![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 7
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 05-06-2018 14:34 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 7
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 05-06-2018 14:34 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik neem aan dat het topic automatisch op slot gaat bij een crash van Verstappen.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:48:
Ik heb de topic waarschuwing weer eens flink versimpeld. Naast de gebruikelijke forum etiquette zoals elkaar niet lopen aanvallen, beschuldigen, uitschelden etc blijven er nog twee regels expliciet over. De "Ziggo" regel en het verzoek om als er iets word geroepen op een kanaal, dit kanaal te vermelden.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 891931
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 46% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2018 08:36 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Het altijd betrouwbare f1technical.net is er nog niet uit wat Honda in petto heeft:wowly schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:40:
De race der waarheid, wordt het Honda of blijven ze bij Renault????
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klopt de MGU-K is vervangennachtnet schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:51:
@Jasphur TS voorzien van Banden..
Volgens diverse berichten krijgt RIC iig een Grid-penalty(≥10 plaatsen) voor nieuwe motoronderdelen. (Quote van Adrian Newey)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die volgens Newey compleet afgefikt was na de race. Was dat de MGU-K of gewoon een batterij (weer) die over verhit raakte ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waarschijnlijk een gelukje dat de race (voor ons) op zondagavond isNat-Water schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:06:
Raceweekend!![]()
Ik moet alleen even kijken hoe ik de race inpas tegelijkertijd met familiedag of dat het later terugkijken wordt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Denk dat er Honda heel veel aan gelegen is om eindelijk een keer succes te hebben met hun F1 avontuur. Dus die zullen heel veel slikken om maar in een RBR terecht te komen.loekf2 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:54:
[...]
Ik zie Honda nog niet in een RBR verdwijnen volgend jaar. Hoewel (schijnt) Honda het zou pikken dat er gewoon "Aston Martin" als motor sponsor op zou staan.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Zou dan kunnen betekenen dat dit circuit een heel hoog aerodynamische grip heeft. Maar dat heeft niks met banden te makenDeerDitch schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:59:
Kan iemand uitleggen wat die "Traction" betekent in die infogrphic van Pirelli. Die staat op 5, maar de "asphalt grip" maar op 1. Dus heel weinig grip van het asfalt, maar je hebt wel veel tractie... dat klopt toch niet?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Die gaat toch wel iets soepeler door de bochten heen, als de meeste ''coureurs'' die daar rijdenxavento schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:11:
Heel even off-topic, de porsche 919 die de snelste F1 ronde op spa naar de filistijnen had geholpen rijd nu rondjes op de nordschleife, 2 korte clips:
https://streamable.com/vq3d2
https://streamable.com/ev1cn
*back on-topic sorry*
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Appels en peren, dit is echt totaal niet te vergelijken met elkaar.basvn schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:13:
[...]
Die gaat toch wel iets soepeler door de bochten heen, als de meeste ''coureurs'' die daar rijden
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 05-06-2018 09:24 ]
- EensJackson6 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:22:
Doe mij maar altijd races om 20:10 Nederlandse tijd.
- Je kan genieten van mooi weer op zondag.
- Je hoeft geen afspraken af te zeggen met smoesjes omdat F1 geen goede reden is.
- Je hoeft niet nader te noemen programma's niet te kijken op zondagavond.
Gasly pole positionGekkenhuis schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:09:
Belangrijkere vraag, wie gaat er met de nieuwe Renault motor rijden en behouden ze hun voorsprong op Honda?
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2018 09:30 ]
Tja als Honda gebleven was daar was het nog steeds kut geweest, het debiele eisenpakket van McLaren zorgde voor de problemen. Honda heeft in het begin bij STR al meteen geroepen zo blij te zijn met de hoeveelheid ruimte, bij McLaren moest het allemaal in een aardappel passen (en dan zeuren dat het de performance van een aardappel heeft).DaMarcus schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:19:
Ben benieuwd of Mercedes het dit weekend doet op de hypersoft. Niet dat ik er wakker van lig als ze het tempo niet kunnen volgens, des te beter voor de spanning in het kampioenschap![]()
En Honda versus Renault; onderhand kan Alonso zijn schoenen en race overall wel opvreten.
True en ik zit mij dan ook af te vragen hoe bijvoorbeeld Alonso en Vandoorne tegen deze situatie aankijken. Je werkgever geeft 3 jaar lang de schuld aan de leverancier en uiteindelijk blijkt het de schuld van je werkgever te zijn. Als Aloneo zijnde zou ik na 2018 zeggen; ik rij niet mee voor broodkruimels, houdoe en bedankt.mark-k schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Tja als Honda gebleven was daar was het nog steeds kut geweest, het debiele eisenpakket van McLaren zorgde voor de problemen. Honda heeft in het begin bij STR al meteen geroepen zo blij te zijn met de hoeveelheid ruimte, bij McLaren moest het allemaal in een aardappel passen (en dan zeuren dat het de performance van een aardappel heeft).
Het Circuit Gilles Villeneuve is een stratencircuit nabij Montreal in Canada.
Het 4,5 km lange circuit Ile de Notre Dame (later hernoemd naar Circuit Gilles Villeneuve) werd aangelegd op een kunstmatig eiland in de Saint Lawrence. Het werd ontworpen door Roger Peart te midden van meren en de paviljoenparken van de Expo 67. Het loopt langs de roeibaan die gebruikt werd voor de Olympische Spelen van 1976. Eén van de meest karakteristieke beelden is het paviljoen dat er voor iedereen uitziet als een enorme golfbal als achtergrond bij de wagens in de haarspeldbocht.
De eerste race had niet mooier kunnen verlopen: Gilles Villeneuve behaalde voor eigen publiek zijn eerste overwinning en het publiek was in extase.
Vroeger stond de Grand Prix gepland op het einde van het seizoen, maar de race werd meestal ontsierd door het gure weer in die periode, waardoor de race vanaf 1982 verhuisd is naar de maand juni. Gilles Villeneuve had het leven gelaten enkele weken voordien, en met hem was ook een deel van de glamour weg. Maar opnieuw was er een tragedie. Bij de start verongelukte de jonge Italiaan Riccardo Paletti.
In 1987 was er geen Grand Prix wegens een sponsorconflict tussen de brouwerijen Labatt's en Molson. Wegens een zakelijk geschil tussen Bernie Ecclestone en de promotor van de Grand Prix van Canada was er in 2009 geen Formule 1-race[1].
Gedenkwaardig was de eerste en enige overwinning van Jean Alesi, in de mede door de lokale legende Gilles Villeneuve beroemd gemaakte Ferrari met het nummer 27.
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2018 09:40 ]
Mij liever nietJackson6 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:22:
- Je hoeft geen afspraken af te zeggen met smoesjes omdat F1 geen goede reden is.
Dat salaris kun je heel wat bakkerijen van kopen hoorDaMarcus schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:38:
[...]
True en ik zit mij dan ook af te vragen hoe bijvoorbeeld Alonso en Vandoorne tegen deze situatie aankijken. Je werkgever geeft 3 jaar lang de schuld aan de leverancier en uiteindelijk blijkt het de schuld van je werkgever te zijn. Als Aloneo zijnde zou ik na 2018 zeggen; ik rij niet mee voor broodkruimels, houdoe en bedankt.
- Je kunt de tv uit zetten en direct naar bed als Max 'm weer 'ns in de prak rijdtJackson6 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:22:
Verder hoop ik dat Max podium rijdt zonder enige problemen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
jammer genoeg is die vorig jaar naar achteren verplaatst en nog wat schuiner gezet.floriz87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:22:
Ben benieuwd of de wall of champions dit weekend weer gaat worden aangetikt.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Kijkend naar Max z'n crash-streak vind ik dat niet geheel ongunstig hoor.Snowhite0901 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:45:
[...]
jammer genoeg is die vorig jaar naar achteren verplaatst en nog wat schuiner gezet.
Alles voor de veiligheid!
/s
[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 05-06-2018 09:49 ]
pfff Max is echt geen koekenbakker, dat het even wat minder gaat wil niet zeggen dat hij hem in elke muur zet toch?Jackson6 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Kijkend naar Max z'n crash-streak vind ik dat niet geheel ongunstig hoor.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Tot nu toe heeft hij dit seizoen bij elk raceweekend wel een slipper(tje) gemaakt die hij vorig jaar helemaal niet maakte.Snowhite0901 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:49:
[...]
pfff Max is echt geen koekenbakker, dat het even wat minder gaat wil niet zeggen dat hij hem in elke muur zet toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2018 09:56 ]
Als ik af moet gaan op z'n Monaco race performance, gaat het wel goed komen. Gewoon solide uitrijden en inhalen op een slimme manier, zonder het meteen in z'n bol te halen dat hij alles wel even op een hoop rijdt (wat enerzijds wel binnen zijn mogelijkheden ligt denk ik, maar hij moet zichzelf nog even weg zien te krijgen uit die hoop).Jackson6 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:50:
[...]
Tot nu toe heeft hij dit seizoen bij elk raceweekend wel een slipper(tje) gemaakt die hij vorig jaar helemaal niet maakte.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het verbaast mij dat die discussie iedere keer weer zo snel oplaait.Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:53:
STOP: Pas over Max beginnen als er daadwerkelijk iets is gebeurd. Please![]()
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 7% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 05-06-2018 13:01 ]
Maar dat zou betekenen dat Kimi niet opnieuw aan de F1 goden geofferd wordt door FerrariHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:00:
Mag ik een voorspelling doen?
Ik denk dat ( in tegenstelling dat wat iedereen nu denkt ) hem gaat uitrijden. en ... 5e wordt!
Dit, Inderdaad snel stoppen met dat geneuzelsjaool schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:00:
[...]
Het verbaast mij dat die discussie iedere keer weer zo snel oplaait.![]()
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vermoedelijk omdat het nog steeds actueel issjaool schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:00:
[...]
Het verbaast mij dat die discussie iedere keer weer zo snel oplaait.![]()
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik doe mee en ga voor 1. HAM, 2. VER, 3. VET.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:00:
Mag ik een voorspelling doen?
Ik denk dat ( in tegenstelling dat wat iedereen nu denkt ) hem gaat uitrijden. en ... 5e wordt!
Ook in Canada komen veel teams, inclusief het Tweakteam, weer met updatesDaniëlWW2 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:48:
Ik heb de topic waarschuwing weer eens flink versimpeld. Naast de gebruikelijke forum etiquette zoals elkaar niet lopen aanvallen, beschuldigen, uitschelden etc blijven er nog twee regels expliciet over. De "Ziggo" regel en het verzoek om als er iets word geroepen op een kanaal, dit kanaal te vermelden.
Dat kan best wel. HAM > VET > RIC > BOT > VER > RAI.Bansheeben schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:02:
[...]
Maar dat zou betekenen dat Kimi niet opnieuw aan de F1 goden geofferd wordt door Ferrari
RIC zal hooguit 5e/6e worden vermoed ik.Stoelpoot schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:15:
Dat kan best wel. HAM > VET > RIC > BOT > VER > RAI.
Je vergeet dat de 'Champions' VET en HAM een bepaalde muur gaan rakenwarp schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:20:
[...]
RIC zal hooguit 5e/6e worden vermoed ik.
Ricciardo incasseert gridstraffen voor Canadese Grand Prix
Gepubliceerd op 05 jun 2018 09:58
Daniel Ricciardo zal een aantal gridstraffen krijgen voor de Grand Prix van Canada. De Australiër krijgt deze penalties omdat hij een aantal motoronderdelen zal moeten vervangen. Red Bull's technisch directeur Adrian Newey bevestigt het nieuws.
Als Max op Monaco van 20 naar 9 kan, kan Ric dat best van 15 naar 3.warp schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:20:
[...]
RIC zal hooguit 5e/6e worden vermoed ik.
Ricciardo incasseert grindstraffen voor Canadese Grand Prix
Gepubliceerd op 05 jun 2018 09:58
Daniel Ricciardo zal een aantal gridstraffen krijgen voor de Grand Prix van Canada. De Australiër krijgt deze penalties omdat hij een aantal motoronderdelen zal moeten vervangen. Red Bull's technisch directeur Adrian Newey bevestigt het nieuws.
Een mercedes in de muur zou inderdaad wel eens kunnen.Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:23:
[...]
Je vergeet dat de 'Champions' VET en HAM een bepaalde muur gaan raken
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Een best wel grote eigenlijk. Maar als je daar rijdt, ben je sowieso uitgeschakeld.Orion84 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:23:
[...]
Prachtige typo, moet ie verplicht een stukje door de grindbak (is die er überhaupt in Canada?)
[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2018 10:38 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Mwoah, de Saubers, Renaults, Haasen, Force India's, Mclaren's en (al helemaal) de Toro Rosso's van deze wereld zijn wat makkelijker in te halen dan mede RBR's, Mercs en Ferrari'sStoelpoot schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:23:
[...]
Als Max op Monaco van 20 naar 9 kan, kan Ric dat best van 15 naar 3.
Ook gelijk z'n laatste als blijkt dat de STR Honda ruim een seconde per ronde sneller iswarp schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:56:
[afbeelding]
Ook een leuk weetje, dit wordt de driehonderdste Grand Prix voor Alonso.
Het blijft bizar hoe betrouwbaar Mercedes is...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ach ja, waardeloze motor-upgrade of niet, Max ziet het i.i.g. positief in.UNTITLED.PNG schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:41:
Jammer dat we niet veel moeten verwachten van de nieuwe Renault-motor.
Grote kans dat de andere meer winst hebben gemaakt met hun nieuwe motors.
Zie: https://racingnews365.nl/...verstappen-bijna-niets-op
Dat zou inderdaad wel een mooie stunt zijn.ArcticWolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:43:
[...]
Ook gelijk z'n laatste als blijkt dat de STR Honda ruim een seconde per ronde sneller is
Merk dat de meerderheid van de mensen F1 helaas nog steeds geen goede reden vindt om hun afspraken op af te stemmen. Hoe veel (delen van) races ik al niet gemist heb omdat verjaardagen om 15u beginnen, de altijd leuke familiedagengarriej schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:25:
[...]
- Eens
- F1 is gewoon een prima reden. Maar je moet natuurlijk geen afspraken afzeggen; die moet je in eerste instantie al niet maken..
-Dat is ook een keuze.
Weet niet wat bizarder is, dit of Renault dat na 4 jaar z'n zaakjes nog steeds niet op orde heeft. Zelfs als het hele winters opoffert om aan de betrouwbaarheid te werken.Spotmatic schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:43:
[...]
Het blijft bizar hoe betrouwbaar Mercedes is...
Basement Bios ---- Exo-S
Zonder SafetyCar (of start crash Ferrari/Merc) gaat het niet lukken om hoger dan 5/6 te eindigen.Stoelpoot schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:23:
[...]
Als Max op Monaco van 20 naar 9 kan, kan Ric dat best van 15 naar 3.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hold my Red Bull.YakuzA schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:12:
[...]
Zonder SafetyCar (of start crash Ferrari/Merc) gaat het niet lukken om hoger dan 5/6 te eindigen.
Maar we hopen van wel natuurlijk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The FIA has added a third DRS zone at the Circuit Gilles Villeneuve in a bid to further boost overtaking at the Canadian Grand Prix.
With motor racing's governing body eager to do all it can to improve the spectacle this year, an extra DRS zone will run between Turns 7 and 8 in Montreal this weekend.
This new area is in addition to the traditional DRS zones along the back straight into the final chicane, and along the start-finish straight.
The FIA has been playing around with DRS zones this year – either extending them like it did in Spain or adding an extra one as happened in Australia.
F1 race director Charlie Whiting said that the FIA was not scared to experiment if there was a chance it could help make a better show.
Speaking in Australia about the extra zone there, Whiting said: "It was just to offer something else. We will try and do something more effective at other tracks where there's more opportunity to do that."
Vandoorne zitten er in ieder geval voor niks, Bottas waarschijnlijk ook.
Leuk, 4 man in een persco.
Nou, Vandoorne heeft nog wel waarde. Daar gaan de geruchten over dat hij op de "Hot seat" zit bij McLaren.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:28:
[...]
Vandoorne zitten er in ieder geval voor niks, Bottas waarschijnlijk ook.
Wel hopelijk met extra detectiepunten hoop ik? Want als je er in bocht 8 voorbij bent en daarna ook je DRS nog mag gebruiken stellen die gevechten niets meer voor. Gewoon tussen alle DRS zones een nieuw detectiepunt maken.
Ik begreep dat het detectiepunt bij bocht 5 ligtRoamor schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:32:
[...]
Wel hopelijk met extra detectiepunten hoop ik? Want als je er in bocht 8 voorbij bent en daarna ook je DRS nog mag gebruiken stellen die gevechten niets meer voor. Gewoon tussen alle DRS zones een nieuw detectiepunt maken.
Lijkt mij niet echt in het voordeel van de RB's.
PSN: Shiver23
Wel als ze een MER of FER in willen halen, kunnen ze nu op dat rechte stuk ze bijhouden ipv uit laten lopen en dan in het bochtige gedeelte erlangs..Shiver23 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:38:
[...]
Lijkt mij niet echt in het voordeel van de RB's.
Niet door Matteo die doet alleen maar met het vinkertje wijzen wie een vraag mag stellennachtnet schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:34:
@DaniëlWW2
- 1 vraag PP door Matteo Bonciani
- 10% vragen voor STR (Thuis GP)
- 90% vragen aan VER
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Waar halen zij dat nieuws vandaan dan.? Geen bronnetje of iets erbij. Nu weten we nog niets.UNTITLED.PNG schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:41:
Jammer dat we niet veel moeten verwachten van de nieuwe Renault-motor.
Grote kans dat de andere meer winst hebben gemaakt met hun nieuwe motors.
Zie: https://racingnews365.nl/...verstappen-bijna-niets-op
[ Voor 26% gewijzigd door Ayazis op 05-06-2018 12:45 ]
210667
Er zijn middelen om de weeën op te wekken, maar ook om ze te vertragen. Moet je daar wel vandaag al mee beginnen.Ayazis schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Wel dikke kans dat ik papa ga worden tussen nu en dan, dus weet nog niet ik of ik de race kan kijken. Maar dit keer is dat dan niet zo erg..
Als VER bij de persco zit hoop ik maar dat meneer Dekker niet aanwezig isnachtnet schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:34:
@DaniëlWW2
- 1 vraag PP door Matteo Bonciani
- 10% vragen voor STR (Thuis GP)
- 90% vragen aan VER
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
De Toen situatie is eigenlijk zo gek nog niet..Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:26:
[...]
Een best wel grote eigenlijk. Maar als je daar rijdt, ben je sowieso uitgeschakeld.
Dit was de meest recente luchtfoto van deze bocht die ik zo snel kon vinden. Maar de situatie is ondertussen flink veranderd.
[afbeelding]
Jammer dat bij de eerste bochten combinatie geen grindbak meer ligt aan de binnenzijde.
Hmm. Dat was volgens mij geen grindbak toen.
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Vrouw in de ene hand telefoon in de andere.. het is toch de vrouw die moet werken , en jij er als derde wiel bij hangt.210667 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Er zijn middelen om de weeën op te wekken, maar ook om ze te vertragen. Moet je daar wel vandaag al mee beginnen.
Waiting on the world to change
pinda powerrr schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:42:
We kunnen een hoop voorspellingen doen, maar één ding is zeker:
HAM I wish to thank all the fans out here, these fans are the best!
![]()
schaamteloze tvp natuurlijk, maar ik ben er weer bij!![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq