Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nananana BATMAN
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-10 15:43
Bij mij lijkt de schuifregelaar niet helemaal goed te werken (of ik begrijp de functie gewoon niet helemaal).
Ik heb hem op trillen staan, maar bij inkomende oproepen gaat de ringtone af..

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:21
Hebben er meer mensen last van dat sinds de laatste update, de 4G én WIFI verbindingen wel daar blijven, maar je gewoon niet meer kan internetten, whatsappen of andere dingen doen? Soms valt zelfs tijdens het bellen de verbinding weg en hangt hij dus gewoon op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
Er zijn meer mensen die 4G/Wifi dingen hebben gepost, een pagina terug. Zelf nergens last van.

Zelfs gisteren via 4G nog de start van de Formule 1 zitten kijken met de Ziggo app _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HouseL
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:56
Anderen ook last van het zeer luide geluid van de Google Calendar notifications? Ik heb me suf gezocht om dit aan te kunnen passen, maar zonder resultaat. Nu las ik op het OP forum dat er meer mensen zijn die zich hier aan storen: https://forums.oneplus.co...n-google-calendar.701278/.

Het is toch gek dat je niet het geluid kan aanpassen en ook niet zachter of harder kan zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bekende, veel gerapporteerde problemen:

https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180614

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
Zijn er meer mensen die problemen hebben met accu optimalisatie per app?

Wanneer ik een app instel voor "niet optimaliseren", springt deze na een paar dagen automatisch weer terug naar "optimaliseren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 08:15

westergas

rikkie_pc

Bij mij gaat de nachtstand niet automatisch uit als het weer gewoon overdag is. Iemand hier ook last van?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:00
Southern Sun schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:17:
[...]

Daar ga ik wel vanuit bij dit formaat ;) heb nu een 5.2inch scherm (wel dikkere bezels) waarbij het nog net lukt met 1 hand. Ga morgen mn op6 ophalen bij de winkel, zal wel laten weten hoe de grotere afmetingen in eerste instantie bevallen.
Om hier nog even op terug te komen, het formaat valt me mee. Toestel is ongeveer een cm langer dan wat ik gewend ben. Ik kan 'm met 1 hand bedienen, maar daarvoor moet ik 'm wel afwisselend hoger en lager in m'n hand laten glijden dus beetje manoeuvreren.
Mooi scherm, is de eerste keer amoled voor mij. Helaas vragen nu de kinderen aandacht dus ik wacht wel tot ze vanavond op bed liggen voor ik in alle rust alles ga instellen en verkennen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suicyder
Meeste bugs zijn te vinden op de Bug Report pagina van OnePlus zelf.

Als de bug hier niet gemeld is een ticket aanmaken, dan kan de bug wellicht opgepikt worden, of opgelost door een handeling wellicht.

Maar een aantal van de genoemde bugs zie ik vaker voorbij komen hier, maar kan ik niet terugvinden in de bug report lijst. Ik heb ze niet dus report ze dan ook niet. Maar zonder report, geen oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:50
GenesiZ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:15:
[...]

Ik kan hier antwoord op geven, eergisteren de Osmo Mobile 2 binnen gekregen maar OIS kun je het beste aan laten staan. Beeld is veel stabieler hiermee. De Osmo is goed voor steady shots maar hoogteverschillen kan hij er niet uit filteren terwijl je die wel maakt met je hand. OIS haalt dit er mooi uit.

Ik gebruik nu wel FilmicPro erbij als app, deze kun je ook bedienen met de Osmo. Tracking en timelaps vervalt wel in deze app, daarvoor moet je de DJI app gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, let me know! :*)
Ja, ik heb vragen. :)

Wat ik heb begrepen is dat OP6 niet officieel word ondersteund en daardoor auto tracking niet werkt, kan jij dit bevestigen?

Een aantal dagen verder, bevalt de gimbal nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:21
Driftkikkertje schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:05:
Hebben er meer mensen last van dat sinds de laatste update, de 4G én WIFI verbindingen wel daar blijven, maar je gewoon niet meer kan internetten, whatsappen of andere dingen doen? Soms valt zelfs tijdens het bellen de verbinding weg en hangt hij dus gewoon op...
Yep heb ik ook gehad 2 dagen geleden. OS Cache leeggegooid en tot nu toe niet weer voorgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
Sinds vorige week Dinsdag ook de Oneplus 6 binnen. Heb de 8GB/128GB versie gekocht via BelSimpel. Erg verrast door de snelheid van dit toestel, fijne telefoon. Mis eigenlijk wel echt de stereo speakers van mijn oude telefoon tijdens een youtube sessie, maar verder perfect!

Waar ik echter nu wel naar zit te kijken is de accu. Ja, ik kom makkelijk de dag rondt. Maar volgens mijn metingen heeft deze niet de capaciteit welke hij zou moeten hebben... Meting zowel met een Keweisi energy meter gedaan, als met de app AccuBattery. Die metingen lijken overeen te komen (de meter geeft soms iets meer op, maar de telefoon verbruikt natuurlijk ook wat als hij een langere tijd aan de lader ligt), AccuBattery geeft aan dat er maar zo'n 3064mAh (93%) van 3300mAh in de accu gaat.

Zoals gezegd, verder een hele toffe telefoon. Maar heb het idee dat dit niet hoort. Hebben toevallig meerdere mensen voor de grap al getest wat hun accu doet aan capaciteit? Ik heb de app zelf al draaien sinds hij uit de doos kwam, en de app heeft dus letterlijk elke lading gemeten...

Pics voor de geintereseerde: https://cloud.rkoggel.nl/s/eC4762rfZQzcQwX

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 18:50
1) Nog mensen last van een flinke 'battery drain' sinds de laatste update? Vooral het display lijkt plots ongewoon veel te verbruiken in de accu stats. Op het OnePlus-forum is het één van de meest gehoorde klachten sinds de laatste update. Wat is jullie ervaring?

2) Als ik via 'vol down + power' opstart in safe boot/systeemmenu, krijg ik niet het verwachte taalmenu met instellingen om de data/cash te wipen, maar een scherm dat vraagt om een paswoord om het systeem te 'decrypten'.

Ik heb mijn telefoon nooit versleuteld en lees dat deze optie standaard aanstaat sinds Oreo 8.1. Maar ik heb nooit een paswoord moeten kiezen, behalve de pincode. Wat heeft dit te betekenen? (Gelukkig kan ik gewoon heropstarten in de normale modus zonder problemen)
codegro schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:41:
[...]

Yep heb ik ook gehad 2 dagen geleden. OS Cache leeggegooid en tot nu toe niet weer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 17:14
In de "shelf" van de oneplus launcher zit een app waarin je lidmaatschapskaarten kan opslaan. Weet iemand hoe ik die kan openen als ik een andere launcher gebruik? Hij staat niet in de app drawer dus ik kan hem niet vanuit de Nova launcher gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
iestyn99 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:17:
In de "shelf" van de oneplus launcher zit een app waarin je lidmaatschapskaarten kan opslaan. Weet iemand hoe ik die kan openen als ik een andere launcher gebruik? Hij staat niet in de app drawer dus ik kan hem niet vanuit de Nova launcher gebruiken...
Is een widget die je gewoon kan toevoegen, ook met Nova (leeg punt op je homescreen ingedrukt houden - widgets). Hij heet Card package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38
Ik heb nu een maandje een op6 midnight black maar moet zeggen dat ik echt NIET te spreken ben over de kwaliteit van de achterkant. 1x sleutels er tegen aan houden is instant krassen.

Ik ben er best voorzichtig mee maar stapte een keer uit m'n auto en had m'n sleutelbos in m'n hand en pakte ook de telefoon uit de houder. later zag ik dat er meteen krassen op stonden van een paar seconde samen los vasthouden.

als je midnight black neemt zonder hoesje is het gewoon niet te doen om hem kras vrij te houden. valt me wel erg tegen. met mijn Samsung s7 met glazen achterkant nooit problemen gehad en daar was ik veel lomper mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
Crysania schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:00:
Ik heb nu een maandje een op6 midnight black maar moet zeggen dat ik echt NIET te spreken ben over de kwaliteit van de achterkant. 1x sleutels er tegen aan houden is instant krassen.

Ik ben er best voorzichtig mee maar stapte een keer uit m'n auto en had m'n sleutelbos in m'n hand en pakte ook de telefoon uit de houder. later zag ik dat er meteen krassen op stonden van een paar seconde samen los vasthouden.

als je midnight black neemt zonder hoesje is het gewoon niet te doen om hem kras vrij te houden. valt me wel erg tegen. met mijn Samsung s7 met glazen achterkant nooit problemen gehad en daar was ik veel lomper mee.
Denk dat dit is omdat het glas gecoat is. Je zit niet recht op het glas, maar op de coating. De "normale" zwarte versie heeft dit niet geloof ik, en zal dan ook niet zo snel krassen lijkt me?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38
GoldenBatt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:23:
[...]

Denk dat dit is omdat het glas gecoat is. Je zit niet recht op het glas, maar op de coating. De "normale" zwarte versie heeft dit niet geloof ik, en zal dan ook niet zo snel krassen lijkt me?
Ja klopt je ziet eronder het blinkende van het glas. Maar die coating is echt waardeloos imo. Verder top telefoon

Ga nu nadenken over iets als dit https://dbrand.com/shop/oneplus-6-skins iemand daar ervaringen mee?

[ Voor 10% gewijzigd door Crysania op 25-06-2018 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Aikibana1 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:12:
1) Nog mensen last van een flinke 'battery drain' sinds de laatste update? Vooral het display lijkt plots ongewoon veel te verbruiken in de accu stats. Op het OnePlus-forum is het één van de meest gehoorde klachten sinds de laatste update. Wat is jullie ervaring?

2) Als ik via 'vol down + power' opstart in safe boot/systeemmenu, krijg ik niet het verwachte taalmenu met instellingen om de data/cash te wipen, maar een scherm dat vraagt om een paswoord om het systeem te 'decrypten'.

Ik heb mijn telefoon nooit versleuteld en lees dat deze optie standaard aanstaat sinds Oreo 8.1. Maar ik heb nooit een paswoord moeten kiezen, behalve de pincode. Wat heeft dit te betekenen? (Gelukkig kan ik gewoon heropstarten in de normale modus zonder problemen)

[...]
1) Nope, 4 uur SOT en nog 47% accu vanmiddag
2) Dat hoort, encryptie staat inderdaad standaard aan. Gewoon je pincode intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Crysania schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:03:
[...]

Ga nu nadenken over iets als dit https://dbrand.com/shop/oneplus-6-skins iemand daar ervaringen mee?
Alstublieft: [OnePlus 6] Accessoires

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 18:50
CRXed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:20:
[...]

1) Nope, 4 uur SOT en nog 47% accu vanmiddag
2) Dat hoort, encryptie staat inderdaad standaard aan. Gewoon je pincode intoetsen.
Dit al gelezen? Accu OnePlus 6 sneller leeg door recente update OxygenOS 5.1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Issue waar niet iedereen last van heeft, maar wel bekend inderdaad. Ik verwacht komende maand nog wel vaker wat updates om alles te stroomlijnen. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 22:36
JCreations schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:24:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met accu optimalisatie per app?

Wanneer ik een app instel voor "niet optimaliseren", springt deze na een paar dagen automatisch weer terug naar "optimaliseren".
Dat merkte ik gisteren ook ja... Gebeurt alleen niet met alle apps. Ik dacht eigenlijk dat het was gebeurd na de update naar 5.1.8, maar ik zal er eens extra op gaan letten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufio64
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 08:48
[b]GoldenBatt in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"AccuBattery geeft aan dat er maar zo'n 3064mAh (93%) van 3300mAh in de accu gaat. Hebben toevallig meerdere mensen voor de grap al getest wat hun accu doet aan capaciteit?
Ik zie hier (met AccuBattery) hetzelfde. Hypothese: misschien is het opladen begrensd (op c/a 90%), om de levensduur van de batterij te verlengen? Maar: wellicht is er een betere verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 22:34
walterworld schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:01:
[...]

Ja, ik heb vragen. :)

Wat ik heb begrepen is dat OP6 niet officieel word ondersteund en daardoor auto tracking niet werkt, kan jij dit bevestigen?

Een aantal dagen verder, bevalt de gimbal nog?
Gimball bevalt erg goed, enige nadeel is het formaat van de Oneplus 6. Echt heel lekker stevig zit hij er niet in met de sandstone cover. En elke keer de cover eraf halen is geen succes.

Autotrack met de osmo app werkt probleemloos, meerdere keren gebruikt en werkt prima.

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
iestyn99 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:17:
Je kan ook Stocard downloaden. Voordeel is dat die je kaarten ook in de cloud kan opslaan waardoor je op meerdere telefoons en/of na een reset alles snel weer terug hebt :)
Crysania schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:03:
[...]

Ja klopt je ziet eronder het blinkende van het glas. Maar die coating is echt waardeloos imo. Verder top telefoon

Instant buy bij een nieuwe telefoon, ik heb inmiddels een Oneplus 6 camo black :)

https://postimg.cc/image/sxy32zk65/

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Goedemorgen,

Ik heb op het moment een iPhone 6s Plus in combi met een abbo via KPN. Nu is dat abbo al enige tijd afgelopen en loopt dat elke maand stilletjes door zeg maar. Ik zit nu te kijken naar een andere mobiel. Ik dacht zelf eerst de nieuwe iPhone X, maar die vind ik zo duur. Kan ik hem weer via abbo nemen maar dan moet je nog zoveel bij betalen als je beetje gunstige maandbedrag wilt hebben + je heb een BKR registratie op je naam staan.

Dat alles heeft mijn besloten verder te kijken en kwam toen bij de Oneplus 6. Die is redelijk te betalen los en als je daar dan een een sim only bij doet valt het reuze mee wat je betaald verdeeld over 2 jaar.

Ik ben alleen heel benieuwd, de OnePlus 6 is nu al enige maanden uit, hoe vinden jullie het toestel in dagelijks gebruik? Werkt alles goed en is het duidelijk? En zijn er ook mensen die van een iPhone komen en deze stap gezet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:50
GenesiZ schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:21:
[...]

Gimball bevalt erg goed, enige nadeel is het formaat van de Oneplus 6. Echt heel lekker stevig zit hij er niet in met de sandstone cover. En elke keer de cover eraf halen is geen succes.

Autotrack met de osmo app werkt probleemloos, meerdere keren gebruikt en werkt prima.
Hopelijk zit mijn O+6 met Otterbox behuizing een beetje stevig.

Het werkt dus wel, erg verwarrend :? Enkel met Osmo app.
Omdat ik in het topic [Gimbal] DJI Osmo Mobile 2 ervaringen & discussie het volgende las:
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:28:
- OP6 is NIET officieel ondersteund en heeft ook wat problemen met autofocus. Als je Filmic Pro gebruikt is dat op te lossen, maar dan heb je weer geen tracking mode, een van de mooie dingen van de Osmo2.

- Osmo 2 heeft GEEN ondersteuning voor externe microfoon en ook geen mogelijkheden om een mic erop te zetten. |:( (Zo zit ik te puzzelen met mijn VideoMic Me. Dat past niet.) Als je met een externe mic wil werken (anders dan met bluethooth), koop dan zeker geen Osmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Frid0 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:33:
Goedemorgen,

Ik heb op het moment een iPhone 6s Plus in combi met een abbo via KPN. Nu is dat abbo al enige tijd afgelopen en loopt dat elke maand stilletjes door zeg maar. Ik zit nu te kijken naar een andere mobiel. Ik dacht zelf eerst de nieuwe iPhone X, maar die vind ik zo duur. Kan ik hem weer via abbo nemen maar dan moet je nog zoveel bij betalen als je beetje gunstige maandbedrag wilt hebben + je heb een BKR registratie op je naam staan.

Dat alles heeft mijn besloten verder te kijken en kwam toen bij de Oneplus 6. Die is redelijk te betalen los en als je daar dan een een sim only bij doet valt het reuze mee wat je betaald verdeeld over 2 jaar.

Ik ben alleen heel benieuwd, de OnePlus 6 is nu al enige maanden uit, hoe vinden jullie het toestel in dagelijks gebruik? Werkt alles goed en is het duidelijk? En zijn er ook mensen die van een iPhone komen en deze stap gezet hebben?
Lees het topic ;)
Bevalt prima hier, komende van Samsung Galaxy S7. Overstap van iPhone zal wat meer wennen zijn iig.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 18:30
Sinds vandaag over van Tele2 naar Vodafone.
Iemand VoLTE al werkende op VF ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sinds gisteren de Oneplus 6 Silk white binnen.

Hebben jullie ook dat de camera rand niet flush is met de camera, dus het metal/gouden ovale ring niet op hetzelfde niveau is als de zwarte camera lens? Het voelt aan als een scherpe rand.

Ik vind het vreselijk irritant dat dit niet flush is.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ReseT schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:03:

Hebben jullie ook dat de camera rand niet flush is met de camera, dus het metal/gouden ovale ring niet op hetzelfde niveau is als de zwarte camera lens? Het voelt aan als een scherpe rand.

Voelt bij mij niet scherp aan, maar moet zeggen dat ik de camera niet aanraak (ook niet per ongeluk) dus geen last van verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Pimmetje651 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:01:
Gaat waarschijnlijk niet komen ook. Is stuk terug in dit topic behandeld.

Zelfde wat Southern Sun schrijft. Ligt klein randje ter bescherming van de lens, maar voelt niet scherp. Heb m nu ook voor het eerst gevoeld, daarvoor nooit geraakt.

[ Voor 51% gewijzigd door PeacekeeperNL op 26-06-2018 11:13 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

Bij mijn black versie ook... Misschien bewust gedaan als soort bescherming voor camera glas? Als je het neerlegt?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Laatst online: 07-10 22:34
walterworld schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:41:
[...]

Hopelijk zit mijn O+6 met Otterbox behuizing een beetje stevig.

Het werkt dus wel, erg verwarrend :? Enkel met Osmo app.
Omdat ik in het topic [Gimbal] DJI Osmo Mobile 2 ervaringen & discussie het volgende las:

[...]
Autofocus is inderdaad een issue, maar dat is zoiezo met de 6. Ook buiten de Osmo met de normale app. Tracking zit inderdaad niet in Filmic. Hiervoor gebruik ik gewoon de Osmo app en zet vantevoren de focus en belichting vast. Hierna de trackinmodus aan en hij doet het probleemloos.

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

GoldenBatt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:07:

Waar ik echter nu wel naar zit te kijken is de accu. Ja, ik kom makkelijk de dag rondt. Maar volgens mijn metingen heeft deze niet de capaciteit welke hij zou moeten hebben... Meting zowel met een Keweisi energy meter gedaan, als met de app AccuBattery. Die metingen lijken overeen te komen (de meter geeft soms iets meer op, maar de telefoon verbruikt natuurlijk ook wat als hij een langere tijd aan de lader ligt), AccuBattery geeft aan dat er maar zo'n 3064mAh (93%) van 3300mAh in de accu gaat.
3062 mAh hier met een gezondheid van 93%. Ik heb hem vanaf de 1e release dag en gezondheid was maximaal 94%. Dat is ook apart bij een gloed nieuwe batterij lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:10

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Niet flush :? Je bedoelt denk ik een klein opstaand randje? Dat is normaal, dat hebben meer telefoons. Dient ter bescherming van de lens als je de telefoon neerlegt. Is absoluut niet storend.

Overigens gisteren de telefoon niet opgeladen in de nacht. Twee volle dagen, SoT van 3:30 uur en nog 25% over. Uitstekende score lijkt mij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Nyarlathotep op 26-06-2018 15:12 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:03
westergas schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:46:
[...]

3062 mAh hier met een gezondheid van 93%. Ik heb hem vanaf de 1e release dag en gezondheid was maximaal 94%. Dat is ook apart bij een gloed nieuwe batterij lijkt mij.
Voor wat het waard is, dit is/was met de 5T net zo.
Je kan je ook afvragen in hoeverre de metingen van een app 100% kloppen.
Ik zou, zeker nu je de dag gewoon goed doorkomt, hier niet teveel waarde aan hechten.
Pimmetje651 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:01:
Nee, want Vodafone ondersteund de Oneplus toestellen niet.
Volgens mij worden alleen sommige Samsung toestellen en iPhones ondersteund.

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 26-06-2018 15:53 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

westergas schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:46:
[...]

l3art schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:51:
[...]

Nee, want Vodafone ondersteund de Oneplus toestellen niet.
Volgens mij worden alleen sommige Samsung toestellen en iPhones ondersteund.
Zou onderstaande ook gelden voor een telefoon batterij 8)7 ?

https://androidworld.nl/t...-volledige-capaciteit-af/

@Frozen dat dacht ik ook wel.. sarcastisch vraagstelling was het :)
@Frozen Afstandsbediening in magnetron gehoord en laptop föhnen omdat er water op kwam.. ( indirecte omgeving :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door mucuracat op 26-06-2018 16:07 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mucuracat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:00:
[...]

[...]

Zou onderstaande ook gelden voor een telefoon batterij?

Dat geldt voor elke batterij. Ook batterijen die in satellieten zitten. :)

@mucuracat Je hebt ook mensen die hun kat in de magnetron stoppen om hem te drogen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 26-06-2018 16:05 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Heb mijn OnePlus 6 nu drie dagen. Ik kom van een Xiaomi redmi note 3. Heb meteen uit de doos de update gedaan. Wat me opvalt is dat de batterij 's nachts 1%/uur leegloopt. Op vliegtuig modus wat minder, maar toch nog 5%/nacht. Mijn redmi verbruikte max 1%/nacht op vliegtuig modus.
Jammer, ik had gehoopt op een toestel met een betere accuduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
mucuracat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:00:
[...]

[...]

Zou onderstaande ook gelden voor een telefoon batterij 8)7 ?

Lees het artikel. Het verlies komt door het omzetten van 3.7 volt van de batterij naar 5 volt (usb spanning), en de telefoon die het weer omzet naar 3.7 voor zijn batterij. Het omzetten geeft het spannings verlies.

Het meten van de accu door die app was bij al mijn oude telefoons goed. Dus ik zou hier niet anders verwachten...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Aikibana1 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:12:

[...]
1.Jip, batterij verbruik ben ik ook niet blij mee.
2.paswoord is gewoon je pincode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus vraagt om feedback over de camera van de OnePlus 6: Flagship Camera Comparison: Let's Do a Blind Test!

Formulier: https://goo.gl/forms/kHsMkhb7xTdvntZa2
What’s up Community!

It’s been a month since we launched OnePlus 6. While the product is still a hit being discussed by media and people from over the world, our camera team have been working consistently to improve our image quality. We want to create a fast, simple and snappy camera experience, so you always get a good shot with one click.

Today we are excited to bring you 8 groups of image quality comparison. We put OnePlus 6 along with flagships like iPhone X, Pixel 2XL and Samsung S9+, and would love to hear your opinions on image quality in different scenes. (All shots were taken in auto mode, under camera default settings)

The blind test plays a huge role in helping us understand what really makes a perfect smartphone camera for YOU, and your anticipation will be highly appreciated.

Image Quality Blind Test: https://goo.gl/forms/kHsMkhb7xTdvntZa2

NEVER SETTLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Nice, heb 'm even ingevuld. Je gaat vast ook wel de resultaten plaatsen, of niet? Mijn voorkeursvolgorde is 2134.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:55:
[...]

Nice, heb 'm even ingevuld. Je gaat vast ook wel de resultaten plaatsen, of niet? Mijn voorkeursvolgorde is 2134.
Jep, zodra die online komen zal ik die hier ook plaatsen :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
JLius schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:26:
Heb mijn OnePlus 6 nu drie dagen. Ik kom van een Xiaomi redmi note 3. Heb meteen uit de doos de update gedaan. Wat me opvalt is dat de batterij 's nachts 1%/uur leegloopt. Op vliegtuig modus wat minder, maar toch nog 5%/nacht. Mijn redmi verbruikte max 1%/nacht op vliegtuig modus.
De accuduur van de OP6 is idd echt schandalig slecht want 5% batterij verlies over een nacht van 10 uur is echt totaal niet acceptabel 8)7

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JLius schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:26:
Sanderrr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:10:
De accuduur van de OP6 is idd echt schandalig slecht want 5% batterij verlies over een nacht van 10 uur is echt totaal niet acceptabel 8)7
En tsja, ook geen eerlijke vergelijking. 4000mAh vs 3300 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

PeacekeeperNL schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:55:
[...]

Same here :) 2134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:16:
[...]

[...]

En tsja, ook geen eerlijke vergelijking. 4000mAh vs 3300 8)7.
Redmi note 3 (bijna 3 jaar oud) verliest 1% batterij op 8 uur tijd in airplane mode, de OP6 5%. Ook al is de batterij van de rn3 21% groter, dat weegt dan nog niet op eh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Check, net als de anderen hier tot nu toe, 2134 ongemerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
JLius schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Redmi note 3 (bijna 3 jaar oud) verliest 1% batterij op 8 uur tijd in airplane mode, de OP6 5%. Ook al is de batterij van de rn3 21% groter, dat weegt dan nog niet op eh.
Wat is je doel achter het puur vergelijken en concluderen dat je OP6 een mindere accuduur heeft dan je RN3? Ik neem aan dat je je telefoon niet de hele dag op standby hebt staan om vervolgens te merken dat je je OP6 iets eerder op moet laden?
De OP6 heeft een kleinere accu dan je Note 3, maar laadt ook een stuk sneller op dankzij dash charge. Vergelijken puur op de procenten heeft zo weinig zin. Het kan heel goed zijn dat je OP6 tijdens een sessie heftig gebruiken weer minder batterij verbruikt.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:16
Maardiweb schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Wat is je doel achter het puur vergelijken en concluderen dat je OP6 een mindere accuduur heeft dan je RN3? Ik neem aan dat je je telefoon niet de hele dag op standby hebt staan om vervolgens te merken dat je je OP6 iets eerder op moet laden?
De OP6 heeft een kleinere accu dan je Note 3, maar laadt ook een stuk sneller op dankzij dash charge. Vergelijken puur op de procenten heeft zo weinig zin. Het kan heel goed zijn dat je OP6 tijdens een sessie heftig gebruiken weer minder batterij verbruikt.
Raar. Ik heb mijn OP6 afgelopen nacht ook in vliegtuigstand gezet (als wekker, dan wil ik verder niet gestoord worden met nachtelijke mails). Dat is van 24:00 tot 6:30. En ik verloor 2%. Ik heb de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
oltk schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:03:
[...]

En ik verloor 2%. Ik heb de laatste update.
Same here, gebruik ook altijd vliegtuigmode.

Nu 3u40 SOT en 50% accu over, nice :D Ben gewend niet meer dan 3u te halen in totaal. Wanneer de eerste volledige lading er doorheen is zal ik nog eens mijn bevindingen delen van de eerste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Heb vannacht gekeken en die van mij ging in 8,5 uur van 80% naar 78% in airplane mode, dus 2% eraf. Ik heb dan alleen de wekker als achtergrond proces draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
wat is de benaming van de Onplus ?

Voor Xiaomi bijvoorbeeld heb je van die speciale namen erbij.
Zoals bij LOS voor elk toestel anders.

[ Voor 16% gewijzigd door theduke1989 op 27-06-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

theduke1989 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:32:
wat is de benaming van de Onplus ?

Voor Xiaomi bijvoorbeeld heb je van die speciale namen erbij.
Zoals bij LOS voor elk toestel anders.
OnePlus One (codenaam "bacon"; gelanceerd op 23 april 2014; de internationale release op 6 juni 2014)

OnePlus 2 (codenaam "oneplus2", gelanceerd op 27 juli 2015; de internationale release op 11 augustus 2015)

OnePlus X (codenaam "onyx", gelanceerd op 29 oktober 2015; de internationale release op 5 november 2015)

OnePlus 3 (codenaam "oneplus3", gelanceerd op 14 juni 2016; de internationale release 14 juni 2016)

OnePlus 3T (codenaam "oneplus3t", gelanceerd op 15 november 2016; de internationale release 28 november 2016)

OnePlus 5 (codenaam "oneplus5", gelanceerd op 20 juni 2017; de internationale release 27 juni 2017)

OnePlus 5T (codenaam "dumpling", gelanceerd op 16 november 2017)

OnePlus 6 (codenaam "Enchilada", gelanceerd op 16 mei 2018; de internationale release 22 mei 2018)

Bron: Wikipedia: OnePlus

[ Voor 3% gewijzigd door Voodoo op 27-06-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Maardiweb schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Ik heb niet echt een doel, ik ging er gewoon van uit dat standby verbruik veel minder zou moeten zijn. Dit is van afgelopen nacht, 7u standby niet in vliegtuig modus. Ik vraag me af waarom android in standby zoveel batterij vraagt.https://drive.google.com/...7-rhDsZ/view?usp=drivesdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

GoldenBatt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:29:
[...]

Lees het artikel. Het verlies komt door het omzetten van 3.7 volt van de batterij naar 5 volt (usb spanning), en de telefoon die het weer omzet naar 3.7 voor zijn batterij. Het omzetten geeft het spannings verlies.

Het meten van de accu door die app was bij al mijn oude telefoons goed. Dus ik zou hier niet anders verwachten...
Er zal wel verschil in zitten, maar jij gelijk.. is best veel. Bij mij gaf het 2937mAh .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wat ziet Android als een volledige lading? Ik laad het toestel namelijk nooit tot 100% maar rond de 70-80% max. Batterij geeft aan SOT van 6u14m sinds laatste "volledige lading" met een percentage van 57% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPGD
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10 18:33
Heeft iemand een makkelijke manier om een screenshot te editen en vervolgens direct te versturen?

Wellicht dat ik iets verkeerd doe maar als ik een screenshot maak en edit dan krijg ik niet meer de optie om hem te versturen. Ik moet de opgeslagen foto dan dus opzoeken om alsnog te versturen.

Niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
westergas schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:28:
Wat ziet Android als een volledige lading? Ik laad het toestel namelijk nooit tot 100% maar rond de 70-80% max. Batterij geeft aan SOT van 6u14m sinds laatste "volledige lading" met een percentage van 57% over.
Volgens mij moet je tot 100% laden om de sot opnieuw te laten tellen.
Ik ga op dik 6u uit komen met de eerste volledige lading (waaronder een dik uur YouTube op maximale helderheid in de tuin). Ben er blij mee! Op werkdagen gebruik ik het toestel weinig dus denk dat ik er wel makkelijk 2 dagen uit ga halen.

[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 27-06-2018 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

[...]

Mijn 3.5 jaar ouwe Galaxy S6 zit op 85% van de oorspronkelijke levensduur van de accu. Die ligt nooit in de volle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
ZiggoGo app is niet full screen, maar helft van het scherm als rechthoek in het midden van het beeld. Las al wel meer mensen met dit probleem maar kan niet inzoomen (alleen een heel klein stukje) en vind geen andere oplossing. Meer mensen met dit probleem of andere oplossingen?

Pip werkt trouwens wel heel fijn!

Edit: Na het legen van de cache werkt het nu toch.

[ Voor 7% gewijzigd door Kid_Stevie op 27-06-2018 18:03 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Kid_Stevie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:49:
ZiggoGo app is niet full screen, maar helft van het scherm als rechthoek in het midden van het beeld. Las al wel meer mensen met dit probleem maar kan niet inzoomen (alleen een heel klein stukje) en vind geen andere oplossing. Meer mensen met dit probleem of andere oplossingen?

Pip werkt trouwens wel heel fijn!
Kan hier met de Ziggo app gewoon inzoomen hoor, geen probleem mee.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Albert020 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:01:
[...]

Kan hier met de Ziggo app gewoon inzoomen hoor, geen probleem mee.....
Ik heb nu net de cache nog maar een keer geleegd en nu werkt het wel opeens. App is nu gewoon vullend met links en rechts randen of scherm vullend na inzoomen.

Thanks voor het reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
welke apps gebruiken jullie om boeken te lezen op je OP6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Amazon.co.uk (voornamelijk 2ehands, scheelt bizar veel geld) en dan een week wachten tot de bestelling binnen is zodat ik niet naar een scherm zit te staren maar naar gedrukte woorden op papier kijk... O-)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
walterwhite schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:32:
Geen, want Ereader, maar voorheen had ik moon reader op mijn s7, die is vind ik heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:28:
Southern Sun schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:48:
[...]

Volgens mij moet je tot 100% laden om de sot opnieuw te laten tellen.
Ik ga op dik 6u uit komen met de eerste volledige lading (waaronder een dik uur YouTube op maximale helderheid in de tuin). Ben er blij mee! Op werkdagen gebruik ik het toestel weinig dus denk dat ik er wel makkelijk 2 dagen uit ga halen.
Nee, volgens mij is dit 95%. Tenminste, bij m'n OnePlus 3 met OxygenOS in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

walterwhite schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:32:
Die van Kobo.
Lees eigenlijk altijd op m'n E-reader.
Maar soms wil ik toch even lezen en dan ook pak ik gewoon de Kobo app. Die synct ook netjes.
PS het lezen in "readmode" is wel fijner op de OP6 dan op de OP3

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb een manier ontdekt hoe ik weet of er een update aan zit te komen van OnePlus. Er komen 2 updates aan, waarvan er hoogstwaarschijnlijk 1 voor de 6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:48
Hoe is de batterij vergelijken met de s8 plus zijn er mensen overgestapt van de s8 plus na de oneplus 6?

Telefoon is wel een verkoophit continu uitverkocht bij Belsimpel ongekend!

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:20:
Ik heb een manier ontdekt hoe ik weet of er een update aan zit te komen van OnePlus. Er komen 2 updates aan, waarvan er hoogstwaarschijnlijk 1 voor de 6 is.
En nu moeten we vragen?: Wat voor een manier? :+

Update moet wel komen. Minimaal veiligheidsupdate mei, lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
mucuracat schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:44:
[...]

Juni bedoel je? Veiligheidsupdate mei heb ik gewoon in 5.1.8 zitten :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mucuracat schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:44:
[...]

Haha, die vraag verwachtte ik al. Was meer om te melden. Was niet om vragen uit te lokken. Ik wil dit 'trucje' graag geheim houden, want wil niet dat OnePlus dit oplost :P. En nee, het is niks illegaals wat ik doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Haha, die vraag verwachtte ik al. Was meer om te melden. Was niet om vragen uit te lokken. Ik wil dit 'trucje' graag geheim houden, want wil niet dat OnePlus dit oplost :P. En nee, het is niks illegaals wat ik doe.
Haha.. als het werkt, houd ons maar op de hoogte. Dan kunnen we met smart wachten :)

@Suicyder yep.. juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:20:
Dat er updates komen, daar heb ik geen trucjes voor nodig. Dat weet ik zonder ook wel. Kan je met jouw ‘trucje’ aangeven wanneer ze komen en voor welk toestel? Daar hebben wij veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Dat er updates komen, daar heb ik geen trucjes voor nodig. Dat weet ik zonder ook wel. Kan je met jouw ‘trucje’ aangeven wanneer ze komen en voor welk toestel? Daar hebben wij veel meer aan.
Ik bedoel op korte termijn. Ben nu aan het uitvogelen of ik meer details kan vergaren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-06-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:08:
[...]

Ik bedoel op korte termijn. Ben nu aan het uitvogelen of ik meer details kan vergaren.
Wat is korte termijn? Daar kunnen we ook heel weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:12:
[...]

Wat is korte termijn? Daar kunnen we ook heel weinig mee.
Het is aan jou mij te geloven of niet. We gaan het zien. Als ik zeg 'vandaag of morgen' en het is uiteindelijk overmorgen, dan is het ook zo slecht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:13:
[...]

Het is aan jou mij te geloven of niet. We gaan het zien. Als ik zeg 'vandaag of morgen' en het is uiteindelijk overmorgen, dan is het ook zo slecht..
Volgens mij valt dat hier wel mee. Daarbij lekker dikgedrukt zetten dat het vermoedens/geruchten zijn.
Heeft men wel OCD teveel en vind het slecht, hun probleem.

Ik hoop overigens wel dat de minimale volume van de beltonen etc in de volgende update weer lager ingesteld kunnen worden, de stap tussen stil-minimaal is veel te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 15:01
In China is 5.1.10 al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

oww.. dat accent .. vermoeiend om te luisteren altijd :) skip ze vaak.. kan iemand het nasynchroniseren? :)
Maar nieuwsgierigheid wint dus toch ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Tussengas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-05-2024
Iemand een PS3/4 controller aan het draaien voor PUBG ed.?
Zo ja, is het makkelijk? Voordat ik een controller aanschaf.

Dit kan je ook eenvoudig opzoeken op het internet. Een beetje meer eigen inzet wordt wel verwacht op Tweakers.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 28-06-2018 12:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Suicyder schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:17:

Volgens mij valt dat hier wel mee.
[oneplus_forum_style] Waar is die beloofde update? Ik heb het gelezen, jullie typen erover. Heb alles al gedaan. Zelfs met VPN komt er niks binnen... Wat denken jullie, moet ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden?
[/oneplus_forum_style]

Dit natuurlijk allemaal in CAPS met een titel waarin minimaal 3x het woord urgent en 6000 uitroeptekens staan....

_O- _O- _O-

Dit is wel netjes btw, het net aangekondigde update schema:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HhTc7lfUp9xcFjrxziiGIfhG/thumb.png

[ Voor 18% gewijzigd door Huigie op 28-06-2018 13:38 ]

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:06
Huigie schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:49:
[...]
Dit is wel netjes btw, het net aangekondigde update schema:

[afbeelding]
Zeker voor ons als OP6-bezitters: het updateschema begint te lopen vanaf de launch van de OP6T.

[ Voor 34% gewijzigd door Tuktop op 28-06-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokpol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:23
Als ik het goed begrijp krijgt de Oneplus 6 dus 3 jaar lang beveiligingsupdates en 2 jaar lang android updates na de lancering van de oneplus 6T?
Het kan ook best zijn dat ik het verkeerd begrijp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

kokpol schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:17:
Als ik het goed begrijp krijgt de Oneplus 6 dus 3 jaar lang beveiligingsupdates en 2 jaar lang android updates na de lancering van de oneplus 6T?
Het kan ook best zijn dat ik het verkeerd begrijp 8)7
This schedule applies to all OnePlus 3/3T, OnePlus 5/5T, OnePlus 6 devices and will be effective immediately.
De 6T is nog niet eens uit...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokpol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:23
tuk2008 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:13:
[...]

Zeker voor ons als OP6-bezitters: het updateschema begint te lopen vanaf de launch van de OP6T.
Ik doelde eigenlijk hierop. Maar het klopt inderdaad dat de oneplus 6T nog niet uit is, maar als het updateschema pas begint te lopen vanaf de lancering van de OP6T dan krijgt de 6 toch na de lancering van de 6T, 3 jaar lang beveiligingsupdates en 2 jaar lang android updates?
maar ik kan het ook mis hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:06
kokpol schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:33:
[...]

Ik doelde eigenlijk hierop. Maar het klopt inderdaad dat de oneplus 6T nog niet uit is, maar als het updateschema pas begint te lopen vanaf de lancering van de OP6T dan krijgt de 6 toch na de lancering van de 6T, 3 jaar lang beveiligingsupdates en 2 jaar lang android updates?
maar ik kan het ook mis hebben 8)7
Zo lees ik de oorspronkelijke bron ook. Het staat er een beetje vaag: "... there will be 2 years of regular software updates from the release date of the phone (release dates of T variants would be considered), ..."
Het zal even afwachten zijn, maar het lijkt me wel zo 'eerlijk' als OnePlus dezelfde regels gaat hanteren voor de OP6(T) als voor de OP3(T)/OP5(T).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 23:38
Ik heb 2 simmetjes in mijn OnePlus 6, 1 Werksim die ik standaard voor bellen en sms'en heb ingesteld. Op deze sim zit een abonnement met 1GB data per maand. Daarnaast heb ik mijn privesim die ik als standaard sim voor mijn data heb ingesteld, daar zit een abonnement met 10GB data per maand op.

Nou bel ik best vaak en lang voor mijn werk en tijdens dat bellen moet ik ook regelmatig dingen checken op de telefoon, hetzij mail of WhatsApp maar het nadeel van deze setup is dat ik niet tegelijk kan bellen op sim 1 en data verbruiken van sim 2. Nou zit er bij de quick Tiles een knop "switch data card", dat zou de oplossing zijn om tijdens het gesprek toch data te kunnen gebruiken.

Alleen werkt die knop niet als het gesprek al gaande is. Is er een manier om het toestel zo in te stellen dat die automatisch ook data gaat gebruiken van mijn werksim op het moment dat ik daarmee aan het bellen ben, en dat die weer terug switcht als ik het gesprek beëindig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:28
als eens geprobeerd om via sim instellingen de optie dual 4g te activeren.
hiermee zou je dit probleem moeten kunnen omzeilen
renem schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:40:
Ik heb 2 simmetjes in mijn OnePlus 6, 1 Werksim die ik standaard voor bellen en sms'en heb ingesteld. Op deze sim zit een abonnement met 1GB data per maand. Daarnaast heb ik mijn privesim die ik als standaard sim voor mijn data heb ingesteld, daar zit een abonnement met 10GB data per maand op.

Nou bel ik best vaak en lang voor mijn werk en tijdens dat bellen moet ik ook regelmatig dingen checken op de telefoon, hetzij mail of WhatsApp maar het nadeel van deze setup is dat ik niet tegelijk kan bellen op sim 1 en data verbruiken van sim 2. Nou zit er bij de quick Tiles een knop "switch data card", dat zou de oplossing zijn om tijdens het gesprek toch data te kunnen gebruiken.

Alleen werkt die knop niet als het gesprek al gaande is. Is er een manier om het toestel zo in te stellen dat die automatisch ook data gaat gebruiken van mijn werksim op het moment dat ik daarmee aan het bellen ben, en dat die weer terug switcht als ik het gesprek beëindig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 23:38
mpjjansen schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:52:
als eens geprobeerd om via sim instellingen de optie dual 4g te activeren.
hiermee zou je dit probleem moeten kunnen omzeilen

[...]
Die optie staat al aan vanaf het moment dat die beschikbaar was. Ik dacht in eerste instantie ook dat dat de oplossing zou zijn maar niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
Weet iemand of het uitmaakt dat je een update doet via Oxygen updater of dat je wacht tot je oneplus toestel dit aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:14

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

vbandr84 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:03:
Weet iemand of het uitmaakt dat je een update doet via Oxygen updater of dat je wacht tot je oneplus toestel dit aangeeft?
Via Oxygen updater gaat sneller. Verder geen verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:58
Als je trucje kijken naar HydrogenOS dan kom je achter, dat doen we al 2 jaar met de 3 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 16:28
Oneplus heeft net een video geplaatst voor 2 Juli :) wat zal er dan komen? Nieuwe kleur? Oneplus 6T in een korte tijd?

[Video: https://www.facebook.com/oneplus/videos/1487799644659169/]

[ Voor 5% gewijzigd door MrOsman op 29-06-2018 19:26 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!