Oh, dat gebeurt mij eigenlijk nooit, sterker nog, de terug-swipe verbergt netjes het toetsenbord, zoals het hoort. Misschien proberen jullie iets teveel in de hoek te vegen? Ik veeg op ongeveer 2/3 van de breedte van het scherm. Eigenlijk altijd raak, en ik zou ook niet meer anders willen.
Het enige dat ik mis is dat kantel-knopje dat de standaard Android-navbar wel heeft. Als daar nog iets op gevonden kon worden, was het helemaal ideaal.
Edit: Even een heel ander verhaal: ik heb gisteren mijn bestelling van Xtremeskins binnen gekregen en vandaag de transparante wrap erop geplakt. Was even een klusje en de hoekjes moeten volgens mij nog wat drogen, maar ik ben tevreden met het resultaat. Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor krasjes op de achterkant als ik het apparaat op een tafel leg, maar kan ik nog wel van het rood genieten. Die TPU case bewaar ik wel voor vakanties en zo.
Ik had de doorzichtige volledige wrap en een deelwrap (dus alleen het glas) in eiken-print; doe komt er wel op als het rood begint te vervelen. 😀
[
Voor 29% gewijzigd door
dnzm op 01-12-2018 15:30
. Reden: Toevoeging over skin ]