Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 07:52
MrOsman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:26:
Oneplus heeft net een video geplaatst voor 2 Juli :) wat zal er dan komen? Nieuwe kleur? Oneplus 6T in een korte tijd?

[video]
Ik denk een nieuwe kleurr...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dg3D7wEW0AAPyLu.jpg
https://twitter.com/MKBHD/status/1012680928198569985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Domme vraag, maar waar zet ik mijn beltoon neer die nu in downloads staan? Zie ook een mapje ringtone, maar dat werkt niet.

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

spiderbalm schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 01:04:
Domme vraag, maar waar zet ik mijn beltoon neer die nu in downloads staan? Zie ook een mapje ringtone, maar dat werkt niet.
Is het wel een mp3? Bij mij werkt t wel gewoon iig. Wav formaat pakt ie volgens mij niet iig.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Nee, het is inderdaad een wav, die doet het wel in mijn oneplus one. :/
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:03:
[...]

Is het wel een mp3? Bij mij werkt t wel gewoon iig. Wav formaat pakt ie volgens mij niet iig.

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 22:56
Iemand die dit ook ervaart?

Als ik in de volle zon zit met de auto brightness aan, en het scherm gaat naar de maximale helderheid, dan lijkt het scherm soms te knipperen.
Dat merk ik niet als ik auto brightness uit heb staan.

Soms als ik de auto brightness optie dan uitzet en de scherm helderheid zelf lager zet gebeurt er soms niets, het scherm wordt dan niet minder fel.
Vervolgens zet ik auto brightness weer aan en vervolgens weer uit, en dan werkt het ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 19:14
MrOsman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:26:
Oneplus heeft net een video geplaatst voor 2 Juli :) wat zal er dan komen? Nieuwe kleur? Oneplus 6T in een korte tijd?

[video]
Aangezien ze het zelf zeggen is het zonder twijfel een nieuwe kleur... C61422 is een RGB kleurcode.

Keep on running

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

CryRaven schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:37:

Als ik in de volle zon zit met de auto brightness aan, en het scherm gaat naar de maximale helderheid, dan lijkt het scherm soms te knipperen.

Soms als ik de auto brightness optie dan uitzet en de scherm helderheid zelf lager zet gebeurt er soms niets, het scherm wordt dan niet minder fel.
Vervolgens zet ik auto brightness weer aan en vervolgens weer uit, en dan werkt het ineens weer.
Is een naar kijn weten bekende bug, iig op Tweakers,vanaf dag 1. Gaat iets niet helemaal lekker met de autobrightness.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
GoldenBatt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:07:
Sinds vorige week Dinsdag ook de Oneplus 6 binnen. Heb de 8GB/128GB versie gekocht via BelSimpel. Erg verrast door de snelheid van dit toestel, fijne telefoon. Mis eigenlijk wel echt de stereo speakers van mijn oude telefoon tijdens een youtube sessie, maar verder perfect!

Waar ik echter nu wel naar zit te kijken is de accu. Ja, ik kom makkelijk de dag rondt. Maar volgens mijn metingen heeft deze niet de capaciteit welke hij zou moeten hebben... Meting zowel met een Keweisi energy meter gedaan, als met de app AccuBattery. Die metingen lijken overeen te komen (de meter geeft soms iets meer op, maar de telefoon verbruikt natuurlijk ook wat als hij een langere tijd aan de lader ligt), AccuBattery geeft aan dat er maar zo'n 3064mAh (93%) van 3300mAh in de accu gaat.
Dat had ik ook toen ik mijn nieuwe OP5 geleverd kreeg. Ook 10 procent minder dan je zou verwachten en dat voor een nieuwe mobiel altijd idee gehad dat ze een oude batterij hebben gebruikt die ze hadden liggen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 23:38
CryRaven schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:37:

Je zou dit eens kunnen proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Vannacht trouwens, van middernacht tot 8 uur sochtends, ineens een batterij verbruik van 40 procent. Van 41 naar 1 procent, maar in de batterij statistieken zag ik geen app die de boosdoener was, en scherm had het hoogste percentage met 10 procent. Best vaag, hopen dat het vannacht niet het geval is.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Vandaag voor het eerst in het echt gezien. Echt een mooi ding! Enige wat me nog tegenhoudt om over te stappen vanaf Apple is het gedoe met nummers overzetten en iCloud gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:42

Tornado1.0

Work in progress

Sinds gisteren heb ik mijn OP6 binnen, vandaag van plan hem in gebruik te gaan nemen. Het lukt me alleen niet om de setup wizard te doorlopen. Het verbinden met wifi en inloggen op mijn Google account gaat goed, hij komt echter niet verder dan het 'Nog even de puntjes op de i zetten' scherm. Na 10 minuten de telefoon maar opnieuw opgestart en de wizard opnieuw doorlopen, maar nog steeds kom ik niet verder :| Heeft iemand een idee/oplossing?
Hij doet het uiteindelijk na 20 minuten *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Tornado1.0 op 30-06-2018 20:05 ]

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
Het valt me ineens op dat foto's die ik per email verstuur gekanteld worden. Lijkt aan de telefoon te liggen aangezien dit bij zowel Outlook als Gmail gebeurt. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Lijkt of ze bij het toevoegen als bijlage draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:15
Heb het toestel nu ook als opvolger van mijn Samsung s8 plus.

Het scherm vind ik mooier ogen, misschien omdat het scherm geen edge heeft.
Face unlock werkt razend snel!
Bijgeleverde hoesje is ook van prima kwaliteit.

Ik was bang dat ik me zou irriteren aan de notch maar op een of andere manier heeft het wel wat en misstaat het niet.
De gebaren die als vervangen dienen van de home back en menu button zijn zo fijn maar moet daardoor wel wennen met typen omdat het toetsenbord nu lager zit.

[ Voor 52% gewijzigd door Bassbounce op 30-06-2018 22:13 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Weet er iemand of er ook een gebaar is om te switchen tussen de meeste recente twee apps?
(In beeld swipen en vasthouden heeft de lijst maar ik wil gewoon naar de laatste 2)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:
Het valt me ineens op dat foto's die ik per email verstuur gekanteld worden. Lijkt aan de telefoon te liggen aangezien dit bij zowel Outlook als Gmail gebeurt. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Lijkt of ze bij het toevoegen als bijlage draaien.
Hier had ik laatst ook last van, heel irritant. Heb dit niet kunnen fixen, zelfs als ik op m'n telefoon de foto draai blijft hij via mail gekanteld.

Als ik m'n wekker aanzet is m'n wekker systeemicoontje (klokje) ook nog steeds weg en een Oneplus medewerker kon het niet reproduceren. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

stin00 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:42:
[...]

Hier had ik laatst ook last van, heel irritant. Heb dit niet kunnen fixen, zelfs als ik op m'n telefoon de foto draai blijft hij via mail gekanteld.

Als ik m'n wekker aanzet is m'n wekker systeemicoontje (klokje) ook nog steeds weg en een Oneplus medewerker kon het niet reproduceren. Heeft iemand anders hier ook last van?
Zal vast tijdens je chat met de OP medewerker naar voren zijn gekomen.. maar to be safe: het icoontje heb je wel ingeschakeld in het overzicht voor al die icoontjes?

Settings>Status bar>Icon Manager

[ Voor 10% gewijzigd door PeacekeeperNL op 30-06-2018 22:55 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Robehr schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:45:
Vandaag voor het eerst in het echt gezien. Echt een mooi ding! Enige wat me nog tegenhoudt om over te stappen vanaf Apple is het gedoe met nummers overzetten en iCloud gebeuren.
Gewoon een Google account toevoegen aan je iPhone en je contacten daar naartoe syncen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Bassbounce schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:09:
De gebaren die als vervangen dienen van de home back en menu button zijn zo fijn maar moet daardoor wel wennen met typen omdat het toetsenbord nu lager zit.
Ik heb in de settings van Google keyboard de hoogte van het toetsenbord op maximaal gezet, kan je er beter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
stin00 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:42:
1x naar beneden swipen en dan zie je het alarm-icoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:20:
Geen last van, geprobeerd met Outlook Android en Edison Mail.
Misschien ligt het aan je email-app?

Of je houdt je foon niet gekanteld genoeg bij het maken van foto's, maar dan staan ze ook al gedraaid in je gallery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CRXed schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:03:
[...]

Geen last van, geprobeerd met Outlook Android en Edison Mail.
Misschien ligt het aan je email-app?

Of je houdt je foon niet gekanteld genoeg bij het maken van foto's, maar dan staan ze ook al gedraaid in je gallery.
Het zijn foto's in portrait stand genomen. In de gallery staan ze rechtop. Het gekke is dat bij het toevoegen en maken van de mail de foto's ook normaal worden weergegeven, maar zodra de mail verzonden is staan ze gedraaid. Hierdoor zou je dus inderdaad denken dat het aan de app moet liggen, maar het gebeurt zowel bij Outlook als Gmail. En dit was bij mijn vorige toestel niet het geval.
Heb ook nog gekeken of 19:9 of 4:3 verhouding nog uit maakt, maar het gebeurt ook bij beide foto's.

[ Voor 17% gewijzigd door Southern Sun op 30-06-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Southern Sun schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:18:
[...]

Het zijn foto's in portrait stand genomen. In de gallery staan ze rechtop. Het gekke is dat bij het toevoegen en maken van de mail de foto's ook normaal worden weergegeven, maar zodra de mail verzonden is staan ze gedraaid. Hierdoor zou je dus inderdaad denken dat het aan de app moet liggen, maar het gebeurt zowel bij Outlook als Gmail. En dit was bij mijn vorige toestel niet het geval.
Heb ook nog gekeken of 19:9 of 4:3 verhouding nog uit maakt, maar het gebeurt ook bij beide foto's.
Yup, dat kan ik reproduceren.
Andere camera-app proberen?

Het ligt trouwens ook aan de gallery-app waarmee je de verstuurde foto opent. Quickpic zet de foto netjes rechtop. Maar in Windows is de foto inderdaad ook gedraaid.

[ Voor 11% gewijzigd door CRXed op 30-06-2018 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:53:
Zal vast tijdens je chat met de OP medewerker naar voren zijn gekomen.. maar to be safe: het icoontje heb je wel ingeschakeld in het overzicht voor al die icoontjes?

Settings>Status bar>Icon Manager
Yes staat inderdaad aan :)
CRXed schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:58:
[...]

1x naar beneden swipen en dan zie je het alarm-icoontje
Ja daar zie ik hem ook, maar het icoontje wat je normaal ziet is sinds de laatste update weg. Staat wel overal aangevinkt, maar blijft onzichtbaar. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9x8AE9wl.png

[ Voor 31% gewijzigd door stin00 op 01-07-2018 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
stin00 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Yes staat inderdaad aan :)

[...]

Ja daar zie ik hem ook, maar het icoontje wat je normaal ziet is sinds de laatste update weg. Staat wel overal aangevinkt, maar blijft onzichtbaar. Deze dus:

[afbeelding]
Daar heeft ie nooit gestaan bij de OP6, eerst waren het drie puntjes (...) en met een fix van die puntjes is er geen icoon in de statusbar bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
CRXed schreef op zondag 1 juli 2018 @ 00:06:
[...]

Daar heeft ie nooit gestaan bij de OP6, eerst waren het drie puntjes (...) en met een fix van die puntjes is er geen icoon in de statusbar bij gekomen.
Sorry, maar jawel, hij heeft er bij mij wel gestaan ten tijde van de drie puntjes. Ik zet elke avond handmatig een wekker en kijk dus altijd naar het icoontje.

Edit: onder Settings>Status bar>Icon Manager kan je het alarm icoontj aan- en uitzetten. Aan of uit geeft bij mij geen verschil.

[ Voor 22% gewijzigd door stin00 op 01-07-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CRXed schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:28:
[...]

Yup, dat kan ik reproduceren.
Andere camera-app proberen?

Het ligt trouwens ook aan de gallery-app waarmee je de verstuurde foto opent. Quickpic zet de foto netjes rechtop. Maar in Windows is de foto inderdaad ook gedraaid.
Gebeurt ook zowel bij Google foto's als de standaard galerij. Zal nog eens een andere camera app proberen, anders maar eens contact opnemen met OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:55
Southern Sun schreef op zondag 1 juli 2018 @ 07:39:
[...]

Gebeurt ook zowel bij Google foto's als de standaard galerij. Zal nog eens een andere camera app proberen, anders maar eens contact opnemen met OP.
Ik heb dit ook bij een Samsung Galaxy S9 gehad. Gebruik zelf Nine en de ontvanger heeft altijd zijn foto gedraaid :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
stin00 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 00:07:
[...]

Sorry, maar jawel, hij heeft er bij mij wel gestaan ten tijde van de drie puntjes. Ik zet elke avond handmatig een wekker en kijk dus altijd naar het icoontje.

Edit: onder Settings>Status bar>Icon Manager kan je het alarm icoontj aan- en uitzetten. Aan of uit geeft bij mij geen verschil.
Je hebt gelijk, ik heb hetzelfde.

Maar ik ben er achter gekomen dat het icon nu linksboven verschijnt, en dan alleen als de wekker binnen een paar uur afgaat.

Zet ik het alarm voor morgen, dan verschijnt er niets, zet ik hem over 2 uur, dan krijg ik gewoon een icoon en een notificatie in de statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hallo,

Ik heb een oneplus toestel gehad.
Die kreeg weinig updates en beveiliging updates.
Is dat nu veranderd? Geeft oneplus hun toestellen nu wel elke maand een beveiligings update? Krijgt de oneplus ook snel updates net als de toestellen van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 22:30
wilke77 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:07:
Hallo,

Is dat nu veranderd? Geeft oneplus hun toestellen nu wel elke maand een beveiligings update? Krijgt de oneplus ook snel updates net als de toestellen van Nokia?
Lees eens een pagina terug kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:21
wilke77 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:07:
Hallo,

Iets meer moeite doen....

nieuws: OnePlus belooft smartphones drie jaar van beveiligingsupdates te voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijs Teuving
  • Laatst online: 13-06-2023
Wanneer ik fingerprint unlock gebruik, unlocked mijn OP meteen. Bij het wegstoppen van mijn telefoon in de broekzak, gebeurt het nogal geregeld dat mijn telefoon unlocked omdat ik per ongeluk mijn fingerprint aanraak. Vervolgens zit ik random appjes te sturen... Kan ik mijn fingerprint unlock so instellen dat ik alleen kan unlocken na het clicken van de power button (oid)?
Ik heb zitten zoeken, maar kan zo er niets over vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Robehr schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:45:
Nummers overzetten is geen probleem, je kunt daar de app ' Copy my data' voor gebruiken, werkt namelijk via je gmail.
Wat betreft icloud, je kunt al je foto's en video's backuppen met de Google Photos app op je iPhone en ze staan ook op je Oneplus :) zelfde gmail adres gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

Guzanni schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:07:
[...]

Nummers overzetten is geen probleem, je kunt daar de app ' Copy my data' voor gebruiken, werkt namelijk via je gmail.
Wat betreft icloud, je kunt al je foto's en video's backuppen met de Google Photos app op je iPhone en ze staan ook op je Oneplus :) zelfde gmail adres gebruiken natuurlijk.
Inderdaad, zou houd ik m’n Contacts ook gesynchroniseerd tussen de iOS en Android. Geen enkel probleem :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen wordt de rode variant inderdaad aangekondigd:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nNNyv6bpklW2Rjpj6zykWdrQ/full.jpg
superiscch schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:36:
[...]

Als je trucje kijken naar HydrogenOS dan kom je achter, dat doen we al 2 jaar met de 3 😁
Nee echt!? Joh. :| :p

Maar nee, die hou ik ook al jaren in de gaten. Dit is niet het trucje waar ik het over heb. Heb het over een andere.
Bijs Teuving schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:25:
Wanneer ik fingerprint unlock gebruik, unlocked mijn OP meteen. Bij het wegstoppen van mijn telefoon in de broekzak, gebeurt het nogal geregeld dat mijn telefoon unlocked omdat ik per ongeluk mijn fingerprint aanraak. Vervolgens zit ik random appjes te sturen... Kan ik mijn fingerprint unlock so instellen dat ik alleen kan unlocken na het clicken van de power button (oid)?
Heb je zakmodus aan staan? Al gekeken of het geen ander probleem is zoals gestures?

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-07-2018 20:18 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Kan iemand me volgende 2 puntjes weerleggen/bevestigen over de OnePlus 6:

(Deze werden allebei genoemd op de Xda forums)

- Zwakke trilmotor!
- Laag default geluid voor Bluetooth headphones

Momenteel heb ik een iPhone 8 van het werk. Ik kom van een Samsung S8+. Deze laatst benoemde was eigenlijk op alle vlakken beter, en wil dus terug naar groot scherm en Android gaan. OP6, Mi8, S8+, S9+ en de P20 pro zijn kanshebbers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarez schreef op maandag 2 juli 2018 @ 07:33:

- Zwakke trilmotor!

Momenteel heb ik een iPhone 8 van het werk. Ik kom van een Samsung S8+. Deze laatst benoemde was eigenlijk op alle vlakken beter, en wil dus terug naar groot scherm en Android gaan. OP6, Mi8, S8+, S9+ en de P20 pro zijn kanshebbers..
Ook benieuwd naar, ik zou graag willen overstappen van mijn iPhone 8 naar deze telefoon om verschillende redenen. Ben benieuwd wat mensen hier zeggen over zo een 'overstap'. Twijfel tussen deze, en de P20 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

- Zwakke trilmotor!

BT geen idee. Trilmotor is wat lafjes, maar heb ik zelf geen problemen mee, omdat ik mijn privé telefoon overdag toch niet gebruik.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52

- Zwakke trilmotor!

Laag default geluid is natuurlijk 1x bij connecten, daarna onthoudt hij je laatste volumeinstelling.
Trilmotor had sterker gekund, hoewel ik heb ruim voldoende vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Alle berichten met betrekking tot (verkrijgbaarheid van) de rode versie van de OP6 horen in [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen thuis.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 02-07-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
Bijs Teuving schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:25:
Ik heb dit de eerste week ook regelmatig gehad. De broekzakmodus heeft er geen invloed op want het is jouw vinger die hem triggert nog voordattie in het 'donker' verdwijnt.
Ik heb mezelf aangeleerd om mn telefoon alleen bij de zijkant beet te pakken als ik m terugstop in mn broek. Hoe stom het ook klinkt, als je er drie keer bij nadenkt gaat het de vierde keer vanzelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Quick and sloppy (naast de Midnight Black)
OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

OnePlus 6 Red

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Beetje jammer dat de rode al na een maand komt. Die had ik anders wel besteld denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 22:12
Ik had toch liever een rode die mat is gezien, lijkt mij een stuk mooier. Ben niet zo een fan van glossy finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik normaal ook niet maar deze heeft toch wel een sjieke uitstraling.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Ziet er mooi uit maar zal wel snel vol met vingerafdrukken zitten en krassen, eerlijk gezegd had ik toch liever aluminium gezien omdat hij toch niet waterdicht is en ook geen draadloos laden heeft...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Glazen achterkant was nodig voor de 4x4 mimo LTE gigabit support.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ricjuh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:15:

Echter kan ik intern via collega's dit lokaal oppakken en zorgen dat er gekeken wordt naar VoLTE ondersteuning, omdat de technische collega's wel onder de indruk zijn van de OP6 ;)
Kan ik al overstappen? :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Huigie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:10:
[...]

Kan ik al overstappen? :P
Helaas niet echt een voet tussen de deur gekregen bij OnePlus..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:15:

VoLTE wordt veel over gevraagd. Maar de bal ligt helaas niet bij ons.
ricjuh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:15:

Helaas niet echt een voet tussen de deur gekregen bij OnePlus..
* Huigie gaat alvast ff popcorn bakken... :(:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User_TS schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:46:
Ziet er mooi uit maar zal wel snel vol met vingerafdrukken zitten en krassen
Ik moet zeggen dat fingerprints bij dit rode model nauwelijks te zien zijn (in tegenstelling tot Mirror Black)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 10:40
ik merk dat met google MAPS navigatie als ik mijn scherm uitzet dat ik dan geen directies meer te zien krijg op het scherm als er bv een te nemen bocht aankomt. Dat was bij de 1+3 wel zo en dat is echt prettig. Heb zitten zoeken naar instellingen maar niet kunnen vinden.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 14:39
Hoihoi, hebben jullie ook de ervaring dat de telefoon soms at langzaam lijkt te zijn met het wisselen van portret <-> landscape mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik gebruik Nova, daar heb ik het iig niet mee.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

PaPi36 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:31:
ik merk dat met google MAPS navigatie als ik mijn scherm uitzet dat ik dan geen directies meer te zien krijg op het scherm als er bv een te nemen bocht aankomt. Dat was bij de 1+3 wel zo en dat is echt prettig. Heb zitten zoeken naar instellingen maar niet kunnen vinden.
Iemand een idee?
Ik herken het eigenlijk niet. Zodra ik mijn toestel vergrendel wanneer Maps navigatie nog voor is, komt hij ook weer terug op mijn lockscreen.

Het probleem waar ik mee kamp is dat Spotify niet stopt met afspelen zodra ik de 3.5mm jack eruit rop; de notificatie voor Spotify (waarmee ik ook kan wisselen van nummer vanuit het lockscreen of de notificatiebalk) verdwijnt meestal gewoon. Hierdoor stopt Spotify ook nog wel eens met afspelen. Verder als Spotify open staat, ververst de benedenbalk ook niet altijd. Geen touw aan vast te knopen. Iemand die dit herkent of een oplossing weet voor mij? Denk dat ik binnenkort de app maar eens opnieuw installeer iig. Thanks

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
Huigie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:19:
[...]

[...]

* Huigie gaat alvast ff popcorn bakken... :(:)
Je moet hiervoor @OnePlus hebben.
Ik las dat @Verwijderd overgestapt is naar een bedrijfsaccount :)

Maar inderdaad:
* Goemies eet ook popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
PeacekeeperNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:01:
[...]
Ik herken het eigenlijk niet. Zodra ik mijn toestel vergrendel wanneer Maps navigatie nog voor is, komt hij ook weer terug op mijn lockscreen.

Het probleem waar ik mee kamp is dat Spotify niet stopt met afspelen zodra ik de 3.5mm jack eruit rop; de notificatie voor Spotify (waarmee ik ook kan wisselen van nummer vanuit het lockscreen of de notificatiebalk) verdwijnt meestal gewoon. Hierdoor stopt Spotify ook nog wel eens met afspelen. Verder als Spotify open staat, ververst de benedenbalk ook niet altijd. Geen touw aan vast te knopen. Iemand die dit herkent of een oplossing weet voor mij? Denk dat ik binnenkort de app maar eens opnieuw installeer iig. Thanks
Hmmm dan ga ik nog maar eens verder testen met Google Maps

Wat betreft Spotify heb ik af en toe ook een beetje stroeve ervaringen op de 1+6. Kan het niet helemaal aanwijzen maar af en toe stopt afspelen bij mij ook maar dan met afspelen via Google Home. BV het aangeven van of je een nummer leuk vind of juist niet is ook niet altijd te zien op het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijs Teuving
  • Laatst online: 13-06-2023
micheldenhaag schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:46:
[...]

Ik heb dit de eerste week ook regelmatig gehad. De broekzakmodus heeft er geen invloed op want het is jouw vinger die hem triggert nog voordattie in het 'donker' verdwijnt.
Ik heb mezelf aangeleerd om mn telefoon alleen bij de zijkant beet te pakken als ik m terugstop in mn broek. Hoe stom het ook klinkt, als je er drie keer bij nadenkt gaat het de vierde keer vanzelf.
Ok jammer... Dan moet ik mezelf maar een nieuw trucje aanleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus vraagt gebruikers van de OnePlus 6 om een nieuwe enquête in te vullen. Dit is meer een algemene en zal OnePlus helpen om software en hardware te verbeteren: https://forums.oneplus.co...lus-6-user-survey.864546/

Link naar enquête: https://www.surveymonkey.com/r/CDK6S9L
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/survey-png.809606/
Hi friends,

Long time no see! I hope everyone has been enjoying their summers so far. I've worked with @Manu J. to put together a thoughtful survey for OnePlus 6 users.

The survey will take you through a lot of the functionalities of the device. This way you can share your thoughts on specific parts of the device hardware and software. Whether you are a cupcake or not, I think you may find out something you didn't know before. This survey may take 10-15 minutes, depending on your reading speed.

You can find the SurveyMonkey link [HERE]. Thank you for taking the time to make a difference. Every opinion helps. If there is anything the survey did not cover, feel free to leave me a message in the comments below.

Cheers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Anonymoussaurus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:28:
OnePlus vraagt gebruikers van de OnePlus 6 om een nieuwe enquête in te vullen. Dit is meer een algemene en zal OnePlus helpen om software en hardware te verbeteren: https://forums.oneplus.co...lus-6-user-survey.864546/

Link naar enquête: https://www.surveymonkey.com/r/CDK6S9L

[...]
Foutje in de enquête, zodra ze vragen of je een case gebruikt en aangeeft een apart gekochte case te gebruiken, dan vraagt ie waarom je geen case gebruikt... 8)7 |:(

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Helaas, helaas is m'n splinternieuwe OP6 na 2 weken in het water gevallen en wel in een stromende rivier in de ardennen. Na een paar dagen drogen werkt vrijwel alles weer behalve een strook in het midden van het scherm reageert niet meer op je vingers, dus eigenlijk is de telefoon onbruikbaar geworden.

Ik ben 2 zaken afgegaan die zeggen beide dat het scherm moet worden vervangen voor 320 euro, tja een nieuwe kost 100 euro meer.

Kent iemand hier wellicht toch een zaak die dit kan repareren voor een schappelijkere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Laatst online: 10:21
PeacekeeperNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:46:
[...]

Foutje in de enquête, zodra ze vragen of je een case gebruikt en aangeeft een apart gekochte case te gebruiken, dan vraagt ie waarom je geen case gebruikt... 8)7 |:(
Lol, klopt zag het net ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mkools24 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:49:
Helaas, helaas is m'n splinternieuwe OP6 na 2 weken in het water gevallen en wel in een stromende rivier in de ardennen. Na een paar dagen drogen werkt vrijwel alles weer behalve een strook in het midden van het scherm reageert niet meer op je vingers, dus eigenlijk is de telefoon onbruikbaar geworden.

Ik ben 2 zaken afgegaan die zeggen beide dat het scherm moet worden vervangen voor 320 euro, tja een nieuwe kost 100 euro meer.

Kent iemand hier wellicht toch een zaak die dit kan repareren voor een schappelijkere prijs?
Al contact gehad met OnePlus zelf? En heb je geen (doorlopende) reisverzekering, c.q. de telefoon betaald met creditcard? (Weet niet hoe PayPal kopersbescherming is, dacht ook vergelijkbaar met creditcard zelf).

edit: of inboedel met buitenshuisbescherming?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
PeacekeeperNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Al contact gehad met OnePlus zelf? En heb je geen (doorlopende) reisverzekering, c.q. de telefoon betaald met creditcard? (Weet niet hoe PayPal kopersbescherming is, dacht ook vergelijkbaar met creditcard zelf).

Nog niet, ik heb hem wel zakelijk besteld dus ja weet niet of je dan dezelfde rechten hebt. Wel betaald met credit card dus misschien is dat nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
PeacekeeperNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Ah ik lees net dat mobiele telefoons niet verzekerd zijn en ook enkel privéaankopen.

Ik zal eens contact opnemen met Oneplus maar ik vrees het ergste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen jullie google OK aan de praat op de 1+6 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mkools24 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:49:

https://www.oneplus.com/nl/support/pricing#/detail/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:10:
Google assistent? Ik wel, maar heb toestel in Engels. In Nederlands is die op dit moment nog niet beschikbaar. Instellen kan vanaf Google home als ik me niet vergis. In Nederlands zou okay Google ook wel moeten werken.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeacekeeperNL schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:27:
[...]

Google assistent? Ik wel, maar heb toestel in Engels. In Nederlands is die op dit moment nog niet beschikbaar. Instellen kan vanaf Google home als ik me niet vergis. In Nederlands zou okay Google ook wel moeten werken.
die okey google krijg ik niet aan de praat zegt niet beschikbaar nederlands ( belgie ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:10:
Als je "OK Google" zegt lukt dit wel :+ . Let op dat je in de instellingen van de Google app / spraakinstellingen / Voice match je stem traint. Dan herkent 'ie je soepeltjes.

Jammer dat je geen eigen naam kan geven aan de optie. Iets van "Ok Jan, navigeer naar...." :P

Ohja. Ik zie de reacties hierboven. Voeg bij de instellingen: Talen / Engels toe, en zet die op primair. Gek genoeg werkt Nederlands dan prima!

je kan zeggen: ok google, wat is de temperatuur nu in utrecht (en dat zegt 'ie hardop hoe warm het is in NL)
maar ook: "ok google, what is the temperature in utrecht, now (en dan doet 'ie hetzelfde in het engels)

[ Voor 29% gewijzigd door oltk op 02-07-2018 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Is indd wat schappelijker dan die prijzen die hij noemde ;) hahah
Wel fijn dat ze het open en bloot op de site hebben staan, mooi transparant :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oltk schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:35:
[...]

Als je "OK Google" zegt lukt dit wel :+ . Let op dat je in de instellingen van de Google app / spraakinstellingen / Voice match je stem traint. Dan herkent 'ie je soepeltjes.

Jammer dat je geen eigen naam kan geven aan de optie. Iets van "Ok Jan, navigeer naar...." :P

Ohja. Ik zie de reacties hierboven. Voeg bij de instellingen: Talen / Engels toe, en zet die op primair. Gek genoeg werkt Nederlands dan prima!

je kan zeggen: ok google, wat is de temperatuur nu in utrecht (en dat zegt 'ie hardop hoe warm het is in NL)
maar ook: "ok google, what is the temperature in utrecht, now (en dan doet 'ie hetzelfde in het engels)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8ZZxEt0.jpg

helaas 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
Mag ik vragen op welke manier jullie je telefoon opladen?
Normaal liet ik hem leeglopen tot onder de 10% en liet ik hem de hele nacht aan de lader.

Maar ik heb me laten vertellen dat dit niet de beste manier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CryRaven schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:31:
Normaal liet ik hem leeglopen tot onder de 10% en liet ik hem de hele nacht aan de lader.

Deed dit voorheen ook, maar nu deze in 1.5u van zo'n 5 naar 100% gaat hang ik 'm liever niet meer de hele nacht aan de lader. Lader gaat er meestal aan bij 5 tot 10%

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 02-07-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed

's Avonds vlak voor het slapen gaan opladen tot richting de 90-100%, dan van de lader af en dan kan ik er makkelijk weer een hele dag mee doen.

Bij mijn oude Nexus liet ik deze ook de hele nacht aan de lader, kan op zich geen kwaad, maar is met de OP6 niet nodig.

En liever niet helemaal laten leeglopen.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 02-07-2018 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:27
Dat is raar. Deze avond met mijn vrienden een potje voetbal gekeken op mijn telefoon, viel de 4G gewoon 3x uit in 1 voetbal helft. Ik had hier al eerder problemen mee maar dit vond ik wel heel overdreven. Andere Tele2 klanten met oneplus 6 hebben dit ook en iemand hier raadde me aan om ook te klagen tegen Oneplus support.

Dus dat heb ik gedaan. Zeggen ze dat ze het hele probleem niet kennen. 8)7

Maar nu dus wel zeggen ze. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Laat hem niet structureel zover leeglopen als het niet hoeft.
Dit is een goed filmpje over hoe je je batterij wel en vooral niet moet laden.

YouTube: Hoe kun je het beste je smartphone opladen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:33
Ik herken dit scherm niet :?
Ik weet niet hoe je plaatjes kan toevoegen :| dan maar zo:
start eerst de google app (als icoon een G)
dan naar instellingen (rechtsonderin de drie streepjes / instellingen)
dan naar spraakinstellingen: voeg engels toe (primair)
viola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Tuurlijk mag je dat vragen, is geen staatsgeheim natuurlijk. Ik probeer zelf zoveel mogelijk de 40-80 regel aan te houden waar je op internet wel eens over leest. Bij 40 pct laden tot 80. Doe het niet heel strikt tot de 80, maar probeer er niet overheen te laden, tenzij ik een lange dag op pad ga en dan afhankelijk van mijn mobiel ben, bijvoorbeeld als ik de bergen in trek.
Maar normaliter laad ik mijn toestel zo'n 2x per dag, heen en terug naar/van werk. Dan heb ik ongeveer 40-70 te pakken.
Volgens de app AccuBattery slijt de accu dan aanzienlijk minder snel dan wanneer ik van 10 naar 100 ga, zoals ik met mijn S7 deed.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Ik let daar echt niet op.
Ik gebruik Android auto dus moet hij aan de kabel in de auto. Hierdoor laadt ik snachts eigenlijk nooit bij.
De OP3 laadde ik wel elke nacht op. En gewoon verder de hele dag gebruiken

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
[...]

Of ik heb verkeerd gelezen, maar geen enkele vraag over een case gehad. Misschien gewoon er uit gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

[...]

Ook als je aangeeft dat je hun case gebruikt. 8)7
En alert slider wordt 2 keer gevraagd met andere opties

Ach ja.. :O

[ Voor 9% gewijzigd door mucuracat op 03-07-2018 08:35 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

westergas

rikkie_pc

Dat zijn alleen de onderdelen neem ik aan, exclusief montage kosten?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 09-10 15:54
westergas schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:06:
[...]

Dat zijn alleen de onderdelen neem ik aan, exclusief montage kosten?
And you will be charged a corresponding amount of out-of-warranty repair labor when paying for replacing a certain part/parts.
Jup. Ik heb mijn scherm van mijn OP3 eens laten repareren, dat kostte 21 euro aan reparatiekosten. _/-\o_ (Totaal was toen 90 euro).

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Na het vooralsnog onoplosbare dingetje dat ik geen navigatie opmerkingen meer zie als ik het scherm uit heb gezet via Google Maps nog een raar dingetje.

Via bluetooth verbinding met Sony headset werkt de volume updown knop op de headset niet (deed het wel gewoon op de 1+3). Nummer vooruit/achteruit met knop werkt wel nog gewoon.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

westergas

rikkie_pc

RedPixel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:23:
[...]

[...]

Jup. Ik heb mijn scherm van mijn OP3 eens laten repareren, dat kostte 21 euro aan reparatiekosten. _/-\o_ (Totaal was toen 90 euro).
Dat is een hele nette prijs, vergeleken met andere merken!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
Zojuist een OnePlus 6 Mirror Black aangeschaft :*) Heb er wel een dbrand skin bij gedaan (ivm vingerprints). Kom van een OnePlus 3, die eigenlijk het nog prima doet, maar had laatst de 6 in m'n handen en toen begon het toch wel erg te kriebelen.

Heb nog ff getwijfeld om voor de Xiaomi Mi 8 te gaan. Uiteindelijk gaf de software (support) en de kleinere notch voor mij de doorslag. Ben er echt heel benieuwd naar!

Edit: krijg nu al bericht dat de telefoon morgen binnen komt, whut!! :D

[ Voor 8% gewijzigd door MitchellHearth op 04-07-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

RedPixel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:23:
[...]

[...]

En dat is dan gewoon via Oneplus zelf? Ik had de mijne vorige week al aangemeld maar de procedure liep iets anders dan ik dacht. Vandaag de oneplus 6 binnen gekregen dus voor die prijs gaat de oneplus3 wel ter reparatie!

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-10 09:57
Hoi, ik heb een oneplus 6 gekocht en ik moet zeggen het is een mooie en snelle telefoon.
Een vraag, zit er ergens in instellingen swipe met fingerprint sensor voor notificaties?

MVG

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:56
Zojuist mijn OP6 besteld bij BelSimpel :) :) Heb nu een OP-X die nu toch echt wel aan vervanging toe is :P
Toch nog verschillende telefoons bekeken maar OP bevalt me zeer goed!

Kan hem morgen ophalen dus ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sakerhetz schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 19:40:
Hoi, ik heb een oneplus 6 gekocht en ik moet zeggen het is een mooie en snelle telefoon.
Een vraag, zit er ergens in instellingen swipe met fingerprint sensor voor notificaties?

MVG

Robert
Je bedoelt of je de fingerprintscanner kan instellen met gestures? Bijvoorbeeld swipen op de fingerprint? Nee, dat kan niet. Je kunt wel gestures doen op het scherm zelf. Met Nova Launcher (en volgens mij ook met de OnePlus Launcher) kun je wel met twee vingers naar beneden swipen voor de quick toggles. Met 1 vinger voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-10 09:57
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:29:
[...]

Je bedoelt of je de fingerprintscanner kan instellen met gestures? Bijvoorbeeld swipen op de fingerprint? Nee, dat kan niet. Je kunt wel gestures doen op het scherm zelf. Met Nova Launcher (en volgens mij ook met de OnePlus Launcher) kun je wel met twee vingers naar beneden swipen voor de quick toggles. Met 1 vinger voor notificaties.
Jammer , in ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
PaPi36 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:37:
Na het vooralsnog onoplosbare dingetje dat ik geen navigatie opmerkingen meer zie als ik het scherm uit heb gezet via Google Maps nog een raar dingetje.
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tfFAZ58.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:29:
[...]

De 5T kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarmee bedoel jij denk ik 'hold to lock' en dat soort dingen. 'Button' gestures bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:30:
[...]

Daarmee bedoel jij denk ik 'hold to lock' en dat soort dingen. 'Button' gestures bedoel je?
Als ik op mijn 5T op de scanner naar beneden swipe krijg ik het notificatie scherm te zien en alle switches voor WiFi etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:38
De 6 is hier ook onderweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 09-10 15:54
The Deaken schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 19:37:
[...]

En dat is dan gewoon via Oneplus zelf? Ik had de mijne vorige week al aangemeld maar de procedure liep iets anders dan ik dacht. Vandaag de oneplus 6 binnen gekregen dus voor die prijs gaat de oneplus3 wel ter reparatie!
Ja via OnePlus, die lieten me de telefoon opsturen naar Polen, bij het bedrijf Regenersis. Ik was het toestel een week kwijt, iirc.

edit: Hier een linkje naar hoe lang het geduurd heeft:
RedPixel in "[OnePlus] RMA & Support"

[ Voor 11% gewijzigd door RedPixel op 04-07-2018 09:07 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Boinkie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:35:
[...]

Als ik op mijn 5T op de scanner naar beneden swipe krijg ik het notificatie scherm te zien en alle switches voor WiFi etc.
Helaas is de scanner nu te klein geworden daarvoor. I know ik was ook verward dat het niet kon. Gelukkig kun je wel instellen dat je halverwege het scherm naar beneden kan swipen en de notificaties kan zien.
Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!