Jep dat is 'm, alleen had ik hem met commentaar van Ted Kravitz gezien
Topicwaarschuwing...
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-06-2018 15:15 ]
Uurtje voor de race, iemand een betrouwbaar weerbericht? Hoor iets over regen.
Weerberichten hebben op zo'n korte termijn niet heel veel waarde meer. Het is meer now-casten dan for-casten. Dus doppler radar en satbeelden bekijken en zien of er wat opbouwt.DoeEensGek schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:13:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik zou er niet teveel op rekenen, hooguit wat lichte buien. Meeste neerslag zit oostelijker.DoeEensGek schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:13:
Laat ik het dan naders formuleren, is het reëel. Gaat het richting een regen race?franssie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:15:
[...]
Weerberichten hebben op zo'n korte termijn niet heel veel waarde meer. Het is meer now-casten dan for-casten. Dus doppler radar en satbeelden bekijken en zien of er wat opbouwt.
Mijn post in het algemene F1 topic hoort ook wel een klein beetje hier thuis 
Jasphur in "[F1] Seizoen 2018 - deel 1"
Jasphur in "[F1] Seizoen 2018 - deel 1"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee. Start zal droog zijn, wellicht een enkele bui richting het einde.DoeEensGek schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Laat ik het dan naders formuleren, is het reëel. Gaat het richting een regen race?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zou tof zijn als Leclerc in de punten eindigt.
Verwacht verder nog verrassend podium.
"Gewoon" HAM, VET, BOT en/of RAI.
Auto’s de baan op! Racing time!
Verwacht verder nog verrassend podium.
"Gewoon" HAM, VET, BOT en/of RAI.
Auto’s de baan op! Racing time!
[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 24-06-2018 15:43 ]
Zit er helemaal klaar voor, vandaag zelfs bij Ziggy. Dan begrijp ik tenminste alle berichten hier die het kijken via Ziggo veroorzaken
Go Ferrari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Coronel zit in Villa Real, WTCC (niet) te rijden. Dus hopelijk beetje leuk studiopersoneel vandaag
* iichel is nog niet ingeschakeld op F1 ivm voetbal.
Coronel zit er gewoon bijiichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
Coronel zit in Villa Real, WTCC (niet) te rijden. Dus hopelijk beetje leuk studiopersoneel vandaag![]()
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Broertje Coronel, Rintje Ritsma en Michael Bleekemolen zijn in de studio.iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
Coronel zit in Villa Real, WTCC (niet) te rijden. Dus hopelijk beetje leuk studiopersoneel vandaag![]()
"When you grow up your heart dies"
Niet doorvertellen maar er zijn er tweeiichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ah okay, hij zat hier ook tussen: https://streamable.com/amgg8
Coronel, Bleek en Ritsma.iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
Dat heb je met broertjesiichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:46:
[...]
Ah okay, hij zat hier ook tussen: https://streamable.com/amgg8
Lol. Doei doei
Is Doornbos er niet?
Is Doornbos er niet?
Nee, Doornbos is bij de familie. Zijn dochtertje heeft net een zware operatie gehad.
Zouden de Mercs en Bulls op SS tot deze bui kunnen doorrijden?JackBol schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:46:
https://www.weerplaza.nl/...ijk/le-castellet/2992541/
Regen verwacht om 15:55
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
offtopic:
Nou jongens, wish me luck. Heb voor een maandje Ziggo Sport genomen, dus afkicken van SKY. Kijken of ik het wat vind. Ho Pin Tung gisteren vond ik wel een goede analist.
Nou jongens, wish me luck. Heb voor een maandje Ziggo Sport genomen, dus afkicken van SKY. Kijken of ik het wat vind. Ho Pin Tung gisteren vond ik wel een goede analist.
Die regen tussendoor lijkt me wel leuk, moet wel genoeg zijn om minimaal een keer te switchen naar inters, kijken of ze bij Ferrari zo'n ingewikkelde strategie kunnen bolwerken
Waiting on the world to change
Olav is anders dan Brundle & Croftypinda powerrr schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:48:
offtopic:
Die regen tussendoor lijkt me wel leuk, moet wel genoeg zijn om minimaal een keer te switchen naar inters, kijken of ze bij Ferrari zo'n ingewikkelde strategie kunnen bolwerken
Ho Pin Tung mag idd vaker terugkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 24-06-2018 15:50 ]
Ho Pin Tung is zeker een aanwinst. Ik hoop dat Ziggo dit ook doorheeft en hem vaker uitnodigt.pinda powerrr schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:48:
offtopic:
Thanks guys. Zit nu te twijfelen tussen F1 TV (sky) of Ziggo. Oh well.
1st world problems.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, zijn 2,5 jaar oude dochtertje heeft een zware operatie gehad. Tumors.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max. pitsnelheid is nog steeds 60 kmpu
Ho Pin Tung was een verademing.ArcticWolf schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Olav is anders dan Brundle & Crofty
Ho Pin Tung mag idd vaker terugkomen.
Van mij mag bij F1 en bij voetbal net als de Engelsen 2 commentatoren erbij, die zien sowieso meer en als ze goed op elkaar zijn ingespeeld is dat erg leuk om naar te luisteren.
Topicwaarschuwing. We weten het nu wel.
[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-06-2018 15:53 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoeveel seconden voor een pitstop daardoor?
Van bovenaf vind ik de route al moeilijk te zien, vanuit de auto is het helemaal amper te doen :-X
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Degenen die Ho Pin Tung zo leuk vinden zouden niet moeten vergeten dat ook aan Ziggo te vertellen, dan kunnen ze er wellicht wat mee doen.
Echt geen idee
Die pit exit op de racing line... ik ben benieuwd of we daar nog gekke dingen gaan zien.
Heb 2 jaar geleden weleens geopperd (op Twitter) dat ze iemand naast Olav moesten neerzetten voor de stats zodat Olav zich kon richten op de race...Saturnus schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:53:
Degenen die Ho Pin Tung zo leuk vinden zouden niet moeten vergeten dat ook aan Ziggo te vertellen, dan kunnen ze er wellicht wat mee doen.
Ik kreeg een bedankje voor m'n feedback
Dat vroeg ik mij dus ook af aangezien in de FP's en Q iedereen er standaard overheen reed. Mag dat wel in de race?iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:54:
Die pit exit op de racing line... ik ben benieuwd of we daar nog gekke dingen gaan zien.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zeker mag datSpotmatic schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:56:
[...]
Dat vroeg ik mij dus ook af aangezien in de FP's en Q iedereen er standaard overheen reed. Mag dat wel in de race?
Is er niet een Ziggo account hier op Tweakers? Ik dacht van wel. Misschien die taggen
?
Bij het uitgaan van de pit mag je niet de lijn over naar links en volgens mij was er bij het betreden van de pits ook een regel maar die weet niet helemaal meer.Spotmatic schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:56:
[...]
Dat vroeg ik mij dus ook af aangezien in de FP's en Q iedereen er standaard overheen reed. Mag dat wel in de race?
Volgende week is Giedo er weer bij.ArcticWolf schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:55:
[...]
Heb 2 jaar geleden weleens geopperd (op Twitter) dat ze iemand naast Olav moesten neerzetten voor de stats zodat Olav zich kon richten op de race...
Ik kreeg een bedankje voor m'n feedback
Saturnus schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:53:
@VodafoneZiggo bij dezeSir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:57:
Is er niet een Ziggo account hier op Tweakers? Ik dacht van wel. Misschien die taggen?
- DaniëlWW2
- Niet online
De coureurs hebben er kennelijk flink over die pit exit geklaagd. Het is ook gewoon stom.
Ik hoop dat er echt niks gebeurd, maar het kan zomaar gebeuren, en dan heb je ook een ongeluk.
Ik hoop dat er echt niks gebeurd, maar het kan zomaar gebeuren, en dan heb je ook een ongeluk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat is dit voor een onzin met die militairen die uit een helikopter springen?
Zwaar overbodig.
Zwaar overbodig.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja in dit topic:Sir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:57:
Is er niet een Ziggo account hier op Tweakers? Ik dacht van wel. Misschien die taggen?
[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10
@Ziggo graag Ho-Pin Tung vaker uitnodigen voor F1 analysesSir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:57:
Hé een gele tribune... Ik wist niet dat VR46 hier zo populair was.
We zijn er weer bij

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Als er een achterop klapt terwijl er iemand uit de pitstraat komt is de ravage niet te overzien denk ik.
---RAWE CEEK!!!---
Frankrijk is een semi-communistisch land, dat soort dingen vinden ze leuk (net zoals in de file staan).Malfunctions schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:58:
Zwaar overbodig.
Het is niet alsof ze geen ruimte hebben om dat anders te doenDaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:58:
De coureurs hebben er kennelijk flink over die pit exit geklaagd. Het is ook gewoon stom.
Bensimpel
Positieve meneer
Veel plezier iedereen. Ik denk wel dat dit eens wat kan gaan worden!
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar zo is het wel weer genoeg over Ziggo. Tijd voor de race.
Gewoon Le Mans dunnetjes overdoen, daar is het traditie dat men helemaal los gaat met fly-overs en commando's die de startvlag al abseilend komen brengenMalfunctions schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:58:
Zwaar overbodig.
People as things, that’s where it starts.
Heb er wel weer zin in, hopelijk een leuke race en een mooi resultaat voor Max en Red Bull
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niks wat de HALO niet kan hebben toch?NoFearCreations schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:59:
Als er een achterop klapt terwijl er iemand uit de pitstraat komt is de ravage niet te overzien denk ik.

Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Had jij een schroefje opengedraaid bij merc/fer?DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:59:
Maar zo is het wel weer genoeg over Ziggo. Tijd voor de race.

😆 - Denk ook eens om ;)
Vandaag ben ik voor Leclerc. Doe ermee wat je wil
Mag ik met je mee doen?
Het hoover bord was dan wel weer leuk.
Misschien dat ze de finishvlag ook zo kunnen brengen? Heb ik meer vertrouwen in dan een fotomodel...RobinHood schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:59:
Gewoon Le Mans dunnetjes overdoen, daar is het traditie dat men helemaal los gaat met fly-overs en commando's die de startvlag al abseilend komen brengen
niets
Maar hij heeft ook mijn sympathie inderdaad - gun hem zeker een puntje of wat (en dan een stoeltje in een beter team volgend jaar).
All jokes aside, dat was uiteindelijk een foutje van de FIA.hoevenpe schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:01:
[...]
Misschien dat ze de finishvlag ook zo kunnen brengen? Heb ik meer vertrouwen in dan een fotomodel...
iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:02:
All jokes aside, dat was uiteindelijk een foutje van de FIA.
offtopic:
weet ik wel...
weet ik wel...
In de F2 was het tussen de 30 en 35 seconden.
F1 zal ergens tussen de 25 en 30 zijn.
Door de extra langzame pit speed zijn alle 2stop strategieën ook het raam uit denk ik.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zo, ook weer van de partij!
Lekker, zo'n rocket man boven je hoofd terwijl je een rijder interviewt (Sky).
Die achterlijke co2 blasters op (house-) feesten zijn er niets bij.
Lekker, zo'n rocket man boven je hoofd terwijl je een rijder interviewt (Sky).
Die achterlijke co2 blasters op (house-) feesten zijn er niets bij.
Hopen op een Baku achtige race waar veel gebeurd. Iedereen goede race, joe!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De volvo Ocean race finished tijdens de GP - ik heb nu dus 4 schermen aanstaan ... 2x live beeld en 2x tracking/tweakers.
Inderdaad. Het is al laat genoeg..Edd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:05:
Nou.. Kom maar op met die race, want ik zit er klaar voor
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
* momania gaat even een regendansje doen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik heb er zin in
Knowledge reigns supreme over nearly anything
zijn de regenvoorspellingen nog gewijzigd of?
Goeie race iedereen!
Is er een buienradar link voor de omgeving voor op mijn derde scherm?
at your service
Vanuit Italië op de camping de race kijken op de iPad dankzij Ziggo go. Prima te doen
Fijne race allemaal.
Fijne race allemaal.
https://www.weerplaza.nl/...ijk/le-castellet/2992541/The_Butler schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:06:
Goeie race iedereen!
Er zullen weinig mensen zijn die het beter doen!Pannekoek81 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:07:
Vanuit Italië op de camping de race kijken op de iPad dankzij Ziggo go. Prima te doen![]()
Fijne race allemaal.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
https://www.meteociel.fr/observations-meteo/radar.phpThe_Butler schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:06:
Goeie race iedereen!
Net ten oosten van Marseille
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
grosjean geflitst
- DaniëlWW2
- Niet online
Grosjean ging 72km/h in de pitsstraat...
HUL en PER op Soft.
1000€ is niet mals, maar die rijders verdienen miljoenen. Tja, dan is het misschien een zakcentje
.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarom de buck staan de beide Williams op US?

frankrijk he...Edd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:10:
Renault heeft goodies uit te staan delen bij de ingang? Zoveel geel...
Grosjean verdient geen miljoenen hoor.Sir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:11:
1000€ is niet mals, maar die rijders verdienen miljoenen. Tja, dan is het misschien een zakcentje.
En wel beetje apart. Het team stelt de pitlimiter in.. dus niet echt GRO z'n fout.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Rijder kan er niks aan doen.. Is door het team niet goed ingesteld. Hij Hoeft enkel een knopje in te drukken, voor pitlane speedSir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:11:
1000€ is niet mals, maar die rijders verdienen miljoenen. Tja, dan is het misschien een zakcentje.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ja maar excl de EUR6 administratiekosten
For the glory of satan?
Eens kijken of ze de 3 Safety Cars in een halfuurtje van de F3 kunnen overtreffen
People as things, that’s where it starts.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1