![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 5
|
[ Voor 2% gewijzigd door nachtnet op 14-05-2018 21:37 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 5
|
[ Voor 2% gewijzigd door nachtnet op 14-05-2018 21:37 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2018 10:45 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Hoezo? Moeders kijkt toch gewoon mee?MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:05:
Heeft iedereen moederdag al afgebeld??
-
[ Voor 6% gewijzigd door IkWilbert op 08-05-2018 08:26 ]
I intend to live forever. So far, so good.
A! Dank. Die had ik even gemist. Maar het is wel het eerste waar ik aan dacht... "Het regent nu toch in Zuid-Europa?". Zondag is natuurlijk nog heel ver. We gaan het zien!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ze is ook nog eens jarig...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 08-05-2018 08:56 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb ik slecht nieuws voor je; de Quali is om 15:00...Rivanov schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:55:
Vrijdag vrij dus kan rustig de FP's opzetten.
Zaterdag om 15:30 thuis een BBQ met vrienden, dus kan vooraf rustig kwalificatie kijken.
Zondag niets op de planning (bewust).
Erg benieuwd naar de inbreng van Giedo v.d. Garde bij Olav in het hok.
Was dit nu enkel voor Spanje? Of voor alle resterende races van het seizoen.
Bring it on!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het gaat om Q3 toch?MikeyMan schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:03:
[...]
Heb ik slecht nieuws voor je; de Quali is om 15:00...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ja, en dat gaat ie dus niet halen voor 15:30
Oh crap.. vergeten.MikeyMan schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:03:
[...]
Heb ik slecht nieuws voor je; de Quali is om 15:00...
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tuurlijk wel. Q1 is 18 minuten, Q2 is 15 minuten. Met nog een pauze van een paar minuten er tussen. Q3 begint dan normaal gesproken om 15:40 ongeveer.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ach als jouw vrienden mannen zijn, ga je met je laptop tussen de salades zitten, komt niemand je storen..
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Heb ook buiten onder de overkapping een TV.nachtnet schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:27:
[...]
Ach als jouw vrienden mannen zijn, ga je met je laptop tussen de salades zitten, komt niemand je storen..
En als iets om 15:40 begint ben je voor 15:30 klaar?ATS schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:23:
[...]
Tuurlijk wel. Q1 is 18 minuten, Q2 is 15 minuten. Met nog een pauze van een paar minuten er tussen. Q3 begint dan normaal gesproken om 15:40 ongeveer.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Anoniem: 68880
Was volgens mij voor 3 wedstrijden.Rivanov schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:55:
Erg benieuwd naar de inbreng van Giedo v.d. Garde bij Olav in het hok.
Was dit nu enkel voor Spanje? Of voor alle resterende races van het seizoen.
Bring it on!
Ik haak af voor deze race ivm moederdag
Krijg je opeens een pushbericht dat Max de GP heeft gewonnen.Damian schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:04:
Weer een social media block en nieuws apps vermijden dit weekendZit in Denemarken
[ Voor 39% gewijzigd door floriz87 op 08-05-2018 09:43 ]
Ah, juist. Verkeerd gelezen:MikeyMan schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:29:
[...]
En als iets om 15:40 begint ben je voor 15:30 klaar?
Ik had in mijn hoofd dat hij om 15:30 thuis zou komen, en daarmee dus op tijd zou zijn voor Q3. Nu is hij gewoon thuis, en moet dus gewoon die TV/laptop even een half uurtje langer aan laten staan... De BBQ steek je gewoon in de break tussendoor even aan, dan kan hij rustig opwarmen tijdens Q3.Zaterdag om 15:30 thuis een BBQ met vrienden, dus kan vooraf rustig kwalificatie kijken.
Vergeet je niet dat ze daar Catalaans spreken, geen Spaans?Jasphur schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:31:
¡Estoy de vuelta otra vez! Estoy deseando que llegue. Mi madre está de vacaciones, así que no tengo una 'carga'.
Ze rijden in ieder geval wel op twee compounds zachter dan vorig jaariichel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:18:
Denk eraan dat het circuit na de GP van 2017 opnieuw geasfalteerd is. Tijden van vorig jaar zeggen niet veel.
Pre-season testing was wel op het nieuwe asfalt.
In het vliegtuig live formule 1 kijken kan ook tegenwoordig. Zo keek ik op de terugweg uit Phuket op hoogte de kwalificatie van China :-DBensimpel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:27:
Ben in dit weekend in Nederland, maar ga eens kijken of ik de qualli ergens kan zien, ga helaas om 14:00 terug zondag. (Niet bij na gedacht tijdens het boeken)
[ Voor 3% gewijzigd door Boinkie op 08-05-2018 10:06 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Hahaha, vlieg helaas met Ryanair, dus die vlieger gaat niet opBoinkie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:05:
[...]
In het vliegtuig live formule 1 kijken kan ook tegenwoordig. Zo keek ik op de terugweg uit Phuket op hoogte de kwalificatie van China :-D
[afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat filmpje mocht wel iets uitgebreider, beetje half werk ditnachtnet schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:26:
Hoera!, Eindelijk het echte Europese F1 seizoen is begonnen. Welkom Motorhomes.
[video]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verplicht foto's posten straks!Ari Gold schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:55:
Present (en in het weekend vanaf de tribune).
lekker inwrijven ja
Mario Isola, Head of Car Racing
“This year, Barcelona isn’t exactly like going to a new circuit for the teams. But the changes to the surface are still significant enough to alter some of the track’s fundamental characteristics. We too have made a change by reducing the tread depth on the slick tyres to reduce the risk of overheating, as we will also do for Paul Ricard and Silverstone, but it’s not a change that any of the drivers will notice in terms of performance or stint length.
"The teams already have some knowledge of the new asphalt from pre-season testing, but the weather is now much warmer, the cars considerably faster and there will also be some ageing of the surface. This year, we bring the supersoft to the Spanish Grand Prix – effectively, two steps softer than the softest nomination in 2017, as all the compounds are a step softer anyway – so the homework done in free practice will be particularly important”.
[ Voor 61% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2018 11:07 ]
Zo, en wat doe jij in het dagelijks levenMario Isola, Head of Car Racing
Deed Ziggo niet moeilijk over het buitenlandse netwerk?Boinkie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:05:
[...]
In het vliegtuig live formule 1 kijken kan ook tegenwoordig. Zo keek ik op de terugweg uit Phuket op hoogte de kwalificatie van China :-D
Qatar Airways superwifi
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt, ik kon in Frankrijk ook niet kijken via de WiFi van het hotel. Vreemd genoeg kon ik wel een WiFi hotspot aanmaken op m'n telefoon en vervolgens via de iPad kijken.ArcticWolf schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Deed Ziggo niet moeilijk over het buitenlandse netwerk?
Probeerde hier laatst op het werk te kijken en toen kreeg ik toch de melding dat het niet in "mijn" land werd ondersteund (we gebruiken hier zakelijk glas van British Telecom... wat dus via de UK wordt geroute)
Of toen Schumacher een Ricciardo'tje op Bruno Senna deed:DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:36:
Vroegah toen Max nog een held was, Mercedessen tegen elkaar crashte, Ricciardo zijn divebombs nog als gevaarlijk werden gezien en Vettel nog constant last had van roadrage.![]()
[video]
Oh en er zit ook wat mooi tussen van Ferrari's die geweldige manoeuvres uithalen, toen je nog dicht op je voorligger kon rijden.
Wij zien het toch beter.Ari Gold schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:55:
Present (en in het weekend vanaf de tribune).
lekker inwrijven ja
Nope, het vliegtuig netwerk ging over een verbinding uit Duitsland. Dus dat was binnen de EUArcticWolf schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Deed Ziggo niet moeilijk over het buitenlandse netwerk?
Probeerde hier laatst op het werk te kijken en toen kreeg ik toch de melding dat het niet in "mijn" land werd ondersteund (we gebruiken hier zakelijk glas van British Telecom... wat dus via de UK wordt geroute)
Ik zie en hoor de auto's real life. Heb een groot scherm voor me + een tablet voor als ik helemaal niks wil missen.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
5 plaatsen straf op de grid van de volgende race.ArcticWolf schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:55:
[...]
Of toen Schumacher een Ricciardo'tje op Bruno Senna deed:
[video]
Idd, Senna deed exact hetzelfde als Verstappen en Schumacher hetzelfde als RicciardoSiebeh schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:46:
[...]
5 plaatsen straf op de grid van de volgende race.
Komt Riccardo toch goed weg....![]()
RIC heeft een grote brede glimlach en dus komt ie overal makkelijk mee weg. Oh en hij is nu de underdog in RBR. Dat geeft 'm ook PR punten.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:36:
Vroegah toen Max nog een held was, Mercedessen tegen elkaar crashte, Ricciardo zijn divebombs nog als gevaarlijk werden gezien en Vettel nog constant last had van roadrage.![]()
[video]
Oh en er zit ook wat mooi tussen van Ferrari's die geweldige manoeuvres uithalen, toen je nog dicht op je voorligger kon rijden.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Dus wat je eigenlijk zegt... Verstappen is de nieuwe SennaArcticWolf schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Idd, Senna deed exact hetzelfde als Verstappen en Schumacher hetzelfde als Ricciardo
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben niet zo'n Twitteraar, dus even de vraag... Wie?Jasphur schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:02:
Scarbs is dit weekend persoonlijk aanwezig! Yeah!
https://twitter.com/scarb...s/993813000455942145?s=21
Stoelpoot schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:14:
[...]
Ik ben niet zo'n Twitteraar, dus even de vraag... Wie?
Hij deelt vaak technische analyses op auto’s en ontwerpen. En interessante foto’s.Craig Scarborough
@ScarbsTech
Everything technical in Motorsport - F1, FE, WEC
Craig Scarborough, ofwel Scarbs. Hij is de expert de experts op het gebeid van de techniek van de F1 zonder bij een team te horen. Dat deelt hij graag via oa Twitter. In denk dat 80/90 procent van de technische foto's of close-ups van aero onderdelen in dit topic van zijn hand of handlangers zijn.Stoelpoot schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:14:
[...]
Ik ben niet zo'n Twitteraar, dus even de vraag... Wie?
Zijn er bonuspunten als je een All-Haas BINGO maakt?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 01:14:
Ik heb de bingo kaart maar een beetje bijgewerkt.![]()
[afbeelding]
Nee, want die kan je bijna niet maken. Je kan wel een all Ferrari bingo hebben.mark-k schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:51:
[...]
Zijn er bonuspunten als je een All-Haas BINGO maakt?
Zeker wel, volledige regel 2 behalve de I, daar moet je nummertje 3 hebben.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:09:
[...]
Nee, want die kan je bijna niet maken. Je kan wel een all Ferrari bingo hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 08-05-2018 16:12 ]
Dat is dus precies de bedoeling.mark-k schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:10:
[...]
Zeker wel, volledige regel 2 behalve de I, daar moet je nummertje 3 hebben.
?? Voor zover ik weet moet je bij BINGO gewoon eentje per letterkolom hebben.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Dat is dus precies de bedoeling.![]()
Ik ga het jullie echt niet te makkelijk maken. Nee, die bingo moet je echt verdienen.
Op een rijtje toch? Of een verticale bingo waarbij 1 letter helemaal vol staat?mark-k schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:13:
[...]
?? Voor zover ik weet moet je bij BINGO gewoon eentje per letterkolom hebben.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Leuk zo'n filmpje als er telkens zo'n rooie vrachtwagen midden in het beeld parkeertnachtnet schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:26:
Hoera!, Eindelijk het echte Europese F1 seizoen is begonnen. Welkom Motorhomes.
[video]
Uh, het is gewoon bedoeld als een grap omdat mensen het hier zo vaak over bingo hadden.DeerDitch schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:34:
Geld die bingokaart alleen voor komende race of voor het hele seizoen?
Als het die laatste is heb je al bijna een volle bingokaart...
AhaDaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:36:
[...]
Uh, het is gewoon bedoeld als een grap omdat mensen het hier zo vaak over bingo hadden.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Ah, een grapDaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:36:
[...]
Uh, het is gewoon bedoeld als een grap omdat mensen het hier zo vaak over bingo hadden.
Red Bull maakt betere filmpjes van hun energy station, maar dat is voor een volgende race. (Monaco)FastFred schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Leuk zo'n filmpje als er telkens zo'n rooie vrachtwagen midden in het beeld parkeert![]()
Even gegoogled, en idd 1 horizontaal, verticaal, of diagonaal vol hebben. Ik ben ook nog jong dus ook nog nooit gedaan xDStoelpoot schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:14:
[...]
Op een rijtje toch? Of een verticale bingo waarbij 1 letter helemaal vol staat?
Als ik nu iets geks zeg: Ik ben nog jong, ik heb nog nooit een bingowiel in het echt gezien.
In principe kan je elke vorm hebben die je wilt. Dus ook een F (voor F1) of een T (lijkt me duidelijk). Zolang je dat maar van te voren afspreekt.mark-k schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:49:
[...]
Even gegoogled, en idd 1 horizontaal, verticaal, of diagonaal vol hebben. Ik ben ook nog jong dus ook nog nooit gedaan xD
DeerDitch schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:34:
Geld die bingokaart alleen voor komende race of voor het hele seizoen?
Als het die laatste is heb je al bijna een volle bingokaart...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 08-05-2018 17:25 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat heb ik ook nooit begrepen. Lijkt me goedkoper als alle Europese GPs na elkaar komen. En alle Amerikaanse trouwens ook (Canada, VS, Mexico, Brazilië).Martinspire schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:25:
Toch blijf ik het raar vinden dat ze niet eerst naar Canada gaan en dan pas naar Spanje en Monaco. Voor een "Europees" seizoen, gaan ze toch nog wel even heen en weer, net als met Singapore voor Rusland.
Maar goed, lekker de race kijken. Misschien dit keer bij mn zus op bezoek
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2018 20:28 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat de kaartverkoop één van de redenen was om het niet te doen. Bijvoorbeeld bij meerdere GPs kort achter elkaar dan gaan mensen maar naar één race terwijl dat mogelijk meer zou kunnen zijn als er aan het begin en aan het eind van het seizoen mogelijkheden zijn om een race bij te wonen.alexbl69 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Lijkt me goedkoper als alle Europese GPs na elkaar komen. En alle Amerikaanse trouwens ook (Canada, VS, Mexico, Brazilië).
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 09-05-2018 08:31 ]
Vakantietijd. Denk dat velen (net als ik) dit topic vanaf hun bureautje op het werk volgen.Jasphur schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:29:
Mis ik nou dingen of is het behoorlijk rustig in de aanloop van de GP van Spanje?
Anoniem: 891931
dat idee had ik ook al. zowel hier maar ook vanuit de teams ed.Jasphur schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:29:
Mis ik nou dingen of is het behoorlijk rustig in de aanloop van de GP van Spanje?
Maar het is vandaag pas woensdag(ochtend). Auto's zijn normaal pas zichtbaar op donderdag?B-Real schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:59:
Terwijl er toch juist relatief veel nieuws zou moeten zijn aangezien veel teams traditie getrouw met updates komen bij de eerste Europese GP.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq