Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
wvkreg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:32:
[...]

Ja, geen als je er goed mee omgaat . Lukt hier al een jaar!
Ja, voor mij zelf geen probleem maar bij mijn vrouw is dat toch wat anders. Die gooit hem weer in de tas waar vervolgens ook een sleutel bos in zit bijvoorbeeld :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:40

dnzm

Knorrig

JunkO schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:00:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen maken van de transparante wrap op achterkant van de OP6?
Here you go, toen zat-ie er net op. Je ziet op de eerste foto nog wat licht onder de folie zitten, dat is later nog wel wat bijgetrokken, hoewel je nog wel een paar hele kleine puntjes ziet. Ik vind het niet heel storend, en alsnog stukken beter dan die case.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hybridsoldier01
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-07 20:23
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39

KrazyJay

Hybridsoldier01 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:23:
Hoi!

Wie heeft de GOUDEN TIP voor een goede en passende screenprotector voor de One Plus 6?

Nadat de bijgeleverde screenprotector van mijn OnePlus 6 was versleten heb ik diverse screenprotectors besteld (o.a. bij Telefoonglaasje.nl, ebay,..). Helaas is er niet één naar mijn zin. De meeste hebben een zwarte rand die een deel van het scherm bedekt.

De (eigenlijk veel te dure) glazen screenprotector op de website van OnePlus zelf is helaas uitverkocht.
Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 16:10
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 17:32
codegro schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:38:
Hier de originele, en die zit alweer 2 maanden perfect. Dit is de tweede. De eerste is ook spontaan gebarsten en garantie geclaimd bij Belsimpel en een nieuwe gekregen.

Let bij het aanbrengen goed op dat je scherm perfect schoon is. Vervolgens belletjes wegdrukken naar de zijkant met het bijgeleverde tooltje.

Alles bij elkaar 10 minuten werk.
Ik heb er nu eentje van Aliexpress, maar moet zeggen dat dat kleine beetje scherm dat ze eraf snoepen best irritant is. Begreep dat zelfs de originele dit probleem heeft. Heb gelukkig ook nog wat niet tempered glass bij besteld. Eerst maar eens kijken of dit gaat vervelen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Iemand goede tips voor een screenprotector? De default screenprotector zit onder de krassen na 3 maanden, dus geen plastic meer.

Zag de DBrand prism, iemand ervaringen met deze screenprotector? Aangezien het mij vooral gaat om de telefoon krasvrij te houden, sta ik ook open voor andere screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
KrazyJay schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:48:
[...]

Het is al eerder gezegd geweest, maar ga gewoon naar de MediaMarkt voor een ClearPlex. Dat wordt er op locatie gesneden en geplakt. Ik heb die sinds aanschaf ergens in het voorjaar, en doet het gewoon goed.
https://www.mediamarkt.nl...plus-6-zwart-1578723.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

codegro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:25:
[...]

Inmiddels bericht terug.... aankoop bedrag van 21,95 wordt teruggestort. Nette oplossing van Belsimpel.
Ik had ook dat hij gebarsten was op een hoekje. Heb toen een gratis vervanging ontvangen.
Ik moet wel zeggen dat de zwarte rand in de screenprotector van de originele Oneplus tempered glass protector het scherm wat afsnijd. Oftewel, onder bepaalde hoeken mis je een paar pixels van je beeld. Dat vind ik voor een originele protector wel slecht. Sowieso vraag ik me af waarom zo'n zwarte rand bovenop het glas zit, en niet onder het glas, zodat hij niet afwijkt onder bepaalde hoeken. En dat zwarte had ook wel wat minder dik gemogen.

Hoe dan ook, hij voelt prettig aan en qua maat klopt hij wel mooi. Maar screenprotectors blijven bijna onmogelijk perfect aan te brengen. Het lukt mij niet om hem helemaal stofvrij en kaarsrecht te plaatsen, dus voor mij, als de protector het ooit begeeft trek ik hem eraf en laat ik hem protector-loos. T'is toch een gebruiksproduct..

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
walterworld schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:37:
[...]

Mijn officiële Oneplus 3D temperend glass is 2 weken geleden gebarsten na een val van de keukentafel.

Dankzij jou bericht ook even gekeken naar Panzer Glass, gelijk maar besteld via Bol.com (natuurlijk in een veel te grote doos, paste makkelijk zonder doos door de brievenbus.)
Aaanbrengen ging makkelijk met de bijgeleverde spullen, geen stofdeeltjes onder de glasplaat. Expres de vingerafdrukken laten zitten voor een realistische foto. Hoesje is een Otterbox

Klik voor groter
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vingerafdrukken vallen uiteindelijk reuze mee, zit nog steeds goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Nog even een screenprotector dingetje. Tempered blijft gewoon ellende qua randen en passen.

Heb nu deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4dwJvzLX

Werkt perfect. Geen harde Folie, dus het krast niet echt. Dit is een mooi goedkoop alternatief voor clearplex, al heb ik daar geen ervaring mee. Ben benieuwd wat het verschil in bescherming nu eigenlijk is

[ Voor 6% gewijzigd door twowheeler op 25-03-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:49
Alle glazen screen Protectors voor de oneplus 6 zijn erg lastig aan te brengen, vaak krijg je ze aan de randen niet strak er op. Mijn tip, had ik ergens gelezen, gebruik een beetje olie!!! Sla of olijf olie. Klinkt gek, maar werkt uitstekend. Aan de randen iets omhoog doen, olie er onder, en klaar is Kees. Heb voor 100 euro screen Protectors weg gegooid, omdat het aan de randen niet wilde lukken. Nu probleem loos!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Sinds vandaag ben ik van One overgestapt naar 6.

Om de telefoon in de auto te kunnen laden ben ik op zoek naar een USB-C kabel en 12-volt dashcharger. Kan ik die in de Oneplus store wel aanschaffen, maar die is maar 100cm.

Ik heb sowieso anderhalf meter nodig, moet het even exact nameten nog. Maakt het nog uit wat voor USB-C kabel dat is dat hij ook dashcharge doet?

Ok, nevermind, 1 meter is genoeg, net nagemeten :X

Nu alleen nog een stevige hoes, het meegeleverde hoesje is hetzelfde soort flutding dat ook bij de Oneplus X zat.

[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 14-05-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Om nog even op de screenprotectors terug te komen, heb deze week deze mogen ontvangen via Ali en is werkelijk de beste die ik tot nu toe heb gehad, zelfs beter dan de originele die niet meer te leveren is. Aanrader voor iedereen die nog een goede protector zoekt.

CP+MAX

https://s.click.aliexpress.com/e/7sAMECQbD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:17:
Nu alleen nog een stevige hoes
Ik loop sinds het begin al met de officiële Nylon Cover, heerlijk ding wat mij betreft.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@CLB ik heb nu de Oppro Sandstone case eromheen zitten maar vind de bescherming maar matig... Heb je een linkje naar het nylon hoesje? Ik vind er meerdere

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 17-05-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 14:35

GVR

codegro schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:57:
Om nog even op de screenprotectors terug te komen, heb deze week deze mogen ontvangen via Ali en is werkelijk de beste die ik tot nu toe heb gehad, zelfs beter dan de originele die niet meer te leveren is. Aanrader voor iedereen die nog een goede protector zoekt.

CP+MAX

https://s.click.aliexpress.com/e/7sAMECQbD
Link klopt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
Zoek anders even bij Alie op: "nillkin 3d cp max oneplus 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Vanwege geen reactie verwijderd

[ Voor 103% gewijzigd door AMD1800 op 30-05-2019 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
De standaard meegeleverde screenprotector lijkt wat zwak, ik heb er al best veel krassen en vreemde putjes op zitten. Is er een stevigere beschikbaar? Is in een webshop wat lastig oordelen. Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
FastFred schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:04:
De standaard meegeleverde screenprotector lijkt wat zwak, ik heb er al best veel krassen en vreemde putjes op zitten. Is er een stevigere beschikbaar? Is in een webshop wat lastig oordelen. Iemand ervaringen mee?
Zie mijn reactie hierboven. De beste protector die ik tot dusverre heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik nu nog de stock hoesje, vind deze echter een beetje te glad.
Kwam de volgende case tegen: https://www.oneplus-shop....ransparant-oneplus-6.html

Heb een zwarte besteld. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 27-06-2019 09:21 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-09 13:32
Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met een OTG WiFi adapter? Ik ben niet in de gelegenheid het verzendende signaal te versterken, dus daarom hoop ik mijn ontvangst te kunnen verbeteren.

Ter info ik heb de OnePlus 6, en ik *kan* verbinden naar het WiFi signaal, maar deze is niet heel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ik ben een fan van het zwarte doorzichtige TPU hoesje dat bij de telefoon zat. Vooral de opstaande hoekjes zijn er prettig.

Weet iemand waar ik deze, of een zeer vergelijkbare variant kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hybridsoldier01 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:23:

Heb je nog een goede screenprotector kunnen vinden? Ik heb nu 1tje van telefoonglaasje, opzicht makkelijk om aan te brengen. Echter mis ik overal 1mm van het scherm, valt het meeste op bij de 'notch'.
Vind de zwarte randjes ook niet echt fijn, geeft een soort van 3d effect. Krasbestendig zijn ze ook niet echt, heb er al een flinke kras op zitten. (enkel zichtbaar in de felle zon)

[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 01-07-2019 09:11 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odelay
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:43
codegro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Zie mijn reactie hierboven. De beste protector die ik tot dusverre heb gevonden.
Ik was in eerste instantie ook wel geïnteresseerd in deze protector maar deze review deed me een beetje twijfelen: https://forum.xda-develop...-sp-review-t3888606/page2
en dan voornamelijk om dit stukje: "The black borders around the edge are too thick on every side."
Ook goed te zien op de foto van de bootloader.

Is dit iets wat je herkent, of is het er wel maar niet storend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
odelay schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:42:
[...]

Ik was in eerste instantie ook wel geïnteresseerd in deze protector maar deze review deed me een beetje twijfelen: https://forum.xda-develop...-sp-review-t3888606/page2
en dan voornamelijk om dit stukje: "The black borders around the edge are too thick on every side."
Ook goed te zien op de foto van de bootloader.

Is dit iets wat je herkent, of is het er wel maar niet storend?
Hmmm....ik vind het reuze meevallen, stoor mij er absoluut niet aan. Ik zou het gewoon proberen, kosten ook niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@codegro Enig idee waarom ze deze zwarte randjes bedacht hebben? Heeft dit te maken met de curved edges?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Geen idee, zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
I.v.m. scouting kamp naar Zweden waar ook 2 dagen gekanood gaat worden ben ik op zoek naar een waterdichte hoes of case voor de OP6, iemand ideeën? De OP6 zou waterdicht zijn maar heeft geen officiele rating hiervoor en lijkt in sommige reviews toch niet waterdicht te zijn en bij anderen weer wel, dus ik wil het zekere voor het onzekere

Via Google kom ik op van alles uit maar als je dan verder naar de specs kijkt is het niet waterdicht. Ook op het Oneplus forum terecht gekomen, daar linkt men naar een Armor-X hoesje maar die blijkt ook niet waterdicht te zijn.

Zo'n universeel waterdicht smartphone tasje heb ik al besteld, maar dan krijg je verrotte foto's als je door het natte plastic van dat tasje een foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 12:40
iemand een goede tip mbt een goede fietshouder voor de zes? google geeft zoveel keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firljepper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 08:49
Ik ben van plan om een Spigen Rugged Armoured case te bestellen voor de OP6, maar kan maar nergens vinden welk tempered glass in combinatie hiermee echt past. Daar ik lees dat er in dit forum eigenaars zijn met eenzelfde case: welk glaasje hebben jullie hangen waardoor die case past (en de zijkanten niet naar boven worden geduwd ed)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Sinds de A10 update doet de car charger die ik van AliExpress heb (in het topic meer meermalig aangegeven) niet meer aan warp charging. Wel nog gewoon normaal opladen.

Meerdere met dit probleem?

Mocht dit ook met de originele auto oplader een probleem zijn is het het waard er een report over te maken

[ Voor 21% gewijzigd door twowheeler op 29-12-2019 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Waar kopen jullie dash charge kabels? Ik heb er een paar van Ali, maar ben benieuwd of er verschil in kwaliteit zit. Had ooit van Blitzwolf en Ugreen kabels gekocht en die waren top kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
/kick

Ik dacht toch dat ik best zuinig met m'n OP6 om ging, had vorig jaar de originele screenprotector stuk na bijna 1.5 jaar. Heb 2 nieuwe besteld van Nillkin, geplaatst, binnen een week een barst erin zonder de telefoon te laten vallen of ergens tegen aan te stoten, maar het ging nog. Tot ik afgelopen weekend 'm wel had laten vallen vanaf knie-hoogte en toen toch maar de screenprotector vervangen heb, kom ik er net achter dat daar nu ook al weer 3 barsten in zitten.

Het ding ligt letterlijk de hele dag op m'n bureau of zit in m'n broekzak :/

Snap er geen bal van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 11:43
Na 3 jaar trouwe dienst is de screenprotector van m'n Oneplus 6 plots gesneuveld. Oneplus levert deze natuurlijk niet meer. Zie dat de nillkin 3d cp+max werd aangeraden als alternatief, ook nergens te vinden..

Iemand die een andere gebruikt die nog wel leverbaar is?

[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 25-05-2021 20:34 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!