Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z'n best

Found it! 8)

De overlay die dit veroorzaakt zijn de gestures van OnePlus. Ik merkte dat bij het invoeren van de pincode dit voornamelijk gebeurde als ik de 0 wilde invoeren. Ik gok dat je dan ook een gesture triggert, wat als overlay wordt gedetecteerd door de ASN/SNS app. Als je gestures uitschakelt, of de 0 heel voorzichtig invoert (bovenkant van de 0), krijg je de melding niet.

:*)
urharm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:18:
[...]

Gebruik je ook de ASN app? Want ik krijg daar steeds die irritante message dat er overlay apps aanwezig zijn op het moment dat ik de pincode in moet voeren. Is daar een fix voor want die heb ik nog niet gevonden?
CC: @tuk2008 , @Intizam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Zie hieronder mijn grafiek van de telefoon.. Heb er amper iets mee gedaan, apps als FB staan er niet op. Zijn er dingen wat ik kan checken? Alle Google services uitschakelen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7C4R9yY.jpg
SOT is 1,36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Bioflap schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:01:
Zie hieronder mijn grafiek van de telefoon.. Heb er amper iets mee gedaan, apps als FB staan er niet op. Zijn er dingen wat ik kan checken? Alle Google services uitschakelen?

[afbeelding]
SOT is 1,36.
Wat is er het meeste actief ?
Heb je al de laatste update ?
Cache legen en telefoon uit en aan zetten al gedaan ?

Bij mijn OP3 als ik 'locatie/gps' aan had staan ging t heel hard maar bij de OP6 heb ik dat weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
User_TS schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:32:
[...]

Wat is er het meeste actief ?
Heb je al de laatste update ?
Cache legen en telefoon uit en aan zetten al gedaan ?

Bij mijn OP3 als ik 'locatie/gps' aan had staan ging t heel hard maar bij de OP6 heb ik dat weer niet.
Het scherm.. Telefoon is vanmiddag gewiped. Verder staat alleen Whatsapp en Inbox plus Outlook erop.

Edit:
Kan ik mijn Google account resetten op een of andere manier? Wellicht dat ik vanuit Google Now verschillende diensten aan heb staan wat bizar veel energie slurpt. Ergens vind ik het absurd dat je diensten uit zou moeten zetten om een goede accuduur te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bioflap op 18-06-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioflap schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:34:
[...]

Het scherm.. Telefoon is vanmiddag gewiped. Verder staat alleen Whatsapp en Inbox plus Outlook erop.

Edit:
Kan ik mijn Google account resetten op een of andere manier? Wellicht dat ik vanuit Google Now verschillende diensten aan heb staan wat bizar veel energie slurpt. Ergens vind ik het absurd dat je diensten uit zou moeten zetten om een goede accuduur te krijgen.
Stuur eens een screenshot aub.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Anonymoussaurus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:10:
[...]

Stuur eens een screenshot aub.
Waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterijstatistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nadat mijn Nexus 6P gestorven is aan de bootloop en ik tijdelijk een Huawei P10 Lite had om even te overbruggen, heb ik de laatste gisteren laten kennismaken met het asfalt |:( Ik ben nu dus maar iets sneller dan ik had gewild opzoek naar een nieuwe telefoon, maar de OP6 is zeker (oa ook door de prijs) een zeer grote kanshebber. En lees hier ook veel positieve verhalen. (Of de Oppo Find X, maar ColorOS lijkt mij een echte no go te zijn)

Twijfel bij de OP6 nog tussen de mirror black vs midnight black. Lees wat verhalen dat bij de midnight black sneller krassen te zien zijn en dat die gladder is. Al is dat beide natuurlijk weer minder relevant als ik een goeie case of flipcover neem, waar ik tot nu toe altijd een pouch heb gehad voor mijn telefoons.

En heeft iemand ervaring met de gestures icm Nova launcher (of evt andere launchers) of zit dit elkaar niet in de weg? Of zijn er überhaupt problemen met andere launchers, zoals bijvoorbeeld Huawei wat moeilijk doet met wallpapers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:17
Kid_Stevie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:41:
Nadat mijn Nexus 6P gestorven is aan de bootloop en ik tijdelijk een Huawei P10 Lite had om even te overbruggen, heb ik de laatste gisteren laten kennismaken met het asfalt |:( Ik ben nu dus maar iets sneller dan ik had gewild opzoek naar een nieuwe telefoon, maar de OP6 is zeker (oa ook door de prijs) een zeer grote kanshebber. En lees hier ook veel positieve verhalen. (Of de Oppo Find X, maar ColorOS lijkt mij een echte no go te zijn)

Twijfel bij de OP6 nog tussen de mirror black vs midnight black. Lees wat verhalen dat bij de midnight black sneller krassen te zien zijn en dat die gladder is. Al is dat beide natuurlijk weer minder relevant als ik een goeie case of flipcover neem, waar ik tot nu toe altijd een pouch heb gehad voor mijn telefoons.

En heeft iemand ervaring met de gestures icm Nova launcher (of evt andere launchers) of zit dit elkaar niet in de weg? Of zijn er überhaupt problemen met andere launchers, zoals bijvoorbeeld Huawei wat moeilijk doet met wallpapers.
Ik heb meteen een hoesje om m'n (midnight black) telefoon gedaan dus daar kan ik niets over zeggen.
Mijn OP6 staat op gestures; zojuist even Nova Launcher geïnstalleerd. Gestures lijken losgekoppeld te zijn van de launcher, want het werkte direct: Nova toont geen onscreen buttons en de gestures werken exact zoals bij de OP launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
tuk2008 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:17:
[...]

Ik heb meteen een hoesje om m'n (midnight black) telefoon gedaan dus daar kan ik niets over zeggen.
Mijn OP6 staat op gestures; zojuist even Nova Launcher geïnstalleerd. Gestures lijken losgekoppeld te zijn van de launcher, want het werkte direct: Nova toont geen onscreen buttons en de gestures werken exact zoals bij de OP launcher.
Oh super dat dat los lijkt te staan. Dankjewel voor het testen!

Ik denk dat ik ook maar gewoon voor een hoesje of flipcover moet gaan, want ik zou toch wel heel hard huilen als er ook iets mee zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:19
@Kid_Stevie dan is het mooi dat je een hoesje erbij krijgt in de doos van je oneplus 6 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 19-06-2018 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
polopolo150 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:30:
@Kid_Stevie dan is het mooi dat je een hoesje erbij krijgt in de doos van je oneplus 6 ;)
Oja, dat vergeet ik steeds :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 09-10 08:15

westergas

rikkie_pc

Prima hoesje die je er bij krijgt maar ik heb hem er toch weer uit gehaald. Voelt gewoon niet premium. Ik hoop dat mijn Dbrand skin snel komt en dat ie dan wat minder glad is want de midnight uitvoering is erg gladjes :Y

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bioflap
Sorry, vanmorgen weer de OP6 gewiped. Nu alle Google shit uitgeschakeld, en alleen de basis applicaties erop gezet. Ben benieuwd of het nu helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioflap schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:20:
[...]

Sorry, vanmorgen weer de OP6 gewiped. Nu alle Google shit uitgeschakeld, en alleen de basis applicaties erop gezet. Ben benieuwd of het nu helpt..
Ah, maar had misschien helemaal niet gehoeven. Je kan namelijk Google Play Services-data clearen en dat helpt vaak wel. Anyway, laat maar weten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
[b][message=55575527,noline]

Ik ben een jarenlange Nova devoot.......maar nu ik de OP6 heb heb ik hem eraf gegooid. Dit toestel heeft naar mijn mening zo'n geweldig OS dat Nova overbodig wordt.
Bovendien zijn er veel functies in Nova en Oxygen OS die elkaar overlappen.

Dit is echt de telefoon om hem schoon en snel te houden....... :)

[ Voor 7% gewijzigd door BarnOwl op 19-06-2018 09:31 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik had gisteren even een screenshot moeten maken van de accuduur |:(

1d 19hr 30m met nog 21% over en 4u 10m screentime :D _/-\o_ _/-\o_

En ja dat klinkt als weinig screentime, maar nog tijd over en al bijna 2 dagen up & running mag ik toch netjes noemen, zeker met de meerdere pushmail accounts en andere applicaties die af en toe de GPS gebruiken :)

[ Voor 43% gewijzigd door Suicyder op 19-06-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 15:01
Iemand deze apk van Apkmirror "OnePlus Camera 2.7.19 by OnePlus Ltd" al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
rai_rob schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:31:
Iemand deze apk van Apkmirror "OnePlus Camera 2.7.19 by OnePlus Ltd" al getest?
Enige wat ik er snel over vind, is dat ie Google Lens optie zou hebben (komt van een topic op OnePlus dat is verwijderd)

EDIT:
That's OnePlus 6's Android P beta 2 version developers preview's camera.
Pro mode zou niet werken, dus nog niet stable.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EpyuEK3.png

[ Voor 23% gewijzigd door Steeldunes op 19-06-2018 09:53 ]

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:23
Suicyder schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:31:

En ja dat klinkt als weinig screentime, maar nog tijd over en al bijna 2 dagen up & running mag ik toch netjes noemen, zeker met de meerdere pushmail accounts en andere applicaties die af en toe de GPS gebruiken :)
Klinkt goed, ben benieuwd hoe lang ik er mee ga doen. Ben geen zware gebruiker (gebruik m op werkdagen weinig) en haalde met mn HTC 10 2 dagen. Die komt inmiddels niet boven de 3u sot dus heb goede hoop voor de OP6 die inmiddels in bestelling staat. Hoop dat ie klaar ligt als we van vakantie terug zijn. Ben heel benieuwd hoe het formaat en de vingerafdrukscanner op de achterzijde gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Southern Sun schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:55:
[...]

Klinkt goed, ben benieuwd hoe lang ik er mee ga doen. Ben geen zware gebruiker (gebruik m op werkdagen weinig) en haalde met mn HTC 10 2 dagen. Die komt inmiddels niet boven de 3u sot dus heb goede hoop voor de OP6 die inmiddels in bestelling staat. Hoop dat ie klaar ligt als we van vakantie terug zijn. Ben heel benieuwd hoe het formaat en de vingerafdrukscanner op de achterzijde gaat bevallen.
Het formaat is mij alleszins meegevallen (kom van OP3 en hij is vrijwel niks groter), de locatie van de vingerafdrukscanner was erg wennen, want hij zat bij de OP3 op de voorzijde. Soms trap ik er nog in :+

Accuduur bij start was in ieder geval beter dan bij de OP3 voor mij.

Camera moet ik nog even mee spelen, maar raak ik wel aan gewend op den duur. Voor het echte werk heb ik een DSLR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Suicyder schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:31:

Beat this 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lAwb4SBh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Mij lukt het om aan het einde van de dag op <10% te zitten...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Ik vroeg mij af wat de mensen gebruiker;
Poll: Onscreen buttons of swipe
Onscreen Buttons
Swipe gestures
Prei!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400587&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Leuk om te zien dat maar 15 procent van de gebruikers de buttons gebruiken en de rest de gestures

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
M'n geliefde onscreen buttons worden zelfs veslagen door prei.. misschien toch maar eens de gestures uitproberen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 15:01
Steeldunes schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:48:
[...]

Enige wat ik er snel over vind, is dat ie Google Lens optie zou hebben (komt van een topic op OnePlus dat is verwijderd)

EDIT:
[afbeelding]
Ok thx afblijven dus ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Holy shit. Dat is echt een droom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Bioflap schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:49:
[...]

Holy shit. Dat is echt een droom |:(
Ik heb wel bijzonder weinig met de telefoon gedaan die dagen, vandaar dat ook 75% van het verbruik ging richting scherm, inactief, wifi & Android zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Heb gisteren mijn OP6 MB128 mogen ontvangen. Kom van de OPO64GB af.
Heb wel 2 vragen. Die blauwe bolletjes langs sommigen appiconen waar zijn die voor ?
En hoe kan ik per app de kleur van de statusled veranderen ? Kan ze alleen aan of uit zetten, maar bij de OPO mocht ik zelf de kleur bepalen per app en melding.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
harley schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:11:
Heb gisteren mijn OP6 MB128 mogen ontvangen. Kom van de OPO64GB af.
Heb wel 2 vragen. Die blauwe bolletjes langs sommigen appiconen waar zijn die voor ?
En hoe kan ik per app de kleur van de statusled veranderen ? Kan ze alleen aan of uit zetten, maar bij de OPO mocht ik zelf de kleur bepalen per app en melding.
Ik neem aan dat je de notification dots bedoelt, geven aan dat die app een notificatie heeft. Als het goed is (heb zelf nog geen OP6, maar is standaard Oreo) kan je de app ingedrukt houden en zie je ook de notificatie.

Aanpassen van status led kan volgens mij alleen met een aparte app, zit niet (meer) in OxygenOS gebakken.

Zelf ook nog een vraagje.. hoe bevalt bij iedereen het scherm? Na een tijdje gebruiken zijn jullie tevreden met het HD scherm, ik ben wat 'bang' dat een QHD scherm bij zo'n formaat fijner zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Ik neem aan dat je de notification dots bedoelt, geven aan dat die app een notificatie heeft. Als het goed is (heb zelf nog geen OP6, maar is standaard Oreo) kan je de app ingedrukt houden en zie je ook de notificatie.

Aanpassen van status led kan volgens mij alleen met een aparte app, zit niet (meer) in OxygenOS gebakken.

Zelf ook nog een vraagje.. hoe bevalt bij iedereen het scherm? Na een tijdje gebruiken zijn jullie tevreden met het HD scherm, ik ben wat 'bang' dat een QHD scherm bij zo'n formaat fijner zou zijn.
ja tevreden. Had een s7 edge maar merk eigenlijk geen verschil

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het geluid uit de headphone jack? hoor er slechte verhalen over

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:32:
Prima, niets te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:32:
Ik vind het een stuk beter dan de kwaliteit uit mijn S7. In mijn auto via de AUX-poort hoorde ik vanuit mijn S7 ruis op de lijn bij zacht geluid. Dit heb ik bij de OP6 niet meer.

Vanuit mij de vraag: Hebben jullie ook dat bij WhatsApp spraakberichten de opnames (een stuk) zachter zijn dan bij je vorige telefoon? Ik stuur regelmatig spraakberichten, en krijg nu telkens de melding van mensen dat het een stuk zachter is in vergelijking met mijn S7. :/ :?
thanks!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:25:
[...]
Perfect. ik kom van QHD (Nexus 6P) maar dit scherm is in alle opzichten mooier. Ik ga geen pixels zitten tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
westergas schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:46:
[...]

Perfect. ik kom van QHD (Nexus 6P) maar dit scherm is in alle opzichten mooier. Ik ga geen pixels zitten tellen ;)
Ah dat is mooi, kom ook van de N6P (met nu als tussenstop Huawei P10 lite omdat N6P stierf aan de bootloop). Dus dit is goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:07
Wie heeft de Beta versie van Android P al geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

vbandr84 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:51:
Wie heeft de Beta versie van Android P al geïnstalleerd?
Hoort dat niet hier? [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
Bioflap schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:34:
[...]

Edit:
Ik zou even wachten met allerlei handelingen totdat je een normale dag hebt gehad. Na een wipe zijn je batterijgegevens nooit accuraat. Gezien je hem vanmorgen weer gewiped hebt zou ik hem vanavond gewoon aan de lader leggen en kijken hoe je er morgen eind van de dag voor staat.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Maardiweb schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Ik zou even wachten met allerlei handelingen totdat je een normale dag hebt gehad. Na een wipe zijn je batterijgegevens nooit accuraat. Gezien je hem vanmorgen weer gewiped hebt zou ik hem vanavond gewoon aan de lader leggen en kijken hoe je er morgen eind van de dag voor staat.
Ik moet natuurlijk sowieso even wachten tot Doze zijn werk heeft gedaan. Verder wacht ik nog ff met het installeren van apps zoals FB, Messenger en Snapchat totdat ik een stabiel verbruik heb..

Hebben jullie de aggresieve Doze setting ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Bioflap schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:47:
[...]

Ik moet natuurlijk sowieso even wachten tot Doze zijn werk heeft gedaan. Verder wacht ik nog ff met het installeren van apps zoals FB, Messenger en Snapchat totdat ik een stabiel verbruik heb..

Hebben jullie de aggresieve Doze setting ingesteld?
Settings niet aangepast, dus hij staat bij mij op standaard "Optimized" en niet de agressieve variant. Ik heb best veel apps met sluipverbruik en haalde dit weekeind toch bijna 2 dagen op de accu (1d 19h met 21% over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
Padvinder schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:32:
Found it! 8)

De overlay die dit veroorzaakt zijn de gestures van OnePlus. Ik merkte dat bij het invoeren van de pincode dit voornamelijk gebeurde als ik de 0 wilde invoeren. Ik gok dat je dan ook een gesture triggert, wat als overlay wordt gedetecteerd door de ASN/SNS app. Als je gestures uitschakelt, of de 0 heel voorzichtig invoert (bovenkant van de 0), krijg je de melding niet.

[...]

Goed gevonden en bedankten voor het delen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Suicyder schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:52:
[...]

Settings niet aangepast, dus hij staat bij mij op standaard "Optimized" en niet de agressieve variant. Ik heb best veel apps met sluipverbruik en haalde dit weekeind toch bijna 2 dagen op de accu (1d 19h met 21% over).
Hmm, dus vooral het systeem even de tijd geven.. Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 08:28
Padvinder schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:32:
Found it! 8)

[...]

Ja hij verschijnt idd bij de 0 in mijn pincode! Oke ik ga dit meteen doorgeven aan de klantenservice. Inmiddels heb ik trouwens de vingerafdruk ingesteld als autenticatie dus is het probleem een stuk minder irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeerKaas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-10 10:48
polopolo150 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:58:
[...]

Ja je krijgt een standaard screen protector. Netflix Kan je scherm vullen. Ziggo go niet.
Ziggo go werkt blijkbaar wel. Ik kan gewoon inzoomen en word dan scherm vullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 14:48
HeerKaas schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:27:
[...]

Ziggo go werkt blijkbaar wel. Ik kan gewoon inzoomen en word dan scherm vullend.
Heb ik idd vandaag gemerkt, werkt ook wel goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenGeubbels
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 21:37
Vraag aan de OP6 eigenaren die 2 simkaarten gebruiken.

Ik vind het super irritant dat ik elke keer moet kiezen tussen de 2 sim kaarten wanneer ik iemand bel.

Waarom kan OnePlus niet gewoon herinneren met elke simkaart ik iemand heb gebeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:39
JeroenGeubbels schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:58:
Waarom kan OnePlus niet gewoon herinneren met elke simkaart ik iemand heb gebeld?
Daar heb je mooie apps voor, zoals Dual Sim Selector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-10 16:44

Ik vind het super irritant dat ik elke keer moet kiezen tussen de 2 sim kaarten wanneer ik iemand bel.

Kan wel :-) tenminste, ik heb de optie gezien in de menu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGeubbels
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 21:37
Richard89 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:05:
[...]

Kan wel :-) tenminste, ik heb de optie gezien in de menu's
Ja dat klopt er is een setting, alleen is de keuze die je dan maakt van toepassing voor al je uitgaande gesprekken.
Ik bel contact A altijd met SIM1, en contact B altijd met SIM2.
En dat is zonder aanvullende app niet in te stellen...wat ik jammer vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024

Zit gewoon standaard in de software.
Instellingen> SIM- & netwerkinstellingen> Slim terugbellen

Dit werkt overigens alleen via je recente gesprekken scherm.
Via contacten komt hij wel weer met de vraag welke SIM je wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-10 16:44
JeroenGeubbels schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:08:
[...]

Ja dat klopt er is een setting, alleen is de keuze die je dan maakt van toepassing voor al je uitgaande gesprekken.
Ik bel contact A altijd met SIM1, en contact B altijd met SIM2.
En dat is zonder aanvullende app niet in te stellen...wat ik jammer vind.
Maar heb je ook de optie "Slim Terugbellen" bekeken?

Daar staat bij: Oproepen worden geplaatst met dezelfde simkaart gebaseerd op vorige oproepgesprekken.

Is dit niet iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:05
Dat slim terugbellen werkte voor mij niet.

Er zijn nog wel eens collega's die ook mijn privenummer hebben en me daarop bellen.
Zonder dat ik het door heb zit ik daarna mijn beperkte prive-minuten terug te bellen, terwijl ik op de zakelijke SIM onbeperkt bellen kan.

+1 voor Dual SIM Selector in mijn geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 14:41
djiedjee schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:28:
Dat slim terugbellen werkte voor mij niet.

Er zijn nog wel eens collega's die ook mijn privenummer hebben en me daarop bellen.
Zonder dat ik het door heb zit ik daarna mijn beperkte prive-minuten terug te bellen, terwijl ik op de zakelijke SIM onbeperkt bellen kan.

+1 voor Dual SIM Selector in mijn geval!
Ik liep tegen precies hetzefde 'probleem' aan. Ik zal de Dual SIM Selector eens proberen, heeft iemand hier goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ja, ik dus! :)
vinest schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Ik liep tegen precies hetzefde 'probleem' aan. Ik zal de Dual SIM Selector eens proberen, heeft iemand hier goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 14:41
Klopt het dat je elk nummer handmatig moet toekennen? ik heb geprobeerd om een groep in eens aan sim1 toe te kennen, maar vervolgens belt ie nog steeds met sim2 die ik als standaard heb ingesteld. Mis ik iets of ben ik gewoon blond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb hem nu kaal uit de doos en heb Outlook geïnstalleerd. De mail loopt netjes binnen. De contacten wil hij niet laten zien in de contacts app, wat ik ook probeer. Die moet die toch gewoon overnemen?

Dit dus:

https://forums.oneplus.co...ntacts-office-365.434198/

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 20-06-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
PWM schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:08:
Ik heb hem nu kaal uit de doos en heb Outlook geïnstalleerd. De mail loopt netjes binnen. De contacten wil hij niet laten zien in de contacts app, wat ik ook probeer. Die moet die toch gewoon overnemen?

Dit dus:

https://forums.oneplus.co...ntacts-office-365.434198/
In de Outlook app dien je naar de settings van je account te gaan, en apart aan te geven dat je ook contacten wil synchroniseren. Bij mij werkt het op deze manier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bioflap schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:37:
[...]

In de Outlook app dien je naar de settings van je account te gaan, en apart aan te geven dat je ook contacten wil synchroniseren. Bij mij werkt het op deze manier wel :)
8)7 Da's lekker onlogisch :+ En nog weggestopt ook.

Maar het werkt, thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Nee, mijn setup:
ik gebruik Island om een werkprofiel te maken, alle apps voor het werk draaien daaronder (gekloond of alleen daar geinstalleerd). Met 1 knop uit te zetten dus.

Ik heb Dual Sim Selector ook gekloond. Degene onder het werkprofiel staat voor alle calls naar de werk-sim, de gewone Dual Sim Selector standaard naar de prive SIM.

De dialer is gekloond, die van het werk toont alle contacten van mijn werk. De prive-dialer alleen prive.
Idem voor mail en zo.

Na uitschakelen van het werkprofiel kan ik nog steeds telefoon ontvangen.
Ik heb een shortcut voor doorschakelen naar voicemail op het homescreen staan. Omdat ik ook de data van de zakelijke sim gebruik werkt dit beter dan de SIM helemaal uitschakelen.
vinest schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:07:
[...]

Klopt het dat je elk nummer handmatig moet toekennen? ik heb geprobeerd om een groep in eens aan sim1 toe te kennen, maar vervolgens belt ie nog steeds met sim2 die ik als standaard heb ingesteld. Mis ik iets of ben ik gewoon blond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
PWM schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:46:
[...]

8)7 Da's lekker onlogisch :+ En nog weggestopt ook.

Maar het werkt, thanks :)
Ja, echt handig is het niet.. Mooi dat het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
*knip*. Aankoopadvies en telefoons vergelijken hoort niet thuis in ervaringen topics. Graag even een topic aanmaken in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 20-06-2018 13:39 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Sanderrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:35:
[mbr]*knip*. Aankoopadvies en telefoons vergelijken hoort niet thuis in ervaringen topics. Graag even een topic aanmaken in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.[/]
PM was makkelijker geweest, dan had ik deze verwijderd en een kopie in het juiste forum gezet. Nu moet ik m'n vraag weer helemaal opnieuw gaan typen... 8)7

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Plastic bijgeleverde hoes even schoongemaakt met IPA. Ideaal spul want laat geen residu achter. Idem dito voor de screenprotector. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Misschien wel uitkijken voor de randjes naast de protector en bij de notch, dikke kans dat IPA doodleuk je coating er af veegt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 15:03
RAAF12 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:31:
Plastic bijgeleverde hoes even schoongemaakt met IPA. Ideaal spul want laat geen residu achter. Idem dito voor de screenprotector. *O*
IPA?!
Afbeeldingslocatie: http://anthonymartin.be/wp-content/uploads/Martins-IPA-1.jpg

:+

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

Steeldunes schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:48:
[...]

EDIT:
[afbeelding]
Alsnog ? via apk download

https://androidworld.nl/a...p-google-lens-integratie/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Zozo, jij bent niet van GISTeren :)

Maar ik neem aan isopropyl alcohol, scheelt sommige misschien weer een zoektocht op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Krijg net een melding voor update 5.1.8
102mb dit keer.

Wat bug fixes en 'call quality'

Toestel is gewoon NL

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

R-utger schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:14:
Krijg net een melding voor update 5.1.8
102mb dit keer.

Wat bug fixes en 'call quality'

Toestel is gewoon NL
5.1.8 is alweer een aantal dagen uit als ik me niet vergis. Heb ik in ieder geval ook op mijn toestel staan hier.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
PeacekeeperNL schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:18:
[...]

5.1.8 is alweer een aantal dagen uit als ik me niet vergis. Heb ik in ieder geval ook op mijn toestel staan hier.
Dat was denk ik 5.1.7
Die was van 4 dagen terug.

nieuws: OnePlus lost beveiligingsprobleem in bootloader OnePlus 6 op

[ Voor 23% gewijzigd door R-utger op 20-06-2018 18:57 ]

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Nee hoor, we kregen 5.1.8. op 17 juni binnen, is hier ook voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fijn die screenprotector vanuit de doos. Een kras als de Grand Canyon erop na 1 dag. Zijn er winkels waar ze die dingen er goed opplakken? Voor Apple zie je wel eens apparaten die het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

PWM schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:19:
Fijn die screenprotector vanuit de doos. Een kras als de Grand Canyon erop na 1 dag. Zijn er winkels waar ze die dingen er goed opplakken? Voor Apple zie je wel eens apparaten die het doen.
Ik heb clearplex van media markt. Erg blij mee. 20 euro. Gegarandeerd luchtbelvrij. Mag nog keer terug omdat er een vuiltje onder zit, wordt gratis vervangen. Een van de weinige dingen imho die ze goed doen.

Edit, is eigenlijk wel meer voor het Accessoires topic.

[ Voor 11% gewijzigd door PeacekeeperNL op 20-06-2018 20:02 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
Naar aanleiding van dit artikel: nieuws: Veel meer Android-smartphones kunnen ar-apps draaien dankzij ARCore-u...

Wou ik ook eens AR games draaien op mijne OnePlus6, blijkbaar is de app "Just a Line" niet compatible.. Ook andere apps zouden niet compatibel zijn..

Hebben jullie AR games al werkend gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Vandaag de slow motion functie gebruikt blijkt ie geen geluid op te nemen. Na wat speurwerk blijkt geen enkele oneplus dit te doen. Zijn er apps welke dit wel ondersteunen ? wilde namelijk in een primaire bak kijken wat er nu precies een bepaald geluid maakt en waarom, maar zonder geluid is dat moeilijk terug kijken :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:25
speedy090 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:22:
Naar aanleiding van dit artikel: nieuws: Veel meer Android-smartphones kunnen ar-apps draaien dankzij ARCore-u...

Wou ik ook eens AR games draaien op mijne OnePlus6, blijkbaar is de app "Just a Line" niet compatible.. Ook andere apps zouden niet compatibel zijn..

Hebben jullie AR games al werkend gekregen?
Jazeker, ik heb het draaiend gekregen op de OnePlus6. Wellicht helpt deze site je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

harley schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:59:
Vandaag de slow motion functie gebruikt blijkt ie geen geluid op te nemen. Na wat speurwerk blijkt geen enkele oneplus dit te doen. Zijn er apps welke dit wel ondersteunen ? wilde namelijk in een primaire bak kijken wat er nu precies een bepaald geluid maakt en waarom, maar zonder geluid is dat moeilijk terug kijken :(
Volgens mij doet geen een slomo apparaat dit.
Alleen als je een normaal film fragment vertraagd kan je geluid ook langzamer krijgen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 14:48
Met mijn phone die ik hiervoor had kon ik het scherm clonen (streamen) naar mijn TV
Heb eerst dit geprobeerd, maar kan niks mijn tv niet vinden.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/o0w41m4.jpg

Welke app is hier met meeste geschikt voor ? Apps

[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 20-06-2018 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

harley schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:59:
Bij de slow mo guys wordt het geluid erna ook maar erop gezet door een audio technicus die het geluid voor ze erbij maakt. Hebben ze toen video van gemaakt waarin ze dat laten zien.
Is volgens mij geen een slowmo device welke ook audio opneemt. Denk ik althans, dus geloof me iig niet op mijn woord dat er echt geen bestaan.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
PeacekeeperNL schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:10:
[...]

Bij de slow mo guys wordt het geluid erna ook maar erop gezet door een audio technicus die het geluid voor ze erbij maakt. Hebben ze toen video van gemaakt waarin ze dat laten zien.
Is volgens mij geen een slowmo device welke ook audio opneemt. Denk ik althans, dus geloof me iig niet op mijn woord dat er echt geen bestaan.
M'n Nexus 5x deed het wel, incl 'slomo geluid'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

tuk2008 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:58:
[...]

M'n Nexus 5x deed het wel, incl 'slomo geluid'.
Kon die echt slomo opnemen. Of het beeld gewoon achteraf zelf vertragen.

Hier zit volgens mij het verschil in.
Echt met 480fps opnemen. Of gewoon 30/60. En dan via software elke frame meerdere keren afspelen zodat het slomer gaat. Hierbij behoudt je het geluid.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik gebruik nu gestures, gaat prima. Ik krijg alleen mijn recent apps niet. Er staat dat ik midden op het scherm moet drukken, maar dan krijg ik de homescreen settings :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
PWM schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:38:
Ik gebruik nu gestures, gaat prima. Ik krijg alleen mijn recent apps niet. Er staat dat ik midden op het scherm moet drukken, maar dan krijg ik de homescreen settings :?
Je moet in het midden van beneden naar boven seizoen en dan even vasthouden.

Voorbeeld:
YouTube: OnePlus Gesture Navigation

[ Voor 11% gewijzigd door JCreations op 21-06-2018 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Albert020 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:32:
Met mijn phone die ik hiervoor had kon ik het scherm clonen (streamen) naar mijn TV
Heb eerst dit geprobeerd, maar kan niks mijn tv niet vinden.
[afbeelding]

Welke app is hier met meeste geschikt voor ? Apps
Hang misschien van de hardware af. Ik gebruik zelf een Chromecast op de Tv en die wordt netjes op die plek die je aangeeft gevonden en kan ik naar casten zonder gebruik van andere apps.

Als je TV zelf iets hiervoor aan boord heeft zul je denk ik moeten zoeken naar een App van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:07
Na de update 5.1.8. lijkt mijn batterij heel wat langer mee te gaan.
Laatste volle lading was 18 uur geleden, 2 uur sot en ik heb nog 20 uur over :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Die ##&^%!! fingerprint scanner :(
Knettergestoord word ik er van. Dat ik hem niet kan vinden is 1 ding maar dat ie soms helemaal niet reageert is weer wat anders. Letterlijk totaal geen teken van leven totdat ik het scherm unlock. Gebeurt maar een enkele keer maar het is geen goed teken.

*Als* je de scanner weet te vinden, en hij besluit wakker te zijn, is ie dan weer bloedsnel... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z&#039;n best

westergas schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:11:
Knettergestoord word ik er van. Dat ik hem niet kan vinden is 1 ding maar dat ie soms helemaal niet reageert is weer wat anders. Letterlijk totaal geen teken van leven totdat ik het scherm unlock. Gebeurt maar een enkele keer maar het is geen goed teken.

*Als* je de scanner weet te vinden, en hij besluit wakker te zijn, is ie dan weer bloedsnel... }:|
Ik herken dit totaal niet. Mijn fingerprint scanner werkt tot nu toe zeer goed, beter dan op mijn vorige telefoon (OP3) zelfs.

Ik gebruik 'm om de telefoon te unlocken, voor Lastpass, Authy, Email, ING, ASN... kortom, heel vaak, en hij weigert bijna nooit.

Stel 'm een keer opnieuw in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09

Geen problemen hier, weet niet of je hibernation op bepaalde onderdelen kan aan en uitzetten anders is die vingerscanner gewoon brak.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01

Herken dit ook totaal niet. Werkt elke keer en direct en vindt de plek juist ideaal.
Mijn Samsung S6 Edge herkende 9 van de 10 keer nooit mijn vingers en scanner zat voorop. Niet handig om met 1 hand te unlocken. Nu kun je de telefoon pakken en direct je vinger op de achterkant plaatsen en hij unlocked gelijk.

Ik zou inderdaad eens opnieuw je vingers scannen en probeer ook meerdere vingers. Kan natuurlijk ook zijn dat je vingertoppen te veel gesleten zijn waardoor het slecht wordt herkend. Test het eens met de vinger van iemand anders. Werkt het dan nog steeds niet goed dan de scanner eens een keer goed schoonmaken als laatste poging. Werkt het nog niet goed dan lijkt het bijna op een hardwareprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Ik heb dit ook af en toe. Inderdaad erg vervelend.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Net als aantal anderen herken ik dit ook niet. Enerzijds makkelijk te vinden (gebruik het standaard hoesje, en ik heb redelijk grote handen). Verder reageert hij altijd en is retesnel.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik moest even wennen aan de plek en heb inmiddels ook mijn vingers een keer extra toegevoegd, maar bij mij ook weigert de scanner nooit en hij is megasnel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

PeacekeeperNL schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:57:
[...]

Net als aantal anderen herken ik dit ook niet. Enerzijds makkelijk te vinden (gebruik het standaard hoesje, en ik heb redelijk grote handen). Verder reageert hij altijd en is retesnel.
Dat is ook (een deel van ) het probleem. Met hoesje kan ik hem makkelijk vinden, zonder hoesje zit ik er vaker naast. Maar ik gebruik geen hoesje :) Als mijn Dbrand skin binnen is hoop ik dat de scanner makkelijker vindbaar is.

Verklaard niet waarom de scanner sporadisch helemaal niet reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ik kom er niet uit in welke dir zitten de Galerij foto's? Ik moet ze ff met de USB kabel overhevelen? Help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

RAAF12 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:36:
Ik kom er niet uit in welke dir zitten de Galerij foto's? Ik moet ze ff met de USB kabel overhevelen? Help!!
map DCIM en dan camera
/sdcard/DCIM/Camera/

Zoals elke android dacht ik

[ Voor 5% gewijzigd door mucuracat op 21-06-2018 10:39 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

mucuracat schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:38:
[...]

map DCIM en dan camera
/sdcard/DCIM/Camera/

Zoals elke android dacht ik
Nee daar zit ie niet. Zou de Galerij naam met de backup van de vorige S6 zijn meegekomen. Ik kan het niet vinden. Iemand een helder idee? edit:
Voortschrijdend inzicht O-)
Sorry, idd dcim/camera *O* Het was zo vol daar dat ik hem niet zag, moet maar op datum worden gesorteerd. Nu moest ik gaan zoeken naar de juiste time en date stamp. Lastig en vol ongeduld |:(

[ Voor 25% gewijzigd door RAAF12 op 21-06-2018 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

westergas schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:32:
[...]

Dat is ook (een deel van ) het probleem. Met hoesje kan ik hem makkelijk vinden, zonder hoesje zit ik er vaker naast. Maar ik gebruik geen hoesje :) Als mijn Dbrand skin binnen is hoop ik dat de scanner makkelijker vindbaar is.

Verklaard niet waarom de scanner sporadisch helemaal niet reageert.
Wellicht even een support ticket aanmaken bij OnePlus. Zij zullen waarschijnlijk iig een factory reset gaan aanraden. Maar mogelijk dat er een defect is aan je fingerprint scanner?

Je kan iig in de factory mode (*#808#), onder Device debugging, de finger print test doen. Eerst de auto test, en vervolgens de quality test. Die laatste geeft een getal van 1 tot 100 en of het fail of pass is. Bij mij zit ie veelal tussen 80 en 95. Misschien dat dat wat duidelijkheid geeft?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 23:38

Ik merk dit inderdaad ook regelmatig. Had hier op de 5t nooit last van. Ik vraag me af of dit door het nylon hoesje komt.
Pagina: 1 ... 22 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!