[F1 2018] Race 6 - GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste
Acties:
  • 86.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

alexbl69 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:10:
[...]

€100 ?!? Dat wordt nieuwe aandelen uitgeven voor Ferrari :) .

Die boetes zijn ook wel eens hoger geweest volgens mij.

[...]

Klopt, en dan bepalen de pitstops wie de race gaat winnen. Verwacht een teleurgestelde boordradio van hetzij RIC of VER na de stops :).
Mochten ze 1 en 2 qualifyen (wat ik hoop maar nog niet durf te geloven) dan heb je hooguit een gevecht naar bocht 1 toe, maar daarna mogen (en kunnen) ze elkaar niet aanvallen, je hebt hier geen 22 seconden vol gas met DRS en een ruime bocht 1 zoals in Baku). Ik denk ook niet dat RBR een van de twee wagens de andere voorbij laat gaan op de pit strategie als ze 1 en 2 liggen. Dat is de gegarandeerde wijze om 1 rijder voor eeuwig boos te maken. Zelfs bij een eerlijke fout (de banden idiotie van 2016 van Ric) blijft deze al eeuwig pissed en vorig jaar werd Max echt met opgezet gepiepeld maar daar was toen een valide reden voor (1 van de 2 wagens kwam dan altijd voor Bottas te zitten) dus dat is dan acceptabel (al vind ik hoe Max om ging met expres benadeeld worden (voor het teambelang dat wel) een stuk beter dan hoe Ricc er mee om ging bij wie dat per ongeluk gebeurde). Als er echter geen reden is de achterste de overcut te gunnen (omdat ze al 1 en 2 liggen) dan halen ze die gewoon de achterste als eerste naar binnen en de voorste een ronde later.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Heel eerlijk verwacht ik geen teamorders. Maar dat er van te voren duidelijk wordt gesproken over wanneer wel en wanneer niet. Roepen dat diegene die als 1e kwalificeerd ook de race "mag" winnen. Leverd alleen maar een kapotte auto op in de Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pro_6or schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:04:
[...]
[knip] en vorig jaar werd Max echt met opgezet gepiepeld maar daar was toen een valide reden voor (1 van de 2 wagens kwam dan altijd voor Bottas te zitten) dus dat is dan acceptabel (al vind ik hoe Max om ging met expres benadeeld worden (voor het teambelang dat wel) een stuk beter dan hoe Ricc er mee om ging bij wie dat per ongeluk gebeurde). Als er echter geen reden is de achterste de overcut te gunnen (omdat ze al 1 en 2 liggen) dan halen ze die gewoon de achterste als eerste naar binnen en de voorste een ronde later.
De pitstop voor Verstappen ging niet helemaal lekker en dat was zeer waarschijnlijk de reden waarom ie net achter Bottas terecht kwam die de eerstvolgende ronde na Verstappen pitte. Verstappen kon daarop nooit meer de rondetijden gaan rijden die toen in de RB13 zaten, hij zou hoogstwaarschijnlijk bij Bottas zijn weggereden. Het volgende probleem zou dan Sainz zijn geworden al zou deze misschien heel snel plaats hebben gemaakt voor Verstappen. Echter kwam nu Bottas een tijdje vast te zitten achter Sainz, en Verstappen daar direct achter. Daarna was het verschil ruim gemaakt.

Dus gepiepeld door de pitstop, ja, maar dan zeer waarschijnlijk alleen omdat ie nét wat te lang duurde voor Verstappen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeDN9feXUAEu_gP.jpgM. Schumacher Ferrari F310 046 Monaco 1996

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55

Bestla

Kvinne

nachtnet schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:57:
[afbeelding]M. Schumacher Ferrari F310 046 Monaco 1996
Ik mis eigenlijk dat brede jaren 70 rubber bij zo'n foto. :)
Kwijl _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iur/?f=1&image_host=http%3A%2F%2Ffc01.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2012%2F348%2F9%2Fb%2Flotus_72d_formula_1__alt_view__by_dangeruss-d5o00aa.jpg&u=http://orig09.deviantart.net/4754/f/2012/348/9/b/lotus_72d_formula_1__alt_view__by_dangeruss-d5o00aa.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Bestla op 25-05-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:34:
[...]

De pitstop voor Verstappen ging niet helemaal lekker en dat was zeer waarschijnlijk de reden waarom ie net achter Bottas terecht kwam die de eerstvolgende ronde na Verstappen pitte. Verstappen kon daarop nooit meer de rondetijden gaan rijden die toen in de RB13 zaten, hij zou hoogstwaarschijnlijk bij Bottas zijn weggereden. Het volgende probleem zou dan Sainz zijn geworden al zou deze misschien heel snel plaats hebben gemaakt voor Verstappen. Echter kwam nu Bottas een tijdje vast te zitten achter Sainz, en Verstappen daar direct achter. Daarna was het verschil ruim gemaakt.

Dus gepiepeld door de pitstop, ja, maar dan zeer waarschijnlijk alleen omdat ie nét wat te lang duurde voor Verstappen.
Die pitstop ging prima, dat is een hardnekkig fabeltje van de Ric aanhangers (en/of Max haters) Max zou de stop plaats hebben gemist (dan is het namelijk Max' onkunde en niet team strategie waardoor Ric er voor kwam) maar heeft er iemand nog beelden van die pitstop, dat ging helemaal niet mis volgens mij. Bovendien, Ric zat daarna toch meerdere seconden voor Max toen hij uit de pit kwam, zelfs bij iets overschieten van de plaats verlies je hooguit een seconde. hetzelfde gelul was er na Vettel zjjn lange stop in spanje afgelopen race, die zou zelf de plek gemist hebben, nou, ik zag weer niks, hij stond gewoon goed, de pit crew hoefde helemaal niet op te schuiven (maar had een problem met een van de banden, rechts achter). In Baku was de overcut ook dik voor Max, dat is echt niet alleen omdat hij dan ineens zo geweldig rijd (of door Ric in Monaco 17 ineens zo geweldig werd garden in de vrije rondes, wat hij heus gedaan zla hebben) dat komt gewoon omdat de oude (maar warme) banden meer grip hebben dan de nieuwe nog koude banden op zo'n stratencircuit.

Horner heeft na de wesstrijd ook zelf gezegd dat het een team keuze was en niet de fout van Max oid zoals die smerige max haters maar blijven insinueren (ja ik wordt daar echt woedend over) niet op jou of zo hoor, maar op lui die geen genoegen nemen met het geluk dat Ric daar had met deze keuze daar Max zijn plaatsje te mogen erfen maar ook nog dan max hiervoor de schuld in de schoenen te willen schuiven, misselijkmakend.

https://nl.motorsport.com...tleg-geaccepteerd-911880/

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

pro_6or schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:12:
[...]

Die pitstop ging prima, dat is een hardnekkig fabeltje van de Ric aanhangers (en/of Max haters) Max zou de stop plaats hebben gemist (dan is het namelijk Max' onkunde en niet team strategie waardoor Ric er voor kwam) maar heeft er iemand nog beelden van die pitstop, dat ging helemaal niet mis volgens mij. Bovendien, Ric zat daarna toch meerdere seconden voor Max toen hij uit de pit kwam, zelfs bij iets overschieten van de plaats verlies je hooguit een seconde. hetzelfde gelul was er na Vettel zjjn lange stop in spanje afgelopen race, die zou zelf de plek gemist hebben, nou, ik zag weer niks, hij stond gewoon goed, de pit crew hoefde helemaal niet op te schuiven (maar had een problem met een van de banden, rechts achter). In Baku was de overcut ook dik voor Max, dat is echt niet alleen omdat hij dan ineens zo geweldig rijd (of door Ric in Monaco 17 ineens zo geweldig werd garden in de vrije rondes, wat hij heus gedaan zla hebben) dat komt gewoon omdat de oude (maar warme) banden meer grip hebben dan de nieuwe nog koude banden op zo'n stratencircuit.

Horner heeft na de wesstrijd ook zelf gezegd dat het een team keuze was en niet de fout van Max oid zoals die smerige max haters maar blijven insinueren (ja ik wordt daar echt woedend over) niet op jou of zo hoor, maar op lui die geen genoegen nemen met het geluk dat Ric daar had met deze keuze daar Max zijn plaatsje te mogen erfen maar ook nog dan max hiervoor de schuld in de schoenen te willen schuiven, misselijkmakend.

Denk aan je bloedruk joh, is t allemaal niet waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:32
[...]

Wow, misschien even ontspannen met een biertje en de voetjes omhoog om het weekend te vieren? :P

De pitstop van Max vorig jaar was simpelweg te langzaam, timing en beelden daarvan zijn gewoon beschikbaar.. Wat daar toen fout ging of wiens schuld dat was maakt toch helemaal niet uit? Vettel zijn stop in Spanje precies hetzelfde verhaal. Bij mijn weten heeft niemand toen Max of Vettel de schuld gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

mark-k schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:31:
[...]

Denk aan je bloedruk joh, is t allemaal niet waard :9
Ja, dat is echt een probleem aan het worden (serieus) voor me. kan er soms gewoon niet van slapen. Ik wordt woedend om die smerige fact twisters, F1 forums zijn haast niet te doen. Dit is een uitzondering trouwens. Hier worden meerdere kanten van de medaille belicht zonder irritante nepfeiten of gescheld en gedoe om een ander in de hoek te zetten.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Grimmie187 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:38:
[...]

Wow, misschien even ontspannen met een biertje en de voetjes omhoog om het weekend te vieren? :P

De pitstop van Max vorig jaar was simpelweg te langzaam, timing en beelden daarvan zijn gewoon beschikbaar.. Wat daar toen fout ging of wiens schuld dat was maakt toch helemaal niet uit? Vettel zijn stop in Spanje precies hetzelfde verhaal. Bij mijn weten heeft niemand toen Max of Vettel de schuld gegeven?
Lees de laatste paar pagina's van het race topic voor dit jaar op F1technical anders maar eens terug.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18

AzzKickah

06-CENSORED

pro_6or schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Ja, dat is echt een probleem aan het worden (serieus) voor me. kan er soms gewoon niet van slapen. Ik wordt woedend om die smerige fact twisters, F1 forums zijn haast niet te doen. Dit is een uitzondering trouwens. Hier worden meerdere kanten van de medaille belicht zonder irritante nepfeiten of gescheld en gedoe om een ander in de hoek te zetten.
Je kan er zelfs niet van slapen? :o Wellicht is het moment aangebroken om sommige van die forums uit je bookmarks te deleten... :)

Zet je maar vast schrap als Max de pole mist op 0.033 morgen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Die pitstop ging prima[knip]
Ik doe het niet zo met online-artikelen, ik kijk naar de video. Rechtsvoor ging er niet helemaal lekker op, dat was waarschijnlijk net het verschil (maar we zullen het nooit weten). Sky maakte daar direct de opmerking over tijdens die race. Niet dat het allemaal veel uitmaakt nu, maar feit blijft dat de pitstop bij Verstappen niet geheel vlekkeloos was. 3.5 [25.3 totaal] versus 2.7 [24.3 totaal] seconden. Verstappen zat vervolgens zo'n 0.6 sec. achter Bottas op de weg naar boven.

Maar misschien dat gedeelte van de race zelf nog even terugkijken? Denk aan je hart :(:)

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 25-05-2018 18:27 . Reden: Totaal pits verschil 1 seconde dus. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:59:
[...]

Je kan er zelfs niet van slapen? :o Wellicht is het moment aangebroken om sommige van die forums uit je bookmarks te deleten... :)

Dat zou jammer zijn, maar beter maar niet crashen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:42:
Petr Hlawizcka denkt dat een 1 stopper met HS / US niet mogelijk gaat zijn..
Hold my Red Bull. :+
Iemand ergens gezien hoe lang de stints op HS gisteren waren?
RBR had geen moeite om richting de twintig rondjes te gaan en consistent sneller te zijn dan wie dan ook. :P

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-05-2018 18:43 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Bestla schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:10:
[...]

Ik mis eigenlijk dat brede jaren 70 rubber bij zo'n foto. :)
Kwijl _/-\o_
[afbeelding]
Ziet eruit als een gamerender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:12:
[...]

Ik doe het niet zo met online-artikelen, ik kijk naar de video. Rechtsvoor ging er niet helemaal lekker op, dat was waarschijnlijk net het verschil (maar we zullen het nooit weten). Sky maakte daar direct de opmerking over tijdens die race. Niet dat het allemaal veel uitmaakt nu, maar feit blijft dat de pitstop bij Verstappen niet geheel vlekkeloos was. 3.5 [25.3 totaal] versus 2.7 [24.3 totaal] seconden. Verstappen zat vervolgens zo'n 0.6 sec. achter Bottas op de weg naar boven.

Maar misschien dat gedeelte van de race zelf nog even terugkijken? Denk aan je hart :(:)
Ik kan het online niet zo 1 2 3 meer terug vinden maar het punt van de haters was dat het volgens hen Max zijn schuld was dat de pitstop niet goed ging, hij had zijn stoppunt gemist, dát was volgens mij toch echt niet zo.

Ik probeer me al echt terug te trekken van die forums, heb net al een biertje op tijdens de BBQ, ;) maar het blijft altijd trekken op de een of andere rare manier.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

AzzKickah schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:59:
[...]

nee joh, 2 paarse sectoren in laatste run en dan rode vlag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@pro_6or Ik bewaar alle races lokaal, ik kan dus gemakkelijk even wat terugzoeken en nakijken. Verstappen stopte precies goed, dat was beslist het probleem niet. Hij was 1 sec. extra kwijt t.o.v. Bottas bij de hele stop, inclusief in- en uitrijden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

iichel

Gazoooo

Vettel heeft Raikkonen vorig jaar ge-overcut voor de zege

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Dit topic gaat toch over 2018, beetje geneuzel over 2017, alé Max for pole morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
The_Scarabial schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:29:
Dit topic gaat toch over 2018, beetje geneuzel over 2017, alé Max for pole morgen!
V10 motoren :9~ :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/syjV9tg.jpg
Ben benieuwd wat dit ventje op zijn thuisbaan kan laten zien! Kan stiekem niet wachten tot hij in de Ferrari komt te zitten.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:03:
@pro_6or Ik bewaar alle races lokaal, ik kan dus gemakkelijk even wat terugzoeken en nakijken. Verstappen stopte precies goed, dat was beslist het probleem niet. Hij was 1 sec. extra kwijt t.o.v. Bottas bij de hele stop, inclusief in- en uitrijden.
Bedankt! Dat weer zeker te weten is genoeg, dan laat ik dat gehaat maar gewoon van me afglijden. Morgen zit ik met trillende handjes voor de TV, wat hoop ik op Max’ eerste pole!

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

https://racingnews365.nl/...-k-van-max-verstappen/amp

Hopelijk gaat dit niet ten koste van zijn flow.. ben wel benieuwd waaarom nu al de 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
pro_6or schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:52:
[...]

Ik kan het online niet zo 1 2 3 meer terug vinden maar het punt van de haters was dat het volgens hen Max zijn schuld was dat de pitstop niet goed ging, hij had zijn stoppunt gemist, dát was volgens mij toch echt niet zo.

Ik probeer me al echt terug te trekken van die forums, heb net al een biertje op tijdens de BBQ, ;) maar het blijft altijd trekken op de een of andere rare manier.
Erg herkenbaar en doet me direct denken aan dit plaatje.

https://iwastesomuchtime.com/2242

Laat het aub los. So what als er mensen onterecht negatief praten over Max. Op het internet nota bene ook nog..... het is jouw taak niet op de wereldbol om iedereen te overtuigen van de kwaliteiten van Max. Dat weten ze bijna allemaal al en dit soort dingen bewijzen het.... richt jouw energie en vooral tijd op andere zaken die er wel toe doen. Het is als water naar de zee dragen....

Benieuwd naar de kwali vanmiddag! Bull's parade op de eerste startrij!

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-05-2018 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik hoop ook van harte dat het twee Red Bulls op de eerste rij wordt. Maar ik ben een beetje bang dat het gewoon weer 5/6 wordt :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TrekDr0p schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 07:06:
https://racingnews365.nl/...-k-van-max-verstappen/amp

Hopelijk gaat dit niet ten koste van zijn flow.. ben wel benieuwd waaarom nu al de 2de.
Dus toch, vlak voor de zeven raceweekenden met een PU's, verprutst Renault het weer. In ieder geval voordat de boel ontploft...

Verder zou ik me weinig zorgen maken. Het is geen groot onderdeel die enorme veranderingen in balans kan aanbrengen. Verder staat Max zijn auto toch al meteen heel scherp afgesteld. Normaal gesproken hebben ze een klein beetje variatie in afstelling tussen Ricciardo en Max, maar nu is het een stuk groter. Max heeft de voorkant echt bizar strak afgesteld staan. Gewoon een keertje met het stuur draaien en meteen goed. Max pushte ook niet eens echt afgelopen donderdag. :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0Mu1zUta1i4]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:18
Grimmie187 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:47:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat dit ventje op zijn thuisbaan kan laten zien! Kan stiekem niet wachten tot hij in de Ferrari komt te zitten.. :Y
Ik zat me af te vragen waarom er zoveel updates ontbreken aan de auto en waarom het op een low-downforce afstelling staat, het blijkt echter om een plaatje van de GP van Azerbeidzjan te gaan.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rm0OAgUsNt4]

Ziggo - MAG true/false

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 26-05-2018 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51
Wat een saaie vent zeg, bah bah.

Iets in mij zegt dat dit een ongelofelijk frustrerende race gaat worden. Race pace is totaal irrelevant, alles hangt af van de pitstops en Q..

Zul je net ziet dat er nu daar iets mis gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 07:57:
[...]

Dus toch, vlak voor de zeven raceweekenden met een PU's, verprutst Renault het weer. In ieder geval voordat de boel ontploft...
Nouja, wat me vooral opvalt is dat Max toch niet de volle race kilometers gemaakt heeft en er dan toch onderdelen zijn die het niet volhouden. Zeker Max zou wat over moeten hebben. Raar dit...
tVerder zou ik me weinig zorgen maken. Het is geen groot onderdeel die enorme veranderingen in balans kan aanbrengen. Verder staat Max zijn auto toch al meteen heel scherp afgesteld. Normaal gesproken hebben ze een klein beetje variatie in afstelling tussen Ricciardo en Max, maar nu is het een stuk groter. Max heeft de voorkant echt bizar strak afgesteld staan. Gewoon een keertje met het stuur draaien en meteen goed. Max pushte ook niet eens echt afgelopen donderdag. :P

[video]
Echt bizar om te zien, dat zelfvertrouwen. Niet gepusht, alles op 95% gedaan, want waarom zou je risico nemen...? Je staat er toch wel voor. Klinkt een beetje zoals Hamilton in de Mercedes in de afgelopen seizoenen toen ze nog zo mega dominant waren.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:07:
[...]

Ik zat me af te vragen waarom er zoveel updates ontbreken aan de auto en waarom het op een low-downforce afstelling staat, het blijkt echter om een plaatje van de GP van Azerbeidzjan te gaan.
Wow alweer zo scherp, kudos! Ik heb em schaamteloos van Reddit gejat en ging er inderdaad automatisch vanuit dat het Monaco was.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:23:
[...]

Nouja, wat me vooral opvalt is dat Max toch niet de volle race kilometers gemaakt heeft en er dan toch onderdelen zijn die het niet volhouden. Zeker Max zou wat over moeten hebben. Raar dit...
Ik was de twee uitvalbeurten alweer vergeten. Bedankt dat je me eraan herinnert hé. :( ;)
Maar over een paar weken komt de aankondiging dat RBR lekker naar Honda gaat, want die kunnen wel een MGU-K maken die blijft werken. :+
Echt bizar om te zien, dat zelfvertrouwen. Niet gepusht, alles op 95% gedaan, want waarom zou je risico nemen...? Je staat er toch wel voor. Klinkt een beetje zoals Hamilton in de Mercedes in de afgelopen seizoenen toen ze nog zo mega dominant waren.
Mag ook wel eens als je zo dominant bent tijdens FP1 en FP2. RBR heeft kennelijk sinds het begin van de V6 hybrides nooit meer P1 en P2 gestaan voor beide trainingen. Dat zegt toch iets. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Maar heeft hij die oude mgu-k niet meer in de poule zitten dan? Kan ook zijn dat ze gewoon op safe willen spelen omdat ze hier goede podiumkansen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Belangrijkste dag van het Monaco weekeinde
Kwalificatie.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeHGwrkWkAATqMd.jpg

* nachtnet heeft de dvr aangezet, en gaat lekker genieten van een mooi warm weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Ik lees nu ook dat meerdere teams mogelijk de Hypers zullen proberen te vermijden, en dat een tweestopper verwacht wordt van de teams die er toch op zullen moeten rijden. Ik hoop natuurlijk dat RBR de Hypers kunnen gebruiken én een éénstopper kunnen doen, maar ik blijf bij m'n eerdere opmerking O-)
naitsoezn schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:04:
En toch zou ik ze (max/ric) graag een extra supertje of ultraatje mee hebben zien nemen, voor het geval die nieuwe hyper toch een beetje tegen zou vallen qua duurzaamheid / tijdswinst.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
nachtnet schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:15:
Belangrijkste dag van het Monaco weekeinde
Kwalificatie.

[afbeelding]

* nachtnet heeft de dvr aangezet, en gaat lekker genieten van een mooi warm weekeinde.
Mwah, zondag is net zo belangrijk, vooral als je zo'n brakke Renault motor erin hebt liggen. Hoop dat ze het de race gaan volhouden... Eigenlijk totaal geen reden voor, maar ben elke race toch weer een klein beetje bang dat de motor ermee kapt (na alle problemen vorig jaar). So far, so good though :P
naitsoezn schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:22:
Ik lees nu ook dat meerdere teams mogelijk de Hypers zullen proberen te vermijden, en dat een tweestopper verwacht wordt van de teams die er toch op zullen moeten rijden. Ik hoop natuurlijk dat RBR de Hypers kunnen gebruiken én een éénstopper kunnen doen, maar ik blijf bij m'n eerdere opmerking O-)

[...]
Geloof er niks van, we horen wel vaker dat teams 2 stops van plan zouden zijn, maar vrijwel altijd wordt er maar 1 stop gemaakt. Nou zagen de banden van vooral Ferrari er niet top uit in de vrije trainingen tot nu toe, maar ik neem aan dat ze dat wel gefixed krijgen of desnoods op supersoft overstappen om die extra stop niet te hoeven maken. Inhalen is toch vrijwel onmogelijk, dus een snellere band levert waarschijnlijk minder voordeel op dan een stop minder.

[ Voor 40% gewijzigd door Snowdog op 26-05-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 21:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Practice 3, nou ben benieuwd wat ze nog willen proberen en wat er gaat gebeuren. En of Ferrari of Mercedes nog wat laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

FP3 started!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Geloof er niks van, we horen wel vaker dat teams 2 stops van plan zouden zijn, maar vrijwel altijd wordt er maar 1 stop gemaakt. Nou zagen de banden van vooral Ferrari er niet top uit in de vrije trainingen tot nu toe, maar ik neem aan dat ze dat wel gefixed krijgen of desnoods op supersoft overstappen om die extra stop niet te hoeven maken. Inhalen is toch vrijwel onmogelijk, dus een snellere band levert waarschijnlijk minder voordeel op dan een stop minder.
Dat ligt eraan wie wat doet. RBR kan een 2-stopper doen op HS als Ferrari noodgedwongen eerder moet stoppen voor een bandenwissel en daardoor in verkeer (dat Q2 niet door kwam en dus vrije bandenkeuze had) terecht komt dat op SS of US langer door wil en de pace niet heeft die RBR op de HS heeft. Ze kunnen dan een flink gat trekken. Het viel me eergisteren nml echt op hoe lang RBR door kon op HS vergeleken met de andere teams. Die banden zagen er de hele stint best strak uit, in tegenstelling tot Mercedes en vooral Ferrari. Zag je ook hoe Max er aan het eind nog even een 1:15.0 uit haalde? Daarvoor was er geen pijl op te trekken met lage 1:16's en midden 1:15's tegen lage 1:15's van de concurrerende topteams.

Tenminste, ik kijk het hier in lage resolutie terug, dus misschien heb ik hier en daar wat gemist :P Maar zo heb ik het ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Een banden infographic die zojuist in het scherm verscheen gebruikte wel H, U en S voor de verschillende banden: eindelijk een logische keuze!
Heeft alleen niet zoveel zin, toch alleen maar Hypersoft over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

ArnevdS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:07:
Een banden infographic die zojuist in het scherm verscheen gebruikte wel H, U en S voor de verschillende banden: eindelijk en logische keuze!
Heeft alleen niet zoveel zin, toch alleen maar Hypersoft over 8)7
Dat doen ze altijd. De nieuwe bandenaanduiding gaat pas volgend jaar in.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Nee, de H in de roze hypersoft haakjes is nieuw.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

albino71 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Nee, de H in de roze hypersoft haakjes is nieuw.
Ik dacht dat hij de hard, medium, soft aanduiding bedoelde. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS
sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Nee, hoor. Donderdag stond er overal een S en was alleen de kleur anders en dus nauwelijks te zien. Ik bedoel niet de verandering voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mark-k schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:01:
Maar heeft hij die oude mgu-k niet meer in de poule zitten dan? Kan ook zijn dat ze gewoon op safe willen spelen omdat ze hier goede podiumkansen hebben.
Ik denk het niet. Verder bedacht ik me opeens dat je maar MGU-K's per seizoen mag gebruiken. Die had dus eigenlijk elf weekenden mee moeten gaan. Nou zijn we bij het zesde weekend en Bahrein telt half mee omdat auto kapot. Nee, Renault heeft het gewoon verprutst, alweer. Reken dus ook maar op aparte gridstraffen voor de MGU-K in het seizoen. :')
naitsoezn schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:22:
Ik geloof er niks van. Mercedes loopt te janken dat ze niks kunnen met de HS, er zullen ook andere teams zijn die het moeilijk krijgen, maar RBR lijkt geen enkel probleem te hebben om de race te rijden op HS en US. Verder liep Hamilton nog harder te zeuren over de SS. Had totaal geen grip en ging vrij snel weer naar binnen. Nee, Mercedes moet ook gewoon op de HS gaan rijden, en die gaan het moeilijk krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mercedes drukt zich vooral erg in de underdog rol. Ferrari en RBR zijn volgens hun favoriet, maar toch stond Lewis er dicht bij in FP1 en FP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
Weet Bottas niet dat je op de uitloopstrook bij St. Devote ook gewoon achteruit kunt rijden? Gisteren eergisteren nog voorgedaan door VER. :+

[ Voor 6% gewijzigd door DJTimo op 26-05-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

DJTimo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:13:
Weet Bottas niet dat je op de uitloopstrook bij St. Devote ook gewoon achteruit kunt rijden? Gisteren nog voorgedaan door VER. :+
En bijna iedereen maar klagen waarom hij geen donut draaide.. Nou, daarom dus :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:13:
Mercedes drukt zich vooral erg in de underdog rol. Ferrari en RBR zijn volgens hun favoriet, maar toch stond Lewis er dicht bij in FP1 en FP2.
In FP1 probeerde het RBR het niet eens. In FP2 was het gat al 0,7sec tussen Lewis en Ricciardo. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
DJTimo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:13:
Weet Bottas niet dat je op de uitloopstrook bij St. Devote ook gewoon achteruit kunt rijden? Gisteren nog voorgedaan door VER. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/1757098ef5430e8c2c2446967bcfecb6.gif
(hij raakte de omheining trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 26-05-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RIC alweer paars in S1 en S2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnevdS
bottom line schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:15:
[...]

[afbeelding]
(hij raakte de omheining trouwens)
Dat is wel een beetje knullig:
Mercedes need to change Bottas' rear wing after he tapped the wall spin-turning in the Sainte Devote run-off area

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tot nu toe iedereen op Super Softs buiten volgens mij.

VER paars in S2 en S3. Daarmee de snelste tot nu toe.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 26-05-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:20:
RBR staat op de Hypers momenteel

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik hoop echt voor max dat hij pole kan krijgen straks.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:20:

VER paars in S2 en S3. Daarmee de snelste tot nu toe.
Iedereen staat op HS hoor. :P
En Max meteen P1. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:21:
[...]

Iedereen staat op HS hoor. :P
En Max meteen P1. :*)
En Ric weer P1 >:)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vreemd mijn timing geeft toch echt Super Soft aan. Zal wel door de wijzigingen komen dan denk ik. :P

VER > 1:11.990

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 26-05-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
En Max weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:35

Qu3st

Het is stuivertje wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
1:11,990 voor Max. Nu wachten we op Ricciardo die eronder gaat, en dan Max weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En VER is met een verbetering bezig. Paars in S1, S2 en S3 > 1:11.787

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 26-05-2018 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
En Max doet er nog een schepje bovenop (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
1:11,787 en record. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

DutchCrownNL schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:26:
Haalt er een schepje af (y) :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DutchCrownNL schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:26:
Ziet er goed uit, zolang hij maar niet teveel opschept. :9

* Bensimpel klopt op hout

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RIC heeft de afgelopen ronden een beetje last van verkeer gehad. Ik denk dat hij er nog wel onderdoor gaat. VER en RIC zijn in ieder geval goed aan elkaar gewaagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ondertussen staat Vettel op 0,7 en Hamilton op 0,9sec. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Het is maar hoe je het wilt zien :+

Wel mooi om te zien dat die 2 elkaar zo bezig houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

VER alweer paars in S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Niet sneller, nog een rondje!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Als FER en MER zich hier nog voor weten te wurmen dan zijn ze wel aan het sandbaggen tot in de extremen hoor. :o

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Knap hoor dat ze meerdere heel snelle rondes uit die hypersofts weten te halen...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maurice079 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:30:
Als FER en MER zich hier nog voor weten te wurmen dan zijn ze wel aan het sandbaggen tot in de extremen hoor. :o
Teams sandbaggen eigenlijk nooit, en al helemaal niet hier. Als een team snelheid mist en deze in FP3 vindt, dan hadden ze problemen met de afstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 21:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Eigenlijk zou ik nu even lekker pauze nemen als Redbull zijnde..
Je moet er niet aan denken nu schade te krijgen, setup lijkt me prima.

[ Voor 36% gewijzigd door -Sander- op 26-05-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik geloof nog steeds niet dat Red Bull daalijk met 2,3 of 4 tienden voor de rest staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jackson6 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:31:
Ik geloof nog steeds niet dat Red Bull daalijk met 2,3 of 4 tienden voor de rest staat.
Idd, merc en fer hebben gewoon een kwalificatie mode, dat heeft redbull niet.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ferrari lijkt hier het tweede team te zijn voor Mercedes. Red Bull is gewoon heer en meester in Monaco dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
Ferarri zit er heel dicht bij. Dichter dan de huidige tijden laten zien, S1 en S2 van Raikonnen was slechts 0.005 trager dan Verstappens.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:33:
Ferrari lijkt hier het tweede team te zijn voor Mercedes. Red Bull is gewoon heer en meester in Monaco dit jaar.
We zullen het zien, er kan nog van alles gebeuren, herinner je nog de pit stop van Ric in 2016? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:33:
Vettel komt nu wel heel dichtbij, ik betwijfel het nog steeds en denk dat het heel moeilijk gaat worden voor Red Bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ondertussen bij de bookmakers :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C71slCNchk6mlcioexKFQmtD/full.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bottom line
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/eee88e4f6ba5ff6ed545825df7dba856.gif
Die banden zijn verneukt :p

[ Voor 16% gewijzigd door bottom line op 26-05-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:14
Ferrari zit er echt we dicht bij hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vettel deed net een groen/paars, het is laatste stuk geel, maar zo zeker lijkt dat niet te zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Van mij hoeven de gifjes niet echt, liever een linkje...

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mensen, besef je wel dat de baan nu warmer is en er meer rubber ligt. Je hebt nu meer grip dan je had toen Max en Ricciardo reden. Verder lijkt het erop dat Ferrari al kwalificatie runs deed, RBR nog niet.

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-05-2018 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Brundle staat ook weer lekker dicht op het circuit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeHe9CrW0AAaDlI.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die kerel van Sky die vertelt dat hij het knap zou vinden als iemand bij de chicane na de tunnel de auto in het persgebied zou kunnen krijgen, hoop dat GRO niet even een 'hold my beer' doet en de 'damage control' van Barcelona probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kijk bijna nooit F1 trainingen, maar wil het nu wat meer gaan volgen. :)

- Die Grosjean, reageert hij altijd zo? Er kon toch niet worden ingehaald?
- Volgens kenners is op dit circuit moeilijk in te halen/smal - betekend dit weinig spektakel morgen?
- Het valt mij op dat het circuit niet echt zo veilig lijkt als alle andere - waarom mag dit hier wel?
Als iemand hier de muur in vliegt dan blijft er denk ik niet veel over van de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

HAR, VAN, OCO tot zover erg netjes...

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Brundle langs de baan (voor iedereen zonder skystream) :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeHfLbMXUAUuL6n.jpg

* nachtnet heeft ook geen stream aanstaan.
* nachtnet is broodjes aan het smeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
HollowGamer schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:43:

- Volgens kenners is op dit circuit moeilijk in te halen/smal - betekend dit weinig spektakel morgen?

- Het valt mij op dat het circuit niet echt zo veilig lijkt als alle andere - waarom mag dit hier wel?
Als iemand hier de muur in vliegt dan blijft er denk ik niet veel over van de auto.
Nu hebben ze de halo _/-\o_
Dus er kan niets meer misgaan! _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

-Grosjean jankt altijd ja. :P
-Inhalen is hier vrijwel onmogelijk, zelfs voor Max.
-Er is geen ruimte voor extra veiligheidseisen. Verder gaan ze hier een stuk langzamer waardoor de eisen ook minder zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

GRO is een gefrustreerde fransman die niet kan autorijden, dus ja, zo is ie altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ja, is een beetje een standaard van hem.
Ik zou niet rekenen op vele en mooie inhaalacties
Want Monaco..
Jep, in de muur = uit de race.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeHgh_lXcAEYD_A.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS

Af en toe inderdaad een beetje gepikeerd. In vrije trainingen geven rijders gewoon een beetje ruimte aan elkaar als je wel of niet in een snel rondje zit. Binnen de mogelijkheden uiteraard en die zijn niet heel ruim voorradig.
Meer kans dat iemand in de muur knalt :) Ook spektakel. Verder natuurlijk gewoon wel erg spannend. Superveel inhaalacties betekent niet direct veel spektakel/spannende race. Geen inhaalacties != saaie race imho
Historie. Tegenwoordig krijg je zo'n baan niet zomaar op de kalender, maar dit is gewoon exposure voor F1 met wat glitter en glamour. Hangt een beetje van de crash af, soms alleen een voorwielophanging, soms hele voorkant in elkaar.
Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1