Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:34

GreNade

Zeg maar Wouter

Oldblack schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:17:
[...]

Ja, de originele 3d tempered glassprotector van Oneplus. Voelt prettig aan en je vergeet soms dat er een protector op aangebracht is.
Nadeel is dat ie een deel van je scherm blokkeert met die zwarte rand, voor mij onacceptabel. 't is maar een heel klein deel, maar toch.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• Oldblack
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 03-12 21:15
Huigie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:17:
[...]

Yup, die had ik er ook op. Past perfect icm bijv. de originele carbon hoes. Wat me alleen irriteerde was dat het zwarte randje wat pixels van je scherm afsnoept.
Ja, wat je verteld dat er pixels wegvallen heb ik vaker gelezen. In mijn praktisch gebruik van de telefoon merk ik er weinig van. Ik heb diverse apps geopend om er eens kritisch naar te kijken. Er vallen geen letters of cijfers weg door de zwarte rand.Het is minimaal en heb er geen last van.
Is dit de reden dat je de protector eraf gehaald heb? Ik heb ook gelezen dat ze snel kunnen barsten.

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-12 13:06

Suicyder

31gaming.nl

GreNade schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:20:
[...]

Nadeel is dat ie een deel van je scherm blokkeert met die zwarte rand, voor mij onacceptabel. 't is maar een heel klein deel, maar toch.
Heel eerlijk? Ik heb hem er zelf op gedaan, maar sindsdien nog nooit tijdens gebruik gemerkt dat dit zo is. Het is zo, maar je moet wel je best doen om het te zien. Zie het probleem niet zo, de ORLZY (ofzo) op mijn OP3 blokkeerde meer scherm dan de originele op mijn OP6.

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 00:18

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

M'n telefoon viel uit bed en het was idd meteen gebarsten.

Specs

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-12 18:57
Huigie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:40:
[...]

M'n telefoon viel uit bed en het was idd meteen gebarsten.
Jij slaap boven op de stapel?

• Oldblack
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 03-12 21:15
Wessee schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:31:
[...]

Ik heb op mijn Nexus 6P altijd een crash guard gehad en ja, die heeft hem 2 jaar lang goed beschermd icm een dbrand skin op de achterkant. Hij is bijvoorbeeld een keer uit mijn hand op straat gevallen bij het in de auto stappen. Zo zijn er nog wel meer dingetjes gebeurd. De bumper had aardig wat beschadigingen, maar de N6P zag er nog als nieuw uit.
Dit heeft mij doen besluiten om weer voor Rhinoshield te kiezen, maar vanwege de glazen achterkant wel voor een Solid Suit gekozen. Liever een onbeschadigde rode achterkant welke je niet ziet, dan een kapotte die je wel ziet, zeg maar. Ik verwacht hem overigens deze week binnen te krijgen.
Bedankt voor je reactie. Die Solid Suit zier er ook prachtig en degelijk uit. Het is een Crash Guard met een achterkant. :) .
Vandaag de Crash Guard ontvangen. Wat ik handig aan vind is de alert slider. Gaat heel soepel nu. Voorheen had ik er moeite mee on om hem in beweging te brengen.
Ik moest echt heel veel moeite doen om hem van de telefoon af te halen om de backprotector te plakken. Ik was bang dat het glas zou breken zoveel kracht moest ik gebruiken. Maar met een plastic hulpstuk is het toch uiteindelijk gelukt.

• crimedevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-11 16:04
Deze week krijg ik mijn eerste leaseauto en ben nu op zoek naar een goede carkit voor mijn OP6. Iemand tips?

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

crimedevil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:08:
Deze week krijg ik mijn eerste leaseauto en ben nu op zoek naar een goede carkit voor mijn OP6. Iemand tips?
Een carkit? zit die niet ingebouwd dan?

't is tegenwoordig bijna moeilijk om een auto zonder carkit te kopen

• PeacekeeperNL
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 18:31

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

GreNade schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:10:
[...]

Een carkit? zit die niet ingebouwd dan?

't is tegenwoordig bijna moeilijk om een auto zonder carkit te kopen
Vermoed dat hij een houder voor zn telefoon bedoelt ;) maar een nieuwe auto zonder carkit is een unicum, is een speciale optie die je moet aanvinken denk ik ;) 8)7

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

In dat geval, ik heb deze, naar volle tevredenheid:
https://www.bol.com/nl/p/...h-zwart/9200000048069813/

of iets goedkoper hier:
https://www.amazon.com/Sp...-Compatible/dp/B00RDQVPTY

• crimedevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-11 16:04
Ik bedoel uiteraard een telefoonhouder in plaats can een carkit.

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-12 16:52
Na de aankondiging zojuist dat er wired USB-C bullets gaan komen (aangezien de oneplus 6T geen 3.5mm jack gaat krijgen), zie ik wel dat de bullets wireless weer op voorraad en bestelbaar zijn op de oneplus website.
Voor de liefhebbers :)

iFixit Essential toolkit voor ¤19.95 || OnePlus korting, dm me voor een gratis case bij een OP6

• Stefanheerema
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 02-10 12:55
*knip*. Daar hebben de de V&A voor.

rens-br wijzigde deze reactie 13-09-2018 16:45 (94%)

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

yannickie111 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:43:
Na de aankondiging zojuist dat er wired USB-C bullets gaan komen (aangezien de oneplus 6T geen 3.5mm jack gaat krijgen), zie ik wel dat de bullets wireless weer op voorraad en bestelbaar zijn op de oneplus website.
Voor de liefhebbers :)
Dan ben ik erg blij dat ik voor de 6 en niet de 6T heb gekozen! Mijn auto heeft geen muziek via bluetooth (is de audiokabel tussen de radio en bluetoothmodule te beroerd voor), dus ik gebruik altijd de AUX aansluiting, waar ik erg tevreden over ben. En opladen tijdens het rijden is ook erg fijn... Jammer dat OP met de 6T geen audiojack meer heeft...

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

• Yazoo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-12 21:36
Heeft iemand goede ervaring met een Dash charger /usb C kabel van Aliexpress?

Er is vrij veel keus. Ook que prijs.

PS ik ga ervanuit dat deze laders ook geschikt zijn voor de 5T

Heeft iemand een link?

Yazoo wijzigde deze reactie 17-09-2018 22:59 (7%)

• jmrlopez
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17-12 13:30
Als er iemand oneplus bullets wireless will hebben.... ze zijn weer verkrijgbaar.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-12 15:07
jmrlopez schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:01:
Als er iemand oneplus bullets wireless will hebben.... ze zijn weer verkrijgbaar.
Ik zag het inderdaad. Daar waar ik de bullets eerder erg graag wou, twijfel ik nu wel enorm (want geruchten gaan dat er nieuwe wireless bullets binnenkort aangekondigd zullen worden).

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• GVR
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-12 08:55
Yazoo schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:48:
Heeft iemand goede ervaring met een Dash charger /usb C kabel van Aliexpress?

Er is vrij veel keus. Ook que prijs.

PS ik ga ervanuit dat deze laders ook geschikt zijn voor de 5T

Heeft iemand een link?
Jazeker, deze werkt top.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.2e244c4dn32UDi

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Bij mij heeft de kabel wel kabelbreuk al, helaas. Lader is verder prima.

• GVR
PeacekeeperNL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:54:
[...]

Bij mij heeft de kabel wel kabelbreuk al, helaas. Lader is verder prima.
ah balen, even afwachten dan hoelang die het volhoud, bij mij nu een paar maanden.

• kwaazaar
  • Laatst online: 18-12 10:33
Ik heb dit hoesje aangeschaft met stoffen achterkant. Wel geinig en kwaliteit is ook goed (mag ook wel voor ruim 7 euro :))

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1c8f4c4dypxThv

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18-12 17:33
kwaazaar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:01:
Ik heb dit hoesje aangeschaft met stoffen achterkant. Wel geinig en kwaliteit is ook goed (mag ook wel voor ruim 7 euro :))

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1c8f4c4dypxThv
Gebruik ik ook alweer een tijdje, prima ding maar niet echt bescherming voor je scherm, althans mijn glazen screenprotector steekt er bovenuit.

• lennertvdkort
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:33
Gister de knoop doorgehakt, en een OP6 besteld(6T zonder 3.5mm jack was een no-go voor mij).
Nou gister avond even het volgende topic doorgenomen:https://forum.xda-develop...rotectors-t3793287/page27
Maar na 27 pagina's kom ik niet veel verder wat nou een goede screenprotector is.
Iemand hier extreem tevreden over een bepaalde screenprotector?(vind de originele echt overpriced).

Zit ook nog te twijfelen tussen een spigen rugged armor of een rhinoshield solidsuit case, weet niet of de bijna dubbele prijs van van rhinoshield het waard is.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

lennertvdkort schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:37:
Gister de knoop doorgehakt, en een OP6 besteld(6T zonder 3.5mm jack was een no-go voor mij).
Nou gister avond even het volgende topic doorgenomen:https://forum.xda-develop...rotectors-t3793287/page27
Maar na 27 pagina's kom ik niet veel verder wat nou een goede screenprotector is.
Iemand hier extreem tevreden over een bepaalde screenprotector?(vind de originele echt overpriced).

Zit ook nog te twijfelen tussen een spigen rugged armor of een rhinoshield solidsuit case, weet niet of de bijna dubbele prijs van van rhinoshield het waard is.
Ik heb heel veel glazen en heel veel plastic screenprotectors geprobeerd, en geen van allen passen ze perfect icm een hoesje.

Conclusie: laat de originele lekker zitten. Beste alternatief is wat mij betreft clearplex van de mediamarkt, waar je dan moet vragen om 'm iets groter uit te snijden.

• lennertvdkort
GreNade schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:47:
[...]

Ik heb heel veel glazen en heel veel plastic screenprotectors geprobeerd, en geen van allen passen ze perfect icm een hoesje.

Conclusie: laat de originele lekker zitten. Beste alternatief is wat mij betreft clearplex van de mediamarkt, waar je dan moet vragen om 'm iets groter uit te snijden.
Oke, heb net een spigen case besteld samen met een livon screen protector.
Die moet net als een nilkin iets smaller zijn zodat ie prima met een case zou moeten passen.
Gebruik al jaren glazen screen protectors(en hebben al jaren mijn scherm gered :9 ) dus zal en moet een goeie passende vinden haha!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

lennertvdkort schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:19:
[...]

Oke, heb net een spigen case besteld samen met een livon screen protector.
Die moet net als een nilkin iets smaller zijn zodat ie prima met een case zou moeten passen.
Gebruik al jaren glazen screen protectors(en hebben al jaren mijn scherm gered :9 ) dus zal en moet een goeie passende vinden haha!
Dat is het probleem dus, die glazen bedekken geen van allen het volledige scherm .

• lennertvdkort
GreNade schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:57:
[...]

Dat is het probleem dus, die glazen bedekken geen van allen het volledige scherm .
nee dat begrijp ik, maar de laatste waarbij ik dat gehad heb(100% dekking) kan ik me niet herinneren..
Mijn Lg G6 had ook rondom 1-2mm ruimte.
Bij Iphone's is het probleem nog groter.

• kwaazaar
Ik gebruik nooit een screen protector en heb ook nooit last van krassen. Dat gorilla glass is toch al chemisch versterkt enzo.

Ik heb de standaard protector er nu nog opzitten, maar die zit vol kleine krasjes waar het scherm zelf gewoon tegen zou kunnen. Ook is het scherm nu een beetje 'vaag', dus binnenkort trek ik hem er af en doe ik er niets meer op.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

kwaazaar schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:03:
Ik gebruik nooit een screen protector en heb ook nooit last van krassen. Dat gorilla glass is toch al chemisch versterkt enzo.

Ik heb de standaard protector er nu nog opzitten, maar die zit vol kleine krasjes waar het scherm zelf gewoon tegen zou kunnen. Ook is het scherm nu een beetje 'vaag', dus binnenkort trek ik hem er af en doe ik er niets meer op.
Dat dacht ik ook met mijn oneplus 3, toch wat nare krassen overgehouden.

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 00:18

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

Jeej, originele oneplus glazen screenprotector zit er weer op. Perfect fit icm het originele carbon hoesje. Ik koop nooit meer een ander merk. Deze protector is duur(der) maar wel echt top.

Specs

• Wessee
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-12 11:49
Ik heb nu ruim een week mijn Rhinoshield Solid Suit als bescherming en hij bevalt goed.
Ik was de Crash Guard van hun al gewend van mijn Nexus 6P, maar vanwege de glazen achterkant had ik nu gekozen voor de Solid Suit, aangezien deze de achterkant volledig bedekt.
Jammer van de prachtige rode kleur van mijn OP6, maar in gebruik hoef ik wat minder voorzichtig te zijn.

Kwaliteit van de cover is prima. Hij voelt solide (ja, ja) en snug aan. De achterkant heeft een anti-slip feel, wat ook wel fijn en zeker aanvoelt.

Hij past goed strak om de telefoon heen en laat voldoende ruimte voor de 3,5 mm en USB-C aansluitingen, die laatste overigens alleen getest met de originele kabel. Hij laat ook de mic, speaker, fingerprint sensor en camera mooi vrij.
Van voor heeft de cover een mooi opstaand randje welke niet in de weg lijkt te zitten, maar wel het scherm goed vrij houdt, mocht je de telefoon met het scherm naar beneden wegleggen.

Hij zit wel zo strak, dat ik niet weet hoe gemakkelijk je de cover verwijdert. Volgens de summiere gebruiksaanwijzing zou je bij een hoek moeten beginnen en zo de hele cover er af kunnen trekken.

De cover heeft een eigen slider welke over de notification slider van de telefoon gaat en dat werkt meer dan prima. Je hebt veel meer grip door de vorm van de slider, waardoor je veel sneller switcht dan zonder de cover.

Als ik een min-puntje moet noemen, dan is dat de aan/uit knop. Deze zit maar aan een kant van de cover vast, waardoor de knop als het ware kantelt. Omdat deze vrij strak zit, mis je de feedback welke je normaal voelt bij de aan/uit knop. Wellicht dat dit naarmate het gebruik toeneemt wat makkelijker gaat, maar ik heb nu best vaak dat ik niet voel dat de knop wordt ingedrukt, waardoor ik het dus twee keer doe, waarna de camera word opgestart, omdat ik blijkbaar wel al een keer had gedrukt.

Ik heb trouwens voor een witte gekozen. Wordt redelijk snel vies, maar een vochtig doekje maakt de boel snel weer schoon.

Al met al een prima side/back cover voor de OP6.

OnePlus 6 Red

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-12 15:04

westergas

rikkie_pc

GreNade schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:46:
[...]

Dat dacht ik ook met mijn oneplus 3, toch wat nare krassen overgehouden.
Is dat hetzelfde glas als op de 6? Ik zit nu een paar maanden zonder protector en ik zie nog geen krassen.

rikkie de zwerver TweakersIII

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

westergas schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:00:
[...]

Is dat hetzelfde glas als op de 6? Ik zit nu een paar maanden zonder protector en ik zie nog geen krassen.
Hmm, de OP6 heeft Gorilla Glas 5, maar volgens mij is dat krasgevoeliger dan Gorilla Glas 4 van de OP3t, ten behoeve van valbestendigheid. Correct me if I'm wrong maar die is net zo krasbestendig als Gorilla Glass 4, alleen wat valbestendiger volgens de fabrikant

GreNade wijzigde deze reactie 24-09-2018 13:16 (11%)

• yannickie111
De bullets wireless gebruik ik heel regelmatig op kantoor icm mijn laptop (windows 10).
Nu zat ik te googlen hoe je het batterijpercentage kunt zien van een gekoppeld bluetooth device in windows 10. Maar via de bluetooth settings zie ik bij de bullets wireless geen percentage staan.
Nu zie je op je telefoon wel (summier) hoe vol je bullets nog zijn, maar ook niet meer dan dat.

Ik vind het raar dat er geen enkele manier lijkt om er een beetje precies achter te komen hoe vol je bullets nog zijn. (Heb ze overigens nog nooit leeg gehad tussen de oplaadsessies door, maar goed.)

iFixit Essential toolkit voor ¤19.95 || OnePlus korting, dm me voor een gratis case bij een OP6

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Het heeft dan eventjes geduurd, maar ik heb vanavond eindelijk even wat tijd gevonden om een korte review van de OnePlus Bullets Wireless te schrijven. Mochten jullie nog op- of aanmerkingen hierop hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag ;) En een waardering achterlaten wordt ook altijd gewaardeerd. Fijne avond all!

• Yazoo
  • Laatst online: 16-12 21:36
Dit is een autolader.

Ik bedoel een normale lader en kabel voor in huis. Via onderstaande link legio. Welke is aan te raden? Overal staat bijna 'Origineel' bij :)

https://nl.aliexpress.com...ext=oneplus+5t+dash+cable

Yazoo wijzigde deze reactie 30-09-2018 22:10 (3%)

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Yazoo schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:08:
[...]

Dit is een autolader.

Ik bedoel een normale lader en kabel voor in huis. Via onderstaande link legio. Welke is aan te raden? Overal staat bijna 'Origineel' bij :)

https://nl.aliexpress.com...ext=oneplus+5t+dash+cable
Deze vind ik wel fijn, ook niet origineel maar werkt wel: klik.

• kwaazaar
M'n tweede hoesje is ook binnen, dit keer van hout:
https://nl.aliexpress.com...Telefoon/32885307717.html

Het is echt een mooi ding, prachtig afgewerkt, maar uiteraard wel wat dikker en zwaarder.

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-12 16:30
Laat ik nou net een usb-c kabel (blitswolf) te hebben besteld zonder rekening te hebben gehouden met dash charge 8)7

Maar is zo'n "namaak" autolader wel veilig? Ik was in de veronderstelling dat dash charge een beschermde techniek was die alleen door oneplus en oppo werd gebruikt, en niet zoiets als qualcomm quickcharge

• GVR
twowheeler schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:03:
[...]

Laat ik nou net een usb-c kabel (blitswolf) te hebben besteld zonder rekening te hebben gehouden met dash charge 8)7

Maar is zo'n "namaak" autolader wel veilig? Ik was in de veronderstelling dat dash charge een beschermde techniek was die alleen door oneplus en oppo werd gebruikt, en niet zoiets als qualcomm quickcharge
Tja veilig, had bij mn vorige mobiel (motorola) een Ali quickcharge lader voor in de auto, en nu voor de OP6 weer. Ding doet het gewoon goed.

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06:18
westergas schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:05:
[...]

Ik heb een Dbrand skin. Erg tevreden over, eenvoudige montage en het lijkt inderdaad net alsof het er in de fabriek is op gezet. Bij mij blijft die skin er ook lekker op zitten omdat ik de midnight black anders amper vast durf te pakken (glad!). Hoesjes doe ik niet aan ;)
Ik heb nu een 'nylon' hoedje maar die is echt veel te dik. Ik ga dus ook een Dbrand skin bestellen omdat dit bij vorige telefoons altijd:

A. Mooi was.
B. Fijn omdat de lijnen van de telefoon gewoon hetzelfde bleven.

Maar heb je de telefoon al wel eens gestoten of laten vallen? Zo ja, hoe ziet de skin er dan uit?

• westergas

westergas

rikkie_pc

soskes schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ik heb nu een 'nylon' hoedje maar die is echt veel te dik. Ik ga dus ook een Dbrand skin bestellen omdat dit bij vorige telefoons altijd:

A. Mooi was.
B. Fijn omdat de lijnen van de telefoon gewoon hetzelfde bleven.

Maar heb je de telefoon al wel eens gestoten of laten vallen? Zo ja, hoe ziet de skin er dan uit?
Hij is al wel 1 keer gevallen, er zit een buts in de alu rand waar de skin niet op zit. Aan de skin zelf zie je helemaal niets. :)

• dnzm
  • Laatst online: 17-12 15:01

dnzm

Knorrig

westergas schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:13:
[...]

Hij is al wel 1 keer gevallen, er zit een buts in de alu rand waar de skin niet op zit. Aan de skin zelf zie je helemaal niets. :)
Tja, en dat is voor mij dus een reden om toch wel een volledige wrap te willen. Jammer dat dbrand ze niet heeft want ik hoor altijd goede verhalen over ze.

Iemand ervaring met xtremeskins of gadgetshieldz? Die hebben allebei ook transparante wraps, dan kan ik dat mooie rood tenminste nog een beetje bewonderen. :)

• yannickie111
De bullets wireless zijn weer op voorraad trouwens, voor de liefhebber.

• soskes
Zo, de DBrand skin aangebracht en dat scheelt een partij in gladheid.
Zelfs in een keer goed geplakt.

Overigens zie ik nu bij de USB c poort dat de rode lak er al vanaf gaat. Dat vind ik behoorlijk snel. Geen probleem verder maar ik had het niet verwacht.

• dnzm

dnzm

Knorrig

soskes schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:45:
Zo, de DBrand skin aangebracht en dat scheelt een partij in gladheid.
Zelfs in een keer goed geplakt.
Welke heb je? Zit zelf nog te twijfelen tussen een gekleurde skin of een doorzichtige - voornaamste doel is een stukje krasbescherming. Ben je niet bang voor de rest van de rand? Dbrand bedekt puur de glazen achterwand, toch?

• soskes
Het gaat inderdaad puur om de achterkant. Ik heb ook nog de camera's erbij gepakt.

Momenteel heb ik de nieuwe skin, weet even niet hoe hij heet plus de lichte 'houten' structuur. De zwarte (de nieuwe dus) zit er nu op en ik vind hem wel tof.
De rest van de rand, ja, so be it. Ik heb hier nog dat nylon / kunststof hoesje liggen maar dat is veel te dik en zonde van de lijnen van de telefoon.

• dnzm

dnzm

Knorrig

soskes schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:26:
Het gaat inderdaad puur om de achterkant. Ik heb ook nog de camera's erbij gepakt.

Momenteel heb ik de nieuwe skin, weet even niet hoe hij heet plus de lichte 'houten' structuur. De zwarte (de nieuwe dus) zit er nu op en ik vind hem wel tof.
De rest van de rand, ja, so be it. Ik heb hier nog dat nylon / kunststof hoesje liggen maar dat is veel te dik en zonde van de lijnen van de telefoon.
Matrix? Die ziet er inderdaad wel kek uit ja. En wat die randen betreft: mijn vorige telefoon zag er nogal gehavend uit na 2 jaar gebruik, ik wil deze iets netter houden. Maar ik heb inderdaad geen zin in een case of bumper, om precies dezelfde reden als jij.

• roynolf
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-12 07:49
Alternatief voor screenprotector is 'Wow fix it' te verkrijgen via Amazon.de.

Ondertussen alle smartphones en tablets thuis onderhanden genomen. Zo tevreden zijn we er van...

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-12 18:36
Eergisteren de Bullet wireless besteld kwamen vannochtend binnen ;O

• soskes
roynolf schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:39:

Ondertussen alle smartphones en tablets thuis onderhanden genomen. Zo tevreden zijn we er van...
Persoonlijk geloof ik hier niet zo in. Ik heb ooit een hoog aangeschreven emulsie op mijn scherm gehad maar helpt helaas niet.
Ik vind het ook wat moeilijk te geloven omdat er eigenlijk een voorschrijven zou zijn hoeveel je van dit magisch spul erop moet smeren. Daarnaast is gelijke verdeling op een aflopend scherm met emulsie bijzonder lastig.
Ik had gehoopt dat dit anders zou zijn "wow fix it" maar het lijkt gewoon een standaard te zijn.
De recensies bij Amazon lijken ook niet veel goeds te brengen. En daarnaast is bij een val de sterkte van het scherm, het contactpunt en de snelheid van de val de grootste factor. Daar kan een laagje van een mm echt nooit mee helpen.

Kun je mij vertellen of er hulpmiddelen zitten om goed aan te brengen (dus gelijkmatig en exacte hoeveelheid)?

Ik vrees dat ik gewoon goed moet opletten en geen pech moet hebben.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hier al weer een maand of 3 zonder protector, net even gekeken en ik kan echt geen krasjes ontdekken. Ben wel voorzichtig met mijn toestel uiteraard.

• MrDrako
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-12 17:43

MrDrako

nep ict'er

Mijn sandstone cover is na slechts 4 maanden op alle hoeken al gebarsten, ik ga supervoorzichtig met het toestel om, maar heb het idee dat ze hem te klein hebben gemaakt. Mijn oneplus 3 sandstone heeft het 2 jaar volgehouden tot mijn telefoon zelf overleden was. Beetje jammer.. denk dat ik de rhinoshield maar ga proberen.

Iemand enig idee hoe die past met de glazen en/of plastic screenprotector van oneplus zelf??

• michelk31
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-12 20:59
Bedankt voor de tip.
De volgende zou ook Dash charge ondersteunen.
Sdoutech kan je vinden op Amazon.

Die powerbanks van Oppo kan het zijn dat deze micro USB aansluitingen heeft en geen USB c ?

• JunkO
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-12 16:00

Dat spul kunnen ze beter bij Tel Sell en Tommy Teleshopping aanbieden, nepperij..

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• walterworld
change1001 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:50:
[...]

Ik heb voor mijn S7 Edge altijd een Spigen case gehad. Beviel me wel. Iets zoals dat lijkt me ideaal. Voor de screenprotector lijkt mij een glazen protector erg fijn. Mijn vader heeft Panzerglass op zijn iPhone SE en het ziet er netjes uit!
Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
https://tweakers.net/ext/f/aBzJPiVTUOnSytqw5GHbTDEG/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/36XE7WoDti86OnYf9AjBbcbs/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/r0maqz5GbVxZ1bOLUrvt18WH/thumb.jpg

walterworld wijzigde deze reactie 06-11-2018 20:46 (11%)

• change1001
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10-12 22:46
walterworld schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:37:
[...]

Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Denk dat ik hem ook maar een keertje ga aanschaffen :)

• dnzm

dnzm

Knorrig

walterworld schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:37:
[...]

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com
Ik wilde roepen, "is die niet duurder dan de originele," maar verzendkosten is ook een ding natuurlijk.

Hoe bevalt-ie in vergelijking?

Edit: en qua randjes, zijn die ronder / minder irritant aanwezig dan de randjes van het standaard plakkertje waarmee de telefoon geleverd is?

dnzm wijzigde deze reactie 08-11-2018 15:03 (16%)
Reden: Extra vraag, want het is toch gratis! :)

• walterworld
dnzm schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:55:
[...]

Ik wilde roepen, "is die niet duurder dan de originele," maar verzendkosten is ook een ding natuurlijk.

Hoe bevalt-ie in vergelijking?

Edit: en qua randjes, zijn die ronder / minder irritant aanwezig dan de randjes van het standaard plakkertje waarmee de telefoon geleverd is?
Ja, belachelijk ¤26 voor een glasplaatje. Alles voor de bescherming zullen we maar zeggen hé! ;)
Was eigenlijk van plan om gewoon originele te bestellen, de verzendkosten en het lange wachten hielden mij tegen.
De originele heeft wel goed zijn werkt gedaan, door een val(mijn fout) toch mooi de beschermer gebroken en niet het glas van de Oneplus zelf.

In vergelijk vind ik hem beter, voelt beter voor de vinger en glijd er makkelijker overheen.

Geen idee hoe het zich verhoud tegen de standaard beschermer, deze heb ik dan ook meteen afgehaald.

Tot nu toe noch een aanrader! Vingerafdrukken zoals op de foto's valt mee, dat was expres gedaan voor de foto.

• Kid_Stevie
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Scheur in m'n originele protector, cm lang maar niet echt gebarsten, nu toch maar een andere protector zoeken. Maar zie door de bomen het bos niet meer, als je online leest zijn ze allemaal niet helemaal dekkend of juist een randje over de pixels en worden de schermen slecht leesbaar.

Wat is jullie, langere, ervaring met bijvoorbeeld

OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector
of
PanzerGlass
of
RhinoShield 3D Curved Edge to Edge Tempered Glass

Of misschien een andere natuurlijk, maar deze kwam ik volgens mij op in dit topic tegen.

• walterworld
Kid_Stevie schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:13:
Scheur in m'n originele protector, cm lang maar niet echt gebarsten, nu toch maar een andere protector zoeken. Maar zie door de bomen het bos niet meer, als je online leest zijn ze allemaal niet helemaal dekkend of juist een randje over de pixels en worden de schermen slecht leesbaar.

Wat is jullie, langere, ervaring met bijvoorbeeld

OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector
of
PanzerGlass
of
RhinoShield 3D Curved Edge to Edge Tempered Glass

Of misschien een andere natuurlijk, maar deze kwam ik volgens mij op in dit topic tegen.
Zoek eens op Clearplex in dit topic, wellicht ook een optie? Kan je niet online bestellen. Moet bij een MM, kan je hem wel helemaal dekkend laten snijden.

• Trekhond
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15-11 08:28
walterworld schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:37:
[...]

Zoek eens op Clearplex in dit topic, wellicht ook een optie? Kan je niet online bestellen. Moet bij een MM, kan je hem wel helemaal dekkend laten snijden.
Ik ben express naar NL gereden voor de clearplex en zeer tevreden van momenteel eig! Ligt er nu een 4 maand op ongeveer

• Trekhond
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15-11 08:28
Ik heb vanaf dag 1 de Nylon case gebruikt, maar ondertussen raakt deze wat uitgerafelt aan de achterkant jammer genoeg.

Ik zit er eens over te denken om de originele silicone cover erop te doen die erbij geleverd is.
Is deze voldoende om de Oneplus te beschermen als hij valt? Of toch eerder de Nylon erophouden?

Ben dat "bulky" gevoel wel wat beu, zeker als je de gsm eruitneemt en in de handen houdt dan.

• dumbledore
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18-12 09:33
Officieele sandstone hoes besteld voor de 1plus6, maar dan hier:
https://www.aliexpress.co...on-Nylon/32953651237.html

net een stukje goedkoper ;)

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-12 12:58
Wat betreft Clearplex, ik ben daar al twee keer voor terug gegaan naar de Mediamarkt. Eerste keer was er een case-versie opgeplakt, die niet over het hele scherm viel. Toen terug gegaan en hebben ze een volledige geplakt.

Tweede keer was voor die volledige versie, die aan de zijkanten losliet. Terwijl mijn case niet in de buurt kwam. Er werd toen gezegd dat dit de laatste keer was dat ze het gratis zouden vervangen. Maar binnen twee weken is ook die weer aan het loslaten aan de zijkant en onderkant.

Voor mij geen Clearplex meer dus.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Solictice schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:57:
Wat betreft Clearplex, ik ben daar al twee keer voor terug gegaan naar de Mediamarkt. Eerste keer was er een case-versie opgeplakt, die niet over het hele scherm viel. Toen terug gegaan en hebben ze een volledige geplakt.

Tweede keer was voor die volledige versie, die aan de zijkanten losliet. Terwijl mijn case niet in de buurt kwam. Er werd toen gezegd dat dit de laatste keer was dat ze het gratis zouden vervangen. Maar binnen twee weken is ook die weer aan het loslaten aan de zijkant en onderkant.

Voor mij geen Clearplex meer dus.
Ik heb ondanks mijn hoesje er toch de niet-case-friendly erop zitten. De randjes moet je na het aanbrengen gewoon een nachtje met rust laten en dan blijft het prima zitten. Of je hebt een medewerker gehad die het niet goed aanbracht natuurlijk. Wel jammer, die van mij zit echt perfect

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Bij mij de clearplex case friendly i.c.m. OtterBox. Ben ook 2x terug geweest. Heb uiteindelijk zelf de onderzijde biigesneden en de rechter zijkant omdat hij daar losliet doordat de case er soms nog tegenaan komt. Verdomd irritant. Hoop alleen niet dat ik met het bijsnijden een kras op het scherm heb gemaakt, maar daar kom ik wel achter zodra die clearplex eraf gaat...

• twowheeler
Black Friday bij OnePlus. De Dash car charger is 50% off. Tempered glass 20%

• Tuktop
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18-12 14:14
MrDrako schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:21:
Mijn sandstone cover is na slechts 4 maanden op alle hoeken al gebarsten, ik ga supervoorzichtig met het toestel om, maar heb het idee dat ze hem te klein hebben gemaakt. Mijn oneplus 3 sandstone heeft het 2 jaar volgehouden tot mijn telefoon zelf overleden was. Beetje jammer.. denk dat ik de rhinoshield maar ga proberen.

Iemand enig idee hoe die past met de glazen en/of plastic screenprotector van oneplus zelf??
De Sandstone cover van mij was al na 8 weken kapot, precies op dezelfde manier als bij jou. Ook altijd voorzichtig mee omgegeaan.
Onder garantie (uitzondering) een nieuwe gekregen, maar die is er nu, na ongeveer 10 weken, ook mee opgehouden. Zelfde probleem. Ik heb officieel een klacht ingediend want als dit de kwaliteit is waar OnePlus voor staat, ga ik niet nogmaals een telefoon van ze kopen. Ik ben overigens erg tevreden over de telefoon zelf.

Wellicht helpt het als er meer mensen officieel een klacht indienen?

• MrDrako
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-12 17:43

MrDrako

nep ict'er

Tuktop schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]

Bij oneplus dan? want ik heb hem gekocht via belsimpel. Nu overigens de RhinoShield SolidSuit Classic Black, waar ik enorm tevreden over ben. Maar het is wel duidelijk dat in ieder geval de sandstone cover flut was. Heb em geloof ik al weggegooid. De rhinoshield bied veel betere bescherming. Wil nu niet meer terug.

MrDrako wijzigde deze reactie 22-11-2018 13:35 (11%)

• Tuktop
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18-12 14:14
MrDrako schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:34:
[...]

Bij oneplus dan? want ik heb hem gekocht via belsimpel. Nu overigens de RhinoShield SolidSuit Classic Black, waar ik enorm tevreden over ben. Maar het is wel duidelijk dat in ieder geval de sandstone cover flut was. Heb em geloof ik al weggegooid. De rhinoshield bied veel betere bescherming. Wil nu niet meer terug.
Ja, bij OnePlus bedoel ik. Mooi dat je een beter hoesje hebt gevonden!

• twowheeler
Tuktop schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]

De Sandstone cover van mij was al na 8 weken kapot, precies op dezelfde manier als bij jou. Ook altijd voorzichtig mee omgegeaan.
Onder garantie (uitzondering) een nieuwe gekregen, maar die is er nu, na ongeveer 10 weken, ook mee opgehouden. Zelfde probleem. Ik heb officieel een klacht ingediend want als dit de kwaliteit is waar OnePlus voor staat, ga ik niet nogmaals een telefoon van ze kopen. Ik ben overigens erg tevreden over de telefoon zelf.

Ik las die berichten pas nadat ik m'n bundel had besteld. Dan had ik denk ik toch voor karbon gegaan. Al vind ik sandstond veel fijner voelen. Uiteindelijk ben ik gewoon een nylon case gaan gebruiken, maar goed.

Iemand al eens een tempered screenprotector van telefoonglaasje.nl gekocht?

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16-12 18:59
Mijn originele OP screenprotector is spontaan gebarsten, ok geen val/stoot schade te zien. 1 barst over de gehele breedte. Ik heb er al meer mensen over horen klagen dat dit is gebeurt. Ik had hem 3 maand geleden via Belsimpel gekocht en volgens hun website geven ze 6 maand garantie op deze screen protector.

Ik ga dan deze garantie dan maar eens claimen.....

• ToughTapir
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 18-12 15:19
Heb net de oneplus 6 aangeschaft en ben ook aan het kijken voor screenprotectors/hoesjes. Geven het meegeleverde hoesje en screenprotector voldoende bescherming? Is de vooraf aangebrachte screenprotector er makkelijk af te halen of doe je een nieuwe er overheen? Heb net een instructiefilmpje gekeken voor een screen protector, waarbij ze het hoesje gebruiken zodat de screen protector er mooi recht op komt te liggen, is dat de enige functie?

• codegro
codegro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:37:
Mijn originele OP screenprotector is spontaan gebarsten, ok geen val/stoot schade te zien. 1 barst over de gehele breedte. Ik heb er al meer mensen over horen klagen dat dit is gebeurt. Ik had hem 3 maand geleden via Belsimpel gekocht en volgens hun website geven ze 6 maand garantie op deze screen protector.

Ik ga dan deze garantie dan maar eens claimen.....
Inmiddels bericht terug.... aankoop bedrag van 21,95 wordt teruggestort. Nette oplossing van Belsimpel.

• codegro
ToughTapir schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:35:
Heb net de oneplus 6 aangeschaft en ben ook aan het kijken voor screenprotectors/hoesjes. Geven het meegeleverde hoesje en screenprotector voldoende bescherming? Is de vooraf aangebrachte screenprotector er makkelijk af te halen of doe je een nieuwe er overheen? Heb net een instructiefilmpje gekeken voor een screen protector, waarbij ze het hoesje gebruiken zodat de screen protector er mooi recht op komt te liggen, is dat de enige functie?
Het bijgeleverde hoesje is prima voor doorsnee bescherming. Ook kun je hiermee makkelijk de originele glazen screenprotector van OP aanbrengen. De standaard plastic protector kun je er zo aftrekken en dan eventueel een nieuwe aanbrengen. De standaard protector is prima, maar geeft natuurlijk minder bescherming dan een glazen. Bij mij heb ik de standaard protector er na ongeveer een maand afgehaald.

codegro wijzigde deze reactie 23-11-2018 19:33 (11%)

• Khalon
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16-12 18:23
Iemand hier een dbrand skin en een hoesje dat hij aanraad voor eroverheen te doen? Ik keek zelf naar de RhinoShield CrashGuard want die is op dit moment goedkoper met black friday. Helaas bedekt deze niet de achterkant.

• soskes
Khalon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:45:
Iemand hier een dbrand skin en een hoesje dat hij aanraad voor eroverheen te doen? Ik keek zelf naar de RhinoShield CrashGuard want die is op dit moment goedkoper met black friday. Helaas bedekt deze niet de achterkant.
Wat wil je bereiken met het hoesje? Een full cover dan is de Nylon cover van Oneplus een goede. Bedekt echt het hele toestel.

Ik had zelf een DBrand op het toestel zitten en zonder cover. Ideaal. Alleen voor de 'ruige' momenten heb ik de nylon cover.

• Khalon
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16-12 18:23
soskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:42:
[...]

Wat wil je bereiken met het hoesje? Een full cover dan is de Nylon cover van Oneplus een goede. Bedekt echt het hele toestel.

Ik had zelf een DBrand op het toestel zitten en zonder cover. Ideaal. Alleen voor de 'ruige' momenten heb ik de nylon cover.
Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de Dbrand skin zichtbaar is dus een open of doorzichtige achterkant. Ik ben in het algemeen zeer voorzichtig en heb mijn telefoon nog nooit buiten laten vallen ofzo maar neem toch het zekere voor het onzekere.

• twowheeler
Khalon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:47:
[...]

Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de Dbrand skin zichtbaar is dus een open of doorzichtige achterkant. Ik ben in het algemeen zeer voorzichtig en heb mijn telefoon nog nooit buiten laten vallen ofzo maar neem toch het zekere voor het onzekere.
Dan heb je zo'n fusion bumper nodig. Rinke fusion bijvoorbeeld

• ToughTapir
soskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:42:
[...]

Ik las hierboven dat de OP hoesjes snel loslaten,bij jou niet het geval?

• soskes
Je hebt de sandstone cover en de carbon cover die niet het hele toestel bedekken. Die laten snel los en gaan kapot. De volledige covers heb ik geen problemen mee en ook niet gelezen / gehoord.

• bitshady
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Wanne-B88 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:46:
Nu nog even kijken voor een screenprotector. Ga deze middag maar eens langs de mediamarkt.
Er zit standaard vanuit de fabriek al een screen protector op :)

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wanne-B88 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:46:
Nu nog even kijken voor een screenprotector. Ga deze middag maar eens langs de mediamarkt.
Mijn ervaring is dat het scherm erg goed tegen krassen kan. Sinds ~augustus zonder protector en zelfs na de afgelopen 3 weken (vakantie) los in mijn rugtas, mee naar het strand enz. ziet het scherm er nog perfect uit.

Ik vind het zo veel prettiger bedienen zonder protector en het ziet er uiteraard een stuk beter uit. De originele (glazen) protector is dan wel weer erg mooi maar ik krijg die dingen er nooit goed op en ik vind het te duur om er een zooi te bestellen.

westergas wijzigde deze reactie 29-11-2018 09:17 (23%)

• Wanne-B88
  • Laatst online: 16-12 10:39
westergas schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:16:
[...]

Mijn ervaring is dat het scherm erg goed tegen krassen kan. Sinds ~augustus zonder protector en zelfs na de afgelopen 3 weken (vakantie) los in mijn rugtas, mee naar het strand enz. ziet het scherm er nog perfect uit.

Ik vind het zo veel prettiger bedienen zonder protector en het ziet er uiteraard een stuk beter uit. De originele (glazen) protector is dan wel weer erg mooi maar ik krijg die dingen er nooit goed op en ik vind het te duur om er een zooi te bestellen.
Dat is ook mijn afweging geweest. Ik wilde graag de originele glazen variant, maar vond de verzendkosten dan weer te hoog voor enkel een protector :+ Nu probeer ik het met de versie die al op de telefoon zat bij levering.
twowheeler schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:25:
[...]

Je kan als je nog meer scherm wil ook gestures proberen, is even wennen maar daarna wel erg gaaf omdat het zoveel scherm oplevert
Sinds gisteren aan het testen. De 'terug' variant is nog een uitdaging (dus vanuit één van de onderste hoeken naar boven schuiven), maar ik zie de voordelen van gestures! :)

• mucuracat
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-12 11:19
Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

Dat is ook mijn afweging geweest. Ik wilde graag de originele glazen variant, maar vond de verzendkosten dan weer te hoog voor enkel een protector :+ Nu probeer ik het met de versie die al op de telefoon zat bij levering.
[...]
Wat er bijgeleverd wordt, is toch stukje plastic vel?

Heb gisteren uit mijn handen laten vallen..
50cm hoogte en proberen te vangen.. dus dan stuitert het van ene hand naar de andere en toen op de grond..

Linker boven hoek barst.. die helemaal naar links onder gaat.

Gelukkig treft het hier de extra glas laag die ik op liet plakken .. Ik weet niet of de orginele bescherm plakje het juiste bescherming had gegeven..

Ik had niet de orginele hoesje omheen, waar opstaande randen zijn. Misschien was het dan niet gebeurd.

.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18-12 08:57
[quote]Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

{/quote]

Bij Belsimpel is hij ook te krijgen en wordt hij gratis verstuurd >:)
https://www.belsimpel.nl/...protector-zwart-oneplus-6

Zeker een aanrader. Superstrak erop te krijgen en zeker icm origineel hoesje van Oneplus is niet te zien dat er iets op zit.

• Kid_Stevie
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
MikeOO schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:52:
[quote]Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
[...]

Zeker een aanrader. Superstrak erop te krijgen en zeker icm origineel hoesje van Oneplus is niet te zien dat er iets op zit.
[/quote]
Ik lees vaak dat die zwarte randen een stukje van het scherm afsnoepen, heb je dat ook? Anders ga ik hem snel bestellen denk ik, was pas uitverkocht bij Belsimpel.

• walterworld
Kid_Stevie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:30:
Ik lees vaak dat die zwarte randen een stukje van het scherm afsnoepen, heb je dat ook? Anders ga ik hem snel bestellen denk ik, was pas uitverkocht bij Belsimpel.
Dat was voor mij een van de redenen om een Panzer Glass te bestellen, deze is zogezegd "case proof" Ze snoepen geen stukje van de rand af. Zie ook mijn eerdere posts in de dit topic.

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18-12 08:57
[...]

[/quote]
Nee geen last van. Het beste is om het originele doorzichtige hoesje tijdelijke omheen te leggen. Dan de temperend glas aanbrengen, terwijl het hoesje er nog om zit en dan zit hij precies goed.

• ToughTapir
Wanne-B88 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
Sinds gisteren aan het testen. De 'terug' variant is nog een uitdaging (dus vanuit één van de onderste hoeken naar boven schuiven), maar ik zie de voordelen van gestures! :)
Same, en vind t irritant dat je, als t keyboard open staat en je veegt omhoog voor terug/home, hij eerst een swipe over je toetsenbord registreert en dan pas t gesture herkent

• dnzm

dnzm

Knorrig

ToughTapir schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:44:
[...]

Same, en vind t irritant dat je, als t keyboard open staat en je veegt omhoog voor terug/home, hij eerst een swipe over je toetsenbord registreert en dan pas t gesture herkent
Oh, dat gebeurt mij eigenlijk nooit, sterker nog, de terug-swipe verbergt netjes het toetsenbord, zoals het hoort. Misschien proberen jullie iets teveel in de hoek te vegen? Ik veeg op ongeveer 2/3 van de breedte van het scherm. Eigenlijk altijd raak, en ik zou ook niet meer anders willen.

Het enige dat ik mis is dat kantel-knopje dat de standaard Android-navbar wel heeft. Als daar nog iets op gevonden kon worden, was het helemaal ideaal.

Edit: Even een heel ander verhaal: ik heb gisteren mijn bestelling van Xtremeskins binnen gekregen en vandaag de transparante wrap erop geplakt. Was even een klusje en de hoekjes moeten volgens mij nog wat drogen, maar ik ben tevreden met het resultaat. Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor krasjes op de achterkant als ik het apparaat op een tafel leg, maar kan ik nog wel van het rood genieten. Die TPU case bewaar ik wel voor vakanties en zo.

Ik had de doorzichtige volledige wrap en een deelwrap (dus alleen het glas) in eiken-print; doe komt er wel op als het rood begint te vervelen. 😀

dnzm wijzigde deze reactie 01-12-2018 15:30 (29%)
Reden: Toevoeging over skin

• Wanne-B88
  • Laatst online: 16-12 10:39
[...]

[/quote]
Vorige week deze besteld bij Belsimpel. Toen ik hem op ging halen gaf de medewerker aan dat het aanbrengen van de screenprotector dusdanig lastig was, en dat ze daarom bij Belsimpel niet langer de 'aanbreng-service' voor deze protectors boden. Ik heb hem maar weer ingeleverd, wilde zelf mijn vingers daar niet aan branden. Uiteraard netjes geld terug gekregen..

• ToughTapir
Wanne-B88 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:24:
[...]

Vorige week deze besteld bij Belsimpel. Toen ik hem op ging halen gaf de medewerker aan dat het aanbrengen van de screenprotector dusdanig lastig was, en dat ze daarom bij Belsimpel niet langer de 'aanbreng-service' voor deze protectors boden. Ik heb hem maar weer ingeleverd, wilde zelf mijn vingers daar niet aan branden. Uiteraard netjes geld terug gekregen..
Rechtstreeks van hun site:
Belangrijkste specificaties
  • Makkelijk aan te brengen
8)7

• codegro
Wanne-B88 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:24:
[...]

Is erg simpel, bubbeltjes kun je wegkrijgen met bijgeleverd tooltje. Let wel op dat je scherm goed schoon is en gebruik het originele siliconen hoesje voor het uitlijnen en aanbrengen van de protector. Ik spreek uit ervaring.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True