De kans is groot. Ik denk dat RBR gewoon 5 en 6 gaat kwalificeren, al moet niet onderschat worden dat de 1e en 2e sector Red Bull weer goed liggen. Maar momenteel gaat de Mercedes gewoon niet goed met de banden om. Ferrari en RBR weer wel en die kunnen daarmee in de race dus wat terug pakken omdat ze een compound zachter kunnen rijden.
Wat ik me afvraag na al het nieuws van Honda en Renault is of Mercedes en Ferrari nog nieuwe krachtbronnen meenemen. Wat is hun release-schema dit jaar?
Minimaal 6e vind ik anders niet zo raar en met een safety car kan ie nog wel wat doen lijkt me. De vraag is hoe makkelijk ie voorbij de Haas, Renault, McLaren en Force India kan komen.
Iets zegt me dat ie echter gaat crashen met 1 van zijn inhaalacties. Hij doet altijd van zulke acties met enorme risico's dat het wel een keer fout moet gaan. Hij wordt door velen gezien als inhaalkoning, maar ik zie nog steeds iemand die het vooral moet hebben van makkelijke slachtoffers en geluk dat een torpedo-move werkt. Bottas en Raikkonen gaan wel, maar Magnussen of Perez gaat ie nu wel tegenkomen denk ik...
[
Voor 37% gewijzigd door
Martinspire op 06-06-2018 10:43
]