Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
RAAF12 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:13:
Zou wel even navragen of de bank app er op werkt en ook of draadloos betalen aan een winkel terminal werkt. Prima telefoon overigens hier ligt er ook nog een.
Bank app (rabobank) werkte altijd gewoon bij mij op Lineage OS. Contactloos betalen heb ik nooit getest maar zou moeten werken lijkt me als de bank app het ook doet maar misschien kan iemand anders dat bevestigen.

Je moet daar wel Magisk voor installeren i.c.m. met deze modules om safetynet checks te doorstaan en root te verbergen.

https://github.com/blog2i2j/kdrag0n.._..safetynet-fix

https://github.com/LSPosed/LSPosed.github.io/releases

YouTube: Bypass Safetynet Magisk 25.2 | CTS profile match & Basic Integrity F...

[ Voor 19% gewijzigd door GaHard op 28-01-2023 18:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rembooooo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 31-08 11:34
RAAF12 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:13:
Zou wel even navragen of de bank app er op werkt en ook of draadloos betalen aan een winkel terminal werkt. Prima telefoon overigens hier ligt er ook nog een.
Heb hier LineageOS 20 op mijn OP6 en de ING-app inclusief draadloos betalen doet het prima, zonder Magisk fratsen.

De enige app die dienst weigert is de LG Thinq app die ik gebruik om m'n wasmachine te monitoren 8)7 Die meldt, and I quote: "Kan niet worden uitgevoerd op een geworteld toestel"

Als je neus andersom zou staan zou je verdrinken onder de douche

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Rembooooo schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 20:07:
[...]

Heb hier LineageOS 20 op mijn OP6 en de ING-app inclusief draadloos betalen doet het prima, zonder Magisk fratsen.

De enige app die dienst weigert is de LG Thinq app die ik gebruik om m'n wasmachine te monitoren 8)7 Die meldt, and I quote: "Kan niet worden uitgevoerd op een geworteld toestel"
Waarom krijg ik nu het idee dat dit jouw telefoon is? 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.etsystatic.com/25254404/r/il/4bd1e8/3126745560/il_fullxfull.3126745560_7bc5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 11:13
Heb zojuist geprobeerd bij jumbo draadloos te betalen. Tot 2x toe het pinapparaat laten crashen.

Eenmaal thuis zag in dat de Wallet app geinstalleerd moest worden. Google Pay had ik al, dus ik begrip niet precies wat er nog meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 15:36
Heb sinds een week of 2 problemen met gcam, vandaag MGC 8.6 geïnstalleerd, werkt tot nu toe goed.
Enkel de configs niet kunnen vinden voor OP6.

OP6 is mijn reserve toestel die ik gebruik voor foto's te maken. Mijn primaire toestel is Unihertz Atom.

Zo blazen we toch maar eens wat leven in de topic *O* Is de OP6 nog in gebruik bij jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik gebruik mijn OP6 nog dagelijks om mijn tweede Pokemon Go account op te draaien. Doet het nog prima daarvoor. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:13
@walterworld ik gebruik m nog steeds. Ik loop wel tegen een probleem aan: de telefoon start soms opnieuw op, zodra een website of YouTube filmpje langdurig niet geladen kan worden. Verder gaat alles nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 22:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier ook een trouwe gebruiker sinds juni 2019! Vorig jaar toestel voorzien van LineageOS, draait soepeltjes.
Wel af en toe wat issues met bankierapps etc, soms is het nodig mijn root te verbergen via Magisk.
Langzaam aan kijk ik naar een andere telefoon, Pixel 7a of de 8. Twijfel twijfel…. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:31
Harmen schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:41:
Hier ook een trouwe gebruiker sinds juni 2019! Vorig jaar toestel voorzien van LineageOS, draait soepeltjes.
Wel af en toe wat issues met bankierapps etc, soms is het nodig mijn root te verbergen via Magisk.
Langzaam aan kijk ik naar een andere telefoon, Pixel 7a of de 8. Twijfel twijfel…. :?
Je kunt Pixel Experience installeren ipv Lineage OS, dan heb je geen root meer nodig voor bankierapps. Rom is gebaseerd op Google Pixel features en je hebt onbeperkt opslagruimte via Google gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

digitalus101 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:58:
[...]
Je kunt Pixel Experience installeren ipv Lineage OS, dan heb je geen root meer nodig voor bankierapps. Rom is gebaseerd op Google Pixel features en je hebt onbeperkt opslagruimte via Google gratis.
Thanks, zal eens kijken. Hopelijk houd het toestel het nog een paar maand vol.
Pixel 7a vind ik kwa design meh, Pixel 8 iets te prijzig momenteel. Wacht op de P8a. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyStriker
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-05-2024
Paar dagen geleden liep mijn OnePlus 6 vast. Bevroor. Viel uit en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen.

Na een paar uur geprobeerd weer aan te zetten. Telefoon gaf logo OnePlus weer, scherm werd zwart en er verscheen Quallcomm CrashDump mode.

Geprobeerd in Fastboot Mode te komen. Wat lukte. Daar staat echter o.a. device status locked.

Als ik recovery mode selecteer, start de telefoon opnieuw op maar na het verschijnen van het OnePlus logo wordt het scherm zwart.

Is deze telefoon nog te unlocken zodat ik weer bij mijn data kan? En zo ja, hoe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mijn eerste post in dit topic.
TripleQ schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:59:
Hier sinds vandaag ook een one plus 6.
Heb de afgelopen maand tijdelijk met een iphone5 rondgelopen. Dus het is weer even wennen zo'n reuze toestel 😁

Hier ook problemen met de gps fix in waze (via Android auto). Maar dat zal vast wel opgelost worden
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan. 6 jaar lang heb ik goed gebruik gemaakt van deze Oneplus 6, de batterij ging (meestal) gemakkelijk nog een dag mee. Sinds een paar jaar draai ik wel Lineage OS ivm de officiele ondersteuning die al een tijdje afgelopen is

Vanaf vandaag ga ik over op de Pixel 8a.

Misschien een tip,
maar momenteel kan je bij Belsimpel 150 euro korting krijgen als je de oneplus 6 inlevert.
https://www.belsimpel.nl/...96858ec443da78aee104bd292

Tot ziens! ;w

[ Voor 3% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2024 08:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@TripleQ Hier hetzelfde verhaal. OP6 heeft het volgehouden van 06-2019 t/m 02-2024. Niet slecht!
Harmen schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:05:
[...]
Thanks, zal eens kijken. Hopelijk houd het toestel het nog een paar maand vol.
Pixel 7a vind ik kwa design meh, Pixel 8 iets te prijzig momenteel. Wacht op de P8a. :+
Ben sinds Februari dit jaar overgestapt naar de Pixel 8. Tot nu toe geen spijt van gehad! 8)
OP6 (LOS 20) heb ik aan m'n jongste dochter gegeven, die is er blij mee.

Whatever.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05:22
En we zijn weer bijgewerkt naar android 15 lineage 22.1

Voorbereiden; laatste versie van platform tools (pak hem uit bv op je C:
https://developer.android.com/tools/releases/platform-tools

Gapps (arm 64) en de installatie bestanden downloaden bv op je bureaublad downloaden

(usb fout opsporing aanzetten)
Telefoon rebooten naar recovery

open CMD als admin
typ:
cd\

typ na C:\>
platform-tools\adb sideload C:\Users\****\Desktop\lineage-22.1-20241231-nightly-enchilada-signed.zip

ENTER en wachten totdat je de melding krijgt om te rebooten naar de RECOVERY (niet naar t systeem booten)
En flash nu gapps C:\>
platform-tools\adb sideload C:\Users\****\Desktop\MindTheGapps-15.0.0-arm64-20240928_150548.zip

Nu mag je pas rebooten naar het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Cool, ook net geinstalleerd op m'n oude OnePlus6 ;)

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!