Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Ik heb gisteren ook mijn AliExpress Nylon bumper case en screen protector binnen gekregen die een paar pagina's terug gelinked is (https://nl.aliexpress.com/item/x/32874472727.html en https://nl.aliexpress.com/item/x/32879758906.html).

De bumper case is super degelijk en mooi afgewerkt. De pasvorm is ook perfect; de microfoon gaatjes komen precies overeen en de overige openingen ook. Ik vind het nylon design echt heel mooi gedaan. Als ik iets negatiefs moet zeggen dan is het dat de knoppen nagenoeg niet uitsteken en dus op gevoel wat moeilijker te vinden zijn.

Het plaatsen van de screenprotector ging niet in 1 keer soepel, maar uiteindelijk gelukt. De douche op zijn heetst aangezet in de badkamer om eventueel stof te laten dalen, de originele protector er af en deze er op gelegd met de bijgeleverde bumper case als mal. In eerste instantie wat bubbels, maar die kun je er uit werken met je duimen. Ik zag dat de hoeken steeds weer los lieten na het aandrukken, waarschijnlijk omdat er een lichte bolling in de telefoon zit en de screenprotector die ook heeft. Uiteindelijk gewoon met wat kracht de screenprotector verschoven terwijl deze op de telefoon zat. Het komt extreem precies want zodra ik de protector minder dan een mm de verkeerde kant op schoof trok er lucht onder een andere hoek. Uiteindelijk gelukt en het ding zit er perfect op. Geen stofje, geen luchtbel, geen overlap op het scherm, gewoon perfect.

De protector voelt hetzelfde als de standaard plastic protector (heel iets stroever dan geen protector), maar ziet er een stuk beter uit. De originele protector is heel iets mat terwijl deze er uit ziet alsof er niets op het scherm zit. Wat betreft vinger afdrukken/vegen is dit ook vergelijkbaar met de standaard protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal zo wat van de gevraagde foto's maken, van verschillende accessoires.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 08:06
Ondanks dat ik de carbon case (niet de bumper versie) wel mooi vind vertrouw ik de bescherming rond de camera niet helemaal. In mijn zoektocht naar een bumpercase heb ik nu de Spigen maar besteld. Vind het toch een fijner idee als de bescherming net wat beter is en denk dat ik qua gevoel de nylon case structuur sneller zat zou zijn.
PeacekeeperNL schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 06:54:
[...]

Edit: volgens mij zijn de berichten overgeplaatst van het Ervaringen topic naar het juiste topic. Of ik begin gek te worden dat ik 'm überhaupt al in Accessoires had geplaatst... Ik weet het niet meer 8)7
Ze zijn verplaatst inderdaad ;) Zat ook al te zoeken.

[ Voor 59% gewijzigd door Southern Sun op 29-06-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 22:58
Zojuist deze ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kfZ323rfFowef6Kw1zc4jAXA/full.jpg

Ik had eerst de carbon bumper case, maar de spigen heeft net wat betere bescherming, vooral voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:00
CryRaven schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:23:
Zojuist deze ontvangen:

[afbeelding]

Ik had eerst de carbon bumper case, maar de spigen heeft net wat betere bescherming, vooral voor de camera.
Laat even weten of de case niet te glad is..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Ik heb zojuist de OtterBox ontvangen. Straks uitpakken en wat review foto's maken :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:37:
[...]

Laat even weten of de case niet te glad is..... ?
Hij is niet super glad te noemen, hij zal niet uit je handen glijden.

Echter is hij ook niet ruw, het zit er een beetje tussenin, moeilijk te beschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55

KrazyJay

Zojuist de Nylon case overgenomen van @Nachtaapje, en ik moet zeggen dat het veel mooier is dan de rode siliconen bumper case en veel beter beschermt dan de carbon case met open boven- en onderkant. Best of both worlds, ziet er ook nog eens mooi uit. Rand komt boven het scherm uit aan alle kanten, dus het scherm is veilig, en de achterkant is wat dikker dan de camerabump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Heb de OtterBox erom zitten. Wel wennen, zeker in vergelijking met de originele case, denk zo'n 3mm dikker.
Zal komende week een review tikken. Heb iig vast wat foto's geschoten. Camera en scherm zijn beide goed beschermd imho. Qua grip vergelijkbaar met originele hoesje, alleen ander materiaal natuurlijk (hard plastic met profiel erin). Gaat goed samen met de clearplex met cut out.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
Iemand ook een oplossing voor de glass screenprotector die na een uur eindelijk perfect zit op een strookje van 1mm bij 1cm na op de linkerbovenhoek lange zijde? Heeft een tijd gekost hem precies zo te krijgen zonder stofjes (bedankt verharende hond).

Er zit geen stof onder voor zover ik kan zien. Heb hem ook al proberen te schuiven maar dan gaat het probleem naar de andere kant :(

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zojuist de Spigen rugged armor case ontvangen. Deze is wel dikker dan ik had verwacht, maar bied wel beduidend meer bescherming. Ziet er verder wel mooi uit.
Dikkere rand is hopelijk een kwestie van wennen. Is de nylon case ongeveer net zo dik?
Ga vanmiddag denk ik even langs de Mediamarkt voor zo'n clearplex screenprotector.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 30-06-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:56:
Zojuist de Spigen rugged armor case ontvangen. Deze is wel dikker dan ik had verwacht, maar bied wel beduidend meer bescherming. Ziet er verder wel mooi uit.
Dikkere rand is hopelijk een kwestie van wennen. Is de nylon case ongeveer net zo dik?
Ga vanmiddag denk ik even langs de Mediamarkt voor zo'n clearplex screenprotector.
Houd er rekening mee dat je eerste paar dagen, ze zeiden bij mij 4, niet de case erom mag. Had ik net wel gedaan en de clearplex liet direct los helaas haha. Maar ze hebben gewoon nieuwe geplaatst. Had onder garantie de clearplex laten vervangen, omdat er een stofje onder zat.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:11:
[...]

Houd er rekening mee dat je eerste paar dagen, ze zeiden bij mij 4, niet de case erom mag. Had ik net wel gedaan en de clearplex liet direct los helaas haha. Maar ze hebben gewoon nieuwe geplaatst. Had onder garantie de clearplex laten vervangen, omdat er een stofje onder zat.
Vreemd, tegen mij zeiden ze dat het hoesje er wel omheen mag. Lijkt ook alsof de clearplex daarom wat kleiner is uitgesneden. Maar ik had al bedacht om voor alle zekerheid het hoesje er af te laten als ik niet de deur uit ben. Zie alleen wel aardig wat stof op de rand zitten vanuit m'n broekzak denk ik.
Maar even 2 dagen afwachten hoe het resultaat gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:58:
[...]

Vreemd, tegen mij zeiden ze dat het hoesje er wel omheen mag. Lijkt ook alsof de clearplex daarom wat kleiner is uitgesneden. Maar ik had al bedacht om voor alle zekerheid het hoesje er af te laten als ik niet de deur uit ben. Zie alleen wel aardig wat stof op de rand zitten vanuit m'n broekzak denk ik.
Maar even 2 dagen afwachten hoe het resultaat gaat worden.
Bij mij zit ie nu perfect iig. Kan gewoon niet beter eigenlijk haha. Ben heel erg benieuwd hoe het straks is als de case er weer om zit

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zie nu pas dat de protector bij een van de hoeken te klein valt dus kan sowieso nog een keer terug :') kijken of het beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:03:
Zie nu pas dat de protector bij een van de hoeken te klein valt dus kan sowieso nog een keer terug :') kijken of het beter kan.
Dat kan het zeker. Bij mij zit ie aan de zijkanten perfect, boven een ruime millimeter speling, onder tot bijna de rand.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:17:
[...]

Dat kan het zeker. Bij mij zit ie aan de zijkanten perfect, boven een ruime millimeter speling, onder tot bijna de rand.
Wat voor materiaal is het eigenlijk,, glas of plastic ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

RoaDHouse schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:43:
[...]

Wat voor materiaal is het eigenlijk,, glas of plastic ?
Het is een speciaal soort plastic. Voor redelijk wat krassen zelfhelend, en naar het schijnt ook impact resistent.

Hier een ideetje van hoe het spul werkt. Zou het alleen niet op je autoruiten gebruiken, want als je te water raakt, moet je wachten tot de auto vol is gelopen voor je eruit kan ;) Op YouTube nog meer videomateriaal te vinden btw.

[ Voor 33% gewijzigd door PeacekeeperNL op 30-06-2018 22:49 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
Thread even doorlopen, top tips

Is m'n eerste USB-c device dus ik moet nog vrij veel kabels en mounts vervangen
Wat voor cradle/bureaumount gebruiken jullie? Bestaat er iets dat kan switchen tussen portrait/landscape én kan laden? Dat zal wel een brug te ver zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Nylon is weer beschikbaar in de OnePlus store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
CLB schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:58:
Zal zo wat van de gevraagde foto's maken, van verschillende accessoires.
Gelukt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
OnePlus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:17:
Nylon is weer beschikbaar in de OnePlus store!
Wel jammer dat het 14 dagen duurt voordat je hem binnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
MrGizMo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:45:
[...]

Wel jammer dat het 14 dagen duurt voordat je hem binnen hebt
Dat valt wel mee. Vorige week woensdag avond, bumper case en screenprotector besteld, zat vandaag in de bus. Dit was met standaardverzending, zit het weekend ook nog tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
HammerNL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:54:
[...]

Dat valt wel mee. Vorige week woensdag avond, bumper case en screenprotector besteld, zat vandaag in de bus. Dit was met standaardverzending, zit het weekend ook nog tussen.
Maakt niet uit, beide komen morgen binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:45:
[...]

Het is een speciaal soort plastic.
Nu die er een tijdje op zit krijg ik daardoor juist m'n twijfels. Het voelt te plastic...geen fijn gevoel als ik met mijn nagels er op kom en soms bij scrollen. Misschien dat ik toch maar geen screenprotector doe en alleen de bumper case.

[ Voor 37% gewijzigd door Southern Sun op 04-07-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Southern Sun schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:26:
[...]

Nu die er een tijdje op zit krijg ik daardoor juist m'n twijfels. Het voelt te plastic...geen fijn gevoel als ik met mijn nagels er op kom en soms bij scrollen. Misschien dat ik toch maar geen screenprotector doe en alleen de bumper case.
Ik vind hem zelf wel prettig eigenlijk. Alleen balen dat hij niet super ging, samen met de OtterBox. Heb m zelf bijgesneden uiteindelijk.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ben toch maar overstag gegaan en heb een Nylon case gekocht via Ali. Normaal totaal niet van de hoesjes om telefoons heen, maar met een baby op komst gok ik dat er door alle stress en drukte echt een moment gaat komen dat ik dat ding ga laten vallen en dan kan hij beter beschermd zijn. Benieuwd of ik er aan kan wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Case en SP binnen, alleen de telefoon nog niet :N

Gelukkig werkt PostNL altijd mee als je op iets aan het wachten bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Dinsdag komen de bullets wireless weer op voorraad toch?

Ik zit er al een tijd op te azen, maar aangezien ik overdag werk moet ik maar hopen dat ze niet binnen een paar uur uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Iemand de originele tempered glass al gemonteerd? Die van mij vreselijk verneukt vandaag. Hij past perfect, echt een mooi ding maar er zit stof onder. Nog speciaal in de badkamer gedaan na het douchen maar volgens mij is het dan juist erger. Media Markt is een goed alternatief las ik volgens mij ergens?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Gisteren de originele 3d tempered glass geinstalleerd. Dit in de badkamer gedaan op een plank boven de wasbak met heet water er in. Las ooit ergens dat t hielp om stof te voorkomen, geen idee of het echt werkt maar doe eigenlijk al altijd op die manier. Tevens heb ik 2 Noorse Boskatten dus de badkamer is toch 1 van de weinige plekken in het huis waar geen haar zwerft (die 2 verliezen nogal wat haar met dit weer)

Viel me opzich tegen in vergelijking met andere tempered glass screenprotectors die ik eerder heb geinstalleerd. Maar netjes gedaan zoals op filmpje zag. Poetsen met meegeleverde doek, in meegeleverde hoesje drukken. Weer poetsen. Dan die stof sticker er overheen, en dan direct de protector er op. Kreeg best veel lucht er onder, maar dat heb ik er later allemaal met het meegeleverde stuk plastic onderweg weten te krijgen. Zonder ook maar een zichtbaar stukje stof ofzo, erg blij mee!

Ben wel zo'n eikel dat ik hem heb gecombineerd met de Otterbox (Commuter series), ondanks dat het bekent is dat deze officieel niet samen gaan. Las hier iemand die het ook al had geprobeerd en met succes. Het is inderdaad te doen, maar je moet de telefoon met screen protector er echt in lepelen, en echt goed onder de rand van de Otterbox wegwerken. Heb je dat niet goed, dan drukt de Otterbox de screenprotector opzij/omhoog en krijg je er lucht onder...

Heb je dat wel eenmaal goed, zit hij echter als gegoten. Heb het idee dat de knoppen iets moeilijker/harder zijn om in te drukken dan zonder de screenprotector, had de Otterbox al een weekje langer maar het is eigenlijk goed te doen en ervaar het niet echt als storend. Ben erg blij met de combi.

Wat ik wel weer deels niet snap is die zwarte rand om de screenprotector. Net wat kleiner als het scherm zelf. Zal waarschijnlijk voor het "3d" effect zijn, maar goed, die milimeter had ik net zo goed als scherm gehouden. Het effect is toch te verwaarlozen... Heel storend of opvallen doet het echter ook niet.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

westergas schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:23:
Iemand de originele tempered glass al gemonteerd? Die van mij vreselijk verneukt vandaag. Hij past perfect, echt een mooi ding maar er zit stof onder. Nog speciaal in de badkamer gedaan na het douchen maar volgens mij is het dan juist erger. Media Markt is een goed alternatief las ik volgens mij ergens?
Klopt, paar pagina's terug. Zoek op clearplex. Ben er tevreden mee :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
westergas schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:23:
Heb die van de Mediamarkt geprobeerd, maar is wel echt anders. Mij beviel het niet. Het voelt als een elastisch stukje plastic. Ik vond het Clearplex qua gevoel niet te vergelijken met een glass protector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11:18
Hier een tempered glass van Alie, die met zo'n zwarte rand. Aangebracht met de bijgeleverde case. In 1x goed, zonder stof of lucht eronder. Past werkelijk perfect icm originele carbon protector.

http://s.aliexpress.com/vEj6Bj6F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ralph075 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:42:
[...]
. Het voelt als een elastisch stukje plastic. Ik vond het Clearplex qua gevoel niet te vergelijken met een glass protector.
Zelfde ervaring hier. Vind het plastic gevoel niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is de originele glass screenprotector eigenlijk voorzien van een plakrand rondom of heeft die zo'n statische laag?
heb namelijk eens een tempered screen protector met een lijmlaagje rondom gehad, dan heb je altijd ruimte ter hoogte van die lijmlaag tussen het scherm en de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Shanquish schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 23:13:
Is de originele glass screenprotector eigenlijk voorzien van een plakrand rondom of heeft die zo'n statische laag?
heb namelijk eens een tempered screen protector met een lijmlaagje rondom gehad, dan heb je altijd ruimte ter hoogte van die lijmlaag tussen het scherm en de protector.
Zit geen lijmlaag op. Dit soort plak vanzelf en eens erop zit het perfect. Ik heb hem er deze week opgezet en leverde geen problemen op zolang je goede voorbereiding doet en even de tijd neemt.

Eerste paar uur wat voorzichtig doen zodat hij goed kan hechten en sinds hij erop zit heeft hij geen behoefte om los te laten ;) Voor mij een aanrader, voelt stevig aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik moest al een tijdje OnePlus 6 + Nyloncasefoto's droppen hier, eindelijk tijd;
OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

OnePlus 6 + Nylon

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Waarschuwing voor de mensen die de originele tempered glass protector er op hebben zitten...Dat ding is spekglad en omdat ie bol loopt glijd je toestel zo van tafel af.

Gisteren mee gemaakt, viel op een stenen ondergrond waar het toestel niet onbeschadigd vanaf is gekomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 00:30
CLB schreef op zondag 8 juli 2018 @ 10:02:
Ik moest al een tijdje OnePlus 6 + Nyloncasefoto's droppen hier, eindelijk tijd;
wat voor screenprotector heb jij er op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:58
codegro schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:07:
Hier een tempered glass van Alie, die met zo'n zwarte rand. Aangebracht met de bijgeleverde case. In 1x goed, zonder stof of lucht eronder. Past werkelijk perfect icm originele carbon protector.

http://s.aliexpress.com/vEj6Bj6F
Thanks, lekker goedkoop alternatief op de oorspronkelijke protector van OP. Zojuist 2 stuks besteld; zal deze post editen als het binnen is en goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjors81 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:46:
De variant uit de fabriek. Volgend weekend glazen plakken van OZRLY ofzo via Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wet iemand wat het nut is van de zwarte rand om de originele screen protector? Scherm word er alleen maar kleiner door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Je ziet geen viezigheid onder de rand.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heerlijke combo dit _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Sjors81 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:46:
[...]

Geen. is echt onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Iemand toevallig ervaring met deze website:

https://www.slickwraps.com/6

Staan wel paar leuke design tussen die niet via Dbrand etc te krijgen zijn..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrullenO
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-08 18:50
Zojuist de poetic card case binnen: https://www.amazon.com/On...etic-Nubuck/dp/B07D6G1D4D

Eerste indruk is goed, zal later wat foto's en details delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Voor de geïnteresseerden: ik heb een review geplaatst van de OtterBox case (blauw) inclusief foto's :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Iemand afgelopen tijd nog wat gehoord van de wireless bullets van belsimpel? Behalve dan het mailtje dat ze hopelijk ooit nog komen?

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Yes de Bullets wireless zijn weer in stock!! Bestelling gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 11:59
EWK schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:11:
Iemand afgelopen tijd nog wat gehoord van de wireless bullets van belsimpel? Behalve dan het mailtje dat ze hopelijk ooit nog komen?
Van Belsimpel niks meer vernomen, zojuist besteld bij OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik ook net besteld :-)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Ik ben speciaal even van mijn werk ontvlucht om de Bullets wireless en de autolader te bestellen.

Had misschien niet gehoeven om meteen om 10 uur te bestellen, maar ik heb ze in ieder geval kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Dat heb je dan prima gedaan want inmiddels zijn ze op de OP site niet meer in stock.

Volgende maand komt de paarse 6 en dan komen de bullets ook weer even op voorraad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ik heb de wireless bullets vandaag ook besteld via de OnePlus site.
Vanavond heb ik nog met Belsimpel gebeld en waarschijnlijk krijgen ze die niet (op korte termijn) binnen, je moet blijkbaar zelf achteraan gaan om je geld terug te krijgen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verdomme, ik dacht dat de drop volgende week dinsdag zou zijn.. Heb hem dus gemist.
Verder staan ze ook in bestelling bij Belsimpel, en ik vind het echt kansloos hoe hun hier mee omgaan.

@Shanquish Klopt het echt dat ze pas over een maand weer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Bioflap schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:52:

@Shanquish Klopt het echt dat ze pas over een maand weer komen?
Neehoor, ik refereerde alleen aan het feit dat de bullets op stock waren bij de launch van de 6, vervolgens bij de silk white (dacht ik) en nu waren ze er weer eventjes nu de rode er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
Kon zo snel geen losse thread vinden maar iemand enig idee wanneer de OnePlus Wirless Bullets fatsoenlijk op voorraad zijn?
Heb me aangemeld voor de email notificatie maar die lijkt niet te werken (zou laatst weer een voorraad zijn geweest voor de EU).

Heeft iemand ze daarnaast al binnen en zo ja, wat zijn de ervaringen?

Zijn deze een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
Als het goed is krijg ik er 2 binnen 1 gaat dan voor de normale prijs + eventuele verzendkosten in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
mbenjamins schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:11:
Als het goed is krijg ik er 2 binnen 1 gaat dan voor de normale prijs + eventuele verzendkosten in de verkoop.
Dat zou heel nobel zijn, op marktplaats vragen ze een 150,-
Ik houd me graag aanbevolen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Scheeringa schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:32:
Heb me aangemeld voor de email notificatie maar die lijkt niet te werken (zou gisteren weer een voorraad zijn geweest voor de EU).
Ik kreeg de mail in m'n spamfolder, terwijl ik andere Oneplus mails 'normaal' ontvang. Dus wellicht even je spamfolder checken :) (Al heb je daar nu weinig aan, dus voor een volgende keer)

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 11-07-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
Scheeringa schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:23:
[...]

Dat zou heel nobel zijn, op marktplaats vragen ze een 150,-
Ik houd me graag aanbevolen. :w
Houd Vraag & Aanbod maar in de gaten, als ik er denk wel ik je wel een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:20

m.z

--

Korte vraag over de Oneplus wireless headset.

Ik heb hem besteld op 10 juli (Oneplus.com) en komen uit Polen. Volgens DHL zijn ze vandaag 12 juli al bij mij.

Kan dit kloppen dat het zo snel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
m.z schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 00:23:
Korte vraag over de Oneplus wireless headset.

Ik heb hem besteld op 10 juli (Oneplus.com) en komen uit Polen. Volgens DHL zijn ze vandaag 12 juli al bij mij.

Kan dit kloppen dat het zo snel gaat?
Ja

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
Ik heb mijn sandstone hoesje gelijk met mijn telefoon gekocht, en nu begint een hoekje van het hoesje al te barsten. Heb het al gemeld bij OP maar die zeiden dat hoesjes maar twee weken garantie hebben. Hebben meer mensen dit probleem, en welk hoesje is wel van goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

KeesDG72 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:47:
Ik heb mijn sandstone hoesje gelijk met mijn telefoon gekocht, en nu begint een hoekje van het hoesje al te barsten. Heb het al gemeld bij OP maar die zeiden dat hoesjes maar twee weken garantie hebben. Hebben meer mensen dit probleem, en welk hoesje is wel van goede kwaliteit?
Zou hier geen genoegen mee nemen, maar 2 weken garantie... Het komt toch vanuit binnen de EU? Dan hoor je gewoon de 'EU-garantie' te hebben dat een product een 'redelijke termijn' mee hoort te gaan.

Zou dit en rest van RMA ook eens even in het RMA-topic melden als ik jou was, misschien dat er anderen zijn die er ook ervaring mee hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door PeacekeeperNL op 12-07-2018 09:18 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:04
ricjuh schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:44:
Iemand toevallig ervaring met deze website:

https://www.slickwraps.com/6

Staan wel paar leuke design tussen die niet via Dbrand etc te krijgen zijn..
Ik heb wel ervaring met dit bedrijf, ik heb een tijd terug een wrap gekocht voor mijn shield tablet. De skin ziet echt mooi uit en was niet al te moeilijk aan te brengen.

Ondanks dat wil ik je toch waarschuwen want ik heb van andere totaal wat anders gehoort op Reddit zijn ze er fel tegen mocht je op onderzoek willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Khalon schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb wel ervaring met dit bedrijf, ik heb een tijd terug een wrap gekocht voor mijn shield tablet. De skin ziet echt mooi uit en was niet al te moeilijk aan te brengen.

Ondanks dat wil ik je toch waarschuwen want ik heb van andere totaal wat anders gehoort op Reddit zijn ze er fel tegen mocht je op onderzoek willen gaan.
Ik heb al een bestelling geplaatst via PayPal, mocht er iets gebeuren dan kan ik altijd via PayPal geld terug vragen ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:04
ricjuh schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:54:
[...]

Ik heb al een bestelling geplaatst via PayPal, mocht er iets gebeuren dan kan ik altijd via PayPal geld terug vragen ;)
Prima, laat je wel niet foppen door die sales van hun want die lopen het hele jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor de scherpe foto's dit is inderdaad de perfecte case voor de oneplus 6. Ik heb hem nu ook een paar dagen en hij is fantastisch.
Hij is dik genoeg en toch niet te dik, hij voelt geweldig door de antislip structuur, hij geeft de camera voldoende bescherming. De "rim" is voldoende groot om het scherm te beschermen als hij op zijn kop ligt en het is een prachtige case die goed past bij de OP6. _/-\o_

Jeroen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Mijn wirless bullets zijn inmiddels overleden. Tijdens het sporten begonnen ze raar te doen volume ging steeds omlaag en volume toetsen werkten op een gegeven moment helemaal niet meer, en nu willen ze dus ook niet meer aan. Denk dat mijn zweet ze fataal is geworden pas dus op als je intensief gaat sporten. Ga ze nu naar oneplus opsturen al krijg ik waarschijnlijk toch geen nieuwen 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

reinierkramer schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:07:
Denk dat mijn zweet ze fataal is geworden...
Zweet je meer dan dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/85z5hLXL42XkZO0tBCmDbgB2/full.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dankjewel! Mooi beschermend hoesje. Mijne besteld op eBay 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Blijkbaar 😅 ik heb ze nooit buiten gebruik altijd tijdens het sporten, maar daar kunnen ze dus niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
adverteren ze anders wel mee...
Ik zou ze gewoon ter RMA aanbieden bij Oneplus en je garantie claimen :)
edit: ik zie dat je dat al van plan bent, nvm.

[ Voor 20% gewijzigd door Shanquish op 14-07-2018 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Shanquish schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 23:33:
adverteren ze anders wel mee...
Ik zou ze gewoon ter RMA aanbieden bij Oneplus en je garantie claimen :)
edit: ik zie dat je dat al van plan bent, nvm.
Ja zijn al opgestuurd, en dat zij ik ook tegen ze. Hoop dus dat ik een nieuw paar krijg 😁 maar ben bang dat ze lastig gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Oké de originele screenprotector heb ik vakkundig vern**kt. Dus ik gisteren naar de plaatselijke telefoon toko voor een alternatief. Nou dan zie je dus pas goed het verschil in kwaliteit. Dat ding van Oneplus is echt een klasse apart. Iemand al een minder kostbaar alternatief gevonden die qua afwerking in de buurt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

westergas schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:01:
Oké de originele screenprotector heb ik vakkundig vern**kt. Dus ik gisteren naar de plaatselijke telefoon toko voor een alternatief. Nou dan zie je dus pas goed het verschil in kwaliteit. Dat ding van Oneplus is echt een klasse apart. Iemand al een minder kostbaar alternatief gevonden die qua afwerking in de buurt komt?
Was er niet ééntje via Ali die wel in de smaak viel? Bijvoorbeeld dit bericht van @x3rius. Misschien dat hij je meer erover kan vertellen nu hij 'm denk ik al wel een paar weken heeft.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

PeacekeeperNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:18:
[...]

Was er niet ééntje via Ali die wel in de smaak viel? Bijvoorbeeld dit bericht van @x3rius. Misschien dat hij je meer erover kan vertellen nu hij 'm denk ik al wel een paar weken heeft.
Zo iets als in zijn link heb ik er nu op zitten. Die is (zo te zien) zonder afgeronde randen wat een stuk minder mooi is (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
westergas schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:01:
De Orzly, 2 voor €9,99 bij Amazon. Op XDA veelal beoordeeld als de beste glazen screenprotector. Maar ook voor deze geldt, net zoals alle types met een zwarte rand, er valt een paar tiende mm van het scherm onder die rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Maakt die standaard screenprotector het scherm nou zo dof. Ik durf m er niet af te halen maar heb niet het idee dat hij het scherm niet goed doet qua kleuren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:57
Ik heb deze maandag mijn originele tempered screen protector geplaatst met veel stress, maar een zeer goed resultaat!

Nu gisteren zonder enige aanraking is het tempered glass gesprongen met 2 drukpunten erop?
Heeft iemand dit al voorgehad?

Ik heb de nylon case rond de OP6.

Nu ben ik echt aan het twijfelen welke screenprotector, ik zit te denken aan de clearplex.

Is dit ook beschikbaar in Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
renem schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:59:
[...]

De Orzly, 2 voor €9,99 bij Amazon. Op XDA veelal beoordeeld als de beste glazen screenprotector. Maar ook voor deze geldt, net zoals alle types met een zwarte rand, er valt een paar tiende mm van het scherm onder die rand.
Ik ben 1 van de mensen die een reviewtje heeft geschreven op XDA over de Orzly. In het begin was ik best tevreden tot de screenprotector scheurde zonder impact. Telefoon ging in de avond ik het nachtkastje zonder scheur en was 's ochtends gescheurd. Er lijkt toch te veel spanning op te komen door de bolling. Ik heb de 2e nog maar twijfel of ik 'm er op zet.

Momenteel zit er clearplex op en in mijn ervaring is het verreweg de beste oplossing voor elk scherm met afgerond glas. Alleen vind ik het rubberachtig gevoel wat het geeft bij aanraking vervelend. Het is een tikje stroef. Voor clearplex heb ik gekozen om edge to edge te doen maar heb je een case die enigszins een randje heeft dan kan je beter voor de case-friendly gaan die een mm of anderhalf krapper is. Voor mij is het makkelijk want ik snij en plak die dingen zelf op m'n werk dus heb al heel wat uit kunnen testen.

Voorlopig heb ik de ideale screenprotector nog niet gevonden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Unbox therapy heeft een video over de wireless bullets online gezet:

dit kanaal is wel aan te raden trouwens, hij doet die unboxing video's best leuk en er komen soms exotische dingen voorbij zoals een telefoon van $4200,- of met een scheerfunctie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Krijg nieuwe bullet oortjes van one plus nadat ik ze dus opgestuurd had omdat ze niet meer goed waren. Waarschijnlijk dus door zweet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
reinierkramer schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:01:
Krijg nieuwe bullet oortjes van one plus nadat ik ze dus opgestuurd had omdat ze niet meer goed waren. Waarschijnlijk dus door zweet gebeurd.
Dat is netjes van ze, wellicht toch een andere oorzaak dan zweet(vocht) ?

Ben wel benieuwd of je meteen nieuwe krijg of dat je moet wachten tot er weer stock is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
Shanquish schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 07:34:
[...]

Dat is netjes van ze, wellicht toch een andere oorzaak dan zweet(vocht) ?

Ben wel benieuwd of je meteen nieuwe krijg of dat je moet wachten tot er weer stock is?
Zou nu gelijk nieuwen krijgen binnen 8 werkdagen waarschijnlijk wel iets eerder zijden ze. Ze adverteren er mee dan vind ik ook dat ze er gewoon tegen moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
Ik ga binnenkort op vakantie en waar ik normaal mijn laptop mee nam laat ik deze nu thuis. Echter gebruikte ik de laptop altijd om mijn telefoon na verloop van tijd leeg te halen zodat ik weer ruimte had voor nieuwe filmpjes en foto's.

Weten jullie of er iets bestaat voor de OnePlus 6 waarop je foto's en video's kan plaatsen als een soort van externe opslag wat ook nog redelijk handzaam is? Ik kon het zo niet vinden, zag wel wat voor de Iphone, maar deze had geen USB C aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
gewoon een OTG kabel met USB-C aansluiting waarop je een reguliere USB stick middels USB-A kan aansluiten is wellicht wat je zoekt?

Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1341557-0/usb-c-naar-usb-a-kabel-3.0-0.2-meter.jpg

https://www.allekabels.nl...1470/usb-c-otg-kabel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
MADG0BLIN schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:38:
Ik ga binnenkort op vakantie en waar ik normaal mijn laptop mee nam laat ik deze nu thuis. Echter gebruikte ik de laptop altijd om mijn telefoon na verloop van tijd leeg te halen zodat ik weer ruimte had voor nieuwe filmpjes en foto's.

Weten jullie of er iets bestaat voor de OnePlus 6 waarop je foto's en video's kan plaatsen als een soort van externe opslag wat ook nog redelijk handzaam is? Ik kon het zo niet vinden, zag wel wat voor de Iphone, maar deze had geen USB C aansluiting
Of gebruik iets als Dropbox/Google Drive/Eigen NAS en dan worden je foto's automatisch veilig gesteld. Je kan dit laten doen als er een wifi verbinding is of je laat het direct uitvoeren.

Scheelt je meeslepen van een extra apparaat en je backup wordt ergens anders bewaard dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
MikeOO schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:47:
[...]

Of gebruik iets als Dropbox/Google Drive/Eigen NAS en dan worden je foto's automatisch veilig gesteld. Je kan dit laten doen als er een wifi verbinding is of je laat het direct uitvoeren.

Scheelt je meeslepen van een extra apparaat en je backup wordt ergens anders bewaard dan het origineel.
Probleem is dat ik dan op Cuba zit. Ik verwacht dat het internet niet denderend is en als al ik internet heb met weinig upload mogelijkheden. :)

Anders was het inderdaad een prima oplossing. Dat doe ik normaal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
MADG0BLIN schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:30:
[...]

Probleem is dat ik dan op Cuba zit. Ik verwacht dat het internet niet denderend is en als al ik internet heb met weinig upload mogelijkheden. :)

Anders was het inderdaad een prima oplossing. Dat doe ik normaal ook.
Ok dan is inderdaad een OTG kabel het makkelijkste inderdaad. 2,5 inch harddisk eraan dan hoe je met een beetje geluk geen aparte voeding mee te slepen voor de harddisk en is ook een stuk compacter.

Er zijn ook OTG kabel met een SD reader eraan gekoppeld. Dan heb je niet meer nodig dan een paar SD kaartje ipv harddisk. Nog compacter. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/5-QAAOSwN2VbDVL0/s-l1600.jpg

M'n fake "nylon" hoesje van eBay in carbon look...niet zo'n grote rand voor bescherming van het scherm, maar voor die paar euro wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Hier ook hoesjes en een dash charge autolader vanuit China onderweg. Zit prima spul tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 00:30
Dit hoesje gekocht: https://www.google.nl/sea...2.63#imgrc=GsMRIkOrEXJYOM

Aangenaam verrast door kwaliteit en uiterlijk.. zeker zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

KeesDG72 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:47:
Jup ik ook, linksboven en rechtsonder. Blijft nog wel gewoon zitten maar vind het raar dat hij al scheurtjes krijgt. Heb jij hem al aangemeld voor rma?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Sjors81 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:48:
Dit hoesje gekocht: https://www.google.nl/sea...2.63#imgrc=GsMRIkOrEXJYOM

Aangenaam verrast door kwaliteit en uiterlijk.. zeker zijn geld waard.
Die heb ik ook, maar dan de volledig grijze uitvoering. Inderdaad een prima case. Daarnaast heb ik deze in het zwart aangeschaft:

http://s.aliexpress.com/26RzYJ7r

Is ook prima kwaliteit en voelt aan als een sandstone case. Alleen het ingebakken metalen plaatje, waarmee deze aan een magnetische autohouder 'gekleefd' kan worden, is niet echt supersterk maar voor de rest zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Laatst online: 08-05 21:55
Ik heb bij het bestellen van m'n Spigen Armor case ook op Aliexpress een kopie besteld.
Die Chinezen zijn toch snel in het kopieren, en best goed gedaan ook, hier zijn ze naast mekaar:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/au3lNTu.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ejUn9xs.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YDvbN6z.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FzB90CY.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d3o0Ftw.jpg

Conclusie, de Spigen is de meerprijs toch waard, de knoppen zijn een pak makkelijker in te drukken (de overlap van de volumeknop is te kort) en de de afwerking op de zijkant is volgens mij niet zo beschermend op de kopie.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!