staat:
Beschikbaarheid
Wanneer deze naam het zal gaan worden zal er weinig veranderen. De techniek is en blijft hetzelfde en waarschijnlijk zullen we naam en het logo pas vanaf de OnePlus 6T weer op de verpakkingen zien verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet hoe je het bedoelt, maar nu is de lol er wel van af (voor mij in ieder geval wel) ;). Ik zei het vannacht, wat de 16e is, dus het is morgenochtend de 17e. Anyway, er was zondag 1 post aangemaakt en 'gehide'. Vandaag zijn er 2 posts gemaakt en 'gehide', waarvan er 1 al zichtbaar is gemaakt: OxygenOS Open Beta 14 for the OnePlus 5 and Open Beta 12 for OnePlus 5T.

Nogmaals: ik weet dat er posts zijn aangemaakt en dat ze zijn 'gehide'. Het is aan OnePlus binnen hoeveel uur ze ze zichtbaar willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 12:02
Ik heb op dit moment en Samsung note 4, en zit te denken om de OP6 te halen.
Mijn enige kritiekpuntje is de helderheid van het scherm.
De Note 4 gaat tot zo;n 750 nits en is redelijk goed af te lezen in de zon.
Een maat van mij heeft een Samsung s8+ die 700 nits zou moeten halen (volgens diverse review sites)en deze is (naar mijn mening) slecht af te lezen in de zon als ik em vergelijk met de Note 4.

Nu heeft de OP6 een stuk lagere helderheid, dus ik heb sterk mijn twijfels of dit wel af te lezen is in de zon.
Kan moeilijk aan een winkel vragen of ik de OP6 ff een dagje in de zon mag testen.

Wat is de ervaring van de gebruikers hier op het forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gabriel_Knight schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:57:
Een maat van mij heeft een Samsung s8+ die 700 nits zou moeten halen (volgens diverse review sites)en deze is (naar mijn mening) slecht af te lezen in de zon als ik em vergelijk met de Note 4.

Nu heeft de OP6 een stuk lagere helderheid, dus ik heb sterk mijn twijfels of dit wel af te lezen is in de zon.
Kan moeilijk aan een winkel vragen of ik de OP6 ff een dagje in de zon mag testen.

De telefoon is "okee" af te lezen. Het is niet geweldig omdat het contrast niet wordt aangepast en er geen "highcontrast* modus is, maar het is vergelijkbaar met het 550lux scherm van de Asus zenfone 5z (zie de foto in die review).

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO

Zolang ik de lichtsterkte van het scherm op vol zet kan ik het prima lezen in de zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Laatst online: 09-10 21:25
zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de microfoon? okay google doet niks, als ik bel ben ik af en toe te horen en de headphonejack werk totaal niet... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
julian19haas schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:25:
zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de microfoon? okay google doet niks, als ik bel ben ik af en toe te horen en de headphonejack werk totaal niet... 8)7
Aan het begin had ik bij het bellen van vaste nummers dat ik onverstaanbaar was. Maar in het algemeen geen problemen onderhand, niet bij normaal bellen, whatsapp etc.

Headphone jack gebruik ik regelmatig zonder issues in combinatie met een Sennheiser CX-5.00 in ear tot grote tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 15:14

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

kwaazaar schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Alles wat ze nog hebben liggen aan chargers worden nog wel meegeleverd met de oude naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

julian19haas schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:25:
Enige probleem wat ik ervaar is dat de microfoon relatief zacht is, in vergelijking met mijn oude S7. Verder hoor ik geen klachten over de microfoon.

Je kan je microfoon en headphone jack in ieder geval testen als je in Telefoon *#808# invoert, naar Media debugging gaat, en Single MIC recording test selecteert. Hier kun je zowel de primaire als secundaire microfoon testen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Laatst online: 09-10 21:25
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:15:
[...]

Enige probleem wat ik ervaar is dat de microfoon relatief zacht is, in vergelijking met mijn oude S7. Verder hoor ik geen klachten over de microfoon.

Je kan je microfoon en headphone jack in ieder geval testen als je in Telefoon *#808# invoert, naar Media debugging gaat, en Single MIC recording test selecteert. Hier kun je zowel de primaire als secundaire microfoon testen.
net getest, heb mezelf maar gebeld dan doet hij het wel, het is alleen met google applicaties dat hij het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

julian19haas schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:27:
[...]

net getest, heb mezelf maar gebeld dan doet hij het wel, het is alleen met google applicaties dat hij het niet doet.
Dan zou ik de permissies nakijken voor de betreffende apps en Google Play Services, dat ze wel toegang hebben tot o.a. je microfoon. Dus Settings > Apps > App permissions (voor Engelstalig menu), zie je een overzicht, ook direct voor de microfoon permissies.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Als ik de schakelaar aan de rechterkant gebruik, dan schakelt hij naar modus 'Trillen'. Ik wil echter dat hij modus 'Stil' gebruikt. Wie weet waar ik dat aan kan passen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

kwaazaar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:46:
Als ik de schakelaar aan de rechterkant gebruik, dan schakelt hij naar modus 'Trillen'. Ik wil echter dat hij modus 'Stil' gebruikt. Wie weet waar ik dat aan kan passen?
Nog een keer omhoog. Er zijn 3 standen..

-Stil
-Trillen
-Beltoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
mucuracat schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Nog een keer omhoog. Er zijn 3 standen..

-Stil
-Trillen
-Beltoon
Wtf! 8)7
Dat ik dat zelf niet heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
[...]

Ik kom van een Xiaomi redmi note 3, makkelijk 3 dagen batterij met resurrection remix (2g als scherm uit is). Vandaar het tegenvallen, met de 1+6 haal ik max 30 uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius

In volle zon zie ik amper iets op mijn scherm met automatische helderheid.
Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!