@
Grolsch
Weer een dag voorbij en kunnen testen of de instellingen nu wel goed werken, hij heeft weer niet om 14:00 de boel verwarmt, maar begon het vanavond ineens om 20:00 te doen toen er gedoucht werd en daardoor de temperatuur onder het minimum uitkwam.
Ik heb het boekje er nog eens op nageslagen en ik zie het volgende staan:
Pagina 13
10. Ga met behulp van de knoppen F2/F3 naar het punt waar u wilt dat de geselecteerde stand niet actief is en start door op BEVESTIGEN te drukken.
Ik weet niet of ik het nu goed lees maar dit houd volgens mij in dat juist het ge-arceerde blok juist de periode is waarin hij NIET mag verwarmen. Maar bij de maand selectie staat juist weer:
Pagina 12:
5. Ga met de toetsen F2 en F3 naar de maand die u wilt instellen als startpunt voor Schema 2 en druk op Bevestigen.
6. Ga met de toetsen F2 en F3 naar de maand die u wilt instellen als eindpunt voor Schema 2 en druk op Bevestigen.
Even wat foto's van hoe het ingesteld staat, dit is het maandschema, ik kan om èèn of andere reden niet het eerste schema invullen, als ik die selecteer kom ik altijd in schema 2.
Het tijdschema zoals die vandaag was, voor morgen heb ik precies het inverse gedaan, dus alles ge-arceerd behalve van 14:00 tot 16:00.
Dus eigenlijk best verwarrend dat bij maanden zou het dan juist wel de active periode zijn maar bij tijden is het juist de inactive periode. Zou je dit eens kunnen vergelijken met hoe jij het ingesteld hebt? en wat zegt jouw handleiding?
De andere vragen die je stelde:
Het type hydrobox:
Pompstand is:
Ref.Ader: 0 met daaronder het getal 5 (wat instelbaar is)
Als ik dit doe:
code 540 invullen in het service menu>Informatie werking
Dan krijg ik het getal 0, ik denk omdat ik dit doe op het moment dat er niets gebeurt.
En qua posities voor de sensoren:
Rechtstreeks onder de WP (2 sensoren, Ta+Tr)
Deze zijn duidelijk, recht onder de hydrobox kan ik deze dan plaatsen.
Direct na de buffer (2 sensoren, Ta+Tr)
Is dit dan tussen WP ---(TA)--> Buffer en Buffer ---- (TR) --> WP
of
Buffer ---> (TA) --> Verwarming en Verwarming ---> (TR) --> Buffer
Bij v.v. verdeler 1 (B.G.G.) (2 sensoren, Ta+Tr)
Bij v.v. verdeler 2 (1e verdieping) (2 sensoren, Ta+Tr)
Deze kunnen maar op èèn manier (bij de verdelers zelf TA en TR.
Boven in SWW boiler (1 sensor)
Onder in SWW boiler (1 sensor)
Verder ook duidelijk.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line