Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Vandaag heb ik de Oneplus Wireless Bullets binnen gehad en liep binnen 10 minuten al tegen een bug aan met de Google Wireless Assistant dat als je de Google Wireless Assistant via de Bullets aanroept dat deze heel erg weg gemoffeld klinken. Als je deze via je phone zelf aanroept heb je er dus geen last van...
https://forums.oneplus.co...volume-way-to-low.850181/
Bleek dus een bekend probleem te zijn. Verder zijn de headphones echt super qua kwaliteit. :)

Heb nu de rode Silicone case, echt super nice. Echter is deze best ruw, in en uit je zak halen en zo. Ben dus nu al een paar weken aan het wachten tot de Nylon bumper case weer op voorraad is. Hier heb ik niet erg een goede hoop in. Terwijl Aliexpres er vol mee staat. Nu weet ik alleen niet of dat orginele zijn. ondanks dat ze zeggen van wel. Is er iemand hier die dat kan verifiëren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CRXed schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:22:
Heb je daar ook foto's van, van de Nylon versie
Maak ik morgen voor je!

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 22-06-2018 00:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Iemand ervaring met een fijne en betaalbare VR bril voor de One Plus 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
Volgens mij is het nog niet eerder gepost hier maar Tech21 gaat ook cases voor de OP6 uitbrengen.
https://www.tech21.com/nl_nl/protection/oneplus/6

Even geduld nog tot 12 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-05-2024
Wat is nou echt een aanrader betreft dunne case?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zoek iets dat de achterkant en de hoeken beschermd, tempered glass komt van AliX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Gisteren ook de Bullets Wireless binnen gekregen, vandaag eens uitgebreid mee spelen.

Normaal blijven die rubberen oortjes niet goed zitten bij mij, maar deze met de extra haakjes zitten wel goed vast zonder dat je er last van hebt.

Ik vind de meegeleverde case net iets te krap, je moet de nekband echt goed vouwen om deze erin te krijgen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:18
Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:07:
Ik zoek iets dat de achterkant en de hoeken beschermd, tempered glass komt van AliX.
Heb deze besteld: OnePlus 6 Twill slim texture backcover

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mpb8ia.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Tussengas
Interessant! Laat even weten wat je er van gaat vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Gisteren Dbrand skin er op. Toestel is nu wat minder eng om vast te houden ;) Sluit bijna perfect aan, scheelt net 0.3 mm als je heel goed kijkt.

Nou zit er denk ik toch aan de bovenkant een dingetje tussen. Is het mogelijk de skin los te halen als die al helemaal vast zit om dat stofje/whatever er uit te halen? Het zit helemaal aan de bovenkant.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
Accepteer jij dan gewoon dat je de hoekjes gaat beschadigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:18:
Accepteer jij dan gewoon dat je de hoekjes gaat beschadigen?
Welke hoekjes? Met het loshalen van de skin bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
Nee sorry, ik was niet duidelijk, ik bedoel de hoeken van de telefoon. Als je alleen een skin gebruikt, maar geen case, gaat je buitenste rand wel beschadigen toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Bas Tussengas op 22-06-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:25:
Nee sorry, ik was niet duidelijk, ik bedoel de hoeken van de telefoon. Als je alleen een skin gebruikt, maar geen case, gaat je buitenste rand wel beschadigen toch?
Dat zou kunnen inderdaad, dat is het risico van een telefoon zonder hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 09:28
Zojuist een mail gekregen van Belsimpel aangaande de Bullets Wireless:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UXmDFk35d5OyxufzTD7DN1xv/full.jpg

Het is dus nog even spannend wanneer ze binnen gaan komen en of ze nog komen!

Vind het wel frappant dat ze in zo'n lage volume beschikbaar zijn, ik heb zelf het gevoel dat er redelijk wat vraag naar is en doordat ze telkens niet beschikbaar zijn mensen interesse verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:37
carnage6 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:41:
Zojuist een mail gekregen van Belsimpel aangaande de Bullets Wireless:

[afbeelding]

Het is dus nog even spannend wanneer ze binnen gaan komen en of ze nog komen!

Vind het wel frappant dat ze in zo'n lage volume beschikbaar zijn, ik heb zelf het gevoel dat er redelijk wat vraag naar is en doordat ze telkens niet beschikbaar zijn mensen interesse verliezen.
Die e-mail kreeg ik ook net binnen.
Ik ga het annuleren bij belsimpel zodra ik het bij OnePlus heb kunnen bestellen, tot die tijd geef ik hun nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:06:
Krijg hem morgen als het goed is binnen, heb nu de standaard case er om, vindt deze toch een beetje glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik krijg morgen deze binnen

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/59755/files/196138655/mofi-canvas-patch-design-hoesje-zwart-oneplus-6.jpg

Het standaard hoesje doet wat afbruik aan de telefoon. Toch mooi dat hij in de doos zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:07:
Ik heb twee cases ondertussen.

De sandstone cover van gsmpunt is op dit moment het dunste, maar biedt wel het minste bescherming (niets voor het scherm). Ligt wel heerlijk in de hand.
https://www.gsmpunt.nl/ho...-6-sandstone-hoesje-zwart

De andere heb ik van Amazon, is de Orzly flexicase. Deze is iets dikker dan de sandstone, maar biedt meer bescherming en ligt iets over het scherm, dus beschermt het scherm meer.
https://www.amazon.com/gp...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1

Ik wissel vaak tussen de twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

westergas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:07:
Gisteren Dbrand skin er op. Toestel is nu wat minder eng om vast te houden ;) Sluit bijna perfect aan, scheelt net 0.3 mm als je heel goed kijkt.

Nou zit er denk ik toch aan de bovenkant een dingetje tussen. Is het mogelijk de skin los te halen als die al helemaal vast zit om dat stofje/whatever er uit te halen? Het zit helemaal aan de bovenkant.
Ik heb ook een Dbrand skin, maar het logo is echt wel een dingetje bij mij.
Ik ben al een gedeelte verloren, en de + zit ook niet 100% symmetrisch.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/jbxeLT/IMG_0890.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/ewmTEo/IMG_0891.jpg

Ik verwacht dat hij niet meer zo goed plakt wanneer je hem lost maakt.
Misschien dat je hierover iets kan vinden in de FAQ van Dbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
1voud schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb twee cases ondertussen.

De sandstone cover van gsmpunt is op dit moment het dunste, maar biedt wel het minste bescherming (niets voor het scherm). Ligt wel heerlijk in de hand.
https://www.gsmpunt.nl/ho...-6-sandstone-hoesje-zwart

De andere heb ik van Amazon, is de Orzly flexicase. Deze is iets dikker dan de sandstone, maar biedt meer bescherming en ligt iets over het scherm, dus beschermt het scherm meer.
https://www.amazon.com/gp...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1

Ik wissel vaak tussen de twee.
Top, thnx voor de sandstone tip. Direct besteld. Icm tempered glass, bied dat wat mij betreft genoeg bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Voor iedereen die nog twijfelt over het bestellen van de Nylon case op AliX - hier wat foto's.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/nbaifT/20180622_142216.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/hkg0S8/20180622_142227.jpg
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/mP5un8/20180622_142235.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/kfzWZo/20180622_142242.jpg

Ook 2 tempered glass screen protectors laten overkomen - de 1e ging stuk bij het aanbrengen (ik had het nog nooit gedaan) en de 2e zat er na 10 min perfect op - zonder stof - zonder bubbels! Had ik niet verwacht!

[ Voor 49% gewijzigd door ronny1090 op 22-06-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wie van de OP6 gebruikers kijkt ook Netflix me zijn/haar phone,
en wat voor stand of case gebruiken jullie ?

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:20
ronny1090 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:51:
Voor iedereen die nog twijfelt over het bestellen van de Nylon case op AliX - hier wat foto's.

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]

Ook 2 tempered glass screen protectors laten overkomen - de 1e ging stuk bij het aanbrengen (ik had het nog nooit gedaan) en de 2e zat er na 10 min perfect op - zonder stof - zonder bubbels! Had ik niet verwacht!
Welke screenprotector hebt je gekocht?
Ik heb deze maar helaas niet helemaal met succes aan kunnen brengen terwijl ik toch in de veronderstelling was dat er geen stof op het scherm zat. Met de OnePlus 5 wel altijd goede ervaringen, maar die "plakte" dan ook niet op het scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door HaNS1443 op 22-06-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Nou, het erop zetten van de OnePlus Glass screen protector is mislukt, €20 down the drain zegmaar. Kreeg het sowieso niet voor elkaar de luchtbellen eruit te krijgen, en daarna ook nog eens 3 stofjes op de (plakkende) achterkant gekregen dus die gaan er nooit meer vanaf... Iemand nog tips voor screenprotectors die makkelijk erop te zetten zijn, of ergens waar ik dat kan laten doen?

Edit: Denk morgen de MediaMarkt maar eens proberen met dat ClearPlex

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 22-06-2018 20:57 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Sanderrr schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:41:
Nou, het erop zetten van de OnePlus Glass screen protector is mislukt, €20 down the drain zegmaar. Kreeg het sowieso niet voor elkaar de luchtbellen eruit te krijgen, en daarna ook nog eens 3 stofjes op de (plakkende) achterkant gekregen dus die gaan er nooit meer vanaf... Iemand nog tips voor screenprotectors die makkelijk erop te zetten zijn, of ergens waar ik dat kan laten doen?

Edit: Denk morgen de MediaMarkt maar eens proberen met dat ClearPlex
Clearplex is aanrader. Wel eerste dag voorzichtig mee zijn, de clearplex moet dan nog 'uitdrogen'. Droogt heel mooi op. Moet zelf nog een keer nieuwe laten plaatsen. Zit bij mij 1 stofje onder, maar kom eigenlijk nooit meer in de buurt van een media markt. Valt gewoon onder garantie, dus dat is top service dan wel

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
Is dat echt wat, dat Clearplex van de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Dus ze hebben het model van de OP6 bij de MediaMarkt beschikbaar? Ga het morgen maar proberen dan! Baal wel dat de glass protector van OnePlus mislukt is want die heeft echt een hele goede fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

outlandos schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:01:
Is dat echt wat, dat Clearplex van de Mediamarkt?
Ik vind van wel, doet het voor nu erg goed. Bij de s7 van mijn vriendin zit het er ook al een jaar op, al heeft die nu wel een beschadiging die er niet meer vanzelf uit gaat.
Sanderrr schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:25:
Dus ze hebben het model van de OP6 bij de MediaMarkt beschikbaar? Ga het morgen maar proberen dan! Baal wel dat de glass protector van OnePlus mislukt is want die heeft echt een hele goede fit.
Vanaf dag 1 al. En dan zowel de gewone als voor met case (dan wordt er een millimeter aan de randen afgehaald). Standaard doen ze de casefriendly variant. Als je dus een skin gebruikt kan je het beter expliciet erbij vermelden.

[ Voor 44% gewijzigd door PeacekeeperNL op 23-06-2018 10:14 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:12:
[...]

Ik vind van wel, doet het voor nu erg goed. Bij de s7 van mijn vriendin zit het er ook al een jaar op, al heeft die nu wel een beschadiging die er niet meer vanzelf uit gaat.

[...]

Vanaf dag 1 al. En dan zowel de gewone als voor met case (dan wordt er een millimeter aan de randen afgehaald). Standaard doen ze de casefriendly variant. Als je dus een skin gebruikt kan je het beter expliciet erbij vermelden.
Ik heb nu nog de officiële case (carbon), maar wil op korte termijn over naar dbrand skin, maar die gaat enkel op de achterkant. Moet ik daar dan nog rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb nu de meegeleverde bumper case erop zitten maar maken ze ook daarvoor de screenprotector kleiner? Deze case lijkt wat mij betreft namelijk heel netjes aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon goede match, protector is kleiner door 2.5D-glas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Heb namelijk ook deze: https://www.smartphonehoe...ase-hoesje-oneplus-6.html

Deze hardcase past heel mooi om de telefoon maar geeft minder bescherming dan de meegeleverde case denk ik? Creëert niet echt een dikke rand zoals de meegeleverde case doet dus daardoor blijft het toestel wel compacter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 23:41
In vraag en aanbod wordt wireless bullets aangeboden voor 160,-. Beetje duur maja, het is vraag en aanbod. Ik heb er ook 2 en 1 gaat woensdag waarschijnlijk ook in de verkoop maar dan voor een normale prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

jvang schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:25:
In vraag en aanbod wordt wireless bullets aangeboden voor 160,-. Beetje duur maja, het is vraag en aanbod. Ik heb er ook 2 en 1 gaat woensdag waarschijnlijk ook in de verkoop maar dan voor een normale prijs.
Dit vind ik wel beetje jammer.. Iemand die zo winst probeert te pakken omdat er nog weinig aanbod is.
Voor iedereen die ze wilt bestellen: Zet een alarm voor dinsdag 10 uur en bestel ze via OnePlus. Ik heb ze meteen kunnen bestellen afgelopen dinsdag en donderdag ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

outlandos schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb nu nog de officiële case (carbon), maar wil op korte termijn over naar dbrand skin, maar die gaat enkel op de achterkant. Moet ik daar dan nog rekening mee houden?
Met de case friendly variant is je scherm sowieso volledig beschermd. De niet case friendly heeft alleen iets meer aan de voorzijde nog bedekt, zo heb ik mij laten vertellen. Maar de randen van je toestel zijn hoedanook niet beschermd zonder case. Denk dat het niks zal uitmaken qua bescherming in ieder geval.
Sanderrr schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:31:
Ik heb nu de meegeleverde bumper case erop zitten maar maken ze ook daarvoor de screenprotector kleiner? Deze case lijkt wat mij betreft namelijk heel netjes aan te sluiten.
Is gewoon wat media markt standaard doet, vertelde de medewerker in Zwolle mij. Maar kan dus ook zonder case friendly variant. Maar ik heb de case friendly icm originele meegeleverde case, alleen onder heeft ie iets meer glas vrij liggen, verder sluit het best mooi aan.

[ Voor 31% gewijzigd door PeacekeeperNL op 23-06-2018 13:36 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:43
Kan je de originele glazen screenprotector na 3 weken nog eens opnieuw aanbrengen, of denken jullie dat dit niet succesvol zal zijn?

Linksonderin zijn namelijk kleine bubbeltjes ontstaan die ik toch storend vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanderrr
Top geholpen bij de MediaMarkt! Heb de normale maat erop zitten en dat lijkt prima te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Sanderrr schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:51:
Top geholpen bij de MediaMarkt! Heb de normale maat erop zitten en dat lijkt prima te passen :)
De case friendly formaat dus? Hoe lang moet je het op laten drogen voordat je je telefoon weer zonder risico kan gebruiken? Heeft een van jullie misschien een foto van het eindresultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Maken ze die zelf op maat bij MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
outlandos schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:23:
[...]

De case friendly formaat dus? Hoe lang moet je het op laten drogen voordat je je telefoon weer zonder risico kan gebruiken? Heeft een van jullie misschien een foto van het eindresultaat?
Nee het gewone (niet case friendly) formaat, Mijne ligt nog steeds te drogen, had toch genoeg te doen deze middag dus heb de telefoon gewoon een paar uur links laten liggen, lijkt nu al best goed gedroogd te zijn. Ze zeiden volgens mij 4 uur. Zal morgenvroeg een foto maken!

Ze hadden een template voor de OP6 al in het systeem, dus dat was easy.

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 23-06-2018 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Laatst online: 01-08 11:17
Kan je dat in elke mediamarkt?
Hoeveel kost dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bas Tussengas schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:06:
Vind het niks, is heel glad, hou de orginele die er bij zit er gewoon omheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Nachtaapje schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Kan je dat in elke mediamarkt?
Hoeveel kost dit?
Volgens mij wel, moet bij de smart bar, dus ook waar ze toestel reparaties doen. Was 19.95 voor de OP6.
outlandos schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:23:
[...]

Ik ga er een stel uploaden. Betreft dan de case-friendly variant

Edit:
Zie deze link voor paar foto's. Foto's gemaakt met iPhone 7, via WhatsApp zijn ze naar mijn OP6 gestuurd voor uploaden, dus is wel wat kwaliteitverlies. Op derde foto kun je linksboven het stofje zien zitten, naast de rest van de stofjes die er bovenop zitten (sorry, scherm niet schoongemaakt, zit in stoffige omgeving).

[ Voor 21% gewijzigd door PeacekeeperNL op 23-06-2018 19:08 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:28
CryRaven schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:09:
Zit er aan te denken om binnenkort de spigen case te bestellen:
[..]
Enig idee of een shop in nederland deze al heeft? Ik zag dat amazon.de hem al voor een lief bedrag verkoopt maar die bezorgen hem dan weer niet in nederland :(

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 22:58
thetrueman2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:05:
[...]

Enig idee of een shop in nederland deze al heeft? Ik zag dat amazon.de hem al voor een lief bedrag verkoopt maar die bezorgen hem dan weer niet in nederland :(
Gsmpunt heeft hem begin juli, ik heb al een pre order staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:03:
[...]

Ik ga er een stel uploaden. Betreft dan de case-friendly variant

Edit:
Zie deze link voor paar foto's. Foto's gemaakt met iPhone 7, via WhatsApp zijn ze naar mijn OP6 gestuurd voor uploaden, dus is wel wat kwaliteitverlies. Op derde foto kun je linksboven het stofje zien zitten, naast de rest van de stofjes die er bovenop zitten (sorry, scherm niet schoongemaakt, zit in stoffige omgeving).
Huh, zit ie bij jou ook over de notch met camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Albert020 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:40:
[...]

Vind het niks, is heel glad, hou de orginele die er bij zit er gewoon omheen
Ja maakt het het beeldscherm glad? Valt het overigens relatief eenvoudig weer te verwijderen?

Ik ga eerst de originele glass screenprotector proberen, die ligt hier nog te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Sanderrr schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:49:
[...]

Huh, zit ie bij jou ook over de notch met camera?
Nee, zit een uitsparing bij de notch. Denk niet helemaal goed zichtbaar op de foto's. Zie in ieder geval de foto waarin ik de weerspiegeling heb, dan zie je aan de bovenzijde een randje weerspiegelen tot de uitsparing bij de notch.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
thetrueman2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:05:
[...]

Als je van plan bent om hem te kopen, hou er wel rekening mee dat hij niet compatibel is met de screenprotector van Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Vraagje: de carcharger die oneplus aanbied, kan die dash chargen op een 12v aansluiting?

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-power-on-the-go-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
wvkreg schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:26:
Vraagje: de carcharger die oneplus aanbied, kan die dash chargen op een 12v aansluiting?

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-power-on-the-go-bundle
Er staat in je link:
From 0-60 in 30 minutes flat
Ga op pad met de superieure Fast Charge ervaring. Gemaakt van éénzelfde laag anodized aluminium, de zacht gebogen en herkenbare zwarte afwerking maken de OnePlus Fast Charge Car Charger even aangenaam voor het oog als voor het gebruik. Waar kan ik naar toe? Overal!
Dit is dus dash charge. Ze mogen de naam niet in Europa gebruiken omdat ze de rechten ervan niet konden krijgen maar dit doet wel wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Vanaf €100 is het verzenden gratis dus toevallig nog iemand uit de regio Utrecht of Amsterdam die de wireless bullets wil bestellen?

[ Voor 8% gewijzigd door Sanderrr op 24-06-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
brammetje1994 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:53:
In enkele dagen krijgt Xtremeskins een skin voor de OP6, deze ga ik direct bestellen :)

Nu vind ik het erg jammer dat ik nergens een bumper kan vinden (enkel de bumper, geen achterkant). Er komt een Rhinocase bumper aan in juli, maar dat is alles wat ik heb kunnen vinden. Heeft er iemand een idee/iets gevonden? ik vind het te risicovol om het toestel zonder zijkant-bescherming te gebruiken.
Grappig, ik was benieuwd naar de ervaringen met xtremeskins, eerste reactie hier meteen daar mee te maken! Bevalt t?

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Sanderrr schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:20:
Vanaf €100 is het verzenden gratis dus toevallig nog iemand uit de regio Utrecht of Amsterdam die de wireless bullets wil bestellen?
Helaas, al besteld. 6.99 is te duur ach :-) Dashcharge in de auto is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Pfff.... Net even @Belsimpel.nl gebeld, mijn screenpotector was gereserveerd en is nu weer weg, flipcover en screenpotector nu weer op status "Onbekend".

Voorraadstatus bij OnePlus zelf "In Stock". Wellicht dat ik de spullen bij OP zelf ga bestellen en die bij belsimpel annuleer, dit gaat nergens meer over. De cover en protector zijn al 2+ weken beschikbaar bij OP zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
Kan iemand me adviseren wat een goede powerbank is?

Dash charge zou fijn zijn, maar wil vooral m'n telefoon vaker dan 3x kunnen opladen.. Wil maximaal zo'n €40 uitgeven, minder mag ook :) thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
martyaintflying schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:10:
Kan iemand me adviseren wat een goede powerbank is?
Er bestaat maar één powerbank met Dash Charge en die is van OPPO, echter is dat ding bijna nergens te koop.

Verder kan ik je Xiaomi Powerbanks ten zeerste aanraden. De 20.000 mAh versie zou voor jou voldoende moeten zijn en die kost ongeveere 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
Bedankt Rens! ik zie 'm al staan voor 35 in de pricewatch. Aliexpress of Gearbeast waarschijnlijk voor minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Wellicht, de Xiaomi bevalt mij zeer goed, heb 'maar' de 10.000 mAh. Wat wel mooi is dat hij gewoon 2-2.4A door de poort heen kan trappen dus laden gaat alsnog vrij snel.

Is er iemand die wellicht een mooie foto/shot heeft van de OP6 in combinatie met een dbrand skin? Ik ben vooral op zoek naar de bump van de camera icm de dbrand skins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
martyaintflying schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:29:
Bedankt Rens! ik zie 'm al staan voor 35 in de pricewatch. Aliexpress of Gearbeast waarschijnlijk voor minder?
Ja, bijvoorbeeld bij Banggood of Gearbest voor 30 en 26 euro. Die in de Pricewatch is een net ander type. Dat is de 2 en die van Banggood en Gearbest is de 2C. Enige verschil is dat de 2C ook low powered devices kan laden, zoals een Mi Band.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 25-06-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

PWM schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:47:
Ik krijg morgen deze binnen

[afbeelding]

Het standaard hoesje doet wat afbruik aan de telefoon. Toch mooi dat hij in de doos zat.
Hoe bevalt deze case? Zit aan een alternatief op deze te denken: https://www.oneplus-shop....esje-zwart-oneplus-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
Heb een skin besteld... bij xtremeskins, denk alleen dat die eerder binnen is de de 1+ 6... volgens belsimpel pas 5 juli :'(

1+6 skin

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

CtrAltDelicious schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:32:
[...]

Hoe bevalt deze case? Zit aan een alternatief op deze te denken: https://www.oneplus-shop....esje-zwart-oneplus-6.html
Heel goed. Het enige nadeel dat is dat de voorkant van het scherm beperkt beschermd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Suicyder schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:31:

Voorraadstatus bij OnePlus zelf "In Stock". Wellicht dat ik de spullen bij OP zelf ga bestellen en die bij belsimpel annuleer, dit gaat nergens meer over. De cover en protector zijn al 2+ weken beschikbaar bij OP zelf.
Besteld bij OP zelf, aan het annuleren bij @Belsimpel.nl. Dit stelde te telefoniste vanmorgen ook al voor, twijfelde toen nog, maar eigenlijk vind ik het wel best, iets meer kosten (verzendkosten) en even kijken hoelang ze erover gaan doen om het terug te storten. Ga het wel zien :)

Ik wil gewoon snel de cover+protector hebben, de status 3 weken hebben voor bestelling en vervolgens na 3 weken nog steeds onbekende leverdatum hebben is gewoon niet acceptabel. Zeker zonder enige vorm van communicatie.

Wellicht op later punt nog een skin erbij ipv de flip cover. Ik twijfel daarbij nog altijd over de bescherming ervan (zijkanten en camera bump).

edit:
Tandjes wat kunnen ze bot zijn aan de telefoon op zo'n moment zeg. Wees dan gewoon eerlijk over levertijden of zit OP meer achter de broek aan m.b.t. leveringen.

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 25-06-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

PWM schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:49:
[...]

Heel goed. Het enige nadeel dat is dat de voorkant van het scherm beperkt beschermd word.
Dat in overweging nemende lijkt het dus slimmer om de bumper case van OP aan te schaffen? De carbon variant ziet er op afbeeldingen veelbelovend uit, alleen lijkt deze i.t.t. jouw case erg glad.

Edit:
PWM schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:49:
[...]

Zou je wat foto's kunnen/willen maken van je OP6 + case?

[ Voor 25% gewijzigd door Voodoo op 25-06-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
Damnit, bij het ophalen van de op6 in de belsimpel winkel blind de carbon case meegenomen, zie ik thuis na uitpakken was dat deze niet volledig om het scherm loopt :') toch beter vooraf moeten kijken.
Heb daar in het verleden snel beschadigingen door gehad door ritsen e.d. die toch net tegen de rand komen.
Vanavond hier nog eens wat beter lezen over de mogelijkheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Southern Sun schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:43:
Damnit, bij het ophalen van de op6 in de belsimpel winkel blind de carbon case meegenomen, zie ik thuis na uitpakken was dat deze niet volledig om het scherm loopt :') toch beter vooraf moeten kijken.
Heb daar in het verleden snel beschadigingen door gehad door ritsen e.d. die toch net tegen de rand komen.
Vanavond hier nog eens wat beter lezen over de mogelijkheden
Je had de bumpercase moeten hebben, die past wel helemaal om de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
RoaDHouse schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:08:
[...]

Je had de bumpercase moeten hebben, die past wel helemaal om de rand.
Ik zie het net, balen dat ik er pas na het openen achter kwam. Nouja dan alsnog maar de juiste bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CtrAltDelicious schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Dat in overweging nemende lijkt het dus slimmer om de bumper case van OP aan te schaffen? De carbon variant ziet er op afbeeldingen veelbelovend uit, alleen lijkt deze i.t.t. jouw case erg glad.
Ik heb persoonlijk ook deze case aangeschaft voor een prikkie uit china en ik moet zeggen dat het qua kwaliteit een prima case is. Echter beschermd hij inderdaad het scherm niet met behulp van verhogingen op de hoeken van de case (zoals de bijgeleverde doorzichtige case dat bijvoorbeeld doet). Ik ga persoonlijk toch de nylon bumper case aanschaffen omdat ik daar toch veel goede verhalen over heb gehoord qua stijl en bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:24:
[...]

Ik heb persoonlijk ook deze case aangeschaft voor een prikkie uit china en ik moet zeggen dat het qua kwaliteit een prima case is. Echter beschermd hij inderdaad het scherm niet met behulp van verhogingen op de hoeken van de case (zoals de bijgeleverde doorzichtige case dat bijvoorbeeld doet). Ik ga persoonlijk toch de nylon bumper case aanschaffen omdat ik daar toch veel goede verhalen over heb gehoord qua stijl en bescherming.
Is die nylon bumper case nog ergens op voorraad waar ik hem binnen 48 uur thuis bezorgd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Alleen vandaag 20% korting op Otterbox cases via de Otterbox website trouwens. Normaal 30 euro, vandaag 24 euro. Daarbovenop kun je nog gebruik maken van een nieuwsbrief-kortingscode, te weten NEWSLETTER-10%OFF. Verzendkosten onder 34 euro is 5 euro.

Hoewel goed bedoeld. Zijn samenkoopacties niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 26-06-2018 14:26 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:33:
[...]

Is die nylon bumper case nog ergens op voorraad waar ik hem binnen 48 uur thuis bezorgd heb?
Helaas is deze naar mijn weten in Nederland al sinds launch niet meer op voorraad geweest, dus zal binnen 48 uur niet echt een mogelijkheid zijn. Zou het graag mis hebben ;) .

Wellicht haal ik zelf maar de trekker over en bestel ik een exemplaar vanaf Ali. Ben wel toe aan een case dus die lange levertijd neem ik dan maar op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Laatst online: 12-09 11:48
Mr-E schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:35:
[...]

Grappig, ik was benieuwd naar de ervaringen met xtremeskins, eerste reactie hier meteen daar mee te maken! Bevalt t?
Ik heb twee skins geplakt, eentje voor mijn OP6 en de ander voor een vriend. Ik kon de cutout van het logo door middel van een notitie omzeilen, waardoor ik het logo niet langer zie, terwijl een vriend graag juist een ander kleurtje op het logo wilde. De kwaliteit is erg goed, prijs is naar mijn mening ook prima. Kleuren opties zijn erg gaaf. Een ding: Wil je de vingerprint sensor gebruiken, dan kan je deze niet skinnen. Ze geven de optie om deze ook te "skinnen", maar daarmee vervalt de functionaliteit.

Hiervoor heb ik dezelfde skin op mijn Mate 10 pro gehad en deze is na 5 maanden nog niet veranderd ten opzichte van het eerste moment.

Het enige nadeel is dat de shipping even kan duren.

[ Voor 9% gewijzigd door brammetje1994 op 26-06-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
brammetje1994 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Ik heb twee skins geplakt, eentje voor mijn OP6 en de ander voor een vriend. Ik kon de cutout van het logo door middel van een notitie omzeilen, waardoor ik het logo niet langer zie, terwijl een vriend graag juist een ander kleurtje op het logo wilde. De kwaliteit is erg goed, prijs is naar mijn mening ook prima. Kleuren opties zijn erg gaaf. Een ding: Wil je de vingerprint sensor gebruiken, dan kan je deze niet skinnen. Ze geven de optie om deze ook te "skinnen", maar daarmee vervalt de functionaliteit.

Hiervoor heb ik dezelfde skin op mijn Mate 10 pro gehad en deze is na 5 maanden nog niet veranderd ten opzichte van het eerste moment.

Het enige nadeel is dat de shipping even kan duren.
Ik heb net mijn skin binnen, zie toch wel flink op tegen het plakken ervan. Nog tips om het zo eenvoudig mogelijk te maken, naast het Dbrand filmpje zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
CLB schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:02:
[...]

Maak ik morgen voor je!
Nog gelukt? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nou... Ik heb de OnePlus 6 thuis laten liggen en ik ben een week van huis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Mr-E schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:08:
Heb een skin besteld... bij xtremeskins, denk alleen dat die eerder binnen is de de 1+ 6... volgens belsimpel pas 5 juli :'(

[afbeelding]
Toffe skin! Ik ben voor de Matt Morpheus gegaan. Die lijkt in normaal licht matt zwart, maar zodra de zon erop komt! :9~ :9~ O+

[Video: https://i.imgur.com/XrPoua4.gifv]
Fist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Ik heb net mijn skin binnen, zie toch wel flink op tegen het plakken ervan. Nog tips om het zo eenvoudig mogelijk te maken, naast het Dbrand filmpje zelf?
Maak je geen zorgen! Maak de telefoon vetvrij met het bijgeleverde alcohol doekje en terwijl hij nog "nat" is kan je de skin erop plakken en nog een beetje verschuiven. Ik heb 2 skins, 2 maal eraf gehaald en opnieuw geplakt en het lijkt geen impact te hebben om de hechting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
brammetje1994 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:05:
[...]

Toffe skin! Ik ben voor de Matt Morpheus gegaan. Die lijkt in normaal licht matt zwart, maar zodra de zon erop komt! :9~ :9~ O+

[video]

[...]

Maak je geen zorgen! Maak de telefoon vetvrij met het bijgeleverde alcohol doekje en terwijl hij nog "nat" is kan je de skin erop plakken en nog een beetje verschuiven. Ik heb 2 skins, 2 maal eraf gehaald en opnieuw geplakt en het lijkt geen impact te hebben om de hechting.
Thnx! Kom er alleen achter dat dus de fingerprint scanner zo niet werkt met dat oranje plaatje, dan had ik wellicht de zijkanten ook oranje gemaakt. Eerst maar ff kijken hoe alles lijkt na 5 juli (zucht). Thnx voor de tips ook, met wat geduld moet het goed te doen zijn lijkt mij! Die Matt morpheus lijkt ook mooi! Ietwat te flashy voor mij, maar gaaf effect d:)b

Laat mijn bevindingen wel weten hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Mr-E schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:12:
[...]

Thnx! Kom er alleen achter dat dus de fingerprint scanner zo niet werkt met dat oranje plaatje, dan had ik wellicht de zijkanten ook oranje gemaakt. Eerst maar ff kijken hoe alles lijkt na 5 juli (zucht). Thnx voor de tips ook, met wat geduld moet het goed te doen zijn lijkt mij! Die Matt morpheus lijkt ook mooi! Ietwat te flashy voor mij, maar gaaf effect d:)b

Laat mijn bevindingen wel weten hier!
Het mooie vind ik dat de Matt Morpheus in niet direct zonlicht of diffuseert licht eruit zit als een zwarte matte skin met wat lichte puntjes. Hij is echt vrijwel nooit zo heftig als ik hem liet zien natuurlijk.

Mij is het direct goed gelukt, en ik ben absoluut niet geduldig met dit soort dingen. Het gaat hoe dan ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Helaas is deze naar mijn weten in Nederland al sinds launch niet meer op voorraad geweest, dus zal binnen 48 uur niet echt een mogelijkheid zijn. Zou het graag mis hebben ;) .

Wellicht haal ik zelf maar de trekker over en bestel ik een exemplaar vanaf Ali. Ben wel toe aan een case dus die lange levertijd neem ik dan maar op de koop toe.
Zit in ongeveer hetzelfde schuitje. Wat is jouw motivatie om voor de nylon bumper te gaan ipv de karbon? Gezien de levertijd/beschikbaarheid ben ik nu geneigd de nylon te laten voor wat het is, en de karbon te bestellen.. Iemand ervaringen met de karbon bumpercase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CtrAltDelicious schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:23:
Iemand ervaringen met de karbon bumpercase?
Is een stuk dunner dan de Nylon-variant, en wat gladder. Nog steeds zeer mooi afgewerkt, maar heb het idee dat deze meer is voor een change of design, terwijl de Nylonbumper dat is, maar ook meer bescherming biedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit in ongeveer hetzelfde schuitje. Wat is jouw motivatie om voor de nylon bumper te gaan ipv de karbon? Gezien de levertijd/beschikbaarheid ben ik nu geneigd de nylon te laten voor wat het is, en de karbon te bestellen.. Iemand ervaringen met de karbon bumpercase?
Eigenlijk omdat ik persoonlijk het gevoel heb maar ook online de indruk krijg dat deze toch net wat meer grip heeft door de nylon textuur t.o.v. de karbon. Ben persoonlijk ook niet zo fan van het design van de karbon bumper case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
Ik heb de karbon en ja die is glad, maar wel stevig en echt prima. Ik zie geen enkele reden om voor een 3rd party cover te gaan, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

wvkreg schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:07:
Ik heb de karbon en ja die is glad, maar wel stevig en echt prima. Ik zie geen enkele reden om voor een 3rd party cover te gaan, eerlijk gezegd.
Vind je dat de camera voldoende beschermd is? Denk dat ik maar voor de karbon bumpercase ga, nylon vind ik erg interessant maar lijkt zeer gelimiteerd beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Laatst online: 01-08 11:17
Ik ben zeer tevreden van mijn Orzly® – Glass Screen moest er wel zot lang op wachten maar past prima en eenvoudig aan te brengen! Aangezien ik een silk White kocht heb ik een ringke fusion case besteld. Deze past prima en je zie nog steeds de mooie kleur! Vandaar dat mijn nylon case in de aanbieding staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
CtrAltDelicious schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:14:
[...]

Vind je dat de camera voldoende beschermd is? Denk dat ik maar voor de karbon bumpercase ga, nylon vind ik erg interessant maar lijkt zeer gelimiteerd beschikbaar te zijn.
Ja, camera is beschermd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
[...]

Ik heb de karbon bumpercase, maar ik krijg binnen een spigen case binnen.
De reden daarvan is omdat de spigen net wat meer camera bescherming biedt, en de karbon is mij wat te glad.
Neemt niet weg dat het een prima hoesje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Ik heb de Nylon maar wil heel graag weer een Sandstone. Ik vind de telefoon veel te lomp met die Nylon case. Iedere keer als ik de telefoon eruit haal ben ik verrast hoe 'slank' die eigenlijk is. Ik had vroeger nooit een hoesje om mijn telefoon pas met de OnePlus 5 heb ik er 1 aangeschaft omdat deze binnen een week uit mijn handen viel omdat die zo ontzettend glad is. Bij de 5t had ik ook de Sandstone en die is me goed bevallen. Samen met een screenprotector vind ik dat voldoende bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

renem schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:47:
Ik heb de Nylon maar wil heel graag weer een Sandstone. Ik vind de telefoon veel te lomp met die Nylon case. Iedere keer als ik de telefoon eruit haal ben ik verrast hoe 'slank' die eigenlijk is. Ik had vroeger nooit een hoesje om mijn telefoon pas met de OnePlus 5 heb ik er 1 aangeschaft omdat deze binnen een week uit mijn handen viel omdat die zo ontzettend glad is. Bij de 5t had ik ook de Sandstone en die is me goed bevallen. Samen met een screenprotector vind ik dat voldoende bescherming.
Als je een hoesje neemt omdat je 'm te glad vindt, en niet zozeer voor de bescherming, kan je ook voor zo'n dbrand skin gaan ;) Vind ik er overigens ook best wel fancy uitzien, maar ik ga voor een Otterbox case =) Wordt vrijdag waarschijnlijk geleverd. Maakt 'm overigens wel een stuk dikker, maar dat zal volgen in een review.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:15:
[...]

Als je een hoesje neemt omdat je 'm te glad vindt, en niet zozeer voor de bescherming, kan je ook voor zo'n dbrand skin gaan ;) Vind ik er overigens ook best wel fancy uitzien, maar ik ga voor een Otterbox case =) Wordt vrijdag waarschijnlijk geleverd. Maakt 'm overigens wel een stuk dikker, maar dat zal volgen in een review.
Over die dbrand heb ik zeker na lopen denken maar dat gaat het niet worden. Een hoesje heeft voor mij namelijk nog 1 voordeel; ik heb een magnetische autohouder en het metalen plaatje wat je achter op je telefoon moet plakken blijft dan mooi onzichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik gebrui het meegeleverde hoesje voor in de auto.
Wil de telefoon mooi "schoon" houden. Dus geen magnetische sticker op de achterkant.
Als ik ga rijden dan stop ik hem even in het hoesje en plak ik hem zo op het dashboard.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

renem schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:20:
[...]

Over die dbrand heb ik zeker na lopen denken maar dat gaat het niet worden. Een hoesje heeft voor mij namelijk nog 1 voordeel; ik heb een magnetische autohouder en het metalen plaatje wat je achter op je telefoon moet plakken blijft dan mooi onzichtbaar!
DarkSide schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:56:
Ik gebrui het meegeleverde hoesje voor in de auto.
Wil de telefoon mooi "schoon" houden. Dus geen magnetische sticker op de achterkant.
Als ik ga rijden dan stop ik hem even in het hoesje en plak ik hem zo op het dashboard.
Hier ben ik ook nog naar opzoek, een fatsoenlijke magnetische autohouder. Leuke accessoire voor een telefoon, hebben jullie aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Deze aangeschaft: Nillkin Qin Series Flip Case

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/wzyxn6r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:28:
[...]

[...]

Hier ben ik ook nog naar opzoek, een fatsoenlijke magnetische autohouder. Leuke accessoire voor een telefoon, hebben jullie aanraders?
Ik heb deze.

plakt prima op het dashboard. Is goed te verstellen. En de telefoon blijft goed zitten (ook met sportief rijden).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

DarkSide schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:05:
[...]

Ik heb deze.

plakt prima op het dashboard. Is goed te verstellen. En de telefoon blijft goed zitten (ook met sportief rijden).
Thanks, je laatste opmerking is inderdaad een dingetje waar ik wel eens tegenaan liep bij alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Hmm ik heb de originele flipcover en screenprotector vandaag binnen gekregen (afbesteld eergister bij belsimpel en besteld bij OnePlus zelf die dag). De protector ga ik vanavond in alle rust naar kijken.

Maar de flipcover heeft niet dezelfde degelijke materialisering als die van mijn OP3. Het is overdadig duidelijk kunstleer en verschrikkelijk stug. Het is stevig en toestel is beschermd, maar ik vind het tot nu toe niet erg prettig aanvoelen en werken, benieuwd of ik er aan kan gaan wennen.

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 27-06-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Anonymoussaurus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:57:
[...]

[...]

Nee, volgens mij is dit 95%. Tenminste, bij m'n OnePlus 3 met OxygenOS in ieder geval wel.
Ah dan moet ik dat maar eens uitproberen.

Ik ga denk ik de meegeleverde screenprotector maar weer eraf halen, nu al meerdere krassen zichtbaar. Zit nog in twijfel over wel of geen screenprotector. Had voorheen een bumpercase zonder protector en dat ging goed. Esthetisch gezien ook het mooiste en vind het voelbare randje ook minder prettig. Maar ja, zul je net zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 27-06-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Laatst online: 12-09 19:57
Southern Sun schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:57:
[...]

Ik ga denk ik de meegeleverde screenprotector maar weer eraf halen, nu al meerdere krassen zichtbaar. Zit nog in twijfel over wel of geen screenprotector. Had voorheen een bumpercase zonder protector en dat ging goed. Esthetisch gezien ook het mooiste en vind het voelbare randje ook minder prettig. Maar ja, zul je net zien.
Heb mijn screenprotector (de originele) er vanavond vanaf gehaald. Hij begon aan de onderkant lichtjes op te krullen door het gebruik van gestures schoof ik met mijn duim vaak tegen de protector.

Het scherm voelt nu wel veel sjieker aan, klinkt raar maar nu zit je echt op het glas en mis je die dunne rand van de protector.

IG MarkMeisner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Southern Sun schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:57:
[...]

In het accessoires topic is het al vaker voorbij gekomen, en zelf ben ik fan van de clearplex van media markt. Voor meer daarover, zie voorgenoemd topic en stel dat gerust vragen als je meer wilt weten :) ik ben er iig erg blij mee, en geen voelbaar randje. Beschermt goed tegen krassen, alleen denk ik minder tegen impact, al heb ik daar ook filmpjes van gezien dat het ook daartegen goed schijnt te werken.

Edit: volgens mij zijn de berichten overgeplaatst van het Ervaringen topic naar het juiste topic. Of ik begin gek te worden dat ik 'm überhaupt al in Accessoires had geplaatst... Ik weet het niet meer 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door PeacekeeperNL op 28-06-2018 08:32 ]

Mijn reviews al gezien?

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!