Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Flappie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:12
wvkreg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:32:
[...]

Ja, geen als je er goed mee omgaat . Lukt hier al een jaar!
Ja, voor mij zelf geen probleem maar bij mijn vrouw is dat toch wat anders. Die gooit hem weer in de tas waar vervolgens ook een sleutel bos in zit bijvoorbeeld :/

• dnzm
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-01 00:11

dnzm

Knorrig

JunkO schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:00:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen maken van de transparante wrap op achterkant van de OP6?
Here you go, toen zat-ie er net op. Je ziet op de eerste foto nog wat licht onder de folie zitten, dat is later nog wel wat bijgetrokken, hoewel je nog wel een paar hele kleine puntjes ziet. Ik vind het niet heel storend, en alsnog stukken beter dan die case.

• Hybridsoldier01
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21-02 12:22
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:09
Hybridsoldier01 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:23:
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.
Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.

Even niets te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20:51
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-02 16:05
codegro schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:38:
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.
Ik heb er nu eentje van Aliexpress, maar moet zeggen dat dat kleine beetje scherm dat ze eraf snoepen best irritant is. Begreep dat zelfs de originele dit probleem heeft. Heb gelukkig ook nog wat niet tempered glass bij besteld. Eerst maar eens kijken of dit gaat vervelen of niet

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 01:23
Iemand goede tips voor een screenprotector? De default screenprotector zit onder de krassen na 3 maanden, dus geen plastic meer.

Zag de DBrand prism, iemand ervaringen met deze screenprotector? Aangezien het mij vooral gaat om de telefoon krasvrij te houden, sta ik ook open voor andere screenprotectors.

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-02 16:10
KrazyJay schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:48:
[...]

Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.
https://www.mediamarkt.nl...plus-6-zwart-1578723.html

• geerttttt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-02 13:46

geerttttt

Manisch positief

codegro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:25:
[...]

Inmiddels bericht terug.... aankoop bedrag van 21,95 wordt teruggestort. Nette oplossing van Belsimpel.
Ik had ook dat hij gebarsten was op een hoekje. Heb toen een gratis vervanging ontvangen.
Ik moet wel zeggen dat de zwarte rand in de screenprotector van de originele Oneplus tempered glass protector het scherm wat afsnijd. Oftewel, onder bepaalde hoeken mis je een paar pixels van je beeld. Dat vind ik voor een originele protector wel slecht. Sowieso vraag ik me af waarom zo'n zwarte rand bovenop het glas zit, en niet onder het glas, zodat hij niet afwijkt onder bepaalde hoeken. En dat zwarte had ook wel wat minder dik gemogen.

Hoe dan ook, hij voelt prettig aan en qua maat klopt hij wel mooi. Maar screenprotectors blijven bijna onmogelijk perfect aan te brengen. Het lukt mij niet om hem helemaal stofvrij en kaarsrecht te plaatsen, dus voor mij, als de protector het ooit begeeft trek ik hem eraf en laat ik hem protector-loos. T'is toch een gebruiksproduct..

Oost west, 127.0.0.1 best!

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-02 15:04
walterworld schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:37:
[...]

Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vingerafdrukken vallen uiteindelijk reuze mee, zit nog steeds goed. :)
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True