Nu mijn OnePlus 5T verkocht is, wil ik graag de 6 kopen. Ik heb even gekeken naar de verzekering die nu wordt aangeboden bij het aanschaffen van de telefoon, deze is nu maar liefst 150 euro (!). Vorig jaar heb ik bijna de helft betaald.. ik heb contact opgenomen met KlikZeker (zij verschaffen de verzekering via One+) en ik vroeg mij af of ik het via hen direct kon verzekeren. Meneer aan de telefoon zei dat dit wel mogelijk is, maar dat als ik de telefoon via OnePlus zelf verzeker (dus ook eigenlijk via KlikZeker) dat de telefoon dan naar OnePlus verzonden wordt ter reparatie. In het geval dat de verzekering via KlikZeker zelf is aangevraagd (134 euro via hun eigen website) zal dit niet zo zijn en wordt de telefoon in Nederland gerepareerd. Meneer vertelde me dat dat vaak niet lukt en de telefoon onherstelbaar zal zijn en kortom total loss verklaard wordt.
Nou klinkt mij dit in de oren als een verkooppraatje, want ze verdienen meer op de verzekering als ik die bij mijn order direct afneem.
Weten jullie wellicht hier iets meer van?
Nou klinkt mij dit in de oren als een verkooppraatje, want ze verdienen meer op de verzekering als ik die bij mijn order direct afneem.
Weten jullie wellicht hier iets meer van?