Toen de OP6 binnenkwam had ik de tempered glass meebesteld, dus ff voor gaan zitten en meteen de plastic screenprotector omgewisseld voor de glazen. Voordeel was dat er nog helemaal geen stof op zat door die plastic protector.
Ondertussen is de Otterbox ook binnen, ik snap waarom ze zeggen dat ie niet compatible is met de tempered glass 3d screenprotector, maar met een beetje pielen past het erg netjes! De rubberen behuizing komt verder om het toestel heen als de bijgeleverde siliconen beschermhoes, waardoor de Otterbox een beetje tegen je screenprotector aan duwt. Met een stukje doorzichtig plastic uit de verpakking heb ik de rand van de rubberen Ottererbox alsof je een schoenlepel gebruikt netjes over de tempered glass 3d screenprotector gekregen
Bij de slider zit geen plastic, dus daar zit het rubber net iets minder recht, maar dat heb ik bij andere Otterboxen ook gehad dus stoor ik me niet aan.
TL:DR
Otterbox past krap en met wat moeite wel netjes over de tempered glass 3d screenprotector, dat ze zeggen dat ie incompatible is kan ik begrijpen omdat het niet zo gemakkelijk passend te krijgen is.