Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Yazoo schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:08:
[...]

Dit is een autolader.

Ik bedoel een normale lader en kabel voor in huis. Via onderstaande link legio. Welke is aan te raden? Overal staat bijna 'Origineel' bij :)

https://nl.aliexpress.com...ext=oneplus+5t+dash+cable
Deze vind ik wel fijn, ook niet origineel maar werkt wel: klik.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-04 15:05
M'n tweede hoesje is ook binnen, dit keer van hout:
https://nl.aliexpress.com...Telefoon/32885307717.html

Het is echt een mooi ding, prachtig afgewerkt, maar uiteraard wel wat dikker en zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:51
Laat ik nou net een usb-c kabel (blitswolf) te hebben besteld zonder rekening te hebben gehouden met dash charge 8)7

Maar is zo'n "namaak" autolader wel veilig? Ik was in de veronderstelling dat dash charge een beschermde techniek was die alleen door oneplus en oppo werd gebruikt, en niet zoiets als qualcomm quickcharge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:13

GVR

twowheeler schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:03:
[...]

Laat ik nou net een usb-c kabel (blitswolf) te hebben besteld zonder rekening te hebben gehouden met dash charge 8)7

Maar is zo'n "namaak" autolader wel veilig? Ik was in de veronderstelling dat dash charge een beschermde techniek was die alleen door oneplus en oppo werd gebruikt, en niet zoiets als qualcomm quickcharge
Tja veilig, had bij mn vorige mobiel (motorola) een Ali quickcharge lader voor in de auto, en nu voor de OP6 weer. Ding doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:54
westergas schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:05:
[...]

Ik heb een Dbrand skin. Erg tevreden over, eenvoudige montage en het lijkt inderdaad net alsof het er in de fabriek is op gezet. Bij mij blijft die skin er ook lekker op zitten omdat ik de midnight black anders amper vast durf te pakken (glad!). Hoesjes doe ik niet aan ;)
Ik heb nu een 'nylon' hoedje maar die is echt veel te dik. Ik ga dus ook een Dbrand skin bestellen omdat dit bij vorige telefoons altijd:

A. Mooi was.
B. Fijn omdat de lijnen van de telefoon gewoon hetzelfde bleven.

Maar heb je de telefoon al wel eens gestoten of laten vallen? Zo ja, hoe ziet de skin er dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 20:30

westergas

rikkie_pc

soskes schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ik heb nu een 'nylon' hoedje maar die is echt veel te dik. Ik ga dus ook een Dbrand skin bestellen omdat dit bij vorige telefoons altijd:

A. Mooi was.
B. Fijn omdat de lijnen van de telefoon gewoon hetzelfde bleven.

Maar heb je de telefoon al wel eens gestoten of laten vallen? Zo ja, hoe ziet de skin er dan uit?
Hij is al wel 1 keer gevallen, er zit een buts in de alu rand waar de skin niet op zit. Aan de skin zelf zie je helemaal niets. :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 10:33

dnzm

Knorrig

westergas schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:13:
[...]

Hij is al wel 1 keer gevallen, er zit een buts in de alu rand waar de skin niet op zit. Aan de skin zelf zie je helemaal niets. :)
Tja, en dat is voor mij dus een reden om toch wel een volledige wrap te willen. Jammer dat dbrand ze niet heeft want ik hoor altijd goede verhalen over ze.

Iemand ervaring met xtremeskins of gadgetshieldz? Die hebben allebei ook transparante wraps, dan kan ik dat mooie rood tenminste nog een beetje bewonderen. :)

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 03-05 19:20
De bullets wireless zijn weer op voorraad trouwens, voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Zo, de DBrand skin aangebracht en dat scheelt een partij in gladheid.
Zelfs in een keer goed geplakt.

Overigens zie ik nu bij de USB c poort dat de rode lak er al vanaf gaat. Dat vind ik behoorlijk snel. Geen probleem verder maar ik had het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

soskes schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:45:
Zo, de DBrand skin aangebracht en dat scheelt een partij in gladheid.
Zelfs in een keer goed geplakt.
Welke heb je? Zit zelf nog te twijfelen tussen een gekleurde skin of een doorzichtige - voornaamste doel is een stukje krasbescherming. Ben je niet bang voor de rest van de rand? Dbrand bedekt puur de glazen achterwand, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Het gaat inderdaad puur om de achterkant. Ik heb ook nog de camera's erbij gepakt.

Momenteel heb ik de nieuwe skin, weet even niet hoe hij heet plus de lichte 'houten' structuur. De zwarte (de nieuwe dus) zit er nu op en ik vind hem wel tof.
De rest van de rand, ja, so be it. Ik heb hier nog dat nylon / kunststof hoesje liggen maar dat is veel te dik en zonde van de lijnen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

soskes schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:26:
Het gaat inderdaad puur om de achterkant. Ik heb ook nog de camera's erbij gepakt.

Momenteel heb ik de nieuwe skin, weet even niet hoe hij heet plus de lichte 'houten' structuur. De zwarte (de nieuwe dus) zit er nu op en ik vind hem wel tof.
De rest van de rand, ja, so be it. Ik heb hier nog dat nylon / kunststof hoesje liggen maar dat is veel te dik en zonde van de lijnen van de telefoon.
Matrix? Die ziet er inderdaad wel kek uit ja. En wat die randen betreft: mijn vorige telefoon zag er nogal gehavend uit na 2 jaar gebruik, ik wil deze iets netter houden. Maar ik heb inderdaad geen zin in een case of bumper, om precies dezelfde reden als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roynolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Alternatief voor screenprotector is 'Wow fix it' te verkrijgen via Amazon.de.

Ondertussen alle smartphones en tablets thuis onderhanden genomen. Zo tevreden zijn we er van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:11
Eergisteren de Bullet wireless besteld kwamen vannochtend binnen ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
roynolf schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:39:

Ondertussen alle smartphones en tablets thuis onderhanden genomen. Zo tevreden zijn we er van...
Persoonlijk geloof ik hier niet zo in. Ik heb ooit een hoog aangeschreven emulsie op mijn scherm gehad maar helpt helaas niet.
Ik vind het ook wat moeilijk te geloven omdat er eigenlijk een voorschrijven zou zijn hoeveel je van dit magisch spul erop moet smeren. Daarnaast is gelijke verdeling op een aflopend scherm met emulsie bijzonder lastig.
Ik had gehoopt dat dit anders zou zijn "wow fix it" maar het lijkt gewoon een standaard te zijn.
De recensies bij Amazon lijken ook niet veel goeds te brengen. En daarnaast is bij een val de sterkte van het scherm, het contactpunt en de snelheid van de val de grootste factor. Daar kan een laagje van een mm echt nooit mee helpen.

Kun je mij vertellen of er hulpmiddelen zitten om goed aan te brengen (dus gelijkmatig en exacte hoeveelheid)?

Ik vrees dat ik gewoon goed moet opletten en geen pech moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hier al weer een maand of 3 zonder protector, net even gekeken en ik kan echt geen krasjes ontdekken. Ben wel voorzichtig met mijn toestel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 23:42

MrDrako

nep ict'er

Mijn sandstone cover is na slechts 4 maanden op alle hoeken al gebarsten, ik ga supervoorzichtig met het toestel om, maar heb het idee dat ze hem te klein hebben gemaakt. Mijn oneplus 3 sandstone heeft het 2 jaar volgehouden tot mijn telefoon zelf overleden was. Beetje jammer.. denk dat ik de rhinoshield maar ga proberen.

Iemand enig idee hoe die past met de glazen en/of plastic screenprotector van oneplus zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:16
Bedankt voor de tip.
De volgende zou ook Dash charge ondersteunen.
Sdoutech kan je vinden op Amazon.

Die powerbanks van Oppo kan het zijn dat deze micro USB aansluitingen heeft en geen USB c ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46

Dat spul kunnen ze beter bij Tel Sell en Tommy Teleshopping aanbieden, nepperij..

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 17:46
change1001 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:50:
[...]

Ik heb voor mijn S7 Edge altijd een Spigen case gehad. Beviel me wel. Iets zoals dat lijkt me ideaal. Voor de screenprotector lijkt mij een glazen protector erg fijn. Mijn vader heeft Panzerglass op zijn iPhone SE en het ziet er netjes uit!
Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aBzJPiVTUOnSytqw5GHbTDEG/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/36XE7WoDti86OnYf9AjBbcbs/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r0maqz5GbVxZ1bOLUrvt18WH/thumb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door walterworld op 06-11-2018 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-03 13:47
walterworld schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:37:
[...]

Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Denk dat ik hem ook maar een keertje ga aanschaffen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

[...]

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com
Ik wilde roepen, "is die niet duurder dan de originele," maar verzendkosten is ook een ding natuurlijk.

Hoe bevalt-ie in vergelijking?

Edit: en qua randjes, zijn die ronder / minder irritant aanwezig dan de randjes van het standaard plakkertje waarmee de telefoon geleverd is?

[ Voor 16% gewijzigd door dnzm op 08-11-2018 15:03 . Reden: Extra vraag, want het is toch gratis! :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
dnzm schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:55:
[...]

Ik wilde roepen, "is die niet duurder dan de originele," maar verzendkosten is ook een ding natuurlijk.

Hoe bevalt-ie in vergelijking?

Edit: en qua randjes, zijn die ronder / minder irritant aanwezig dan de randjes van het standaard plakkertje waarmee de telefoon geleverd is?
Ja, belachelijk €26 voor een glasplaatje. Alles voor de bescherming zullen we maar zeggen hé! ;)
Was eigenlijk van plan om gewoon originele te bestellen, de verzendkosten en het lange wachten hielden mij tegen.
De originele heeft wel goed zijn werkt gedaan, door een val(mijn fout) toch mooi de beschermer gebroken en niet het glas van de Oneplus zelf.

In vergelijk vind ik hem beter, voelt beter voor de vinger en glijd er makkelijker overheen.

Geen idee hoe het zich verhoud tegen de standaard beschermer, deze heb ik dan ook meteen afgehaald.

Tot nu toe noch een aanrader! Vingerafdrukken zoals op de foto's valt mee, dat was expres gedaan voor de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Scheur in m'n originele protector, cm lang maar niet echt gebarsten, nu toch maar een andere protector zoeken. Maar zie door de bomen het bos niet meer, als je online leest zijn ze allemaal niet helemaal dekkend of juist een randje over de pixels en worden de schermen slecht leesbaar.

Wat is jullie, langere, ervaring met bijvoorbeeld

OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector
of
PanzerGlass
of
RhinoShield 3D Curved Edge to Edge Tempered Glass

Of misschien een andere natuurlijk, maar deze kwam ik volgens mij op in dit topic tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Kid_Stevie schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:13:
Scheur in m'n originele protector, cm lang maar niet echt gebarsten, nu toch maar een andere protector zoeken. Maar zie door de bomen het bos niet meer, als je online leest zijn ze allemaal niet helemaal dekkend of juist een randje over de pixels en worden de schermen slecht leesbaar.

Wat is jullie, langere, ervaring met bijvoorbeeld

OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector
of
PanzerGlass
of
RhinoShield 3D Curved Edge to Edge Tempered Glass

Of misschien een andere natuurlijk, maar deze kwam ik volgens mij op in dit topic tegen.
Zoek eens op Clearplex in dit topic, wellicht ook een optie? Kan je niet online bestellen. Moet bij een MM, kan je hem wel helemaal dekkend laten snijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05-2021
walterworld schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:37:
[...]

Zoek eens op Clearplex in dit topic, wellicht ook een optie? Kan je niet online bestellen. Moet bij een MM, kan je hem wel helemaal dekkend laten snijden.
Ik ben express naar NL gereden voor de clearplex en zeer tevreden van momenteel eig! Ligt er nu een 4 maand op ongeveer

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik heb vanaf dag 1 de Nylon case gebruikt, maar ondertussen raakt deze wat uitgerafelt aan de achterkant jammer genoeg.

Ik zit er eens over te denken om de originele silicone cover erop te doen die erbij geleverd is.
Is deze voldoende om de Oneplus te beschermen als hij valt? Of toch eerder de Nylon erophouden?

Ben dat "bulky" gevoel wel wat beu, zeker als je de gsm eruitneemt en in de handen houdt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 21:08
Officieele sandstone hoes besteld voor de 1plus6, maar dan hier:
https://www.aliexpress.co...on-Nylon/32953651237.html

net een stukje goedkoper ;)

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 20:59
Wat betreft Clearplex, ik ben daar al twee keer voor terug gegaan naar de Mediamarkt. Eerste keer was er een case-versie opgeplakt, die niet over het hele scherm viel. Toen terug gegaan en hebben ze een volledige geplakt.

Tweede keer was voor die volledige versie, die aan de zijkanten losliet. Terwijl mijn case niet in de buurt kwam. Er werd toen gezegd dat dit de laatste keer was dat ze het gratis zouden vervangen. Maar binnen twee weken is ook die weer aan het loslaten aan de zijkant en onderkant.

Voor mij geen Clearplex meer dus.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 14:48

WCA

Solictice schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:57:
Wat betreft Clearplex, ik ben daar al twee keer voor terug gegaan naar de Mediamarkt. Eerste keer was er een case-versie opgeplakt, die niet over het hele scherm viel. Toen terug gegaan en hebben ze een volledige geplakt.

Tweede keer was voor die volledige versie, die aan de zijkanten losliet. Terwijl mijn case niet in de buurt kwam. Er werd toen gezegd dat dit de laatste keer was dat ze het gratis zouden vervangen. Maar binnen twee weken is ook die weer aan het loslaten aan de zijkant en onderkant.

Voor mij geen Clearplex meer dus.
Ik heb ondanks mijn hoesje er toch de niet-case-friendly erop zitten. De randjes moet je na het aanbrengen gewoon een nachtje met rust laten en dan blijft het prima zitten. Of je hebt een medewerker gehad die het niet goed aanbracht natuurlijk. Wel jammer, die van mij zit echt perfect

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Bij mij de clearplex case friendly i.c.m. OtterBox. Ben ook 2x terug geweest. Heb uiteindelijk zelf de onderzijde biigesneden en de rechter zijkant omdat hij daar losliet doordat de case er soms nog tegenaan komt. Verdomd irritant. Hoop alleen niet dat ik met het bijsnijden een kras op het scherm heb gemaakt, maar daar kom ik wel achter zodra die clearplex eraf gaat...

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
Black Friday bij OnePlus. De Dash car charger is 50% off. Tempered glass 20%

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:04
MrDrako schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:21:
Mijn sandstone cover is na slechts 4 maanden op alle hoeken al gebarsten, ik ga supervoorzichtig met het toestel om, maar heb het idee dat ze hem te klein hebben gemaakt. Mijn oneplus 3 sandstone heeft het 2 jaar volgehouden tot mijn telefoon zelf overleden was. Beetje jammer.. denk dat ik de rhinoshield maar ga proberen.

Iemand enig idee hoe die past met de glazen en/of plastic screenprotector van oneplus zelf??
De Sandstone cover van mij was al na 8 weken kapot, precies op dezelfde manier als bij jou. Ook altijd voorzichtig mee omgegeaan.
Onder garantie (uitzondering) een nieuwe gekregen, maar die is er nu, na ongeveer 10 weken, ook mee opgehouden. Zelfde probleem. Ik heb officieel een klacht ingediend want als dit de kwaliteit is waar OnePlus voor staat, ga ik niet nogmaals een telefoon van ze kopen. Ik ben overigens erg tevreden over de telefoon zelf.

Wellicht helpt het als er meer mensen officieel een klacht indienen?

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 23:42

MrDrako

nep ict'er

Tuktop schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]

Bij oneplus dan? want ik heb hem gekocht via belsimpel. Nu overigens de RhinoShield SolidSuit Classic Black, waar ik enorm tevreden over ben. Maar het is wel duidelijk dat in ieder geval de sandstone cover flut was. Heb em geloof ik al weggegooid. De rhinoshield bied veel betere bescherming. Wil nu niet meer terug.

[ Voor 11% gewijzigd door MrDrako op 22-11-2018 13:35 ]

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:04
MrDrako schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:34:
[...]

Bij oneplus dan? want ik heb hem gekocht via belsimpel. Nu overigens de RhinoShield SolidSuit Classic Black, waar ik enorm tevreden over ben. Maar het is wel duidelijk dat in ieder geval de sandstone cover flut was. Heb em geloof ik al weggegooid. De rhinoshield bied veel betere bescherming. Wil nu niet meer terug.
Ja, bij OnePlus bedoel ik. Mooi dat je een beter hoesje hebt gevonden!

• twowheeler
Tuktop schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]

De Sandstone cover van mij was al na 8 weken kapot, precies op dezelfde manier als bij jou. Ook altijd voorzichtig mee omgegeaan.
Onder garantie (uitzondering) een nieuwe gekregen, maar die is er nu, na ongeveer 10 weken, ook mee opgehouden. Zelfde probleem. Ik heb officieel een klacht ingediend want als dit de kwaliteit is waar OnePlus voor staat, ga ik niet nogmaals een telefoon van ze kopen. Ik ben overigens erg tevreden over de telefoon zelf.

Ik las die berichten pas nadat ik m'n bundel had besteld. Dan had ik denk ik toch voor karbon gegaan. Al vind ik sandstond veel fijner voelen. Uiteindelijk ben ik gewoon een nylon case gaan gebruiken, maar goed.

Iemand al eens een tempered screenprotector van telefoonglaasje.nl gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:53
Mijn originele OP screenprotector is spontaan gebarsten, ok geen val/stoot schade te zien. 1 barst over de gehele breedte. Ik heb er al meer mensen over horen klagen dat dit is gebeurt. Ik had hem 3 maand geleden via Belsimpel gekocht en volgens hun website geven ze 6 maand garantie op deze screen protector.

Ik ga dan deze garantie dan maar eens claimen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogEnd28
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Heb net de oneplus 6 aangeschaft en ben ook aan het kijken voor screenprotectors/hoesjes. Geven het meegeleverde hoesje en screenprotector voldoende bescherming? Is de vooraf aangebrachte screenprotector er makkelijk af te halen of doe je een nieuwe er overheen? Heb net een instructiefilmpje gekeken voor een screen protector, waarbij ze het hoesje gebruiken zodat de screen protector er mooi recht op komt te liggen, is dat de enige functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
codegro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:37:
Mijn originele OP screenprotector is spontaan gebarsten, ok geen val/stoot schade te zien. 1 barst over de gehele breedte. Ik heb er al meer mensen over horen klagen dat dit is gebeurt. Ik had hem 3 maand geleden via Belsimpel gekocht en volgens hun website geven ze 6 maand garantie op deze screen protector.

Ik ga dan deze garantie dan maar eens claimen.....
Inmiddels bericht terug.... aankoop bedrag van 21,95 wordt teruggestort. Nette oplossing van Belsimpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
LogEnd28 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:35:
Heb net de oneplus 6 aangeschaft en ben ook aan het kijken voor screenprotectors/hoesjes. Geven het meegeleverde hoesje en screenprotector voldoende bescherming? Is de vooraf aangebrachte screenprotector er makkelijk af te halen of doe je een nieuwe er overheen? Heb net een instructiefilmpje gekeken voor een screen protector, waarbij ze het hoesje gebruiken zodat de screen protector er mooi recht op komt te liggen, is dat de enige functie?
Het bijgeleverde hoesje is prima voor doorsnee bescherming. Ook kun je hiermee makkelijk de originele glazen screenprotector van OP aanbrengen. De standaard plastic protector kun je er zo aftrekken en dan eventueel een nieuwe aanbrengen. De standaard protector is prima, maar geeft natuurlijk minder bescherming dan een glazen. Bij mij heb ik de standaard protector er na ongeveer een maand afgehaald.

[ Voor 11% gewijzigd door codegro op 23-11-2018 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-03 23:17
Iemand hier een dbrand skin en een hoesje dat hij aanraad voor eroverheen te doen? Ik keek zelf naar de RhinoShield CrashGuard want die is op dit moment goedkoper met black friday. Helaas bedekt deze niet de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Khalon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:45:
Iemand hier een dbrand skin en een hoesje dat hij aanraad voor eroverheen te doen? Ik keek zelf naar de RhinoShield CrashGuard want die is op dit moment goedkoper met black friday. Helaas bedekt deze niet de achterkant.
Wat wil je bereiken met het hoesje? Een full cover dan is de Nylon cover van Oneplus een goede. Bedekt echt het hele toestel.

Ik had zelf een DBrand op het toestel zitten en zonder cover. Ideaal. Alleen voor de 'ruige' momenten heb ik de nylon cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-03 23:17
soskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:42:
[...]

Wat wil je bereiken met het hoesje? Een full cover dan is de Nylon cover van Oneplus een goede. Bedekt echt het hele toestel.

Ik had zelf een DBrand op het toestel zitten en zonder cover. Ideaal. Alleen voor de 'ruige' momenten heb ik de nylon cover.
Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de Dbrand skin zichtbaar is dus een open of doorzichtige achterkant. Ik ben in het algemeen zeer voorzichtig en heb mijn telefoon nog nooit buiten laten vallen ofzo maar neem toch het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Khalon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:47:
[...]

Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de Dbrand skin zichtbaar is dus een open of doorzichtige achterkant. Ik ben in het algemeen zeer voorzichtig en heb mijn telefoon nog nooit buiten laten vallen ofzo maar neem toch het zekere voor het onzekere.
Dan heb je zo'n fusion bumper nodig. Rinke fusion bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogEnd28
  • Niet online
soskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:42:
[...]

Ik las hierboven dat de OP hoesjes snel loslaten,bij jou niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Je hebt de sandstone cover en de carbon cover die niet het hele toestel bedekken. Die laten snel los en gaan kapot. De volledige covers heb ik geen problemen mee en ook niet gelezen / gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wanne-B88 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:46:
Nu nog even kijken voor een screenprotector. Ga deze middag maar eens langs de mediamarkt.
Er zit standaard vanuit de fabriek al een screen protector op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wanne-B88 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:46:
Nu nog even kijken voor een screenprotector. Ga deze middag maar eens langs de mediamarkt.
Mijn ervaring is dat het scherm erg goed tegen krassen kan. Sinds ~augustus zonder protector en zelfs na de afgelopen 3 weken (vakantie) los in mijn rugtas, mee naar het strand enz. ziet het scherm er nog perfect uit.

Ik vind het zo veel prettiger bedienen zonder protector en het ziet er uiteraard een stuk beter uit. De originele (glazen) protector is dan wel weer erg mooi maar ik krijg die dingen er nooit goed op en ik vind het te duur om er een zooi te bestellen.

[ Voor 23% gewijzigd door westergas op 29-11-2018 09:17 ]

• Wanne-B88
  • Laatst online: 02-05 09:40
westergas schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:16:
[...]

Mijn ervaring is dat het scherm erg goed tegen krassen kan. Sinds ~augustus zonder protector en zelfs na de afgelopen 3 weken (vakantie) los in mijn rugtas, mee naar het strand enz. ziet het scherm er nog perfect uit.

Ik vind het zo veel prettiger bedienen zonder protector en het ziet er uiteraard een stuk beter uit. De originele (glazen) protector is dan wel weer erg mooi maar ik krijg die dingen er nooit goed op en ik vind het te duur om er een zooi te bestellen.
Dat is ook mijn afweging geweest. Ik wilde graag de originele glazen variant, maar vond de verzendkosten dan weer te hoog voor enkel een protector :+ Nu probeer ik het met de versie die al op de telefoon zat bij levering.
twowheeler schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:25:
[...]

Je kan als je nog meer scherm wil ook gestures proberen, is even wennen maar daarna wel erg gaaf omdat het zoveel scherm oplevert
Sinds gisteren aan het testen. De 'terug' variant is nog een uitdaging (dus vanuit één van de onderste hoeken naar boven schuiven), maar ik zie de voordelen van gestures! :)

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 12:46

mucuracat

YES

Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

Dat is ook mijn afweging geweest. Ik wilde graag de originele glazen variant, maar vond de verzendkosten dan weer te hoog voor enkel een protector :+ Nu probeer ik het met de versie die al op de telefoon zat bij levering.
[...]
Wat er bijgeleverd wordt, is toch stukje plastic vel?

Heb gisteren uit mijn handen laten vallen..
50cm hoogte en proberen te vangen.. dus dan stuitert het van ene hand naar de andere en toen op de grond..

Linker boven hoek barst.. die helemaal naar links onder gaat.

Gelukkig treft het hier de extra glas laag die ik op liet plakken .. Ik weet niet of de orginele bescherm plakje het juiste bescherming had gegeven..

Ik had niet de orginele hoesje omheen, waar opstaande randen zijn. Misschien was het dan niet gebeurd.

.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:36
[quote]Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

{/quote]

Bij Belsimpel is hij ook te krijgen en wordt hij gratis verstuurd >:)
https://www.belsimpel.nl/...protector-zwart-oneplus-6

Zeker een aanrader. Superstrak erop te krijgen en zeker icm origineel hoesje van Oneplus is niet te zien dat er iets op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
MikeOO schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:52:
[quote]Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

Zeker een aanrader. Superstrak erop te krijgen en zeker icm origineel hoesje van Oneplus is niet te zien dat er iets op zit.
[/quote]
Ik lees vaak dat die zwarte randen een stukje van het scherm afsnoepen, heb je dat ook? Anders ga ik hem snel bestellen denk ik, was pas uitverkocht bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Kid_Stevie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:30:
Ik lees vaak dat die zwarte randen een stukje van het scherm afsnoepen, heb je dat ook? Anders ga ik hem snel bestellen denk ik, was pas uitverkocht bij Belsimpel.
Dat was voor mij een van de redenen om een Panzer Glass te bestellen, deze is zogezegd "case proof" Ze snoepen geen stukje van de rand af. Zie ook mijn eerdere posts in de dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:36
[...]

[/quote]
Nee geen last van. Het beste is om het originele doorzichtige hoesje tijdelijke omheen te leggen. Dan de temperend glas aanbrengen, terwijl het hoesje er nog om zit en dan zit hij precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogEnd28
  • Niet online
Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
Sinds gisteren aan het testen. De 'terug' variant is nog een uitdaging (dus vanuit één van de onderste hoeken naar boven schuiven), maar ik zie de voordelen van gestures! :)
Same, en vind t irritant dat je, als t keyboard open staat en je veegt omhoog voor terug/home, hij eerst een swipe over je toetsenbord registreert en dan pas t gesture herkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

LogEnd28 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:44:
[...]

Same, en vind t irritant dat je, als t keyboard open staat en je veegt omhoog voor terug/home, hij eerst een swipe over je toetsenbord registreert en dan pas t gesture herkent
Oh, dat gebeurt mij eigenlijk nooit, sterker nog, de terug-swipe verbergt netjes het toetsenbord, zoals het hoort. Misschien proberen jullie iets teveel in de hoek te vegen? Ik veeg op ongeveer 2/3 van de breedte van het scherm. Eigenlijk altijd raak, en ik zou ook niet meer anders willen.

Het enige dat ik mis is dat kantel-knopje dat de standaard Android-navbar wel heeft. Als daar nog iets op gevonden kon worden, was het helemaal ideaal.

Edit: Even een heel ander verhaal: ik heb gisteren mijn bestelling van Xtremeskins binnen gekregen en vandaag de transparante wrap erop geplakt. Was even een klusje en de hoekjes moeten volgens mij nog wat drogen, maar ik ben tevreden met het resultaat. Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor krasjes op de achterkant als ik het apparaat op een tafel leg, maar kan ik nog wel van het rood genieten. Die TPU case bewaar ik wel voor vakanties en zo.

Ik had de doorzichtige volledige wrap en een deelwrap (dus alleen het glas) in eiken-print; doe komt er wel op als het rood begint te vervelen. 😀

[ Voor 29% gewijzigd door dnzm op 01-12-2018 15:30 . Reden: Toevoeging over skin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanne-B88
  • Laatst online: 02-05 09:40
[...]

[/quote]
Vorige week deze besteld bij Belsimpel. Toen ik hem op ging halen gaf de medewerker aan dat het aanbrengen van de screenprotector dusdanig lastig was, en dat ze daarom bij Belsimpel niet langer de 'aanbreng-service' voor deze protectors boden. Ik heb hem maar weer ingeleverd, wilde zelf mijn vingers daar niet aan branden. Uiteraard netjes geld terug gekregen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogEnd28
  • Niet online
Wanne-B88 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:24:
[...]

Vorige week deze besteld bij Belsimpel. Toen ik hem op ging halen gaf de medewerker aan dat het aanbrengen van de screenprotector dusdanig lastig was, en dat ze daarom bij Belsimpel niet langer de 'aanbreng-service' voor deze protectors boden. Ik heb hem maar weer ingeleverd, wilde zelf mijn vingers daar niet aan branden. Uiteraard netjes geld terug gekregen..
Rechtstreeks van hun site:
Belangrijkste specificaties
  • Makkelijk aan te brengen
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Wanne-B88 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:24:
[...]

Is erg simpel, bubbeltjes kun je wegkrijgen met bijgeleverd tooltje. Let wel op dat je scherm goed schoon is en gebruik het originele siliconen hoesje voor het uitlijnen en aanbrengen van de protector. Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 23:10
Ik heb vandaag de orginele OnePlus 6 Temperedglass screenprotector ontvangen omdat de af fabriek geplaatste screenprotector los liet op het toestel van mijn vrouw.

Wat een drama ! :( :( :( :(

Ik heb wel 20 keer het scherm opnieuw moeten plaatsen maar ik krijg de luchtbel in de hoek niet weg. Deze komt steeds weer terug.
Inmiddels ben ik er klaar mee en ligt ie in de prullenbak. Weg 20 euro.

Heeft iemand tips voor een goede screenprotector die weg gewoon goed te plaatsen is?
Mag van glas of plastic zijn. Iemand eventueel ervaring met liquid screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Flappie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:47:
Ik heb vandaag de orginele OnePlus 6 Temperedglass screenprotector ontvangen omdat de af fabriek geplaatste screenprotector los liet op het toestel van mijn vrouw.

Ik heb wel 20 keer het scherm opnieuw moeten plaatsen maar ik krijg de luchtbel in de hoek niet weg. Deze komt steeds weer terug.

Heeft iemand tips voor een goede screenprotector die weg gewoon goed te plaatsen is?
Mag van glas of plastic zijn. Iemand eventueel ervaring met liquid screenprotectors?
Die van mij ook vakkundig vern**kt. Ik heb het hier al vaker gemeld maar wat mij betreft zijn protectors niet echt nodig en is het nadelig voor het design (naar mijn mening). Alleen de originele is wel mooi, mits goed geplaatst.

Wil je het toestel "als nieuw" willen doorverkopen dan is een protector misschien wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 08:56
^ Bump

Ik heb inmiddels mijn 2e "OnePlus 6 3D Tempered Glass Screen Protector" screen protector gebarsten in 3 maanden tijd. De 1e keer kwam mijn sleutelbos er op terecht na een val van 20cm en zat er een ster in de protector. Vervangen met een nieuwe, en gisteren zag ik dat deze ook een barst heeft. Van het eerste geval zou je nog kunnen zeggen dat de protector zijn ding gedaan heeft, maar waarom de protector nu gebarsten is is mij een raadsel. Ik vermoed dat de telefoon onder spanning gestaan heeft in mijn broekzak bij het bukken o.i.d. want het is een dunne barst van rechts onder naar halverwege links.

Daarnaast ben ik ook niet super tevreden over de protector zelf. De zwarte rand is te groot waardoor je altijd een stukje van het scherm mist, ook al zit je er precies recht voor. Ook heb ik bij beide protectors het probleem gehad dat het super nauw komt hoe de protector op de telefoon zit, en als dat iets verschuift dan trekt er al lucht onder. Ik zie dat het internet ook klaagt over het feit dat deze protector zo snel barst.

Iemand nog een alternatief die aan te raden is? Ik zoek een "glass" versie en niet zo'n plastic ding wat er standaard op zit of een matte protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46
dnzm schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:23:
[...]

Edit: Even een heel ander verhaal: ik heb gisteren mijn bestelling van Xtremeskins binnen gekregen en vandaag de transparante wrap erop geplakt. Was even een klusje en de hoekjes moeten volgens mij nog wat drogen, maar ik ben tevreden met het resultaat. Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor krasjes op de achterkant als ik het apparaat op een tafel leg, maar kan ik nog wel van het rood genieten. Die TPU case bewaar ik wel voor vakanties en zo.

Ik had de doorzichtige volledige wrap en een deelwrap (dus alleen het glas) in eiken-print; doe komt er wel op als het rood begint te vervelen. 😀
Zou je misschien een foto kunnen maken van de transparante wrap op achterkant van de OP6? Ik heb ook de rode variant en vind het eigenlijk zonde om hem te verstoppen achter een case. Als die doorzichtige wrap mooi is dan ga ik dat ook eens proberen.

Mijn dank is groot! :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37
Flappie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:47:

Ja, geen als je er goed mee omgaat . Lukt hier al een jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 23:10
wvkreg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:32:
[...]

Ja, geen als je er goed mee omgaat . Lukt hier al een jaar!
Ja, voor mij zelf geen probleem maar bij mijn vrouw is dat toch wat anders. Die gooit hem weer in de tas waar vervolgens ook een sleutel bos in zit bijvoorbeeld :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

JunkO schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:00:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen maken van de transparante wrap op achterkant van de OP6?
Here you go, toen zat-ie er net op. Je ziet op de eerste foto nog wat licht onder de folie zitten, dat is later nog wel wat bijgetrokken, hoewel je nog wel een paar hele kleine puntjes ziet. Ik vind het niet heel storend, en alsnog stukken beter dan die case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hybridsoldier01
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-07-2024
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:22

KrazyJay

Hybridsoldier01 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:23:
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.
Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
codegro schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:38:
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.
Ik heb er nu eentje van Aliexpress, maar moet zeggen dat dat kleine beetje scherm dat ze eraf snoepen best irritant is. Begreep dat zelfs de originele dit probleem heeft. Heb gelukkig ook nog wat niet tempered glass bij besteld. Eerst maar eens kijken of dit gaat vervelen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Iemand goede tips voor een screenprotector? De default screenprotector zit onder de krassen na 3 maanden, dus geen plastic meer.

Zag de DBrand prism, iemand ervaringen met deze screenprotector? Aangezien het mij vooral gaat om de telefoon krasvrij te houden, sta ik ook open voor andere screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37
KrazyJay schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:48:
[...]

Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.
https://www.mediamarkt.nl...plus-6-zwart-1578723.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:06

geerttttt

Manisch positief

codegro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:25:
[...]

Inmiddels bericht terug.... aankoop bedrag van 21,95 wordt teruggestort. Nette oplossing van Belsimpel.
Ik had ook dat hij gebarsten was op een hoekje. Heb toen een gratis vervanging ontvangen.
Ik moet wel zeggen dat de zwarte rand in de screenprotector van de originele Oneplus tempered glass protector het scherm wat afsnijd. Oftewel, onder bepaalde hoeken mis je een paar pixels van je beeld. Dat vind ik voor een originele protector wel slecht. Sowieso vraag ik me af waarom zo'n zwarte rand bovenop het glas zit, en niet onder het glas, zodat hij niet afwijkt onder bepaalde hoeken. En dat zwarte had ook wel wat minder dik gemogen.

Hoe dan ook, hij voelt prettig aan en qua maat klopt hij wel mooi. Maar screenprotectors blijven bijna onmogelijk perfect aan te brengen. Het lukt mij niet om hem helemaal stofvrij en kaarsrecht te plaatsen, dus voor mij, als de protector het ooit begeeft trek ik hem eraf en laat ik hem protector-loos. T'is toch een gebruiksproduct..

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
[...]

Klik voor groter
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vingerafdrukken vallen uiteindelijk reuze mee, zit nog steeds goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Nog even een screenprotector dingetje. Tempered blijft gewoon ellende qua randen en passen.

Heb nu deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4dwJvzLX

Werkt perfect. Geen harde Folie, dus het krast niet echt. Dit is een mooi goedkoop alternatief voor clearplex, al heb ik daar geen ervaring mee. Ben benieuwd wat het verschil in bescherming nu eigenlijk is

[ Voor 6% gewijzigd door twowheeler op 25-03-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:27
Alle glazen screen Protectors voor de oneplus 6 zijn erg lastig aan te brengen, vaak krijg je ze aan de randen niet strak er op. Mijn tip, had ik ergens gelezen, gebruik een beetje olie!!! Sla of olijf olie. Klinkt gek, maar werkt uitstekend. Aan de randen iets omhoog doen, olie er onder, en klaar is Kees. Heb voor 100 euro screen Protectors weg gegooid, omdat het aan de randen niet wilde lukken. Nu probleem loos!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:36
Sinds vandaag ben ik van One overgestapt naar 6.

Om de telefoon in de auto te kunnen laden ben ik op zoek naar een USB-C kabel en 12-volt dashcharger. Kan ik die in de Oneplus store wel aanschaffen, maar die is maar 100cm.

Ik heb sowieso anderhalf meter nodig, moet het even exact nameten nog. Maakt het nog uit wat voor USB-C kabel dat is dat hij ook dashcharge doet?

Ok, nevermind, 1 meter is genoeg, net nagemeten :X

Nu alleen nog een stevige hoes, het meegeleverde hoesje is hetzelfde soort flutding dat ook bij de Oneplus X zat.

[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 14-05-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Om nog even op de screenprotectors terug te komen, heb deze week deze mogen ontvangen via Ali en is werkelijk de beste die ik tot nu toe heb gehad, zelfs beter dan de originele die niet meer te leveren is. Aanrader voor iedereen die nog een goede protector zoekt.

CP+MAX

https://s.click.aliexpress.com/e/7sAMECQbD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:17:
Nu alleen nog een stevige hoes
Ik loop sinds het begin al met de officiële Nylon Cover, heerlijk ding wat mij betreft.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@CLB ik heb nu de Oppro Sandstone case eromheen zitten maar vind de bescherming maar matig... Heb je een linkje naar het nylon hoesje? Ik vind er meerdere

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 17-05-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:13

GVR

codegro schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:57:
Om nog even op de screenprotectors terug te komen, heb deze week deze mogen ontvangen via Ali en is werkelijk de beste die ik tot nu toe heb gehad, zelfs beter dan de originele die niet meer te leveren is. Aanrader voor iedereen die nog een goede protector zoekt.

CP+MAX

https://s.click.aliexpress.com/e/7sAMECQbD
Link klopt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
Zoek anders even bij Alie op: "nillkin 3d cp max oneplus 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:59
Vanwege geen reactie verwijderd

[ Voor 103% gewijzigd door AMD1800 op 30-05-2019 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
De standaard meegeleverde screenprotector lijkt wat zwak, ik heb er al best veel krassen en vreemde putjes op zitten. Is er een stevigere beschikbaar? Is in een webshop wat lastig oordelen. Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
FastFred schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:04:
De standaard meegeleverde screenprotector lijkt wat zwak, ik heb er al best veel krassen en vreemde putjes op zitten. Is er een stevigere beschikbaar? Is in een webshop wat lastig oordelen. Iemand ervaringen mee?
Zie mijn reactie hierboven. De beste protector die ik tot dusverre heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik nu nog de stock hoesje, vind deze echter een beetje te glad.
Kwam de volgende case tegen: https://www.oneplus-shop....ransparant-oneplus-6.html

Heb een zwarte besteld. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 27-06-2019 09:21 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-03 08:54
Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met een OTG WiFi adapter? Ik ben niet in de gelegenheid het verzendende signaal te versterken, dus daarom hoop ik mijn ontvangst te kunnen verbeteren.

Ter info ik heb de OnePlus 6, en ik *kan* verbinden naar het WiFi signaal, maar deze is niet heel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ik ben een fan van het zwarte doorzichtige TPU hoesje dat bij de telefoon zat. Vooral de opstaande hoekjes zijn er prettig.

Weet iemand waar ik deze, of een zeer vergelijkbare variant kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hybridsoldier01 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:23:

Heb je nog een goede screenprotector kunnen vinden? Ik heb nu 1tje van telefoonglaasje, opzicht makkelijk om aan te brengen. Echter mis ik overal 1mm van het scherm, valt het meeste op bij de 'notch'.
Vind de zwarte randjes ook niet echt fijn, geeft een soort van 3d effect. Krasbestendig zijn ze ook niet echt, heb er al een flinke kras op zitten. (enkel zichtbaar in de felle zon)

[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 01-07-2019 09:11 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odelay
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:55
codegro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Zie mijn reactie hierboven. De beste protector die ik tot dusverre heb gevonden.
Ik was in eerste instantie ook wel geïnteresseerd in deze protector maar deze review deed me een beetje twijfelen: https://forum.xda-develop...-sp-review-t3888606/page2
en dan voornamelijk om dit stukje: "The black borders around the edge are too thick on every side."
Ook goed te zien op de foto van de bootloader.

Is dit iets wat je herkent, of is het er wel maar niet storend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
odelay schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:42:
[...]

Ik was in eerste instantie ook wel geïnteresseerd in deze protector maar deze review deed me een beetje twijfelen: https://forum.xda-develop...-sp-review-t3888606/page2
en dan voornamelijk om dit stukje: "The black borders around the edge are too thick on every side."
Ook goed te zien op de foto van de bootloader.

Is dit iets wat je herkent, of is het er wel maar niet storend?
Hmmm....ik vind het reuze meevallen, stoor mij er absoluut niet aan. Ik zou het gewoon proberen, kosten ook niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@codegro Enig idee waarom ze deze zwarte randjes bedacht hebben? Heeft dit te maken met de curved edges?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Geen idee, zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
I.v.m. scouting kamp naar Zweden waar ook 2 dagen gekanood gaat worden ben ik op zoek naar een waterdichte hoes of case voor de OP6, iemand ideeën? De OP6 zou waterdicht zijn maar heeft geen officiele rating hiervoor en lijkt in sommige reviews toch niet waterdicht te zijn en bij anderen weer wel, dus ik wil het zekere voor het onzekere

Via Google kom ik op van alles uit maar als je dan verder naar de specs kijkt is het niet waterdicht. Ook op het Oneplus forum terecht gekomen, daar linkt men naar een Armor-X hoesje maar die blijkt ook niet waterdicht te zijn.

Zo'n universeel waterdicht smartphone tasje heb ik al besteld, maar dan krijg je verrotte foto's als je door het natte plastic van dat tasje een foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:41
iemand een goede tip mbt een goede fietshouder voor de zes? google geeft zoveel keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firljepper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:58
Ik ben van plan om een Spigen Rugged Armoured case te bestellen voor de OP6, maar kan maar nergens vinden welk tempered glass in combinatie hiermee echt past. Daar ik lees dat er in dit forum eigenaars zijn met eenzelfde case: welk glaasje hebben jullie hangen waardoor die case past (en de zijkanten niet naar boven worden geduwd ed)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Sinds de A10 update doet de car charger die ik van AliExpress heb (in het topic meer meermalig aangegeven) niet meer aan warp charging. Wel nog gewoon normaal opladen.

Meerdere met dit probleem?

Mocht dit ook met de originele auto oplader een probleem zijn is het het waard er een report over te maken

[ Voor 21% gewijzigd door twowheeler op 29-12-2019 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Waar kopen jullie dash charge kabels? Ik heb er een paar van Ali, maar ben benieuwd of er verschil in kwaliteit zit. Had ooit van Blitzwolf en Ugreen kabels gekocht en die waren top kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
/kick

Ik dacht toch dat ik best zuinig met m'n OP6 om ging, had vorig jaar de originele screenprotector stuk na bijna 1.5 jaar. Heb 2 nieuwe besteld van Nillkin, geplaatst, binnen een week een barst erin zonder de telefoon te laten vallen of ergens tegen aan te stoten, maar het ging nog. Tot ik afgelopen weekend 'm wel had laten vallen vanaf knie-hoogte en toen toch maar de screenprotector vervangen heb, kom ik er net achter dat daar nu ook al weer 3 barsten in zitten.

Het ding ligt letterlijk de hele dag op m'n bureau of zit in m'n broekzak :/

Snap er geen bal van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-05 19:34
Na 3 jaar trouwe dienst is de screenprotector van m'n Oneplus 6 plots gesneuveld. Oneplus levert deze natuurlijk niet meer. Zie dat de nillkin 3d cp+max werd aangeraden als alternatief, ook nergens te vinden..

Iemand die een andere gebruikt die nog wel leverbaar is?

[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 25-05-2021 20:34 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!