Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
DarkSide schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:17:
Hmmm.
Dan maar duimen dat ze straks allemaal snel naar ons toekomen :-)
Idd hopelijk zijn ze al verzonden, maar hebben we alleen nog geen linkje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 21:56
Sinds vandaag de glazen screenprotector van Oneplus ipv de standaard plastic variant. Voelt toch wel anders aan: de textuur van glas tov plastic vind ik persoonlijk prettiger. En het meest relaxte: waar ik tijdens het gebruiken van gestures (terug naar home) mij irriteerde aan het randje van de protector, heb ik daar nu geen last meer van.

Mocht je twijfelen: ik zeg doen.

Zoals in de TR te lezen was, is er voor dit soort zaken een accessoires topic. Graag volgende keer zelf op letten, heb het bericht verplaatst voor je.

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 07-06-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 15:48
reinierkramer schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:59:
[...]

Idd hopelijk zijn ze al verzonden, maar hebben we alleen nog geen linkje.
Bij mij nog steeds de status op processing.
Heb net contact gehad met Oneplus.
Zij geven aan dat de order wel is verzonden maar dat door de drukte de status niet is bijgewerkt.
En dat de bestelling vrijdag wordt bezorgd als het goed is.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
larsF schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:39:
[...]

Bij mij nog steeds de status op processing.
Heb net contact gehad met Oneplus.
Zij geven aan dat de order wel is verzonden maar dat door de drukte de status niet is bijgewerkt.
En dat de bestelling vrijdag wordt bezorgd als het goed is.
Ben benieuwd!
Ik heb net ook contact gehad zou vandaag verzonden worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

komen vrijdag binnen.
Net DHL sms gehad, En aangegeven tussen 18:00 en 21:00 het te willen ontvangen.

Dus toch nog mooi op tijd,

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DarkSide schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:46:
komen vrijdag binnen.

Nog geen SMS gehad de tracking is wel online gekomen, maar waarschijnlijk is die van mij te gelijk verzonden dus die van mij zullen morgen ook wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:50
Ik heb inmiddels een clearplex screenprotector laten plaatsen, ik ben benieuwd.

De standaard plastic protector liet al een beetje los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:17
Meerdere shops op AliExpress zeggen dat ze de wireless Bullets op 19/20 juni op voorraad krijgen. En 100% origineel van oneplus. Even rond gevraagd bij het Chinese fulfilment wonder. Ik vermoed dat oneplus dus ook rond deze datum nieuwe voorraad online heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Bij Belsimpel is de tempered glass protector weer leverbaar. Zojuist besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Padvinder schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:34:
Bij Belsimpel is de tempered glass protector weer leverbaar. Zojuist besteld :)
Ah mooi ik zie het, nu de flipcover nog en mijn telefoon is compleet :+
Beide tegelijk met toestel besteld maar nog niet gehad vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DarkSide schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:46:
komen vrijdag binnen.

Wat is de status van jouw track en tracé die van mij staat nog steeds op hetzelfe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

reinierkramer schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:41:
[...]

Wat is de status van jouw track en tracé die van mij staat nog steeds op hetzelfe.
Ik zag mijn status meteen veranderen op de OP site.
Kreeg een mail dat hij onderweg was. En daarna een SMS van DHL om een bezorg moment in te plannen.

Als ik de T&T invul is dit nu mijn status
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U6hLz5HHnhZkwZXMtqexML7Q/full.png

Dus dat hij vanavond aankomt ben ik wel zeker van.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DarkSide schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Ik zag mijn status meteen veranderen op de OP site.
Kreeg een mail dat hij onderweg was. En daarna een SMS van DHL om een bezorg moment in te plannen.

Als ik de T&T invul is dit nu mijn status
[afbeelding]

Dus dat hij vanavond aankomt ben ik wel zeker van.
Volgens de t&t staan die van mij nog in Polen vanaf 5 juni 10.37 beetje vaag hopelijk komen ze wel vandaag 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:49
Met mijn 1+6 gelijk de glazen screenprotector meebesteld maar wat is dat een waardeloos ding.
Ik krijg hem er gewoon niet fatsoenlijk zonder luchtbellen op, en hij laat nog los ook.
Al een tiental Nillkin geplakt op oa. de 1+3 die laat je er als het ware opvallen en klaar, met de Oneplus versie blijf je wrijven en is het nog niet goed.

Gelijk maar weer een Nillikin besteld, koop je er 4 van voor hetzelfde geld ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

reinierkramer schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:51:
[...]

Volgens de t&t staan die van mij nog in Polen vanaf 5 juni 10.37 beetje vaag hopelijk komen ze wel vandaag 😅
Ik heb ze binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jbd5Eyh461UJ3WezFVYWAPk6/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Nice die van mij komen maandag pas 😅 ben benieuwd naar je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
vassago schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:50:
Met mijn 1+6 gelijk de glazen screenprotector meebesteld maar wat is dat een waardeloos ding.
Ik krijg hem er gewoon niet fatsoenlijk zonder luchtbellen op, en hij laat nog los ook.
Al een tiental Nillkin geplakt op oa. de 1+3 die laat je er als het ware opvallen en klaar, met de Oneplus versie blijf je wrijven en is het nog niet goed.

Gelijk maar weer een Nillikin besteld, koop je er 4 van voor hetzelfde geld ook nog.
Ik ben benieuwd, op XDA al meerdere mensen gezien die zeggen dat de Nillkin niet goed plakt langs de randen (ook met foto) maar tegelijkertijd heb ik ook zeker 1 iemand gezien die zegt dat die wel goed is (met foto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
vassago schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:50:

Sorry, maar dan kan je echt geen screenprotectors plakken. Ik heb bij drie toestellen al de originele screenprotector van oneplus geplaatst. Absoluut zonder problemen, veel beter dan andere screenprotectors.

Wat ik doe:
1. Scherm goed schoonmaken met het microfiber doekje, goed de randen ook;
2. Plakband over het hele scherm;
3. Screenprotector loshalen en plakband over de 'plakkende kant' van de screenprotector;
4. Plakband verwijderen van telefoon. Direct daarna plakband verwijderen van screenprotector. Zorg ervoor dat je de plakkende zijde van de screenprotector naar beneden gericht houdt (i.v.m. eventueel neerdwarrelende stofdeeltjes);
5. Screenprotector plaatsen, beginnend bij de notch. En dan met dat harde plastic ding vanaf de notch alle lucht naar de onderkant drukken;
6. Laatste luchtbelletjes naar de zijkanten 'drukken'.

En dit alles als de telefoon in het originele hoesje zit (staat ook in de handleiding van Oneplus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
En? Hoe zijn ze? Neem toch aan dat je de hele dag voor ons aan het testen was? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

DigitalError schreef op zondag 10 juni 2018 @ 01:17:
[...]

En? Hoe zijn ze? Neem toch aan dat je de hele dag voor ons aan het testen was? :P
Ik heb ze sinds vrijjdag getest.
Eerste indruk is gewoon: GOED.

Packaging is mooi gedaan. En je merkt niet dat je ze bij je draagt.
Ze voelen van hoge kwaliteit en zitten goed.

Qua geluid heb ik niet echt referentie materiaal tov jaybirds oid. Ik gebruikte eigenlijk nog altijd een oud setje met 3,5mm jack. En de Wireless Bullets klinken iig beter.
Ze zijn helderder en het mid en hoog is prima. Bas is niet de sterkste kant. Als je van een punchy bas houdt dan kan je ze beter links laten liggen.

Het is jammer dat er geen EQ op de OP6 zit om de bass iets meer "oemph" te geven.
Heb wel een app gedownload en die verhelpt dit probleem een beetje.
Dan moet ik wel weer terug naar neutraal in de auto. Want anders is de bas daar veeel te veel aanwezig.

Connecteren gaat makkelijk. En de knoppen zijn makkelijk te bedienen.
Google Assistent werkt ook goed. Kan prima mijn Nest, Hue en Spotify bedienen.

Was nog verbaasd over het bereik. Als de telefoon op de bank ligt heb ik perfecte connectie op de eerste verdieping. En zelfs nog een beetje op zolder.

De magnetische connectie is awesome. Gisteren stukje gelopen met de hond lekker met muziekje.
Je stapt in de auto, klikt ze bij elkaar, en in de auto pakt de radio je muziek verder op.
Stap je uit de auto dan stop je de bullets in je oren en je kunt naadloos verder luisteren. TOP.

Spraak kwaliteit is prima. Ik kan de andere kant prima horen en zij mij.
Niet uitzonderlijk. Maar daarvoor moeten we hopen dat we ooit nog VoLTE krijgen.

Batterijduur kan ik nog weinig over zeggen. Heb niet echt bijgehouden hoeveel uur ik ze gebruikt heb.
Maar ziet er tot nu toe prima uit. Zag ook dat je een mooi percentage ziet in het BT menu.
En als je een BT icoon in je notificationbar hebt, dan zie je ook een batterij icoon.
Schijnt nieuw te zijn voor android. Maar zag het voor het eerst.

Het bijgeleverde hoesje is te klein.
Het ziet er mooi uit en voelt goed. Maar je kan niet netjes, tenminste ik niet, de Wireless bullets opuimen.
Je moet een beetje proppen. En dat voelt niet fijn. Hij had net iets groter moeten zijn dan was het perfect geweest.

Morgen kijken hoe het op werk gaat.
Ze zijn iig ook makkelijk te connecten aan de laptop. Dus conferance calls etc gaat prima.
En dan even kijken of ik ze even kan opladen tijdens de koffie.

Voor nu een prima koop voor een mooie prijs. En ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DarkSide schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Ik heb ze sinds vrijjdag getest.
Eerste indruk is gewoon: GOED.

Packaging is mooi gedaan. En je merkt niet dat je ze bij je draagt.
Ze voelen van hoge kwaliteit en zitten goed.

Qua geluid heb ik niet echt referentie materiaal tov jaybirds oid. Ik gebruikte eigenlijk nog altijd een oud setje met 3,5mm jack. En de Wireless Bullets klinken iig beter.
Ze zijn helderder en het mid en hoog is prima. Bas is niet de sterkste kant. Als je van een punchy bas houdt dan kan je ze beter links laten liggen.

Het is jammer dat er geen EQ op de OP6 zit om de bass iets meer "oemph" te geven.
Heb wel een app gedownload en die verhelpt dit probleem een beetje.
Dan moet ik wel weer terug naar neutraal in de auto. Want anders is de bas daar veeel te veel aanwezig.

Connecteren gaat makkelijk. En de knoppen zijn makkelijk te bedienen.
Google Assistent werkt ook goed. Kan prima mijn Nest, Hue en Spotify bedienen.

Was nog verbaasd over het bereik. Als de telefoon op de bank ligt heb ik perfecte connectie op de eerste verdieping. En zelfs nog een beetje op zolder.

De magnetische connectie is awesome. Gisteren stukje gelopen met de hond lekker met muziekje.
Je stapt in de auto, klikt ze bij elkaar, en in de auto pakt de radio je muziek verder op.
Stap je uit de auto dan stop je de bullets in je oren en je kunt naadloos verder luisteren. TOP.

Spraak kwaliteit is prima. Ik kan de andere kant prima horen en zij mij.
Niet uitzonderlijk. Maar daarvoor moeten we hopen dat we ooit nog VoLTE krijgen.

Batterijduur kan ik nog weinig over zeggen. Heb niet echt bijgehouden hoeveel uur ik ze gebruikt heb.
Maar ziet er tot nu toe prima uit. Zag ook dat je een mooi percentage ziet in het BT menu.
En als je een BT icoon in je notificationbar hebt, dan zie je ook een batterij icoon.
Schijnt nieuw te zijn voor android. Maar zag het voor het eerst.

Het bijgeleverde hoesje is te klein.
Het ziet er mooi uit en voelt goed. Maar je kan niet netjes, tenminste ik niet, de Wireless bullets opuimen.
Je moet een beetje proppen. En dat voelt niet fijn. Hij had net iets groter moeten zijn dan was het perfect geweest.

Morgen kijken hoe het op werk gaat.
Ze zijn iig ook makkelijk te connecten aan de laptop. Dus conferance calls etc gaat prima.
En dan even kijken of ik ze even kan opladen tijdens de koffie.

Voor nu een prima koop voor een mooie prijs. En ik ben er blij mee.
Ben zelf ook wel van een beetje bas , maar we gaan het zien maandag. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Heb deze cover besteld, goeie reviews en stukkie goedkoper ;)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/59755/files/196131878/mofi-canvas-design-hoesje-zwart-oneplus-6.jpg

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1e694c4dxuWS37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Ik ben in de markt voor een powerbank, alleen vraag ik me af of er powerbanks zijn die Dash charge ondersteunen, ik zie alleen maar varianten met quick charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CryRaven schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:44:
Ik ben in de markt voor een powerbank, alleen vraag ik me af of er powerbanks zijn die Dash charge ondersteunen, ik zie alleen maar varianten met quick charge.
Die zijn er niet nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Toch jammer.
Zelfs hun eigen powerbank ondersteund het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 22:17
(jarig!)
Heb deze gisteren ook besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:37
Let wel op dat deze het scherm niet beschermd zo te zien. De originele Nylon cover bv valt met de randen om het scherm en deze lijkt dat niet te doen. Wel stuk goedkoper maar als hij valt kun je pech hebben.

Wacht al een paar weken op de originele Nylon bij Belsimpel maar levering wordt steeds uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
CLB,

heb jij de protectors al ontvangen?

ben wel benieuwd!
CLB schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Omdat jij er zo lyrisch over bent, ook maar besteld. Twee tientjes voor één orginele vond ik wat mwah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtaapje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:23:
CLB,
heb jij de protectors al ontvangen?
ben wel benieuwd!
Nee zijn er nog niet... Duurt me voor Amazon DE best lang ook :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Ik heb even gechat met een vriendelijke Oneplus medewerker.
Morgen (12e) en volgende week (19e) staat er weer limited drops klaar van de bullets wireless. Zelfde als vorige keer, een soort van weekly drop dus. Voor de geinteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
yannickie111 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:27:
Morgen (12e) en volgende week (19e) staat er weer limited drops klaar van de bullets wireless. Zelfde als vorige keer, een soort van weekly drop dus. Voor de geinteresseerden :)
kijk goed om te weten, morgen de Oneplus site maar in de gaten houden. Heeft de Oneplus medewerker ook aangegeven wanneer die "limited drops" op de site gezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
d0cter schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:04:
[...]

kijk goed om te weten, morgen de Oneplus site maar in de gaten houden. Heeft de Oneplus medewerker ook aangegeven wanneer die "limited drops" op de site gezet worden?
Jep, zelfde tijd, zelfde zender als de vorige keer. 10:00 nederlandse tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als OnePlus het zelf niet heeft, maar een andere partij wel... Don't believe it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
Jezus, wat een gekloot om die 3d screenprotector er op te krijgen. Gelukkig 'maar' 1 mini mini stukje stof eronder. En nu wordt het leuk: zonder valpartij, tik of stootje zit er een behoorlijk voelbare kras op de (9H 3D tempered mega sterke 'met mes bewerkbare') screenprotector!?! Heb ik nou écht 22,95 neergelegd om er 12 uur gebruik van te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Reeker op 12-06-2018 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ben op zoek naar een goedkope manier om aan een Nylon Black case te geraken voor men Oneplus6.
De case die erbij geleverd wordt is niet slecht, maar toch nog te glad naar mijn goesting.
Nu een aparte case bij Oneplus bestellenis 26,95€+ 10€ verzendingskosten...dus dacht ik misshien zit hier ergens een Belg, uit de streek tussen Antwerpen en Aalst...die van plan is om een Oneplus te bestellen en misschien mijn case mee kan bestellen?

Of is er hier iemand die zo'n case heeft liggen en niet gebruikt? wil ik altijd wel overnemen....voor een prijsje...

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ah nog een ander vraagje... kan iemand een goede en goedkope carholder aanraden voor de Oneplus6?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Reeker schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:00:
En nu wordt het leuk: zonder valpartij, tik of stootje zit er een behoorlijk voelbare kras op de (9H 3D tempered mega sterke 'met mes bewerkbare') screenprotector!?! Heb ik nou écht 22,95 neergelegd om er 12 uur gebruik van te maken?
Dit dus.... Ik had exact hetzelfde. Schrale troost: daarna is er, met ruwere behandeling, geen kras meer bijgekomen.... Maar nog dagelijks irriteert die eerste kras me... Waar die vandaan gekomen is.... Hekserij of voodoo, één van die twee moet het geweest zijn :+

Ik wacht nog even op de bevindingen van @CLB, die op Amazon screens had besteld. Als dat ok is, betel ik die wsl ook.

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 12-06-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
ralph075 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:58:
[...]

Dit dus.... Ik had exact hetzelfde. Schrale troost: daarna is er, met ruwere behandeling, geen kras meer bijgekomen.... Maar nog dagelijks irriteert die eerste kras me...

Ik wacht nog even op de bevindingen van @CLB, die op Amazon screens had besteld. Als dat ok is, betel ik die wsl ook.
Ik doe precies hetzelfde. Meld het wel ff bij OP/Belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

yannickie111 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:27:
Damn, deze helemaal vergeten gisteren :z

Nu maar agenda afspraak gemaakt voor volgende week..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ricjuh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:55:
[...]

Damn, deze helemaal vergeten gisteren :z

Nu maar agenda afspraak gemaakt voor volgende week..
Ik moet zeggen dat ik er gisterochtend rond 11 uur aan dacht, maar toen waren ze alweer op. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jankey11
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 09:02
yannickie111 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:56:
[...]

Ik moet zeggen dat ik er gisterochtend rond 11 uur aan dacht, maar toen waren ze alweer op. :z
Van een Drop bullets wireless is het gister nooit gekomen...
Ben dus benieuwd of het volgende week wel komt en wanneer Belsimpel ze nou eindelijk eens binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 11:59
Jankey11 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:08:
[...]

Ben dus benieuwd of het volgende week wel komt en wanneer Belsimpel ze nou eindelijk eens binnen krijgt.
Ik heb 6 juni contact gehad met Belsimpel. De bullets hopen ze binnen drie weken te krijgen (rond 27 juni dus). De mijne heb ik al sinds 18 mei in bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
Jankey11 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:08:
[...]

Ik heb ze gisteren ook niet gezien :| :|

wat wel een handige link is:

https://oneplusstock.net/nl/wireless-bullets-black

kun je ook een mail adres achterlaten voor een herinnering per mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Brain3 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:16:
Ah nog een ander vraagje... kan iemand een goede en goedkope carholder aanraden voor de Oneplus6?
Goedkope niet, maar goede wel: de Brodit. Ik gebruik de universele houder van Brodit voor m'n OP6, daar kan hij met hoesje en al in. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik gebruik zelf ongeveer zo een: https://www.conrad.nl/p/v...uder-goobay-47139-1380978
Je klemt hem op je ventilatierooster en kan bijna elke telefoon vasthouden. Ik heb het alleen nog niet met een flip-case geprobeerd, want die vind ik vervelend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z&#039;n best

Ik heb deze al even, en m'n OP6 past er ook prima in (incl. case): https://www.bol.com/nl/p/...r-zwart/9200000018271362/

Klemt goed, moet je telefoon wel met twee handen erin doen omdat er een behoorlijk sterke veer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
d0cter schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:33:
[...]

Ik heb ze gisteren ook niet gezien :| :|

wat wel een handige link is:

kun je ook een mail adres achterlaten voor een herinnering per mail :)
19e lijkt mij ook het meest logisch. Meerdere AliExpress shops gaven vorige week ook deze datum aan voor hun eerste shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Iemand de karbon case van mij overnemen voor 2 tientjes inclusief verzendkosten? In nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:40
Ik ben sinds kort over naar een magnetische carholder. Gewoon op het ventilatierooster. Telefoon blijft goed zitten.

En met een hand te plaatsen en verwijderen.

Stalen plaatje tussen de case en OP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Screen protector van Amazon is binnen de orzly screen protector screen protector gaat er gemakkelijk op. Alleen de zwarte rand om de screen protector vind ik een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 22:06
Brain3 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:12:
Ben op zoek naar een goedkope manier om aan een Nylon Black case te geraken voor men Oneplus6.
De case die erbij geleverd wordt is niet slecht, maar toch nog te glad naar mijn goesting.
Nu een aparte case bij Oneplus bestellenis 26,95€+ 10€ verzendingskosten...dus dacht ik misshien zit hier ergens een Belg, uit de streek tussen Antwerpen en Aalst...die van plan is om een Oneplus te bestellen en misschien mijn case mee kan bestellen?

Of is er hier iemand die zo'n case heeft liggen en niet gebruikt? wil ik altijd wel overnemen....voor een prijsje...
Ik ben toch ook inmiddels wel driftig op zoek naar een nylon case. Al weken is hij out of stock op de OP website en wil mijn nieuwe op6 pas bestellen met die case erbij. 2 weken terug nog contact gehad met OP support en toen werd aangegeven dat rond 6 juni hij weer in stock zou zijn, maar nog niks gezien. Dus wel benieuwd of die case via een andere weg nog te bemachtigen is zodat ik eindelijk mijn op6 kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:46:
Screen protector van Amazon is binnen de orzly screen protector screen protector gaat er gemakkelijk op. Alleen de zwarte rand om de screen protector vind ik een beetje jammer.
Maak eens een fotootje als je wilt... Mijne liggen nog onuitgepakt klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
CLB schreef op zondag 17 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Maak eens een fotootje als je wilt... Mijne liggen nog onuitgepakt klaar...
Heb hem er al afgehaald en de tweede poging ging verkeerd 😅 je moet heel goed opletten op de rand bij de notch anders valt die zwarte rand net over je scherm en dat is heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Dirrukje schreef op zondag 17 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Ik ben toch ook inmiddels wel driftig op zoek naar een nylon case. Al weken is hij out of stock op de OP website en wil mijn nieuwe op6 pas bestellen met die case erbij. 2 weken terug nog contact gehad met OP support en toen werd aangegeven dat rond 6 juni hij weer in stock zou zijn, maar nog niks gezien. Dus wel benieuwd of die case via een andere weg nog te bemachtigen is zodat ik eindelijk mijn op6 kan bestellen.
Ik heb er zojuist 1 laten overkomen vanuit China. https://nl.aliexpress.com...ffici-le/32874472727.html

Na 11 dagen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Zojuist weer gechat met oneplus mensen. Ze vertellen me weer dat er morgen 10:00 een nieuwe drop van bullets wireless gepland staat.
Hopen dat hij er deze keer wel is, of dat de drop groter is dan 2 producten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
ronny1090 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:06:
[...]

Ik heb er zojuist 1 laten overkomen vanuit China. https://nl.aliexpress.com...ffici-le/32874472727.html

Na 11 dagen in huis!
Topper! Dat is de real deal? Of een knock off?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Dirrukje schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:04:
[...]

Topper! Dat is de real deal? Of een knock off?
Het blijft Chinees, maar zover ik kan zien is het de real deal - verpakking was goed en leek origineel van OnePlus te zijn. Maar het hoesje zelf is gewoon sturdy, past perfect en cutouts zijn spot on. Mocht het een knock off zijn dan wel een verdomd goede. Ik kan niet vergelijken met 1 die in nl is gekocht want ken niemand met 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
ronny1090 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:28:
[...]

Het blijft Chinees, maar zover ik kan zien is het de real deal - verpakking was goed en leek origineel van OnePlus te zijn. Maar het hoesje zelf is gewoon sturdy, past perfect en cutouts zijn spot on. Mocht het een knock off zijn dan wel een verdomd goede. Ik kan niet vergelijken met 1 die in nl is gekocht want ken niemand met 1.
Als het er perfect uit ziet, perfect past en niet van echt is te onderscheiden is het voor mij goed genoeg. Bestelling net geplaatst, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ik zoek eigenlijk deze rode siliconen case in het zwart:
https://www.oneplus.com/n...-silicone-protective-case

Voor de Oneplus 5T hadden zie die wel:
https://www.oneplus.com/n...-silicone-protective-case

Iemand online iets vergelijkbaars gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
***Sorry, verkeerde form***

[ Voor 94% gewijzigd door Albert020 op 18-06-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:31
De Bullets Wireless Headset heb ik een tijdje geleden bij Belsimpel.nl besteld maar ben benieuwd wanneer ze geleverd kunnen worden. Levertijd staat namelijk bij hun al weken op 3 weken.

Wat zijn de verzend kosten als je ze bij OnePlus zelf koopt? Dan kan ik ze morgen bestellen en dan annuleer ik die bij Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

mbenjamins schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:05:
De Bullets Wireless Headset heb ik een tijdje geleden bij Belsimpel.nl besteld maar ben benieuwd wanneer ze geleverd kunnen worden. Levertijd staat namelijk bij hun al weken op 3 weken.

Wat zijn de verzend kosten als je ze bij OnePlus zelf koopt? Dan kan ik ze morgen bestellen en dan annuleer ik die bij Belsimpel.nl
Ik zit al klaar om ze te bestellen.. Hopelijk lukt het om er door heen te komen :*)

*edit

Besteld met priority shipping _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ricjuh op 19-06-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
ricjuh schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Ik zit al klaar om ze te bestellen.. Hopelijk lukt het om er door heen te komen :*)
Ze zijn er! Meteen 2 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
Zijn nu allemaal al weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Laatst online: 14-12-2024
jvang schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:02:
[...]

Ze zijn er! Meteen 2 besteld
Helaas al weer uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:13
Was er gelukkig op tijd bij met de Bullets Wireless Headset en besteld met priority shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Had nog een 70 euro voucher liggen, dus heb net ook de Wireless Bullets gekocht. Priority en normale shipping waren beide € 9,99, dus dan maar priority gekozen! Bestellen ging wel vaak fout, de voorraden worden binnen no-time opgekocht en kreeg veel errors. Vaak refreshen totdat ze In Stock zijn en dan zsm proberen te bestellen, blijf op de order knop rammen :D

[ Voor 39% gewijzigd door stin00 op 19-06-2018 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
Bullets Wireless Headset ze zijn weer op voorraad zag ik net
erp833 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:38:
Was er gelukkig op tijd bij met de Bullets Wireless Headset en besteld met priority shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Ik heb een originele leren case besteld bij Belsimpel, maar die staat nog steeds op 3 weken.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
zucht... ik heb de bullets nu in het winkelwagentje maar krijg een error bij de check-out. Intussen zijn ze niet meer op voorraad.

Eens kijken of de oneplus support er wat mee kan.

edit: helaas tijdens het bestellen zijn de bullets out of stock gegaan :( - volgens de chat medewerker is het tot nog toe iedere keer een battle royale wanneer the bullets op vooraad zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door d0cter op 19-06-2018 11:43 . Reden: chat met oneplus afgelopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
d0cter schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:22:
edit: helaas tijdens het bestellen zijn de bullets out of stock gegaan :( - volgens de chat medewerker is het tot nog toe iedere keer een battle royale wanneer the bullets op vooraad zijn.
Dat geloof ik wel...
Zonde dat ze bij dit product nu hetzelfde doen als bij de OP1. Zo'n schaarste creëren dat het niet te doen is om ze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ik heb er dus 2 gekocht. 1 is verassing voor mijn 65jarige oom die altijd zijn draden sloopt. Als hij het niks vindt zet ik hem in de verkoop. Ik denk overigens dat als ze zo snel uitverkocht zijn bij oneplus je bij Belsimpel nog maanden kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
Vanaf 9:55 diverse keren wezen kijken, maar op geen enkel moment de bestelknop gezien.

Had m graag als aanvulling op mijn 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

PROnline schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:45:
Vanaf 9:55 diverse keren wezen kijken, maar op geen enkel moment de bestelknop gezien.

Had m graag als aanvulling op mijn 6.
Hier echt meteen om 10:00 pagina refreshed en meteen kunnen bestellen :*)

*EDIT*

Blijkbaar blijven ze door de dag heen nieuwe voorraad toevoegen.
Kreeg toevallig net een mail van OnePlusStock.net:

[ Voor 22% gewijzigd door ricjuh op 19-06-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
RedPixel schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:13:
Ik heb een originele leren case besteld bij Belsimpel, maar die staat nog steeds op 3 weken.
Op 4-6-2018 een OnePlus Nylon Bumper Case Black besteld bij Belsimpel en wacht inmiddels al weken.
Elke week een nieuw mailtje dat ze nog steeds geen levertijd weten, hou dus rekening mee dat de 3 weken ook maar een indicatie is en geen definitieve datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remunj1988
MikeOO schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:09:
[...]

Op 4-6-2018 een OnePlus Nylon Bumper Case Black besteld bij Belsimpel en wacht inmiddels al weken.
Elke week een nieuw mailtje dat ze nog steeds geen levertijd weten, hou dus rekening mee dat de 3 weken ook maar een indicatie is en geen definitieve datum.
Ik heb hetzelfde met mijn Wireless Bullets, denk dat ik ze bestel bij OnePlus en daarna annuleer bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Vandaag verzendt bevestiging ontvangen van DHL voor mijn Wireless Bullets. Morgen hopelijk binnen als ik op tijd thuis ben om het pakketje aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Welke phone cover zouden jullie aanraden? Net de OP6 besteld en nu op zoek naar een dunne cover in blauw of bruin...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
remunj1988 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:27:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn Wireless Bullets, denk dat ik ze bestel bij OnePlus en daarna annuleer bij Belsimpel.
Had ik ook in eerste instantie maar de bijna 10 euro verzendkosten vindt ik dan niet in verhouding staan.
Past makkelijk door de brievenbus. Ik wacht het nog even af en anders annuleer ik de boel en kijk ik wel voor iets anders. Gelukkig zit er standaard een hoesje bij dus de noodzaak is dan iets lager >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sanderrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:04:
Welke phone cover zouden jullie aanraden? Net de OP6 besteld en nu op zoek naar een dunne cover in blauw of bruin...
Heb de OP6 sinds gisteren, gebruik de dark transparante cover die er bij zat, koop ook geen andere.... ;)

***Edit***

Als je dan toch een blauwe wilt hebben, deze is best mooi.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/dk587lhac.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jankey11
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 09:02
Bullets wireless staan nu bij belsimpel op niet meer leverbaar, echter staat er bij mijn bestelling nog steeds 3 weken levertijd dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
MikeOO schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:23:
[...]

Had ik ook in eerste instantie maar de bijna 10 euro verzendkosten vindt ik dan niet in verhouding staan.
Past makkelijk door de brievenbus. Ik wacht het nog even af en anders annuleer ik de boel en kijk ik wel voor iets anders. Gelukkig zit er standaard een hoesje bij dus de noodzaak is dan iets lager >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Is er al een actieve autolader voor de Oneplus 6? Iets in de trant van Brodit of Spigen. Wat ik tot nu toe vind is niet heel hoopgevend en de O6 komt de 28e binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

wvkreg schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:11:
Is er al een actieve autolader voor de Oneplus 6? Iets in de trant van Brodit of Spigen. Wat ik tot nu toe vind is niet heel hoopgevend en de O6 komt de 28e binnen :-)
Gewoon de originele van 1+ gebruiken, heb je ook nog dash charge ;)

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-power-on-the-go-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Ja, dat kan. Echter wil ik hem ook kunnen plaatsen en bedienen dus zoals een Brodit.
Is zoiets er al? Op de websites zie ik ze nog alleen voor de 5T en die is kleiner dus dat gaat niet passen.

https://www.oneplus-shop....-oneplus-5-5t-houder.html

[ Voor 14% gewijzigd door wvkreg op 20-06-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

wvkreg schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:08:
Ja, dat kan. Echter wil ik hem ook kunnen plaatsen en bedienen dus zoals een Brodit.
Is zoiets er al? Op de websites zie ik ze nog alleen voor de 5T en die is kleiner dus dat gaat niet passen.

https://www.oneplus-shop....-oneplus-5-5t-houder.html
Je moet de verstelbare hebben. Dan hoef je niet steeds een nieuwe brodit te kopen als je een nieuwe telefoon koopt. Volgens mij heb ik deze, maar meet het voor de zekerheid nog eens na :
https://www.bol.com/nl/p/...6-10-mm/9200000019215774/

Niet hier besteld trouwens, maar gaat om het idee.

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 20-06-2018 21:26 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
EWK schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Je moet de verstelbare hebben. Dan hoef je niet steeds een nieuwe brodit te kopen als je een nieuwe telefoon koopt. Volgens mij heb ik deze, maar meet het voor de zekerheid nog eens na :
https://www.bol.com/nl/p/...6-10-mm/9200000019215774/

Niet hier besteld trouwens, maar gaat om het idee.
Prima, zie niet zo hoe deze te verstellen is. Daarnaast zoek ik ook nog eens aan actieve lader. Maar inderdaad, ik heb er nu al 3 liggen vanaf de Nexus 5 en dat is een beetje overkill aan het worden. Je kunt ze namelijk ook nooit meer doorverkopen :)

Kortom, zoiets dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ToQiDJICuI0sw8xhZ0Fvd84x/full.png

Of met deze lader dus: https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-car-charger

Specs:

Schermgrootte 6, 28 inch
Schermresolutie 2280x1080
Hoogte 155,7 mm
Breedte 75,4 mm
Dikte 7, 75 mm
Gewicht 177 gram

[ Voor 17% gewijzigd door wvkreg op 20-06-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:31
Jankey11 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:03:
Bullets wireless staan nu bij belsimpel op niet meer leverbaar, echter staat er bij mijn bestelling nog steeds 3 weken levertijd dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

[...]
Ik ben benieuwd als Belsimpel ze nog gaat leveren.
Bij de volgende ronde bij OnePlus probeer ik ze weer te bestellen en zodra dat is gelukt annuleer ik het bij Belsimpel.
Vanavond heb ik ze een e-mail gestuurd als ik ze nog kan verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

wvkreg schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:27:
[...]

Prima, zie niet zo hoe deze te verstellen is. Daarnaast zoek ik ook nog eens aan actieve lader. Maar inderdaad, ik heb er nu al 3 liggen vanaf de Nexus 5 en dat is een beetje overkill aan het worden. Je kunt ze namelijk ook nooit meer doorverkopen :)

Kortom, zoiets dan:

[afbeelding]

Of met deze lader dus: https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-car-charger

Specs:

Schermgrootte 6, 28 inch
Schermresolutie 2280x1080
Hoogte 155,7 mm
Breedte 75,4 mm
Dikte 7, 75 mm
Gewicht 177 gram
Waarom wil je een actieve houder? Die oneplus car charger kun je er toch gewoon in doen?
Ik zou wel echt de Oneplus car charger doen ipv een universele trouwens, want die heeft natuurlijk dash charge :9~.
Het verstellen gaat door middel van het schroefje dat in het midden zit. Als je die wat los draait, kun je hem breder of smaller instellen. Daarna draai je het schroefje weer vast en klaar ;)

@mbenjamins wil je laten weten wat er uit komt?

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 21-06-2018 04:07 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remunj1988
mbenjamins schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:05:
[...]

Bij de volgende ronde bij OnePlus probeer ik ze weer te bestellen en zodra dat is gelukt annuleer ik het bij Belsimpel.
Ik ben benieuwd wat Belsimpel te zeggen heeft, mijne staan sinds 18 mei in bestelling. Ik ga ze waarschijnlijk ook via OnePlus bestellen. Mijn verwachting was dat ik ze allang binnen zou hebben, op 18 mei stond er namelijk 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
Hoppa,dinsdag de bullets besteld bij one plus en vandaag om 13:30 binnen helemaal top! _/-\o_
mbenjamins schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:05:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Blijft erg mooie combi;
OnePlus 6 - 256GB Midnight Black + Nylon Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Dat is de Nylon toch? Je weet wel.. Waar ik nog steeds op wacht :s

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes, wel de meest bulky one, maar wel erg mooi ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
oeh dat ziet er idd wel heel tof uit! Ligt de camera nou iets in de case en steekt die dus niet uit?

Ben nog aan het twijfelen wat ik wil. Had altijd een pouch voor mijn telefoons, die beschermde in mijn broekzak dan ook het scherm en camera goed. Maar met de OP6 word dat wel heel groot/dik.

Dus ga denk ik toch maar voor zo'n mooie case en tempered glass.

Twijfel alleen nog waar te bestellen, BelSimpel heeft 3 weken staan voor bijvb de Nylon case, via AliExp link die hier gepost stond was het 15 dagen. OnePlus heeft hem zelf niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:38:
Blijft Vind ik een erg mooie combi;
[afbeelding]
FTFY :+

Hoesjes.... :N

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kid_Stevie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:11:
oeh dat ziet er idd wel heel tof uit! Ligt de camera nou iets in de case en steekt die dus niet uit?
Klopt, hier staan nog wat meer foto's; CLB in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heeft iemand al een mooie slanke flipcover gespot die je ook als stand kunt gebruiken ?

Dacht zelf deze: Dux Ducis OnePlus 6 Premium Bookcase

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/b24nstjvua328.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Zit er aan te denken om binnenkort de spigen case te bestellen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bvCA8mk7rdjrMGeXKl62tUYp/full.jpg

Ik vind dat de Oneplus bumper case de camera niet lekker beschermt, maar ik wil nog even zien of de spigen in dat opzicht beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Mooie foto, maar wat ik mis (ook bij je uitgebreide fotoreeks) is een foto van de voorkant / de lip die het scherm moet beschermen. Dat is ook minstens zo belangrijk bij een hoesje.

Heb je daar ook foto's van, van de Nylon versie?

Het bijgeleverde hoesje heeft een mooie rand/lip, die ook nog extra uitsteekt in de hoeken, ik zoek iets vergelijkbaars in het zwart.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan!