https://mobile.twitter.co...10109423228841984/photo/1
Max zn auto met werkzaamheden aan de vloer
Max zn auto met werkzaamheden aan de vloer
[ Voor 27% gewijzigd door kevlar01 op 22-06-2018 12:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 27% gewijzigd door kevlar01 op 22-06-2018 12:53 ]
Ik quote Horner alvast "Well, we found a sensor in Maxie's car. Tiny problem. Could be easily fixed. Nothing to worry about".DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Dat mag omdat dit eigenlijk altijd het geval is in FP1. Het probleem is dat Max na een paar ronden naar binnen moest en zijn auto nu uit elkaar ligt, want Fransen zijn oh zo goed met elektronica.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mag dan wel een wonder heten dat dat Italiaanse ding nog rijdt?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Dat mag omdat dit eigenlijk altijd het geval is in FP1. Het probleem is dat Max na een paar ronden naar binnen moest en zijn auto nu uit elkaar ligt, want Fransen zijn oh zo goed met elektronica.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat wel en niet gerepareerd mag worden aan de PU.iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:54:
[...]
Mag dan wel een wonder heten dat dat Italiaanse ding nog rijdt?
(wat wel leuk is in de context dat de motor van GRO gewoon weer erin zit, nadat die in Canada net voor de start plof deed met een wit rookgordijn waar je U tegen zegt)
Was het niet een pakking die stuk was door slordige montage, oid dat de plof had veroorzaakt?albino71 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:56:
[...]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat wel en niet gerepareerd mag worden aan de PU.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
---RAWE CEEK!!!---
ATS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:58:
Ah, Max gaat de baan op. Net op tijd terug van de lunch.
-
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Moet je eens googlen op 'Ricciardo contract 2019'The-Priest-NL schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:59:
Uhh gerucht dat Newey naar Renault gaat misschien, heb iets gemist kennelijk afgelopen week.
Ik zit alleen op de verdieping, maar heb het idee dat er veel gestreamed word op de andere verdiepingen. Hij kan niet eens bufferenbasvn schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:00:
wat ben ik blij dat ik alleen op kantoor zit
Mooi dat max weer op de baan zit!
Lijkt me sterk, je slaat een blanco check van Ferrari af en gaat vervolgens naar Renault?The-Priest-NL schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:59:
Uhh gerucht dat Newey naar Renault gaat misschien, heb iets gemist kennelijk afgelopen week.
Het hele circuit is ongelukkig. Bijna elke bocht ziet er ongemakkelijk uit. Wat op zichzelf wel weer interessant te noemen is.Jackson6 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:03:
Is die pituitgang niet een beetje ongelukkig?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Straf ook meteen of gewoon geen recht meer op een schoon setje?Martin0 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:05:
Gasly heeft blijkbaar niet op tijd zijn 1e set banden ingeleverd.
Dit moet in voor de 40e minuut van de training gedaan zijn.
Echter is het wel zo dat Gasly een radio probleem had.
Bron: livefeed gpupdate:
12:44
Vanwege een probleem met de radio konden Toro Rosso en Gasly niet met elkaar communiceren.
De eerste bandenset moet overigens na veertig minuten worden ingeleverd bij Pirelli. Gasly was op dat moment nog op de baan en riskeert dus een straf.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, krijgt het team een geldboete voor zoals vorig jaar ook bij Williams was:Jasphur schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:06:
[...]
Straf ook meteen of gewoon geen recht meer op een schoon setje?
Inleveren is een groot woord. Je mag niet op de baan zijn na die 40 minuten met je eerste setje. Er is weer een andere tijdslimiet voor het écht inleveren bij Pirelli.Martin0 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:05:
Gasly heeft blijkbaar niet op tijd zijn 1e set banden ingeleverd.
Dit moet in voor de 40e minuut van de training gedaan zijn.
Echter is het wel zo dat Gasly een radio probleem had.
Bron: livefeed gpupdate:
Vanwege een probleem met de radio konden Toro Rosso en Gasly niet met elkaar communiceren.
De eerste bandenset moet overigens na veertig minuten worden ingeleverd bij Pirelli. Gasly was op dat moment nog op de baan en riskeert dus een straf.
Fake news. Renault gaat niet met geld smijten om grote namen binnen te halen. Newey was toevallig met z'n zoon (die ook raced) in Frankrijk vorige week.Danielson schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:02:
[...]
Lijkt me sterk, je slaat een blanco check van Ferrari af en gaat vervolgens naar Renault?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Best chassis!Jasphur schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:22:
Het zit hem in de details.
Nieuwe deflector van McLaren
Via Fabrega
[afbeelding]
Inleveren is idd iets anders, voor zover bekend bij mij moeten ze de barcode scannen van de banden binnen die 40 minuten, dan zijn ze 'digitaal' ingeleverd bij Pirelli.ArnevdS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Inleveren is een groot woord. Je mag niet op de baan zijn na die 40 minuten met je eerste setje. Er is weer een andere tijdslimiet voor het écht inleveren bij Pirelli.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als je toch het beste chassis hebt wat loop je dan nog te knooien met flow-vis?
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 22-06-2018 13:28 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
FTFYSinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:30:
140 meter uitglij ruimte en nog met zo'n klap erin..
[ Voor 64% gewijzigd door iichel op 22-06-2018 13:30 ]
Ik denk niet dat een grindbak zo een auto kan afremmen dat ie niet de muur had geraakt. Dit is einde rechte stuk waar ze alsnog 300 oid rijden. Enige wat een grindbak doet is kleine projectielen de hekken in gooienTheBrut3 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:29:
Grindbak werkt beter confirmed. ERI bedankt voor het testen!
Tja als je zijwaarts glijdt heb je een stuk minder downforce. Dan staan die auto's opeens erg licht op de bandjes.SinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:30:
40 meter uitglij ruimte en nog met zo'n klap erin..
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Lijkt wel of de car gewoon door vliegt op die banen.iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:30:
rare crash ook. leek me niet de fout van de coureur.
[...]
FTFY
https://streamable.com/2l3ymTrekDr0p schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:32:
Waar blijven de foto's gif/filmpjes???
https://streamable.com/2l3ymTrekDr0p schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:32:
Dat ja. Sommige mensen moeten hier gewoon werkenTrekDr0p schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:32:
TrekDr0p schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:32:
Schakelde ie niet eentje teveel terug? of de bak sloeg ff vast...iichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:30:
rare crash ook. leek me niet de fout van de coureur.
[...]
FTFY
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dan ben je al lang afgeremd tot de snelheid dat die bocht zou moeten zijn, of je nu met 200 of 300 aankomen, punt waar hij uitbrak was al op bochtsnelheid.Martinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:31:
[...]
Ik denk niet dat een grindbak zo een auto kan afremmen dat ie niet de muur had geraakt. Dit is einde rechte stuk waar ze alsnog 300 oid rijden. Enige wat een grindbak doet is kleine projectielen de hekken in gooien
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Misschien kunnen ze de volgende keer beter gewoon meteen het sprinkler systeem aanzetteniichel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:34:
hij crasht zo'n beetje tegen de F van Firermarshall Post en nog duurt het griezelig lang voordat er een brandblusser is. WTF.
Hij is net flink met zijn hoofd tegen de halo geklapt, kleine knock out misschien.DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:36:
"get out of the car, quick", nee joh lekker rustig aan uitstappen en nog ff omkijken als er een brandblusser opengaat. Hier mogen ze hem best even op aanspreken.
Volgens mij had ie pas door dat ie in de fik stond nadat ie omkeek. Hadden ze ook wel even over de radio mogen melden dan...DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:36:
"get out of the car, quick", nee joh lekker rustig aan uitstappen en nog ff omkijken als er een brandblusser opengaat. Hier mogen ze hem best even op aanspreken.
Liever rustig en veilig uitstappen, dan gehaast en fouten maken waardoor je verder van huis bent.DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:36:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Je weet toch helemaal niet wat zijn staat is na die crash?DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:36:
Je hebt hier heel veel verschillen in, die niet allemaal slecht zijn voor printplaten en co. Daarbij na een brand wil je electronica altijd vervangen na brand, risico met rare fouten is te groot.Chiron schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:35:
Lekker voor de electronica ook, zo'n brandblusser... dat wordt zweten in de paddock door de crew.
Lijkt op een co2 blusser, dan valt het wel mee.Chiron schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:35:
Lekker voor de electronica ook, zo'n brandblusser... dat wordt zweten in de paddock door de crew.
Ik denk dat je inderdaad hoe dan ook die printplaten toch wel kon vervangen.DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:38:
[...]
Je hebt hier heel veel verschillen in, die niet allemaal slecht zijn voor printplaten en co. Daarbij na een brand wil je electronica altijd vervangen na brand, risico met rare fouten is te groot.
Ja, goede timing. Stond hierboven ook al ergens dit plaatje.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:40:
[afbeelding]
feestje daar hoor, ook nog twee wegen dicht.
Geen ESPN, maar combinatie Espresso & Snickers klinkt goed..Jasphur schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:24:
Dankzij ESPN heb ik zin een Espresso Snickers…
+1 die brand doet meer schade dan de blusser. kabelboom zal sowieso wel vervangen worden plus alles wat ook maar enigszins verdacht is op de PU.SinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:40:
[...]
Lijkt op een co2 blusser, dan valt het wel mee.
Hoezo een rare reactie? Hij is rustig bezig met z'n stuurtje. De mannen kunnen live mee kijken, zien dat en roepen "get out of the car, quick".yorkick schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:38:
[...]
Je weet toch helemaal niet wat zijn staat is na die crash?
Beetje rare opmerkingen hiertussen, wees blij dat niemand iets mankeert.
En verder eens met @iichel , duurde te lang voordat er iemand was met een brandblusser, stel dat hij wel buiten bewustzijn was, moet dat veel sneller en met meer haast. (Ik vraag me dan trouwens af hoe lastig het is om een coureur uit de auto te trekken met een halo).
Max heeft nog geen serieuze ronde gereden.B-Real schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:43:
Nou, bij de GP van Canada was heel Nederland in rep en roer toen Verstappen in alle trainingen het snelste was. Hij zou de GP wel even gaan winnen.
Zo gezegd zal het dit weekend dan wel niks worden hij zit meer dan een seconde achter Hamilton!![]()
Gelukkig is het nog maar vrijdag, maar het lijkt er wel op dat het circuit de teams met Mercedes motoren iets beter ligt? Zeg ik even o.b.v. de einduitslag, heb verder nog niets gezien/gelezen.
Omdat het leek of ie met z'n helm tegen de halo knalde. Hersenschudding is dan niet ondenkbaar. En zijn gedrag dus ook niet.DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:42:
[...]
Hoezo een rare reactie? Hij is rustig bezig met z'n stuurtje. De mannen kunnen live mee kijken, zien dat en roepen "get out of the car, quick".
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2018 14:10 ]
Hoezo dan?AzzKickah schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:45:
Hou nou eens op over met de helm tegen de halo klappen![]()
knip
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2018 14:10 ]
Lijkt me ook, het is niet alsof ie een auto heeft voor FP2Wom schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:44:
Als hij met zijn hoofd tegen de Halo aangeknald is zal hij wel even een bezoekje aan het ziekenhuis mogen brengen gok ik zo.
+1 na zo'n impact wil je het vooral rustig aan doen. bij bewust zijn blijven, voelen of je geen pijn hebt, je tenen nog bewegen, even tot 10 tellen, wachten tot er evt een marshall komt, PU uitzetten en veilig dat ding verlaten met bv ERS storingen.Bansheeben schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:44:
[...]
Omdat het leek of ie met z'n helm tegen de halo knalde. Hersenschudding is dan niet ondenkbaar. En zijn gedrag dus ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Nat-Water op 22-06-2018 13:48 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verwijderd
nergens gezien.ATS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:40:
[...]
Ja, goede timing. Stond hierboven ook al ergens dit plaatje.
Omdat je hoofd los zit van je lichaam als je met de helm de halo raakt.
Hoe weet je dat ze dat geroepen hebben? Dat weet je niet, en volgens mij is dat helemaal niet geroepen.DoeEensGek schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:42:
[...]
Hoezo een rare reactie? Hij is rustig bezig met z'n stuurtje. De mannen kunnen live mee kijken, zien dat en roepen "get out of the car, quick".
Onzin. De HANS voorkomt alleen voorwaartse beweging van het hoofd en de headrest is niet hoog genoeg, zoals duidelijk werd bij Hartley's incident in Canadaendless schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:50:
Als het goed is kan men niet met de helm tegen de halo aan knallen. De nekbrace moet dat voorkomen.
Ik ben benieuwd naar de data / slomo's.
Omdat dat werd uitgezonden. Waarom wordt hier ALLES in twijfel getrokken.demonic schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:52:
[...]
Hoe weet je dat ze dat geroepen hebben? Dat weet je niet, en volgens mij is dat helemaal niet geroepen.
ERI is misschien geen F1 kanjer, maar hij is wel consistent. (of dat goed of slecht is laat ik in het midden).
We hebben ergere coureurs gezien als ERI.
ERI of die Sauber?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:31:
Total loss dit, geen redden meer aan...
Hou het eens vriendelijk. Waar denk je nou dat die gordels voor zijn? Om je lichaam af te remmen tijdens een crash. Er zit elasticiteit in die dingen, omdat anders alsnog je ingewanden gecrushed zouden worden in je lichaam als het de complete decelleratie min kreukelzones te verwerken krijgt.MuddyMagical schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:51:
[...]
Omdat je hoofd los zit van je lichaam als je met de helm de halo raakt.![]()
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-06-2018 14:11 ]
Heb het idee dat met alles wat er de laatste dagen naar buiten komt de boel daar wel eens in een stroomversnelling zou kunnen komen, en dat flink wat van die 'stropdassen' binnenkort op zoek kunnen naar een andere baan.loekf2 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:08:
[...]
En RIC... Ferrari gaat voor Leclerc volgend jaar. Mercedes zal iet gebeuren. Hij is gek als ie bij McLaren intapt. Na het zien van de docu op Amazon, begrijp ik goed waar het probleem zat vorig jaar. Managers met stropdassen bij een F1 team. Zou verboden moet worden. Nog erger... aparte eet rumite voor de bobo's.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq