Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:43
Ze zijn daar lekker aan het testen geweest bij OnePlus zeg. :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhP1FimVQAA4Cd5?format=jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhP1FilUEAAv0O1?format=jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhP1MjLVMAAR_Uu?format=jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
Danny.G schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:05:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet! Zitten een hoop kleuren bij die ik maar al te graag zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Gek dat ze dan uiteindelijk gaan voor wit, zwart, grijs en rood, waarvan alleen grijs iets van een "verloopje" heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Er zit een stomme bug in de Alert slider, icm met Do Not Disturb mode.

DND zet bijna alles op stil, behalve wat je aangeeft wat wel door mag komen, met de slider gewoon op Beltoon.
Zet je dan de slider op Stil, en weer terug naar Beltoon...dan is DND-mode opeens uitgeschakeld (ook al staat ie aan) en hoor ik weer allemaal geluiden :X

Moet ik DND uit en weer aan zetten voor het weer stil blijft.

Dit ook gevonden, waarmee je de stock Android DND-instellingen tevoorschijn kan toveren, inclusief meerdere regels voor geplande tijden!
https://forums.oneplus.co...get-to-it-op3-op6.856771/

[ Voor 22% gewijzigd door CRXed op 04-07-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:38
MitchellHearth schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:07:
[...]

Vet! Zitten een hoop kleuren bij die ik maar al te graag zou willen hebben.
Daar zitten zeker een paar goeie tussen! Alleen jammer dat je niet 123 kan switchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:05:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zitten een paar hele toffe kleuren tussen! Ze zouden die moeten aanbieden als super dunne backcover/bumper, ik vind al die bulky hoesjes maar niks dus gebruik er nu ook geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boinkie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:35:
[...]

Als ik op mijn 5T op de scanner naar beneden swipe krijg ik het notificatie scherm te zien en alle switches voor WiFi etc.
@Sakerhetz M'n excuses voor de verwarring. De 5T kan dit inderdaad wel, maar de 6 niet. Scanner schijnt te klein en minder gevoelig te zijn om dat te kunnen implementeren. Er zijn echter wel wat workarounds om dat wél mogelijk te maken:

CRXed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:24:
Er zit een stomme bug in de Alert slider, icm met Do Not Disturb mode.

DND zet bijna alles op stil, behalve wat je aangeeft wat wel door mag komen, met de slider gewoon op Beltoon.
Zet je dan de slider op Stil, en weer terug naar Beltoon...dan is DND-mode opeens uitgeschakeld (ook al staat ie aan) en hoor ik weer allemaal geluiden :X

Moet ik DND uit en weer aan zetten voor het weer stil blijft.

Dit ook gevonden, waarmee je de stock Android DND-instellingen tevoorschijn kan toveren, inclusief meerdere regels voor geplande tijden!
https://forums.oneplus.co...get-to-it-op3-op6.856771/
Je issue lijkt er niet tussen te staan: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180614

Anders zelf even een bug-report aanmaken.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:09:
[...]

@Sakerhetz M'n excuses voor de verwarring. De 5T kan dit inderdaad wel, maar de 6 niet. Scanner schijnt te klein en minder gevoelig te zijn om dat te kunnen implementeren. Er zijn echter wel wat workarounds om dat wél mogelijk te maken:

[video]

[...]

Je issue lijkt er niet tussen te staan: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180614

Anders zelf even een bug-report aanmaken.
@ anonymousWP .. werkt naar behoren I.c.m. Xposed.
Bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 10:40
Nee niet echt....op de 1+3 als ik dan navigatie via google maps aan had staan en ik zette het scherm uit. Dan kreeg ik bv voor een bocht dat de instructie daarvan even op het zwarte scherm oplichtte. Dat doet het nu op de 1+6 niet meer. Al zitten zoeken naar instellingen maar kan niets vinden wat hierop lijkt om aan of uit te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door PaPi36 op 04-07-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Zijn er nog meer mensen waarbij er (aanzienlijk veel) stof in de onderste camera aan de achterkant terecht is gekomen (in 2 weken tijd..)? Heb momenteel geen 2e toestel bij de hand om een foto te maken.

Een snelle search laat zien dat OnePlus hier vaker problemen mee heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Geen last van stof. Ik heb vaak gewassen kleding aan van katoen. Dat geeft niet veel stof af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0b1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 22:30

0b1

Vandaag ook mijn OP6 ontvangen, midnight black.

Mijn LG G4 had het 2 weken geleden begeven. Dus was ik dringend op zoek naar een vervanger, in tussentijd maar mijn Mi2S gebruikt. Veel reviews gelezen, forumberichten en youtube video's. Van alle mogelijke telefoons die ik zou willen hebben was dit het enige model dat ik niet in een winkel kon testen.

Ik had al eerder een OP X in mijn bezit maar deze heb ik aan een familielid gegeven. Die is er na 2 jaar nog steeds tevreden mee.

Andere kanshebbers waren Huawei P20/P20 Pro, Mate10, Honor 10, S8, S9, ...

Over de snelheid hoorde ik niemand klagen en dat klopt, het toestel is zo goed als stock Android en echt snel. In tegenstelling tot de vele negatieve reacties over de speaker, deze doet bij mij toch zijn werk. Enkel op het SD slot na heb ik moeten toegeven.

Mijn LG G4 was groot, maar deze is 1 cm langer, dus best HUGE. Dit was ook een compromis. Maar eens je het toestel in hadden hebt en er mee aan het werk gaat merk je hoe goed het toestel is.

Wat ik allemaal getest hebt komt amper in de buurt van de OP6.

Fragiel toestel, dat is het wel. De meegeleverde case heeft rondingen die een beetje uitsteken, waardoor je gerust het scherm naar beneden kunt keren op een vlak oppervlak. Het enige "minpunt" de camera die uitsteekt. Best mee opletten of een goede case kopen.

Wordt vervolgd met uitvoerige testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
PaPi36 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Nee niet echt....op de 1+3 als ik dan navigatie via google maps aan had staan en ik zette het scherm uit. Dan kreeg ik bv voor een bocht dat de instructie daarvan even op het zwarte scherm oplichtte. Dat doet het nu op de 1+6 niet meer. Al zitten zoeken naar instellingen maar kan niets vinden wat hierop lijkt om aan of uit te zetten.
Ah dat is Ambient Display, maar weet niet of dat werkt met Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Niet online
[b][message=55744317,noline]
Fragiel toestel, dat is het wel. De meegeleverde case heeft rondingen die een beetje uitsteken, waardoor je gerust het scherm naar beneden kunt keren op een vlak oppervlak. Het enige "minpunt" de camera die uitsteekt. Best mee opletten of een goede case kopen.

Wordt vervolgd met uitvoerige testen.
Steekt die case aan de achterkant niet een beetje meer uit dan de camera? Dat lijkt me namelijk een handige oplossing: een case die dat doet zodat je camera niet het oppervlak raakt als je hem vlak neerlegt.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
neokarasu schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:00:
[...]

Steekt die case aan de achterkant niet een beetje meer uit dan de camera? Dat lijkt me namelijk een handige oplossing: een case die dat doet zodat je camera niet het oppervlak raakt als je hem vlak neerlegt.
Ja dat doet de bijgeleverde case wel, maar minimaal. Er zijn cases die meer bescherming bieden.
Zie Accessoires-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:00
Zijn er al geruchten over oneplus 6T? Had graag geweten wanneer we deze ergens kunnen verwachten.

Ik ben geïnteresseerd in de oneplus 6, maar ben niet van het idee nu de 6 aan te schaffen om dan vervolgens binnen een paar maand de 6t te zien verschijnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
Rubberen schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 01:56:
Zijn er al geruchten over oneplus 6T? Had graag geweten wanneer we deze ergens kunnen verwachten.

Ik ben geïnteresseerd in de oneplus 6, maar ben niet van het idee nu de 6 aan te schaffen om dan vervolgens binnen een paar maand de 6t te zien verschijnen.
Ik zou dan ook zeker geen 6T aanschaffen, want je kan er donder op zeggen dat je een paar maanden later dan weer de OnePlus 7 kan zien verschijnen.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Rubberen schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 01:56:

Definieer een paar maanden.
OP brengt 2 toestellen per jaar uit. Dus de 6 zal binnen 6 maanden wel vervangen worden.
De 5t kwam volgens mij rond oktober november uit.

Je kan bij OP dus nooit lang (jaar) genieten van de latest and greatest.
Maar dit geldt voor zoveel dingen.
Koop je een 6t komt even later Samsung met een nieuwe en nog mooiere telefoon.

Als je nu een telefoon nodig hebt dan nu kopen. We weten nog niets van de 6t dus je kunt ook niet bepalen of die ene optie het wachten waard is.
Kun je wachten tot einde jaar. Dan kan een 6t handig zijn. Deze kan ongetwijfeld meer. Maar zal ook weer paar tientjes duurder zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 10:40
CRXed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:40:
[...]

Ah dat is Ambient Display, maar weet niet of dat werkt met Maps.
Ah thanx....dat is die feature die bij release uitgezet is...jammer. Werkte op de 1+3 echt heel fijn en wist niet dat dat blijkbaar automatisch al zo werkte met Google Maps. Hopelijk introduceren ze de feature weer snel op de 1+6

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PaPi36 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:00:
[...]

Ah thanx....dat is die feature die bij release uitgezet is...jammer. Werkte op de 1+3 echt heel fijn en wist niet dat dat blijkbaar automatisch al zo werkte met Google Maps. Hopelijk introduceren ze de feature weer snel op de 1+6
Ambient Display komt weer terug in Android P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:20:
Ik heb een manier ontdekt hoe ik weet of er een update aan zit te komen van OnePlus. Er komen 2 updates aan, waarvan er hoogstwaarschijnlijk 1 voor de 6 is.
Denk dat de accu van je glazen bol leeg is... :P

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Denk dat de accu van je glazen bol leeg is... :P
Nice meme :p.

Maar nee:
  1. Ik zei 'hoogstwaarschijnlijk'
  2. Er is inderdaad een aankondiging/post gemaakt, maar dat bleek dus dit te zijn: OnePlus Software Maintenance Schedule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ik had vandaag de Oneplus6 op het dashboard gezet en gefilmd.Nou dat was een stuk minder dan een toptoestel doet. Vooral lanen met links en rechts bomen en blauwe luchten ertussen worden erg rafelig weergeven. Bij een Samsung S6 is dat allemaal scherp en schoon. Dit leek ernstig op een refresh cq. speedproblem. De auto's die voor rijden worden wel redelijk vlot en scherp afgebeeld. Ik heb nix aan de video instellingen veranderd. Gewoon de hoge kwaliteit. De vraag is of Oneplus dit nog gaat verbeteren met een sw update....

Ik had hem op een stevige steun gezet daar ligt het niet aan. Wellicht moet ik iets uitproberen met optische beeldstabilisatie??

[ Voor 11% gewijzigd door RAAF12 op 05-07-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Ondervindt nog iemand problemen met de wifi? Als ik thuis op de wifi zit val ik regelmatig zonder internet. Geen probleem met andere smartphones en laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:41
Iemand al een optie gevonden om prive oproepen volledig te blokkeren? Meen me te herinneren dat dit wel in de Oneplus One (tijdje terug) zat. Maar kan hem in de OP6 niet vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 05-07-2018 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarton
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-10 12:54
Iemand enig idee hoe ik met gebruik van gestures ik in de chrome browser een pagina terug ga? Dit is iets wat ik erg mis.

EDIT: laat maar ik ben debiel. Zat zat beneden te swipe inplaats van omhoog

[ Voor 24% gewijzigd door Maarton op 05-07-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die hier Lightflow gebruikt icm de OnePlus 6?
Ik stel van alles in qua kleuren, apps en knippersnelheid, maar het werkt allemaal maar matig, bij jullie ook?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

danslo schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:04:
Iemand al een optie gevonden om prive oproepen volledig te blokkeren? Meen me te herinneren dat dit wel in de Oneplus One (tijdje terug) zat. Maar kan hem in de OP6 niet vinden.
Ik gebruik Truecaller hiervoor.
Die blokkeert automatisch alle privé nummers voor me.
En zoekt onbekende nummers op zodat je soms al kunt zien wie het is ook al staan ze niet in je contacten lijst

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

DarkSide schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:21:
[...]

En zoekt onbekende nummers op zodat je soms al kunt zien wie het is ook al staan ze niet in je contacten lijst
En jouw contactenlijst is met hun gedeeld, altijd fijn :N

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

CLB schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 00:28:
Iemand die hier Lightflow gebruikt icm de OnePlus 6?
Ik stel van alles in qua kleuren, apps en knippersnelheid, maar het werkt allemaal maar matig, bij jullie ook?
Ik vond Lightflow op de nexus 5 nog goed, maar bij de OPO, OP3 was die al hit and miss. Dus bij de op6 niet meer geinstalleerd.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 22:41
DarkSide schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:21:
[...]

Het liefst gebruik ik geen third-party app uit privacy overwegingen. Na wat onderzoek zat dit dus echt ingebakken in de OP1 en ergens tussen die telefoon en de OP6 is het er weer uitgehaald. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:10:
Ik vond Lightflow op de nexus 5 nog goed, maar bij de OPO, OP3 was die al hit and miss.
Hmm dat is niet zo fijn. Heb je zo'n mooi RGB-ledje kun je 'm niet goed instellen, ik zoek verder. Moet ook nog even kijken naar onder andere WhatsApp-groepen, waarbij device gewoon trilt enzo, terwijl dat via WhatsApp zelf staat uitgeschakeld. Heb de OnePlus 6 al enkele weken liggen, maar ben nu pas volledig over qua gebruik

Dit heb ik dus: OPT3 ignores WhatsApp and Telegram groupnotification-settings OnePlus 6 staat hier op Alert Slider-stand; vibrate. Trillen bij groepsnotificaties WhatsApp staat uit via de app, maar ding trilt nog steeds...

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 06-07-2018 12:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:40:
[...]

Hmm dat is niet zo fijn. Heb je zo'n mooi RGB-ledje kun je 'm niet goed instellen, ik zoek verder. Moet ook nog even kijken naar onder andere WhatsApp-groepen, waarbij device gewoon trilt enzo, terwijl dat via WhatsApp zelf staat uitgeschakeld. Heb de OnePlus 6 al enkele weken liggen, maar ben nu pas volledig over qua gebruik

Dit heb ik dus: OPT3 ignores WhatsApp and Telegram groupnotification-settings OnePlus 6 staat hier op Alert Slider-stand; vibrate. Trillen bij groepsnotificaties WhatsApp staat uit via de app, maar ding trilt nog steeds...
Op m'n OnePlus 3 gebruik ik al tijden deze app: https://play.google.com/s...om.koo.lightmanager&hl=nl. Heeft veel opties en werkt goed. Support is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

CRXed schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:42:
[...]

Ja dat doet de bijgeleverde case wel, maar minimaal. Er zijn cases die meer bescherming bieden.
Zie Accessoires-topic.
Waarom zou je, de camera raakt de ondergrond niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33
Welke camera app gebruiken jullie op je OP6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
JLius schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:33:
Ondervindt nog iemand problemen met de wifi? Als ik thuis op de wifi zit val ik regelmatig zonder internet. Geen probleem met andere smartphones en laptop.
Ik heb er ook last van op mijn werk. Traag tot geen internet, notificaties komen laat aan. Daardoor zet ik mijn wifi uit op het werk.

Wat voor merk accesspoint/router heb jij problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:50
Waarom krijg ik spelling checken niet aan de praat?(het rode lijntje onder het verkeerd gespelde woord)
Het toetsenbord dat ik gebruik is de standaard gboard.
Zou het iets te maken hebben met Swift Black Substratum Theme?

Op Google krijg ik meerdere antwoorden maar helaas niet de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
walterworld schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:44:
Waarom krijg ik spelling checken niet aan de praat?(het rode lijntje onder het verkeerd gespelde woord)
Het toetsenbord dat ik gebruik is de standaard gboard.
Zou het iets te maken hebben met Swift Black Substratum Theme?

Op Google krijg ik meerdere antwoorden maar helaas niet de juiste.
Wanneer verwacht je een rood lijntje dan?
In Microsoft Word verwacht ik een rood lijntje 8)7 maar op Android??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:50
CRXed schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:50:
[...]

Wanneer verwacht je een rood lijntje dan?
In Microsoft Word verwacht ik een rood lijntje 8)7 maar op Android??
Dit is mijn eerste Android telefoon, vroeger meerdere telefoons met Windows gehad. Hier kreeg ik een rood lijntje, was wel makkelijk.
Dus ik moet kijken naar een ander virtueel toetsenbord denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Niet online
JLius schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:33:
Geen enkel probleem mee. Heb hem pas kort maar bij verschillende wifi-netwerken werkt het prima stabiel.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
Op mijn iPhone zag ik alle berichten op mijn vergrendelscherm van een persoon. Op mijn OnePlus 6 zie ik alleen het laatste bericht van een persoon. Kan ik dat aanpassen, zodat ik alle berichten kan zien zonder Facebook messenger hoeven te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Gebruikt iemand de OnePlus 6 icm een Samsung Gear S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 13:59
Jackssonss schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:19:
Op mijn iPhone zag ik alle berichten op mijn vergrendelscherm van een persoon. Op mijn OnePlus 6 zie ik alleen het laatste bericht van een persoon. Kan ik dat aanpassen, zodat ik alle berichten kan zien zonder Facebook messenger hoeven te openen?
Als je op het bericht naar onder toe swiped (1 of 2 vingers) dan zie je het volledig gesprek. Maakt het eigenlijk allemaal wat overzichtelijker als je meerdere berichten krijgt. Ik dacht dat iOS 12 deze optie ook eindelijk zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
1voud schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:44:
[...]

Als je op het bericht naar onder toe swiped (1 of 2 vingers) dan zie je het volledig gesprek. Maakt het eigenlijk allemaal wat overzichtelijker als je meerdere berichten krijgt. Ik dacht dat iOS 12 deze optie ook eindelijk zal krijgen.
Ga ik proberen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 10:38
kwaazaar schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:01:
Gebruikt iemand de OnePlus 6 icm een Samsung Gear S3?
Ja ik gebruik hem met mijn Gear S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Ik had vandaag wat vreemds! Ik heb een wachtwoord op m'n toestel zitten (letters en cijfers) die gevraagd wordt bij een reboot of 1 keer in de zoveel dagen.

Vandaag ging m'n oneplus 6 spontaan uit, waarna hij ging rebooten. Tot zover niet iets heel vreemds...

Maarrrrrr bij opstarten vroeg hij een pincode in plaats van een wachtwoord. Ik kon alleen cijfers invullen. Met geen mogelijkheid kon ik m'n wachtwoord invullen. Pincode van simkaart was het niet, alle andere bekende pincodes werkten ook niet.

Recovery werkte ook niet. Daar stond "Please try again later". Uiteindelijk m'n verlies genomen en het hele ding teruggezet naar fabrieksinstellingen...

Iemand dit meegemaakt of langs zien komen? Wil het vooral voorkomen voor een volgende keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Ik heb toch een probleempje.
Op mijn oneplus onze had ik mobileviewer2 voor het bekijken van de beveiligingscamera's
Deze werkte altijd perfect maar staat niet meer in de Playstore. Ik heb wel de APK en die geïnstalleerd nu start de software op en ik kan het apparaat toevoegen met ip en ww. Maar dan kan ik het apparaat niet meer aanklikken... Alsof het touchscreen daar niet meer werkt of er een overlaten ligt te kloten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/htWduH8VlUguUhhNH0FWQTun/thumb.jpg

Probleem is dat de webcam HDD recorder al wat ouder is en alleen analoog zou werken volgens de leverancier waardoor alle huidige DVR en IPcam apps niet meer werken (en ik heb er al een 15 verschillende getest welke allemaal geen verbinding kunnen maken)

Iand enig idee of dit oplosbaar zou kunnen zijn?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Intizam schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Ik heb er ook last van op mijn werk. Traag tot geen internet, notificaties komen laat aan. Daardoor zet ik mijn wifi uit op het werk.

Wat voor merk accesspoint/router heb jij problemen mee?
Op mijn werk heb ik nog geen problemen ondervonden, enkel thuis op de telenet router. Met mijn vorige phone (redmi note 3) was het net omgekeerd.
Heb het eens getweet naar OnePlus, hun antwoord: Phones may sometimes have a hard time connecting to the WiFi network especially when it's loaded with connections or may have communication problems between the modem and the phone. If this is a home network, you may try rebooting your modem (turning it off, wait for 12 seconds and then turn on).
Heb modem gereboot. Nu maar afwachten of het nog eens gebeurt. Op het werk is dat natuurlijk wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Mij is opgevallen dat het beeldscherm in fel licht (bijvoorbeeld zonlicht) begint te flikkeren. Dit overigens alleen met automatische helderheid modus.

Zag op het forum van OnePlus al dat het te maken heeft met een boost modus van het beeldscherm wanneer de sensor direct zonlicht registreert maar het lijkt wel heel erg stapsgewijs ingebouwd... Vrij irritant wel waardoor ik nu automatische helderheid uit heb gezet.

Herkennen jullie dit? Of gebruiken jullie überhaupt geen automatische helderheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

MitchellHearth schreef op zondag 8 juli 2018 @ 10:30:
Mij is opgevallen dat het beeldscherm in fel licht (bijvoorbeeld zonlicht) begint te flikkeren. Dit overigens alleen met automatische helderheid modus.

Zag op het forum van OnePlus al dat het te maken heeft met een boost modus van het beeldscherm wanneer de sensor direct zonlicht registreert maar het lijkt wel heel erg stapsgewijs ingebouwd... Vrij irritant wel waardoor ik nu automatische helderheid uit heb gezet.

Herkennen jullie dit? Of gebruiken jullie überhaupt geen automatische helderheid ;)
Is al langere tijd een bekend probleem. Tig pagina's terug :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Volgende probleempje: Spotify valt geregeld uit (ja, batterij optimalisatie staat uit). Verdwijnt ook uit de notificaties tijdens het afspelen, en widget doet het dan ook niet meer. Blijkbaar toch nog heel wat softwarematige mankementen, jammer dat daar geen melding van gemaakt werd bij de lovende review op tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

JLius schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:40:
Volgende probleempje: Spotify valt geregeld uit (ja, batterij optimalisatie staat uit). Verdwijnt ook uit de notificaties tijdens het afspelen, en widget doet het dan ook niet meer. Blijkbaar toch nog heel wat softwarematige mankementen, jammer dat daar geen melding van gemaakt werd bij de lovende review op tweakers.
Ik had (waarschijnlijk, denk ik aan de hand van jouw korte omschrijving) eenzelfde probleem. Oplossing bij mij was complete herinstallatie van alleen Spotify (maar eerst cache verwijderd en uitgelogd, app verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd). Werkt nu voortreffelijk.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend aan het twijfelen om de rode oneplus 6 te kopen komende week. Heb nog een prima werkende oneplus 3. Is het de moeite waard om te gaan switchen of zou ik nog beter even de op3 kunnen houden.

Ben vooral benieuwd hoe de geluids kwaliteit bij filmen is. Deze is op de op3 met harde muziek echt het meest dramatische wat ik ooit heb meegemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
PeacekeeperNL schreef op zondag 8 juli 2018 @ 10:33:
[...]

Is al langere tijd een bekend probleem. Tig pagina's terug :)
(Gratis) versie van LUX installeren en je hebt het probleem niet meer. Kun je bij alle omgevingslichtvormen zelf bepalen hoe je scherm wordt verlicht. :)
Ik was zelf niet tevreden over hoever het display dimt in het donker en de handmatige minimale waarde niet onthoudt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
PeacekeeperNL schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Ik had (waarschijnlijk, denk ik aan de hand van jouw korte omschrijving) eenzelfde probleem. Oplossing bij mij was complete herinstallatie van alleen Spotify (maar eerst cache verwijderd en uitgelogd, app verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd). Werkt nu voortreffelijk.
Ok, zal het proberen, merci voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

JLius schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:57:
[...]

Ok, zal het proberen, merci voor de tip.
Laat even weten of het is gelukt :) 1x is toeval, 2x kan ook nog maar wordt het al meer waarschijnlijk dat het de oplossing is.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Vandaag de OP 6 midnight black besteld. Zal morgen of dinsdag wel geleverd worden als ik belsimpel mag geloven. Lijkt weer goed leverbaar te zijn.

Ben benieuwd naar het apparaat! Lang getwijfeld tussen s9 plus, p20 en p20 pro en uiteindelijk de OP 6 gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
harley schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:19:
Ik heb toch een probleempje.
Op mijn oneplus onze had ik mobileviewer2 voor het bekijken van de beveiligingscamera's
Deze werkte altijd perfect maar staat niet meer in de Playstore. Ik heb wel de APK en die geïnstalleerd nu start de software op en ik kan het apparaat toevoegen met ip en ww. Maar dan kan ik het apparaat niet meer aanklikken... Alsof het touchscreen daar niet meer werkt of er een overlaten ligt te kloten.

[afbeelding]

Probleem is dat de webcam HDD recorder al wat ouder is en alleen analoog zou werken volgens de leverancier waardoor alle huidige DVR en IPcam apps niet meer werken (en ik heb er al een 15 verschillende getest welke allemaal geen verbinding kunnen maken)

Iand enig idee of dit oplosbaar zou kunnen zijn?
Test het eens op een andere mobiel met de apk. Dan weet je mogelijk meer of het toestel dit probleem geeft of dat er iets anders aan de hand is.

Je vermeld verder geen info over merk en model en dan wordt het lastig voor iemand om mogelijk een idee te hebben. Altijd nuttig om deze info mee te geven

Heb je TinyCam ook al geprobeerd. Erg fijne app die ik dagelijks gebruik met mijn camera's en schijnt ook DVR te ondersteunen. https://tinycammonitor.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
JLius schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:40:
Spotify gebruikt ik via bluetooth in de auto en dat werkt sinds ik de OnePlus 6 heb zonder problemen.
Misschien eens opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:10:
Ontzettend aan het twijfelen om de rode oneplus 6 te kopen komende week. Heb nog een prima werkende oneplus 3. Is het de moeite waard om te gaan switchen of zou ik nog beter even de op3 kunnen houden.

Ben vooral benieuwd hoe de geluids kwaliteit bij filmen is. Deze is op de op3 met harde muziek echt het meest dramatische wat ik ooit heb meegemaakt
Mja…. heel persoonlijk. Mij is de overstap van de OP3 naar de OP6 niet tegen gevallen. Formaat grofweg zelfde, meer scherm en sneller (niet dat de 3 traag is). Slowmotion op de camera vind ik een heerlijke toevoeging, de BT werkt bij mij eindelijk feilloos, waar deze op de OP3 alleen maar gezeik was (autoradio liep vast als ik gebeld werd etc).
Camera is in zijn geheel beter en dan gebruik ik nog de stock app. Extra opslag vind ik wel fijn.

Uiteindelijk is het heel persoonlijk. Qua videogeluid zal ik vanavond even kijken, heb wel wat filmpjes geschoten afgelopen dagen met muziek. Kan ze vanavond dan even goed afluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:10:

Ik kwam ook van de 3 af. Enige waar ik aan moest wennen was gestures (twijfel nog of ik met balk onderin fijner ga vinden)
En normaal kon je met home/finger sensor snel terug naar home, maar dat werkt nu niet?

Verder erg tevreden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:40:
Moet ook nog even kijken naar onder andere WhatsApp-groepen, waarbij device gewoon trilt enzo, terwijl dat via WhatsApp zelf staat uitgeschakeld.

Hoe en waar hebben jullie instellingen aangepast? Eigen settings van WhatsApp worden dus overruled. De importance van groepsnotificaties heb ik ook al tig keer aangepast, maar dat helpt niet en lijkt de gehele tijd weer naar 'urgent' aangepast te worden.

Wil gewoon geen trilling of geluid, maar wel een melding bij groepsapps bij WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
MrGizMo schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:49:
[...]

En normaal kon je met home/finger sensor snel terug naar home, maar dat werkt nu niet?
Dat mis is ook, flipcover is ondertussen al weer van het toestel af (irritant icm fingerprintscanner achterop en face-unlock niet willen gebruiken).

Hebben meer mensen er last van dat "Google Play-services" erg vaak de GPS data lijkt te bekijken? Ik heb regelmatig, dat ik het scherm aanzet dat er nog heel even snel "Google Play-services - This app is using GPS" zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Suicyder schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Dat mis is ook, flipcover is ondertussen al weer van het toestel af (irritant icm fingerprintscanner achterop en face-unlock niet willen gebruiken).

Hebben meer mensen er last van dat "Google Play-services" erg vaak de GPS data lijkt te bekijken? Ik heb regelmatig, dat ik het scherm aanzet dat er nog heel even snel "Google Play-services - This app is using GPS" zie staan.
Meestal zie ik het i.c.m. Pokemon Go (logisch), maar af en toe ook daarbuiten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

MrGizMo schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:49:
[...]

Ik kwam ook van de 3 af. Enige waar ik aan moest wennen was gestures (twijfel nog of ik met balk onderin fijner ga vinden)

Verder erg tevreden :Y
Gewoon swipen naar boven?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
mucuracat schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:36:
[...]

Klopt alleen als je een paar jaar (2) de fingerprintsensor als homeknop hebt gehad roest die gewoonte een beetje vast.
Bij de OP3 waren die natuurlijk een en hetzelfde, resultaat is dat ergens in mijn hersenen het nu ook vind dat dat moet gebeuren, maar dat doet het niet :+

Overigens gebeurd het me zelden tot nooit meer. Dus die automatische piloot raakt er al aardig af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Suicyder schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:39:
[...]

Klopt alleen als je een paar jaar (2) de fingerprintsensor als homeknop hebt gehad roest die gewoonte een beetje vast.
Bij de OP3 waren die natuurlijk een en hetzelfde, resultaat is dat ergens in mijn hersenen het nu ook vind dat dat moet gebeuren, maar dat doet het niet :+

Overigens gebeurd het me zelden tot nooit meer. Dus die automatische piloot raakt er al aardig af :P
O, heb paar dagen swipe gestures gebruikt, toen ff knopjes geprobeerd. Dat was lastig :X
Gelijk terug naar gestures. Snel aan gewend :*)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
PeacekeeperNL schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:58:
[...]

Laat even weten of het is gelukt :) 1x is toeval, 2x kan ook nog maar wordt het al meer waarschijnlijk dat het de oplossing is.
Voorlopig werkt het na herinstallatie, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
[...]

Ja, die notificatie zie ik ook erg vaak opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

[...]

Nog niet gespot om eerlijk te zijn. Ik heb Google Play Store ook iig het recht ontnomen mijn locatie te zien, denk dat het daarmee samenhangt. Overigens verder nergens last van ofzo.

Bij settings, apps, app permissions kan je dat instellen. Geen enkele app met onnodig veel rechten :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

PeacekeeperNL schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:53:
[...]

Nog niet gespot om eerlijk te zijn. Ik heb Google Play Store ook iig het recht ontnomen mijn locatie te zien, denk dat het daarmee samenhangt. Overigens verder nergens last van ofzo.

Bij settings, apps, app permissions kan je dat instellen. Geen enkele app met onnodig veel rechten :)
In het Nederlands heet 'permissions' machtigingen. Tis maar een hint voor de meelezers die de Engelse taal niet machtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

RAAF12 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:23:
[...]

In het Nederlands heet 'permissions' machtigingen. Tis maar een hint voor de meelezers die de Engelse taal niet machtig zijn.
Haha sorry, heb mijn toestel in het Engels staan 7(8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Ik heb nu toch iets vreemds. Netflix geeft wel geluid maar beeld blijft zwart. Wel ondertitels. Uiteraard al geprobeerd de app opnieuw te installeren. Heb gezocht in dit topic naar kon er niks over vinden. Bij iedereen werkt Netflix prima?

Verder niet geroot oid.

Edit: al gefixed, had zitten klooien met ontwikkelaars instellingen.

[ Voor 13% gewijzigd door MitchellHearth op 10-07-2018 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Is het normaal dat de OP6 altijd naar het homescreen unlockt? Ik vind het best vervelend dat ik iets open heb staan en als de telefoon op zwart gaat en ik weer unlock, dat hij dan naar het homescreen gaat. Herkent iemand dit en kan je er wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

MitchellHearth schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:23:
Ik heb nu toch iets vreemds. Netflix geeft wel geluid maar beeld blijft zwart. Wel ondertitels. Uiteraard al geprobeerd de app opnieuw te installeren. Heb gezocht in dit topic naar kon er niks over vinden. Bij iedereen werkt Netflix prima?

Verder niet geroot oid
Blijkbaar is mijn bericht gisteravond niet meer mee gekomen.
Heb het nog even getest, maar nergens last van. Ik heb wel een unlocked bootloader, wat ervoor zorgt dat ik via apkmirror Netflix moest installeren.

Welke versie draai je? Ik heb zelf 6.6.0 build 28548.
Maardiweb schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 03:22:
Is het normaal dat de OP6 altijd naar het homescreen unlockt? Ik vind het best vervelend dat ik iets open heb staan en als de telefoon op zwart gaat en ik weer unlock, dat hij dan naar het homescreen gaat. Herkent iemand dit en kan je er wat aan doen?
Bij mij unlocked hij naar de app die ik open had staan. Zeker dat je niet per ongeluk de home toets aanraakt ofzo? Gebruik je de originele launcher, of bijv Nova?

[ Voor 29% gewijzigd door PeacekeeperNL op 10-07-2018 05:14 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik heb er last van dat als ik de geluids slider of hoe dat ding ook heet weer op beltoon zet Facebook de filmpjes soms ineens met geluid afspeelt. Ik heb alle instellingen binnen Facebook gecontroleerd, maar daar staat het allemaal op gedempt. Iemand hier ook last van?

En is het ook mogelijk om de trilmotor harder te zetten? Ik vind dat de trilfunctie niet heel fantastisch is. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

MADG0BLIN schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:46:
Ik heb er last van dat als ik de geluids slider of hoe dat ding ook heet weer op beltoon zet Facebook de filmpjes soms ineens met geluid afspeelt. Ik heb alle instellingen binnen Facebook gecontroleerd, maar daar staat het allemaal op gedempt. Iemand hier ook last van?

En is het ook mogelijk om de trilmotor harder te zetten? Ik vind dat de trilfunctie niet heel fantastisch is. Meer mensen hier last van?
Als je filmpje ziet in facebook, rechtsonder heb je dan een geluid icoontje. Als je daar op stil zet, blijven filmpjes op stil staan. Als je daar geluid aan zet, worden andere filmpjes ook gelijk met geluid afgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16
mucuracat schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:38:
[...]

Als je filmpje ziet in facebook, rechtsonder heb je dan een geluid icoontje. Als je daar op stil zet, blijven filmpjes op stil staan. Als je daar geluid aan zet, worden andere filmpjes ook gelijk met geluid afgespeeld.
Klopt, die staat standaard uit. Al meerdere keren op stil geklikt, maar af en toe springt deze gewoon weer aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelcodevries.nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-07-2018
Gisteren mijn nieuwe Oneplus 6 binnengekregen. vandaag aan de pc gehangen om muziek over te zetten, maar dat ging niet zoals gehoopt. Er komt een nieuwe drive in de verkenner erbij met USB drivers en een nieuw device Oneplus A6003, die leeg is. Als ik probeer de drivers te installeren (en herstarten) dan lukt dat zonder foutmeldingen. Als ik daarna probeer te kopiëren, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Kan item niet kopiëren. Het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken. Dit gebeurt zowel bij mijn pc als mijn laptop (allebei Windows 10 home) en met beide USB-c kabels (origineel van Oneplus zelf)

Wat mis ik hier, hoe kan ik muziek en video op mijn telefoon zetten? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:32
Staat de USB verbinding op alleen laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

paragon schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:44:
Staat de USB verbinding op alleen laden?
natuurlijk :-)

Na de melding op de PC dat de telefoon via USB is aangesloten verschijnt op de fone (veeg van boven naar beneden) de melding dit apparaat wordt opgeladen via USB, klik hierop voor de verdere optie's. 'Bestanden overzetten'

[ Voor 7% gewijzigd door RAAF12 op 11-07-2018 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 05:12:
Bij mij unlocked hij naar de app die ik open had staan. Zeker dat je niet per ongeluk de home toets aanraakt ofzo? Gebruik je de originele launcher, of bijv Nova?
Ja ik gebruik Nova, maakt dat uit? Altijd nova gebruikt ook op andere telefoons en nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Maardiweb schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 05:20:
[...]

Ja ik gebruik Nova, maakt dat uit? Altijd nova gebruikt ook op andere telefoons en nooit last van gehad.
Ik durf het niet te zeggen. Ik gebruik Nova in ieder geval niet, dus ik kan je hier in ieder geval niet verder bij helpen. Andere gebruikers met Nova misschien wel. Volgens mij gebruiken in ieder geval @Anonymoussaurus en @DarkSide Nova.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Ik was juist aan denken om ook voor de flipcover te gaan, altijd handig een paar pasjes
mucuracat schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:36:
[...]

Klopt helemaal, moet er nog gewoon aan wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
MrGizMo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:07:
[...]

Ik was juist aan denken om ook voor de flipcover te gaan, altijd handig een paar pasjes
Reden dat ik de flipcover irritant vind is het unlocken, ik vind de face unlock meh (security) en de fingerprintsensor valt achter de klep als je het toestel met scherm zichtbaar op je bureau legt (dat gebeurd nogal eens op het werk, omdat het minimale volume van ringtones etc op dit moment te hoog is en ik wel wil zien als ik gebeld wordt).

Even unlocken is dan cover deels open doen, vinger erop leggen en weer terug doen. Ik merkte dat ik dat gewoon irritant vond, bij de OP3 had je dat niet omdat de sensor voorop zat. Onderweg in broekzak etc vind ik de flipcover wel weer fijner. Dus het is een keuze en ik wissel af en toe tussen hoesjes nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Suicyder schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:20:
[...]

Reden dat ik de flipcover irritant vind is het unlocken, ik vind de face unlock meh (security) en de fingerprintsensor valt achter de klep als je het toestel met scherm zichtbaar op je bureau legt (dat gebeurd nogal eens op het werk, omdat het minimale volume van ringtones etc op dit moment te hoog is en ik wel wil zien als ik gebeld wordt).

Even unlocken is dan cover deels open doen, vinger erop leggen en weer terug doen. Ik merkte dat ik dat gewoon irritant vond, bij de OP3 had je dat niet omdat de sensor voorop zat. Onderweg in broekzak etc vind ik de flipcover wel weer fijner. Dus het is een keuze en ik wissel af en toe tussen hoesjes nu.
Nu je het zo zegt, lijkt het idd allemaal onhandig :P

Ik moet ook nog ff wennen dat ik niet meteen naar recent apps kan gaan via gestures :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
MrGizMo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:27:
[...]

Ik moet ook nog ff wennen dat ik niet meteen naar recent apps kan gaan via gestures :|
Recent of actieve apps?

De actieve applijst kan je via gestures openen "Swipe in het midden van onderaf een stukje naar boven en houdt dan je vinger eventjes op de plek" :)

En wat ik zeg flip heeft voors en tegens, onderweg is hij prettiger (in broekzak etc), op bureau minder handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

MrGizMo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:27:
[...]

Flipcover ook lastig als je telefoon in autohouder doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:54
Suicyder schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:31:
[...]
De actieve applijst kan je via gestures openen "Swipe in het midden van onderaf een stukje naar boven en houdt dan je vinger eventjes op de plek" :)
Ja, das dus niet direct, als je hem eventjes op de plek moet houden.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Vind hem juist prima werken icm de fingerprintsensor. Ik begin er onder en schuif mijn vinger zo over de schuine rand van de flipcover op de sensor en voilà!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
RedPixel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Ben het met je eens dat het iets langzamer gaat dan "gewoon" via een knopje. Echter weegt het voor mij wel op tegen het volledig kunnen benutten van je scherm :) Kom van een OP3 en uiteraard is het scherm van de OP6 een tikkie groter maar voor mijn gevoel voelt het echt als een veel groter scherm. Sinds ik die gestures gebruik al helemaal :*)

Ben wel benieuwd: wat zou jij voorstellen als gesture voor je actieve apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
RedPixel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Nouja, wat is het nog geen halve seconden stilhouden? Het is sneller dan de alternatieven.
Autofan1985 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Vind hem juist prima werken icm de fingerprintsensor. Ik begin er onder en schuif mijn vinger zo over de schuine rand van de flipcover op de sensor en voilà!
Mja, als hij met scherm zichtbaar ligt en ik moet hem steeds maar oppakken om te unlocken is gewoon irritant, dat ik dan ook nog de cover eerst opzij moet doen, dubbelop.

Ik zet hem onderhand al schuin tegen een blok van notitieblaadjes op, dan kan ik er direct bij zonder toestel op te hoeven pakken (mits ik niet de flipcover erom heb) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Suicyder schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:31:
[...]

Recent of actieve apps?

En wat ik zeg flip heeft voors en tegens, onderweg is hij prettiger (in broekzak etc), op bureau minder handig
Kijk, dat wist ik dus niet :D! Thanks
Werkt prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
MrGizMo schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:03:
[...]

Kijk, dat wist ik dus niet :D! Thanks
Werkt prima :Y
Ik gebruik gestures pas een paar dagen, de uitleg stond erbij waar ik ze aan kon vinken ;)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Suicyder schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:06:
[...]

Ik gebruik gestures pas een paar dagen, de uitleg stond erbij waar ik ze aan kon vinken ;)

d:)b
Totaal niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Suicyder schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:00:

[...]

Mja, als hij met scherm zichtbaar ligt en ik moet hem steeds maar oppakken om te unlocken is gewoon irritant, dat ik dan ook nog de cover eerst opzij moet doen, dubbelop.

Ik zet hem onderhand al schuin tegen een blok van notitieblaadjes op, dan kan ik er direct bij zonder toestel op te hoeven pakken (mits ik niet de flipcover erom heb) :+
Ik herken je probleem idd, maar dat lijkt me meer iets van de plaatsing van de fingerprintsensor achterop dan van de flipcover an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:13:
Hoe en waar hebben jullie instellingen aangepast? Eigen settings van WhatsApp worden dus overruled. De importance van groepsnotificaties heb ik ook al tig keer aangepast, maar dat helpt niet en lijkt de gehele tijd weer naar 'urgent' aangepast te worden.

Wil gewoon geen trilling of geluid, maar wel een melding bij groepsapps bij WhatsApp.
Of er is niemand hier die deze issue ook heeft of storen jullie je hier niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

CLB schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Of er is niemand hier die deze issue ook heeft of storen jullie je hier niet aan?
Ik had bij mij alles naar High aangepast, met uitzondering van mijn vriendin welke op Urgent staat. Dit staat bij mij nog altijd hetzelfde sinds ik het zo heb ingesteld. Dus volgens mij heb ik niet dezelfde issue. Heb een aantal groepen in ieder geval gewoon standaard voor een jaar gemute, dus daar heb ik ook geen last van verder.

Mijn reviews al gezien?

Pagina: 1 ... 26 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!