Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
MADG0BLIN schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:38:
Ik ga binnenkort op vakantie en waar ik normaal mijn laptop mee nam laat ik deze nu thuis. Echter gebruikte ik de laptop altijd om mijn telefoon na verloop van tijd leeg te halen zodat ik weer ruimte had voor nieuwe filmpjes en foto's.

Weten jullie of er iets bestaat voor de OnePlus 6 waarop je foto's en video's kan plaatsen als een soort van externe opslag wat ook nog redelijk handzaam is? Ik kon het zo niet vinden, zag wel wat voor de Iphone, maar deze had geen USB C aansluiting
https://www.bol.com/nl/p/...-128-gb/9200000057005775/

Afbeeldingslocatie: https://www.sandisk.nl/content/dam/sandisk-main/en_us/assets/product/retail/SanDisk_Ultra_USB_Type-C_SDCZ450_angled_left_open.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
Bedankt, maar heb inmiddels de kabel besteld welke eerder is genoemd. Heb nog behoorlijk wat USB sticks van redelijk formaat liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik heb vanavond de officiële OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector geïnstalleerd. Wat een verschrikkelijke klus. Bewust een omgeving gekozen waar weinig tot geen stof dwarrelde. Goed schoongemaakt met het doekje. Daarna de sticker gebruikt om eventueel overgebleven stof te verwijderen.
Het plaatsen ging goed. Hij viel mooi tussen de randen van het standaard meegeleverde hoesje. Maar toen begon de ellende.

Ik weet dat screenprotectors plaatsen meestal rot werk is. Stiekem hoopte ik toch op een plaatsing zonder problemen. De eerste keer heb ik de meeste belletjes weg weten te halen, maar toen kwam ik erachter dat er een duidelijk te zien (micro) haartje onder het scherm is achter gebleven.

Een doorn in het oog waar ik natuurlijk geen genoegen mee nam, dus heb ik de screenprotector eraf gehaald, opnieuw alles schoongemaakt en weer geplaatst. Weer lukte het niet om alle belletjes weg te halen: links in de bovenhoek en in het midden onderin. Toen kwam ik op het geniale idee (al zeg ik het zelf) om de screenprotector boven een klein beetje los te halen en de meegeleverde sticker met de plaklaag tegen de plaklaag van de screenprotector te drukken waar ik wist dat het stof zat. Dit werkte gelijk heel goed.

Ditzelfde trucje heb ik bij het belletje onderaan gedaan, en dit werkte ook snel en effectief. Het zit er nu op, en de look & feel is fantastisch.

Ongetwijfeld ben ik niet de eerste die dit zo gedaan heeft, maar ik wilde mijn ervaring even delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
delta1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:44:
Ik heb vanavond de officiële OnePlus 3D Tempered Glass Screenprotector geïnstalleerd. Wat een verschrikkelijke klus. Bewust een omgeving gekozen waar weinig tot geen stof dwarrelde. Goed schoongemaakt met het doekje. Daarna de sticker gebruikt om eventueel overgebleven stof te verwijderen.
Het plaatsen ging goed. Hij viel mooi tussen de randen van het standaard meegeleverde hoesje. Maar toen begon de ellende.

Ik weet dat screenprotectors plaatsen meestal rot werk is. Stiekem hoopte ik toch op een plaatsing zonder problemen. De eerste keer heb ik de meeste belletjes weg weten te halen, maar toen kwam ik erachter dat er een duidelijk te zien (micro) haartje onder het scherm is achter gebleven.

Een doorn in het oog waar ik natuurlijk geen genoegen mee nam, dus heb ik de screenprotector eraf gehaald, opnieuw alles schoongemaakt en weer geplaatst. Weer lukte het niet om alle belletjes weg te halen: links in de bovenhoek en in het midden onderin. Toen kwam ik op het geniale idee (al zeg ik het zelf) om de screenprotector boven een klein beetje los te halen en de meegeleverde sticker met de plaklaag tegen de plaklaag van de screenprotector te drukken waar ik wist dat het stof zat. Dit werkte gelijk heel goed.

Ditzelfde trucje heb ik bij het belletje onderaan gedaan, en dit werkte ook snel en effectief. Het zit er nu op, en de look & feel is fantastisch.

Ongetwijfeld ben ik niet de eerste die dit zo gedaan heeft, maar ik wilde mijn ervaring even delen.
Herken de problemen niet en had hem er zo op. Luchtbellen is een kwestie van rustig wrijven, net je vinger even drukken en vasthouden helpt soms ook en uiteindelijk krijg je ze wel weg.
Zit er nu ruim 2 weken op en nog steeds dik tevreden over.

De manier waarop ik het meestal doe.

Belangrijk is inderdaad de omgeving, badkamer werkt erg goed. Even douche aanzetten met veel stoom en dan nog even wachten en dan is het vrij stofvrij voor korte tijd.

Daarna je toestel goed stofvrij maken, hoesje er af en ook deze goed schoonmaken. Doe deze stap uiteraard niet in de badkamer om extra stof in de ruimte aan te brengen.
Voor je nu weer het hoesje plaatst eerst je handen goed wassen zodat daar geen stof meer aanzet.
Met meegeleverde extra's de eventuele stofje verwijderen, kijk ook schuin op je toestel in het licht.
Busje perslucht werkt dan ook erg goed om de laatste stofjes te verwijderen. Rustig spuiten anders blijf je omgevingsstof weer de ruimte in.

Zo kom je redelijk ver denk ik maar het blijft ook een dosis geluk hebben >:)

Plakdeel aan de binnenkant zou ik persoonlijk niet doen. Je kan ook extra stof aanbrengen als dat al aan de sticker zit of mogelijk wat lijmresten overbrengen waardoor je verder van huis bent.

Maar als het er eenmaal op zit moet je wat en dat blijft lastig.
Als ik dit zo lees is het eigenlijk een wonder dat we ze er goed op krijgen met alle handelingen die je moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

GVR schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:48:
Hier ook hoesjes en een dash charge autolader vanuit China onderweg. Zit prima spul tussen
Gisteren binnen gekregen, autolader laad met 4 volt en 2,6 mA, niks mis mee :)
https://nl.aliexpress.com/item/OnePlus-Dash-Lading-Metalen-Autolader-Dual-USB-voor-OnePlus-6-5-t-5-3-t-3/32849272599.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2d294c4dSSMZ1e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Klinkt goed. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is en of hij goed werkt, maar ook blijft werken.

Edit: las de reviews, klinkt goed dus besteld. Hartelijk dank voor de tip d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door PeacekeeperNL op 27-07-2018 10:33 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
MikeOO schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 07:52:
[...]

Herken de problemen niet en had hem er zo op. Luchtbellen is een kwestie van rustig wrijven, net je vinger even drukken en vasthouden helpt soms ook en uiteindelijk krijg je ze wel weg.
Zit er nu ruim 2 weken op en nog steeds dik tevreden over.

De manier waarop ik het meestal doe.

Belangrijk is inderdaad de omgeving, badkamer werkt erg goed. Even douche aanzetten met veel stoom en dan nog even wachten en dan is het vrij stofvrij voor korte tijd.

Daarna je toestel goed stofvrij maken, hoesje er af en ook deze goed schoonmaken. Doe deze stap uiteraard niet in de badkamer om extra stof in de ruimte aan te brengen.
Voor je nu weer het hoesje plaatst eerst je handen goed wassen zodat daar geen stof meer aanzet.
Met meegeleverde extra's de eventuele stofje verwijderen, kijk ook schuin op je toestel in het licht.
Busje perslucht werkt dan ook erg goed om de laatste stofjes te verwijderen. Rustig spuiten anders blijf je omgevingsstof weer de ruimte in.

Zo kom je redelijk ver denk ik maar het blijft ook een dosis geluk hebben >:)

Plakdeel aan de binnenkant zou ik persoonlijk niet doen. Je kan ook extra stof aanbrengen als dat al aan de sticker zit of mogelijk wat lijmresten overbrengen waardoor je verder van huis bent.

Maar als het er eenmaal op zit moet je wat en dat blijft lastig.
Als ik dit zo lees is het eigenlijk een wonder dat we ze er goed op krijgen met alle handelingen die je moet uitvoeren.
Dat zijn een reeks handige tips! Wist ik dit maar voordat ik eraan begon. Ik zal dit zeker onthouden voor de toekomst. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Tikje off topic wellicht maar daar gaat ie...

De eerste 2 maanden de voor gemonteerde screen protector gebruikt, daarna de officiële glazen vern**kt bij de installatie. Toen een el-cheapo van de plaatselijke telefoon toko.

Gisteren er af gesloopt en gewoon naakt gegaan ;)
Echt zo veel beter dan welke protector dan ook. Scherm is zo veel mooier. Nu alleen met Dbrand skin er op als enige "bescherming" en ben er weer ziels gelukkig mee. Wat een mooi toestel zonder al die rommel :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Het aanbrengen van een screenprotector is lastig als je het niet vaak doet. Zelf heb ik dat afgelopen jaren zo'n 5 keer per dag gedaan op m'n werk en ik kan vertellen dat er veel minder werk aan is als je het eenmaal te pakken hebt. Ongeveer 2 minuten werk met nat doekje, droog doekje en stofsticker. Gewoon in de winkel of woonkamer. In het begin liep ik ook te kloten hoor :p Als iemand tips nodig heeft hoor ik het wel :)

Ik heb denk ik eindelijk de perfecte screenprotector gevonden (voor mij dan). Het is het a-merk Panzerglass. Ze zijn erg duur maar het is voor nu de enige die goed past. Boven en onderkant kleuren zwart mee en overlappen niet, zijkanten zijn transparant. Je ziet een heel, heel dun streepje waar de lijmlaag zit maar ook dat is transparant. Dus je levert geen scherm in, geen 3D effect en het voelt gewoon lekker zoals glas voelt.

Ik zal er straks eens foto's van maken als m'n vrouw thuis is (kan ik haar telefoon gebruiken voor de foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:44
Silvin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:43:
Het aanbrengen van een screenprotector is lastig als je het niet vaak doet. Zelf heb ik dat afgelopen jaren zo'n 5 keer per dag gedaan op m'n werk en ik kan vertellen dat er veel minder werk aan is als je het eenmaal te pakken hebt. Ongeveer 2 minuten werk met nat doekje, droog doekje en stofsticker. Gewoon in de winkel of woonkamer. In het begin liep ik ook te kloten hoor :p Als iemand tips nodig heeft hoor ik het wel :)

Ik heb denk ik eindelijk de perfecte screenprotector gevonden (voor mij dan). Het is het a-merk Panzerglass. Ze zijn erg duur maar het is voor nu de enige die goed past. Boven en onderkant kleuren zwart mee en overlappen niet, zijkanten zijn transparant. Je ziet een heel, heel dun streepje waar de lijmlaag zit maar ook dat is transparant. Dus je levert geen scherm is, geen 3D effect en het voelt gewoon lekker zoals glas voelt.

Ik zal er straks eens foto's van maken als m'n vrouw thuis is (kan ik haar telefoon gebruiken voor de foto's)
Is die Panzerglass meerdere malen los te halen,,, of moet dat in 1 keer goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Is die Panzerglass meerdere malen los te halen,,, of moet dat in 1 keer goed gaan.
Vind ik moeilijk om te zeggen. Ik kan het nog wel loshalen en opnieuw plaatsen maar met elke keer loshalen wordt het wel een stuk lastiger. Misschien kan je het beter laten plaatsen? Bij Media Markt en Phonehouse plaatsen de het voor je (bij de winkels die ik ken iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Silvin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:06:
[...]

Vind ik moeilijk om te zeggen. Ik kan het nog wel loshalen en opnieuw plaatsen maar met elke keer loshalen wordt het wel een stuk lastiger. Misschien kan je het beter laten plaatsen? Bij Media Markt en Phonehouse plaatsen de het voor je (bij de winkels die ik ken iig).
Ik heb slechte ervaringen met plaatsen van sceenprotectors,,,, er zit altijd stof onder.

Bij de MM kunnen ze er ook niks van,,, er stof onder of hij zit scheef. En die dingen zijn van pastic wat niet echt bevorderend is voor je beeld-weegave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:41:
[...]

Ik heb slechte ervaringen met plaatsen van sceenprotectors,,,, er zit altijd stof onder.

Bij de MM kunnen ze er ook niks van,,, er stof onder of hij zit scheef. En die dingen zijn van pastic wat niet echt bevorderend is voor je beeld-weegave.
Panzerglass is daar gewoon verkrijgbaar en is zeker niet van plastic. Als ze het voor je plakken moet het perfect en stofloos, dat doe ik immers ook (en ik sta ook in een winkel).

Edit: hier zijn de foto's van de Panzerglass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CZcsQqrA6Ywqh9HlrFkEFrD6/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j8GSiPnHLbkWposGa810symh/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jD9EncEF6bvvfHc50TGuccF5/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1lJXUHczvmGHX5iAbPFHPKQV/medium.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Silvin op 29-07-2018 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Heb vorige week een protector bij de mm laten plaatsen. wat mij opvalt is dat er aan de bovenkant wel heel veel ruimte is gelaten. in tegenstelling tot de onderkant is aan de bovenkantant echt alleen het oled-scherm beschermd. De zwarte bezel aan de bovenkant is onbeschermd. hoe is dat bij jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjors81 op 29-07-2018 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Sjors81 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:58:
Heb vorige week een protector bij de mm laten plaatsen. wat mij opvalt is dat er aan de bovenkant wel heel veel ruimte is gelaten. in tegenstelling tot de onderkant is aan de bovenkantant echt alleen het oled-scherm beschermd. De zwarte bezel aan de bovenkant is onbeschermd. hoe is dat bij jullie?
Je bedoelt de notch?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Nee niet de Notch. Juist de bezel links en rechts van de notch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Silvin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:39:
[...]

Panzerglass is daar gewoon verkrijgbaar en is zeker niet van plastic. Als ze het voor je plakken moet het perfect en stofloos, dat doe ik immers ook (en ik sta ook in een winkel).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kan nu niet echt zeggen dat het mooi is,,, zie toch duidelijk lijm of wat het ook is bij de randen.

Ik heb de originele erop gehad na 10x proberen zat die eindelijk goed maar ik vond hem veel te glad.

Geen idee wat ik nu ga doen, vind hem zonder de screenprotector het beste qua kleuren en feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Ik had al eerder gemeld dat mijn Sandstone hoesje scheurtjes kreeg maar nu breken de hoeken gewoon af.
Ben ik nou gewoon onhandig of is er iets mis met de hoesjes?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Silvin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:39:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik weet niet hoe duur deze zijn maar als ik het vergelijk met de originele van OnePlus zien ze er vrijwel gelijk uit. Zie zo niet de meerwaarde. Of het stof/plekjes zijn op de foto die onder of boven zitten laat ik even in het midden >:)

Blijft lastig om dit soort dingen op de foto te zetten. Zolang de gebruiker maar tevreden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

ricjuh schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:44:
Iemand toevallig ervaring met deze website:

https://www.slickwraps.com/6

Staan wel paar leuke design tussen die niet via Dbrand etc te krijgen zijn..
Heeft even geduurd maar vorige week de skins binnen gekregen.
Moet zeggen dat de kwaliteit positief mee valt, de skin is wel iets dunner dan die van Dbrand, maar zeker niet slecht.

Makkelijk aan te brengen en de structuur van deze honingraat skin is super fijn :)

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/ga7D9T/IMG_1011.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/g8OaOo/IMG_1013.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/c30N3o/IMG_1014.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/hhLdb8/IMG_1015.jpg

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:31:
[...]

Kan nu niet echt zeggen dat het mooi is,,, zie toch duidelijk lijm of wat het ook is bij de randen.

Ik heb de originele erop gehad na 10x proberen zat die eindelijk goed maar ik vond hem veel te glad.

Geen idee wat ik nu ga doen, vind hem zonder de screenprotector het beste qua kleuren en feel.
Er zit een heel dun, transparant randje langs de zijkanten. Je moet er echt op letten om het te zien maar op de foto's valt het veel meer op (daar heb ik ze natuurlijk ook op gemaakt).
MikeOO schreef op maandag 30 juli 2018 @ 07:38:
[...]

Ik weet niet hoe duur deze zijn maar als ik het vergelijk met de originele van OnePlus zien ze er vrijwel gelijk uit. Zie zo niet de meerwaarde. Of het stof/plekjes zijn op de foto die onder of boven zitten laat ik even in het midden >:)

Blijft lastig om dit soort dingen op de foto te zetten. Zolang de gebruiker maar tevreden is.
Het grote verschil is dat de originele een zwarte rand hebben langs de zijkant die het scherm net overlapt. En dat geldt ook voor de ORZLY's. Juist die overlap zorgt er voor dat er een klein stukje scherm weg valt en het 3d effect. Dat heeft deze niet en daar ben ik heel blij mee. En geloof me, er zitten geen stofjes onder ;) anders was hij er al lang af geweest.
ricjuh schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:22:
[...]

Heeft even geduurd maar vorige week de skins binnen gekregen.
Moet zeggen dat de kwaliteit positief mee valt, de skin is wel iets dunner dan die van Dbrand, maar zeker niet slecht.

Makkelijk aan te brengen en de structuur van deze honingraat skin is super fijn :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De laatste keer dat ik een skin had is al een paar telefoons geleden en toen stoorde ik me er enorm aan dat je de randje van de skin goed voelde zitten. Een beetje scherp zo langs de zijkanten. Is dat bij deze ook? Het lijkt me mooi maar ben bang dat ik het er na een uur af haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Silvin schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:44:
[...]
De laatste keer dat ik een skin had is al een paar telefoons geleden en toen stoorde ik me er enorm aan dat je de randje van de skin goed voelde zitten. Een beetje scherp zo langs de zijkanten. Is dat bij deze ook? Het lijkt me mooi maar ben bang dat ik het er na een uur af haal.
Nee totaal niet, de randjes moet je wel goed föhnen en dan strak wrijven. De enige oneffenheid is aan de onderkant, waar de skin een heel klein stukje te lang is. Maar dit is echt marginaal en voel je niet in dagelijks gebruik ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Sjors81 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:53:
Nee niet de Notch. Juist de bezel links en rechts van de notch
Bij mij zit er een millimeter rondom, bovenzijde. Onderzijde zat precies tot aan mijn OtterBox, wat dus problemen gaf. Heb ik zelf bijgesneden om opkrullen te voorkomen/op te lossen. Zit nu perfect. Dus ook de stukjes scherm naast de notch, zit een millimeter er overheen beschermd. Nergens is een stukje scherm onbeschermd, nergens zie ik een randje. Heb in t begin ook gehad dat hij aan de ene zijkant strak langs het scherm zat waardoor ik m kon zien.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ndrenth schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:56:
[...]
Heeft er iemand ervaringen met de skins van Dbrand & OP6? Ik wil graag zo'n skin kopen, maar de protectie tegen vallen en echte harde klappen is minimaal. Ben zo bang dat het glas dan breekt.. Krasjes worden wel voorkomen met de skin.
Ik heb een Dbrand skin. Erg tevreden over, eenvoudige montage en het lijkt inderdaad net alsof het er in de fabriek is op gezet. Bij mij blijft die skin er ook lekker op zitten omdat ik de midnight black anders amper vast durf te pakken (glad!). Hoesjes doe ik niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:12
PeacekeeperNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:22:
[...]

Bij mij zit er een millimeter rondom, bovenzijde. Onderzijde zat precies tot aan mijn OtterBox, wat dus problemen gaf. Heb ik zelf bijgesneden om opkrullen te voorkomen/op te lossen. Zit nu perfect. Dus ook de stukjes scherm naast de notch, zit een millimeter er overheen beschermd. Nergens is een stukje scherm onbeschermd, nergens zie ik een randje. Heb in t begin ook gehad dat hij aan de ene zijkant strak langs het scherm zat waardoor ik m kon zien.
waarom hebben jullie de standaard screen protector vervangen als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:43
Ik heb de oneplus6 nu ook een paar week in bezit. Samen besteld met een sandstone cover en een tempered glass protector.

Over de kwaliteit van de telefoon is niks te zeggen. Super ervaring na mijn iPhone 6!
Echter de kwaliteit van de protectors is waardeloos; de case is na 6 week spontaan gescheurd en een hoekje afgebroken. ( niet gevallen ) En de screenprotector heeft sinds vandaag ook een miniscuul scheurtje over de gehele lengte.

Meer mensen deze ervaring met de originele protectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

sderooij schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:02:
[...]

waarom hebben jullie de standaard screen protector vervangen als ik vragen mag? :)
Vragen staat vrij :P of we antwoorden is wat anders. Ik vond de standaard protector niks, en heb goede ervaringen met de clearplex van de mm.
De feel is even wennen, maar ik vind het prima, stoor me er niet aan 8)7
Vraag voldoende beantwoord?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
sderooij schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:02:
[...]

Bij mij gleed m'n 5T uit m'n zak tijdens het rijden. Deze viel op de gelijder van de stoel. Gelukkig niet op het glas, maar ik heb nu een buts aan de zijkant :'(

Toen besloten dat ik een gehard glas protector wilde hebben voor het geval dat dit nog een keer zou gebeuren ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:12
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:00:
[...]

Vragen staat vrij :P of we antwoorden is wat anders. Ik vond de standaard protector niks, en heb goede ervaringen met de clearplex van de mm.
De feel is even wennen, maar ik vind het prima, stoor me er niet aan 8)7
Vraag voldoende beantwoord?
Was met name ook benieuwd over de kwaliteit van de screenprotector die OP levert :) Ik heb mijn OP6 nu bijna 3 weken, en ben er op zich over te spreken hoor.

Maar denk dat ik eventueel voor de clearplex van MM ga ook, die had ik hiervoor op mijn iphone 7 plus en s7edge ook.

nog bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Nou... ik ben bij MM geweest voor een clearplex protector, wat een anticlimax het is gewoon een flinterdun stukje pastik (boterhamzakje type) wat erop geplakt wordt.

Ik wil die rommel niet op mijn telefoon in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
marinos88 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:09:
Ik heb de oneplus6 nu ook een paar week in bezit. Samen besteld met een sandstone cover en een tempered glass protector.

Over de kwaliteit van de telefoon is niks te zeggen. Super ervaring na mijn iPhone 6!
Echter de kwaliteit van de protectors is waardeloos; de case is na 6 week spontaan gescheurd en een hoekje afgebroken. ( niet gevallen ) En de screenprotector heeft sinds vandaag ook een miniscuul scheurtje over de gehele lengte.

Mijn ervaringen zijn tot nu toe nog steeds positief. Zowel cover als tempered glass (beide van OnePlus) zijn nog steeds in nieuwstaat.

Een mogelijke oorzaak
Misschien dat je broeken draagt met kleine zakken waardoor er erg veel spanning op het toestel komt te staan met bewegen waardoor het nu stuk is gegaan. Lijk mij als een hoesje er eenmaal omzit en niet steeds wordt verwijderd deze niet stuk gaat. Maar onder spanning/druk kan ik mij er nog iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:43
MikeOO schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:48:
[...]

Mijn ervaringen zijn tot nu toe nog steeds positief. Zowel cover als tempered glass (beide van OnePlus) zijn nog steeds in nieuwstaat.

Een mogelijke oorzaak
Misschien dat je broeken draagt met kleine zakken waardoor er erg veel spanning op het toestel komt te staan met bewegen waardoor het nu stuk is gegaan. Lijk mij als een hoesje er eenmaal omzit en niet steeds wordt verwijderd deze niet stuk gaat. Maar onder spanning/druk kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Hm dat zou kunnen. Heb het toestel wel in m'n broekzak. Toch ben ik het niet eens dat het plastic dan zou mogen knappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
marinos88 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:49:
[...]

Hm dat zou kunnen. Heb het toestel wel in m'n broekzak. Toch ben ik het niet eens dat het plastic dan zou mogen knappen.
Dat je het er niet mee eens bent snap ik helemaal >:) Maar er kunnen natuurlijk vrij grote krachten op komen te staan als je bijvoorbeeld bukt of je benen vaak buigt (fietsen/auto zitten) waardoor het plastic elke keer een kleine beetje beweegt en na een tijdje mogelijk stuk gaat. Merk zelf ook duidelijk dat een strakke broek met kleine zakken het toestel meer druk geeft, zeker omdat het toestel ook wat groter is.

Zou het melden waar je de spullen heb gekocht, misschien dat ze nog iets kunnen betekenen voor je.
Spullen zijn niet goedkoop dus enige garantie erop mag je toch wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31
marinos88 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:09:
... En de screenprotector heeft sinds vandaag ook een miniscuul scheurtje over de gehele lengte.

Jep, sinds kort zit er een flinke scheur in mijn screen protector. Het begon als een klein krasje, maar na een paar dagen was het krasje dus een flinke crack geworden. Spanning op de screen protector kan ik mij niet goed voorstellen, heb hem vrijwel nooit in mijn broekzak en het krasje zat midden op het scherm. Telefoon en protector zijn krap 2 maanden oud, ik vind het een slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Spul van de Media Markt doet het nog steeds prima hier :)

[ Voor 87% gewijzigd door Sanderrr op 01-08-2018 10:21 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Sanderrr schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:20:
Spul van de Media Markt doet het nog steeds prima hier :)
Clearplex? Wil je daar eens een foto van maken? Nog steeds overtuigd van mijn screen-protector-loze status maar ik ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Niet per se (enkel) OP6, maar wel related.
Gister, wederom, contact gehad met een oneplus chat medewerker met de vraag wanneer de bullets wireless nu eindelijk eens beschikbaar komen.
Hij durfde nu niet eens een ETA te vertellen, aangezien zij ook van niets weten (zeggen ze).

Ik word ondertussen een klein beetje ongeduldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

westergas schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:37:
[...]

Clearplex? Wil je daar eens een foto van maken? Nog steeds overtuigd van mijn screen-protector-loze status maar ik ben wel nieuwsgierig.
Stukje terug heb ik foto's geplaatst van de clearplex. Kan ze nu even niet voor je opzoeken, maar even op mijn username zoeken in dit topic en je hebt ze snel genoeg gevonden.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Nu 2 back covers via Ali besteld en gebruikt.

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6f574c4dpSDvZ5

Mooi uiterlijk, houd de telefoon erg dun, maar is slap en komt niet boven het scherm uit. Bied niet veel bescherming dus.

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6f574c4dpSDvZ5

Erg fijn hoesje! Stevig, komt net boven het scherm uit dus een veel betere bescherming. Deze blijf ik voorlopig gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door GVR op 03-08-2018 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
Heb m'n clearplex er weer afgetrokken, werd een beetje vettig wat er lastig af ging. Voelt ook een stuk prettiger om het scherm weer gewoon aan te kunnen raken zonder plastic gevoel.
Ik ga denk ik maar verder zonder protector (alleen een bumpercase). Gaat al 8 jaar goed dus gok het er wel weer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Screen protectors blijft een probleem bij de OP6. Diversen van eBay en Alie geprobeerd maar allemaal ruk. Langs de randen is het niet goed. Nu toch maar de orginele besteld bij BS. Is blijkbaar lastig om aan te brengen maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
codegro schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:59:
Screen protectors blijft een probleem bij de OP6. Diversen van eBay en Alie geprobeerd maar allemaal ruk. Langs de randen is het niet goed. Nu toch maar de orginele besteld bij BS. Is blijkbaar lastig om aan te brengen maar we gaan het zien.
Is zeker niet lastig mits je een goede voorbereiding doet en er even voor gaat zitten.
De lastigheid zijn de stofjes die je niet wilt. Hoe schonen je omgeving en toestel hoe makkelijker het gaat.

Zorg dat je het meegeleverde originele hoesje eerst om je toestel doet, dan is de uitlijning een stuk makkelijker.

Zit er verder zo op en ben erg tevreden over.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 06-08-2018 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Bedankt voor de tips, ga het vandaag proberen.

Edit: zo, de originele screenprotector zit er op, 15 minuten werk. Zorg er dus voor dat het scherm volledige stofvrij is. Gebruik voor de zekerheid de bijgeleverde stof sticker. Na het aanbrengen van de screenprotector niet schrikken van de luchtbelletjes, deze kun je naderhand naar de zijkanten drukken met bijgeleverd plastic hulpstukje.

Hij zit er nu perfect uitgelijnd op. *O*

[ Voor 80% gewijzigd door codegro op 06-08-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Zelf in bezit van de OnePlus Carbon bumper case.
Top hoesje, kost wel wat meer dan 1 van Ali oid, maar wel perfecte kwaliteit.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:44
Ik zit zelf eigenlijk te dubben over een Rhinoshield Crashguard of SolidSuit case. Mijn Nexus 6P zag er na twee jaar nog als nieuw uit, mede door die Crashguard bumper en een Dbrand skin. Enige wat me tegenhoudt is dat ik dan die mooie rode kleur niet meer zie.

Vooralsnog wordt de OP6 nog beschermd door de meegeleverde case en screenprotector.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

L0we schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:10:
[...]

Het valt mij op dat die standaard protector niet heel netjes blijft plakken, bij mij is het ongeveer over de hele rand dat hij net iets overeind staat.

Misschien toch maar een glazen protector kopen, of gewoon zonder...
Dat was bij mij in de boven rand dus ook het geval, en nadat hij 1 dag gebruikt was, was er een stukje omgevouwen. Dit afgeknipt en weer terug geplakt, maar nu is er dus een randje rechtsboven, nogal irritant.

Fijn dat ze er zo'n protector opplakken, maar jammer dat ie wat matig is.

[ Voor 9% gewijzigd door MrDrako op 08-08-2018 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
MrDrako schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:16:
[...]

Dat was bij mij in de boven rand dus ook het geval, en nadat hij 1 dag gebruikt was, was er een stukje omgevouwen. Dit afgeknipt en weer terug geplakt, maar nu is er dus een randje rechtsboven, nogal irritant.

Een gegeven paard...
Ik twijfel tussen een glazen protector of gewoon helemaal niets. Met m'n S7 ging het zonder ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
MrDrako schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:16:
[...]

Ik heb geen enkel probleem met de protector. Dus het zal vast liggen aan de manier waarop hij er op is geplakt. Blijkbaar zit jullie protector net op de verkeerde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Enige nadeel van de protector is dat het scherm nogal snel vlekkerig wordt als je het toestel even hebt gebruikt. Maar dat is typisch iets van plastic screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 16:25
Ik wacht tot mn glazen protectors binnen komen.
plastic plakkers vindt ik verschrikkelijk om te plakken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik heb mij tot 2 keer toe aangemeld om een melding te krijgen per mail wanneer de Bullets Wireless weer leverbaar zijn maar tot op heden nog geen mail gehad....
Hoe vaak zijn ze bijgevuld? Zijn er problemen met fabricage? Ik wacht al zo lang.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
b3ta schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:31:
Ik heb mij tot 2 keer toe aangemeld om een melding te krijgen per mail wanneer de Bullets Wireless weer leverbaar zijn maar tot op heden nog geen mail gehad....
Hoe vaak zijn ze bijgevuld? Zijn er problemen met fabricage? Ik wacht al zo lang.... :(
Zie eerdere reacties van mij in dit topic. Zelfs de oneplus chat medewerkers tasten in het duister en (zeggen) niets te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Zojuist ook bij mij geleverd. Dash charge werkt prima, even snel getest :)
Kabel is wel iets dunner dan het origineel, en ook iets korter, maar dat laatste vind ik geen probleem. Dunner is wel iets minder, maar de originele kabel vond ik sowieso niet warm aanvoelen tijdens het laden, dus dat komt vast wel goed.
De lader zelf, de plug voor in de auto, voelt solide/stevig aan, voelt als betrouwbare kwaliteit. En de verlichting is een leuke gimmick.
Thanks voor de tip, @GVR :+

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
Nog iemand recent een carbon bumper case gekocht bij Ali? Meerdere verkopers, naar de authenticiteit heb je het raden natuurlijk...heb wat moeite met kiezen. Bij OnePlus zelf kost de karbon bumper 31,95€ maar vooral de verzending is gortig met 6,99€ voor standaard shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Drwho1 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:32:
Nog iemand recent een carbon bumper case gekocht bij Ali? Meerdere verkopers, naar de authenticiteit heb je het raden natuurlijk...heb wat moeite met kiezen. Bij OnePlus zelf kost de karbon bumper 31,95€ maar vooral de verzending is gortig met 6,99€ voor standaard shipping.
Voor hetzelfde bedrag in NL maar dan gratis verzonden >:)
https://www.belsimpel.nl/...per-case-karbon-oneplus-6

Ze zijn inderdaad niet goedkoop (wel uitstekend hoesje en mooi hoesje) maar aan de andere kant betaal je ruim 500 euro voor een toestel om deze dan te beschermen met een hoesje van een paar euro. Al meerdere hebben problemen met de goedkope hoesjes dat ze snel stuk gaan.

Aan jouw de keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
MikeOO schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:54:
[...]

Ze zijn inderdaad niet goedkoop (wel uitstekend hoesje en mooi hoesje) maar aan de andere kant betaal je ruim 500 euro voor een toestel om deze dan te beschermen met een hoesje van een paar euro. Al meerdere hebben problemen met de goedkope hoesjes dat ze snel stuk gaan.

Aan jouw de keus ;)
Momenteel zit er ook een originele sandstone case rond hoor en op mijn OP3 had ik er ook eentje. Dus ik wil heus geen case van €1, dat stelt idd niets voor. ;)

Maar met de glazen OP6 zou ik met geruster voelen met een volledige case, niet eentje met open onder- en bovenkant. Als die van Ali zou kunnen komen dan is dat mooi meegenomen, mits ik zeker kan zijn van kwaliteit. Belsimpel is misschien wel een alternatief, ook al heb ik daar evenzeer 5.95€ verzending, gaat een pak sneller zijn dan via site oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

MikeOO schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:54:
[...]

Aan jouw de keus ;)
Heb ook al gelezen dat originele hoesjes van OP snel kapot zijn gegaan. En vervolgens heb je daar geen garantie op, maar 2 weken garantie op het hoesje volgens mij. Is zowel hier als in het RMA topic benoemd.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PeacekeeperNL schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Heb ook al gelezen dat originele hoesjes van OP snel kapot zijn gegaan. En vervolgens heb je daar geen garantie op, maar 2 weken garantie op het hoesje volgens mij. Is zowel hier als in het RMA topic benoemd.
Wij hebben gister de OP6 binnengekregen, een mooie rooie, en bij GSMpunt.nl een otterbox, 29,95 erbij gekocht, gratis verzending en volgende dag binnen. Ziet er heel degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Drwho1 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:29:
[...]

Momenteel zit er ook een originele sandstone case rond hoor en op mijn OP3 had ik er ook eentje. Dus ik wil heus geen case van €1, dat stelt idd niets voor. ;)

Maar met de glazen OP6 zou ik met geruster voelen met een volledige case, niet eentje met open onder- en bovenkant. Als die van Ali zou kunnen komen dan is dat mooi meegenomen, mits ik zeker kan zijn van kwaliteit. Belsimpel is misschien wel een alternatief, ook al heb ik daar evenzeer 5.95€ verzending, gaat een pak sneller zijn dan via site oneplus.
Bij de case staat gratis verzending en als ik hem in de winkelmand stop is het ook gratis. Heb je mogelijk ook andere items erbij gedaan waardoor het niet meer gratis is.

Cast beschermd de hoeken en randen prima. Heb er een Tempered glass op zetten en hoop zo redelijk goed beschermd te zijn. In alles jaren nog nooit een smartphone laten vallen maar als ze vallen dan altijd precies op een plek waar ze onbeschermd zijn >:)
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Ok dat had ik nog niet gezien.Op zich vrij lastig om hem stuk te krijgen als hij er eenmaal omzit. Je zou dan bijna denken dat het stuk gaat omdat er veel druk op staat bij de hoeken als je deze bv in de broekzak steekt die straks zit.

Heb hem er nu paar weken om zitten maar zie nergens een plek waarvan ik denk dat gaat snel stuk. Maar voor een bedrag van 32 euro mag je inderdaad dan meer verwachten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Op dit moment zijn de OnePlus Wireless Bullets te bestellen bij Belsimpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Bioflap schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:
Op dit moment zijn de OnePlus Wireless Bullets te bestellen bij Belsimpel :)
Link? Ik zie alleen de witte en zwarte V2 maar geen wireless...
https://www.belsimpel.nl/...=aanbevolen&brand=oneplus

Nog steeds uitverkocht hoor... Helaas.
https://www.belsimpel.nl/.../oneplus-bullets-wireless

Wil je me niet meer blij maken met een dode mus! 😝

[ Voor 39% gewijzigd door b3ta op 10-08-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
b3ta schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:12:
[...]

Link? Ik zie alleen de witte en zwarte V2 maar geen wireless...
https://www.belsimpel.nl/...=aanbevolen&brand=oneplus

Nog steeds uitverkocht hoor... Helaas.

Wil je me niet meer blij maken met een dode mus! 😝
Jammer voor je. Ze waren eindelijk, na lang wachten, te koop in de namiddag. Ik heb ze meteen besteld. Op de OnePlus site stond ook dat ze niet op voorraad waren. Vreemd dat Belsimpel ze nu wel ineens heeft aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Oldblack schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:56:
[...]

Jammer voor je. Ze waren eindelijk, na lang wachten, te koop in de namiddag. Ik heb ze meteen besteld. Op de OnePlus site stond ook dat ze niet op voorraad waren. Vreemd dat Belsimpel ze nu wel ineens heeft aangeboden.
Dat vind ik niet vreemd.
Aanname;
Belsimpel heeft de exclusiviteitsdeal met oneplus
Zijn hadden twee (drie?) maanden geleden op hun site staan dat je de kon bestellen. X aantal klanten hebben besteld. X aantal dus in backorder.
Omdat het wachten zo lang duurde hebben Y aantal klanten geannuleerd. Oneplus heeft eergisteren de gehele backorder geleverd. Er bleven bullets over door de annuleringen. Die zijn in de vrije verkoop gegaan.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Oldblack schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:56:
[...]

Wanneer je ze binnen hebt ben ik erg benieuwd naar je ervaringen! Zou je die willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 11:00
Kreeg gistermiddag mail dat Belsimpel mijn in juni bestelde bullets zou uitleveren. Toen gelijk om 16.00 uur nog één besteld voor mijn zoon. Zo tussen 2 en 4 worden ze bezorgd, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

arks schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:53:
Kreeg gistermiddag mail dat Belsimpel mijn in juni bestelde bullets zou uitleveren. Toen gelijk om 16.00 uur nog één besteld voor mijn zoon. Zo tussen 2 en 4 worden ze bezorgd, ben benieuwd!
En heb je ze al geleverd gekregen? Bevallen ze?

Ps: ze zijn weer te bestellen bij Belsimpel! 😄 Eindelijk heb ik ze dan na 3 maanden wachten morgen in huis!

[ Voor 14% gewijzigd door b3ta op 13-08-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 11:00
Ja en ja ze bevallen heel goed. Ziet er heel mooi en degelijk uit. Mijn zoon vindt het geluid iets beter dan van de gewone bullets. Heb ze zelf nog maar even gebruikt. Zal binnen kort wat uitgebreider reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
b3ta schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:46:
[...]

En heb je ze al geleverd gekregen? Bevallen ze?

Ps: ze zijn weer te bestellen bij Belsimpel! 😄 Eindelijk heb ik ze dan na 3 maanden wachten morgen in huis!
Thanks voor de tip!
Heb ze zojuist ook besteld, ben benieuwd!

Vanochtend toevallig (weer) contact gehad met oneplus chat, maar ze gaven nog steeds aan geen enkele verwachtte levertijd te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 21:31
Misschien iemand die me kan helpen, ik heb nu een weekje mijn OP6 en ik heb tot nu toe de stock case gebruikt, ik vind hem wel prima maar hij wordt net wat te snel "vettig" aan de achterkant.
Nu wou ik kijken wat mijn opties waren voor een andere case, maar ik vind er zoveel dat ik geen idee meer heb, wel zou ik graag een dunne case hebben, ik hou niet zo van de zeer dikke cases, ik behoud graag zo best mogelijk de originele vorm van mijn toestel, dus ik zoek eigenlijk een dunnere (zoals de stock) case die toch wel beschermd. Of vraag ik nu net te veel? :p

Een andere screenprotector mag binnenkort misschien ook wel, ook hier is de stock goed maar ik vind hem toch ook weer rap vol vingers staan, nu heb ik de tempered glass protector overal zien voorbijkomen, maar deze heeft precies een dikkere rand waardoor je toch een pixel of 2 kwijt bent; en dit heb ik toch liever niet. Hoe zit het hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Sallyriana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:53:
Misschien iemand die me kan helpen, ik heb nu een weekje mijn OP6 en ik heb tot nu toe de stock case gebruikt, ik vind hem wel prima maar hij wordt net wat te snel "vettig" aan de achterkant.
Nu wou ik kijken wat mijn opties waren voor een andere case, maar ik vind er zoveel dat ik geen idee meer heb, wel zou ik graag een dunne case hebben, ik hou niet zo van de zeer dikke cases, ik behoud graag zo best mogelijk de originele vorm van mijn toestel, dus ik zoek eigenlijk een dunnere (zoals de stock) case die toch wel beschermd. Of vraag ik nu net te veel? :p

Een andere screenprotector mag binnenkort misschien ook wel, ook hier is de stock goed maar ik vind hem toch ook weer rap vol vingers staan, nu heb ik de tempered glass protector overal zien voorbijkomen, maar deze heeft precies een dikkere rand waardoor je toch een pixel of 2 kwijt bent; en dit heb ik toch liever niet. Hoe zit het hierbij?
Wil je dan een case, toch om de bescherming, of heb je de bescherming niet echt nodig? If so is misschien een dbrand skin of soortgelijke iets voor je. Even zoeken in dit topic op skin, en je vindt er genoeg over.

Over screenprotectors is ook al een en ander gerept hierover. De originele was minder, maar er was iemand erg goed te spreken over een aftermarket protector, weet even niet meer welke, maar zoekt en gij zult vinden :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Sallyriana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:53:
Wat is je vraag nu precies? Of is het alleen de constatering dat de stock snel vettig wordt en je nu een andere zoekt?

Of wil je dat we je er een adviseren?
In dat geval, heb je al op de website van oneplus gekeken? :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
EWK schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Wat is je vraag nu precies? Of is het alleen de constatering dat de stock snel vettig wordt en je nu een andere zoekt?

Of wil je dat we je er een adviseren?
In dat geval, heb je al op de website van oneplus gekeken? :9
Heb ik inderdaad al gekeken, maar ik zoek eigenlijk advies omdat je toch niet altijd goed ziet hoe dik een case is op de product foto's of hoe goed of slecht een dunnere case beschermd.

Dus ik zoek wat on-hands ervaring en advies, bv: "Ik heb case x en die is redelijk dun dus misschien wel iets wat je zoekt, hier is een link"
Zoiets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

westergas schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:
Telefoon gevallen, buts in de alu rand. Iemand een goede tip hoe dit bij te werken? Standaard Edding of lak marker blijft totaal niet zitten.
Zie je het nog als je het in een hoesje stopt? :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
westergas schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:
Telefoon gevallen, buts in de alu rand. Iemand een goede tip hoe dit bij te werken? Standaard Edding of lak marker blijft totaal niet zitten.
Geen tips om het te fixen en dit is ZEKER NIET sarcastisch bedoeld, maar ik neem dus aan dat je geen case gebruikte?

Ik heb zelf de case eromheen zitten namelijk welke erbij geleverd werd (en ook de default screen protector) en die zijn eigenlijk best prima moet ik zeggen.

Reden dat ik het vraag is omdat ik ff wilde weten hoe 'goed' de case is als hij er wel omheen zit. Haha

edit:

Het is nog vroeg... 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door sn0x0r op 14-08-2018 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

sn0x0r schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:38:
[...]

Geen tips om het te fixen en dit is ZEKER NIET sarcastisch bedoeld, maar ik neem dus aan dat je geen case gebruikte?

Ik heb zelf de case eromheen zitten namelijk welke erbij geleverd werd (en ook de default screen protector) en die zijn eigenlijk best prima moet ik zeggen.

Reden dat ik het vraag is omdat ik ff wilde weten hoe 'goed' de case is als hij er wel omheen zit. Haha

edit:

Het is nog vroeg... 8)7
Nee geen hoesje, alleen een Dbrand skin. Ben allergisch voor hoesjes ;)
Mee geleverde case lijkt prima idd maar het premium gevoel is bij mij gewoon weg met hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Sallyriana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:56:
[...]

Heb ik inderdaad al gekeken, maar ik zoek eigenlijk advies omdat je toch niet altijd goed ziet hoe dik een case is op de product foto's of hoe goed of slecht een dunnere case beschermd.

Dus ik zoek wat on-hands ervaring en advies, bv: "Ik heb case x en die is redelijk dun dus misschien wel iets wat je zoekt, hier is een link"
Zoiets :p
In dat geval, check mijn review voor een super dun *kuch* hoesje, optimale bescherming :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sallyriana
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:04:
[...]

In dat geval, check mijn review voor een super dun *kuch* hoesje, optimale bescherming :)
Dan liever wat minder optimale bescherming haha. Wel een goede review :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

De Wireless Bullets zijn weer op voorraad. Eindelijk eens een setje kunnen bestellen, dat heeft toch nog wat maanden geduurd.

Belsimpel

[ Voor 10% gewijzigd door WhateverSuitsU op 15-08-2018 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

WhateverSuitsU schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:22:
De Wireless Bullets zijn weer op voorraad. Eindelijk eens een setje kunnen bestellen, dat heeft toch nog wat maanden geduurd.

Vandaag mogen ontvangen. Geluidskwaliteit is voldoende. Alleen de bass is matig. Ook jammer dat je de equalizer niet kan bedienen als de oordoppen actief zijn.

Batterijduur is vooralsnog prima. Heb al 3 uur non stop geluisterd en batterij is op 60%

Weet iemand hoe je de Aptx HD audio codec aanzet op een 5T? Of is deze standaard geactiveerd? De OP6 heeft hem standaard aan geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door b3ta op 14-08-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dank je wel weer postNl....
Leverblok van mijn bullets wireless tussen 18:00-22:00, werd vanochtend 18:40-19:40. Zit dus al hoopvol te wachten sinds die tijd, maar helaas niets geleverd vandaag. :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
b3ta schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:15:
[...]

Vandaag mogen ontvangen. Geluidskwaliteit is voldoende. Alleen de bass is matig. Ook jammer dat je de equalizer niet kan bedienen als de oordoppen actief zijn.

Batterijduur is vooralsnog prima. Heb al 3 uur non stop geluisterd en batterij is op 60%

Weet iemand hoe je de Aptx HD audio codec aanzet op een 5T? Of is deze standaard geactiveerd? De OP6 heeft hem standaard aan geloof ik.
Ik heb ze gisteren ook ontvangen in een zeer mooie, verzorgde verpakking. Mijn eerste bevindingen waren positief. Eerst nog andere wings geprobeerd maar de standaard wings zaten het beste. Het geluid is ook heel goed maar dat is voor iedereen persoonlijk. Met mijn muziekspeler (PlayerPro) kan ik de equalizer wel bedienen) om de bass te regelen.
Het is ook prettig dat je niet voelt dat je het om je nek hebt zitten. Heel licht om te dragen. Na wat rondgelopen te hebben in huis merkte ik dat het bereik goed was. Pas na een meter of acht met een deur en een muur ertussen begon ie te haperen. Al met al een prima deal voor 69 euro.

Wat betreft de Aptx audio codec. Je kunt deze selecteren in de ontwikkelaarsopties door Bluetooth-audiocodec te activeren. Maar.... je hebt er weinig aan want de codec springt steeds terug naar standaard.

Nu zijn de Wireless Bullets weer te bestellen maar nu zijn de originele OnePlus screenprotectors niet op voorraad >:) . Vorige week besteld en het zou twee tot vier werkdagen duren. Nu lees ik op de site van Belsimpel dat het nu nog zeker twee weken duurt voor ze beschikbaar zijn :'( . Zo blijven we bezig met de accessoires van OnePlus....

[ Voor 11% gewijzigd door Oldblack op 15-08-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Gebruikt er iemand toevallig een sportarmband waar de oneplus 6 inclusief de Otterbox case in past? Ik kan op het internet wel hoesjes vinden waar de oneplus 6 in past, maar ik weet niet of dit inclusief een dik hoesje is.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:31

JanAd

Wind’s howling

Ik heb ze ook besteld, maar vandaag stond er bij de levertijd "2 tot 4 dagen" en bij bestelling staat er:
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.
Net een dagje telaat besteld blijkbaar :O

Ik vind het wel bizar dat het zolang duurt bij OnePlus zelf, er is sinds begin juli geen stock meer geweest... Voor een accessoire is dat wel lang.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Gisteravond, een dagje later dan gepland door belsimpel, de bullets wireless binnen gekregen.
Eerste indruk is goed. Ze zitten prima, vallen nog niet uit al heb je het graag, en het geluid vind ik 'gewoon goed'.
De draadjes van je nek naar de oren zijn wat mij betreft net wat te lang, waardoor het er een klein beetje gek uit ziet.
Qua opbergen in de siliconen pouch is het aan te raden om even de handleiding te lezen, met die methode gaat het een stuk makkelijker dan gewoon er in duwen.

Verder het connecten met mijn telefoon, oneplus 3, ging vlekkeloos en vlot. Het koppelen met mijn laptop, ThinkPad P51 met Windows 10, daarentegen is me nog niet gelukt, terwijl ik weer geen problemen heb met het koppelen van mijn telefoon aan de laptop. Heeft iemand hier tips voor me voor het koppelen aan een laptop?

• AMD1800
  • Nu online
Gebruikt er iemand toevallig een sportarmband waar de oneplus 6 inclusief de Otterbox case in past? Ik doel hier op een hoesje dat je aan je arm kan vastmaken tijdens het hardlopen. Ik kan op het internet wel hoesjes vinden waar de oneplus 6 in past, maar ik weet niet of dit inclusief een dik hoesje is.

• Oldblack
yannickie111 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:20:
Gisteravond, een dagje later dan gepland door belsimpel, de bullets wireless binnen gekregen.
Eerste indruk is goed. Ze zitten prima, vallen nog niet uit al heb je het graag, en het geluid vind ik 'gewoon goed'.
De draadjes van je nek naar de oren zijn wat mij betreft net wat te lang, waardoor het er een klein beetje gek uit ziet.
Qua opbergen in de siliconen pouch is het aan te raden om even de handleiding te lezen, met die methode gaat het een stuk makkelijker dan gewoon er in duwen.

Verder het connecten met mijn telefoon, oneplus 3, ging vlekkeloos en vlot. Het koppelen met mijn laptop, ThinkPad P51 met Windows 10, daarentegen is me nog niet gelukt, terwijl ik weer geen problemen heb met het koppelen van mijn telefoon aan de laptop. Heeft iemand hier tips voor me voor het koppelen aan een laptop?
In eerste instantie lukte het ook niet op mijn laptop. Volgens mij heb ik de headset aangezet. Toen lukte het koppelen wel. Misschien eens proberen....

• yannickie111
Oldblack schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

In eerste instantie lukte het ook niet op mijn laptop. Volgens mij heb ik de headset aangezet. Toen lukte het koppelen wel. Misschien eens proberen....
Aangezet als in door gewoon de aanknop 1 seconde in te drukken zodat het witte lichtje wit knippert?

• Oldblack
yannickie111 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Aangezet als in door gewoon de aanknop 1 seconde in te drukken zodat het witte lichtje wit knippert?
Idd, het witte lichtje blijft in eerste instantie branden en daarna knippert het. Gewoon eens proberen of je zo verbinding kan maken.

• yannickie111
Oldblack schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Idd, het witte lichtje blijft in eerste instantie branden en daarna knippert het. Gewoon eens proberen of je zo verbinding kan maken.
Helaas.... :/ :/
Heb de drivers ook al geinstalleerd/vernieuwd, maar helaas zonder succes.

Oneplus bullets wireless connection faal

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Ik heb een dash-charger voor in de auto gekocht bij Ali-Express met de bedoeling zo nooit meer thuis op te hoeven laden: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4d5JJxLh

Vanochtend heb ik deze voor het eerst gebruikt en hij lijkt goed te werken. Ter referentie:
- Auto: in 35 min 46% bijgeladen: 1,34% per minuut
- Thuis (meegeleverde oplader): in 48 min 77% bijgeladen: 1,6% per minuut

Iets langzamer dus dan de gewone lader, maar voor mij persoonlijk genoeg om de dag mee door te komen.

• yannickie111
kwaazaar schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:07:
Ik heb een dash-charger voor in de auto gekocht bij Ali-Express met de bedoeling zo nooit meer thuis op te hoeven laden: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4d5JJxLh

Vanochtend heb ik deze voor het eerst gebruikt en hij lijkt goed te werken. Ter referentie:
- Auto: in 35 min 46% bijgeladen: 1,34% per minuut
- Thuis (meegeleverde oplader): in 48 min 77% bijgeladen: 1,6% per minuut

Iets langzamer dus dan de gewone lader, maar voor mij persoonlijk genoeg om de dag mee door te komen.
Klinkt goed. Ik vind het wel altijd grappig om te zien hoe vaak bij dit soort advertenties "originele" staat vermeld. Hoe meer dat er bij staat, hoe faker hij is volgens mij }:O

• Oldblack
yannickie111 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Helaas.... :/ :/
Heb de drivers ook al geinstalleerd/vernieuwd, maar helaas zonder succes.

[afbeelding]
Vreemd. ik neem aan dat je laptop Bluetooth heeft. Zowel op mijn Mac als met Windows 10 lukte het. Geen drivers hoeven te installeren.
Mss eens op een andere laptop proberen?

Zojuist heb ik op een "oud" tablet (Honeycomb :) ) gewoon verbinding kunnen maken.

• kwaazaar
yannickie111 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Klinkt goed. Ik vind het wel altijd grappig om te zien hoe vaak bij dit soort advertenties "originele" staat vermeld. Hoe meer dat er bij staat, hoe faker hij is volgens mij }:O
Op de foto zie je duidelijk dat het merk "CELBRO" is, dus op zich vind ik dat niet zo'n probleem. En wie daar echt intrapt bij Ali is wel heel erg naïef. 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tj3u
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 18:20
martyaintflying schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:04:
Iemand ervaring met een fijne en betaalbare VR bril voor de One Plus 6?
Ben hier ook benieuwd naar. Ik zit zelf te denken aan de Shinecon 6, Shinecon Pro of BOBO Z5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
AMD1800 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:28:
Gebruikt er iemand toevallig een sportarmband waar de oneplus 6 inclusief de Otterbox case in past? Ik doel hier op een hoesje dat je aan je arm kan vastmaken tijdens het hardlopen. Ik kan op het internet wel hoesjes vinden waar de oneplus 6 in past, maar ik weet niet of dit inclusief een dik hoesje is.
Als je hem voor hardlopen wilt gaan gebruiken kan ik dit echt afraden. Heb voor mijn vorige telefoon (Lumia 1520) Ook een 6 incher een sportarmband gekocht. Een keer gebruikt, wat heb je dan een lomp blok op je arm zitten, je beweegt je arm minder vrij als je ander.
Een betere oplossing vind ik een flipbelt. Heb zelf een van Asics in gebruik, 2 flesjes water en een oude gsm voor muziek in het zakje. Zovaak gebruik ik hem niet, Vind het fijner zonder muziek te lopen. Ik heb een sport horloge. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
walterworld schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:50:
[...]
Een betere oplossing vind ik een flipbelt. Heb zelf een van Asics in gebruik, 2 flesjes water en een oude gsm voor muziek in het zakje. Zovaak gebruik ik hem niet, Vind het fijner zonder muziek te lopen. Ik heb een sport horloge. ;)
Tegenwoordige telefoons worden veel te groot en zwaar om nog aan je arm te binden. In een tasje werkt wel goed, maar ook die zijn niet altijd groot genoeg. Zelf gebruik ik een smartwatch voor tracking en muziek (Samsung Galaxy Gear S3) tijdens hardlopen. Voor fietsen gebruik ik een oude GSM in een zakje op het stuur.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:22:

Belsimpel
Damn, ik snap niet wat Oneplus hiermee wil bereiken. Je introduceert met veel bombardie een product, vervolgens issie 'bijna' niet leverbaar :?

• EWK
  • Niet online

EWK

beyazz06 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:29:
[...]

Damn, ik snap niet wat Oneplus hiermee wil bereiken. Je introduceert met veel bombardie een product, vervolgens issie 'bijna' niet leverbaar :?
Iets met vraag en aanbod?

Hoi!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:31

JanAd

Wind’s howling

beyazz06 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:29:
[...]

Het wordt nog leuker...

Ik kreeg deze mail binnen van Belsimpel; bestelling geannuleerd.
Wat is er aan de hand?
De OnePlus Bullets Wireless Headsets blijken een stuk populairder dan werd verwacht. Hierom is deze headset nergens meer verkrijgbaar; ook niet meer bij OnePlus zelf. OnePlus heeft ons laten weten dat zij zich hebben vergist in de populariteit van het product en daarom te weinig producten hebben geproduceerd.

Vandaag heeft OnePlus ons laten weten dat zij het bestelde product daarom niet meer kunnen leveren.
Slaagt nergens meer op... iemand suggesties voor alternatieven?

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Iets met vraag en aanbod?
Uuh, met alle respect ik verwacht dat een leverancier hierop is voorbereid danwel op inspeelt door productie capaciteit te verhogen. Als er na een X aantal maanden nog geen verandering is.. You tell me =]
JanAd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:47:
[...]

Het wordt nog leuker...

Ik kreeg deze mail binnen van Belsimpel; bestelling geannuleerd.

[...]

Slaagt nergens meer op... iemand suggesties voor alternatieven?
Op ebay zijn ze nog wel te vinden, alleen je raad het al.. iets duurder :>

Voor alle duidelijkheid, ik wil(de) deze oortjes ook aanschaffen en had begrip dat ze na de release snel 'niet meer in voorraad' waren. Ik dacht dan ook, na een paar maanden zijn ze wel beschikbaar, ook via de oneplus site ingeschreven voor herinnering. Tot heden echter geen bericht gehad, en dat vind ik 'not done'.

Ik vraag mijzelf dus echt af wat het doel van Oneplus is, bedoel ze gaan bijna hun nieuwe 6T aankodigen :+
maar oortjes blijven achterwegen..
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!