Shit zeg, echt slecht dat ze daar niet wat beter op reageren. Overigens heb ik gisteren ook de gok gewaagd en een 11.2 Mitsu daar besteld. Wel met creditcard gelukkig. Pffff, duf zeg al die transport-schade, dat zou toch makkelijk zonder moeten kunnen?
kimjansen schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:52:
Heeft hier iemand ervaring met hoe goed Instaladora Termica is met het afhandelen van transportschades?
Twee weken geleden een zending mogen ontvangen voor mijn huis en schuur; een binnenunit heeft 1 of andere onverlaat op gestaan dus daar is de deksel van doorgeknakt, de 5kW buitenunit is duidelijk een keer goed gestuiterd (uit vorm en butsen aan de buitenkant van het tegenaan slaan van de interne onderdelen) en mijn 11.2kW buitenunit is de bovenste kap vol met schuurplekken... De transporteur kwam het ook vrolijk brengen met een Vito busje waar het spul een beetje los in stond, had ook geen palletwagen of laadklep dus dat ging nogal bijzonder zeg maar...
Heb Jose al 2x gevraagd om dit op te pakken maar tot op heden 0 response. Beetje jammer dit. Gelukkig wel met creditcard betaald en niet voor ontvangst getekend dus ik kan altijd nog via de creditcard maatschappij gaan claimen, maar dat zal ook wel een gevecht zijn.
Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore