• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-05 18:06
JanAd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:47:
[...]

Het wordt nog leuker...

Ik kreeg deze mail binnen van Belsimpel; bestelling geannuleerd.

[...]

Slaagt nergens meer op... iemand suggesties voor alternatieven?
Keuze genoeg toch voor dat type oordopjes?
Jaybird, Bose, Samsung, Beats, Jabra, Plantronics...heeft Xiaomi ook niet zo'n setje in haar gamma?

Allerlei prijzen.
Begrijp de populariteit van deze Bullets niet helemaal, wat maakt ze zo uitzonderlijk? Het is niet dat OP hiermee een nieuwe standaard heeft gezet denk ik zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Drwho1 op 16-08-2018 16:02 ]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 14:09
Drwho1 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Keuze genoeg toch voor dat type oordopjes?
Jaybird, Bose, Samsung, Beats, Jabra, Plantronics...heeft Xiaomi ook niet zo'n setje in haar gamma?

Allerlei prijzen.
Begrijp de populariteit van deze Bullets niet helemaal, wat maakt ze zo uitzonderlijk? Het is niet dat OP hiermee een nieuwe standaard heeft gezet denk ik zo.
Deze headset lijkt helemaal naadloos te integreren met de (laatste?) OnePlus toestellen, wat in mijn ogen een mooie plus is. Dopjes met magneet tegen elkaar = pauze, opladen met dashcharge (lader die ik altijd bij mij heb) en kunnen gebruiken als Google Assistant zie ik wel als mooie extra's. Maar eerlijk is eerlijk; ik heb geen idee hoe de concurrentie dit precies doet.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

beyazz06 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

Uuh, met alle respect ik verwacht dat een leverancier hierop is voorbereid danwel op inspeelt door productie capaciteit te verhogen. Als er na een X aantal maanden nog geen verandering is.. You tell me =]

[...]

Op ebay zijn ze nog wel te vinden, alleen je raad het al.. iets duurder :>

Voor alle duidelijkheid, ik wil(de) deze oortjes ook aanschaffen en had begrip dat ze na de release snel 'niet meer in voorraad' waren. Ik dacht dan ook, na een paar maanden zijn ze wel beschikbaar, ook via de oneplus site ingeschreven voor herinnering. Tot heden echter geen bericht gehad, en dat vind ik 'not done'.

Ik vraag mijzelf dus echt af wat het doel van Oneplus is, bedoel ze gaan bijna hun nieuwe 6T aankodigen :+
maar oortjes blijven achterwegen..
Er is geen doel, geen complot.
De hebben bijvoorbeeld een badge van 200.000 oordoppen bij de leverancier besteld en ontvangen.
200.000x50 euro. Is een risico van 10 miljoen euro dat ze lopen. Dat is voor een bedrijfje als oneplus denk ik een smak geld. Ik heb het niet op de bank staan.
Ze hebben vast ook wel gezien dat ze niet aan te slepen zijn. Bij de release van de rode 6 was er even weer een batch verkrijgbaar. In snap niet dat je blijft denken dat hier bepaalde bedoelingen achter zitten.
Ja, schaarste creëert vraag. Maar oneplus is nog altijd een commercieel bedrijf, met een groot belang zoveel mogelijk te verkopen.

Hoi!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20
Nou... Dit gaat lekker. Gisteravond de bullets wireless binnen gekregen, vandaag de hele dag lekker gebruikt.
Heb ze net hier thuis aan de oplader gehangen, lampje werd gewoon rood, en was na een tijdje weer wit ('vol'), maar nu is reageert ie nergens meer op en gaat dus niet meer aan...
Iemand tips? Opgeladen met een originele dashcharger.

Edit:
Oneplus chat:
1. Please separate the magnetic switch to check if the indicator light is lit up, if yes, the earphone is powered on, if not, go to step 2.
2. Press the power button to check if the indicator light is lit up, if not, go to step 3
3. Clip on the magnetic switch and charge the earphone with the supplied cable for at least half an hour, after that please go through step 1 and step 2 again to check if possible to turn the earphone on. If still not, it's a hardware issue and please ask for after-sales service.
Hij ligt nu weer aan de lader voor stap 3, maar geen enkel lampje te zien. Ben bang dat ie overleden is in minder dan 24 uur :/ :/

[ Voor 50% gewijzigd door yannickie111 op 16-08-2018 19:53 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-05 13:21

JanAd

Wind’s howling

Edzeau schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:08:
[...]

Deze headset lijkt helemaal naadloos te integreren met de (laatste?) OnePlus toestellen, wat in mijn ogen een mooie plus is. Dopjes met magneet tegen elkaar = pauze, opladen met dashcharge (lader die ik altijd bij mij heb) en kunnen gebruiken als Google Assistant zie ik wel als mooie extra's. Maar eerlijk is eerlijk; ik heb geen idee hoe de concurrentie dit precies doet.
idd, vooral dat opladen met dezelfde lader vind ik een enorm voordeel. Maar ik ben al rond aan kijken naar de alternatieven die @Drwho1 hierboven ook aangeeft.

Heel jammer van OP. Dat het lang duurt kan ik wel begrijpen, maar dat er niks over gecommuniceerd wordt is toch wel wat vreemd.
Nuja, ik ga wel op een ander kijken. ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Er is geen doel, geen complot.
De hebben bijvoorbeeld een badge van 200.000 oordoppen bij de leverancier besteld en ontvangen.
200.000x50 euro. Is een risico van 10 miljoen euro dat ze lopen. Dat is voor een bedrijfje als oneplus denk ik een smak geld. Ik heb het niet op de bank staan.
Ze hebben vast ook wel gezien dat ze niet aan te slepen zijn. Bij de release van de rode 6 was er even weer een batch verkrijgbaar. In snap niet dat je blijft denken dat hier bepaalde bedoelingen achter zitten.
Ja, schaarste creëert vraag. Maar oneplus is nog altijd een commercieel bedrijf, met een groot belang zoveel mogelijk te verkopen.
Lol overdrijven is ook een vak apart :o

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 21:17

b3ta

Hallo

yannickie111 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:40:
Nou... Dit gaat lekker. Gisteravond de bullets wireless binnen gekregen, vandaag de hele dag lekker gebruikt.
Heb ze net hier thuis aan de oplader gehangen, lampje werd gewoon rood, en was na een tijdje weer wit ('vol'), maar nu is reageert ie nergens meer op en gaat dus niet meer aan...
Iemand tips? Opgeladen met een originele dashcharger.

Edit:
Oneplus chat:

[...]

Hij ligt nu weer aan de lader voor stap 3, maar geen enkel lampje te zien. Ben bang dat ie overleden is in minder dan 24 uur :/ :/
Dat is wel balen zeg! Niet perongeluk laten vallen?

Ik ben er achter dat als ik de magnetron aan heb en ik met de headset in de buurt ben er dan erge storing is. Geen issue natuurlijk maar dacht deel het even :)

• yannickie111
b3ta schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Ik ben er achter dat als ik de magnetron aan heb en ik met de headset in de buurt ben er dan erge storing is. Geen issue natuurlijk maar dacht deel het even :)
Helemaal niets. Gewoon na het opladen van de lader en het was klaar.
Belsimpel gaf wel aan dat hij 'uit productie' is. Zou er dan toch stiekem ergens een probleem zijn ik de productie/kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-04 15:05
b3ta schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Misschien wel een issue... met je magnetron! Ik kan mn bluetooth koptelefoon zonder problemen gebruiken, terwijl de magnetron aan is. Misschien heb je daar dus lekkage van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 14:06

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

JanAd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:47:
[...]

Het wordt nog leuker...

Ik kreeg deze mail binnen van Belsimpel; bestelling geannuleerd.

[...]

Slaagt nergens meer op... iemand suggesties voor alternatieven?
Belsimpel heeft ze weer staan op hun site. Leverbaar in 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baaart900
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-04 13:08
Deze week de nylon bumper binnengekregen en erop gezet. Kost wat maar is erg mooi. Vooral de achterkant. Ten opzichte van de meegeleverde case is die net wat dikker (veiliger) en is die iets gladder in de handen. Daarnaast voelen de aan/uit en volume knoppen wel beter aan vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Belsimpel heeft ze weer staan op hun site. Leverbaar in 2-4 werkdagen.
Goed om te lezen! Ik heb mijn defecte setje andaag retour gestuurd, kunnen we over 2-4 dagen mooi een vervangend setje sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-05 13:28
yannickie111 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Goed om te lezen! Ik heb mijn defecte setje andaag retour gestuurd, kunnen we over 2-4 dagen mooi een vervangend setje sturen :+
wat was er defect aan? Want dit is wel vrij snel. Twijfel zelf namelijk nog om ze te halen. Aangezien ik ook nog mijn Jaybirds X3 heb.

[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 20-08-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
rwbk schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:25:
[...]

wat was er defect aan? Want dit is wel vrij snel. Twijfel zelf namelijk nog om ze te halen. Aangezien ik ook nog mijn Jaybirds X3 heb.
Zie een aantal posts boven je. ;)

Uiteraard dikke pech, maar bij ieder (nieuw) product heb je pech gevallen. Ikzelf heb via BelSimpel ook een bestelling geplaatst, ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk binnen de 2-4 werkdagen geleverd zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
rwbk schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:25:
[...]

Geen idee. Ik haalde ze van de oplader toen het lampje wit was (dus vol), en sindsdien gingen ze niet meer aan. Ik vind binnen 24 uur niet "vrij snel", maar gewoon een gevalletje DOA / maandagochtendmodel :+
Hij is in ieder geval weer retour belsimpel, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik hoop dat ze uit de eerstvolgende batch natuurlijk gewoon een nieuw setje pakken, maar ben benieuwd.

Edit: thanks @Edzeau ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-04 08:56
Geckoo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 04:12:
[...]

Jup ik ook, linksboven en rechtsonder. Blijft nog wel gewoon zitten maar vind het raar dat hij al scheurtjes krijgt. Heb jij hem al aangemeld voor rma?
Heb al vragen gesteld aan OP maar kreeg het antwoord dat er maar 15 dagen garantie zit op hoesjes en kabels etc. We hebben pech gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

KeesDG72 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:21:
[...]

Heb al vragen gesteld aan OP maar kreeg het antwoord dat er maar 15 dagen garantie zit op hoesjes en kabels etc. We hebben pech gehad denk ik.
Denk dat je via de EU dan toch wel goed zit, omdat ze een deugdelijk product moeten leveren. Weet niet of OnePlus ook vestiging in NL heeft, of hoe dat verder in zijn werk gaat, maar meer stampij maken, kom je best een end mee

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik vind de bullets V2 dik tegenvallen voor op de fiets. Ze beginnen te fluiten in de wind zodat je je muziek nauwelijks nog hoort. Lijkt me een constructiefout. Nee, het ligt niet aan mijn oren, met de Xiaomi oortjes heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Geckoo

Good news, everyone!

PeacekeeperNL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:43:
[...]

Denk dat je via de EU dan toch wel goed zit, omdat ze een deugdelijk product moeten leveren. Weet niet of OnePlus ook vestiging in NL heeft, of hoe dat verder in zijn werk gaat, maar meer stampij maken, kom je best een end mee
vraag is of je stampij moet gaan maken voor iets van 15 euro...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
yannickie111 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:29:
[...]

Geen idee. Ik haalde ze van de oplader toen het lampje wit was (dus vol), en sindsdien gingen ze niet meer aan. Ik vind binnen 24 uur niet "vrij snel", maar gewoon een gevalletje DOA / maandagochtendmodel :+
Hij is in ieder geval weer retour belsimpel, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik hoop dat ze uit de eerstvolgende batch natuurlijk gewoon een nieuw setje pakken, maar ben benieuwd.

Edit: thanks @Edzeau ^^
Maar even een update rond dit gebeuren.
De bullets wireless zijn inmiddels niet meer te vinden op de belsimpel website. Van postNL heb ik de melding gekregen dat het retourpakketje ontvangen is. Vanuit belsimpel echter nog helemaal 0 communicatie.
Om over de telefonische bereikbaarheid van belsimpel maar te zwijgen. 50+ minuten in de wacht is geen uitzondering, dus dat ga ik ook niet eens meer proberen. Het is mijn eerste ervaring met belsimpel, maar das nog niet echt een positieve... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-04 09:06
yannickie111 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:42:
[...]

De bullets wireless zijn inmiddels niet meer te vinden op de belsimpel website. Van postNL heb ik de melding gekregen dat het retourpakketje ontvangen is. Vanuit belsimpel echter nog helemaal 0 communicatie.
Om over de telefonische bereikbaarheid van belsimpel maar te zwijgen. 50+ minuten in de wacht is geen uitzondering, dus dat ga ik ook niet eens meer proberen. Het is mijn eerste ervaring met belsimpel, maar das nog niet echt een positieve... :/
Volgens mij zit Belsimpel ook met Oneplusaccesoires in hun maag. Op 6 augustus de originele glasprotector besteld. Op hun site stond 2-4 werkdagen. Nu nog steeds niets ontvangen.. Ze zijn afhankelijk van leveranciers elders. Er is wel een paar keer via mail met mij gecommuniceerd. Uw bestelling komt wat later... leverdatum onbekend.... we zijn hard aan het werk voor u om de TGP zo snel mogelijk te leveren...
Ik hoop voor je dat Belsimpel toch nog wat voor je kan betekenen aangaande je Wireless Bullets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 10:07
[...]

Daarom bestel ik nooit bij die shops. Bestel gewoon bij Oneplus, duidelijke communicatie etc.
Over de wireless bullets, die zijn er niet meer en ook echt het geld niet waard. Ik heb ze teruggestuurd naar OnePlus in de cooldown periode. Was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wvkreg schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Daarom bestel ik nooit bij die shops. Bestel gewoon bij Oneplus, duidelijke communicatie etc.
Over de wireless bullets, die zijn er niet meer en ook echt het geld niet waard. Ik heb ze teruggestuurd naar OnePlus in de cooldown periode. Was geen probleem.
Bullets wireless bestellen bij oneplus is makkelijker gezegd dan gedaan :P (bij belsimpel ook trouwens)

Ik vind ze het geld wel waard, maar sta zeker open voor andere, vergelijkbare, opties. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-04 08:56
wvkreg schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Misschien ben ik niets gewend maar ik ben erg tevreden met de wireless bullets. Ze werken uitstekend met mijn OP6, het geluid is prima en vind de klepjes om ze in je oor vast te klikken zeer handig. Daarnaast zijn ze binnen 10/15 minuten weer tot 80% opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 03-05 13:25
yannickie111 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:14:
[...]

Bullets wireless bestellen bij oneplus is makkelijker gezegd dan gedaan :P (bij belsimpel ook trouwens)

Ik vind ze het geld wel waard, maar sta zeker open voor andere, vergelijkbare, opties. Tips?
https://nl.aliexpress.com...-Monitor/32847988201.html

Deze zijn afgelopen week binnengekomen, komt uit heel veel reviews goed uit de test. Bevallen erg goed, geluid is bijna subliem. Goede bass en pasvorm is ook uitstekend. Heb er een losse bluetooth module bij besteld voor een tientje, de oortjes kun je loskoppelen en daarop aansluiten. Die module is nog niet binnen dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Overigens vorige week besteld en dus na 6 dagen al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
[...]

Tip: Benader ze via Twitter. Ik heb binnen 20 minuten reactie ontvangen. Echter helaas wel teleurstellend nieuws van BelSimpel:
Wat is er aan de hand?
De OnePlus Bullets Wireless Headsets blijken een stuk populairder dan werd verwacht. Hierom is deze headset nergens meer verkrijgbaar; ook niet meer bij OnePlus zelf.

Je hebt nu drie keuzes:

1. Je kiest voor een andere headset
Op onze website hebben we veel vergelijkbare headsets. Of je nu zoekt naar draadloze oordopjes of een OnePlus-headset, we hebben een breed aanbod. Plaats in dit geval zelf een nieuwe bestelling. Wij regelen dan dat je huidige bestelling voor deze OnePlus headset wordt geannuleerd.

2. Je annuleert je bestelling
In dit geval zorgen wij ervoor dat je je betaling binnen 5 werkdagen terugkrijgt.

3. Je blijft wachten
Houd er in dit geval rekening mee dat we geen beloften kunnen doen over de levering van je OnePlus Bullets Wireless Headset. Zodra we meer weten, laten we je dit uiteraard weten.
Ambianz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:26:
[...]

Deze zijn afgelopen week binnengekomen, komt uit heel veel reviews goed uit de test. Bevallen erg goed, geluid is bijna subliem. Goede bass en pasvorm is ook uitstekend. Heb er een losse bluetooth module bij besteld voor een tientje, de oortjes kun je loskoppelen en daarop aansluiten. Die module is nog niet binnen dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Ik zou niet echt weten waarom mensen (in dit topic) die belang hebben bij specifiek draadloze bullets als die van OP, belang hebben bij een willekeurig (bedrade) headset met een eventuele BT-module. Zo kun je natuurlijk alle bestaande headsets wel opnoemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Edzeau schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:52:
Ik zou niet echt weten waarom mensen (in dit topic) die belang hebben bij specifiek draadloze bullets als die van OP, belang hebben bij een willekeurig (bedrade) headset met een eventuele BT-module. Zo kun je natuurlijk alle bestaande headsets wel opnoemen. ;)
Dan lees je verder en koop je ze niet?

Ik zou echt niet weten wat het probleem is om hier een tip, waar om gevraagd wordt, aan te dragen. Zat namelijk zelf in hetzelfde schuitje. Alsmaar wachten op oortjes zoals die van OP. Uiteindelijk deze keuze gemaakt en die keuze bevalt meer dan uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Ambianz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:26:
[...]

Klinkt interessant. Zodra je de bluetooth module binnen hebt, let us know hoe de kwaliteit is. Ik zoek nog een bluetooth setje voor het fitnessen, en wilde eigenlijk de Wireless Bullets kopen, maar het wachten tot ze geleverd kunnen worden duurt me een beetje te lang... Heb je dan deze bluetooth module aangeschaft?
Edzeau schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:52:
[...]
Als je de moeite nam om zijn link te volgen, zag je dat het niet zomaar een gewoon setje is. De gehele kabel is dan foetsie, en in plaats daarvan is ie à la Wireless Bullets, maar dan anders. Dus niet een module die je aan de kabel klikt, maar die de gehele kabel vervangt ;)
Dus ik ben van mening dat het wel degelijk wat toevoegt, zeker in het Accessoires topic, aangezien dit een accessoires is :) Nogmaals bedankt, @Ambianz

[ Voor 23% gewijzigd door PeacekeeperNL op 22-08-2018 20:01 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 21:17

b3ta

Hallo

De reden dat ik persé OP wireless bullets wilde is de dashcharge compatibiliteit. Die is gewoon superieur bij OP.
En het is fijn om alles te hebben van hetzelfde merk. Noem het de Oneplus Ecosystem :)

[ Voor 28% gewijzigd door b3ta op 22-08-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Klinkt interessant. Zodra je de bluetooth module binnen hebt, let us know hoe de kwaliteit is. Ik zoek nog een bluetooth setje voor het fitnessen, en wilde eigenlijk de Wireless Bullets kopen, maar het wachten tot ze geleverd kunnen worden duurt me een beetje te lang... Heb je dan deze bluetooth module aangeschaft?
Heb deze gekozen:
http://s.aliexpress.com/YVraYVzI?fromSns=

Inderdaad nog getwijfeld over diegene die je stuurt maar 1 "dikker stuk" leek me praktischer, deze zal dan (aannemelijk) in je nek rusten.

Zodra deze binnen is zal ik eens een update plaatsen.

• Edzeau
PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Als je de moeite nam om zijn link te volgen, zag je dat het niet zomaar een gewoon setje is. De gehele kabel is dan foetsie, en in plaats daarvan is ie à la Wireless Bullets, maar dan anders. Dus niet een module die je aan de kabel klikt, maar die de gehele kabel vervangt ;)
Dus ik ben van mening dat het wel degelijk wat toevoegt, zeker in het Accessoires topic, aangezien dit een accessoires is :) Nogmaals bedankt, @Ambianz
Ambianz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:15:
[...]

Dan lees je verder en koop je ze niet?

Ik zou echt niet weten wat het probleem is om hier een tip, waar om gevraagd wordt, aan te dragen. Zat namelijk zelf in hetzelfde schuitje. Alsmaar wachten op oortjes zoals die van OP. Uiteindelijk deze keuze gemaakt en die keuze bevalt meer dan uitstekend.
Wauw, jullie hoeven je niet per se zo persoonlijk aangevallen te voelen hoor. Ik geef enkel aan dat ik niet begrijp waarom per se deze headset getipt werd. Ik heb de link gewoon geopend en zie daar zelf geen vergelijkbaar product in als de OP bullets. De functionaliteiten die het OP product hebben waar veel mensen hier voor kiezen om te willen gebruiken, bezit het artikel op Aliexpress niet:
- Dashcharge
- Google Assist
- Magnet pause/play

En met die insteek zou je dus willekeurig zo maar iedere goede headset kunnen adviseren. @Ambianz je inzet is prima, dank daarvoor. Maar ik begrijp deze keuze als alternatief niet. :9

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Edzeau schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:37:
[...]

[...]

Wauw, jullie hoeven je niet per se zo persoonlijk aangevallen te voelen hoor. Ik geef enkel aan dat ik niet begrijp waarom per se deze headset getipt werd. Ik heb de link gewoon geopend en zie daar zelf geen vergelijkbaar product in als de OP bullets. De functionaliteiten die het OP product hebben waar veel mensen hier voor kiezen om te willen gebruiken, bezit het artikel op Aliexpress niet:
- Dashcharge
- Google Assist
- Magnet pause/play

En met die insteek zou je dus willekeurig zo maar iedere goede headset kunnen adviseren. @Ambianz je inzet is prima, dank daarvoor. Maar ik begrijp deze keuze als alternatief niet. :9
Die module die ik erbij plaatste ondersteunt ook Google assistent iig. Alleen dus geen Dash Charge en magnet play/pause. Maar ik vind het dan een prima alternatief voor de bullets.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Op zich best een goed alternatief voor de bullets. Met de losse bluetooth module ben ik benieuwd hoe dat bevalt, ik ben afgaande op de foto's nog niet super enthousiast. (Komt misschien ook deels door het hoge oneplus fanboy gehalte, en een lichte afkeer tegen dit soort spul van ali en co ;) )

Edit:
Zojuist gebeld door belsimpel. Ze hebben het defect geconstateerd, maar kunnen geen nieuwe leveren en oneplus geeft aan dat er niet gerepareerd kan worden. Ik snap het gedoe rond deze dingen echt niet...

[ Voor 26% gewijzigd door yannickie111 op 23-08-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-05 13:24
Even een vraagje over het bijgeleverde hoesje. Is dit enigzins goed? Of is het misschien slimmer om ook te kijken naar een ander hoesje? Zo ja, enige aanbevelingen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:07:
Even een vraagje over het bijgeleverde hoesje. Is dit enigzins goed? Of is het misschien slimmer om ook te kijken naar een ander hoesje? Zo ja, enige aanbevelingen :P ?
Ligt aan je wensen. Het bijgeleverde hoesje biedt enige bescherming en het fijne is dat hij doorzichtig is, dus dat je tenminste ook nog wat van je toestel ziet.

Zelf heb ik niet zoveel met looks, maar wil ik mijn telefoon goed en stevig verpakt hebben, zodat hij een flinke val of een klap kan overleven (gezien mijn actieve beroep). Derhalve ben ik voor de OtterBox gegaan, altijd goede ervaringen mee gehad, perfecte bescherming. Nadeel is dat je telefoon er een stuk dikker van word, en een stuk breder. Zie mijn review voor meer info over dat hoesje.

Zijn genoeg anderen hier die tevreden zijn met de nylon case van OnePlus (zoekfunctie gebruiken op 'nylon' en je vindt ze in dit topic.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-03 04:50
Is er nog iemand die een glazen screen protector gebruikt die bevalt en niet van OnePlus zelf komt? De standaard screen protector heeft hier al wat krasjes en zit te twijfelen de originele glazen te bestellen aangezien ik alleen maar slechte beoordelingen lees over third party tempered glass..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-05 14:33
randomg schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:13:
Is er nog iemand die een glazen screen protector gebruikt die bevalt en niet van OnePlus zelf komt? De standaard screen protector heeft hier al wat krasjes en zit te twijfelen de originele glazen te bestellen aangezien ik alleen maar slechte beoordelingen lees over third party tempered glass..
Gebruik zelf wel de originele tempered glass van OnePlus en bevalt uitstekend. Zit er nu een paar weken op en is nog steeds als nieuw en blijft ook goed zitten.

Ervaringen wisselen altijd en vergeet niet dat je meestal alleen iets leest als iemand er problemen mee heeft. Mensen de tevreden zijn hoor je veel minder en dan krijg je een vertekend beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Geckoo

Good news, everyone!

Ik heb even contact opgenomen vanwege het afbrokkelen van mijn sandstone case maar dat is een verloren zaak...
That should be the case for the protective cases. I am just giving you a general idea. The reason why I said you have to purchase a new one is because the warranty for protective cases is only 15 days. You may want to check this link for further information
https://www.oneplus.com/nl/legal/terms-of-sales
dus...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 11:18
Helaas heb ook ik last van een afbrokkelende Sandstone case. Eerst een scheurtje rechtsboven, en onlangs is het hoekje afgebroken. Altijd zeer zorgvuldig mee geweest en nooit laten vallen. Ben benieuwd wat er uit de support gaat komen maar voorspel niet veel goeds. Ik raar een ieder in elk geval af dit hoesje te kopen, als deze zo snel stuk gaat vraag ik me af wat de beschermende waarde is.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tuktop schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:37:
Helaas heb ook ik last van een afbrokkelende Sandstone case.
Idem hier. De Sandstone viel echt zwaar teleur qua degelijkheid. Paar weken geleden vervangen door de Nylon case. Hier (nog) geen klachten over, deze bevalt super!

• Tuktop
ralph075 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Idem hier. De Sandstone viel echt zwaar teleur qua degelijkheid. Paar weken geleden vervangen door de Nylon case. Hier (nog) geen klachten over, deze bevalt super!
Bedankt voor de tip! Ik ga die overwegen, misschien kan ik nog een kortingscode oid lospeuteren :)

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

ralph075 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Zeg dat, de Sandstone heeft het bij mij nog geen drie weken uitgehouden en zoveel bijzonders had ik er niet mee gedaan. Ik heb nu de bumpercase van 'hout' en de carbon case. Laatstgenoemde is tot nu toe meest bevallen.

• Tuktop
WhateverSuitsU schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:45:
[...]

Zeg dat, de Sandstone heeft het bij mij nog geen drie weken uitgehouden en zoveel bijzonders had ik er niet mee gedaan. Ik heb nu de bumpercase van 'hout' en de carbon case. Laatstgenoemde is tot nu toe meest bevallen.
De Carbon case heeft dezelfde vorm/dikte etc. als de Sandstone, toch? Maar dan ander materiaal, begrijp ik.
De bumpers (waaronder nylon) zijn volgens mij wat meer bulky, maar geven daardoor ook meer bescherming, met name voor het scherm, right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Tuktop schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:52:
[...]

De Carbon case heeft dezelfde vorm/dikte etc. als de Sandstone, toch? Maar dan ander materiaal, begrijp ik.
De bumpers (waaronder nylon) zijn volgens mij wat meer bulky, maar geven daardoor ook meer bescherming, met name voor het scherm, right?
Klopt! Carbon case is qua vorm inderdaad hetzelfde. Toch vind ik de carbon case duurzamer. De bumpercases maken toestel zeker wat logger, maar bieden meer bescherming, omdat scherm volledig aan de zijkanten beschermd is (opstaande rand). Ik vind het met de gestures daarom wat minder makkelijk in gebruik, waarbij de carbon/sandstone cases makkelijker in gebruik zijn (en lichter aanvoelen).

• Tuktop
Tuktop schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:44:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik ga die overwegen, misschien kan ik nog een kortingscode oid lospeuteren :)
Update: ik krijg van OnePlus een nieuwe Sandstone case toegestuurd! Hele nette en vlotte service. Als de nieuwe case ook weer stuk gaat (zal helaas een kwestie van weken zijn), ga ik een andere overwegen :)

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Tuktop schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:42:
[...]

Update: ik krijg van OnePlus een nieuwe Sandstone case toegestuurd! Hele nette en vlotte service. Als de nieuwe case ook weer stuk gaat (zal helaas een kwestie van weken zijn), ga ik een andere overwegen :)
Ik denk dat een aantal mensen, in hetzelfde schuitje als jij, vast willen weten hoe je dit is gelukt ;) Congratz! Maar ik vrees voor je dat het gewoon een productie- of ontwerpfout is, net als met de midnight-black OP6, met de cracked back.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
PeacekeeperNL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat een aantal mensen, in hetzelfde schuitje als jij, vast willen weten hoe je dit is gelukt ;) Congratz! Maar ik vrees voor je dat het gewoon een productie- of ontwerpfout is, net als met de midnight-black OP6, met de cracked back.
Ik vrees het ook ja. Hopelijk komt er een soort cracked-back-gate, waardoor OP dergelijke barsten zonder gedoe repareert. Heb er zelf nog geen last van maar dat zal een kwestie van tijd zijn.

De support ticket ben ik alsvolgt begonnen:
Hi, together with my OP6 (which i'm VERY happy with, great job on that device!) i bought the official Sandstone case. It wasn't cheap, but i wanted to protect my phone well. Sadly, after a few weeks, a little hairline tear appeared in the upper right corner. I'm always very careful with my device. The tear kept getting bigger and last week, when i pulled it out of my pocket, the corner just broke off :( Please have a look at it. I didn't expect the case to break that easily, is it normal?

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-05 13:24
Is er iemand hier bekend met de phone cases van "Poetic"? Vond onlangs deze op Amazon: https://www.poeticcases.c...rdian-2018-oneplus-6-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Gisteren mijn langverwachte tempered glass screenprotector ontvangen van Ali. Aanbrengen was eitje (doorgaans met tempered glass), afmeting en cut-outs zijn spot on. Maar vandaag zie ik in het midden alweer een 'olievlek' verschijnen, dat wijst erop dat het middenstuk wat gelost is. Die olievlek is zichtbaar met scherm uit en aan, vervelend dus...nog even afwachten. Heb meteen 2 exemplaren besteld, dus kan er nog altijd nieuwe op leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Drwho1 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:40:
Gisteren mijn langverwachte tempered glass screenprotector ontvangen van Ali. Aanbrengen was eitje (doorgaans met tempered glass), afmeting en cut-outs zijn spot on. Maar vandaag zie ik in het midden alweer een 'olievlek' verschijnen, dat wijst erop dat het middenstuk wat gelost is. Die olievlek is zichtbaar met scherm uit en aan, vervelend dus...nog even afwachten. Heb meteen 2 exemplaren besteld, dus kan er nog altijd nieuwe op leggen.
Is het niet zo dat enkel de rand van de protector plakt? Dat was het geval bij de screen protector die ik bij Ali had besteld, gaf ook een 'olievlek-achtig' effect midden op het scherm. Ook was de reflectieve waarde van de protector vele malen groter dan die van het scherm zelf, wat effectief de waargenomen felheid van het scherm achteruit haalt als je 'm bij daglicht gebruikt. Overigens was de cut van mijn protector ook waardeloos, de hoeken hadden een kleinere radius en de breedte van de uitsnede was te klein, waardoor bijv. smalle scrollbalkjes rechts op het scherm niet meer zichtbaar waren.

Denk dat ik het wel over m'n hart kan verkrijgen om gewoon zonder screen protector door te gaan, en dan gewoon een bumpercase. Maar toch: welke protector had jij besteld?

Edit: deze moet je dus in elk geval niet kopen, dat is die ik had besteld: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.41a24c4dsXdwG6

[ Voor 7% gewijzigd door Tuktop op 31-08-2018 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drwho1
Tuktop schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Is het niet zo dat enkel de rand van de protector plakt? Dat was het geval bij de screen protector die ik bij Ali had besteld, gaf ook een 'olievlek-achtig' effect midden op het scherm. Ook was de reflectieve waarde van de protector vele malen groter dan die van het scherm zelf, wat effectief de waargenomen felheid van het scherm achteruit haalt als je 'm bij daglicht gebruikt. Overigens was de cut van mijn protector ook waardeloos, de hoeken hadden een kleinere radius en de breedte van de uitsnede was te klein, waardoor bijv. smalle scrollbalkjes rechts op het scherm niet meer zichtbaar waren.

Denk dat ik het wel over m'n hart kan verkrijgen om gewoon zonder screen protector door te gaan, en dan gewoon een bumpercase. Maar toch: welke protector had jij besteld?

Edit: deze moet je dus in elk geval niet kopen, dat is die ik had besteld: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.41a24c4dsXdwG6
Waarschijnlijk dezelfde, andere verkoper en 'merk'. Zoals wel bijna alles op Ali.

http://s.aliexpress.com/JVjAnyMJ?fromSns

Ik ervaar niet echt problemen met de fit zoals jij die omschrijft. De protector zit inderdaad niet vast in het midden want je hoort ook tikjes wanneer ik bijvoorbeeld tekst typ.

Reflecties zijn inderdaad vervelend, sterk spiegelend effect en het contrast is merkelijk lager. Ik laat hem nog even hangen, maar gaat vermoedelijk niet lang duren. Je doet de oled hier echt geen eer mee..

Update: in de loop van de dag is de centrale 'olievlek' weer (tijdelijk?) verdwenen en zijn de lichte tikgeluidjes ook weg. Alles weer normaal momenteel.

[ Voor 4% gewijzigd door Drwho1 op 31-08-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Doe jezelf een plezier en geef 21,95 euro uit voor de originele screenprotector. Die zijn écht perfect, installatie is simpel en vervolgens heb je een kwalitatief hoogwaardige screenprotector op je OP6. En...hij plakt op het gehele scherm ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
RutgerFR schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:31:
Doe jezelf een plezier en geef 21,95 euro uit voor de originele screenprotector. Die zijn écht perfect, installatie is simpel en vervolgens heb je een kwalitatief hoogwaardige screenprotector op je OP6. En...hij plakt op het gehele scherm ;).
Maar dan niet bij Belsimpel bestellen.... Ik ben al bijna een maand aan het wachten op de originele screenprotector. Levertijd toen ik bestelde was 2-4 werkdagen. Nu op hun site 2 weken. Nou, die zijn allang verstreken.

Bevalt de screenprotector een beetje? Ik heb er nu geen opzitten maar ik ben benieuwd hoe het is met vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-04 19:48
Via belsimpel een tempered glass protector besteld van OPPRO, vrijdag op gezet en vandaag zit er al een barst in. En dat terwijl hij niet eens gevallen is en enkel in mn zak heeft gezeten.
Toch maar langer wachten op de originele dan als ik t zo lees hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:57
rickkert94 schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:17:
Via belsimpel een tempered glass protector besteld van OPPRO, vrijdag op gezet en vandaag zit er al een barst in. En dat terwijl hij niet eens gevallen is en enkel in mn zak heeft gezeten.
Toch maar langer wachten op de originele dan als ik t zo lees hier.
Ik kan je vertellen dat de orginele net zo snel kan barsten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Iemand nog updates over het kopen van bullets wireless?
Ik heb na ruim een week (ook weer een stuk later dan verteld) eindelijk mijn geld weer terug van belsimpel. Maar ja, nu dus helaas nog steeds geen bullets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Bullets Wireless nu gelimiteerd op voorraad in de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

OnePlus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:02:
Bullets Wireless nu gelimiteerd op voorraad in de shop!
Oh nice, kriebelt wel om te gaan bestellen, en dan gelijk twee setjes zodat ik gratis verzending heb, kan ik dat andere setje altijd doorverkopen :)

Edit: heb er twee besteld :) Thanks voor het delen, @OnePlus :)

[ Voor 9% gewijzigd door PeacekeeperNL op 04-09-2018 11:08 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:05:
[...]

Oh nice, kriebelt wel om te gaan bestellen, en dan gelijk twee setjes zodat ik gratis verzending heb, kan ik dat andere setje altijd doorverkopen :)
Laat ook wat over aan de rest! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 09:42
.

[ Voor 96% gewijzigd door svianen op 04-09-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 14:48

WCA

Tech21 Screenprotector voor de OP6 is geen aanrader, komt niet tot de randjes aan de zijkant, en de notch is verkeerd uitgesneden.

Het hoesje (Evo Shell) Is echter wel een topper, niet te dik of bulky, maar wel gewoon stevig. Past ook toppie.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Laatst online: 14-12-2024
GreNade schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:10:
Tech21 Screenprotector voor de OP6 is geen aanrader, komt niet tot de randjes aan de zijkant, en de notch is verkeerd uitgesneden.

Het hoesje (Evo Shell) Is echter wel een topper, niet te dik of bulky, maar wel gewoon stevig. Past ook toppie.
Ik gebruik de Tech21 Evo Shell bumper icm de standaard glass protector va OnePlus.
Top combinatie, past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 14:48

WCA

Shazjia schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik de Tech21 Evo Shell bumper icm de standaard glass protector va OnePlus.
Top combinatie, past precies.
Glas protector van Oneplus bedekt een gedeelte van het scherm helaas, dus is voor mij geen optie.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:05:
[...]

Edit: heb er twee besteld :) Thanks voor het delen, @OnePlus :)
Ook vanuit hier, thanks @OnePlus !
Ik heb er ook meteen 2 besteld, dus stuur me vooral een DM als je er ook 1 wil :+

Het blijft raar dat je met de optie "mail met als er voorraad is" dus gewoon niet op de hoogte gehouden wordt als eerste....

Edit: Oh, en hopelijk gaan ze nu langer mee dan minder dan een dag zoals min vorige setje.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door yannickie111 op 04-09-2018 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaxela84
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-05 22:17
EINDELIJK de wireless bullets kunnen bestellen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
rednaxela84 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:14:
EINDELIJK de wireless bullets kunnen bestellen \o/
Oneplus geeft hier aan dat ze 'limited' op voorraad zijn, maar zijn nu uren later nog steeds te bestellen. Dat limited zeggen ze zeker zodat alle tweakers (inclusief ondergetekende) twee setjes koopt om verzendkosten te besparen en het 2e setje door te gaan verkopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

401096

RutgerFR schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:31:
Deze heb ik ook aangeschaft, samen met de carbon case en de bullets. De screenprotector raad ik juist niet aan, omdat de zwartgeblakerde randen over het scherm gaan. Dit zorgt dus effectief voor een kleiner zichtbaar scherm. Zoek een protector zonder zwarte randen is mijn advies :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Ik heb deze besteld: OnePlus 6 InvisShield ProPlus Tempered Glass Screen Protector, geen rand en dekt het hele scherm. Hier besteld: www.sgfreshidea.com , over een week weet ik of het wat is. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Weet iemand of dit soort cases ook voor de OnePlus 6 beschikbaar zijn? Uit twee gedeeltes met een zacht materiaal rondom de telefoon en aan de achterkant hard materiaal? Ik kom alleen maar van die over de top armor cases tegen :) wellicht gebruik ik een verkeerde zoekopdracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Huigie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:06:
Ik heb deze besteld: OnePlus 6 InvisShield ProPlus Tempered Glass Screen Protector, geen rand en dekt het hele scherm. Hier besteld: www.sgfreshidea.com , over een week weet ik of het wat is. ;)
Wil je dat laten weten?

En mij daar dan even in taggen?

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 05-09-2018 23:36 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
En de bullets zijn weer op.
Ben nu niet rouwig dat ik 2 setjes heb besteld :)

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Waterkoker schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:52:
Weet iemand of dit soort cases ook voor de OnePlus 6 beschikbaar zijn? Uit twee gedeeltes met een zacht materiaal rondom de telefoon en aan de achterkant hard materiaal? Ik kom alleen maar van die over de top armor cases tegen :) wellicht gebruik ik een verkeerde zoekopdracht
Zie mijn review voor de OtterBox (link in mn handtekening). Verder heeft Spigen ook een soortgelijke case.
yannickie111 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:14:
En de bullets zijn weer op.
Ben nu niet rouwig dat ik 2 setjes heb besteld :)
Ik kijk nu bij mijn tracking, staat al gepland voor aflevering morgen. Ben benieuwd! Als dat zo is, ben ik blij dat ik niet extra heb betaald voor de snelle levering haha |:(

[ Voor 24% gewijzigd door PeacekeeperNL op 06-09-2018 07:36 ]

Mijn reviews al gezien?

• yannickie111
PeacekeeperNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 05:30:

[...]

Ik kijk nu bij mijn tracking, staat al gepland voor aflevering morgen. Ben benieuwd! Als dat zo is, ben ik blij dat ik niet extra heb betaald voor de snelle levering haha |:(
Mijne heeft vannacht wat stappen gehad in Polen, maar verder nog geen aflevering. Ben benieuwd.

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 142% gewijzigd door rens-br op 06-09-2018 16:43 ]

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-03 13:47
Iemand tips voor een goede case + screenprotector die bij elkaar passen? Heb namelijk soms wel eens gehad dat de case de screenprotector liet afpellen.

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

change1001 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:59:
Iemand tips voor een goede case + screenprotector die bij elkaar passen? Heb namelijk soms wel eens gehad dat de case de screenprotector liet afpellen.
Wat zoek je in een case? Doorzichtig, dun, dik met veel bescherming, mooie case etc?
En wat voor screenprotector zoekje dan, harde, glazen screenprotector zoals die van OP zelf, of een 'plastic fliebertje' zoals de clearplex van media markt ook wel eens wordt genoemd?

Mijn reviews al gezien?

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-03 13:47
PeacekeeperNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:17:
[...]

Wat zoek je in een case? Doorzichtig, dun, dik met veel bescherming, mooie case etc?
En wat voor screenprotector zoekje dan, harde, glazen screenprotector zoals die van OP zelf, of een 'plastic fliebertje' zoals de clearplex van media markt ook wel eens wordt genoemd?
Ik heb voor mijn S7 Edge altijd een Spigen case gehad. Beviel me wel. Iets zoals dat lijkt me ideaal. Voor de screenprotector lijkt mij een glazen protector erg fijn. Mijn vader heeft Panzerglass op zijn iPhone SE en het ziet er netjes uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Mijn 2 paar bullets wireless zijn binnen, nu fingers crossed dat hij langer blijft werken dan 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 10:07
Kent iemand deze case: https://www.aliexpress.co...-For-One/32896940153.html

Ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Betwijfel of het goede bescherming biedt. Denk dat die magneten snel los laten. Maar een Spanjool is er positief over met zijn 5 sterren 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:53

GVR

PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:35:
[...]

Betwijfel of het goede bescherming biedt. Denk dat die magneten snel los laten. Maar een Spanjool is er positief over met zijn 5 sterren 8)7
Heb over vergelijkebare hoesjes veel slechte dingen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaxela84
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-05 22:17
Net mijn wireless bullets ontvangen en getest, eerst indruk is heel positief.
Ik begrijp waarom ze zo snel uitverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Zojuist dit hoesje binnen gekregen (de Nylon variant): https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.76814c4dyxnqDg

Voelt degelijk en ziet er prima uit. De randen komen net (maar dan ook net) boven het toestel uit (met standaard screen protector). Wat dat betreft beschermt deze net iets beter omdat deze een fractie hoger is:

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.59964c4dof2CjB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Weet iemand hier of ik de audio tuner/equalizer van de instellingen werkend kan krijgen voor de Wireless Bullets? Heb ze nu in en zou graag de muziek wat meer naar mijn smaak finetunen, maar bij mij is de audio tuner faded out. Bij voorbaat dank! :)

Edit,op XDA AudioFX uit LineageOS gedownload, werkt voortreffelijk :) ik ben blij.

Geen V&A

[ Voor 59% gewijzigd door The Wizard op 09-09-2018 08:59 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-04 15:05
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:18:

Edit,op XDA AudioFX uit LineageOS gedownload, werkt voortreffelijk :) ik ben blij.
Heb je daar een linkje voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

kwaazaar schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:02:
[...]

Heb je daar een linkje voor?
Iets in mij meent zich te herinneren dat het niet is toegestaan externe links te delen (correct me if I'm wrong), dus hij is in ieder geval zo te vinden: Google op 'xda audiofx oneplus' en het eerste resultaat is van XDA-forum, topic titel "
[Equalizer] [AudioFx] [8.0] [NO ROOT] working on with Bluetooh headphones".

Voor de moderators, als het niet is toegestaan, verwijder de link dan maar uit mijn bericht (of laat het me even weten, verwijder ik hem z.s.m.). Link naar het topic op XDA.

Overigens gebruik ik zelf voor muziek alleen Spotify en SoundCloud. Op de eerste werkt AudioFX wel, op SoundCloud vooralsnog niet helaas. Mogelijk dat dat op een andere manier wel werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door PeacekeeperNL op 08-09-2018 12:37 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Hierbij nog even mijn eerste bevindingen van de bullets wireless na een paar dagen in wat losse flodders.

Ik vind ze heerlijk om je nek hangen en ze zitten fijn en stevig in mijn oren. Ik doe nog wel eens even 1 oortje uit, en die kun je dan gewoon veilig laten bungelen (itt bij airpods bijvoorbeeld).
De geluidskwaliteit en bediening vind ik goed, zeker voor bellen. Voor muziek had ik graag iets meer 'boem' / bass willen hebben.
Baterijduur tot nu toe gewoon goed.
Het opberghoesje is mooi, maar echt heel onpraktisch (of ik moet gewoon nog wennen), en ik ben bang dat het de levensduur van de bullets niet ten goede komt.
Switchen en connecten van laptop/telefoon gaat soepel en snel. Als ze beide gepaired zijn is het een wkestie van bij de ene de bluetooth uitzetten, en 2 seconde later is hij geconnect met de andere.

Mochten er nog meer vragen zijn over de bullets wireless, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
yannickie111 schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:04:
Hierbij nog even mijn eerste bevindingen van de bullets wireless na een paar dagen in wat losse flodders.

Ik vind ze heerlijk om je nek hangen en ze zitten fijn en stevig in mijn oren. Ik doe nog wel eens even 1 oortje uit, en die kun je dan gewoon veilig laten bungelen (itt bij airpods bijvoorbeeld).
De geluidskwaliteit en bediening vind ik goed, zeker voor bellen. Voor muziek had ik graag iets meer 'boem' / bass willen hebben.
Het opberghoesje is mooi, maar echt heel onpraktisch (of ik moet gewoon nog wennen), en ik ben bang dat het de levensduur van de bullets niet ten goede komt.
Switchen en connecten van laptop/telefoon gaat soepel en snel. Als ze beide gepaired zijn is het een wkestie van bij de ene de bluetooth uitzetten, en 2 seconde later is hij geconnect met de andere.

Ik ben het helemaal met je eens met je bovenstaande bevindingen.
Ik heb nog wel een vraag. Is het mogelijk om met de bediening van de Wireless Bullets een track terug te gaan? Of is die optie niet aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

yannickie111 schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:04:

Ik ben het met je bevindingen eens. Ik heb met AudioFX (zie een post van mij tikkie terug) Spotify wat meer bass kunnen geven. Helaas werkt dit niet met SoundCloud, wat ik meer gebruik.

Ook ten aanzien van de levensduur van de Wireless Bullets ben ik van mening dat het erg krappe hoesje op den duur voor kabelbreuk gaat zorgen. Daarnaast heb ik geregeld dat de Bullets dan alsnog aangaat in de pouch, doordat de magnetische sluiting van de oortjes net niet krachtig genoeg is, en de pouch net te krap.

Meer hierover binnenkort in mijn review in ieder geval :)
Oldblack schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:57:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens met je bovenstaande bevindingen.
Ik heb nog wel een vraag. Is het mogelijk om met de bediening van de Wireless Bullets een track terug te gaan? Of is die optie niet aanwezig?
Naar mijn weten niet. Kan me vergissen.

[ Voor 67% gewijzigd door PeacekeeperNL op 10-09-2018 17:16 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
By the way, nieuwe Bullets Wireless komen: Anonymoussaurus in "[OnePlus 6T] Speculaties & Geruchten"

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Oh interessant, ben benieuwd waarin de verbeteringen zitten.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
PeacekeeperNL schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:45:
[...]

Oh interessant, ben benieuwd waarin de verbeteringen zitten.
Misschien Bluetooth 5.0, kortere kabel en langere accuduur.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yannickie111
Noo. Nu baal ik dadelijk alsnog van dat ik m'n bullets open heb gemaakt 😅

Edit:
Nog wat opmerkingen over de bullets:
Het lijkt er op of er een soort bug zit in de lage volumes en switchen.
Mijn laptop, windows 10, heeft een volumeregeling van 0-100. Ik kan switchen per 2. Bij 0 zijn de bullets, logisch, gewoon uit. Echter zijn ze bij 2 en 4 ook nog uit, en komt er pas bij 6 geluid uit (maar niet eens heel erg zacht).

Ook op mijn telefoon (OP3), als ik volume schakel met de bullets dan kan ik de laagste 2 standen (behalve uit) niet gebruiken, maar gaat hij ineens door naar helemaal uit of al redelijk hard. Meer mensen 'last' van?

En qua de nieuwe bullets, wat zou voor OP de reden hiervoor kunnen zijn, ze hebben ze 'oude' nog maar nauwelijks geleverd. En ik zou er nu oprecht aan gaan denken om ze terug te sturen en over een maand de nieuwe te kopen :o

[ Voor 55% gewijzigd door yannickie111 op 11-09-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Heeft iemand van jullie ervaring met een Rhinoshield Crash Guard bumper? Ik heb er een besteld omdat dan de mooie rode achterkant zichtbaar is. Teven heb ik backprotector erbij besteld. Ben benieuwd of het klopt wat ze beloven. Een val van 3 meter zou niks uit moeten maken. Als ie op een punt van de tafel of steen valt moet ik het nog maar eens zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

EWK schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:35:
[...]

Wil je dat laten weten?

En mij daar dan even in taggen?
Bagger, is te klein. Met swipen veeg je steeds tegen een rand aan. Ze hebben geen rekening gehouden met de lichte bolling van het scherm waardoor het of links of rechts niet plakt en dus open blijft staan. Eraf en weg, toch maar de originele bestellen. Snap nu ook dat zwarte randje van de originele, is een stuk mooier!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Huigie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:25:
[...]

Bagger, is te klein. Met swipen veeg je steeds tegen een rand aan. Ze hebben geen rekening gehouden met de lichte bolling van het scherm waardoor het of links of rechts niet plakt en dus open blijft staan. Eraf en weg, toch maar de originele bestellen. Snap nu ook dat zwarte randje van de originele, is een stuk mooier!
Je zult van de originele protector geen spijt krijgen. Zit als gegoten en heeft geen scherpe randen.
Het aanbrengen is in principe makkelijk als je het bijgeleverde hoesje gebruikt om uit te lijnen. De meeste tijd gaat in het wegwerken van de bubbels zitten. Met wat geduld lukt dat wel. Kleine bubbeltje kun je makkelijk met een vinger of nagel wegdrukken. En als het de eerste keer niet lukt is er de mogelijkheid om de protector van scherm af te halen en opnieuw te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-05 23:06
Oldblack schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:25:
Heeft iemand van jullie ervaring met een Rhinoshield Crash Guard bumper? Ik heb er een besteld omdat dan de mooie rode achterkant zichtbaar is. Teven heb ik backprotector erbij besteld. Ben benieuwd of het klopt wat ze beloven. Een val van 3 meter zou niks uit moeten maken. Als ie op een punt van de tafel of steen valt moet ik het nog maar eens zien...
Ik heb op mijn Nexus 6P altijd een crash guard gehad en ja, die heeft hem 2 jaar lang goed beschermd icm een dbrand skin op de achterkant. Hij is bijvoorbeeld een keer uit mijn hand op straat gevallen bij het in de auto stappen. Zo zijn er nog wel meer dingetjes gebeurd. De bumper had aardig wat beschadigingen, maar de N6P zag er nog als nieuw uit.
Dit heeft mij doen besluiten om weer voor Rhinoshield te kiezen, maar vanwege de glazen achterkant wel voor een Solid Suit gekozen. Liever een onbeschadigde rode achterkant welke je niet ziet, dan een kapotte die je wel ziet, zeg maar. Ik verwacht hem overigens deze week binnen te krijgen.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Oldblack schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:47:
[...]

Je zult van de originele protector geen spijt krijgen. Zit als gegoten en heeft geen scherpe randen.
Het aanbrengen is in principe makkelijk als je het bijgeleverde hoesje gebruikt om uit te lijnen. De meeste tijd gaat in het wegwerken van de bubbels zitten. Met wat geduld lukt dat wel. Kleine bubbeltje kun je makkelijk met een vinger of nagel wegdrukken. En als het de eerste keer niet lukt is er de mogelijkheid om de protector van scherm af te halen en opnieuw te plakken.
Je bedoelt hiermee de 3d tempered glass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

GVR schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:45:
[...]

Yup, die had ik er ook op. Past perfect icm bijv. de originele carbon hoes. Wat me alleen irriteerde was dat het zwarte randje wat pixels van je scherm afsnoept.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
GVR schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:45:
[...]

Ja, de originele 3d tempered glassprotector van Oneplus. Voelt prettig aan en je vergeet soms dat er een protector op aangebracht is.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!